سئو سایت در همدان

سئو سایت در همدان

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع سئو سایت در همدان بپردازیم پس تا انتها ما را دنبال کنید.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت در حقیقت به اقداماتی گفته می شود که تحت برنامه ریزی دقیقی انجام می شوند تا سایت جایگاه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد و موجب آمار بالای بازدید کنندگان از سایت مورد نظر خواهد شد.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

سئو سایت در همدان
سئو سایت در همدان

سئو سایت باعث می شود هنگامی که کاربر در موتورهای جستجو به دنبال کلمه کلیدی است، موتورهای جستجو سایت شما  را در صفحه اول قراردهند و کاربران زیادی به دنبال کلمه کلیدی مورد نظر به سایت شما مراجعه نمایند که موجب رونق کسبو کار شما خواهد گردید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. تاریخچه سئو به چه صورت است و سئو سایت از کجا پدید آمد؟
  2. از چه طریقی سئو یک سایت را افزایش می دهند؟
  3. آیا ابزارهای آنالیز سئو سایت را می شناسید؟

[/stextbox]

تاریخچه سئو به چه صورت است و سئو سایت از کجا پدید آمد؟

زمانی که اینترنت در جهان بوجود آمد، پس از مدتی وب سایت ها شروع به انتقال اطلاعات به کاربران کردند و سئو یا بهینه سازی سایت هیچ معنایی نداشت.
هر کس که می خواست به سایتی وارد شود باید آدرس آن سایت را به طور کامل از شخصی می گرفت.
بنابراین کارشناسان این را نوعی نقص دانسته اند و به همین جهت فهرستی از سایت ها تهیه نمودند و در اختیار کاربران قرار دادند؛ اما با گسترش وب سایت ها تهیه فهرست از همه آن ها و پیدا کردن سایت مورد نظر کاربر به کاری سخت و غیر ممکن تبدیل گردید.

به همین جهت پدیده ای به نام موتورهای جستجو بوجود آمدند که اولین بار موتور جستجو گوگل پا به عرصه این میدان گذاشت و روند یافتن محتوا را برای کاربران بسیار راحت کرد از همین زمان نیز سئو سایت و بهینه سازی محتوا ابداع شد.

امروزه با پیشرفت موتورهای جستجو نیاز کاربران به طور کاملا صحیح پاسخ داده می شود  چرا که موتورهای جستجو قوانینی برای سایت ها تعیین نموده اند که عمل به این قوانین موجب موفقیت آن ها و پاسخ مناسب به نیاز کاربران است این قوانین همان قوانین سئو می باشد.

تاریخچه سئو به چه صورت است و سئو سایت از کجا پدید آمد؟
تاریخچه سئو به چه صورت است و سئو سایت از کجا پدید آمد؟

از چه طریقی سئو یک سایت را افزایش می دهند؟

دو روش برای افزایش سئو یک سایت مورد استفاده قرا می گیرد که به بررسی آن ها می پردازیم:

  • روش های که به سئو کلاه سیاه معروفند:

    این روش ها جزء روش های محسوب می شوند که موتورهای جستجو آن ها را تأیید نمی کنند و در صورت مشاهده استفاده از آن ها در افزایش سئو سایت های مختلف به جریمه نمودن سایت مورد نظر می پردازند.
    مثلا اگر در یک سایت بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده شود سئو آن سایت افت می کند.

  • روش های که به عنوان سئو کلاه سفید معرفی هستند:

    از جمله روش های می باشند که مورد تأیید موتورهای جستجو می باشند و موجب افزایش رنکینگ سایت شما می شوند اما برای نتیجه دادن به زمان و صبر نیاز دارند.

حال به بررسی راه های افزایش سئو سایت به صورت اصولی می پردازیم:

بکارگیری کلمات کلیدی:

استفاده از کلمات کلیدی در مطلب سایت شما بسیار اهمیت دارد و  این کلمات باید به مطالب سایت مربوط باشند و حتی می توان معادل انگلیسی این کلمات را نیز به کار برد.

توجه نمودن به تگ Title:

برای افزایش سئو سایت باید بعد از تگ متا به تگ Title توجه نمود و سعی شود از کلمات کوتاه و بامعنی و متناسب در این قسمت استفاده کرد.

در تگ متا از توصیفات مطلوب استفاده شود:

تگ متا یکی از مهم ترین عواملی است که موجب افزایش سئو سایت می گردد و باید در آن در رابطه با سایت تان توضیحاتی مفید و خلاصه بیان کنید که بهتر است از 160 کاراکتر تجاوز نکند.

استفاده از لینک ها:

بهتر است تمام محتوای سایت تنها در یک صفحه نگذارید و لینک های در صفحه بگذارید و مطالبتان را با یکدیگر ارتباط دهید، چرا که هم صفحه سایت شما سبک تر می شود و هم موجب افزایش سئو سایت شما خواهد شد.

از گوگل پلاس استفاده کنید:

استفاده از گوگل پلاس برای افزایش سئو یک سایت بسیار مفید است از آنجایی که صفحات گوگل پلاس نیز اندیکس شده و رنک خواهند گرفت.

همچنین مطالب بیشتر از شبکه های دیگر نظیر توییتر در موتورهای جستجو گوگل پلاس خواهند ماند.
حتی اگر در گوگل پلاس کاربری رنک بالای داشته باشد و به اشتراک گذاری مطالب شما بپردازد، رنک سایت شما نیز بالا خواهد رفت.

استفاده از حداقل یک عکس کم حجم به همراه توضیحات:

معمولا موتورهای جستجوگر گوگل تصاویر موجود در سایت ها را در افزایش رتبه بندی سایت ها بسیار مفید می دانند پیس در محتویات متنی خود از عکس استفاده کنید.

 

کپی برداری نکنید:

اگر مطلبی را از سایتی کپی کرده و در سایت خود بگذارید، گوگل هیچ توجهی به سایت شما نخواهد داشت پس با کپی نکردن محتواهای گوناگون موجب افزایش رتبه سایت خود شوید.

 

آیا ابزارهای آنالیز سئو سایت را می شناسید؟

اگر می خواهید وضعیت سئو وب سایت خود را بررسی کنید، می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده نماید که شما را به صورت آنلاین از وضعیت وب سایت تان آگاه می کنند.

آنالیز سایت یکی از موارد پراهمیت برای سایت شما می باشد، چرا که از با آنالیز نمودن از نقاط ضعف سایت خود آگاه می شوید و سعی در برطرف نمودن آن ها می کنید و در نتیجه موجب ارتقا سایت تان خواهید شد.
بدون آنالیز سایت شما هیچ پیشرفتی نخواهد کرد و در رتبه آن تغییری پیدا نمی کند پس می توانید با استفاده از ابزارهای آنالیز سئو سایت خود را بررسی نماید.

آیا ابزارهای آنالیز سئو سایت را می شناسید؟
آیا ابزارهای آنالیز سئو سایت را می شناسید؟

برخی از این ابزارها به صورت زیر هستند:

  • استفاده از ابزار آنالیز w3c:

    یکی از بهترین ابزارهای که اشکالات برنامه نویسی صفحه سایت، مشکلات کدنویسی قالب و ساختار هدینگ ها را مشخص می کند در وب سایت w3c validator می باشد.

  • آنالیز سایت با ابزارmoz :

    این ابزار یکی از بهترین موارد جهت آنالیز سایت به شمار می رود که به آنالیز همه قسمت های سایت همچون مخاطبان ، چک نمودن بک لینک خارجی و لینک های داخلی، استفاده از کلمات کلیدی و رتبه بندی آن ها در گوگل و … می پردازد.

  • آنالیز سایت با semrush:

    یکی از بهترین و جدید ترین وب سایت های به شمار می رود که جهت آنالیز سایت ها از آن استفاده فراوانی می کنند. این سایت علاوه بر بررسی لینک های خارجی و داخلی سایت به چک نمودن آن در شبکه های اجتماعی نیز می پردازد.

  • سایت gtmetrix:

    یکی از بهترین ابزارها جهت آنالیز سایت محسوب می شود از این سایت برای تست سرعت استفاده فراوانی می کنند اما علاوه بر این موضوع گزارش کلی از جزئیات ریز و درشت سایت را برای شما تشریح خواهد کرد.

از اینکه تا پایان مقاله سئو سایت در همدان ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید