تولید محتوا در ارومیه

تولید محتوا در ارومیه

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به بررسی تولید محتوا در ارومیه می پردازیم.

تولید محتوا یکی از ابزارهای تبلیغات و بازاریابی در اینترنت است که هم در سئوی یک سایت تاثیر مستقیم می گذارد و هم باعث جذب مخاطبین به سایت می شود. با استفاده از محتوا شما می توانید خدمات و محصولات خود را در اینترنت به افراد مختلف در تمام نقاط کشور و دنیا معرفی کنید.

تولید محتوا در ارومیه
تولید محتوا در ارومیه

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

تولید محتوا نیز همانند دیگر روش های تبلیغاتی دارای قواعد و تکنیک است که برای نتیجه گرفتن از این روش باید این قواعد را رعایت کرد. همچنین تولید محتوا به شکل های مختلفی است که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.

اگر در ارومیه هستید و نیاز به تولید محتوا، سئو و یا دیجیتال مارکتینگ دارید، تیم ما در خدمت شماست.

در عین حال اگر نویسنده هستید و در ارومیه ساکنید، می توانید به صورت دورکاری با ما همکاری کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به بررسی تولید محتوا و مزایا آن می پردازیم.

تولید محتوا چیست؟

انواع تولید محتوا کدام ها هستند؟

تکنیک های تولید محتوا چیست؟

[/stextbox]

 

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا اصطلاحی است برای بیان اطلاعاتی از جمله معرفی شرکت, خدمات یک شرکت, معرفی محصولات یک فروشگاه اینترنتی. تولید محتوا یکی از ارکان اصلی کسب و کار های اینترنتی است و بدون داشتن محتوای مناسب نمی توان در فضای اینترنت موفق شد. بسیاری از افراد منظور از کلمه تولید محتوا را همان تولید و انتشار  محتواهای متنی که بیشتر در وبلاگ سایت های مختلف وجود دارند, در نظر می گیرند.

تولید محتوا چیست؟
تولید محتوا چیست؟

در حالی که تولید محتوا انواع مختلفی دارد و دارای دامنه بسیار گسترده است. تولید محتوا علاوه بر محتوای متنی می تواند شامل عکس, موشن گرافیک و رپورتاژهای تبلیغاتی و فیلم نیز باشد.

همچنین کاربرد تولید محتوا فقط برای نوشتن مطالب در وبلاگ یک سایت نیست, بلکه برای معرفی محصولات حتی در سایت های فروشگاهی دیگر مثل دیجی کالا نیز شما نیاز به تولید محتوا دارید. همچنین علاوه بر سایت از تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی نیز استفاده می شود.

به طور کلی برای راه اندازی هر سایتی و موفقیت آن چه سایت شرکتی و چه فروشگاهی شما نیز با تولید محتوا دارید. در واقع تولید محتوا مجموعه از عکس ها و فیلم ها و نوشته ها است که در سایت های گوناگون دیده اید.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا در ارومیه هستید

در یک صفحه که در آن یک محصول معرفی شده است و مزایا و ویژگی های آن نوشته شده است و  در کنار این موارد چند عکس نیز از محصول هم وجود دارد. احتمال دارد علاوه بر عکس فیلمی برای آن محصول باشد.

به درست کردن تمامی این موارد که برای معرفی این محصول در آن صفحه وجود دارند, تولید محتوا می گویند. هدف از تولید محتوا در واقع جذب افراد مختلف به یک سایت و جذب آن ها است تا از خدمات و محصولات شما استفاده کنند بنابراین می توان گفت هدف از انجام تولید محتوا جذب مشتری است.

همچنین علاوه  بر این موارد تولید محتوا تاثیر بسیار زیادی بر سئوی یک سایت می گذارد. به همین دلیل نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. تولید محتوای مناسب و بهینه شده باعث می شود تا شما شاهد رشد سئوی سایت خود باشد و همین مورد باعث می شود تا تعداد افرادی که از طریق موتور جستجو های مختلف مثل گوگل وارد سایت شما می شوند, افزایش پیدا کند.

با در نظر گرفتن این دو مزیت مهم می توان گفت که تولید محتوا یکی از مواردی است که حتما باید در یک کسب و کار اینترنتی در نظر گفت. یکی از مزیت های مهم دیگر تولید محتوا این است که نسبت به روش های دیگر که برای افزایش سئو سایت وجود دارند

و همچنین روش های تبلیغات غیر اینترنتی, هزینه کمتری دارد. درست است که شاید میزان تاثیرگذاری تولید محتوا بر سئوی سایت تدریجی باشد ولی ثابت و تضمینی است. همچنین در صورتی که این کار به صورت مرتب و مداوم انجام شود, سایت شما دارای یک شیب صعودی در رشد سئو است و احتمالا تا زمانی هم که به رتبه های بالاتر نرسیده این نمودار صعودی متوقف نشود.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا در ارومیه هستید

انواع تولید محتوا کدام ها هستند؟

همان طور که در معرفی تولید محتوا هم ذکر شد, منظور از تولید محتوا صرفا فقط نوشته های متنی نیستد و می توانند به صورت عکس یا ویدیو هم باشند. تولید محتوا متنی دارای هزینه کمتری نسبت به عکس و ویدیو است ولی تاثیرگذاری کمتری دارد. البته برای سئو شما حتما نیاز به متن برای تولید محتوا دارید.

شما هر چقدر هم عکس و ویدیو در سایت خود آپلود کنید باز هم برای رشد سئو نیاز به محتوای متنی در سایت خود دارد. تولید محتواهای ویدیو و عکس محور بیشتر در شبکه های اجتماعی که مذدم وقت زیادی برای خواندن متن نمی گذارند کابرد دارند. البته می توان از ترکیب متن و عکس نیز استفاده کرد.

انواع تولید محتوا کدام ها هستند؟
انواع تولید محتوا کدام ها هستند؟

تکنیک های تولید محتوا چیست؟

همانند هر کاری تولید محتوا نیز دارای یک سری قواعد و تکنیک است که شما باید قبل از اقدام برای این روش باید با قواعد و تکنیک های آن آشنا شوید و سپس با رعایت کردن این قواعد اقدام به تولید محتوا بکنید.

شما هیچ وقت شروع به ساختن خانه بدون طرح ، کار بدون هدف یا تاسیس شرکت بدون داشتن برنامه نمی کنید. بنابراین ، بدون ایجاد برنامه نباید محتوا ایجاد شود, در غیر این صورت ممکن است از هدف خود یعنی سئو سایت و جذب افراد منحرف شوید.

یک استراتژی محتوا شامل همه چیز ، از عنوان و نحوه بیان مطالب گرفته تا اینکه چگونه محتوای خود را تبلیغ کرده و در نهایت چه زمانی باید دوباره بررسی شود و در صورت نیاز برخی تغییرات در آن اعمال شود. در ادامه به برخی از تکنیک های مهم برای برنامه ریزی تولید محتوا اشاره می کنیم:

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا در ارومیه هستید

اهداف محتوای خود را تنظیم کنید

مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی ، استراتژی محتوای شما باید در جهت اهداف بازاریابی شما باشد (که به نوبه خود باید از اهداف شرکت شما باشد)

اهداف شما می تواند از جذب بازدید کننده بیشتر به سایت شما تا تولید محتوا بیشترباشد. به عنوان مثال در صورت افزایش ترافیک ورودی سایت از یک درصدی بیشتر, میزان تولید محتوا هفتگی را بیشتر کنید و یا اینکه بعد از ۳ ماه تولید محتوا تعداد محتوای منتشر شده در وبلاگ سایت را افزایش دهید.

اهداف محتوای خود را تنظیم کنید
اهداف محتوای خود را تنظیم کنید

پس از مشخص کردن این موضوع ، هر یک از مطالب ایجاد شده باید با هدف خود مطابقت داشته باشد و در نتیجه دلخواه خود مشارکت داشته باشد. درمجموع ، از اهداف خود شروع کنید ، سپس محتوای خود را ایجاد کنید.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا در ارومیه هستید

یک مخاطب ایجاد کنید.

ساختن یک استراتژی محتوا بیشتر از آن است که فکر کنید چه نوع محتوایی می خواهید ایجاد کنید. ابتدا باید

مشخص کنید که برای چه کسانی تولید محتوا می کنید ، چگونه می خواهید با آنها صحبت کنید ، و کجا آنها را پیدا کنید.

نکته اصلی ایجاد محتوای ورودی موفقیت آمیز, این است که هر مخاطبی که محتوا شما را می خواند, احساس کند که متن محتوا کاملا برای او و دادن اطلاعات به او نوشته شده است.

تنها راه برای انجام این کار صمیمی بودن با بازدید کنندگان ، مخاطبین و مشتریان است.  شما باید آنها را مانند دوست قدیمی خود بشناسید. شما باید از سوالات و مشکلاتی که در زمینه کاری شرکت شما هستند, آگاه باشید. به همین ترتیب ، شما باید بهترین اطلاعات ممکن را به آن ها بدهید. تولید محتوا شکا باید جوری باشد که سوالات بازدیدکنندگان را شامل شود و همچنین جواب این سوالات وجود داشته باشد.

همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی با انسانهایی هستید که می خواهید از راه دور و بدون دیدن همدیگر  به آن ها خدمات بدهید و محصول بفروشید.

در حالت ایده آل می دانید و می توانید مستقیماً با هر فردی که از وب سایت شما بازدید می کند صحبت کنید ، اما شما نمی توانید. راه حل؟ یک مخاطب فرضی ایجاد کنید.

شخصیت فرضی شما شخصی است که می خواهید با محتوای خود به آن برسید. این شخصیت به عنوان نماینده مخاطب هدف شما ، یعنی افرادی که به احتمال زیاد از محتوای شما استفاده می کنند و مشتری می شوند ، کار می کند.

کپی نکنید

یکی از نکاتی که حتما باید در تولید محتوا رعایت شود, کپی نبودن مطالب است. این موضوع هم در سئو تاثیر بدی دارد و هر در جذب مخاطب و مشتری. هیچ کسی برای خواندن مطالب تکراری که احتمالا در سایت دیگری آن را خوانده است, وقت نمی گذارد.

این کار باعث می شود تا بازدید کننده سایت شما در همان اول و با دیدن مطالب کپی شده و تکراری سایت شما را ببندد و به سراغ یک سایت دیگر برود. همچنین موتور های جستجو هیچ وقت مطالب کپی شده را پیشنهاد نمی دهند

و همین موضوع نتیحه بدی بر سئو می گذارد و سئو سایت به جای رشد با سقوط مواجه می شود. بهتر است وقت بیشتری به تولید محتوا بگذارید تا از کپی کردن آن خودداری کنید. اگر زمان کافی برای این کار ندارید بهتر است شخص دیگری را برای این کار انتخاب کنید. تولید محتوا نکردن به مراتب بهتر از تولید محتوای کپی شده و تکرار ی است.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا در ارومیه هستید

محتوای با کیفیت درست کنید و نه صرفا سئو شده

محتوا پادشاه است. احتمالا این سخن معروف در مورد تاثیر محتوا را شنیده اید. در واقع در تولید محتوا نباید فقط جنبه سئو آن را در نظرگرفت و فقط قواعد سئو را در آن رعایت کرد ولی به کیفیت آن کاری نداشت.

احتملا یک مطلب تمام نقاط سئو را رعایت کرده باشد و از نظر قواعد سئویی یک مطلب کامل و فوق العاده باشد ولی دارای نحوه بیانی ضعیف و بی کیفیت باشد و مطالب ناقص و شاید هم اشتباه در اختیار مخاطبین بگذارد که این موضوع باعث می شود تا افراد به خواندن مطالب علاقه نشان ندهند و آن را کامل نخوانند.

التبه گوگل با توجه به ابزارهایی که دارد, در صورتی که متوجه شود یک مطلب تمامی قواعد سئو را رعایت کرده و دارای رتبه خوبی است ولی افراد بعد از خواندن اوایل آن دیگر ادامه نمی دهند و آن صفحه را می بندند, به تدریج رتبه آن مطلب را کاهش می دهد.

به همین دلیل مهم است که در کنار قواعد سئویی مطلب خود را از نظر کیفیت اطلاعات بیان شده و نحوه بیان نیز بررسی کنید و صرفا به رعایت موارد سئو اکتفا نکنید زیرا هدف اصلی شما چه در تولید محتوا و جه در سئو جذب مشتری است و اینکه محتوای شما سئوی خوبی داشته باشید ولی نتواند ارتباط خوبی با مخاطبین برقرار کند و افراد را جذب سایت شما نکند, شما را به هدف خود نمی رساند.

محتوای با کیفیت درست کنید و نه صرفا سئو شده

انتخاب موضوع تولید محتوا

آن مخاطب فرضی را که ایجاد کردید به خاطر دارید؟ شما برای آنها محتوا ایجاد می کنید. این بدان معناست که شما باید مطالبی را برای تولید محتوا انتخاب کنید که افراد زیادی در اینترنت به جستجوی آن می پردازند.

البته طبیعی است که این موصوعات باید در حوزه کاری شما باشند. بهترین راه برای پیدا کردن موضوعات استفاده از ابزار های گوگل برای این کار است. این ابزارها به شما میزان جستجو کلمات مختلف در زمینه ها و بازه های زمانی متفاوت را ارائه می دهند.

همچنین مشخص می کنند که این جستجو ها بیشتر از کدام شهرها بوده است. توصیه می شود که قبل از تولید محتوا لیستی از موضوعات را برای یک مدت معین مثلا یک ماه, را تهیه کنید. همچنین باید دقت کنید که تولید محتوای شما باید در چارچوب موضوع انتخابی باشد و حتما باید موضوع و مطلب نوشته شده مرتبط باشند.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا در ارومیه هستید

نتیجه گیری

یکی از روش هایی که با آن می توان به تبلیغات سایت کمک کرد و باعث افزایش بازدیدکنندگان آن شد,تولید محتوا است. همچنین یکی از ارکان اصلی رشد سئو  یک سایت تولید محتوا است و بدون تولید محتوا نمی توان رشد سئو داشت.

نتیجه گیرینتیجه گیری
نتیجه گیری

البته این کار برخی قواعد و تکنیک های مخصوص به خود را دارد که حتما باید رعایت شود و بدون در نظرگرفتن آن ها نمی توان تولید محتوای موفقی داشت. به عنوان مثال عدم کپی برداری برای تولید محتوا زیرا این کار نتیجه عکس در سئو سایت می گذارد.

الگوریتم های گوگل به شدت سایت هایی که دارای مطالب تکراری و کپی شده است را جریمه می کنند و این کار باعث می شود تا خسارت های جبران ناپذیری با سئو یک سایت بخورد. به همین دلیل باید قبل از شروع به تولید محتوا حتما از نکات و قواعد آن آشنا شد و با آگاهی برای این کار اقدام کرد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید