نمونه هایی از تولید محتوا

نمونه هایی از تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

هرآنچه که باید در رابطه با ایجاد محتوا و نمونه هایی از تولید محتوای موفق بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.

تیم هشت دارای سابقه درحشنای در زمینه تولید محتوا برای وب سایت های ایرانی است.

ما در همکاری های بسیاری توانستیم به صورت تضمین شده نتایجی خارق العاده خلق کنیم.

برای مثال در همکاری با وب سایت قطارهای فدک زمانی که همکاری را آغاز کردیم ورودی ماهانه ارگانیک 30 هزار عدد بود و امروز بر اساس اعلام گوگل کنسول حدود 180 هزار عدد است.

نمونه های بسیار زیادی از تولید محتوای هدفمند در تیم هشت موجود است که می توانید جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

09120647344

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیرپاسخ می دهیم:

برای ایجاد محتوای عالی از چه دستورالعمل هایی استفاده کنید؟

نمونه های تولید محتوا  موفق در وب سایت ها چیست؟

[/stextbox]

نمونه هایی از تولید محتوا
نمونه هایی از تولید محتوا

ایجاد محتوای عالی

برای ایجاد محتوای عالی از دستورالعمل های زیر استفاده کنید:

 

1.به روز باشید.

در مورد همه جنبه های صنعت خود به روز و بسیار آگاه باشید (نه فقط توجه به آنچه که برای شما مهم است). مثلاً اگر شما تولید کننده مجموعه های مکانیکی برای وسایل نقلیه سنگین هستید. دانستن هرچه بیشتر در مورد این نوع وسایل نقلیه ، تولید کنندگان و مشتریان آنها بسیار مهم است. تولید کنندگان را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید ، انتشارات تجارت خود را بخوانید و آخرین اخبار مرتبط را جستجو کنید.

همچنین باید در مورد نوآوری های صنعت ، روندها ، مقررات ، فرصت ها و تهدیدهای روزمره آگاهی داشته باشید. هرچه بیشتر بدانید ، بیشتر خود را در معرض موفقیت قرار می دهید. این کلید اصلی برای ایجاد بخشی از مطالب است که کاربران به دنبال یافتن راه حل برای مشکلات خود هستند.

2. آموزش روزانه داشته باشید.

تغییر در صنعت شما به سرعت اتفاق می افتد و آموزش مداوم مهم است. این بدان معناست که نه تنها باید محتوایی را ایجاد کنید که مردم دوست دارند بلکه باید محتوای دیگران را نیز بخوانید. بهترین سازندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعاتی هستند که ممکن است مخاطبان هدف برایشان مهم باشد. از دیگران بیاموزید تا درک کنید چگونه آنچه آموخته اید ممکن است روی چشم انداز شما تأثیر بگذارد.

 

3.مخاطبان خود را درک کنید.

شما باید مانند مخاطبان  خود بخورید ، بخوابید و نفس بکشید ،حتی  درک انگیزه های آنها ، گزارش روابط ، آموزش ، فعالیت های اجتماعی و موارد دیگر را بدانید. این تنها راه برای رفع نیازهای آنها به وسیله محتوای شماست.

3.مخاطبان خود را درک کنید.
3.مخاطبان خود را درک کنید.

4. مهارت های خود را بهبود بخشید.

اگر نویسنده حرفه ای نیستید ، باید مجبور شوید مهارت های خود را بهبود بخشید. با اجتناب از اشتباهات نوشتن شروع کنید. همچنین چندین کتاب وجود دارد که به شما کمک می کند غلط های بسیار متداول نوشتاری را پشت سر بگذارید (مانند چگونگی نوشتن متن ، یکپارچگی ،جلوگیری از پاراگراف هایی که جریان ندارند و غیره).

 

5.مدام بنویسید.

هرچه محتویات بیشتری در سایت شما وجود داشته باشد ، ترافیک بیشتری برای وب سایت خود جذب خواهید کرد – طبق گفته شرکت های HubSpot که وبلاگ  هایی که از روش 16x استفاده می کنند تقریباً 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که 0-4 پست در ماه منتشر کرده اند ، ترافیک بیشتری دارند. همچنین هرچه بیشتر بنویسید ، بهتر می شوید. اگر می خواهید ناشر برتر در صنعت خود باشید ، باید مدام بنویسید. این کاری نیست که شما فقط وقتی “وقت دارید” انجام دهید. ایجاد محتوای دیجیتال به تعهد نیاز دارد.

6. در مورد تجارت خود صحبت نکنید.

در مطالب خود در مورد مشتریان و چشم انداز آن ها صحبت کنید. وقتی در مورد خود صحبت می کنید ، این فرصت را از دست داده اید که نشان دهید آن ها را درک می کنید و می توانید نیازها و چالش های آینده آنها  را برطرف کنید.

7. تحقیقات بر روی کلمات کلیدی تجارت خود را انجام دهید.

نوشتن،  امروز هم به هنر و هم به علم نیاز دارد. البته ، شما باید بدانید که چه نوع محتوایی برای نوشتن انتخاب کنید و چگونه باید آن را برای خوانندگان خود جذاب کنید. در منظر بازاریابی امروز ، شما همچنین باید آن را برای موتورهای جستجو نیز جذاب کنید. مهارت های نوشتاری خود را به کار ببرید ، اما از ابزارهای جستجوگرها نیز استفاده کنید تا به شما در حداکثر رساندن تلاشهای خود در ایجاد محتوا کمک کند.

دانستن اهمیت یک محتوای خوب ، دشوار نیست. بهترین توصیه ای که می توانیم به شما ارائه دهیم این است که “مانند یک چشم انداز فکر کنید.” این کلید در  درگیر کردن بازدید کنندگان ، تبدیل آنها به سرب و درنهایت تبدیل آنها به مشتریان بسیار مهم است.

نمونه هایی از  تولید محتوا  موفق در وب سایت ها

برای کمک به شما در شروع کار ، چندین نمونه هایی از تولید محتوا ی خوب در وب سایت ها گردآوری کردیم که به شرح زیر است:

 

Buffer

بافر به دلیل استراتژی بازاریابی محتوای سه گانه یکی از نمونه های مورد علاقه ما در بازاریابی از طریق تولید محتو است.

این شرکت با استفاده از وبلاگ نویسی مهمان ، برای رشد اولیه خود ، نوشتن چند بار در روز و انتشار مطالب در سایت ها با دید بالا،  موفقیت خود را روز به روز افزایش داد. این استراتژی رشد ، به بافر کمک کرد تا 100،000 کاربر اول خود را جذب کند.

در وبلاگ بافر ، این شرکت در ابتدا به نوشتن محتویاتی که روی مشتریان خود تأثیر می گذارند ، متمرکز شده است و محتوا با کیفیت بالا و یااشتراک بالا تولید می کند.

اکنون بافر چهار وبلاگ دارد ، و آنها بهترین مطالب خود را از طریق یک استراتژی منظم بازاریابی از طریق ایمیل به اشتراک می گذارند.بافر یک مارک بسیار شناخته شده و قابل اعتماد است و تقریباً 400000 کاربر دارد و حدود یک میلیون دنبال کننده در چندین سایت رسانه اجتماعی دارد.

Buffer
Buffer

Hubspot

وقتی به نمونه هایی از بازاریابی محتوا که درست انجام شده فکر می کنید ، Hubspot همیشه در این لیست قرار دارد. Hubspot علاوه بر ایجاد یک ابزار رایگان به عنوان یک استراتژی رشد ، از بازاریابی محتوا نیزاستفاده می کند که به شرح زیر است:

  • نوشتن پست های وبلاگ در مورد مسائلی که برای بازدید کنندگان جذاب است.
  • افزودن به روز رسانی های محتوا مانند کتاب های الکترونیکی به پست های وبلاگ خود.
  • ایجاد یک مرکز آموزشی و اشتراک گذاری محتوا ، که ماهانه 321000 بازدیدکننده را به خود اختصاص می دهد و فرصتی عالی برای ارتقاء برنامه های صدور گواهینامه و مشارکت خود فراهم می کند.
  • ایجاد فیلم برای فیس بوک و استفاده از LinkedIn برای ارسال ترافیک به آن فیلم ها
Hubspot
Hubspot

Rip Curl

Rip Curl یک “شرکت گردشگریست ” است همچنین یکی از بهترین نمونه های بازاریابی در دنیای تجارت است.

این وب سایت  دارای عکس های عالی و داستانهایی است که توسط گردشگران برای بازدید کنندگان ایجاد شده است.

با بیش از 100000 مشترک YouTube و 2 میلیون نفر به علاوه دنبال کنندگان فیس بوک ، این یک نمونه عالی برای تطبیق محتوا با مخاطبان مورد نظر برای رشد کسب و کار و سودآوری آن است.

Rip Curl
Rip Curl

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اگر علاقه مند به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستیند می توانید با ما تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید