تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم درباره تولید کننده محتوا و مهارت های لازم آن با شما صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید. اگر شما تولید کننده محتوا هستید می توانید به تیم هشت ایمیل بزنید و از این طریق با ما همکاری کنید و همچنین اگر به دنبال تولید کننده محتوا می گردید تیم هشت در خدمت شماست.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با تیم هشت تماس بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که سفارش تولید محتوا در تیم هشت صد در صد تضمین شده است. به این معنی که اگر محتوای تولید شده توسط تیم هشت باعث افزایش ورودی ارگانیک سایت شما نشد، ما از شما هیچ پولی دریافت نمی کنیم!

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تولید کننده محتوا
تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا یا محتواگذار کسی است که با توجه به درخواست هصاحبان سایت اقدام به تولید محتوای مدنظر میکند. این محتوا باید به گونه ای باشد که موتورهای جست و جو آن را کپی تشخیص نداده و سطح بالایی داشته باشند . استفاده از این محتوا میتواند به ارتقای رتبه سایت نیز کمک های بسیاری کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

مهارت های لازم تولید کننده محتوای متنی چیست؟

مهارت های لازم تولید کننده محتوای صوتی چیست؟

مهارت های لازم تولید کننده محتوای ویدیویی چیست؟

مهارت های لازم تولید کننده محتوای عکس چیست؟

[/stextbox]

 

مهارت های لازم تولید کننده محتوای متنی چیست؟

دنیای مجازی با توجه به گستردگی فضای اینترنت و پیدایش رقبای زیاد ، نریرازمند تولید محتوای متنی غیر کپی و کاملا حرفه ای میباشد. در این جا میخواهیم بیان کنیم مهارت های لازم در حوزه تولید محتوای متنی چیست و یک تولید کننده محتوای متنی نیازمند چه مهارت هایی میباشد.

مهارت های لازم تولید کننده محتوای متنی چیست؟
مهارت های لازم تولید کننده محتوای متنی چیست؟

 تخصص در حوزه کاری :

یک تولید کننده محتوای متنی باید در زمینه مورد نظر سایت ، تخصص های لازم و شناخت کافی درباره فروش محصول و اطلاعات لازم سایت داشته باشد. یک تولید کننده محتوا به معنای واقعی باید متنی را تولید کند که علاوه بر غیرتکراری بودن گویای تمامی جوانب باشد. همچنین محتوای تولید شده باید پاسخگوی نیاز مشتریان و جواب تمامی سوال های آنان نیز باشد.

شما در دنیای اینترنت زمانی که به دنبال تحقیق درباره یک کالا یا موضوعی میگردید همواره بدنبال اطلاعاتی هستید که در عین سادگی پاسخگوی تمامی سوالات در ذهن شما باشد.

هر چقدر محتوای تولید شده ، پربارتر باشد مشتریان و مخاطبین شما افزایش پیدا خواهند کرد. و این دستاورد بزرگی است که میتواند به بهینه سازی سایت و شناخت کالا یا برند شما کمک بسیاری کند.

تشخیص یک محتوای یونیک برای الگوریتم های گوگل کار بسیار راحتی است اما این الگوریتم به حدی سخت گیر است که تمامی جوانب و پارامترهای موجود برای بررسی یک محتوای خوب را در نظر خواهد گرفت.

یک نکته بسیار مهم در تولید محتوای متنی این است که علاوه بر نوآوری باید دارای جذابیت برای مخاطبان نیز باشد ، اگر محتوای شما دارای جذابیت برای مشتریان نباشد الگوریتم های گوگل محتوا را بی ارزش میدانند و سایت شما در نهایت با امتیاز منفی رو به رو خواهد شد.

 

تولید محتوای متنی خود شامل انواعی است که در ادامه میخواهیم به آنها اشاره کنیم :

تولید محتوای سایت :

محتوای سایت در دنیای وب بسیار مورد اهمیت و توجه واقع میشود ، در واقع این محتوا صفحات وب را ایجاد و نمایش میدهند.

تولید محتوای شبکه های احتماعی :

این دسته از محتوای مناسب شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام و … است ، این محتوا نسبت به سایت غالبا حجم کمتر و دارای نکات کلیدی بیشتری است.

تولید محتوای شبکه های احتماعی :
تولید محتوای شبکه های احتماعی :

محتوای عمومی :

نظیر اخبار و نکات پزشکی یا مطالب ظنز است ، این دسته از محتوا بیشتر برای سایت هایی که فقط با هدف دیده شدن و ارتقای رتبه طراحی شده اند ، میباشد.

محتوای تخصصی :

این گونه از محتوا در مورد محصول یا کالاهایی است که نیازمند تحقیق و اطلاعات بسیار دقیقی درباره آن برند یا محصولات خواهد داشت.

تمامی این محتواها با هدف شناخت بیشتر افراد و معرفی محصولات یا سایت مد نظر ایجاد و مورد استفاده واقع میشوند.

شما در حال خواندن مقاله تولید کننده محتوا هستید

آشنایی با قواعد ادبیاتی و دستور زبان :

آشنایی کامل با زبان تولید محتوا یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب تولید کننده های محتواست ، اینکه فرد قادر باشد با کلمات بازی کند و با دستور زبان و قواعد خود آشنایی کامل داشته باشد ، توانایی بالایی در تولید یک محتوای جذاب و با کیفیت است.

همچنین آشنایی و تسلط به زبان های خارجی دیگر نیز این مزیت را دارد تا از منایع خارجی نیز استفاده شود. استفاده از منابع اطلاعاتی به زبان های دیگر این قابلیت را میدهد تا تولید کننده محتوا همواره مطلبی به روز و جذاب ارائه دهد.

متن تولید شده باید دارای جذابیتی خاص برای مخاطبان و مشتریان باشد. استفاده از متن های بی محتوا و بدون ارزش تنها از اعتبار سایت و برند شما میکاهد. محتواگذار با تسلط بر زبان و قواعد دستوری باید توانایی تولید محتوایی که در عین جذابیت پاسخگوی رفع نیازها و سوالات کاربران است ، باشد.

یکی از نکاتی که یک محتواگذار باید بداند این است که باید متن نوشته شده به زبان عام نزدیک تر و به راحتی قابل فهم باشد. استفاده کامل از متون تخصصی و کلمات سخت مشتریان و مخاطبان را کاهش داده و باعث میشود مطلب شما بی ارزش همچنین فاقد اعتبار باشد. همچنین استفاده از کلمات رکیک و زننده کاهش مخاطبین را برای شما همراه خواهد داشت.

آشنایی با قواعد ادبیاتی و دستور زبان :
آشنایی با قواعد ادبیاتی و دستور زبان :

معایب

یکی از معایب تولید محتوای متنی صرف زمان زیادی برای تحقیق و نوشتار محتوای متنی است ، فردی که به عنوان تولید کننده محتوا انتخاب میشود باید از نظر زمانی ، زمان زیادی را برای تولید محتوا در نظر بگیرد. همچنین داشتن صبر و حوصله نقش بسیار مهمی در تولید یک متن با کیفیت میباشد.

فردی که استفاده از منابع خارجی را انتخاب میکند باید علاوه بر صرف زمان برای تولید توانایی ترجمه متون به زبان های مورد نظر را داشته باشد. همچنین قابلیت بازنویسی متن های قدیمی و استفاده مجدد از آنها به صورت جذاب و با کیفیت یکی دیگر از مشخصه های تولید محتوای متنی به شمار میرود. در واقع زبان و قواعد دستوری یکی از مهمترین فاکتورهای تولید محتوا میباشد.

محتوای متنی

محتوای متنی به عنوان یک سخنرانی اینترنتی و مجازی شناخته میشود ، در تهیه متن سخنرانی شما باید یک متن بی عیب و نقص را تولید و استفاده کنید ، محتوای متنی نیز همین شکل را باید داشته باشد ، استفاده از متن های خالی از مفهوم و بی ارزش نه تنها شما را بی اعتبار میکند بلکه باعث میشود به عنوان منبعی بی ارزش شناخته شوید.

تولید محتوای متنی را یک سخنرانی اینترنتی در نظر بگیرید ، و سعی کنید همواره در محتوای متنی بهترین شکل یک متن را تهیه و تنظیم کنید. همانطور که متوجه شدید تولید محتوای متنی از اهمیت بسیار زیادی برای جذب مشتریان و مخاطبین دارد.

 

آشنایی با پلتفرم ها :

آشنایی با پلتفرم های مدیریت محتوا یکی دیگر از مهارت های لازمی است که یک محتواگذار باید بداند. اینکه با کدام سیستم مدیریت محتوا باید کار کنید ، و توانایی های لازم در ارائه بهتر مطلب و تنظیمات سیستم های مدیریت محتوا برای محتوایی بهتر شما را یاری میدهد.

استفاده از سیستم هایی که شناخته شده و دارای تنظیماتی بیشتر برای سئو مطلب هستند ، میتواند محتوای شما را بهینه سازی کرده و در نهایت منجر به ارتقای رتبه سایت شما خواهد شد.

آشنایی با پلتفرم ها :
آشنایی با پلتفرم ها :

افزایش مشتریان

اصول نویسندگی در کنار دانش و تسلط بر سیستم های مدیریتی محتوای سایت ها میتواند انفجار افزایش مشتریان و مخاطبان شما را در پی داشته باشد. به این مطلب باید کاملا واقف باشید ، درصد بیشتری از سئو یک مطلب یا سایت وابسته به مطلبی قوی با تنظیمات سئو نیز میباشد. رعایت کلمات کلیدی و نوشتار قوی یک مطلب شما را به سوی شناخت برندتان هدایت میکند.

اینکه قادر باشید با سیستم های مدیریت محتوای متنوعی کار انجام دهید ، میتواند شما قدم مهمی برای یک محتوا گذار موفق شدن باشد. استفاده از سیستم های مدیریت محتوای قوی در بازیابی مطالب و مدیریت محتواهای ارسالی نقش بسیاری خواهد داشت.

طول محتواهای استاندارد باید حداقل 800 کلمه باشد و داشتن محتواهایی با این طول در مدت زمان طولانی سایت شما را در بهینه سازی و شناخت برندتان بسیار یاری میکند. استفاده از محتواهای متنی به مراتب از محتواهای گرافیکی و عکس بهتر و بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. مشتریان شما به دنبال توضیحاتی و مطالبی هستند که بتوانند با صرف زمانی کمتر بیشترین اطلاعات را از منابع کسب کنند ، این روزها سیستم های مدیریت محتوا میتوانند تا حد بسیار قابل قبولی مطالب شما را دسته بندی و به نمایش در بیاورند.

وردپرس

از نمونه سیستم های مدیریت محتوا میتوان به وردپرس اشاره کرد ، سیستم وردپرس علاوه بر مدیریت قوی مطالب ، دارای افزونه ها و امکانات بسیاری برای بهینه سازی مطالب خواهد بود ، وردپرس این روزها بشدت مورد استقبال صاحبان سایت ها واقع میشود ، در واقع میتواند به عنوان برترین پلتفرم مدیریت محتوایی از آن سخن گفت.

افزونه های بسیاری برای امکانات بیشتر ، و مدیریت بهتر محتوا در سیستم وردپرس وجود دارد.  البته برای ایجاد سایت های فروشگاهی پلتفرم های دیگری نیز وجود دارد که بر اساس یک فروشگاه کاملا مجازی میتواند صاحبان مشاغل و سایت ها را یاری کنند.

قبل از ایجاد سایت و محتوا گذاری آن باید به فکر بهترین سیستم مدیریت محتوا باشید ، استفاده از پلتفرم مناسب برای یک سایت موفق و توسعه یک کسب و کار اینترنتی بسیار ضروری و مهم است.

استفاده از افراد متخصص در این حوزه و بهره مندی از سایت هایی مشابه میتواند بسیاری از سوالات ذهن شما را پاسخ دهد و به تجربیات شما نیز بیفزاید ، همانطور که میدانید هر کدام از سیستم های مدیریتی محتوا دارای نقاط ضعف و نقاط قوت نیز میباشد لذا لازم است حتما بر طبق نیاز خود سیستم مد نظر را انتخاب کنید.

شما در حال خواندن مقاله تولید کننده محتوا هستید

خلاقیت :

داشتن خلاقیت یکی از ویژگی های یک تولید کننده محتوای متنی حرفه ای است. خلاقیت خود به تنهایی می تواند عاملی برای موفقیت یک محتوا باشد ، مقالات و محتواهای درون فضای مجازی عموما با موضوعاتی یکسانی هستند اما داشتن خلاقیت میتواند یک متن تکراری را جذاب و با کیفیت جلوه دهد ، خلاقیت داشتن نه تنها در محتوا گذاری بلکه در هر کاری سبب موفقیت و نوآوری خواهد شد.

با استفاده از خلاقیت میتوان یک متن بی کیفیت را به گونه ای جذاب کرد که توجه مخاطبین زیادی را به سمت خود بکشاند. زمانیکه شما تصمیم به تولید یک مطلب خلاقانه میگیرید باید این را مد نظر داشته باشید تکرار یک موضوع به صورت مکرر باعث از دست دادن مخاطبین خواهد شد ، لذا حتما با داشتن تسلط بر موضوعات و ادغام چندین موضوع دست به تولید محتوایی جدید بزنید.

سعی کنید مطالب قدیمی را به طرز هوشمندانه برای مشتریان و مخاطبین خود جذاب کنید ، اگر موضوع شما تخصصی نیست حتما از قالب طنز نیز در نوع نوشتاری خود استفاده کنید ، استفاده از لحن طنزگونه نه تنها باعث افزایش کیفیت مطلب میشود ، بلکه خواندن محتوا را برای افراد جذاب میکند.

طرف مقابل شما مخاطبین شما هستند ، سعی کنید با استفاده از خلاقیت فرد مخاطب خود را مهم جلوه دهید ، و انگار که واقعا با چنین شخصی سخن میگویید ، نوشتار خلاقانه گاها موثرتر از سخنرانی های حضوری است.

طول مطالب خود را در حد استاندارد حفظ کنید

با استفاده از خلاقیت سعی کنید طول مطالب خود را در حد استاندارد حفظ کنید ، اگر محتوایی هر چقدر خلاقانه بیش از حد برای مخاطبین طولانی باشد ، خوانندگان از خواندن آن خسته شده و از مقالات و محتوای شما دلسرد میشوند ، سعی کنید حتما طول مطلب را به 800 کلمه تا 2000 کلمه برسانید ، همینطور خواندن مطالب کوتاه باعث بی ارزش جلوه دادن محتوای تولیدی خواهد شد.

محتواهای قدیمی دوست شما هستند ، سعی نکنید به دنبال مطالب جدید و به روز باشید ، استفاده از مطالب قدیمی نه تنها حوزه خلاقیت شما را گسترش میدهد بلکه به محتوای شما اعتبار میبخشد ، از مطالب قدیمی حتما در تولید محتوای خلاقانه استفاده کنید و سعی کنید نقل قول هایی از کسانی که در آن حوزه صاحب نام هستند ، استفاده کنید.

طول مطالب خود را در حد استاندارد حفظ کنید
طول مطالب خود را در حد استاندارد حفظ کنید

علاوه بر استفاده از نقل قول ها سعی کنید نظر خود را درباره موضوع مطلب بیان کنید ، انجام این روش باعث خواهد شد محتوای تولیدی مخاطبین را چالش بکشاند و نظرات خود را درباره این موضوع بیان کنند.

دیدگاهی مثبت به موضوع مطالب داشته باشید ، استفاده از جملات مثبت و امید دهنده درباره مطالب میتواند عاملی کمک کننده در جذب مخاطبین و افزایش اعتبار مطالب شما شود.

علاوه بر موارد ذکر شده بالا ، سعی کنید با مخاطبین خود گفت و گویی دوستانه داشته باشید ، لحن عامیانه و گفت و گویی صمیمی باعث افزایش کاربران و محبوبیت مطلب شما خواهد شد ، محتوای متنی یکی از موثرترین شیوه های محتوا گذاری در فضای مجازی است ، سعی کنید تا حد توان از آن بهره بگیرید.

تولید محتوای خلاقانه دارای زیر مجموعه های بسیاری است ، که در این مطلب به تنهایی قادر به توضیح همه ی آنها نیستیم.

 

مهارت های لازم تولید کننده محتوای صوتی چیست؟

محتواهای صوتی یا همان پادکست ها ، نوعی از محتوا هستند که با صوت ساخته و اجرا میشوند. این نوع از تولید محتوا مناسب برای سخنرانی ها و استفاده در شرکت های بزرگ است. محتواهای صوتی دارای کاربردهای بسیار زیادی و تاثیری شگفت انگیز بر روی سئو سایت نیز میگذارد. محتواهای صوتی در نمایشگاه ها نیز کاربرد دارد ، شما میتوانید محتوای صوتی را تولید کرده و در محیط کاری خود پخش کنید.

تولید محتوای صوتی در سایت ها باعث ارتقا رتبه سایت و امتیازهای جداگانه ای برای وب سایت محسوب میشود ، اگر شما سایت خود را به محتوای صوتی مجهز کنید ، بعد از مدتی شاهد تغییرات آن در بازدید سایت خود خواهید بود.

مهارت های لازم تولید کننده محتوای صوتی چیست؟
مهارت های لازم تولید کننده محتوای صوتی چیست؟

پادکست

پادکست ها بعداز یکبار اجرا دیگر نیازمند اتصال به اینترنت نخواهند بود ، در واقع با یک بار اجرا شما قادرید در هر زمان و مکانی از آنها استفاده کنید.

برای ساخت پادکست ها نیاز به مهارت خاصی ندارید ، داشتن صدای مناسب و لحن گفتاری روان دو عامل بسیار مهم برای تولید پادکست ها میباشد ، اگر شما از پادکست های زبان انگلیسی استفاده کنید ، میتوانید سایت یا وبلاگ خود را در سطح بین المللی بالا کشیده و از مزایای آن بهرمند شوید ، برای جذابیت بیشتر به پادکست ها میتوانید از موزیکی ملایم برای ضبط صدای خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید پادکست ها را با رادیوی اینترنتی اشتباه نگیرید ، در رادیوهای اینترنتی بعد از قطع اتصال از اینترنت ، ارتباط شما قطع خواهد شد ، و این کاملا با پادکست ها متفاوت است ، یکی از مزایای محتواهای صوتی عدم استفاده از اتصال به اینترنت میباشد. پادکست ها را میتوانید در هر دستگاهی اجرا کنید و نیازمند به دستگاهی مخصوص نیست، همچنین کاربران بدون اتصال به اینترنت میتوانند پادکست ها را به جلو یا عقب برده و آنها را کنترل کنند.

نکته

استفاده از محتواهای صوتی و ویدیویی ، دنیای دیجیتال مارکتینگ را بسیار گسترده کرده و باعث تغییرات شگرفی در دنیای اینترنت شده است ، با استفاده از پادکست ها سایت های زیادی دست به آموزش زبان های گوناگون زدند و از این نوع محتواها در جهت رونق و بهبود کسب و کار خود بهره برده اند. استفاده از پادکست ها میتواند اطلاعات افراد را بالا برده و بدون نیاز به خواندن یا نوشتن تمامی جوانب کاری را بیان نمود.

همچنین فایل های صوتی باید حجم بسیار کمی داشته باشند تا به سرعت لود شوند ، محتواهای صوتی با حجم بالا میتواند علاوه بر افزایش حجم سایت شما باعث دلسردی کاربران شما شود. در زمان های مرده ، اتوبوس ، مترو و … میتوان از پادکست ها بهره برد و قوه تخیل همچنین شنیداری کاربران را تقویت نمود. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره این نوع محتوا ، بیشتر جست و جو کرده و سایت های مشابه ای را زیر نظر بگذارید و از مزایای آنها در تولید ، کسب و کارهای اینترنتی مطلع شوید.

شما در حال خواندن مقاله تولید کننده محتوا هستید

 مهارت های لازم تولید کننده محتوای ویدیویی چیست؟

تولید محتوای ویدیویی ، یکی دیگر از قابلیت های دنیای دیجیتال مارکتینگ است ، شما میتوانید با استفاده از محتواهای ویدیویی تمامی گستره حوزه های کاری خود را برای کاربران با استفاده از تصاویر به نمایش بگذارید.

خلاصه حوزه فعالیت : این یکی از بهترین ایده های تولید محتوای ویدیویی است ، با این روش میتوانید حوزه کاری خود را برای کاربران در قالب یک فیلم کوتاه به نمایش گذاشته و برند و شرکت خود را بهتر معرفی کنید.

 مهارت های لازم تولید کننده محتوای ویدیویی چیست؟
مهارت های لازم تولید کننده محتوای ویدیویی چیست؟

 

شبکه مجازی :

استفاده از محتواهای ویدیویی مخصوصا در شبکه های مجازی از قبیل اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار میگیرد. شبکه اینستاگرام که بر پایه ویدیو های یک دقیقه ای بنا شده است ، بسیار مناسب تبلیغات شماست. شما در محتواهای کوتاه خود میتوانید بیشترین بهره را از اینستاگرام ببرید.

همچنین استفاده از محتواهای ویدیویی به عنوان گزارش کار و نحوه انجام خدمات شما در وب سایت شما باعث ارتقا رتبه و سئو بهتر خواهد شد ، گوگل از محتواهای ویدیویی غیرتکراری بشدت استقبال کرده و برای آنان امتیازهای جداگانه ای را  در نظر میگیرد.

نسخه آزمایشی :

اگر شما صاحب کار یا محصولات تولیدی خود باشید ، میتوانید در ویدیوها آشنایی کامل با نحوه انجام کارو یا حتی به معرفی نسخه های آزمایشی محصولات خود بپردازید. این یکی از بهترین روش های تبلیغاتی محسوب میشود و تولید این گونه محتواها با شکست رو به رو نخواهد شد.

تفکرات و ایده ها :

تولید محتواهای ویدیویی بسیار مناسب نمایش پایان کار شماست ، اگر شما در شروع کاری هستید و هنوز به قله موفقیت نرسیده اید ، این گونه از محتواها میتواند بیانگر توانایی های شما ، نمایش ایده و تفکرات شما باشد. استفاده از این نوع محتواها بسیار مورد استقبال اسپانسرها و سرمایه گزاران شما خواهد بود. این روش بسیار مورد توجه است و آینده ای تضمینی برای کار شما خواهد داشت.

 

ویدیوهای آموزشی :

استفاده از ویدیوهای آموزشی در وب سایت ها و شبکه های مجازی بشدت مورد استقبال کاربران قرار میگیرد ، سایت های زیادی هستند که با تکیه بر تولید ویدیوهای آموزشی از قبیل علوم کامپیوتری یا دروس دانشگاهی  و… ، اقدام به طراحی سایت های آموزشی کرده اند ، این ویدیوها همچنین میتواند در شبکه های مجازی مخاطبین شما را به سمت شما هدایت کند. استفاده از این محتواها میتواند در مدت زمان کم رتبه بالا ، و بازدید بسیاری را به سایت شما هدایت کند.

ویدیوهای آموزشی :
ویدیوهای آموزشی :

جواب سوالات کاربران :

در محتواهای ویدیویی همواره سعی کنید تمامی خدمات و محصولات را به صورتی معرفی کنید که پاسخگوی سوالات کاربران نیز باشد. استفاده از محتواهای ویدیویی میتواند مشتریان و مخاطبان شما را بسیار افزایش دهد. بهره مندی از این قابلیت دیجیتال مارکتینگ باعث روی آوردن مشاغل بسیاری به حوزه اینترنتی شده است.

نکته :

نکته ای که بسیار مهم است در تولید محتواهای ویدیویی این است که حجم بالای فیلم ها ممکن است بازدید کنندگان سایت شما را کاهش دهد ، حتما سعی کنید با حفظ کیفیت فیلم حجم آنان را کاهش دهید و همواره سعی کنید لینک دانلود فیلم ها را برای کاربران در سایت خود بگذارید. باز شدن فیلم به محض ورود به سایت ممکن است بازدید کنندگان شما را کم کند. سعی کنید همیشه فیلمی با حجم کم برای پیش نمایش بگذارید و بعد به کاربران پیشنهاد دهید فیلم کامل با کیفیت های اصلی را میتوانند دانلود کنند.

 

مهارت های لازم تولید کننده محتوای عکس چیست؟

استفاده از تولید محتوای عکس یکی از تاثیر گذارترین روش های تولید محتواست که باید با دقت زیاد انجام شود ، نمایش عکس های زننده یا بی کیفیت ممکن است منجر به سو برداشت کاربران و مشتریان شود ، حتما باید سعی شود از بهترین عکس ها استفاده شده و تمامی نکات کلیدی کار یا محصول در یک یا نهایت دو عکس خلاصه شود.

مهارت های لازم تولید کننده محتوای عکس چیست؟
مهارت های لازم تولید کننده محتوای عکس چیست؟

تسلط به برنامه گرافیکی :

داشتن مهارت کار با برنامه های گرافیکی یکی از ویژگی های یک تولید کننده محتواست ، استفاده از برنامه های گرافیکی عکس میتواند شما را در تولید عکس ها و بنرهای تبلیغاتی حمایت کند.

دقت به جزییات :

اگر شما دارای محصولاتی هستید باید در تولید محتوای عکس به این نکته دقت داشته باشید که عکس های محصولات باید از تمامی زوایا و با دقت بسیار بالا تهیه شود ، کاربران یا مشتریان شما همواره میخواهند عکس هایی واقعی با تمامی جزییات از محصولات شما ببینند. استفاده از عکس های غیرواقعی از اعتبار سایت و کسب و کار شما بشدت میکاهد.

 

حجم عکس ها :

عکس های تولید شده باید در ابعاد و حجم استاندارد تهیه و مورد استفاده قرار بگیرد. ابعاد بسیار بزرگ برای محتوای عکس کاملا غیر مناسب خواهد بود. همچنین عکس هایی با حجم بسیار بالا باعث کاهش سرعت سایت و بارگذاری آن میشود.

حجم عکس ها :
حجم عکس ها :

استفاده از ویژگی های عکس :

در تولید محتوای عکس یک نکته بسیار مورد استفاده صاحبان سایت ها قرار میگیرد و آن استفاده از تمامی ویژگی های عکس است ، عکس ها باید دارای نام مناسب و دارای توضیحاتی باشند تا به سرعت بر سئو سایت و بازدید آن تاثیر بگذارد.

شما در حال خواندن مقاله تولید کننده محتوا هستید

پیش نمایش عکس :

سعی کنید حتما در وب سایتتان عکس هایی از پیش نمایش محصولات داشته باشید ، پیش نمایش باعث انتخاب بهترین محصول یا خدمات برای کاربران خواهد شد. کاربران باید انتخاب کنند و اگر بدون کسب اجازه از کاربر عکس ها و فایل هایی را نمایش دهید به سرعت سایت را ترک خواهند کرد.

فونت عکس :

اگر در عکس های خود از کلمات استفاده میکنید باید این نکته را رعایت کنید که از فونت های مناسب برای اینکار استفاده شود ، اگر محتوای شما مربوط به محصول است سعی کنید در کنار عکس محصول حتما نکات کلیدی و ویژگی های مهم آن را نیز مطرح کنید.

 

جمع بندی مطلب

روش های تولید محتوا بسیار وسیع و مورد توجه صاحبان سایت ها نیز میباشد ، استفاده از این روش ها با توجه نوع استفاده آنها میتواند سکوی پرتاب شما به سوی موفقیت باشد. استفاده از افرادی که در تولید محتوا دارای مهارت و صاحب سبک هستند بسیار مفید واقع میشود.

در تولید محتوای متنی باید تمامی تمرکز را بر روی نوع نوشتار متن و استفاده از کلمات کلیدی متمرکز کرد. محتواهای متنی به نوعی سخن گفتن با کاربران است و مشتریان شما باید در متن هایی نه چندان طولانی جواب تمامی سوالات خود را بگیرند.

تولید محتوای صوتی که این روزها بسیار مورد استقبال افرادی است که خواهان معرفی کار و خدمات خود هستند واقع میشود ، میتواند رتبه سایت را بسیار بالا برده و سبب گسترش بازدید کنندگان شما میشود ، میتوانید پادکست ها را به راحتی بر روی وبلاگ یا سایت خود قرار داده و حتی در محل کار خود پخش نمایید ، پادکست ها بیشترین کاربرد را در محل های عمومی میتواند داشته باشد ، این نوع از محتوا احتیاج به اتصال اینترنت ندارد و بدون محدودیت قابل تکرار است.

تولید محتوای ویدیویی بسیار مناسب برای کسانی که آموزش های آنلاین را برای مخاطبان خود قرار میدهند ، همچنین کسانی که دارای کسب و کاری هستند میتوانند نتیجه کار و موفقیت خود را در این محتواهای ویدیویی قرار دهند. کاربردهای محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است و میتواند مخاطبین زیادی را متوجه شما کند.

فروشگاه های اینترنتی

محتوای عکس بسیار مناسب فروشگاه های اینترنتی و کسانی است که میخواهند محصولات خود را نمایش دهند ، استفاده از این روش برای تبلیغات بنری سایت ها و استفاده در شبکه های اجتماعی مجازی است ، باید در این نوع محتوا دقت لازم داشته باشید که تمامی نکات کلیدی را بیان کنید و اگر محصولی برای تبلیغ دارید ، عکسی مناسب و از تمام زوایا در اختیار کاربران خود قرار دهید.

بسیار مهم است که با توجه به نیاز و فعالیت خود بهترین شیوه تبلیغاتی و تولید محتوایی را برای خود و کسب و کارتان انتخاب کنید ، همانطور که در بالا ذکر شد تمامی مهارت ها لازم است توسط افراد محتوا گذار قابل اجرا باشد. تولید محتوا بسیار نقش مهمی در سئو و بهینه سازی سایت ایفا خواهد کرد ، لذا حتما روش مناسب خود را انتخاب و عملی کنید ، در هر کسب و کار یا خدماتی حتما از شبکه های اجتماعی بهره ببرید.

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید