شرکت تولید محتوا

شرکت تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به بررسی و معرفی شرکت تولید محتوا می پردازیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

محتوا چیست و چگونه تولید می شود؟

انواع مختلف محتوا (قالب های مختلف در تولید محتوا) کدام ها هستند؟

در تولید محتوا به چه نکاتی باید توجه کنید؟

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو چه اهدافی دارد؟

ترافیک وب سایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

فعالیت شرکت های تولید محتوا چیست؟

[/stextbox]

شرکت تولید محتوا
شرکت تولید محتوا

محتوا چیست و چگونه تولید می شود؟

می خواهیم بدانیم محتوا چیست و تولید محتوا چگونه تولید می شود. محتوا سهم بزرگی در برقراری و ایجاد ارتباط بین مصرف کننده و کسب های مختلف دارد. محتوا به صورت کلی هر ان چیزی  است که محصولی را معرفی می کند، ارتباطی را شکل می دهد و هر چیزی که تولید شده و منتشر می شود و پیام ما ( تولید کننده محتوا) را به مخاطب هایمان انتقال می دهد.

به عبارت دیگر ما پیام هایی که در ذهنمان داریم را در قالب های مختلفی به دیگران منتقل می کنیم که به ان ها محتوا می گویند. تولید محتوا در حوزه فعالیت افرادی مانند روزنامه نگاران، تولید کنندگان برنامه های تلویزیونی و رادیویی، فعالان حوزه دیجیتال ، روزنامه نگاران و همه ی افرادی که سعی دارند محصولات خود را در فضای اینترنتی معرفی کرده و به فروش برسانند قرار می گیرد. تولید محتوا در هر یک از این حوزه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند انجام می شود. تولید محتوا در واقع راهی است برای انتقال پیام به مخاطبان خاص و مورد نظر تولید کنندگان محتوا.

این پیام درشکل و قالب های مختلفی منتقل می شود. در تولید محتوا پیام مورد نظر می تواند از طریق تصاویر و عکس ها، پادکست یا فایل های صوتی، متن  و ویدیو تولید و منتقل شود. با توجه به این که مخاطبان ما چه افرادی هستند، کدام ویژگی ها را دارند، هدف از تولید محتوا چیست و انتظار چه تاثیری از ان را داریم، محتواها را به شکل های مختلفی تولید می کنیم و در بسترهای مناسبشان قرار می دهیم.

محتوا چیست و چگونه تولید می شود؟
محتوا چیست و چگونه تولید می شود؟

تیم تولید محتوا

تیم تولید محتوای هشت با سابقه همکاری با بزرگ ترین وب سایت های ایران آماده ارائه خدمات تولیدم حتوای هدفمند و تضمین شده است.تضمین شده به این معنی که اگر فعالیت ما منجر به ایجاد ورودی نشود مبلغی دریافت نخواهد شد.

البته این در شرایطی است که تدوین استراتژی محتوا به عهده ما باشد. در غیر صورت در حالتی که شما عناوینی را جهت تولید محتوا به ما می سپارید تضمینی بابت افزایش ورودی ارگانیک یا همان ورودی گوگل داده نخواهد شد.

جهت دریافت مشاوره اولیه و رایگان در این زمینه با ما تماس بگیرید.

09120647344

 

هزینه تولیدمحتوا

هزینه ها و تعرفه های ما در تیم هشت به حدی پایین است که تعداد زیادی از شرکت ها و وب سایت هایی ک هدر این حوزه فعالیت دارند کار خود را به ما می سپارند و سود نسبتا بیشتری هم نصیبشان می شود.

ایمان داریم که هیچ کس حتی جرات تضمین نتیجه در این حوزه را ندارد و روی مبلغ دریافتی خود ریسک نمی کند اما ما این ریسک را به صورت کلی از روی شما برداشته و قبول میکنیم که اگر ورودی بر اساس استراتژی و محتوای تولید شده ما ایجاد نشد مبلغی دریافت نخواهیم کرد.

پس با خیال راحت با ما تماس بگیرید.

09120647344

 

انواع مختلف محتوا (قالب های مختلف در تولید محتوا) کدام ها هستند؟

همان طور که پیش تر به ان اشاره کردیم تولید محتوا به صورت های مختلفی انجام می شود. به بیان دیگر قالب های مختلفی وجود دارند که می توان از ان ها در تولید محتوا استفاده کرد. این قالب ها شامل تصاویر، ویدیو و کلیپ ها، پادکست ها و صوت ها و نهایتا متن ها هستند.

در واقع انواع محتوا شامل محتوای متنی، محتوای تصویری، محتوای صوتی و محتوای ویدیویی هستند. استفاده از هر یک از انواع محتوا بستگی به نوع پیامی دارد که می خواهیم به مخاطبانمان انتقال دهیم. برای مثال در فضای مجازی برای تولید محصولات مختلف از هر چهار نوع قالب می توان استفاده کرد. در اینستاگرام به طور مثال بیشتر از محتواهای تصویری و ویدیویی استفاده می شود.

در تولید محتوا به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در تولید محتوا به نکات زیر توجه کنید تا محتوای غنی و با کیفیتی داشته باشید.

  • مخاطبان و نیازشان را در نظر بگیرید.
  • بسته به موضوع مورد نظرتان از کانال های مناسبی برای نشر محتوای خود استفاده کنید.
  • در تولید محتوای خود مدیریت زمان داشته باشید.
  • سعی کنید محتوایی جامع و کامل و شامل تمامی ابزار ها و قالب های کمکی مانند تصویر، ویدیو، پادکست و غیره داشته باشید.
  • دقت کنید متن مورد نظرتان ویرایش شده باشد.
  • پیوستگی و انسجام محتوایتان را مد نظر قرار دهید.
  • خلاق باشید.
  • از منابع موثق استفاده کنید.
  • ایده پرداز باشید.
  • در انتخاب عنوان محتوای مورد نظرتان دقت کنید.
  • توجه کنید متنتان غلط املایی یا تایپی نداشته باشد.
در تولید محتوا به چه نکاتی باید توجه کنید؟

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

واژه سئو(seo) کوتاه شده ی عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی موتور جست وجو می باشد. این واژه در واقع به ارتباط وب سایت ها با یکدیگر و بالا رفتن ترافیک انها( بیشتر و بهتر رویت شدن انها) کمک می کند. در واقع فرایندی است که باعث بالارفتن میزان بازدید از یک صفحه در فضای مجازی می شود.این فرایند با توجه به این که کلمات کلیدی چگونه در بهینه ساز استفاده می شوند می تواند هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد.

سئو چه اهدافی دارد؟

فرایند سئو اهداف زیر را به طور کلی دارد:

  • تاثیر بر میزان بازدید از یک وب سایت یا وبلاگ
  • ایجاد برند
  • افزایش ترافیک سایت
  • افزایش رتبه وب سایت یا وبلاگ مورد نظر در نتایج موتور های جست و جو
  • استفاده از ان برای تبلیغات( کمک به بهبود تبلیغات)
  • افزایش فروش محصولات
سئو چه اهدافی دارد؟
سئو چه اهدافی دارد؟

ترافیک وب سایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

ترافیک وب سایت یا وبلاگ در واقع مقدار اطلاعاتی است که بین بازدیدکنندگان( کاربران) و وب سایت یا وبلاگ تبادل می شود. این اطلاعات می توانند داده هایی مانند تصاویر، ویدیوها متن و صوت باشند. هر چقدر ترافیک یک وب سایت یا وبلاگ بالا برود میزان بازدید از ان افزایش یافته است. ترافیک به دو شکل وجود دارد یا به عبارت دیگر تو تعریف دارد:

_ نوع اول، حجمی از اطلاعات و داده ها با اندازه های بایتی، مگابایتی و گیگابایتی هستند که از یک مسیر عبور می کنند. این نوع از ترافیک را شرکت های عرضه کننده خدمات اینترنت( ISPها) مطرح کرده و به کار می برند.

_ نوع دوم، تعداد بازدیدکنندگانی است که از یک صفحه یا وبلاگ بازدید می کنند. این نوع در سئو و تولید محتوا مطرح می گردد.

ترافیک می تواند پولی باشد یعنی ما با هزینه پول کاربران را مجاب کنیم از صفحه مورد نظرمان بازدید کنند و یا می تواند صرفا با جست و جوی کلید واژه های مورد نظر کاربران در موتورهای جست و جو انجام پذیرد.

فعالیت شرکت های تولید محتوا چیست؟

شرکت های تولید محتوا، شرکت هایی هستند که فعالیتشان تولید محتوا است. می توان تولید محتوا را یک صنعت دانست که مجموعه هایی از افراد و امکانات دراین صنعت در حال فعالیت بوده و سعی در رونق بخشی به کسب و کارهای مختلف دارند. از سایت ها و شرکت های مختلفی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند میتوان به سایت های زیر اشاره کرد:

-تیم هشت

_ سئوکار

_ متمم

_ سایتی نو

_ ناهید عبدی

_ نیو سئو

_ همیار وب

_ نوین

_ گراف

_ فرا محتوا

_رایا مارکتینگ

_ وب اپراتور

_ وستا

_ goodcontent

تولید محتوا مستلزم دانستن نکات کلیدی می باشد که ما این نکات کلیدی را در مقالاتی همچون بازاریابی محتوایی چیست؟ تولید محتوا چگونه باعث رشد می شود؟ و استراتژی تولید محتوا و تولید محتوا برای سایت موبایل و فرمول تولید محتوا و کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟ گنجانده ایم

قبل ازاینکه شروع به تولید محتوا کنید مقالاتی مانند تولید محتوا فروشگاه اینترنتی و تولید محتوای ارزان و تولید محتوا درباره چیزهای مفید یا مفید تر؟ و تولید محتوا برای سایت آتلیه و تولید محتوا برای سایت وکالت و تولید محتوا سایت آسانسور و اصول سئو در تولید محتوا را بخوانید 

به یاد داشته باشید برای تولید محتوا باید مقالاتی مانند تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا برای کلینیک زیبایی و تولید محتوا برای سایت و تولید محتوا برای سایت ها و تولید محتوا سایت دوربین و تولید محتوا برای سایت مهاجرت و چک لیست تولید محتوا  را مطالعه کنید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید