تولید محتوا برای سایت آتلیه

تولید محتوا برای سایت آتلیه

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به آموزش تولید محتوا برای سایت آتلیه بپردازیم :

مقدمه :

با توجه به پیشرفت روز افزون عصر ارتباطات امروزه اکثر حرفه ها دارای سایت  هستند و برای اینکه از رقبا کاری خود عقب نمانند باید سایت به روز و ا محتوای عالی داشته  باشند به همین منظور باید هر فردی که در زمینه آتلیه دارای سایت می باشد باید یک تولید محتوا کار حرفه ای را انتخاب کند تا بتواند نوع حرفه و کار خود را به دیگران بهتر معرفی کند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

در تولید محتوا برای سایت آتلیه باید به چه نکاتی اشاره کرد ؟

آیا تجهیزات در تولید محتوا برای سایت آتلیه مهم می باشد ؟

نکات مهمی که می تواند به شما در تولید محتوا برای سایت آتلیه کمک کند ؟

[/stextbox]

تولید محتوا برای سایت آتلیه
تولید محتوا برای سایت آتلیه

 

نکات مهم در تولید محتوا برای سایت آتلیه

در یک تولید محتوا حرفه ای برای یک سایت آتلیه ابتدا باید کسی که تولید محتوا انجام می دهد  شناخت کامل و کافی بر روی محیط کاری آن آتلیه داشته باشید تا بتواند آن را به دیگران به خوبی معرفی کند .در زیر به مواردی مهم و کلیدی در این زمینه اشاره کرده ایم :

در گام نخست باید یک تولید محتوا در مورد سابقه کاری و افتخاراتی که آتلیه کسب نموده است اشاراتی بشود . در این قسمت باید دقت داشته باشید که نه خیلی مختصر باشد و نه طولانی که از حوصله خواننده خارج باشد باید در حد یک پاراگراف باشد و نکات مهم و کلید در آن ذکر شود .

یکی از مواردی که باید در مورد تولید محتوا به خوبی توضیح داده شود نوع فعالیت می باشد که این آتلیه در چه حوزه ای فعالیت میکند . حوزه های آتلیه ها متفاوت می باشد بعضی ها به صورت تخصصی برای عروس و داماد کار میکنند و بعضی دیگر برای نوزادان و کودکان .

یکی از قسمت های مهم در سایت آتلیه ها این است که شما نمونه ای از کارهای خود را بگذارید تا کاربران بتوانند بهتر در مورد آتلیه شما تصمیم بگیرند . شما با گذاشتن عکس هایی از نمونه کارهایتان می توانید حوزه کاری و همچنین سبک کاری خود را نشان دهید به همین دلیل بهتر است عکس های جامع و کامل تری بگذارید .

یکی از نکات مهم برای خوانندگانی که به سایت های آتلیه مراجعه میکنند این است که با عکاسان و فیلمبرداران مجموعه آشنا شوند برای همین منظور بهتر است لیست تجربه کاری پرسنل مجموعه آتلیه را به صورت کامل در سایت قرار دهید . بهتر است بدانید شما با معرفی این قسمت می توانید سابقه کاری خود را بهتر نشان دهید .

نکات مهم در تولید محتوا برای سایت آتلیه
نکات مهم در تولید محتوا برای سایت آتلیه

معرفی لوکیشن های مجموعه

در سایت های آتلیه می توان قسمتی را برای معرفی لوکیشن های مجموعه قرار دهید . شما با معرفی این قسمت می توانید سبک های مختلف کاریتان را نیز به رخ بکشید .

یکی از قسمت های مهم در هر سایتی نظرات مشتریان می باشد و  معمولا بیشتر بازدیدکنندگان از این بخش بازدید می کنند پس هیچ گاه این بخش را فراموش نکنید .

قسمت پاسخگویی به سوالات متداول یکی از قسمت های مهم دیگر است که باید در هر سایتی رعایت شود و همچنین باید به صورت روزانه به این سوالات پاسخ داده شود .

یکی از قسمت هایی که به تازگی در بیشتر سایت ها می آید قسمت باشگاه مشتریان می باشد ، شما با استفاده از این بخش میتوانید مشتریان زیادی را جذب نموده و همچنین تخفیفات خوبی را برای آنها قائل شوید .

ارتباط با ما یا تماس با ما یکی از قسمت های بسیار مهمی است که باید در سایت ها آورده شود تا مشتریان بتوانند خیلی راحت آدرس و شماره تلفن آتلیه شما را داشته باشند .

مورد آخر برای این است که شما مراجعه کنندگان سایت خود را بالا ببرید ، در این قسمت می توانید از لینک های مرتبط با سایت و حرفه خود استفاده کنید .

 معرفی تجهیزات در تولید محتوا برای سایت آتلیه

یکی از قسمت های مهم در تولید محتوا معرفی تجهیزات می باشد شما با این قسمت می توانید خودتان را به مشتریان بهتر معرفی کنید زیرا یکی از نقاط قوت یک آتلیه حرفه ای تجهیزاتی است که استفاده می کند . معمولا در آتلیه ها تجهیزاتی مانند موارد زیر استفاده می شود .

  • دوربین ها و فرمت ضبط تصاویر :
  • کرین : با استفاده از این وسیله می توان فیلم و عکس های جذاب تری از نماهای متفاوتی ثبت کرد .
  • دوربین استدی کم
  • هلی شات با کیفیت 4K : یکی از تجهیزاتی که امروزه در فیلم ها بسیار کاربرد دارد .
  • دوربین Slow motion : این دوربین ها برای ثبت تصاویر آهسته می باشد .
  • استفاده از دوربین های فوق حرفه ای canon و سونی
  • صدابرداری حرفه ای : برای اینکه خروجی کار حرفه ای باشد باید صدابرداری فیلم ها به صورت حرفه ای انجام شود .
  • مونتاژ و تدوین حرفه ای : برای این قسمت باید تجهیزاتی مانند یک سیستم قوی و مانیتوری استفاده شود .
  • ست لنزهای حرفه ای : این ست برای گرفتن عکس های زیبا بسیار کاربرد دارد .
  • فلاش ها استودیویی فوق حرفه ای پرتابل
 معرفی تجهیزات در تولید محتوا برای سایت آتلیه
معرفی تجهیزات در تولید محتوا برای سایت آتلیه

نکات مهمی در تولید محتوا برای سایت آتلیه

بعضی از نکات هستند که شما با استفاده از آن در تولید  محتوا می توانید تاثیر مثبتی در انتخاب خواننده داشته باشید این نکات به صورت زیر می باشد :

  • نشان دادن تجربه تیم عکاس و فیلمبردار
  • نشان دادن تجربه همکاری تیم عکس و فیلمبردار : شما با یادآوری این نکته می توانید سوابق درخشان کاری خود را به خواننده نشان دهید .
  • مشخص شدن وظایف تیم آتلیه
  • مشخص شدن تمامی هزینه های اصلی و جانبی
  • اگر قرار است آتلیه برای فیلم و عکس عروسی شما کار کند یک سری سوالات نسبتا خصوصی از شما پرسیده می شود که در روز عروسی گروه آتلیه بتوانند در مورد تمامی موارد احتمالی بهترین تصمیم گیری داشته باشند .
نکات مهمی در تولید محتوا برای سایت آتلیه
نکات مهمی در تولید محتوا برای سایت آتلیه

نتیجه گیری

امروزه تمامی حرفه به این نتیجه رسیده اند که برای توسعه حرفه و هنر خود باید در فضاهای مجازی و اینترنت فعالیت داشته باشند و برای اینکه فعالیت های اثر بخشی داشته باشند باید از یک تولید محتوا حرفه ای و دقیق استفاده کنند . برای داشتن یک تولید محتوا حرفه ای باید ابتدا فرد نویسنده به صورت کامل مجموعه را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند مطالبی مفید و یونیک برای آتلیه بنویسید .

آیا از  تولید محتوا برای سایت ها و فرمول تولید محتوا و کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟ و تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا سایت آسانسور و تولید محتوا برای کلینیک زیبایی اطلاع کافی دارید ؟

ما برای شما که در زمینه تولید محتوا آماتور هستید موضوعاتی را در نظر گرفته ایم مانند اصول سئو در تولید محتوا و تولید محتوا فروشگاه اینترنتی و تولید محتوای ارزان و تولید محتوا درباره چیزهای مفید یا مفید تر؟ و شرکت تولید محتوا و تولید محتوا برای سایت وکالت و استراتژی تولید محتوا

موضوعاتی مانند تولید محتوا برای سایت و تولید محتوا سایت دوربین و تولید محتوا برای سایت مهاجرت و چک لیست تولید محتوا و بازاریابی محتوایی چیست؟ تولید محتوا چگونه باعث رشد می شود؟ و تولید محتوا برای سایت موبایل می تواند شما را در تولید محتوا کمک کند تا شما یک محتوای درست تولید کنید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید