محتوا سازی در اینستاگرام

محتوا سازی در اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به موضوع محتوا سازی در اینستاگرام بپردازیم :

امروزه اکثر افراد برای این که حرفه و کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنند از اینستاگرام استفاده می کنند زیرا این شبکه اجتماعی روز به روز با توجه به مزیت هایی که دارد مخاطبین بیشتری را به خود جذب می کند . حال اگر فردی بخواهد در این امر موفق باشد باید یک محتواهای باکیفیت در صفحه خود داشته باشد .

محتوای با کیفیت در اینستاگرام به شما کمک می کند که فالوور بیشتری را جذب کند زیرا در این صورت مخاطب متوجه می شود که برای ادمین پیج ارزشمند است به همین دلیل مطالب با کیفیتی در صفحه خود قرار می دهد و برعکس آن اگر محتواهای با کیفیتی در صفحه باشد باعث میشود که فالوورهای خود را از دست بدهید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

آیا محتوا سازی در اینستاگرام اهمیت دارد ؟

آیا تولید محتوا در اینستاگرام اصول خاصی دارد ؟

[/stextbox]

محتوا سازی در اینستاگرام
محتوا سازی در اینستاگرام

 

برای دریافت مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوا هدفمند بر اساس آنالیز رقبا می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

اهمیت محتوا سازی در اینستاگرام

در کل ماهیت اصلی شبکه های اجتماعی ایجاد ارتباط بین افراد است و برای ایجاد این ارتباط باید یک پل ارتباطی قوی باشد . به طور معمول کاربران برای اینکه لحظات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و یا بستگان و خویشاوندان خود را دنبال کنند از اینستاگرام استفاده میکنند

حال اگر این مابین صفحه ای باشد که دارای محتوای قوی باشد باعث می شود که مخاطبین را به خود جذب کند . محتواسازی در هر شبکه اجتماعی متفاوت است و امروزه این شبکه های اجتماعی روز به روز رو به افزایش هستند و هر فرد با توجه به نیازی که دارد از شبکه خود استفاده می کنند . در زیر به سه تا از شبکه های اجتماعی پر مخاطب اشاره کرده ایم :

اهمیت محتوا سازی در اینستاگرام
اهمیت محتوا سازی در اینستاگرام

یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب لینکدین می باشد که این شبکه  بیشتر دارای محتواهای تخصصی و حرفه ای مربوط به هر کسب و کار می باشد .

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی توییتر می باشد که بیشتر برای محتواهای انتقادی استفاده می شود .

اینستاگرام از شبکه های اجتماعی است که در زمینه های مختلف به خصوص سرگرمی و تفریح استفاده می شود .

در اینستاگرام باید هدف اصلی که جذب مخاطب و سرگرمی میباشد رعایت شود و اگر تمامی محتواها خشک باشد و جذابیتی برای مخاطب نداشته باشد خیلی سریع با شکست مواجه می شوید ، همچنین اگر مخاطبین متوجه شوند که پیج هدف خاصی ندارد و محتواهای بی پایه منتشر می کند خیلی سریع واکنش نشان میدهند و از دنبال کردن پیج منصرف می شوند .

 

اصول تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بیشتر افراد به منظور سرگرمی و لذت بردن از زمان از آن استفاده می کنند ، به همین دلیل بسیار سخت است که در اینستاگرام بخواهید یک محتوایی تولید کنید که علاوه بر جذاب بودن به حوزه کاری شما نیز مرتبط باشد .

هر فردی در اینستاگرام باید برای اینکه موفق باشد هدف خود را از تولید محتوا مشخص کند و سپس محتوایی را تولید کنید که هم راستا  با هدف خود و اینستاگرام باشد . یکی دیر از مشخصه های محتوای خوب در اینستاگرام این است که مورد علاقه  کاربر باشد و کاربر از آن محتوا لذت ببرد . در زیر سعی کرده ایم به چند اصول پایه و مهم در تولید محتوا در اینستاگرام اشاره کنیم :

اصول تولید محتوا در اینستاگرام
اصول تولید محتوا در اینستاگرام

کیفیت

کیفیت اولین اصل در یک تولید محتوا با کیفیت در اینستاگرام می باشد ، نوع محتوای هرچه باشد متنی ، تصویری، ویدیویی باید دارای کیفیت باشد تا اثر خوبی بر روی مخاطب بگذارد . منظور از کیفیت کیفیت فیزیکی و محتوایی می باشد به این صورت که شما عکسی و یا ویدیویی که منتشر می کنید باید دارای ابعاد استاندارد و کیفیت رزولوشن مناسبی باشد ، همچنین دارای یک محتوای با کیفیت باشد .

یکی از اصول محتوا در اینستاگرام این است که شما از محتوا های بصری استفاده کنید و همین موضوع اینستا را از دیگر شبکه های اجتماعی متمایز کرده است . شما هر پستی که در اینستاگرام می گذارند باید از یک تصویر و یا ویدیو استفاده نمایید . به همین منظور شما باید از محتواهای بصری مرتبط استفاده کنید مثلا اگر قرار است از تصویری در پست خود استفاده کنید بهتر است تصویری مرتبط با محتوا که می خواهید باشد تا تاثیر بهتری بر روی مخاطب بگذارد .

شناخت مخاطب

یکی از اصول تولید محتوا در اینستاگرام این است که مخاطب خود را به خوبی بشناسید زیرا مخاطبان هر پیج با پیج دیگر متفاوت هستند و سلایق خاص خود را دارند ، به عنوان مثال اگر شما پیجی دارید که در آن لباس های بچه گانه می فروشید طبیعی است که مخاطبان شما مادرانی هستند که بچه هایی با رده سنی لباسی که شما در صفحه تان دارید ، دارند

و یا اگر پیج شما در مورد کنکور می باشد بیشتر مخاطبین شما افرادی هستند که دغدغه کنکور دارند که این افراد می توانند پدر و مادرانی باشند که بچه هایشا کنکور دارند و یا پشت کنکوری های می باشند ، به همین دلیل شما باید محتوایی متناسب با نیاز مخاطبان خود تولید کنید.

شما برای این نکته باید به رده سنی مخاطبین خود ، جنسیت ، محل سکونت و علاقه مخاطبین خود را درنظر بگیرید . مثلا اگر عمده مخاطبین شما برای یک شهر خاص هستند بهتر است بیشتر به زبان بومی آن شهر صحبت کنید تا احساس صمیمیت بیشتری بین خود و مخاطبین ایجاد کنید البته باید این نکته را بدانید که صفحه شما در سراسر دنیا دیده می شود و به ویژه ایران پس بهتر است در پایین هر متن قسمتی را برای ترجمه در نظر بگیرید و در آن فارسی متن خود را ترجمه کنید .

 

نتیجه گیری

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار است که هر روز کاربران زیادی را به خود جذب می کند و هر کاربر برای استفاده از اینستاگرام یک هدف خاصی دارند و بیشتر ای افراد قصد این را دارند که کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنند . در  این زمینه افرادی موفق هستند که محتوا با کیفی و خوبی را منتشر کنند .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید