تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی چیست؟

اهمیت تولید محتوا فروشگاه اینترنتی با کیفیت چیست؟

انواع تولید محتوا فروشگاه اینترنتی چیست؟

[/stextbox]

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی
تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

 

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

در صنعت طراحی وب گفته شده است که “محتوا سایت پادشاه یا ملکه است.” هر طراح وب که در صنعت کار می کند، بدون شک این عبارت را شنیده است، همراه با حقیقت ساده ای که محتوای وب دلیل آن است که مردم به صفحات وب شما می روند.

این نکته نیز مهم است که افراد سایت (و محتوای آن را) با دیگران از طریق رسانه های اجتماعی، لینک ها در وب سایت های به اشتراک می گذارند.

پس هنگامی به موفقیت وب سایت می رسید،که محتوا واقعا قوی باشد.

 

تولید محتوای هدفمند برای فروشگاه اینترنتی

یکی از مهم ترین کارهایی که ما در تیم هشت در هماکری با فروشگاه اینترنتی کیوان لند انجام دادیم انالیز دقیق مارکت و رقبابود.

ما پس از انالیز های دقیق بهاین نتیجه رسیدیم که بسیاری عناوین هستند که این سایت میتواند از آنها ورودی بگیرد اما چون هیچ محتوایی در مورد آن ندارد طبیعتا ورودی هم دریافت نمیکند و پس یک تولید محتوا در مورد همان موضعات رشد بسیار بالایی در ورودی ارگانیک مشاهده کردیم.

شما هم می توانید در مورد این روش افزایش ورودی گوگل با تیم هشت همکاری داشته باشید و افزاییش صد درصد تضمینی ورودی ارگانیک خود را به ما بسپارید/.

برای این کار کافی است با ما تماس بگیرید.

09120647344

 

 

 

اهمیت تولید با کیفیت محتوا فروشگاه اینترنتی

با وجود اهمیت محتوای وب سایت با کیفیت، بسیاری از طراحان وب و توسعه دهندگان وب این نکته را فراموش کرده اند و برای ایجاد زیباترین صفحه با معماری جالب و بهترین تعامل با دیگر سایت ها تلاش می کنند.

با این حال،باید بدانید  علاقه مند به این موضوع نیستند که آیا طراحی شما یک مرز 3 پیکسل یا 5 پیکسل دارد یا خیر. آنها اهمیتی نمی دهند که شما آن را در وردپرس، یا دیگر پلتفرم ساخته اید. بله، آنها می توانند یک رابط کاربری خوب را تحسین کنند، نه به این دلیل که به نظر می رسد عالی است، بلکه این دلیل که انتظار می رود که به توانند راحت تر به نیاز خود برسند.

آنچه که باعث میشود بازدید کنندگان به صفحه وب شما آیند محتوای آن است. اگر طراحان، معماری سایت و تعامل شما به زیبایی اجرا شود، اما اگر سایت محتوای جامع و با کیفیت ارائه نمی دهد، بازدیدکنندگان شما این سایت را ترک می کنند و به دنبال سایت دیگری هستند که مطالب مورد نظر آن ها را ارائه می دهند. پس به یاد داشته باشید که  محتوا هنوز شاه (یا ملکه) است، و طراحانی که این نکته را فراموش کرده اند در کسب و کار باقی نخواهد ماند.

اهمیت تولید با کیفیت محتوا فروشگاه اینترنتی
اهمیت تولید با کیفیت محتوا فروشگاه اینترنتی

انواع تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

اساسا، دو نوع تولید محتوا فروشگاه اینترنتی وجود دارد: متن و رسانه

 

متن به عنوان محتوای وب

  • متن یک محتوای نوشته شده است که در صفحه، در داخل تصاویر و در بلوک های متن است. بهترین محتوای متنی این است که متن که برای وب به طور اختصاصی نوشته شده باشد، به جای اینکه فقط از یک منبع کپی و پیست شود.

محتوای وب سایت متن نیز لینک های داخلی خوبی برای کمک به خوانندگان برای دادن اطلاعات بیشتر و قادر به جستجوی  عمیق تر محتوا وجود دارد. توجه داشته باشید، متن وب برای یک مخاطب جهانی نوشته شده است؛ حتی صفحات محلی ممکن است توسط هر کسی در سراسر جهان خوانده شوند.

  • محتوای متن وب سایت می تواند به عنوان  متنی معمول و ساده مثل: “درباره ما” متن و یا تاریخ باشد. می تواند اطلاعات مربوط به ساعات کار یا مکان شما و همچنین توضیح محصولات باشد. محتوای متن نیز می تواند صفحاتی باشد که به طور مرتب به آن اضافه می شود و به روز می شوند، مانند یک وبلاگ یا صفحات انتشار مطبوعات و یا اطلاعاتی در مورد رویدادها و محصولات آینده که شما آن را تبلیغ می کنید.  همه این موارد می تواند محتوای متن باشد، و هر کدام از آنها همچنین می توانند محتوای وب رسانه ای را نیز شامل شوند.

محتوای وب چند رسانه

نوع دیگر محتوای وب رسانه است. به طور ساده، رسانه یا “چندرسانه ای” همانطور که در گذشته نامیده می شود، هر محتوایی است که متن نیست. که شامل انیمیشن، تصاویر، صدا و ویدئو است.

انیمیشن

بهترین انیمیشن ها برای وب سایت های فروشگاه اینترنتی به صورت مدرن انجام می شود. تصاویر رایج ترین روش برای اضافه کردن چند رسانه ای به وب سایت ها هستند. شما می توانید عکس ها یا حتی هنر خودتان را با استفاده از یک ویرایشگر گرافیکی از نوع خود استفاده کنید. تصاویر در صفحات وب باید بهینه سازی شوند تا سریعا دانلود و بارگذاری شوند. این کارها یک راه عالی برای افزودن علاقه به صفحات شما هستند، و بسیاری از طراحان از آنها برای تزئین هر مقاله  یا محصولی که اضافه میشود استفاده می کنند.

صدا

صدا در یک صفحه وب جاسازی شده است تا خوانندگان آن را هنگام ورود به سایت یا زمانی که بر روی یک لینک کلیک می کنند برای آن ها روشن کنند. به یاد داشته باشید که صدا در صفحات وب می تواند بحث برانگیز باشد، به خصوص اگر آن را به صورت خودکار روشن کنید و راه را برای راحتی آن غیرفعال کنید. حقیقت این است که افزودن صدا به یک وب سایت بیشتر شیوه های طراحی وب در گذشته است و نه چیزی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

ویدئو

ویدئو در صفحات وب فوق العاده محبوب است. اما می تواند یک چالشی باشد برای اضافه کردن یک ویدیو به طوری که آن به طور قابل اعتماد در سراسر مرورگرهای مختلف کار کند.

یکی از ساده ترین راه های انجام این کار این است که ویدیو را به یک سرویس مانند یوتیوب یا ویمیو آپلود کنید و سپس از کد های “جاسازی” از آن سایت ها برای اضافه کردن آن به صفحه خود استفاده کنید. با این محتوای ویدیویی جاسازی شده iFrame را در سایت شما ایجاد می کند. این ساده ترین و قابل اعتماد ترین راه برای اضافه کردن یک ویدیو به یک صفحه وب است.

ویدئو
ویدئو

ارزش برای بازدید کنندگان خود قائل شوید

اگر میخواهید بازدید کنندگان  مجددا به سایت شما بازگردند و وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی شما را واقعا دوست داشته باشند، باید به آنها محتوایی را ارائه دهید که ارزش مند باشد. این ارزش می تواند در سرگرمی، آموزش و پرورش، یا حل یکی از مشکلات یا یک معرفی محصول به صورت دقیق و درست باشد.

ایجاد محتوای وب سایت زمانی ارزشمند است که اغلب با پست های وبلاگ مرتبط ، اصلی و قابل اجرا باشد. هر زمانی که هر پست سایت، را ایجاد می کنید ارزش مخاطبانتان را در ذهن داشته باشید، دقیقا بدانید که چه چیزی را دارید در اختیار کاربران قرار می دهید و چرا آنها باید یر روی شما سرمایه گذاری کنند.

 تولید محتوا درباره چیزهای مفید یا مفید تر؟ و تولید محتوا برای سایت مهاجرت و تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و بازاریابی محتوایی چیست؟ تولید محتوا چگونه باعث رشد می شود؟ و تولید محتوا برای کلینیک زیبایی و تولید محتوا برای سایت وکالت عناوین یاد شده برای بهبود سطح محتواهای تولید شده شما باید مفید می باشند

اگر به دنبال ارتقای کیفیت محتواهای خود هستید پیشنهاد می کنیم مقالاتی که در ادامه ذکر می شوند را بخوانید استراتژی تولید محتوا و اصول سئو در تولید محتوا و کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟ و چک لیست تولید محتوا و تولید محتوا برای سایت ها و تولید محتوا سایت دوربین و شرکت تولید محتوا

پس از خواندن مطالبی مانند فرمول تولید محتوا و تولید محتوا برای سایت موبایل و تولید محتوا برای سایت آتلیه و تولید محتوا سایت آسانسور و تولید محتوا برای سایت و تولید محتوای ارزان شما در بحث تولید محتوا با تجربه تر خواهید شد

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید