تعرفه بازاریابی دیجیتال

تعرفه بازاریابی دیجیتال

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به بررسی تعرفه بازاریابی دیجیتال (عوامل موثر بر قیمت) خواهیم پرداخت، در ابتدا به بیان ساده ای از بازاریابی دیجیتال می پردازیم: بازاریابی دیجیتال عبارت است از بکارگیری و استفاده از وسایلی نظیر رایانه ها، تبلت ها، انواع گوشی های موبایل و … که در جهت نمایش و ارائه یک محصول و کالا به مشتری و همچنین جلب نظر وی استفاده می شود

تعرفه بازاریابی دیجیتال
تعرفه بازاریابی دیجیتال

و یا به عبارتی می توان گفت که فروشندگان و ارائه دهندگان کالاها و خدمات  از بازاریابی دیجیتال برای معرفی کار خود استفاده کرده و این امر باعث افزایش تعداد مشتریان آن ها می شود.

جهت دریافت قیمت های سال 1399 با ما در تماس باشید.

09120647344

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات شما دررابطه با تعرفه بازاریابی دیجیتال (عوامل موثر بر قیمت) پاسخ می دهیم.

۱. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

۲. تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

۳. دیجیتال مارکتینگ برای همه مشاغل قابل استفاده است؟

۴. جعبه ابزار بازار دیجیتالی چیست؟

۵. لحظه صفر حقیقت چیست؟

۶. نرخ تبدیل چیست؟ چگونه نرخ تبدیل را بهبود بخشیم؟

۷. به چه کسی دیجیتال مارکتر می گویند؟

۸. مزایای دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است؟

۹. ترافیک وب سایت ها در بازاریابی دیجیتال چگونه است؟

۱۰. چه میزان بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نیاز است؟

۱۱. تولید محتوای پر بازدید با اینفوگرافیک ها چگونه است؟

۱۲.  تولید محتوای متنی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

۱۳. تولید محتوای تلفیقی چیست و چگونه ایجاد می شود؟

۱۴. تولید محتوای شاخص چگونه است؟

۱۵. تولید محتوای آموزشی چیست؟

۱۶. عناصر ضروری برای تولید یک محتوای قوی چه مواردی هستند؟

۱۷. چه چیزهایی لازم است در استراتژی یک وبلاگ گنجانده شود؟

۱۸. محتوای خارج از سایت ها به چه محتوایی گفته می شود؟

۱۹. چه قوانین و مستنداتی برای موفیقت لازم است؟

۲۰. استراتژی محتوا شامل چه مواردی است؟

۲۱. باید ها و نباید ها در فضای مجازی چگونه است؟

۲۲. چه چیزهایی لازم است درباره تقویم محتوا بدانیم؟

[/stextbox]

 

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به فعالیت های بازاریابی که با استفاده از اینترنت انجام می گیرد گفته می شود. دیجیتال مارکتینگ با استفاده از عوامل دیجیتالی مانند جستجوگرهای اینترنتی، و یا عواملی دیگر نظیر ایمیل ها و یا برنامه های ارتباطی در صدد جلب مشتری بر می آید.

امروزه به علت تغییر وتحولات و پیشرفت هایی که در زمینه رسانه های جمعی  بوجود آمده و مدام در حال رشد هستند انسانها ملزم به استفاده از اینترنت هستند، افراد برای انجام کارها و اموراتشان به استفاده از اینترنت می پردازند و این موضوع به یک امر جدانشدنی از زندگی انسان ها تبدیل شده است، تا آنجا که براساس نتایج بدست آمده از تحقیقات، استفاده افراد از اینترنت در طی چندسال اخیر نه تنها کاسته نشده بلکه افزون تر هم شده است.

بازاریابی دیجیتال درصورتی تاثیرگذار است که در زمان و مکان مناسب اتفاق بیفتد، به این معنی که صاحبان این مشاغل در جاهایی باشند که مشتری نیز حضور دارد جایی مانند فضاهای مجازی که امروزه همه افراد نسبت به آن شناخت دارند.

در تعریف دیگری از بازاریابی دیجیتال آمده است : بازاریابی دیجیتال یک هنر است  که در آن صاحبان مشاغل دیجیتالی تلاش دارند تا با اینکار سبب اطلاع رسانی خدمات خود به سایر افراد شوند در واقع شناخت و معرفی کالاها و محصولات خود به مردم و استفاده افراد از این خدمات و رسیدن معرف به سود وکسب درآمد و همچنین رفع نیاز مشتری بازاریابی دیجیتال می گویند.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

بهترین تاکتیک در بازاریابی دیجیتال داشتن یک تصویر ذهنی از کار و مشخص کردن هدف های خود می باشد و علت آن هم این است که با انجام این کار نظر افراد بسیاری به کار ما جلب می شود. برای درک بهتر در این زمینه به بیان مثال می پردازیم:

تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟
تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

بازاریابی محتوا:

منظور از بازاریابی محتوا تولید و استفاده از وبلاگ ها وکتاب ها و مقالاتی است که بصورت الکترونیکی تولید و در اینترنت قرار گرفته اند، هدف از بازاریابی محتوا افزایش فروش، همراه با جلب رضایت مشتریان است ،مواردی که بازاریابی محتوا را هدفمند می سازد عبارتند از:

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا

محتوای متنی :

استفاده از متن و نوشتار که مرورگرها هم از آن ها استقبال می کنند، محتواهای متنی(کلمه ها و اعداد و ارقام و…) خود بعنوان متن الکترونیکی به شمار می روندکه این کار باعث توضیح درباره کار صورت گرفته برای مخاطبین است.

محتوای تصویری:

تصاویر باعث زیبایی و افزایش تاثیرگذاری کار می شود، تصاویر دارای یکسری ویژگی ها هستند  ۱. باعث انتقال سریع مفهوم می شوند

۲. توسط جستجوگر ها قابل نشان دادن هستند

۳.مدت زمان بیشتری ماندگار هستند، آمارها نشان می دهند که ۶۵ درصد از انسان ها از طریق تصاویر و دیدن، مطالب را یاد می گیرند.

تولید محتوای ویدئویی:

یک راه جذب مخاطب استفاده از ویدئوهاست، ویدئوها در آپارات و یوتیوب و اینستاگرام از پربیننده ترین محتواهای ویدئویی محسوب می شوند .

تولید محتوای ویدئویی:
تولید محتوای ویدئویی:

در اشتراک گذاری ویدئوها ۳ عنصر نقش دارد : متن و نوشتار،صوت و تصویر

محتوای صوتی:

فایل های صوتی  چند سالیست محبوبیت بالایی بدست آورده اند چرا که علاقه مندان معتقدند علاوه بر گوش کردن به فایل های صوتی می توانند کار های دیگری را انجام دهند.

محتوای فایلی:

فایل ها که در وب به اشتراک گذاشته می شوند می توانند شامل عکس ها، فیلم ها، متن و صوت باشند و این گونه فایل ها که در وب درحال توزیع هستند و همه ما از آن ها استفاده کرده ایم موردعلاقه همه گان است.

 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی:

در این مورد می توان به نمونه کارهایی که در صفحات مجازی و اینترنت قرار گرفته اند توجه کرد و کاربران با مشاهده چنین صفحاتی برای انجام کار بصورت دیجیتالی ترغیب می شوند.

در بازاریابی دیجیتال می توان به این نکته اشاره کرد که این مدل از کار باعث افزایش سرعت در انجام امور و رفع سریع نیاز کاربران می شود، کاربران فضای مجازی با مشاهده تصاویری از محصول مورد نیاز خود و مراجعه به اطلاعاتی که درباره محصول ارائه شده و دیدن نظرات کاربران دیگر مطلع می شوند که آیا انجام این عمل برای آن ها مناسب است یا خیر.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی:
بازاریابی در شبکه های اجتماعی:

در بازاریابی محتوا هدف اصلی تولید محتوای مناسب به منظور جلب مشتری و افزایش فروش در بازار است، از ابزارهایی که در زمینه بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد می توان  اینستاگرام و تلگرام را نام برد و از نمونه اپلیکیشن های ایرانی می توان به دیجی کالا، شیپور و دیوار و مواردی از این دست اشاره کرد.

بازاریابی اتوماتیک:

برای انجام بازاریابی به صورت اتوماتیک از نرم افزارهایی که منجر به بهینه سازی می شوند کمک می گیریم.

بازاریابی اتوماتیک:
بازاریابی اتوماتیک:

_ انجام و ارسال ۶ ایمیل با فاصله زمانی معین شده

_ برنامه ها را برای ارسال زمانبندی می کنیم

_ انجام عمل پست

ایمیل مارکتینگ:

ایمیل مارکتینگ یک راه موثر برای ایجاد ارتباط با مخاطب هاست، همچنین ایمیل مارکتینگ یک روش برای انجام  تبلیغات، فروش و یا تخفیف به مشتری هاست.

 

بازاریابی عصبی:

نوعی بازاریابی که ازترکیب علم و هنر در زمینه بازاریابی با علم عصب می باشد که در این حالت از بازاریابی تصمیم ها براساس آنچه که در ذهن است اتفاق می افتد و می توان اعلام داشت که بازاریابی عصبی یکی از بهترین حالت های بازاریابی به شمار می رود، چرا که براساس افکار و منطق بوده و این امر باعث جلب رضایت و مشتری مداری است.

بازاریابی عصبی:
بازاریابی عصبی:

بازاریابی جاذبه ای:

نوع دیگر از بازاریابی ها، بازاریابی جاذبه ای است که هدف اصلی آن جذب مشتریان  بوده آن هم بصورت آنلاین!

دیجیتال مارکتینگ برای همه مشاغل قابل استفاده است؟

بازاریابی دیجیتال به گونه ایست که می تواند در هر کسب و کاری تاثیر مثبت داشته باشد البته لازمه آن داشتن اطلاعاتی از قبیل  تشخیص مخاطب های اصلی از فرعی و یا تولید محتوا از کاری که می توانیم انجام دهیم و ارائه آن بصورت آنلاین برای مخاطبین است

با این کار فروش افزایش می یابد و علاوه بر سودی که حاصل می شود فرد در این راه تجربه کسب می کند و این تجربه ها خود پلی برای رسیدن به موفقیت های بیشتر و مهم تر است. از مزایای دیگر بازاریابی دیجیتال می توان به این موضوع اشاره کرد، تبلیغاتی که به این روش انجام می گیرد بسیار سریع بوده و علاوه برسرعت با نمایشی از ببیندگان همراه است امادر تبلیغات کاغذی آمار دقیقی از تعداد بازدید کنندگان در اختیار نیست.

دیجیتال مارکتینگ برای همه مشاغل قابل استفاده است؟

جعبه ابزار بازار دیجیتالی چیست؟

جعبه ابزار را وقتی بکار می بریم که بخواهیم برای بدست آوردن نتیجه مثبت وارد عملی شویم، در اینجا به بیان تعدادی ازاین ابزارها می پردازیم:

جعبه ابزار بازار دیجیتالی چیست؟
جعبه ابزار بازار دیجیتالی چیست؟

موتور های جستجو یا سئو:

یکی از عوامل لازم برای کسب موفقیت استفاده از موتورهای جستجوی بهینه است که سئو یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه می باشد، افراد زیادی هستند که تمایل به خرید آن هم بصورت انلاین دارند و اگر موتور جستجو مناسب و بهینه باشد و در واقع واژه ها را بصورت کلیدی دنبال کند، درنهایت باعث خریدی خوب و قابل قبول شده که این عمل باعث ارامش ذهنی مراجعه کننده و رضایتمندی او می شود.

موتور های جستجو یا سئو:
موتور های جستجو یا سئو:

تبلیغات نمایشی:

برای بدست آوردن موفقیت در کار لازم است از عملی که انجام داده ایم تبلیغ کنیم و امروزه تبلیغات حرف اول را در فروش محصولات و خدمات می زنند، به همین دلیل است که امروزه بسیاری از فروشندگان به دنبال تبلیغات در سطح وسیع هستند نمونه اینکار بنرها و تبلیغاتی است که در سایت ها و فضاهای مجازی به چشم می خورد.

بازاریابی محتوا :

بازاریابی محتوا اصلی ترین قسمت در بازاریابی محسوب می شود، بصورتی که متنی را برای معرفی بکار می بریم بسیار مهم بوده و می تواند تاثیر مثبت و یا برعکس تاثیر منفی در کار ایجاد کند، بنابراین نباید از محتوایی که در بازایابی بکار می بریم غافل و نسبت به آن بی توجه باشیم.

بازاریابی درون گرا :

این نوع از بازاریابی هم پیرو بازاریابی محتواست، و محتویاتی که در درون این نوع از بازاریابی استفاده می شود باید برای مخاطبان جذاب بوده و کاربردی اثربخش داشته باشد.

تبلیغات گوگل اد :

تبلیغات گوگل اد به این صورت است که شما می خواهید صفحه ای که در گوگل دارید پر بازدید باشد، برای اینکار لازم نیست به خودت سختی زیادی بدهید چرا که شرکت گوگل در مقابل دریافت مبالغی از افراد صفحه آن ها را در پیشنهادات قرار می دهد و این امر موجب جلب توجه تعداد زیادی از افراد بازدید کننده شده و دامنه فروش را افزایش و باعث رونق کسب و کار شما می شود.

بازاریابی بازی های رایانه ای:

این نوع از بازاریابی راهیست برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت، از آنجا که بازی های رایانه ای علاقه مندان زیادی دارد یک راه درست برای معرفی کسب و کار به شمار می آید.

بازاریابی بازی های رایانه ای:
بازاریابی بازی های رایانه ای:

 لحظه صفر حقیقت چیست؟

لحظه صفر حقیقت کلمه ای است که برای اولین بار شرکت گوگل آن را بکار برد، بعنوان مثال در نظر بگیرید یک کالا را خریداری می کنید مانند یک تلفن همراه هوشمند، بعد از خرید شما ذوق و علاقه دارید برای استفاده سریعتر از آن، لحظه صفر حقیقت هم همین است طوری که شما می توانید با استفاده از همین تلفن هوشمندی که در اختیار دارید به جستجو و کسب اطلاعات برای خرید محصولات مورد نیاز دیگر بپردازید

بعبارت دیگر لحظه صفر حقیقت به پیشرفت شما کمک می کند، به نحوی  که مشتری در ابتدا قصد خرید محصولی را دارد به کسب اطلاعات می پردازد آن هم از طریق مجازی، این اطلاعات شامل قیمت محصول، مقایسه قیمت های ارائه شده شرکت ها باهم، زمان تحویل، هزینه پست، رنگ و جنس و بسیاری از موارد دیگر، سپس خرید خود را یا بصورت آنلاین و یا بصورت حضوری انجام می دهد و اینجاست که کاربرد لحظه صفر حقیقت بصورت کامل نمایان می شود.

نرخ تبدیل چیست؟ چگونه نرخ تبدیل را بهبود بخشیم؟

عبارت نرخ تبدیل بدان معناست زمانی که کالایی در معرض بازدید افراد قرار داده می شود به منظور فروش، نسبت به تعداد بازدیدی که رخ می دهد چه تعداد از آن محصول بفروش می رسد، بعنوان مثال شما یک محصول را برای فروش قرار داده اید در طول روز ۳۰۰ بازدید کننده داشته باشید باید روزانه ۶ محصول بفروش برسد، همچنین نرخ تبدیل در صنعت حدود ۲/۵ برآورد شده است، برای بهبود نرخ تبدیل لازم است موارد زیر انجام گیرد:

نرخ تبدیل چیست؟ چگونه نرخ تبدیل را بهبود بخشیم؟
نرخ تبدیل چیست؟ چگونه نرخ تبدیل را بهبود بخشیم؟

۱. داشتن تجربه در طراحی وب سایت ها :

باید کار طراحی وب سایت خود را به فردی که در این زمینه مهارت و کارهای موفقی داشته بسپاریم تا وب سایتی که از او تحویل می گیریم باعث پیشرفت کاری ما و جلب توجه و نظر کاربران گردد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

۲.  تلاش برای جذب مشتری :

اگر شما فروشنده باشید و قصد فروش لپ تاپ داشته باشید اولین اقدام آن است درصدد افرادی باشید که می خواهند لپ تاپ خریداری کنند، برای این کار لازم است کار تبلیغاتی انجام دهید کار تبلیغاتی خود را در قالب پیامک، کاتالوگ و یا در سطح وسیع بصورت بیلبورد به مردم اطلاع رسانی کنید واین اقدام باعث فروش بیشتر برای شما خواهد شد.

 

به چه کسی دیجیتال مارکتر می گویند؟

دیجیتال مارکتر به شخصی گفته می شود که مسئولیت افزایش ترافیک و بازدید کننده از تمامی محتواهای دیجیتالی را برعهده دارد حتی اگر این محتوا به صورت رایگان و یا غیر رایگان ارائه شود، هدف اصلی دیجیتال مارکتر ها رسیدن به موفقیت و افزایش تعداد مشتریان است.

به چه کسی دیجیتال مارکتر می گویند؟
به چه کسی دیجیتال مارکتر می گویند؟

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

مزایای دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است؟

در گذشته که بازارهای سنتی رونق داشت خرید وفروشی که صورت می گرفت این گونه بود که بازاری ها نتایج کار خود را همان موقع بدست می آوردند(پولا کالا را همان موقع دریافت می کردند)اما امروزه که دنیای دیجیتال بوجود آمده تلاش دارد وضعیتی را ایجادکند که فروشندگان نتایج فروش کالاهای خود را همانند روش های سنتی همان لحظه مشاهده کنند و این چنین بود که گزینه پرداخت آنلاین مطرح شد، که این کار باعث اثرگذاری بیشتر بر کار کردن به روش دیجیتالی است.

مزایای دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است؟
مزایای دیجیتال مارکتینگ به چه صورت است؟

ترافیک وب سایت ها در بازاریابی دیجیتال چگونه است؟

دنیای دیجیتال به گونه ای طراحی و ساخته شده که اجازه می دهد افراد امار دقیقی از تعداد بازدید کنندگان داشته باشد همچنین این امکان را فراهم آورده تا مشخص شود که افراد بازدید کننده با کدام نوع از وسایل رسانه جمعی به این سایت دسترسی پیدا کرده ( آیا ابزار مورد استفاده اش رایانه شخصی بوده یا موبایل و..)

علاوه براین موارد کشوری که فرد در آن حضور داشته و درحال استفاده از وب سایت است هم آشکار می شود، زندگی و دنیای دیجیتال به نحویست که براساس الگوها و طرح هایی ک دارد می تواند این مطلب را متوجه شود که آیا فرد قصد خرید دارد یا خیر و در صورت داشتن خرید تصمیمات بهتری درجهت جذب او گرفته می شود و با این خرید افزایش سود و تعداد فروش بیشتر محصولات اتفاق می افتد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

چه میزان بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نیاز است؟

مقدار بودجه انتخابی هرکس کاملا بستگی به ایده ها و کارهایی دارد که او می خواهد انجام دهد، اگر قصد داشته باشید در نرم افزار هایی مانند تلگرام و اینستاگرام و نظیر این ها به ایجاد صفحات بپردازید و کسب و کار خود را رونق دهید نیازمند هیچگونه بودجه ای نیستید و فقط با صرف زمان و بروز بودن اطلاعاتی که دراختیار مخاطبان خود قرار می دهید باعث پیشرفت و بدست آوردن مقدار قابل توجهی سود می شوید، فقط کافیست در این راه مقداری تلاش به خرج دهید تا پله های موفقیت را سریعا طی کنید.

چه میزان بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نیاز است؟
چه میزان بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نیاز است؟

تولید محتوای پر بازدید با اینفوگرافیک ها چگونه است؟

اینفوگرافیک ها نمایی دیجیتالی از محتویات بصورت فشرده با استفاده از رنگ ها و به کارگیری خلاقیت هاست، اینفوگرافیک به دلایل زیر مورد توجه قرار گرفته است: ۱. آسان بودن مراحل اشتراک گذاری۲. کلمات بصورت واضح و کامل اما ساده بیان شده اند ۳. از نظر تولید بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

تولید محتوای پر بازدید با اینفوگرافیک ها چگونه است؟
تولید محتوای پر بازدید با اینفوگرافیک ها چگونه است؟

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

تولید محتوای متنی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

۱. واضح و کامل و براساس قواعد نوشتار باشد : کلماتی که درکنارهم قرار می گیرند و در نهایت باعث تشکیل متنی می شوند باید براساس قواعد و ساختار نوشتار بناشود ومعنا و مفهوم را صریح و بدون ابهام به مخاطب انتقال دهد.

۲. مسائل را به زبانی ساده بیان کند : متن و نوشته ها باید شیوا و گویا باشند مطلب را کاملا برای مخاطب روشن و منظور را به او برساند این امر در نوشتار از اهمیت بالایی برخوردار است، نویسنده باید درهنگام  ایجاد متن خود دقت و تمرکز کافی نماید تا متن ایجاد شده تاثیرگذاری کاملی برمخاطب داشته باشد.

تولید محتوای متنی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟
تولید محتوای متنی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

تولید محتوای تلفیقی چیست و چگونه ایجاد می شود؟

محتوای تلفیقی از ترکیب محتواهای دیگر باهم ایجاد می شود بعنوان مثال: محتوای ویدئو + متن : مانند فیلم های ترجمه دار – محتوای تصویر + محتوای متن : مانند وب سایت ها که متن را همراه با تصاویر نشان می دهند در تب های جدا ازهم.

تولید محتوای تلفیقی چیست و چگونه ایجاد می شود؟
تولید محتوای تلفیقی چیست و چگونه ایجاد می شود؟

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

تولید محتوای شاخص چگونه است؟

گروه وب یک راه برای تولید محتوا معرفی کرده که آن روش شاخص است، محتویاتی که در این روند تولید می شوند بسیار ویژه و مهم هستند، محتوای شاخص دارای هدف بوده و این هدفمندی باعث افزایش مخاطبین می شود.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

تولید محتوای آموزشی چیست؟

هدف از تولید محتوای آموزشی بالابردن سطح آگاهی و دانش  در جامعه می باشد، محتوای آموزشی به مسائل روز در جوامع نیز اشاره دارد در عصر حاظر استفاده از اینترنت بسیار مطرح است و اینترنت این امکان را برای کاربران فراهم آورده با جستجویی ساده دریایی از اطلاعات در اختیار فرد قرار گیرد محتوای آموزشی ممکن است بصورت فایل های ویدئویی باشد.

تولید محتوای آموزشی چیست؟

تولید محتوا به دو مسئله نیاز دارد که عبارت اند از:

۱. داشتن مهارت کافی:

فردی که این کار را انجام می دهد باید در این زمینه استاد شده باشد و محتوایی که تولید می کند و دراختیار دیگران قرار می دهد باعث رفع نیازها شود.

۲. توانایی در انتقال دادن اطلاعات و مفاهیم:

فردی که چنین مسئولیتی را قبول می کند باید اطلاعات کافی و توانایی لازم در رساندن مفهوم به افراد دیگر داشته باشد، امروزه این امر با استفاده از تصاویر و اشکال آسان تر شده است، محتوای آموزشی یک راه خوب برای  انتقال مفاهیم است و در سطح جهان هم مورد استفاده قرار می گیرد.

عناصر ضروری برای تولید یک محتوای قوی چه مواردی هستند؟

عناصر ضروری برای تولید یک محتوای قوی چه مواردی هستند؟
عناصر ضروری برای تولید یک محتوای قوی چه مواردی هستند؟

۱. تولید سئو با قدرت :

متن و محتوایی برای مخاطب ایجاد کنید که مخاطب با مطالعه آن علاقه بیشتری به جستجو درباره آن موضوع پیدا کند.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

۲. موضوع  های انتخابی باید کامل باشد :

موضوعی که درباره آن اقدام به نوشتن کرده اید باید به قدری کامل باشد که تمام سوالاتی که ممکن است برای مخاطب بوجود آید را پاسخ دهد، این امر باعث می شود کاربر به مطالب ارائه شده اطمینان پیداکند زیرا اصول تولید محتوا در متن رعایت شده است.

۳. نمونه های بصری در کار خود استفاده کنید :

استفاده از متن زیاد باعث یک نواختی و بی حوصلگی خواننده می شود از این رو بهتر است وقتی شروع به نوشتن مطلبی می کنید و قصد ارائه به دیگران  را دارید بهتر است تصاویر را هم استفاده کنید تا باعث جذابیت مطلب و درک بیشتری شود.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

 چه چیزهایی لازم است در استراتژی یک وبلاگ گنجانده شود؟

بسیاری از شرکت ها از وبلاگ در زمینه ایجاد روابط استفاده می کنند، افرادی که به شرکت ها مراجعه می کنند زمان زیادی برای خواندن  مجلات و نوشته ها ندارند در نتیجه وبلاگ ها بهترین راه  ارتباطی محسوب می شوند، و باید به شکلی طراحی شوند که نیازهای کاربران را رفع کنند، وبلاگ ها محلی هستند که سازنده آن می تواند مواردی را که در نظر دارد را برای استفاده دیگر کاربران در آن قرار دهد

چه چیزهایی لازم است در استراتژی یک وبلاگ گنجانده شود؟

همچنین وبلاگ عاملی است که باعث افزایش بیست درصدی در جذب مراجعین شده. وبلاگ های ایجاد شده در دسته و گروه خاصی قرار ندارند در واقع وبلاگ ها برای نمایشی از کلیت چیزهایی است که در ذهن افراد وجود دارد و باید این عمل با خلاقیت های سازنده وبلاگ همراه باشد .

باید به خاطر سپرد وبلاگ هایی که ایجاد می شوند و محتواهایی که درون آن ها قرار می دهند توانایی جلب توجه کاربران را داشته باشد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

محتوای خارج از سایت ها به چه محتوایی گفته می شود؟

به هرگونه اطلاعاتی که در درون سایت ها یافت نمی شود محتوای خارج از سایت گفته می شود، مانند فکس،ایمیل و نامه های الکترونیکی، پاکت ها وبسته هایی که از طریق پست ارسال می شوند و یا مطالبی که باهر راهی بجز سایت ها در دسترسی دیگران قرار می گیرد.

محتوای خارج از سایت ها به چه محتوایی گفته می شود؟

راه هایی برای تولید محتوا وجود دارد که به ذکر آن ها می پردازیم :

۱. فروشندگان :

زمانی که محتوایی تولید می شود و مورد بازدید عموم قرار می گیرد باید علایق افرادی که به نمونه کارها توجه کرده اند را بیاد داشت تا در صورت درخواست انجام کار بتوان کار موردنظر آن ها را انجام داده و اجرایی نمود.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

۲. فیلم ها :

هزینه فیلم ها بالا هستند، اما با بکار گیری افرادی که در این زمینه تجربه دارند و با استفاده از وسایلی که موجود است می توان به تولید مواردی دست یافت و با دیگران به اشتراک گذاشت خواهید دید که کار شما اگربا رعایت اصول و بادقت و درستی انجام شده باشد مورد توجه قرار خواهدگرفت.

۳. ایمیل ها :

از بهترین و عالی ترین مواردی که به چشم میخورد می توان به ایمیل ها اشاره داشت، ایمیل ها نیازمند دریافت یکسری اطلاعات هستند که در زمان ثبت نام توسط مشتری درج می شود، همچنین می توان با افزودن صدا روند جدیدی ایجاد کرد که خود باعث شکل گیری ارتباط مشتری با یک منبع می شود.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

چه قوانین و مستنداتی برای موفقیت لازم است؟

برای کسب موفیقت، قوانینی تعریف شده است مانند استفاده از صوت و سبک های ویژه ای که باعث تشکیل محتوا شده اند و اگر این قوانین به درستی رعایت شود رسیدن به موفیقت حتمی است، بعنوان مثال شرکتی را در نظر بگیرید که افراد مشغول در آن جا هرکدام به نوبه خود به تولید محتوا مشغول هستند، این کار در حد رفع نیاز خوب است اما نمی توان به آن عالی و بهترین بودن را نسبت داد، برای عالی بودن استفاده از موارد زیر ضروریست :

چه قوانین و مستنداتی برای موفقیت لازم است؟
چه قوانین و مستنداتی برای موفقیت لازم است؟

توجه و اجرایی کردن دستورات :

بعنوان نمونه نام قلم استفاده شده ذکرشود و یا بکاربردن فیلم ها و صداها و عکس ها و نمونه دیگر آن که طرز قرارگرفتن موارد استفاده شده صحیح باشد و نکاتی مشابه این ها.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

هدایت صداها :

بوجود آوردن تغییرات در صداها نیازمند زمان است، به همین علت باید حالت تعادل حفظ شود واز چالش ها دورشد، و در همین راستا نیز برای تولیدمحتوا کاری که باعث ایجاد ارتباط می شود انجام بگیرد.

متن نویسی در وب: رعایت اصول نوشتار در وب به زیبایی و اثرگذاری مطلب مربوط می شود پس باید به این اصول پایبند بود، کاربران وب اغلب به دنبال پیدا کردن متنی هستند که به راحتی خوانده و فهمیده شود ولازمه این امر دقت و رعایت این اصول است.

همیشه seo را بیاد داشته باشید :

سئو توجه زیادی به اثر ایجاد شده از لحاظ داشتن عنوان ها و یا در آمیخته شدن واژه ها با یکدیگر دارد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

استراتژی محتوا شامل چه مواردی است؟

شاید تاکنون کلمه استراتژی را بارها شنیده باشید، در این جا بیان می کنیم که استراتژی محتوا به چه معناست، در ابتدا باید عنوان  کرد که استراتژی محتوا دارای بخش های متفاوتی است و اصلی ترین قسمت آن کیفیت است، محتوایی که با کیفیت باشد سبب رسیدن به موفقیت می شود، همچنین موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در تولید محتوا رعایت شود که عبارتند از : فایل های صوتی  یا ( پادکست ها )، نامه های الکترونیکی نظیر ایمیل ها و ..

استراتژی محتوا شامل چه مواردی است؟
استراتژی محتوا شامل چه مواردی است؟

فایل های صوتی یا ( پادکست ها ) :

استفاده از این روش یکی از بهترین هاست زیرا علاقه مندان بسیاری دارد و افراد زیادی با استفاده از این روش به موفقیت دست یافته اند.این روند امروزه در حال گسترده شدن است به طوری که استفاده از فایل های صوتی در میان صاحب مشاغل دیجیتالی در جایگاه ویژه ای قرار دارد و علت آن سادگی و وضوح داشتن آن است، مخاطبین در این روش با گوش دادن به فایل های صوتی اطلاعات مفیدی به دست می آورند.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

نامه های الکترونیکی یا ایمیل ها :

مورد دیگری که در استراتژی محتوا کاربردی است نامه های الکترونیکی نظیرایمیل هاست، که این روش در طی چند سال گذشته  تاکنون مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

موفقیت در این زمینه به گونه ایست که اگر دو دلار هزینه شود بازگشت هشتاد دلار حتمی بوده و همین امر موجب بدست آوردن سود و کسب موفقیت شده ازاین رو است که استفاده از نامه های الکترونیکی بعنوان  یکی از استراتژی موفق محسوب می شود.

ایمیل ها ساختاری خبری دارند و اطلاعاتی که در آن درج  می شود مرتب و طبقه بندی شده اند که این نظم خود باعث رساندن مفهوم درست بوده و کار جنبه موفقی خواهد داشت.

باید ها و نباید ها در فضای مجازی چگونه است؟

باید ها و نباید ها در فضای مجازی چگونه است؟
باید ها و نباید ها در فضای مجازی چگونه است؟

برای تولید محتوا در فضای مجازی باید در نظر داشت که محتوای تولید شده از چه لحاظ دارای اهمیت است؟ امروزه زندگی ها به حالتی درآمده که انسان ها ناچار به استفاده از اینترنت هستند و برای رونق کسب و کار خود به کار در فضای مجازی روی آورده اند، برای درک بهتر این موضوع به موارد زیر توجه کنید:

اینستاگرام:

اینستاگرام یکی از برنامه های فضای مجازیست که بسیار مورد توجه واقع شده آن قدر این برنامه در میان مردم رشد داشته که بازدید از صفحات به صورت میلیونی اتفاق می افتد، و همین مسئله به رشد و شکوفایی بسیاری از مشاغل کمک چشم گیری کرده است.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

طراحی و استفاده از رنگ ها :

از مواردی که باعث جلب توجه بیشتر کاربران در فضای مجازی می شود می توان به طراحی های زیبا که با استفاده از رنگ ها حالتی چشم نواز ایجاد می کند اشاره کرد، دنیای امروزه به گونه ای  دچار تحولات شده که حتی سازندگان اپلیکیشن ها هم این مورد را در ساخت برنامه های خود از قلم نینداخته اند مانند اینستاگرام که روز به روز با بکارگیری فیلترها باعث افزایش تعداد کاربران خود می شود.

ارزیابی و انجام بررسی های لازم :

کالاهایی که تولید می شوند از لحاظ کیفیت در یک سطح قرار دارند بعنوان مثال می توان تبلت ها را نام برد که کارخانه سازنده تبلت هایی که تولید کرده  را از جوانب زیادی مانند دوربین، اندازه صفحه نمایش، قدرت تشخیص رنگ، وزن و موارد دیگری  مورد بررسی قرار می دهد به علاوه این موارد خریدار درکنار کیفیت محصول انتخابی اش به قیمت هم باید توجه کند، و در نهایت محصولی که کیفیت و کارایی و قیمت مناسب داشته باشد در سبد خرید مشتری قرار می گیرد.

اضافه کردن تصاویر:

با ساخت و استفاده از برنامه هایی مانند تلگرام استفاده از تصاویر در کنار متن مورد توجه اغلب کاربران قرار گرفت، از آن به بعد لازم بود درکنار مطالبی که ارائه می شود عکس نیز قرار داد، عکس ها تاثیر بسزایی در انتقال مفاهیم داشته و جذب مخاطب  با این روش راحت تر اتفاق می افتد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

منتشر کردن نظرات کاربران:

کالایی که در فضای مجازی در معرض دید عموم قرار می گیرد، با بازخوردهایی یا مثبت یا منفی همراه خواهد بود، این بازخوردها شامل تعریف از کالای تولیدی از نظر جنس،کیفیت و… و یا بیان بدی هاست و بیان این نظرات باعث اطلاع رسانی به کسانی می شود که قصد خرید دارند.

داشتن صداقت: مورد دیگری که مهم است در نظر گرفته شود داشتن صداقت در ارتباط با کالاها و خدماتی است که ارائه می کنیم صداقت یعنی بیان تمام موارد خوب یا بدی که یک کالا دارد و این گونه است که مشتری با دید بازتری به انتخاب می پردازد

اما رعایت این اصل امروزه آن هم در فضاهای مجازی بسیار کم رنگ و بعبارت بهتر بی اهمیت شده است، به صورتی که کالاهایی که در فضای مجازی برای فروش قرار داده می شوند در بعضی موارد از نظر مرغوبیت کالا با آن چیزی که در تبلیغ ها و تصاویر نشان داده شده کاملا متفاوت است.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

چه چیزهایی لازم است درباره تقویم محتوا بدانیم؟

در ابتدا به بیان تقویم محتوا می پردازیم : تقویم محتوا از موارد مهم وکاربردی در تولید و بازاریابی محصولات است،با این تعریف بیان می داریم که لازم است کسب و کارهای جدید و یا نوپا از تقویم محتوا استفاده کنند بکارگرفتن تقویم محتواباعث رعایت نظم و بهبود روند کاری می شود.

چه چیزهایی لازم است درباره تقویم محتوا بدانیم؟
چه چیزهایی لازم است درباره تقویم محتوا بدانیم؟

در واقع تقویم محتوا یک رویکرد پیش بینی شده است برای رسیدن به اهداف البته در بازه زمانی مشخص. علت استفاده از تقویم محتوا رعایت نظم و تشخیص زمان برای رخ دادن نتیجه مد نظر است، پس ضروریست که افراد شاغل در این حرفه از تقویم محتوا استفاده نمایند.

اهداف تقویم محتوا :

تقویم محتوا به گونه ای طراحی شده که روند کار در آن مشخص است و این امر باعث می شود تا فرد در جریان کارها قرار گیرد و بداند در کدام مرحله است، و در صورت داشتن نظر و ایده می تواند آن ها را با دیگران اشتراک گذاری کند. تقویم محتوا بعبارت دیگر نقش راهنما را ایفا می کند و مانع سردرگمی و رسیدن به هدف دلخواه می شود .

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

علل موفقیت در تقویم محتوا :

تقویم محتوا چندین عامل  دارد که  باعث رسیدن به موفقیت می شوند، تقویم های محتوا بصورت ( دوره های کوتاه یا بلند ) مانند هفته یا ماه و یا حتی سالانه در نظر گرفته می شوند. در این قسمت به ذکر دلایل موفقیت در تقویم محتوا می پردازیم :

۱. تقویم محتوا تنها استفاده از یک روش نیست بلکه تقویم محتوا می تواند شامل هزاران راه و روش برای کسب موفقیت باشد.

۲. تقویم محتوا در دسترس همه می تواند قرار گیرد اما همه افراد توانایی تغییر و استفاده از آن را ندارند.

۳. تقویم محتوا تنها یک تقویم نیست که بعد از مدتی آن را بحال خود رها کنیم بلکه باید در جهت رشد و ایجاد تغییرات بهتر در آن بکوشیم .

ایجاد تقویم محتوا نیازمند چه چیزهایی است؟

ایجاد تقویم محتوا نیازمند چه چیزهایی است؟
ایجاد تقویم محتوا نیازمند چه چیزهایی است؟

برای ساخت یک تقویم محتوا سه عامل دخالت دارد که عبارتند از :

۱. بکارگرفتن داشته های محتوا :

در ساخت یک تقویم محتوا لازم به تولید همه چیز از پایه نیست، ممکن است مواردی در کارهای قبلی موجود باشد که با اندکی تغییر مجددا بتوان از آن ها استفاده کرد، مانند استفاده از افرادی که قبلا در این زمینه با آن ها همکاری داشته اید، چنین افرادی موجب کمک و استفاده از ایده ها می شوند که در نهایت باعث خلق یک محتوای جذاب می گردد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه بازاریابی دیجیتال هستید

 ۲. تشخیص و تشکیل محتوا :

نکته کلیدی که در اینجا مطرح است، نگاه کردن و توجه به فیلم ها و ویدئوهاست که این کار باعث کمک در تولید فیلم های نمایشی به شما می شود.

 ۳. داشتن برنامه و در نظرگرفتن زمان و انجام کارهای تبلیغاتی از محتوا :

لازم است برای تولید یک محتوا بین افرادی که کار می کنند نشست هایی صورت بگیرد زیرا این کار باعث اطلاع همه افراد از وضعیت و روال کار می شود، این نشست ها باید براساس زمان تعیین شده صورت بگیرد مثلا هفتگی یا ماهانه.عوامل نام برده در بالا موجب تولید یک تقویم با محتوایی مناسب و کارآمد به همراه صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید