فروش محتوا

فروش محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به فروش محتوا بپردازیم :

امروزه بیشتر افراد برای اینکه خود و یا محصول خود را به دیگران معرفی کنند از محتوا استفاده می کنند به همین دلیل فروش محتوا رونق خوبی داشته باشد .

فروش محتوا
فروش محتوا

برای مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوا هدفمند بر اساس آنالیز رقبا می توانید با تیم هشت در تماس باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که سفارش تولید محتوا در تیم هشت صد در صد تضمین شده است. به این معنی که اگر محتوای تولید شده توسط تیم هشت باعث افزایش ورودی ارگانیک سایت شما نشد، ما از شما هیچ پولی دریافت نمی کنیم!

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

آیا فروش محتوا راه خوبی است برای کسب درآمد ؟

خدماتی که در فروش محتوا می توانید در اختیار مخاطبین قرار دهید چیست ؟

برای فروش محتوا نیاز به چه مراحلی دارید ؟

چه محتواهایی فروش محتوا را بالا می برند ؟

[/stextbox]

 

کسب درآمد از طریق فروش محتوا

اگر به دنبال کسب درآمد هستید به یکی از مشاغل جدید که حدود 5 یا 6 سالی است که وارد بازار شده است فکر کنید تولید محتوا با توجه به اینکه از مشاغل جدید محسوب می شود رشد بسیار خوبی داشته است و راهی برای کسب در آمد است . اما برای اینکه در هر کاری موفق باشید باید ابتدا با اصول آن کار آشنا شوید . در زیر سعی کرده ایم با اصول کار تولید محتوا اشاره کرده ایم :

کسب درآمد از طریق فروش محتوا

موضوع :

در گام نخست شما باید بدانید که می خواهید برای چه موضوعی طلب بنویسید و سعی کنید اطلاعات لازم کافی را برای این موضوع بدست آورید در گام نخست کمی برای فردی که هیچ اطلاعی از موضوع ندارد سخت می باشد برای هین بهتر است موضوعاتی را در ابتدا مشخص کند که مورد علاقه تان می باشد و کمی در آن تخصص دارید و شما می توانید راحتتر برای آن مطلب بنویسید و از آن لذت ببرید .

پس اولین گامی که  برای موضوع انتخاب می کنید موضوعاتی باشد که در آن تخصص دارید و گام بعدی این است که موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید با این روش می توانید در مورد موضوع بهتر و راحت تر بنویسید ، البته نکته مهم بعدی این است که موضوعی که انتخاب می کنید طرفدار دارد یا خیر

اگر شما سعی کنید برای یک موضوع که طرفداران کمی دارد وقت بگذارید و در آخر تنها چند نفر از آنها بازدید کنند به صرفه تر است که در آن مورد مطلبی را ننویسید . برای پیدا کردن موضوعات داغ که مطابق با میل و تخصص شما باشد می توانید از جستجو از موتورهای جستجو بخصوص گوگل استفاده نمایید .

موضوع :
موضوع :

بالا بردن آگاهی فرد :

سعی کنید برای هر موضوعی که انتخاب می کنید اطلاعات فردی خود را بالا ببرید مخاطب بسیار تیز بین است و خیلی راحت  متوجه میشود که آیا شما از روی دانش مطلبی را نوشته اید . اگر شما را مطلبی را بدون آگاهی بنویسید نمی توانید یک محتوای با کیفیت تولید کنید برای این کار بهتر است تا می توانید آگاهی خود را بالا ببرید و برای این کار از راههای مختلف از جمله خواند مجله ، کتاب ، سایت های مختلف و . . . استفاده نمایید .

اگر شما موضوعی را برای کار دائمی خود انتخاب می کنید سعی کنید در سمینارهای مرتبط با آن شرکت کنید در این صورت می توانید اطلاعات خود را بالا ببرید و در حوزه خودتان خبره شوید . این نکته را همیشه بدانید شما قرار است محتوا را تولید کنید نه اینکه آن را خلق کنید این دو موضوع کاملا با یکدیگر متفاوت است

زیرا شما اگر بخواهید محتوا را خلق کنید باید راهی طولانیی بروید اما در تولید محتوا باید از اطلاعات موجود استفاده نمایید و سعی کنید آنها را به بهترین شکل دسته بندی نمایید و بعد آنها را با توجه به نیاز مخاطب تولید کنید تا مخاطب از آن لذت ببرد . دقت داشته باشید این کار شما باید کپی باشد شما باید از روی محتواهای با کیفیت یک محتوای جدید و با کیفیت تری تولید کنید .

بالا بردن آگاهی فرد :
بالا بردن آگاهی فرد :

هدف :

گام بعدی برای اینکه در کسب و کار و فروش محتوا موفق باشید این است که هدف خود را مشخص کنید و بدانید که هدف شما دقیقا چیست مثلا بعضی از سایت ها سعی میکنند روزانه چندین مقاله مختلف تولید کنند و ترافیک خود را بالا ببرند و یا مثل بعضی از سایت محتوا را مستقیم بفروشند . همچنین سعی کنید فرمت کلی برای محتواهای خود داشته باشید که با توجه به  هدفتان آنها را تولید کنید .

تولید محتوا :

بعد از بررسی گام های بالا می توانید محتوا را تولید کنید . پیشنهاد ما به شما این است که در گام نخست از محتواهای متنی استفاده کنید و سعی کنید اعتماد مخاطب خود را جذب کنید و بعد برای اینکه کار خود را گسترش دهید از محتواهای دیگر در قالب های دیگر نیز استفاده نمایید ، فرمت های دیگر می تواند به صورت تصویری ، ویدیویی و یا حتی صوتی باشد .

تولید محتوا :
تولید محتوا :

دقت داشته باشید که ابتدا مخاطب را بشناسید و بعد از فرمت های دیگر استفاده نمایید گاهی بعضی از مخاطبین فقط به دنبال محتواهای با حجم کم هستند و همچنین به گوش دادن بیشتر علاقه دارند برای این مخاطبین بهتر است از محتواهای صوتی استفاده نماید و گاهی بعضی از مخاطبین به محتواهای تصویری و ویدیویی بیشتر استفاده می کنند . همچنین باید بدانید تولید هر یک از این فرمت ها قالب خاص خودش را دارد .

دقت داشته باشید برای هر فرمت از تولید محتوا چه صوتی جه تصویری وچه ویدیویی بهتر است از ابزارهایی استفاده نمایید که محتوای شما را با کیفیت نشان دهد . گاهی شما می توانید برای اینکه کار خود را حرفی تر نشان دهید فقط کافی است از متنی که برای محتوای خود تولید کرده اید یک نسخه صوتی تولید نمایید شما با این کار می توانید با صرف کمترین زمان و هزینه یک کار حرفه ای را در اختیار مخاطب خود قرار دهید .

سئو :

کسی که می خواهد در تولید محتوا موفق باشد  فروش خوبی برای محتوا داشته باشد بهتر است به خوبی سئو را یاد بگیرد . سئو یکی از امتیازهای ویژه می باشد . شما برای اینکه وارد این کسب و کار بشوید نیاز ندارید که از سرمایه اولیه هنگفت استفاده کنید و می توانید با حداقل سرمایه یعنی داشتن یک لپ تاپ و اینترنت می توانید وارد این کار شوید اما شما زمانی می توانید در این کار موفق باشید که سرمایه معنوی خود را بالا ببرید سرمایه معنوی شما همان اطلاعات لازم و ضروری است که باید داشته باشید .

از طرف دیگر کسی که سایت دارد برای اینکه مخاطبین خود را بالا ببرد و بیشتر موتورهای جستجو به آن توجه کنند نیاز زیادی به محتواهای دارد که مطابق با سئو هستند . دقت داشته باشید سئو می تواند کیفیت مقاله شما را بالا ببرد و مخاطب بیشتری جذب کار شود . بیشتر افراد برای اینکه پول زیادی برای تبلیغات صرف نکند از محتواهایی استفاده کی کنند که مطابق با سئو باشد و تبلیغ آنها از طریق پیشنهادهای موتورهای جستجو باشد ، دقت داشته باشید برای طی کردن این راه باید فقط از محتواهایی استفاده شود که مطابق با سئو باشد .

دارا بودن استراتژی :

اگر فردی می خواهد در زمینه محتوا موفق باشد باید استراتژی محتوا را به خوبی یاد بگیرد . این نکته را در نظر بگیرید که اکثر افراد علاقه ای به صرف هزینه های هنگفت برای تبلیغات نمی کنند و یا نمی توانند از راههای دیگر برای بالا بردن مطالب خود استفاده نمایند در این صورت است که از محتواهایی استفاده می کنند که دارای استراتژی محتوا هستند .

منظور از استراتژی محتوا این است که شما محتوایی را تولید کنید که طرفداران زیادی دارد  مخاطبین زیادی را به خود جذب می کند و به بیان دیگر یکی از نیازهای مخاطبین باشد و مخاطب را وابسته به محتواهای در وبسایت شما کند . برای پیدا کردن این محتواها می توانی با می جستجو کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارد را انتخاب نمایید . دقت داشته باشید در زمانی که یک محتوا با استراتژی تولید می کنید دیگر نیازی به این ندارید که محتواهای بدون استراتژی و زیادی را تولید کنید .

دارا بودن استراتژی :

تبدیل محتوا به سرمایه :

شما زمانی می توانید بگویید موفق بوده ای که محتواهایی را که تولید کرده اید را به پول تبدیل کنید . برای این کار شما باید ابتدا ترافیک سایتتان را بالا ببرید و سپس کاربران خود را افزایش دهید و کاری کنید که اعتماد آنها را به خود جذب کنید و بعد از آن دیگر می توانید از آنها کسب درآمد کنید .

دقت داشته باشید که این مرحله می تواند با مرحله هدف شما هم راستا باشد مثلا اگر می خواهید در سایتتان از محتواهای آموزشی استفاده نمایید سعی کنید در ابتدا از محتواهای کوتاه آموزشی و رایگان استفاده کنید و آنا را به راحتی در اختیار کاربران قرار دهید به بیان دیگر مخاطب را تشنه اطلاعات خود کنید سپس آموزش های نهایی را با پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار دهید .

 

تبدیل محتوا به سرمایه :
تبدیل محتوا به سرمایه :

خدماتی که برای فروش محتوا در اختیار کاربران قرار می گیرد

در این بخش قصد داریم به خدماتی که در  زمینه فروش محتوا یک تولید کننده محتوا می تواند در اختیار مخاطب خود قرار دهد اشاره کرده ایم :

تولید محتوا به صورت جامع و کلی که می تواند موضوعات کلی و اساسی را مطابق با نیاز کاربر تولید کند .

بازنویسی تولید محتواهای گذشته مطابق با قوانین سئو و بدون اینکه کپی در محتوا باشد .

تولید محتوا هایی که در زبان های اصلی استفاده می شود . به بیان دیگر ترجمه محتواها به صورت روان و ساده می باشد ، زیار ترجمه تنها برای مخاطبین خشک و بی روح است .

خدماتی که برای فروش محتوا در اختیار کاربران قرار می گیرد
خدماتی که برای فروش محتوا در اختیار کاربران قرار می گیرد

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی متنوع انجام می شود . امروزه بیشتر افراد از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و یکی از خدماتی که فروش محتوا انجام می شود محتواهایی است که برای این شبکه های اجتماعی استفاده می شود . این محتواها به صورت متنی ، تصویری ویدیویی و صوتی نیز میباشد .

استراتژی محتوا برای افرادی است  که می خواهند از محتواهای کم استفاده کنند که کیفیت بالا مطابق با هدفشان دارند .

بعضی از سایت برای اینکه مدیریت بهتری بر روی محتواهای خود داشته باشند از تقویم های محتوای استفاده می کنند که تنظیم این کار به عهده فردی است که در زمینه فروش محتوا می باشد .

ویراستاری متن یکی از نکات مهم است که باید در محتواها رعایت شود و در بیشتر قسمت های فروش محتوا انجام می شود .

یکی از خدمات مهم در فروش محتوا این است که تیترهای جذاب و خلاقی استفاد شود که مخاطب بیشتری را به خود جذب نماید .

تولید محتوا منحصر به فرد از خدمات مهم و اصلی یک فردی است که تولید محتوا را انجام میدهد .

رپورتاژ کی از خدماتی است که به صورت حرفه ای به عهده تولید کننده محتوا می باشد .

 

مراحل مورد نیاز برای فروش محتوا

مراحل مورد نیاز برای فروش محتوا را می توان به صورت یک قیف در نظر گرفت . به این صورت که به ترتیب آگاهی ، محرک ، جستجو ، توجه ، خرید و ماندن می باشد در زیر به هر کدام از این مراحل به صورت جداگانه پرداخته ایم :

مراحل مورد نیاز برای فروش محتوا
مراحل مورد نیاز برای فروش محتوا

آگاهی :

اولین گام در محتوا بخش آگاهی می باشد و برای افرادی است که تازه وارد صفحه کسب و کار شما شده اند و شما می خواهید این افراد را به سمت کسب و کار خود جذب نمایید و برای آن نیاز دارید که به قسمت های مختلف زیر توجه کنید :

مخاطب :

شما باید در گام نخست برای آگاهی شناخت کاملی از مخاطب خود داشته باشید و بهتر است بدانید در اکثر مواقع به دلیل پیشرفت و فراگیر شدن اینترنت مخاطبین از تمامی اقشار جامعه هستند .

موضوعات محتوا :

در بیشتر مواقع باید در مورد مطالب مختلف اطلاعات لازم را بنویسید در غیر اینصورت نمی توانید در مورد یک موضوع خاص بنویسید زیرا در این شرایط اطلاعات کمی درون سایت قرار میگیرد ولی اگر شما مطالب زیادی را درون سایت خود قرار دهید می توانید محتوای کاری خود را بالا ببرید . همیشه سعی کنید از یک تقویم کاری استفاده کنید و در یک ماه از موضوعات مختلف استفاده کنید شما با این روند مجبور می شوید که به مطالب مشخصی تکیه کنید .

موضوعات محتوا :
موضوعات محتوا :

مثال :

سعی کنید برای اینکه آگاهی صفحه خود را بالا ببرید از مثال و نمونه های زیادی استفاده نمایید .

محرک :

بخش دوم محرک است و برای اینکه مخاطبین این بش را بدانید باید بگوییم این دسته از مخاطبین کمی اطلاعات از خدمات یا محصولات شما دارند و تا حدودی درگیر خدمات شما می باشد . شما باید بدانید که از چه محتواهایی استفاده کنید که مخاطبین شما را قلقلک بدهد و به خرید از شما تشویقش کند . به عنوان مثال شما باید بدانید که چگونه در مورد محصولات خود توضیح دهید و در آخر روشی را انتخاب کنید که خرید کردن را در مخاطب برانگیزد .بهتر است در تقویم کاری حداقل یک مقاله را به این موضوع اختصاص دهید .

جستجو :

در بخش سوم هرم به جستجو می پردازیم به این صورت که برای شناخت مخاطب باید بدانید که مخاطبین در این مرحله تصمیم به خرید از شما گرفته اند و تصمیم دارند که قبل از خرید کمی تحقیق کنند .

کاری که شما در بخش محتوا این قسمت باید انجام دهید این است که محتوای آموزشی را انتخاب کنید و سعی کنید تمامی جنبه های مثبت ، منفی و خدماتی که انجام میدهید را بپردازید . باید دقت داشته باشید این بخش بسیار هم است و شما باید بیشتر از هر چیزی برای این بخش وقت و سرمایه بگذارید و محتواهای با کیفیتی تولید کنید .

سعی کنید تمامی محصولات خود را معرفی کنید و تمامی جنبه ها را باید بررسی کنید از جنبه های قوت و ضعف در این صورت می توانید اعتماد مشتری را بیشتر جذب کنید . گاهی احساس می کنید نقاط ضعف بر روی مخاطب تاثیر بدی میگذارد اما باید بدانید که تمامی محصولات نقاط ضعف دارند و شما با بیان این نقاط ضعف می توانید صداقت خود را به مخاطبین نشان دهید . اعتماد مهم ترین رکن اساسی است که در کاربران وجود دارد و شما باید از آن استفاده نمایید .

توجه :

بخش چهارم هرم توجه می باشد که در این بخش شما باید به مخاطبینی بپردازید که تصمیمات خود را گرفته اند و تصمیم دارند که خرید خود را انجام دهند اما بین برندههای مختلف مانده اند در این مرحله باید شما کمی وقت بیشتری بگذارید و آموزش ها را به صورت دقیق و جزئی تر انجام دهید و گزینه های را که پیش رو است را در اختیار مخاطب قرار دهید

تمامی مزایای آن را بگویید و دقت داشته باشید در طول محتوا هیچگاه حرفی از اینکه از شما حتما خرید کنند نزنید زیرا تاثیرات منفی بر روی مخاطب می گذارد و سعی کنید انتخاب نهایی را به عهده خود خریدار بگذارید با این روش می توانید به مخاطب اجازه دهید که راحت تر تصمیم بگیرد .

دقت داشته باشید برای اینکه به این بخش بیشتر توجه کنید و با توجه به خدمات و محصولاتی که دارید حداقل دو ماه به این موضوع بپردازید ، سعی کنید از این بخش هیچگاه سرسری و بی دقت نگذرید .

خرید :

بخش پنجم در هرم خرید می باشد ، در این بخش مخاطبین آگاهی لازم را کسب نموده اند و جستجو های خود را انجام داده اند و حال می خواهند خرید را انجام دهند دقت داشته باشید شما زمانی می توانید در این مرحله موفق باشید که تمامی قسمت های قبل را با دقت و با مهارت خاص انجام داده اید . این بخش بیشتر شامل کپی رایتینگ میباشد کپی رایتینگ یک هنر است و شما باید دقت زیادی برای این روش داشته باشید .

می توانید از نمونه های موجود مانند سایت دیجی کالا استفاده نمایید ، در این سایت تمامی جزئیات کالا وجود دارد شما می توانید با دیدن عکس های محصولات از تمامی وجه های آن  به مخاطب اجازه می دهد که حس خرید واقعی را داشته باشد .

سعی کنید در این بخش به خدمات بیشتر توجه کنید زیرا مخاطبین به دنبال این هستند که از سایت هایی خرید کنند که خدمات بهتری دارند ، سایت هایی که خدمات ضعیفی دارند مخاطبین خود را از دست میدهند اگر خدمات ضعیف باشد در آخرین قدم مخاطب خود را از دست می دهید . شما با ارائه خدمات بهتر می توانید دست مخاطب خود را بگیرید و تا خرید محصول همراهی کنید .

ماندگاری :

بخش ششم و مهم در هرم ، ماندگاری می باشد . یک فرد ماهر می داند که با خرید کردن کار با مشتری به پایان نمی رسد و شما باید سعی کنید که کاری انجام دهید  که ماندگاری را در فرد خریدار ایجاد کند . بیشتر افراد زمانی که مخاطب خرید انجام می دهد  به دنبال این است که مشتری جدید جذب کند اما باید بدانید که هر فردی که از شما خرید می کند مانند یک گوهر است که شما باید برای آن زمان بگذارید .

زیرا مخاطبین که از شما خرید می کنند بدون اینکه هزینه ای برای شما داشته باشد تبلیغات تاثیر گذار و موثری انجام دهد و تاثیرات شگفت انگیزی برای شما انجام میدهد . دقت داشته باشید مخاطبین همیشگی همیشه سایت شما را چک میکنند و از اطلاعات جدیدی که می گذارید استفاده می کنند به همین دلیل شما باید سعی کنید از محتواهای جدید نیز استفاده کنید . دقت داشته باشید که اگر هدفتان را بر روی این بخش بگذارید می توانید آینده ای درخشان را برای خود پیش بینی کنید .

برای این کار بهتر است که همیشه به یک نحوی مخاطب را درگیر سایت  محتواهای خود کنید . نوشتن این مطالب کار آسانی نیست و شما باید زمان زیادی برای این محتواها انتخاب نمایید .

تقویم محتوا :

بخش بعدی هرم تقویم محتوا می باشد در این مرحله کاری که انجام می شود مانند اصطلاح پرسپکتیو دید پرنده است که شما از زاویه بالا مطالب را بررسی کنید . فردی که تا این مرحله گام به گام آمده است دیگر میدان چه نکاتی برایش مهم است و از چه نکاتی باید بگذرد همچنین می داند که بر روی چه محتواهایی باید سرمایه گذاری انجام دهد .

در این مرحله باید مسیری را که قرار است طی کنید را به خوبی بشناسید تهیه یک تقویم محتوایی می تواند به شما در طی کردن این مسیر کمک کند . در این تقویم می توانید تمامی مراحل بالا بپردازید و بدانید که در طول یک ماه چه کارهایی باید انجام دهد .

در این بخش بهتر است برای هر بخش یک نویسنده خبره همان کار را انتخاب کنید . یکی از ویژگی های این تقویم محتوا این است که شما می توانید در آخر هر ماه عملکرد خود را به خوبی بسنجید و نویسنده هایی که محتواهای با کیفیت تری دارند را شناسایی کنید . یکی از نکات مهمی که باید در این بخش به آن توجه کنید این است که سعی کنید از ایمیل و استفاده از شبکه های اجتماعی استفاده کنید  . سه ابزار کمکی برای تولید تقویم محتوایی وجود دارد که در زیر به آنها پرداخته ایم :

تقویم گوگل :

از نرم افزارهای کاربردی تحت وب است و شما میتوانید برنامه هی کاری خود را در آن وارد نمایید.و سپس با استفاده از آلارم به شما در یادآوری برنامه ها کمک می کند . یکی از قابلیت های مهم تقویم گوگل برای ایرانیان این است که می توانید تاریخ میلادی را به شمسی وارد کنید .

آسانا :

آسانا یکی از نرم افزارهای قوی است که می تواند به شما در تقویم های کاری کمک کند . شاید در ابتدا کار ، کار کردن با آن کمی دشوار باشد اما با کمی تلاش می تواند به راحتی و قوی بودن این نرم افزار پی ببرید . از این نرم افزار می توانید برای سایت ها با تعداد بالا نیز استفاده نمایید .

ترلو :

ترلو یکی از نرم افزارهای دیگری است که می تواند به شما در زمینه تقویم کاری برای محتوا کمک نماید . این نرم افزار محیط بسیار خوبی دارد و کار کردن با آن بسیار ساده و راحت می باشد .

محتواهای جدید و خلاق :

بخش نهم در این هرم به محتواهایی خلاق و جدید اشاره دارد ، شما در این گام هیچ دغدغه ای برای شناخت محتوا و یا تبدیل کردن مخاطب به مشتری و بعد از آن به مخاطب دائمی دارید و باید تمام وقت خود را بر روی محتواهای جدید و خلاق بگذارید تا بتوانید مخاطب بیشتری را جذب نمایید . در نوشتن محتوا اینکه شما جدید خلاق بنویسید ملاک نیست و شما باید محتوایی بنویسید که روان و با رعایت اصول نگارشی باشد . هیچ  گاه یک محتوا که کلمات تخصصی و سنگین دارد از دید کاربر خوانا و جذاب نیست .

همچنین تکیه بر یک موضوع شما را از جذب مخاطب دور می کند سعی کنید به موضوعات مختلف بپردازید همچنین تکی بر محتوای متنی زیاد کاربردی نیست و نمی تواند به شما کمک کند و در این مورد بهتر است دانید که مطالب تصویری می تواند تاثیر بسیار بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد همچنین دقت داشته باشید که این محتواها نباید زمان زیادی داشته باشد زیرا این زمان از حوصله اکثر مخاطبین خارج است .

سعی کنید برای اینکه محتوای شما جذاب باشد از تگ های متعددی استفاده نمایید . جاهای مهم و عنوان ها را بولد کنید از نشانه ها نیز استفاده کنید که محتوای متنی شما را جذاب تر نشان دهد .

 

محتواهایی که فروش محتوا را بالا می برند

بعضی از محتواها وجود دارند که فروش محتوا را تا حد بسیار زیاد بالا می برند در زیر به این محتواها اشاره کرده ایم :

محتواهایی که فروش محتوا را بالا می برند
محتواهایی که فروش محتوا را بالا می برند

کتاب الکترونیک :

یکی از محبوب ترین محتواهای الکترونیکی کتاب الکترونیکی می باشد . امروزه بیشتر افراد به دلیل دغدغه هایی که دارند از کتاب ای الکترونیک استفاده می کنند زیرا این کتاب ها را می توانند در هر حالتی مثلا استراحت کردن ، رانندگی ، ورزش کردن و . . . استفاده کرد . همچنین هزینه این کتاب ها بسیار کمتر از کتاب های چاپی می باشد . کتاب ای الکترونیکی به علت مزیت های زیادی که دارد روز به روز در حال افزایش می باشد به همین دلیل در اولین رتبه فروش محتوا قرار گرفته است .

دوره های آموزشی : استفاده از دوره های آموزشی به صورت مجازی و یا حتی غیر مجازی می تواند نقش مهمی در فروش محتوا داشته باشد . در اینجا موضوع بحث ما بیشتر دوره های مجازی می باشد که می تواند به صورت یک فایل تصویری و یا یک فایل ویدیویی در اختیار کاربران قرار بگیرد . دقت داشته باشید این دوره ها می تواند مخاطبین شما را به مخاطبین همیشگی و وفادار تبدیل نماید .

یکی از روش های سنتی فروش محتوا به صورت فروش محصولات می باشد . در بعضی از مواقع شما می توانی یک نسخه از محصولات خود را به صورت رایگان در اختیار مخاطب قرار دهید و سپس آن را تشویق به ادامه خرید محتوا شما کند . دقیقا کاری که در دنیا واقعی  اتفاق می افتد بیشتر محصولات یک قسمت کوچکی از محصولات خود را در اختیار مخاطبین قرار می دهند تا آنها با طعم و کیفیت آنها آشنا شود .

برگزاری مسابقه : شما می توانید با برگزاری مسابقات مهیج محتواهای خود را به فروش برسانید . امروزه بیشتر در شبکه های مجازی از این مسابقات استفاده می کنند تا محتوای خود را به فروش برسانند .

چک لیست :

شما می توانید با استفاده از چک لیست فروش محتوا و همچنین بازدید سایت خود را بالا ببرید . این چک لیست میتواند به صورت لینک سازی و سئو ، تقویم محتوایی و . . . می باشد .

 

خبرنامه ایمیلی :

می توانید از طریق ایمیل و ارتباط برقرار کردن با مخاطب محتواهای خود را به فروش برسانید .

پرسش نامه :

یکی از راه های فروش محتوا استفاده از پرسشنامه می باشد . شما از این طریق می توانید در مقایسه با رقبای خود پیشی بگیرید و موفق تر عمل کنید .

 

نتیجه گیری

برای شروع هر کاری باید اطلاعات لازم و کافی برای آن کسب و کار بدست آورد یکی از این کسب و کارهای تولید محتوا می باشد . شما برای فروش محتوا باید با خدمات ویژه ای که می توانید در اختیار کاربران و مخاطبین خود قرار دهید موفق شوید و کافی است کمی تلاش کنید و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید . برای فروش محتوا نیز می توانید از کتاب های صوتی ، دوره های آموزشی ، برگزاری مسابقات ، ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و . . . استفاده نمایید .

نتیجه گیری
نتیجه گیری

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید