فرمول تولید محتوا

فرمول تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

فرمول تولید محتوا

فرمول تولید محتوا شامل مراحلیست که در این مقاله مفصل به آن خواهیم پرداخت.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

چرا تولید محتوای مناسب برای سایت اهمیت خاصی دارد؟

فرمول تولید محتوا شامل چه مراحلیست؟

[/stextbox]

 

فرمول تولید محتوا
فرمول تولید محتوا

چرا تولید محتوای مناسب برای سایت اهمیت خاصی دارد

پیشرفت تکنولوژی باعث استفاده ی انسان از ابزارهای الکتریکی برای رفع نیازهای خود شده است. توجه ویژه به وب سایت ها به عنوان درگاهی برای کسب و کار از اهمیت خاصی برخوردار است. تولید محتوا که در واقع مهمترین مساله در معرفی بیزینس شما در دنیای دیجیتال است باعث ارتقای رتبه ی سایت شما در موتورهای جستجو و در نتیجه بازدید بیشتر و رونق گرفتن بیزینس شما می انجامد.

 

در اینجا به بررسی چند مرحله برای تولید یک محتوا خوب با شما خواهیم بود:

 

فرمول تولید محتوا:

 

1)فرمت مناسب را انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که شما متن را برای  خریدار ایجاد می کنید. این به این معنی است که شما باید محتوا را در قالبی که راحت تر و لذت بخش تر، برای چشم انداز مناسب که تایید توسط خواننده و ایجاد مشتریست، طراحی کنید.فرمت انتخابی شما ممکن است یک پست وبلاگ، ویدیو، اسلایدشو، گرافیک، کتاب الکترونیکی، روزنامه، پادکست یا هرچیزی ذهن خلاق شما باشد.

تا زمانی که شما متن منحصر به فرد خود برای ایجاد یک محتوا داشته  باشد، شما به شکل خوبی پیش خواهید رفت.همچنین، شما نیازی به بستن یک فرمت برای هر قطعه ای از محتوایی که ایجاد می کنید نیستید.

اما شما باید قادر به ایجاد محتوا – در هر قالب – در یک دوره ثابت باشد. منظور من این است که یک سری پادکست ممکن است یک تاکتیک بازاریابی بزرگ باشد، اما اگر شما منابع  را به دست نیاورید، ممکن است سایت شما  یک مسیر درست را پیش نبرد.  هنگام انتخاب فرمت محتوای خود از این سؤالات به عنوان راهنما استفاده کنید:

برای مخاطبانتان استفاده از این مطالب چقدر آسان است؟چه فرمتی می تواند به طور صحیح مخاطبان را جذب کند؟آیا شما در سطح این آگاهی هستید که تولید محتوا شما یک  رقابت بین دیگر تولید محتواها در زمینه مشترک است؟

 

 

2)ایجاد یک حسابرسی محتوا

زمانی که برای ایجاد یک محتوا بدون هیچ هدف مشخص به دنبال یک استراتژی هستید، در هر بخش بازاریابی می توانید از ممیزی محتوا بهره مند شوید. فقط به این دلیل که شما با استراتژی مشخصی شروع نکرده اید، به این معنا نیست که محتوای شما در حال حاضر متناسب نیست.

ممیزی محتوا به سادگی فهرستی از کار شما را قبلا انجام داده است، سپس آن را سازماندهی کنید تا متناسب با یک طرح محتوایی جدید تان قرار گیرد.

این فرآیند ممکن است شامل نوشتن مجدد باشد یا بتواند شکاف هایی را نشان دهد که باید با محتویاتی که به برای متن جذاب است پر شود.

2)ایجاد یک حسابرسی محتوا
2)ایجاد یک حسابرسی محتوا

در اینجا چگونگی انجام حسابرسی محتوا را بررسی می کنیم:

  • تمام مطالب خود را در یک صفحه جمع آوری کنید.
  • ایجاد ستون برای کلمات کلیدی هدف، شخصیت خریدار، قالب و موضوع اصلی، و سپس برای هر قطعه محتوای آن را پر کنید.
  • ستونها را برای معیارهای کلیدی خود اضافه کنید، مانند بازدید صفحات، اشتراک گذاری، تعامل و غیره

 

در نهایت، هر پست با استفاده از برجسته کردن یا قرار گیری در ستون دیگر دسته بندی می شود.سپس توسط افرادی که به خوبی در این زمینه تسلط دارند، ویرایش یا بازنویسی یا می تواند با پست دیگری ادغام شوند.

در حالی که ممیزی ممکن است خسته کننده باشد، تمام این کار به ترافیک افزایش یافته منجر خواهد شد. به علاوه، شما یک برنامه تأیید شده در حال حرکت رو به جلو دارید.

 

3)ارتقاء محتوا

یک سایت کامل، به این معناست که مردم هر زمانی که شما پست جدیدی را منتشر کردید به سایت شما مراجعه کنند. به خصوص هنگامی که از ابتدا شروع می کنید – شما باید مردم را به مصرف محتوای خود و حتی آنها را به فضای آنلاین خود معتاد کنید.

از این رو، ارتقاء محتوا و آپدیت آن به همان اندازه محتوایی که ایجاد میکنید، برای استراتژی شما حائز اهمیت است. طرح ارتقاء باید توسط فرمت  شما هدایت شود با دانستن جواب پرسسش هایی مانند:چه زمانی از یک پلتفرم خاص استفاده می کنند؟چگونه آنها می خواهند محتوای شما را ببینند؟چگونه آنها می خواهند محتوا را مصرف کنند؟کدام ایمیل های موضوعی را کلیک می کنند؟

4)رسانه های اجتماعی

در حالی که رسانه های اجتماعی یک ابزار ایجاد ارتباط است، می توان از آن برای تبلیغ محتوا نیز استفاده کرد. همه چیز در مورد پیدا کردن تعادل مناسب بین خود تبلیغ، به اشتراک گذاری اطلاعات مفید و سرگرمی است. فیس بوک، توییتر، نمایش مشخصات عمومی، یوتیوب و اسنپ چت همه رسانه های بزرگ برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مربوطه هستند. کلید تغییر محتوا به متناسب با پلت فرم آن است.

5)بازاریابی ایمیلی

ایمیل یکی از بهترین راههای دسترسی به مخاطبان شما به هر دلیلی ، به خصوص برای ارتقاء محتوا است. دلیل این است که هر فردی که در لیست ایمیل شماست می توان این تضمین را کرد که پیام های شما را دریافت می کنند. با این حال، می توانید نرخ باز خود را با ارسال محتوای مرتبط به لیست های جداگانه بهبود دهید.

6)تبلیغات دیجیتال

پرداخت برای هر کلیک (PPC) به شما کمک می کند تا محتوای خود را در مقابل مخاطبان جدید از طریق تبلیغات هدفمند و پرداخت شده دریافت کنید. این تبلیغات می توانند در رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو یا سایر وب سایت ها اجرا شوند.

7)بازنویسی محتوا

هنگامی که محتوای خود را بازنویسی می کنید، شما مقدار زیادی از وقت خود را برای ایجاد و تبدیل آن در فرمت های مختلف صرف تا بتوانید بیشتر از آن استفاده کنید.به این کار به عنوان بازیافت فکر کنید. به عنوان مثال، یک پست سایت  را که شما در آمار بازاریابی نوشتید، می توانید بعدها به عنوان یک عکس یا حتی یک ویدیو نیز در سایت خود قرار دهید.

7)بازنویسی محتوا
7)بازنویسی محتوا

این مراحل برای ایجاد محتوا، حذف متن کپی شده، و ایجاد فضای روحی خلاقانه تر می تواند به شما برای داشتن یک سایت با محتوای عالی و کارامد و پربازدید بسیار موثر باشد.

کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟ و تولید محتوا برای سایت وکالت و شرکت تولید محتوا و تولید محتوای ارزان و تولید محتوا برای کلینیک زیبایی و تولید محتوا سایت آسانسور مطالبی که نام برده شد برای یادگیری هرچه بیشتر شما در زمینه تولید محتوا مهیا شده اند

برای داشتن یک محتوای خوب باید ابتدا دانش خود را با خواندن مقالاتی مانند تولید محتوا برای سایت مهاجرت و بازاریابی محتوایی چیست؟ تولید محتوا چگونه باعث رشد می شود؟ و تولید محتوا برای سایت موبایل و چک لیست تولید محتوا و تولید محتوا برای سایت و اصول سئو در تولید محتوا بالا ببرید

ما تا حرفه ای شدن شما در امر تولید محتوا کنارتان هستیم و امروز مقالاتی همچون استراتژی تولید محتوا و تولید محتوا درباره چیزهای مفید یا مفید تر؟ و تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا سایت دوربین و تولید محتوا برای سایت آتلیه و تولید محتوا فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا برای سایت ها برای شما در نظر گرفته ایم

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید