چرا دیجیتال مارکتینگ

چرا دیجیتال مارکتینگ

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

حتما برای شما این سوال مهم پیش آمده است که چرا دیجیتال مارکتینگ ؟ اهمیت آن چیست و چه تاثیری میتواند در کسب و کار شما و رونق آن داشته باشد؟ چگونه میتوانید یک کسب و کار رونق یافته را با دیجیتال مارکتینگ تجربه کنید؟ برای پاسخ به این پرسش ها، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

امروزه شاهد گسترش بیشتر حضور و نفوذ کسب و کارها در فضای مجازی هستیم. در دنیای مجازی کسب و کارها به صورت روز مره درحال توسعه و گسترش هستند و دیگر کمتر کسی از اینکه میشود از طریق اینترنت به راحتی به درآمد  بالایی رسید بی اطلاع است!

چرا دیجیتال مارکتینگ
چرا دیجیتال مارکتینگ

درآمد های اینترنتی، به بخش مهمی از کسب و کارهای امروزی تبدیل شده است که هر چه بیشتر پیش میرویم، با گذر زمان و آسان تر شدن استفاده از اینترنت و کسب وکارهای حوزه وب، این مقدار بیشتر میشود.

در این بین، تنها شرکت هایی که  میخواهند برای گسترش کسب و کار خود در فضای مجازی اقدام کنند دیده نمیشوند، بلکه شرکت های بسیاری هم هستند که از اساس، بر محور فعالیت های اینترنتی بنا شده و هیچ فعالیتی در بازار ندارند. این شرکت ها با درآمد های خیلی بالا و توسعه بسیار سریعی در اینترنت رو به رو هستند که خود گواه گسترش و رونق روز افزون اینترنت در میان کسب و کارهای امروزه است.

شاید عجیب نباشد اگر ما از روزگاری سخن بگوییم که دیگر کسب و کارها در بازار از بین برود و تماما به فضای مجازی و بستر وب منتقل شوند.

البته فضای مجازی تنها برای فروشندگان محصولات و یا تولید کنندگان مفید نیست، بلکه شرکت های مختلفی که خدمات خود را هم در بستر اینترنت ارائه میدهند هم از امکانات و ظرفیت های بالای این محیط استفاده میکنند و در واقع  بخش مهمی از عملیات برند سازی خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی آن دنبال میکنند.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که دیجیتال مارکتینگ و شرکت هایی که در این حوزه فعالیت میکنند، تا چه اندازه برای شرکت شما سودآور هستند و چه تاثیری در پیشرفت شما میتوانند داشته باشند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

همچنین، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که:

_ توسعه کسب و کار آنلاین چگونه است؟

_اهمیت دیده شدن در فضای مجازی به چه صورت می باشد؟

_ دیجیتال مارکتینگ چیست؟

_ انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

_نقش دیجیتال مارکتینگ در رونق کسب و کار شما چیست؟

[/stextbox]

 

 

توسعه کسب و کار آنلاین چگونه است؟

اهمیت توسعه کسب و کار در اینترنت، مسئله ای است که برای همه مشخص شده است. اینترنت برای شما فرصت ها و ظرفیت های بسیار بالایی دارد که به راحتی میتوانید با در نظر گرفتن آن ها، به گسترش کسب و کار خود در فضای مجازی بپردازید.

در گذشته، اینترنت به دلیل دسترسی های مشکل تر و عدم حضور گسترده افراد در آن، کمتر مورد استقبال کسب و کارها بود و بیشتر به جهت گردش اطلاعات از اینترنت استفاده میشد، اما به گذشت زمان توسعه بیشتر اینترنت در سراسر جهان و همچنین، حضور فعال تر افراد در اینترنت، اینترنت ظرفیت های خود را کم کم از ارتباطات به حوزه های مختلف گسترش داد.

ظرفیت های اینترنت برای همگان، به خصوص کسانی که صاحبان کسب و کارهای جدید هستند خوشایند بود. اینترنت فضایی امن، رایگان و یا ارزان و در دسترس همه، دراختیار افراد قرار میداد تا با استفاده از آن، بتوانند در زمینه های مختلفی پیشرفت کنند.

اینترنت به افراد فرصت های بسیاری داد تا خود را مطرح کنند. شرکت های بسیاری با استفاده از فضای مجازی اقدام به برند سازی و گسترش کسب و کار خود کرده اند.

توسعه کسب و کار آنلاین چگونه است؟
توسعه کسب و کار آنلاین چگونه است؟

اینترنت ارزان است، یعنی شما میتوانید کسب و کار خود را در فضایی بسیار ارزان تر از کسب و کارهای فیزیکی به راه بیاندازید و اقدام به کسب درآمد  کنید. اینترنت برای شما این فرصت را فراهم میکند تا با استفاده از ابزار های مختلفی که بعضا رایگان نیز هستند، به کسب درآمد و برند سازی مشغول شوید.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

شما می توانید با راه اندازی یک وب سایت ارزان و یا حتی، رایگان، کسب و کار خود را در بستر اینترنت آغاز کنید و با استفاده از تکنیک های مختلف، خود را بیشتر در معرض عموم و دیگر کاربران فضای مجازی قرار دهید.

این فرصتی بود برای صاحبان کسب و کار که یک شعبه از فروشگاه محصولات خود را هم در فضای مجازی راه اندازی کنند. درکنار این موارد، شرکت های بسیاری هم در این فضای گسترده ایجاد شدند که به ارائه خدمات تخصصی و فنی به شرکت ها پرداخته اند.

شرکت های بسیاری هم هستند که از اساس یک فروشگاه اینترنتی هستند و هیچ حضور فیزیکی در بازار ندارند، ولی در بازار مجازی به عنوان یک ابرقدرت به کار خود ادامه میدهند. این فروشگاه های اینترنتی که تعدادشان کم نیست، با استفاده از خدمات ارزان اینترنت، به مشتریان بسیاری خدمت رسانی میکنند.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

اینترنت در دسترس همگان است.

باید توجه کنید که این فضای رایگان و یا ارزان، میتواند در دسترس همه باشد و همین موضوع باعث رشد روز افزون استفاده از اینترنت در جهان شده است،  تا جایی که بدون وجود اینترنت، اغلب افراد حتی زندگی را هم بسیار سخت تصور میکنند. حال با این اوصاف شما با یک بستر گسترده که در اختیار دارید، با کاربران بسیاری رو به رو هستید که میتوانید از آن با هزینه ای بسیار کم استفاده کنید.

این موضوع زمانی بیشتر مهم میشود که بدانید اینترنت بدون محدودیت است. یعنی شما یک فضای بدون محدودیت در اختیار دارید که میتوانید تنها با چند کلیک با افرادی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. این موضوع منجر به آسان تر شدن کار کسب و کارهای بین المللی شده است.

اینترنت در دسترس همگان است.
اینترنت در دسترس همگان است.

در واقع  کسب و کارهای بین المللی با استفاده از اینترنت، میتوانند به راحتی با افرادی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و نه تنها مشتریان، بلکه کارمندان خود را هم در کشورهای مختلف به استخدام بگیرند و با آن ها همکاری کنند.

اینترنت این فرصت را برای شما ایجاد میکند که بدون پرداخت هزینه های گزاف، به ارائه خدمات خود به افراد بسیاری در سرتاسر جهان خدمت رسانی کنید و تبلیغات کسب و کار خود را در جهان گسترده کنید.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

مشاغل بسیاری هستند که با رونق فضای مجازی شکل گرفته اند، شرکت هایی که با فعالیت های تخصصی، سعی دارند تا کمک بیشتری به رونق کسب و کار و شناخته تر شدن افراد در فضای مجازی کنند.

این مشاغل کاملا بر پایه نیاز کارفرما و صاحبان کسب و کار شکل گرفته که این خود نشان میدهد، اهمیت دیده شدن شما در فضای مجازی تا چه اندازه از نظر صاحبان مشاغل زیاد است و اکثریت آن ها خود را ملزم میکنند که در برنامه های کاری خود، پیگیری این مورد را هم در دستور کار خود قرار دهند.

افراد بسیاری با دیده شدن در فضای مجازی به ثروت رسیدند، کسانی هستند که مهارت خاصی دارند و یا شرکت هایی که محصول به خصوصی ارائه میدهند و یا افرادی هستند که احساس میکند چیزی برای ارائه دادن در فضای مجازی در چنته دارند و نیاز دارند تا بیشتر دیده شوند.

این موضوع به شما بر می گردد که آیا در خود توانایی احساس می کنید که لازم به دیده شدن است؟ آیا احساس میکنید که باید کاری انجام دهید که بیشتر از گذشته مطرح باشید؟ آیا میخواهید به حیطه کاری خاصی وارد شوید که نیاز دارید در فضای  مجازی دیده شوید و تبلیغات گسترده ای انجام دهید؟

همه این موارد، مستلزم این است که شما بر دیده شدن و مطرح شدن در فضای مجازی سرمایه گذاری کنید

البته نگران نباشید، درصورت همکاری با ما، جدای از استفاده از خدمات بهترین تیم تخصصی در این زمینه، از تعرفه های بسیار مناسب هم بهره مند خواهید شد.

اگر میخواهید کسب و کاری در فضای مجازی داشته باشید، با ما بیشتر همراه باشید و ادامه این مطلب را از دست ندهید تا ما به شما بگوییم که چرا باید به کسب و کار مجازی خود ارزش بیشتری بدهید.

اینترنت با همه این توصیفات، یک فرصت بسیار عالی برای سرمایه گذاری بسیار کم است که میتواند بازدهی فوق العاده ای برای شما داشته باشد، اما این بازدهی زمانی بیشتر میشود که شما بتوانید از تکنیک های مختلف بازاریابی در فضای مجازی هم استفاده کنید تا در دید کاربران اینترنت قرار بگیرید.

در ادامه این مطلب، بیشتر در رابطه با بازاریابی اینترنتی و یا فروش اینترنتی محصولات و ارائه خدمات به شما میگوییم و همچنین، بیشتر با شگردهای آن و خدمات ما در این حوزه آشنا خواهید شد.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

اهمیت دیده شدن در فضای مجازی به چه صورت می باشد؟

فضای مجازی برای اکثریت، یک فرصت عالی برای دیده شدن است. به دلایل مختلفی امروزه افراد بسیاری میخواهند که در فضای مجازی دیده شوند. فضای مجازی فرصت ها و ظرفیت های بسیاری برای کسانی دارد که به روش های مختلفی میخواهند از آن استفاده کنند.

یکی از این عمده روش ها، فعالیت برای کسب و کار است. کسب و کارها امروزه به دنیای مجازی وارد شده هستند و هر روز فعال تر از گذشته عمل می کنند. عده ای برای برند سازی به فعالیت مجازی روی می آورند و برند های خود را در فضای مجازی مطرح می کنند.

اهمیت دیده شدن در فضای مجازی به چه صورت می باشد؟
اهمیت دیده شدن در فضای مجازی به چه صورت می باشد؟

 

عده ای برای تبلیغات برند خود، عده ای هم برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود به فضای مجازی روی می آورند.

دیده شدن در فضای مجازی از جنبه های بسیاری حائز اهمیت است. به دلایل مختلفی مانند گستردگی دنیای مجازی و اهمیت بالای آن در دنیای امروز، دیده شدن در فضای مجازی میتواند کمک بالایی به رونق کسب و کارهای مختلف داشته باشد.

در واقع  شما به هر دلیلی که از فضای مجازی استفاده می کنید، از کسب و کار در این حوزه گرفته تا مواردی دیگر، قطعا، خواهان دیده شدن هستید. اساس دنیای مجازی بر پایه آسان سازی ارتباطات بنا شده است و در عصر ارتباطات، دیده شدن حرف اول را میزند.

شما با دیده شدن می توانید محصولات بیشتری بفروش برسانید، شما با دیده شدن میتوانید خدمات بیشتری را عرضه کنید، شما با دیده شدن میتوانید بر افراد بیشتری تاثیر گذار باشید و ارتباطات بیشتری داشته باشید. می بینید؟

دیده شدن در همه جای فضای مجازی حرف اول را میزند. اصول کار شرکت ما این است که کمک کنیم شما دیده شوید! ما میخواهیم شما بیشتر در صدر نتایج قرار بگیرید و نام شما بیشتر بر زبان ها باشد، بیشتر از گذشته برند شما مطرح باشد و مردم در نهایت، اعتماد بیشتری به شما داشته باشند.

دقت داشته باشید، امروزه شرکت های بسیاری هستند که برای دیده شدن در فضای مجازی سرمایه گذاری های انبوهی میکنند. این شرکت ها، با درنظر گرفتن درآمد  بسیار بالایی که پس از شناخته تر شدن عایدشان میشود، حاضر به سرمایه گذاری در این حوزه هستند. در این بازار پر رقابت، به شما پیشنهاد میکنیم که همسو با دیگر رقبای تجاری و کاری خود به پیش بروید تا از این عرصه عقب نمانید.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

فضای مجازی یعنی به روز بودن و دیده شدن در فضای مجازی، یعنی اثبات به روز بودن و معتبر بودن شما، حال این دیده شدن هرچه گسترده تر باشد، قطعا بیشتر به نفع شماست.

مشاغل بسیاری هستند که با رونق فضای مجازی شکل گرفته اند، شرکت هایی که با فعالیت های تخصصی، سعی دارند تا کمک بیشتری به رونق کسب و کار و شناخته تر شدن افراد در فضای مجازی داشته باشند.

این مشاغل کاملا بر پایه نیاز کارفرما و صاحبان کسب و کار شکل گرفته است که این خود نشان میدهد اهمیت دیده شدن شما در فضای مجازی تا چه اندازه از نظر صاحبان مشاغل زیاد است و اکثریت آن ها خود را ملزم میکنند که در برنامه های کاری خود، پیگیری این مورد را هم در دستور کار خود قرار دهند.

افراد بسیاری با دیده شدن در فضای مجازی به ثروت رسیدند، کسانی هستند که مهارت خاصی دارند و یا شرکت هایی که محصول به خصوصی ارائه میدهند و یا هرکسی که احساس میکند چیزی برای ارائه دادن در فضای مجازی در چنته دارد و نیاز دارد تا بیشتر دیده شود.

این موضوع به شما برمیگردد که آیا در خود توانایی احساس میکنید که لازم به دیده شدن است؟ آیا احساس میکنید که باید کاری انجام دهید که بیشتر از گذشته مطرح باشید؟

آیا میخواهید به حیطه کاری خاصی وارد شوید که نیاز دارید در فضای  مجازی دیده شوید و تبلیغات گسترده ای انجام دهید؟ همه این موارد، مستلزم این است که شما بر دیده شدن و مطرح شدن در فضای مجازی سرمایه گذاری کنید.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

همانطور که گفتیم، دیده شدن در فضای مجازی بسیار مهم است و شرکت های بسیاری هستند که در این حوزه فعالیت میکنند. این شرکت ها، در اصل در زمینه دیجیتال مارکتینگ کار میکنند.

دیجیتال مارکتینگ، یا بازاریابی دیجیتال، مبحثی بسیار گسترده است که نیاز به دانش فنی و تخصصی خاصی نیز دارد. این موضوع  همانطور که از نامش پیداست، به ارائه خدمات تبلیغاتی و فروش و بازاریابی در بستر مجازی میپردازد. با گسترش و رونق اینترنت و افزایش حضور شرکت ها در فضای مجازی، تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ، رفته رفته آغاز به کار کردند و به زودی در میان افراد بسیاری در فضای اینترنت مطرح شدند.

شرکت های بسیاری خواهان استفاده از خدمات دیجیتال مارکترها هستند، آن ها میدانند که در فضای پر رقابت اینترنت، نیاز به دیدن شدن در اولویت قرار دارد. دیجیتال مارکترها هم برای دیده شدن افراد از تکنیک های مختلفی استفاده میکنند و حتی به شما میگویند که در طول یک ماه میتوانند چه مقدار بازدید کننده به صفحه مجازی شما اضافه کنند! این موضوع باعث رغبت بیشتر شرکت ها برای پیوستن به این حرفه شده است و استارتاپ های بسیاری هم در این عرصه شکل گرفته است.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

ابزار های متنوعی که دیجیتال مارکترها برای بازاریابی خود در  اینترنت از آنها استفاده میکنند، شامل این موارد هستند:

سئو ساخت و بازاریابی محتوا ، طراحی وبسایت، تولید فروشگاه های اینترنتی و خیلی از ابزارهای مهم دیگر .

سئو مارکتینگ، یک سری فرایند ها و تکنیک های مختلف و تخصصی است که در آن دیجیتال مارکترها، با استفاده از یک سری اصول و چهارچوبی که موتورهای جستجو چه در بستر وب، و چه در شبکه های اجتماعی مختلف مشخص کرده اند، اقدام به افزایش اعتبار شما میکنند.

این افزایش اعتبار، معمولا منجر به آن میشود که موتورهای جستجو شما را بیشتر در صدر نتایج خود قرار دهند. در واقع  موتورهای جستجوگر، با یک سری از روش های مختلف اعتبار سنجی خود، به وب سایت ها و لینک های مختلف اعتبار دهی میکنند و هنگام جستجوی کاربران در زمینه های مرتبط با موضوع آن صفحه، رتبه بندی بر اساس اعتبار در نتایج جستجوی کاربر نمایش داده می شود.

ابزار های متنوعی که دیجیتال مارکترها برای بازاریابی خود در  اینترنت از آنها استفاده میکنند، شامل این موارد هستند:
ابزار های متنوعی که دیجیتال مارکترها برای بازاریابی خود در  اینترنت از آنها استفاده میکنند، شامل این موارد هستند:

مارکترها ابزارهای مختلفی را که گوگل با آن ها به وب سایت ها اعتبار دهی میکند را میشناسند. میدانند که از نظر موتورهای جستجو شما چه زمانی پست بگذارید، چه محتوایی تولید کنید، چه نوع طبقه بندی را داشته باشید و کلمات کلیدی شما به چه صورت چیده شده باشند. با استفاده از این فاکتورها و البته، فاکتورهای مختلف بیشتر، رتبه وب سایت شما در صفحات مجازی بیشتر می شود.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

سئو کمک بسیاری به دیده شدن میکند و دیجیتال مارکتینگ هم در اصل با هدف دیده شدن برند شما فعالیت میکند. این موضوع باعث شده است که صنعت دیجیتال مارکتینگ با سئو و سئوکاران ارتباط بیشتری داشته باشد.

 

همانطور که گفته شد، بازاریابی و یا تولید محتوای با کیفیت، جزئی از دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود که میتواند برای پیشبرد اهداف وب سایت شما، بسیار اثر گذار باشد.

محتوا، همه چیز وب سایت شماست. مخاطبان شما برای دریافت محتوا به وب سایت شما وارد میشوند. موتورهای جستجو محتوای وب سایت شما را میبینند و بر اساس آن، کاربران را به سمت شما هدایت میکنند. التبه محتوای وب سایت شما، هم وظیفه جذب مخاطب را دارد و هم وظیفه حفظ مخاطب را دارا می باشد.

در واقع  شما با تولید محتوای روزانه و البته، حرفه ای و با کیفیت، کاربران بیشتری را به سایت خود جذب میکنید و اگر محتوای شما برای آن ها قابل قبول باشد، آن ها کاربران ثابت سایت شما میشوند و بیشتر از مطالب شما استفاده میکنند

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

البته اشتراک گذاری را هم فراموش نکنید. در واقع  مخاطبان مطالبی را که بپسندند، به اشتراک میگذارند و همین روند باعث پیشرفت کسب و کار شما و بیشتر شناخته شدن شما میشود.

محتوای تولیدی شما باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند مخاطبان شما را راضی نگهدارد. در بحث تولید محتوا، چند موضوع حائز اهمیت است. اول آنکه محتوا تنها به متن خلاصه نمیشود و شامل موارد مختلفی مانند تولید پادکست ها و یا محتوای تصویری و ویدئویی نیز میشود. همچنین، محتوا با وجود تنوع بسیاری که دارد، باز هم بر پایه محتوای متنی اهمیت بیشتری پیدا میکند.

چرا که موتورهای جستجو در ابتدا به محتوای متنی شما توجه میکنند. تولید کنندگان محتوا، به خصوص در بحث تولید محتوای متنی، همواره در تلاش هستند که از چهارچوب های صحیح سئو سازی متنی استفاده کنند تا محتوای متنی شما بیشتر از دیگر رقبا در معرض دید موتورهای جستجو گر باشند و در نهایت، شما با ترافیک ورودی بیشتری رو به رو باشید.

امروزه فروشگاه های اینترنتی هم در بحث دیجیتال مارکتینگ چندی است که رونق بسیاری گرفته هستند و افراد از فروشگاه های اینترنتی برای انجام خرید محصولات مورد نیاز خود استفاده میکنند. این فروشگاه ها، همسو با رونق بیشتر تکنولوژی و فضای اینترنت، رونق گرفته و گسترده تر شده اند. شما میتوانید محصولات خود را در فروشگاه های اینترنتی با بازدهی بسیار بالایی به فروش برسانید و این کاری است که ما به عنوان بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران، برای شما انجام خواهیم داد.

انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

بهتر است، پیش از پرداختن به این موضوع که دیجیتال مارکتینگ چه اهمیتی میتواند برای شما داشته باشد و شما چه تاثیری را از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار خود شاهد هستید، به این موضوع بپردازیم که  معمول شرکت های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه میدهند و این خدمات هرکدام چه تاثیری میتوانند در کسب وکار شما داشته باشند.

در واقع  شرکت های دیجیتال مارکتینگ، با بهره گیری از این موضوع مهم که دیده شدن در فضای مجازی چقدر مهم است، به شما خدمت رسانی میکنند.

انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟
انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

در یک دسته بندی کلی، شرکت های دیجیتال مارکتینگ خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه میدهند:

  • بازاریابی محتوا
  • طراحی سایت
  • راه اندازی فروشگاه های اینترنتی
  • پشتیبانی و مدیریت وب سایت
  • مدیریت صفحات شبکه های اجتماعی
  • سئو سازی وب سایت و کلمات کلیدی
  • ساخت کلیپ و محتوای تصویری
  • بکار بردن تکنیک ها و استراتژی هایی برای تبلیغات در اینترنت

این ها شاید تعدادی از فعالیت هایی است که در شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغات وب سایت ها انجام میشود. این موضوع میتواند بسیار گسترده تر هم باشد.

ما از اهمیت محتوا گفتیم، اینکه محتوای شما تا چه اندازه مهم و اثر گذار است. بازاریابی محتوا دقیقا به این موضوع تمرکز میکند تا با تولید و ارائه محتوایی قوی تر، به معرفی محصولات و خدمات شما به مشتریان بپردازد.

در یک دسته بندی کلی، شرکت های دیجیتال مارکتینگ خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه میدهند:
در یک دسته بندی کلی، شرکت های دیجیتال مارکتینگ خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه میدهند:

بازاریابان محتوا همواره در تلاش هستند که با برنامه ریزی یک استراتژی محتوای صحیح، به خصوص در محتوای متنی، سعی داشته باشند تا مشتریان شما را برای استفاده از خدمات شما متقاعد کنند.

در یک دسته بندی کلی، شرکت های دیجیتال مارکتینگ خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه میدهند:
در یک دسته بندی کلی، شرکت های دیجیتال مارکتینگ خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه میدهند:

مشتریان شما با مطالعه محتوایی که به خوبی استراتژی آن تنظیم شده باشد، در نهایت متقاعد به استفاده از خدمات شما میشوند.

در زمینه طراحی سایت، داشتن یک وب سایت بهینه و سئو شده، میتواند در تبلیغات شما و بهتر دیده شدن در فضای مجازی موثر باشد. در واقع  داشتن یک وب سایت میتواند قدم اول برای ورود شما به فضای مجازی و کسب و کار در اینترنت باشد، پس لازم است که آن را جدی بگیرید.

در واقع  وب سایت شما هرچه بهینه تر تولید شده باشد و هرچه به رابط کاربری و تجربه کاربر شما بیشتر اهمیت داده باشد، بیشتر توسط موتورهای جستجو به آن اعتبار داده میشود و قطعا بازدید کننده بیشتری خواهید داشت. این موضوع در کنار اینکه کاربران شما از وب سایت شما به عنوان یک وب سایت حرفه ای در زمینه کاری شما یاد کنند، اهمیت بسیار بالایی دارد.

راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، یکی دیگر از خدماتی است که شرکت های دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه میدهند.

فروشگاه های اینترنتی، یکی از بهترین بستر ها برای ارائه محصولات و فروش آن ها در فضای مجازی است. در واقع  فروشگاه های اینترنتی، امروزه به دلیل گسترش بالایی که دارند توانسته اند اعتماد مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کنند و همین موضوع در نهایت منجر شده است که از آن ها در فضای مجازی استقبال بسیار بالایی انجام شود.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای در فضای مجازی، میتوانید به راحتی به برند سازی و ارائه محصولات خود در اینترنت بپردازید و این کار تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار شما دارد.

پشتیبانی و مدیریت وب سایت امری مهم در دیجیتال مارکتینگ است. رسیدگی به امور روزمره وب سایت، پشتیبانی از مطالب آن و پاسخ دادن به بازخورد های کاربران، یکی از مهمترین اموری است که به صورت روزمره در وب سایت ها پیگیری میشود.

در واقع  اینکه کاربران بازخورد مناسب را در سریعترین زمان از شما دریافت کنند میتواند در کسب و کار شما و برند شما تاثیر بسیار مهمی بگذارد. در این مسئله با توجه به اینکه رسیدگی به تمامی بازخورد های کاربران در وب سایت های پر مخاطب، تقریبا امری مشکل است، لازم است که حتما از تیم های پشتیبانی برای وب سایتتان و کنترل آن و رسیدگی به مشکلات فنی آن استفاده کنید و شرکت های دیجیتال مارکتینگ، معمولا خدمات پشتیبانی خود را به مخاطبان ارائه میدهند.

درکنار مدیریت وب سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی هم تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار شما دارد و لازم است که حتما به این موضوع توجه بسیار زیادی شود. در واقع  شبکه های اجتماعی امروزه یکی از مهمترین و اصلی ترین سرگرمی های افراد هستند و کاربران ساعت های بسیار زیادی را در آن می گذرانند.

در این شبکه ها، امکانات بسیار زیادی از قبیل محتوا گذاری، جذب فالوور، رسیدگی به کامنت های کاربران و پیام های خصوصی و… وجود دارد که حتما باید آن ها را رعایت کرد. به همین علت، مدیریت صحیح این شبکه ها به شما این امکان را میدهد که در کوتاه مدت، مخاطبان بسیار زیادی را جذب کنید تا بیشتر تبلیغات برند خود و کسب وکارتان در فضای مجازی را پیگیری کنید.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

به همین دلیل است که مدیریت شبکه های اجتماعی امری کاملا حیاتی برای کسب و کار مجازی شما است، چرا که این شبکه ها تاثیر گذاری بالایی در پیشرفت کسب و کار شما دارند.

یکی از اصلی ترین خدماتی که شما میتوانید از شرکت های دیجیتال مارکتینگ انتظار داشته باشید، بحث سئو سازی است. در واقع  دیجیتال مارکتینگ بسیار هماهنگ و همسو با سئو سازی پیش میرود و لازم است که حتما در همه ی خدمات آن، گوشه چشمی به سئو داشته باشید.

سئو چهارچوب ها و قوانینی را تعیین میکند که بر پایه آن، شما بهتر دیده میشوید و اعتبار بیشتری کسب میکنید. سئوی محتوا، سئوی متنی، سئوی وب سایت و حتی سئوی هاستینگ، همه یکی از مهمترین و حرفه ای ترین فعالیت هایی است که در زمینه سئو سازی انجام میشوند و این کار به وسیله تیم های حرفه ای سئو با دانش فنی مناسب انجام میشود.

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimazition  است که بطور کلی به افزایش جذب ترافیک ورودی از موتورهای جستجو میپردازد، البته با استفاده از تکنیک هایی غیر از پرداخت پول به موتورهای جستجو برای دیده شدن، این کار به انجام می رسد.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

سئو تاثیر بسیار زیادی در مطرح شدن وب سایت شما در سطح فضای مجازی را دارد.

شما با سپردن وب سایت و یا صفحات مجازی خود به سئو کاران، به آن ها اجازه می دهید تا با دانش و یک سری تخصص هایی که در این زمینه دارند، با کار بر روی صفحه مجازی شما، آن را در صدر نتایج جستجوی گوگل بیاورند.

در واقع  با این کار، شما با استفاده از یک سری قوانین ناشی از الگوریتم های گوگل و دیگر موتور های جستجو، وب سایت خود را همسو با الگوریتم های موتور های جستجو پیش میبرید و در نهایت، توسط موتورهای جستجو شناخته تر می شوید.

سئو تاثیر بسیار زیادی در مطرح شدن وب سایت شما در سطح فضای مجازی را دارد.
سئو تاثیر بسیار زیادی در مطرح شدن وب سایت شما در سطح فضای مجازی را دارد.

سئو یک سری اصول و چهارچوبی دارد که این اصول معمولا از سوی موتورهای جستجو برای بیشتر شناخته تر شدن در نظر گرفته میشود. در واقع  در سئو با استفاده از چهارچوبی که در موتورهای جستجو برای حقیقت سنجی مطالب شما و رتبه دادن به آن ها در نظر گرفت شده است،  سایت شما و یا صفحه مجازی شما را در این چهارچوب و مطابق با آن قرار میدهیم تا موتورهای جستجو بتوانند شما را بهتر ببینند و رتبه ی بیشتری به سایت شما بدهند.

این کلیات فرایندی است که در سئو انجام می شود، ولی این فرایند پیچیدگی های بسیاری دارد، مواردی که تخصص بالایی را میطلبد که در چهارچوب این تخصص شما بتوانید یک وب سایت معتبر از نظر گوگل برای نمایش دادن داشته باشید.

ما اینجا به طور کلی در رابطه با گوگل صحبت میکنیم، ولی این موضوع تنها به گوگل خلاصه نمیشود، بلکه موتورهای جستجوی مختلفی مانند بینگ، یاهو و.. نیز هستند که از تکنیک های سئو پشتیبانی می کنند.

سئو تاثیر بسیار زیادی در مطرح شدن وب سایت شما در سطح فضای مجازی را دارد.
سئو تاثیر بسیار زیادی در مطرح شدن وب سایت شما در سطح فضای مجازی را دارد.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

سئو به کلمات کلیدی سایت شما نیز مربوط می شود.

به این معنا که ممکن است سایت شما در زمینه دانلود فعالیت داشته باشد و یا در زمینه سلامت، طراحی و یا خدمات خاصی که ارائه میدهید. این خدمات و محصولات، همگی با یک سری کلمات کلیدی واحد شناخته میشوند.

این کلمات کلیدی، در نهایت باعث میشوند که موضوع اصلی سایت شما برای گوگل و البته، برای کاربران مشخص شود. در واقع  با سئو سازی کلمات کلیدی، شما میتوانید کاربرانی را که به دنبال موضوعی همسو با کلمه کلیدی سایت شما میگردند، به سایت شما هدایت شوند و این هدایت، با قرار گرفتن سایت شما در صدر نتایج جستجو انجام میشود.

سئو سازی تنها به قالب و یا کلمات کلیدی و کد های سایت شما خلاصه نمیشود، سئو سازی شامل محتوای سئو شده نیز میباشد. در واقع  تولید محتوای سایت شما، نباید تنها به نوشتن و انتشار محتوا در وب سایت و صفحات مجازی شما خلاصه شود.

سئو به کلمات کلیدی سایت شما نیز مربوط می شود.
سئو به کلمات کلیدی سایت شما نیز مربوط می شود.

بلکه محتوا سازی در وب سایت شما یک فرایند تخصصی است که تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما خواهد داشت. این موضوع را بر اساس تجربیات خود بیان میکنیم. در واقع  شما، با سئو سازی محتوای خود باعث میشوید تا محتوای شما از نظر گوگل مطابق با جستجویی که کاربر انجام داده شناخته شود.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

اهمیت سئو

اهمیت سئو از این نظر است که، سئو سازی مانند آن است که شما صاحب یک فروشگاه و یا یک شرکت ارائه خدمات باشید و بخواهید برای تبلیغات و یا جذب مشتری نیرو استخدام کنید.

اهمیت سئو
اهمیت سئو

میدانید که این موضوع چقدر اهمیت دارد و تا چه اندازه با فروش شما و ارائه خدمات و در نهایت، درآمد  کسب وکار شما مرتبط میباشد. سئو نیز به همین اندازه مهم است، سئو در واقع  نقش کارمندی را ایفا میکند که به تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات شما در فضای مجازی میپردازد و بارائه یک سری تکنیک ها، خدمات شما را برای مشتریان مطرح میکند و  شما را به آن ها نشان می دهد.

اهمیت سئو
اهمیت سئو

سئو میداند که موتورهای جستجو که حکم لیدرهایی در فضای مجازی هستند، چگونه میتوانند مشتریان را به شما و صفحات مجازی شما راهنمایی کنند. سئو به شما اعتبار میدهد، کسب و کار شما را معتبر میکند و باعث محبوب شدن شما در سطح فضای مجازی میشود. سئو برای کسب و کار شما، به خصوص کسب و کارهای اینترنتی، مهم است.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

سئو پایه کسب درآمد ، تبلیغات و بازاریابی شما در فضای مجازی می باشد.

شرکت های بسیاری به ارائه خدمات سئو میپردازند و میدانتد که مسئله سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت های بسیاری سرمایه گذاری های کلانی در زمینه سئو سازی در کسب و کار اینترنت خود می کنند.

این شرکت ها میدانند که پیشرفت کسب و کار و افزایش درآمد  و اعتبار آن ها به سئو سازی در فضای مجازی مرتبط میباشد و مشتریان آن ها عمدتا با سرمایه گذاری آن ها در بخش سئو و دیده شدن در بستر وب و شبکه های اجتماعی جذب میشوند.

تا اینجا به طور مفصل در رابطه با سئو که یکی از اصلی ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ است و تاثیر بسیار زیادی برای کسب وکار شما دارد و باعث میشود که کسب و کار پرسود و پر درآمدی داشته باشید، بررسی جامع را انجام دادیم، اما خدمات دیجیتال مارکتینگ هنوز تمام نشده است!

ساخت کلیپ و محتوای تصویری

ساخت کلیپ و محتوای تصویری، یکی از خدمات مهم شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای برند هایی است که میخواهند حرفه ای باشند و به تبلیغات و تولید محتوای حرفه ای بپردازند.

موشن گرافی، ایجاد تصاویر گرافیکی، ایجاد تصاویر با کیفیت و… ، همه از خدماتی است که شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای ساخت کلیپ و محتوای تصویری برای شما استفاده میکنند.

اینکه محتوای تصویری شما با کیفیت و حرفه ای آماده شده باشد، تاثیر زیادی در جلب اعتماد مخاطبان شما به برند شما دارد، به خصوص که شما بخواهید در زمینه کسب و کار خود از تبلیغات اینترنتی استفاده کنید که تولید محتوا و تبلیغات حرفه ای، تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد.

ساخت کلیپ و محتوای تصویری
ساخت کلیپ و محتوای تصویری

از طرفی، محتوای تصویری در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، بسیار اثرگذار تر از محتوای متنی است. این موضوع به معنی مهم نبودن محتوای متنی نیست، بلکه به این معناست که محتوای تصویری در این شبکه های اجتماعی و این رسانه ها، به دلیل قابلیت هایی که دارد، بیشتر مورد توجه قرار میگیرد و حتما لازم است که به محتوای تصویری خود اهمیت ویژه ای بدهید.

به کار بردن تکنیک ها و استراتژی هایی برای تبلیغات در اینترنت

برای تبلیغات موثرتر، معمولا استراتژی خاصی را مشخص میکنند. طبق این استراتژی، هدف اصلی فروش محصول یا معرفی خدمات به مشتری است به شکلی که تاثیر گذار باشد. چنین قانونی در فروش و تبلیغات در بازار رواج دارد، اما در فضای مجازی هم برای تبلیغات بهتر و موثر تر لازم است که حتما از یک استراتژی مشخص و یک سری تکنیک های برنامه ریزی شده پیروی کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

 

این استراتژی از استراتژی فروش تا استراتژی محتوا و دیگر موارد شکل گرفته است.

در واقع  هدف این است که مخاطبان شما متقاعد شوند که از خدمات و محصولات شما استفاده کنند و شما میتوانید برای رسیدن به این منظور، یک برنامه ریزی منظم و یک استراتژی مشخص داشته باشید.

برای مثال، اینکه شما چه راهی را الآن برای پیشرفت پیگیری کنید و یا برای توسعه بیشتر کسب و کار خود چه مواردی را به تبلیغات خود اضافه کنید، چه محتوایی تولید کنید و به چه مواردی توجه کنید، تماما برگرفته از نوعی استراتژی است که برای تبلیغات و فروش خود در نظر گرفته اید.

با این حال، لازم است که این استراتژی برای همه تصمیمات شما به صورت حساب شده طرح ریزی شود. شما در فضای مجازی و اینترنت، مدام درحال کسب تجربه و آشنایی بیشتر با کاربران و رفتار آن ها در قبال شما و محصولاتتان هستید. همین امر است که استفاد از استراتژی و برنامه ریزی را برای شما ضروری میکند تا بدانید که نسبت به هرکدام از این موارد، چه واکنشی نشان دهید و چگونه خود را با خواسته ها و نیاز های مخاطبان منطبق کنید.

درنظر بگیرید، لازم است که استراتژی شما در مقابل تغییرات احتمالی و ریسک های وارده انطباق پذیر باشد و حتما به همه این موارد، واکنش لازم را نشان دهید و همچنین، برای واکنش نشان دادن به آن ها، آمادگی لازم را هم داشته باشید.

 

نقش دیجیتال مارکتینگ در رونق کسب و کار شما چیست؟

پیش از این در رابطه با اهمیت دیجیتال مارکتینگ و ویژگی ها و خدمات آن گفتیم.

اینکه دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی به شما میدهد و چه اهمیتی میتواند برای شما داشته باشد هم پیش از این توضیح داده شد، ولی اینکه شما چگونه با این ویژگی ها و خدمات میتوانید کسب و کار خود را رونق بدهید، لازم است که به سوال اصلی برسیم، چرا اصلا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید؟

دیجیتال مارکتینگ برای شما فرصتی را بوجود می آورد که دیده شوید. طراحی سایتی که شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای شما انجام میدهند، میتواند اولین قدم شما برای رونق کسب و کارشما در فضای مجازی باشد.

از طرفی، شما اگر بخواهید به فروش محصولات خود بپردازید، میتوانید به راحتی با راه اندازی یک فروشگاهی اینترنتی و مدیریت آن، از پتانسیل و ظرفیت بالای اینترنت برای فروش محصولاتتان استفاده کنید.

نقش دیجیتال مارکتینگ در رونق کسب و کار شما چیست؟
نقش دیجیتال مارکتینگ در رونق کسب و کار شما چیست؟

دیجیتال مارکتینگ، به شما یک خط مشخص می دهد. اینکه شما کسب وکارتان را باید به صورت جدی در اینترنت دنبال کنید و برای این کار باید به چه مواردی توجه کنید.

دیجیتال مارکتینگ باعث میشود که شما به صورت کاملا جدی تر به سرمایه گذاری در این بخش بپردازید و به خودتان اثبات کنید که هدفتان از اینترنت و گسترش کسب و کارتان در فضای مجازی، رسیدن به درآمد  و فروش محصولاتتان است.

دیجیتال مارکتینگ باعث پویا تر شدن کسب و کار شما میشود. شما را در فضای مجازی به جلو هل میدهد و از طرفی، تمامی امکانات آن را بدون آنکه لازم باشد از دانش فنی خاصی برخوردار باشید در اختیار شما میگذارد. شما میتوانید به راحتی کار خود را در فضای مجازی به تیم ها و شرکت های دیجیتال مارکتینگ بسپارید و از آن ها بخواهید تا برای شما امکانات لازم را فراهم کنند.

شما لازم نیست که وقت خود را روزانه صرف توجه به محتوای وب سایت یا صفحه خودتان در شبکه های اجتماعی کنید یا اینکه چه میزان ورودی از گوگل داشته اید و یا سئو سازی وب سایت شما تا کجا پیش رفته است.

این ها مواردی است که می تواند تمام وقت شما را در طول هفته اشغال کند، جدای از اینکه لازم است شما حتما دانش فنی لازم را در این زمینه داشته باشید!

به همین دلیل بهتر است که توجه داشته باشید که لازم است در کنار اینها، شما به کیفیت کار خود، خدمات خود و محصولاتی که برای فروش انتخاب کرده اید فکر کنید. روی شغل واقعی خود تمرکز کنید تا بتوانید همانگونه که تبلیغات شما میگویند، محصولات و خدماتی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار بدهید. شرکت های دیجیتال مارکتینگ این امکان را به شما میدهند که از کلیه دغدغه های این کار فارغ شوید و به کار اصلی خود تمرکز کنید.

ممکن است در نگاه اول، سرمایه گذاری در فضای مجازی برای خیلی ها، امری غیر لازم باشد، ولی این برای رونق کسب و کار شما در فضای مجازی ضروری است و لازم است که حتما این موضوع را در اولویت های اهداف کاری خود در اینترنت قرار بدهید.

شما در حال مطالعه مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ هستید

نتیجه گیری

هیچ گاه برای سرمایه گذاری در فعالیت هایی که باعث پویایی کسب و کار شما میشود، تعلل نکنید.

این سرمایه گذاری از نگاه اول شاید امری غیر لازم باشد، ولی توجه به این موضوع که استارتاپ های بسیاری در فضای مجازی با استفاده از خدمات و تکنیک های شرکت های دیجیتال مارکتینگ، توانسته اند به کسب درآمد های بسیار زیادی برسند، به شما این موضوع را اثبات میکند که حتما لازم است به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

شما میتوانید با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ دیده شوید، در دنیای امروز میان رقبای بسیاری که در فضای مجازی وجود دارند، مطرح شوید و مشتریان بیشتری را جلب کنید.

از طرفی، این خدمات به شکلی حرفه ای به شما ارائه میشود، و حرفه ای بودن در اینترنت، مسئله ای است که لازم است حتما آن را پیگیری کنید. شما اگر یک کسب و کار حرفه ای داشته باشید، میتوانید اطمینان مخاطبان خود را جلب کنید و با جلب اعتماد آن ها، به پیشرفت واقعی در کسب و کارتان در فضای مجازی برسید.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

مخاطبان معمولا در اینترنت، برای دریافت خدمات و محصولات، همواره به دنبال قابل اعتماد ترین کسب و کارها و برند ها می گردند.

چرا که اینترنت یک فضای مجازی است و هنوز شاید بسیاری باشند که نخواهند به راحتی به این دنیای شگفت انگیز اعتماد کنند. پس لازم است برای جلب اعتماد آن ها، به تبلیغات حرفه ای با محوریت مطرح کردن برند خودتان و اینکه شما میتوانید قابل اعتماد باشید بپردازید.

دیجیتال مارکتینگ، شاخه های بسیار زیادی دارد گرایش های متعددی دارد و شما میتوانید از خدمات آن ها استفاده کنید. هرکدام از این خدمات میتواند در یک زمینه به شما کمک کند و در نهایت، تمامی این خدمات برای کسب وکار شما لازم است

چرا که این خدمات کاملا مکمل یکدیگر هستند. شما لازم است که محتوای خود را در یک چهارچوب و بستر سایت تولید کنید و سایت شما برای بازدید محتوا نیاز به جذب کاربر دارد و در نهایت، جذب کاربر مستلزم رعایت نکات مربوط به سئو است که در این مقاله بطور مفصل به آن پرداختیم.

برند سازی شما در فضای مجازی لازم به استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ است، به خصوص در شروع کار که برای قدرت گرفتن کسب و کارتان لازم به استفاده از پشتیبانی افراد با تجربه در این زمینه هستید تا کسب و کار شما شتاب بیشتری داشته باشد.

حتما توجه داشته باشید، تاثیر این موارد در کسب و کار شما میتواند بسیار زیاد باشد و حتی ممکن است یک تحول عظیم در کسب و کار شما بوجود آورد که به نقطه عطفی در بیزینس شما تبدیل شود. پس لازم است که حتما بخشی از سرمایه گذاری خود را در زمینه دیجیتال مارکتینگ انجام دهید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید