تولید محتوا برای سایت ها

انالیز دقیق مارکت و رقبای شما

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله ما هرآنچه که مهم است در رابطه با تولید محتوا برای سایت ها بدانید گردآوری کرده ایم.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

کار تولید محتوا برای وب سایت ها چیست؟

سه نوع تولید محتوایی که برای وب سایت ها نیاز داریم به چه شکل باید باشد؟

چرا شما به انواع مختلف تولید محتوا برای وب سایت  نیاز دارید؟

استراتژِی تولید محتوا برای سایت ها چیست؟

فرایند تولید محتوا برای وب سایت چیست؟

[/stextbox]

 

تولید محتوا برای سایت ها
تولید محتوا برای سایت ها

کار تولید محتوا برای وب سایت ها

تولید محتوا برای وب سایت ها فضاهای جدید را برای جستجوگرها ایجاد می کند.

این امر کار  را هم برای موتور جستجو و افراد واقعی آسانتر می کند تا به  افراد درهنگام پیدا کردن محتوای جدید و معتبر که در جستجوی اطلاعات و محصولات، کمک کنند.

 چهار نوع محتوایی که برای سایت ها نیاز داریم

محتوا در صفحات وب سایت شما به سه دسته گسترده تقسیم می شود:

محتوای استاتیک، محتوای درخواست شده ، محتوای در حال تحول و محتوای هدفمند.

محتوای استاتیک مطالبیست است که همیشه قرار نیست به روز شود.

مواردی مانند صفحه «تماس با ما» یا اطلاعات شرکت معمولا به مدت زمان طولانی باقی خواهد ماند.

شما همچنین ممکن است صفحاتی را برای محصولاتی که تنها یک بار در سال تغییر یا به روزرسانی می شوند، داشته باشید، این صفحات محتوای “استاتیک” هستند. محتوای درخواست شده یک نوع محتوای استاتیک است که شخص از شما درخواست کرده است. ممکن است اطلاعات مهم مانند لیست قیمت یا اطلاعات کلی عمومی مانند ویدیو آموزشی، یک مقاله یا دفترچه راهنما باشد. ü     محتوا در حال تکامل هر محتوایی است که بصورت منظم روزانه یا هفتگی یا ماهانه به روز می شود. یک وبلاگ یا یک انتشار خبری، به عنوان محتوای تکاملی محسوب می شود.

 

محتوای هدفمند که محتوایی است که با هدف افزایش ورودی ارگانیک از موتورهای جستجو تولید می شود و این مهم ترین تخصص ما در تیم هشت است.

 

چرا شما به انواع مختلف تولید محتوا برای وب سایت  نیاز دارید

شما نیاز دارید که انواع مختلف محتوا را مدیریت کنید زیرا انواع مختلفی از جستجوها وجود دارد.

دلیل اینکه شما یک وبسایت دارید این است که افرادی که به دنبال اطلاعات هستند بتوانند شما را پیدا کنند و از مطالب و محصولات شما استفاده کنند .

این نوع محتوای متنوع راه های مختلفی را برای یافتن شما در هنگام جستجوی آنلاین فراهم می کند.

شما صفحات استاتیک را برای کمک به افرادی که برای نام تجاری یا یکی از محصولات خود جستجو می کنند، می خواهید. همچنین ممکن است بخواهید افرادی را که هنوز نمی دانند چه نوع مطالبی را می خواهند کمک کنید.

محتویات هدفمند ممکن است به کسانی که بیشتر جستجوگر هستند، کمک کنند.  استراتژِی تولید محتوا برای سایت ها استراتژی شما تعیین می کند که چه محتوایی در حال حاضر نیاز دارید و باید به چه شکلی تولید کنید. این محتوای در حال تکمیل هم جستجوگرها و هم موتورهای جستجو را نسبت به صفحات استاتیک شما راهنمایی می کند، و به شما کمک می کند تا افراد را به سمت محصولات و خدمات خود هدایت کنید و موفق بشوید.

 

فرایند تولید محتوا برای وب سایت

تولید محتوا برای وب سایت ها شامل تحقیق، نوشتن و ارتقاء محتوا می باشد.

اگر فقط یکی از این سه مرحله را انجام ندهید، محتوای شما به مردم یا موتورهای جستجو کمک نمی کند که شما را پیدا کنند.

از آنجا که بسیاری از شرکت ها و سایت ها در این امر شکست می خورند این موضوع است که، آنها تنها یک یا دو مرحله را انجام می دهند؛ آنها موضوعات را تحقیق می کنند و سایت خود را تبلیغ می کنند، اما به تولید محتوا توجهی نمی کنند. یا که آنها محتوای زیادی تولید می کنند، اما بدون تحقیقات مناسب در چگونگی انجام دادن آن است.شما باید بدانید که دقیقا چه عنوانی را برای تولید محتوا انتخاب کنید و این کار نیازمند انالیز دقیق مارکت است.تدوین استراتژی محتوا از مهم ترین فعالیت های ما در تیم هشت است.

فاز تحقیق تولید محتوا شامل یافتن کلمات کلیدی یا جستجو و پرس و جو است.

تعدادی از مهم ترین فعالت های تولید محتوا در همین مرحله شکل می گیرد.

فرایند تولید محتوا برای وب سایت
فرایند تولید محتوا برای وب سایت

همیشه دانستن بیشتر در زمینه ی تولید محتوا برای سایت وکالت و تولید محتوا برای سایت مهاجرت و تولید محتوا سایت آسانسور و تولید محتوا برای سایت و شرکت تولید محتوا و تولید محتوای ارزان و تولید محتوا برای کلینیک زیبایی به شما کمک فراوانی می کند تا یک محتوای هدفمند تولید کنید

انالیز دقیق مارکت و رقبای شما

تیم هشت در این مرحله با انالیز دقیق مارکت و رقبای شما عناوینی را جهت تولید محتوا استخراج میکند که هم تعداد سرچ خوبی دارند و هم جای انها در وب سای تشما خالیست و فقط با کمی تلاش و تولید محتوا روی انها می توانید به صدر نتایج آمده و از ورودی ان استفاده نمایید.

از این کلمات جستجو برای الهام بخشیدن به پست های وبلاگ استفاده کنید. شما می توانید آنها را خودتان بنویسید یا یک تولید کننده ی محتوای حرفه ای پیدا کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.ما در تیم هشت این کار را هم برای شما انجام می دهیم. این پست های وبلاگ محتوای در حال تحول شماست. اگر شما در سایت خود وبلاگ نداشته باشید، می توانید یک بلاگ وردپرسی در ساب دامین یا آدرس اسکلش دار ایجاد کنید و آنها را در آنجا منتشر کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از وردپرس برای سئو بسیار مفید خواهد بود و مطالب وردپرس به راحتی سئو می شوند. ü     سرانجام، انتشار پست ها را برنامه ریزی کنید. همچنین اگرمی خواهید این واقعیت را که پست ها را منتشر کرده اید، ترویج دهید، یک افزونه برای ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite یا Coschedule اضافه کنید.

انالیز دقیق مارکت و رقبای شما
انالیز دقیق مارکت و رقبای شما

 

از اینکه سایت ما را برای تحقیق در رابطه با تولید محتوا انتخاب کردید سپاسگزاریم به همین دلیل مقالاتی مرتبط مانند چک لیست تولید محتوا و تولید محتوا درباره چیزهای مفید یا مفید تر؟ و اصول سئو در تولید محتوا و کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟ و بازاریابی محتوایی چیست؟ تولید محتوا چگونه باعث رشد می شود؟ و فرمول تولید محتوا برای شما آماده کرده ایم

در نتیجه:

تولید محتوا یک فرآیند است، نه یک چیز واحد.

این کار یک روند ساخت بلوک هایی برای جستجوگرها است و باید به صورت مداوم انجام گیرد.

اگر شما چهار نوع محتوا را برای محتویات سایت که شامل تولید محتوای استاتیک، محتوای تولید شده ، محتوای تکاملی و از همه مهم تر تولید محتوای هدفمند ایجاد می کنید، شما در حال پوشش دادن تمام نیازهای مشتریان بالقوه خود در وب هستید و قطعا به زودی سیلی از ورودی را تجربه خواهید کرد.

تولید محتوای هدفمند دقیقا همان کاریست که خیلی ازسایت های رقیب شما انجام نداده اند و شما با انجام ان مارکت را از آن خود خواهید کرد و به زودی در تمامی فضاهای سرچ حضورخواهید داشت.

داشتن یک فرایند تولید قبل از تمرکز شما بر روی کیفیت محتوای محتمل است. کیفیت محتوا واقعا مهم است، اما بعد از اینکه شما آن را منتشر کردید، می توانید به راحتی آن را ویرایش  کنید. مهمتر از همه این است که یک محتوا را از نو تولید کنیم نه که آن را کپی برداری کنیم.

 

تیم هشت شما را به خواندن مقالاتی همچون تولید محتوا فروشگاه اینترنتی و استراتژی تولید محتوا و تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا سایت دوربین و تولید محتوا برای سایت آتلیه و تولید محتوا برای سایت موبایل دعوت می کند

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید