تولید محتوا برای سایت فروش لوازم استودیو

تولید محتوا برای سایت فروش لوازم استودیو

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

وقتی می خواهیم در مورد تولید محتوا برای سایت فروش لوازم استودیو صحبت کنیم کنیم می بایست این را درنظر بگیریم که درست کردن استودیو و تجهیز کردن آن کار هر فردی نمی باشد و همچنین با توجه به پیشرفته ایی که در تولید لوازم استودیو و موسیقی بوجود آمده و تغییراتی که در بهتر شدن این لوازم بکار می رود پس متوجه می شویم که برای اینکار نیاز به دانش و آگاهی وتجربه داریم.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت فروش لوازم استودیو هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تولید محتوا برای سایت فروش لوازم استودیو
تولید محتوا برای سایت فروش لوازم استودیو

پس کار ساده ای نمی باشد می بایست از متخصصین وافرادی که تحصیلات آکادمیک گذرانده اندو یا حتی به صورت تجربی سالها تلاش نمودند ما در این مقاله سعی برآن داریم :

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

به برخی پرسش های کلیدی در مورد تولید محتوا برای سایت های لوازم استودیو پاسخ دهیم. این پرسش ها عبارتند از:

  1. تولید محتوای سایت های لوازم استودیو برای چه افرادی مناسب می باشد ؟
  2. تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟
  3. چگونه با تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو کسب درآمد کنیم؟
  4. یک سایت لوازم استودیو چه قسمت هایی و بخش هایی دارد ؟
  5. معرفی لوازم وفضای مناسب استودیو برای مخاطبان چه مزایایی دارد ؟

[/stextbox]

 

تولید محتوای سایت های لوازم استودیو برای چه افرادی مناسب می باشد ؟

تولید محتوا برای سایت های لوازم استودیو مناسب افرادی می باشد که تنها می خواهند اطلاعاتی در مورد یک نوع از لوازم استودیو کسب نمایند به عنوان مثال کیبورد سینتی سایزر یک وسیله تخصصی می باشد افرادی که به موسیقی و لوازم موسیقی علاقه دارند میتوانند از سایت هایی که این ابزار را معرفی می کنند سرچ کرده واطلاعاتی را بدست آورند برای طراحی سایت لوازم استودیو ،مخاطبان این سایت را در نظر بگیریم واطلاعات سایت را با توجه به تغییرات چشمگیری که در تولید این لوازم روزانه شاهدآن هستیم به روز نماییم

دسته دوم افرادی هستند که می خواهند به صورت حرفه ای این کار را انجام دهند ونیاز به تجهیز کردن فضای مناسبی از  این لوازم دارند .

تولید محتوای سایت های لوازم استودیو برای چه افرادی مناسب می باشد ؟
تولید محتوای سایت های لوازم استودیو برای چه افرادی مناسب می باشد ؟

تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو  به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

برای تولید محتوا در زمینه لوازم استودیو نیازمند اطلاعات و دانش در این زمینه داریم بدون داشتن دانش در این زمینه نمی توانیم محتوای مناسب مخاطبان را درج کنیم می بایست دانش موسیقی و دانش استفاده از این لوازم الکترونیکی کسب کنیم که نیاز به کسب اطلاعات تئوریک وآکادمیک دارد تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو نیاز به افراد دانش اموخته در این زمینه دارد اطلاعات تئوریک مانند این نمونه که دستگاه سینث سایزر چه دستگاهی است ؟ و می بایست تاریخچه و کارکرد آنرا به مرور زمان بیاموزد .در اینجا یک نمونه از لوازم استودیو را معرفی و ارائه میدهیم

تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو  به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟
تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو  به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

سینث سایزر که به آن سینتی سایزر هم می گویند (به انگلیسی: Synthesizer یا Synth))به فارسی ساز برقی یا ترکیب کننده نامیده می شود . امروزه سینتی سایزرها از خانواده کیبوردها بشمار می روند وجزیی از لوازم استودیو ها می باشد سینث سایزرها می توانند طیف وسیعی از صدا ها را از جمله انواع آلات موسیقی وصداهای انسانی و طبیعی و حتی صداهایی که وجود ندارند به صورت یک طنین با فرکانسهای مشخص ومتفاوت الکترونیکی تولید می کند .

برای تولید محتوا جهت سایت لوازم استودیو نیاز به اطلاعات موسیقی داریم ودر اینجا پای دانش موسیقی به میان می آید این افراد می بایست اطلاعات ودانشی در زمینه موسیقی کسب کنند ونیازمند دانش تخصصی می باشد و همچنین نیازمند آشنایی کامل با آلات موسیقی بصورت  تخصصی دارند .

تولید محتوا برای سایت لازم استودیو نیازمند ارتباط با سایر علوم می باشد از جمله موسیقی می باشد .در هر صورت موسیقی امروز دانش و هنری گسترده‌است که دارای قسمت های  مختلف و تخصّصی می‌باشد.

صدا در صورتی موسیقی نامیده می‌شود که بتواند پیوند میان ذهن افراد ایجاد کند . بسیاری از پدیده‌های طبیعی مانند آبشار و وزش باد از میان برگ‌ درختان و نوای طبیعی وصدای پرندگان  موسیقی ایجاد می‌کنند. پس باید بپذیریم موسیقی پدیده‌ای است در ذات  آدمی.

از آنجا که موسیقی، یکی از زیر مجموعه‌های فرهنگ، در همه جوامع وجود دارد، و گاه با افسانه‌ها و حکایت‌ها و احساسات آمیخته شده و بیش از هزار سال است که غرب و شرق به توان موسیقی در برانگیختن احساسات را پذیرفته اند و قدرت تأثیرگذاری موسیقی بر خُلقیات انسان و جایگاه ابزاری موسیقی در کسب اوصاف انسانی در دانش اخلاق است .

«موسیقی» از آن علومی است که از دوران باستان مورد توجه متفکران در جهت استفاده در امر تربیت و پیشبرد اخلاقی جامعه قرار گرفته است؛ در قرن اخیر در ایران با پیشرفت دانش موسیقی، شاهدتغییرات عظیم در محتوای این پدیده هنری و خلق آثاری فاخر موسیقایی بوده‌ایم. در نظر آنان موسیقی، وحدت‌آفرین و خالق پیوستگی است.

موسیقی در زبان علمی، تعاریفی مشخص و متغیری دارد.

موسیقی به‌لحاظ ذاتی، اثری جز برانگیختن عواطف ندارد و مخاطب اصلی موسیقی نیز عاطفه انسانی است. بنابراین بیشترین کارکرد آن می‌تواند تقویت و پرورش عواطف و احساسات آدمی باشد.. وقتی عواطف انسانی برانگیخته می شود هم جهت با مفاهیم  شعر می باشد.

ممکن است رفته‌رفته سبب غلبه عواطف و احساسات بر قوه عقل گردد ولی از آنجا که همه ویژگی‌های موسیقی مانند ریاضی و غیرقابل تغییر نیست، لفظ موسیقی از واژه ایی یونانی  اتخاذ شده از Mousika و مشتق از کلمه Muse می باشد که نام یک رب النوع حافظ شعر و ادب و موسیقی یونان باستان است .

موز به معنی رب النوع است اما در لفظ فرانسوی به پیشوند تبدیل می شود مثل: موزیکو- موزیقو و موزیقان یا موزقان و همچنین شکل یافته آن در تلفظ فارسی آن به مزقان و مزغانجی به معنی موزیک، و موزیک چی یا مطرب و نوازنده ساز می باشد.

موسیقی شامل علائمی است که با آنها قادر به تولید و ثبت و نوشتن اصوات می شویم  واز این راه میتوانیم صداها را نظم ببخشیم و باهم دیگر تلفیق کنیم  مهمی درموسیقی مهمترین موارد  تئوری موسیقی شامل:

۱- قواعد نت نویسی و نت خوانی.

۲- علم فیزیک صدا و صوت شناسی و آکوستیک.

۳- علم هماهنگی هارمونی و ترکیب اصوات است که به اصطلاح ایتالیایی آن آکورد می باشد و بر پایه ترکیب واجرای  صداهای مختلف می باشد

۴- علم سازشناسی هم  خود شامل دو بخش الف- شناخت وچگونگی کارآیی ساز و ب- نحوه کارکرد و استفاده از هر ساز می باشد. در این جا تنها به نام انواع  موسیقی می پردازیم ، موسیقی بومی ، سنتی ، معماری ، باستانی، توصیفی ،تک صوتی ، بازخوانی، الکترونیک ، مذهبی ،کلیسایی یا روحانی ، موسیقی ضربی یا ضربدار و.. تقسیم شده است .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای سایت فروش لوازم استودیو هستید

چگونه با تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو کسب درآمد کنیم؟

برای کسب درآمد از چنین سایتی می بایست از طریق آگهی هایی که امکان معرفی سایت را مهیا میکند استفاده کنیم ولوازم استودیو را به معرض دید ومعرفی نماییم تا افرادی که حهت کار نیازمند این لوازم هستند بتوانند مراجعه کنند و اطلاعات بدست آورند با پیشرفت های روزافزون در زمینه تکنولوژی و راه های ارتباطی گسترده امرزه از هر طریقی می توانیم به تبلیغات گسترده بپردازیم.

اگر بتوانیم لوازم استودیو و محتوایی  تبلیغاتی مناسب در نظر بگیریم همچنین تعدادی از مخاطبان به دنبال آشنایی با این لوازم وقیمتها و تنوع تولیدات این لوازم هستند شرکت های مختلفی با تولیدات متنوع در این زمینه فعال هستند وبه تولید برندهای خوبی می پردازند شما می توانید این لوازم را برای افراد مبتدی در این زمینه یا متخصص تبلیغ کنید .

چگونه با تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو کسب درآمد کنیم؟
چگونه با تولید محتوا برای سایت لوازم استودیو کسب درآمد کنیم؟

گروهای موسیقی نوازندگان و افرادی که به تنهایی مشغول آموختن موسیقی هستند لوازمی مانند سینتی سایزر ، میکروفون، گیتار برقی ،هدفن و اسپیکر و میدی کنترلر و کارت صدا و پایه میکروفون و… نیازمندند که شما می توانید از این طریق کسب درآمد کنید و به معرفی برندهای مختلف این لوازم بپردازید .

ما میتوانیم در این سایت به معرفی تولیدات داخلی که با تخصصهای که در این زمینه دارند به تولیدات خوبی پرداخته اند بپردازیم و معمولا همه سایتها ویا بیشتر اینها به تبلیغ در زمینه این لوازم از نوع خارجی هستند و کمتر به برندهای داخلی می پردازند ما می توانیم از تولید کننده های این لوازم اطلاعات بگیرم ومصاحبه ای داشته باشیم تا موفق به تبلیغ خوبی جهت برندهای داخلی شویم واینکار منجر به آشنایی با تولیدات داخلی این لوازم همراه با قیمتها و کیفیت انها می شویم

سایت تولید محتوا در زمینه لوازم استودیو شامل چه بخش هایی می شود ؟

از موضوعاتی که در اینجا به آنها اشاره می شود می توانید در سایت خود استفاده کنید .

شما برای تحهیز فضایی که میخواهید لوازم استودیو را در آن بکار ببرید نیاز به فضایی مناسب دارید که در اصطلاح به آن فضای آکوستیکی گفته می شود

ساماندهی آکوستیکی فضا

اگر به تولید موزیک بصورت حرفه ای می اندیشید  می بایست فضای استودیو و محل کار خود را از نظر آکوستیکی دست کم نگیرید اتاق های معمولی مناسب این کار نمی باشد این امر موجب اشتباهات  شنیداری و تصمیمات نادرست می گردد

تمام اتاق هایی که به عنوان اکوستیکی استفاده می شوند نیازمند اصلاحات آکوستیکی ونصب پنل های  آکوستیک می باشد  مگر اینکه قبلا اینکار انجام نشده باشد.

اگر صدای بازگشت  دست شما از اتاق  شنیده میشود  معلومه  که اتاق کار شما به اصلاحات آکوستیکی دارد همچنین اگر بعضی از نقاط فضا  فرکانس ها ی بیشتری بگوش برسد یاز هم اتاق و یافضای شما نیاز به اصلاحات دارد .

پس قبل از هر چیزی در سایت می بایست در مورد اکوستیک ومفهوم آن بطور وضوح توضیح داده شود یکی از مهمترین زیرساخت های هر استودیو آکوستیک (acoustic) آن است.

این موضوع بسیار گسترده و علمی است. مشاوره برای طراحی و نصب بر اساس نیازهای مشتری و اندازه گیری نهایی، جنبه های مهم فعالیت مهندسان آکوستیک هستند.

پس از مطالعه  وبررسی فضا، چندین راه حل بر اساس شرایط و بودجه مشتری به وی پیشنهاد می کنیم. اعتقاد داریم که هر پروژه بخشی از رزومه تولید کننده می باشد ، بنابراین نهایت تلاش خود را کرده و کیفیت نهایی پروژه را تضمین میکنیم.

این مرکزبعنوان یکی از تخصصی ترین و علمی ترین مراکز آکوستیک در ایران شناخته می شود. پروژه هایی که مشاهده می کنید بخشی از افتخارات در زمینه ی آکوستیک سالن های اجرا، سالن های سینما، استودیوهای صدا و تصویر، و غیره می باشد.

همچنین معرفی جدیدترین نرم افزارها و تکنولوژی های روز مورد استفاده در لوازم استودیو می تواند مباحث جالبی برای مخاطبان سایت باشد . نرم افزارهای ضبط صدا که در استودیو ها استفاده می شود متفاوت می باشد وآلات موسیقی که در استودیو استفاده می شود می توان به دهل و تنبک ، دایره ، طبل اشاره کرد .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای سایت فروش لوازم استودیو هستید

نکاتی ساده برای آشنایی با خرید تجهیزات استودیو

در ابتدا می بایست تصمیم بگیرید که در چه سبکی می خواهید فعالیت کنید .

قیمت تجهیزات مهم ترین مورد در انتخاب می باشد و بهترین راه مقایسه قیمت ها و همچنین می توانید در گوگل نام کالا را سرچ کنید و متوجه قیمت واقعی آن شوید بنابراین اول از قیمت جهانی آن آگاه شوید وسپس قیمت آنرا در ایران مقایسه کنید .

ودر ضمن گول تبلیغات را نخورید زمانی یک ابزار برای شما مفید می باشد که با توجه به بودجه وسایر لوازمی که دارید خریداری شده باشد.

نکاتی ساده برای آشنایی با خرید تجهیزات استودیو

تعرفه و قیمت استودیو

هر استودیو هزینه خاصی دارد ومیبایست کاری را که در استودیو میخواهید انجام دهید را بسنجید و ببینید آیا نیاز هست استودیو گران قیمتی را انتخاب کنیم یا نه در تهران استودیو های با تجهیزات کامل و تعرفه های قیمتی مختلفی وجود دارد تجهیزات وامکانات استودیو میبایست به روز باشد هر استودیویی برای ضبط صداهای مختلف نیاز به میکروفون های مختلف دارد .

بعضی از میکروفون ها برای ضبط صدای ساز وبعضی برای ضبط صدای مرد و بعضی صدای زن وهمچنین برای سازهای زهی نیز میکروفون خاصی نیازهست پس نیاز به ست کامل میکروفون می باشد . کادر مجرب و آشنا با موسیقی

افرادی که در استودیو موسیقی کار می کنند می بایست دارای حداقل دانش موسیقی باشند وخیلی از استودیو داران تصور میکنند آشنایی با یک نرم افزار ضبط صدا برای صدا برداری کافی می باشد .

تعرفه و قیمت استودیو
تعرفه و قیمت استودیو

فضای آرام و دلنشین استودیو

افرادی که به استودیو می آیند مطمئنا در زمینه کارهای هنری فعالیت میکنند .برای تولید وتهیه یک اثرهنری مانند دکلمه ونوازندگی به یک فضای آرام نیاز دارند .معدود استودیو یی وجود دارد که از شرایط مطلوب برخوردار باشد .امروزه بسیاری از استودیو ها در زیرزمین های تنگ وتاریک درست شده اند که کار را برای هنرمندان وافرادی که میخواهند کار هنری انجام دهند سخت میکنند .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید