تولید محتوا برای سایت مهاجرت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

 تولید محتوا برای سایت مهاجرت اگر بنا باشد به صورت حرفه ای انجام پذیرد ابدا کار ساده ای نیست.

اگر قصد دارید در زمینه مهاجرت سایت خودتون رو سئو کنید و با محتوای ارگانیک رشد کنید با ما در تماس باشید.

09120647344

در یکی از تجربیات ما در تیم هشت در همکاری با گروه مهاجرتی آریا نتایج و تجربیات جالبی بدست آوردیم که بخشی از ان را به اشتراک می گذاریم.

سایت این شرکت بر بستر وردپرس فعالیت می کرد و قرار شد ما در تیم هشت بخش سئو و تولیدمحتوای هدفمند این شرکت را به عهده بگیریم.

روزی که فعالیت ما شروع شد ورودی ارگانیک این وب سایت تقریبا چیزی حدود 700 عدد در ماه بود و امروز که این مقاله را می نویسم به ماهانه 7000 ورودی رسده اند و همچنان در حال رشد هستند.

در واقع با وجود تیم محتوا در آن موسسه و تولید تعداد قابل توجهی محتوا سایت روال خوبی را طی نمی کر یا حداقل می توان گفت در نقطه ای رشد آن متوقف شده بود.

پس از آغاز همکاری

پس از آغاز همکاری ما در تیم هشت شروع به انالیز قدرت وب سایت آریا کردیم.

تمامی جوانب را در نظر گرفتیم.نقاطی که می شد تقویت شود را تقوبت کردیم و برخی ضعف های سئو ان پیج را بهبود دادیم.

پس از آنکه خیالمان از بابت سئو آن پیج تقریبا راحت شد به سراغ آنالیز رقبا رفتیم.

در آنالیز اولیه بیش از 50 عنوان اتخراج شذکه با روی ان ها تولید محتوا انجام گرفت و ظرف یک ماه حدودا 80 مقاله به روی این وب سایت بارگزاری شد.

نتیجه بسیار جالب توجه بود.

ورودی ماهانه از 700 عدد به حدود 1500 عدد رسبده بود.

نمودار رشد ورودی های ارگانیک
نمودار رشد ورودی های ارگانیک

این در حالیست که تمامی مقالات هم مرتبط به جوزه کاری این موسسه بود و به همین دلیل باعث رضایت مدیریت این موسسه و ادامه همکاری ما از آن روز تا امروز یعنی تاریخ نوشتن این مقاله برای شما عزیزان شد.

به هر حال موسسه آریا امروز به عنوان یکی از موفق ترین موسسات اعزام دانشجو به استرالیا در سطح وب مطرح است و همکاری با این موسسه یکی از تجربیات شیرین ما در تولید محتوای هدفمند است.

تولید محتوا برای سایت مهاجرت

چنانچه شما هم در زمینه تولید محتوای هدفمند و همچنین انالیز رقبای خود سوالی دارید یا اینکه نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره اولیه را به صورت کاملا رایگان دریاقت نمایید.

09120647344

 

ما تا یادگیری کامل شما در کنارتان هستیم تا شما را در امر یادگیری یاری کنیم در همین راستا موضوعاتی مانند بازاریابی محتوایی چیست؟ تولید محتوا چگونه باعث رشد می شود؟ و تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا برای سایت و تولید محتوا برای سایت آتلیه و استراتژی تولید محتوا و تولید محتوا برای کلینیک زیبایی و چک لیست تولید محتوا برایتان آماده کرده ایم

  فرمول تولید محتوا و کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟ و تولید محتوا برای سایت ها و  تولید محتوا سایت آسانسور و شرکت تولید محتوا و تولید محتوا فروشگاه اینترنتی و اصول سئو در تولید محتوا با خواندن مقالات ذکر شده شما به سادگی می توانید به تولید محتوا مشغول شوید

برای تولید محتوا خواندن مقالاتی مانند تولید محتوا سایت دوربین و تولید محتوا درباره چیزهای مفید یا مفید تر؟ و تولید محتوای ارزان و تولید محتوا برای سایت وکالت و تولید محتوا برای سایت موبایل برای هر کسی که به دنیال تولید محتوایی هدفمند است ضروری است

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید