سئو سایت در یزد

سئو سایت دریزد

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع « سئو سایت دریزد » آشنا نماییم.

بیش از 80 درصد کاربران از گوگل به عنوان موتور جستجو استفاده می کنند و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نام گوگل را نشنیده باشد، وجود این طرفداران بی شمار گوگل باعث ایجاد سایت های متنوع و زیادی شده که بین این سایت ها رقابتی برای قرار گرفتن جز برترین سایت ها به وجود آمده است، این رقابت و تلاش برای بهینه شدن را سئو سایت می نامند، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره سئو سایت در یزد در اختیار شما خوانندگان محترم قرار دهیم.

عزیزانی که در شهر یزد هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

سئو سایت دریزد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ممکن است سوالات زیر را درباره سئو سایت در یزد داشته باشید که به آن ها پاسخ خواهیم داد:

  1. سئو سایت چه معنایی دارد؟
  2. سئو چه انواعی دارد؟
  3. انجام سئو سایت چه مزایایی دارد؟
  4. اصول جدید سئو باید به چه صورتی باشد؟
  5. الگوریتم های گوگل در سئو چه انواعی دارند؟

[/stextbox]

 

 

سئو سایت چه معنایی دارد؟

سئو سایت یا SEO کوتاه شده جمله Search Engine Optimization است که در زبان فارسی به معنا بهینه کردن سایت ها در جستجوگرها می باشد، سئو سایت باعث ایجاد رقابت شدید میان سایت های متنوع شده و آن ها سعی دارند با اعمال سئو در سایت ها کاربران بسیاری پیدا کرده و سایت خود را مطرح کنند.

اگر با قوانین سئو سایت و همینطور الگوریتم های گوگل آشنا باشید می توانید به راحتی در جستجوگر گوگل سایت خود را در رده خوبی قرار دهید، اگر سایت در زمینه کسب و کار فعالیت داشته باشد مشتریان زیادی را از این طریق می توانید جذب کنید

ضمن اینکه به کار بردن سئو سایت از برترین روش های تبلیغاتی در زمینه های مختلفی نظیر عمل های زیبایی، محصولات آرایشی، آژانس های هواپیمایی و … می باشد.

سئو سایت چه معنایی دارد؟
سئو سایت چه معنایی دارد؟

برای اینکه در سایت شما سئو رعایت شده باشد باید تولید محتوا به درستی انجام شود و مطالب سایت های دیگر تکرار نشوند، مطالبی که در سایت شما قرار می گیرد باید مانندش در سایت دیگری نباشد و در کل ادبیات سایت شما باید منحصر به فرد بوده و از کلمات کلیدی به اندازه و در جای مناسب استفاده شود.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت دریزد هستید

سئو چه انواعی دارد؟

  • سئو کلاه سفید (White Hat SEO)

سئو کلاه سفید را به سئو اخلاقی هم می شناسند، دلیل این نام گذاری رعایت اصولی انجام سئو است و فردی که در حال انجام سئو می باشد به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهد و کوچک ترین فریبی در کارش وجود ندارد.

در سئو کلاه سفید تولید محتوا در حد عالی انجام شده و کلمات کلیدی نیز به اندازه و در جای مناسب مورد استفاده قرار می گیرند، در این سئو نیاز به زمان بیشتری برای کسب نتیجه دارید ولی نتیجه آن بسیار قابل مطلوب بوده و معمولا بیشتر کاربران از این نوع سایت ها رضایت دارند.

سئو کلاه سفید (White Hat SEO)
سئو کلاه سفید (White Hat SEO)
  • سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO)

سئو کلاه سیاه نیز به سئو غیراخلاقی معروف است، علت این نام گذاری به کار بردن حیله های مختلف جهت گول زدن الگوریتم های گوگل می باشد، در این سئو از تعدادی کلمه کلیدی که مرتبط نیستند استفاده کرده و سعی دارند به هر روشی که شده سایت را در رتبه های اولیه گوگل قرار دهند.

اگر چه با استفاده از این نوع سئو احتمال قرار گرفتن در رده برتر وجود دارد و زمان کمی برای سئو کلاه سیاه لازم است ولی از آن جایی که گوگل سازمان قوی و حرفه ای می باشد به زودی حیله را متوجه شده و کاربران نیز به محض ورود به صفحه مطلب مورد نظر خود را پیدا نمی کنند و به همین دلیل دیگر به آن سایت مراجعه نخواهند کرد، این نوع سایت ها خیلی زود از صفحه برتر گوگل حذف خواهند شد.

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO)

 

  • سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO)

سئو کلاه خاکستری مخلوطی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه می باشد، این روش توسط گوگل نه رد شده و نه تایید شده است، با کمک این نوع سئو نتیجه سریع به دست می آید ولی به علت اینکه کمی از شیوه های سئو کلاه سیاه در آن به کار رفته است احتمال از دست دادن امتیاز سایت وجود دارد.

سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO)

 

  • سئو داخلی (On Page SEO)

رعایت سئو داخلی باعث بالا رفتن کیفیت کار می شود و شما باید در این نوع سئو به مواردی مانند تولید محتوا، کلمات کلیدی، تصاویر مرتبط، لینک های داخلی و … توجه کنید، درواقع هر مطلب، عکس یا … که در سایت گنجانده شود باعث جذب یا عدم جذب کاربران می شود بنابراین باید در سئو داخلی بسیار به محتویات درونی سایت دقت کنید و هر چقدر محتویات درونی عالی باشد امتیاز سایت نیز بهتر خواهد شد.

  • سئو خارجی (Off Page SEO)

سئو خارجی همانطور که از نامش معلوم است مربوط به موارد خارج از صفحه سایت می باشد، در این نوع سئو اگر سایت ها برای شما تبلیغ انجام دهند یا لینک شما را در سایت هایشان قرار دهند برای شما یک امتیاز محسوب شده و رتبه سایت را بالا می برد، سئو خارجی نیز مانند سئو کلاه سفید به زمان بیشتری برای کسب نتیجه مطلوب نیاز دارد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت دریزد هستید

انجام سئو سایت چه مزایایی دارد؟

استفاده از سئو سایت مزایا بسیاری دارد که در زیر به آن اشاره کرده ایم:

  • با استفاده از سئو سایت می توانید برند مخصوص خود را راه اندازی کنید.
  • با به کارگیری سئو سایت افراد بیشتری با محصولات شما آشنا می شوند.
  • انجام سئو سایت از بقیه روش های تبلیغاتی هزینه کم تری نیاز دارد و برترین شیوه معرفی محصول است.
  • با سئو سایت جز برترین سایت های گوگل قرار خواهید گرفت.

 

اصول جدید سئو باید به چه صورتی باشد؟

گوگل در اصول جدید سئو برای قرار گرفتن سایت در رده های برتر، الگوریتم هایی تعریف کرده است که اگر درباره این الگوریتم ها اطلاعات کافی داشته باشید و به قوانین هر الگوریتم عمل کنید قطعا سایت شما پربازدید بوده و در سئو سایت خود کاملا موفق خواهید بود، در ادامه شما را با الگوریتم های گوگل که در معروفیت و موفق شدن سایت شما تاثیرگذار هستند آشنا خواهیم کرد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت دریزد هستید

الگوریتم های گوگل در سئو چه انواعی دارند؟

برای افزایش ترافیک سایت و بهبود آن باید با الگوریتم های گوگل آشنا باشید، در زیر به این الگوریتم ها که در سئو سایت مهم هستند اشاره کرده ایم:

  • الگوریتم پاندا (Panda Algorithm)

الگوریتم پاندا معروف ترین الگوریتم گوگل می باشد، در این الگوریتم مسائلی نظیر محتوا سایت و راضی بودن کاربرها از سایت مورد محاسبه قرار می گیرد، شرکت گوگل برای اینکه کیفیت محتوا در سایت ها را بالا ببرد و همینطور اجازه ندهد سایت هایی که محتوا بد و کوتاهی دارند در رده برترین ها قرار بگیرند این الگوریتم کاربردی را طراحی کرد و باعث ایجاد انگیزه بین طراحان سایت برای بالا بردن کیفیت کارهایشان شد.

الگوریتم پاندا (Panda Algorithm)
الگوریتم پاندا (Panda Algorithm)

تاریخ آغاز طراحی الگوریتم پاندا به سال 2010 باز می گردد در این سال به حدی کیفیت کارها پایین آمده بود که کاربران به شدت از نتایج گوگل ناراضی بودند و نمی توانستند مطلب مورد نظرشان را پیدا کنند، یک سال بعد روزنامه بسیار معروف Business Insider به این مشکل گوگل اشاره کرد

و شرگت گوگل که جز باارزش ترین شرکت های جهان می باشد متوجه خطر از دست دادن ارزش شرکتش شد و آن ها سعی کردند این مشکل را هر چه سریعتر برطرف کنند، آن ها با طراحی الگوریتم پاندا سبب بهبود محتواهای سایت شدند و اعتماد کاربران را نیز دوباره به دست آوردند.

پس از تلاش های فراوان این الگوریتم مهم در 23 فوریه 2011 آغاز به کار کرد، برای اینکه از طرف الگوریتم پاندا جریمه نشوید باید به موارد بسیاری توجه کنید برای مثال کلمه کلیدی را به اندازه به کار ببرید چرا که تکرار بیش از حد آن باعث پایین آمدن کیفیت محتوا می شود

مسائل نگارشی نیز اهمیت زیادی دارند و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، طراحی سایت هم بر جذب کاربر تاثیرگذار است، طراحی های بی کیفیت و غیرمرتبط با موضوع سایت باعث کاهش بازدیدکنندگان شده و تعداد تبلیغات نیز اگر بیش از حد باشد سبب خروج سریع کاربر از سایت می شود.

  • الگوریتم رنک برین (Rank Brain Algorithm)

الگوریتم رنک برین نیز هم برای گوگل و هم برای کاربران اهمیت زیادی دارد، در این الگوریتم مطلبی که کاربر می خواهد به آن دست یابد مورد بررسی گوگل قرار می گیرد و نزدیک ترین سایت به نیاز کاربر نمایش داده می شود، الگوریتم رنک برین به رضایت کاربران توجه می کند بنابراین اگر سایت شما به هدف کاربر نزدیک تر باشد و بتوانید تولید محتوا را طوری انجام دهید که کاربران از نتایج خشنود باشند قطعا امتیاز بیشتری از گوگل خواهید گرفت.

الگوریتم رنک برین (Rank Brain Algorithm)
الگوریتم رنک برین (Rank Brain Algorithm)

 

  • الگوریتم کبوتر (Pigeon Algorithm)

الگوریتم کبوتر برای کسب و کارهای مختلف طراحی شده است، درواقع این الگوریتم برای نشان دادن موقعیت های مکانی به کاربر طراحی شد برای مثال اگر نام یک فروشگاه معروف را جستجو کنید موقعیت مکانی آن را به شما نشان می دهد افرادی که علاقه به استفاده از این الگوریتم در حرفه خود هستند باید حساب جیمیل داشته باشید و در گوگل اطلاعات خود را نظیر نام، نوع حرفه، تصویر مورد نظر، تلفن تماس، ساعت فعالیت ثبت کنید، برای ثبت کردن بر روی محل کلیک راست کنید و بعد Add a Missing Place  را بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت دریزد هستید

  • الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm)

با پیدایش شیوه هایی نظیر سئو کلاه سیاه یا لینک سازی های دروغین که قصد فریب گوگل را دارند این شرکت اقدام به طراحی الگوریتمی به نام الگوریتم پنگوئن کرد، در این الگوریتم هر چند وقت یک بار به سراغ سایت ها رفته و در صورت تخلف و مشاهده روش های فریب دهنده با آن ها برخورد می کنند

بنابراین هرگز از روش های غیراصولی برای مطرح کردن سایت استفاده نکنید، در الگوریتم پنگوئن علاوه بر بررسی لینک ها، کلمات کلیدی نیز که بیش از حد به کار رفته باشند مورد بررسی قرار می گیرند به همین علت باید در به کار بردن کلمه کلیدی حساسیت زیادی به خرج دهید.

الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm)
الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm)
  • الگوریتم دوستار موبایل (Mobile Friendly Algorithm)

برخی از سایت ها در مرورگر موبایل نیز قالب بندی مناسبی دارند و همانطور که در کامپیوترهای شخصی قابل رویت هستند در موبایل نیز به خوبی دیده می شوند، سایت هایی که برای موبایل بهینه شده اند توسط الگوریتم دوستار موبایل تشخیص داده شده و امتیاز بیشتری به دست می آورند و در نتایج گوگل جز بهترین سایت ها قرار می گیرند.

برای اینکه توسط الگوریتم دوستار موبایل جریمه نشوید باید اصولی را رعایت کنید برای مثال با کمک AMP که یک تکنولوژی تطبیق سایت ها در اندازه موبایل می باشد را در سایت خود استفاده کنید و به موارد دیگری نظیر نوع قلم و اندازه آن نیز توجه کنید چرا که اگر اندازه قلم بیش از حد کوچک یا بسیار بزرگ باشد باعث خارج شدن کاربر از سایت شده و در نهایت جز سایت های محبوب گوگل قرار نخواهید گرفت.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت دریزد هستید

  • الگوریتم موش کور (Possum Algorithm)

الگوریتم موش کور بیشتر برای کارهای تازه تاسیس در گوگل طراحی شد، هدف این الگوریتم پشتیبانی از سایت های متنوع کسب و کار می باشد برای مثال اگر شما به تازگی یک کسب و کار جدید راه اندازی کرده اید در صورت به کار بردن محتوا مناسب احتمال دارد در نتیجه گوگل جز برترین ها قرار بگیرید و گوگل به این روش از حرفه شما پشتیبانی می کند.

الگوریتم موش کور (Possum Algorithm)
الگوریتم موش کور (Possum Algorithm)

 

  • الگوریتم مرغ مگس خوار (Hummingbird Algorithm)

الگوریتم مرغ مگس خوار برای راحتی بیشتر کاربران طراحی شد و برای آن ها در زمان کمی نتایج عالی به نمایش درمی آید، درواقع با طراحی این الگوریتم گوگل به راحتی منظور شما را می فهمد برای مثال اگر بزنید سن نیکی کریمی دقیقا سن این بازیگر را نشان می دهد ولی در گذشته ممکن بود سایت های غیر مرتبط بالا آید، بنابراین الگوریتم مرغ مگس خوار بر محبوبیت گوگل افزود و جستجو آن را قوی تر کرد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت دریزد هستید

  • الگوریتم دزد دریایی (Pirate Algorithm)

الگوریتم دزد دریایی برای جلوگیری از تخلفاتی نظیر کپی مطالب از سایت های دیگر به وجود آمد، این الگوریتم یک هشدار جدی از طرف گوگل می باشد و بیانگر این است که شما اجازه ندارید که مطلبی را کپی کرده و در سایت خود قرار دهید، گوگل سایت های متخلف را جریمه نخواهد کرد ولی در عوض رتبه آن ها را می گیرد.

در الگوریتم دزد دریایی، تولید محتوا بسیار مهم است و باید در سایت خود به جای کپی از دیگر سایت، ایده های جذابی به کار ببرید و متن ها را با ادبیات خاص خود قرار دهید به طوری که بتوانید مخاطب را با بیانی ساده و قابل فهم جذب کنید، ضمن اینکه از به کار بردن مطالب تخصصی پرهیز کنید چرا که مخاطب را آزرده کرده و قطعا سریع از سایت شما خارج خواهد شد.

 

« سپاس بابت زمانی که برای مطالعه مقاله سئو سایت در یزد گذاشتید. »

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید