کتاب در زمینه تولید محتوا

کتاب در زمینه تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به کتاب در زمینه تولید محتوا بپردازیم :

امروزه تمامی افرادی که در زمینه طراحی سایت و تبلیغات فعالیت دارند از اهمیت بالای تولید محتوا با خبر هستند و از اینرو برای بالا بردن دانش و آگاهی خود می توانند از کتاب در زمینه مورد نظر استفاده می کنند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

موضوعات کلیدی و مهم برای کتاب در زمینه تولید محتوا چیست ؟

نکات کلیدی در زمینه تولید محتوا چیست ؟

[/stextbox]

 

موضوعات کلیدی و مهم برای کتاب در زمینه تولید محتوا

در این قسمت به چند موضوع کلیدی که هر تولید محتوا کار باید با اصول آ آشنا شود اشاره کرده ایم :

موضوعات کلیدی و مهم برای کتاب در زمینه تولید محتوا
موضوعات کلیدی و مهم برای کتاب در زمینه تولید محتوا

نویسندگی :

اصلی ترین نکته که باید تولید محتوا کار با آن آشنا شود نویسندگی می باشد . یک تولید محتوا که به منظور فروش و بازاریابی نوشته می شود باید طبق اصول و قواعد خاصی باشد که اصلی ترین آن آشنایی با نویسندگی می باشد . در این زمینه کتاب هایی معروف می باشد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم :

تیتر نویسی : نوشته دکتر مجید رضائیان ، انتشارات دفتر مطالعات و برنامه ریزی

تیترنویسی در وب : نوشته دکتر مجید رضائیان ، انتشارات ثانیه

مثلث طلایی برای نوشتن : نوشته دکتر احمد توکلی ، انتشارات ثانیه

شیوه نگارش در رسانه ها : نوشته دکتر احمد توکلی ، انتشارات ثانیه

با هر دو طرف مغزت بنویس : نوشته سیمین موحد ، انتشارات کتیبه پارسی

28 اشتباه نویسندگان : نوشته محسن سلیمانی

بهتر بنویسیم : رضا بابایی

همه نویسنده ایم : آن هندلی

 

کپی رایتینگ و یا تبلیغ نویسی:

نکته مهم بعدی که بیشتر افراد باید در زمینه تولید محتوا با آن آشنایی داشته  باشند مسئله کپی رایتینگ و یا تبلیغ نویسی می باشد . کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی یک هنر و علم می باشد و با استفاده از آن خواننده را به خرید تشویق می کند . در این زمینه نویسنده باید این هنر را داشته باشد که بدون اینکه تبلیغی از برند خود داشته باشد به خوبی آن را معرفی کند . در این زمینه چند کتاب اثربخش وجود دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم :

کپی رایتینگ و یا تبلیغ نویسی:
کپی رایتینگ و یا تبلیغ نویسی:

ادبیات تبلیغ نویسی : نوشته رابرت دبلیو بلای ، انتشارات سیته

آگهی نویسی متقاعد کننده : نوشته اندی ماسلون ، انتشارات ادیبان روز

چگونه یک آگهی تبلیغاتی خوب بنویسیم : نوشته ویکتور شواب ، انتشارات داروگ نو

روان شناسی نفوذ : نوشته رابرت بی چلدینی ، انتشارات رسا

پیشنهاد رد نشدنی : نویسنده مارک جوینر ، انتشارات رسا

اصل متقاعد سازی : نوشته کوین هوگان ، انتشارات نص

مسری : نوشته جونا برگر ، انتشارات شریف

بازاریابی انگیزشی : نوشته رابرت ایمبرایل ، انتشارات ققنوس

ایده عالی مستدام : نوشته چیپ هیث ، انتشارات آریانا قلم

بازاریابی عصبی دیجیتال : نوشته سم پیج ، انتشارات ترمه

بازاریابی عصبی : نوشته ژان بقوسیان ، انتشارات برقعی

 

داستان سرایی :

موضوع بعدی که در تولید محتوا بسیار مهم است داستان سرایی می باشد ، گاهی باید برای اینکه موضوع خود را راحت تر و قابل فهم تر به خواننده برسانید بهتر است از داستان سرایی استفاده کنید . در این زمینه کتاب هایی وجود دارد که بسیار به افرادی که در این زمینه مشغول هستند کمک می کنند :

گزارش نویسی داستانی  روایی : نوشته دکتر احمد توکلی ، انتشارات ثانیه

بهترین قصه گو برنده است : نوشته آنت سیمونز ، انتشارات نشر اطراف

داستان سرایی سازمانی : نوشته دکتر مهدی شامی زنجانی ، انتشارات نگاه دانش

 

استراتژی :

نکته مهم بعدی در زمینه تولید محتوا استراتژی می باشد افراد با داشتن یک استراتژی قوی می توانند یک محتوا با کیفیت تولید کنند . در زیر به چند نمونه از کتاب های مفید در این زمینه اشاره کرده ایم :

استراتژی محتوا برای وب : نوشته کریستینا هالورسن ، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی

بازاریابی محتوا : نوشته جوپولیتسی ، انتشارات نسل روشن

بازاریابی محتوای قدم به قدم : نوشته رامیل شهباز ، انتشارات ایده پردازان چکاد

استراتژی :
استراتژی :

نکات کلیدی  در زمینه تولید محتوا

در بیشتر کتاب های مفیدی که در زمینه تولید محتوا وجود دارد در مورد نکات کلیدی و با ارزش در زمینه تولید محتوا نوشته شده است در زیر به نکات مهم در زمینه تولید محتوا پرداخته ایم :

  • استفاده از تصاویر مرتبط در تولید محتوا : می توانید با استفاده از تصاویر مرتبط و جذاب متن خود را قابل فهم تر و جذاب تر کنید همچنین می توانید رتبه بهتری در موتورهای جستجو پیدا کنید .
  • استفاده نکردن از مطالب کپی : یکی از مواردی که باعث می شود کیفیت محتوا شما را تا حد زیادی پایین بیاورد استفاده از مطالب کپی می باشد . هیچگاه نباید برای بالا بردن مطالب سایت از مطالب کپی استفاده کنید زیرا هر محتوا در بار اولی که در اینترنت بارگذاری می شود معتبر است بعد از آن یک مهره سوخته می شود ک استفاده از آن باعث می شود که رتبه شما در موتورهای جستجو پایین بیاید . اگر قصد دارید همیشه مخاطبان بیشتری جذب کنید از محتواهای معتبر استفاده کنید .
  • استفاده از تیترهای معتبر : با استفاده از تیترهای معتبر می توانید مخاطبین بیشتری را جذب کنید اما باید دقت داشته باشید که متنی که در ادامه می نویسید مرتبط با تیترها باشد زیرا زمان ماندگاری مخاطبین در سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد .
  • هدف داشتن در محتوا : همیشه سعی کنید محتوایی که می نویسید هدفمند باشد و دارای یک هدف مشخص باشد زیرا اگر شما بدون هدف دست به قلم بشوید هیچ گاه نمی توانید یک محتوای کاربردی و کیفیت داشته باشید .
  • محتوای منحصر به فرد : برای اینکه همیشه در یادها بمانید سعی کنید که خاص بنویسد و از یک ادبیات خاص و منحصر به خودتان استفاده کنید البته توجه داشته باشید که محتوا باید یکپارچه ، روان و قابل فهم باشد .
  • صادق بودن در محتوا : سعی کنید محتوایی که می نویسید بدون گزاف گویی باشد و اصل صادق بودن را رعایت کنید تا مخاطب بیشتری را جذب کنید .

 

نتیجه گیری

همیشه کتاب بهترین و درست راهنما بوده است و امروزه بیشتر افرادی که در زمینه تولید محتوا مشغول به کار هستند از کتاب ها برای یادگیری تولید محتوا استفاده می کنند تا بتوانند در این زمینه موفق تر باشند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای مشاوره کاملا رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید