تولید محتوا برای سایت فروش موتور

تولید محتوا برای سایت فروش موتور

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

به عنوان صاحب یک کسب و کار در این زمینه ، حتما نحوه تولید محتوا برای سایت فروش موتور یکی از سوالات و دغدغه های شما بوده است .

از آن جایی که شما قصد فروش محصولی تقریبا گران تر از محصولات رایج در اینترنت را دارید ، این موضوع برای مخاطبان شما نیازمند درصدی از اعتماد بالاست . مخاطبین شما همواره برای خرید این دست از محصولات به فروشنده های رایج در بازار بیش از فروشنده هایی که در سایت های اینترنتی اقدام به فروش این دست از محصولات میکنند ، اعتماد میکنند .

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت فروش موتور هستید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

تولید محتوا برای سایت فروش موتور
تولید محتوا برای سایت فروش موتور

بحث درست یا غلط بودن این مسئله در جای خود مطالب و  موارد زیادی را میطلبد ولی در این جا ما میخواهیم بگوییم که اگر شما در چنین کسب و کاری هستید باید چه کنید ، البته نگران نباشید چرا که شیوه صحیح تولید محتوا برای سایت شما را به شما میگوییم . درواقع در این مطلب ما استراتژی های مختلفی که میتوانید در محتوای خود پیش بگیرید تا به نتیجه مطلوبتان برسید را با شما در میان میگذاریم .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد :

_ تولید محتوا برای سایت های فروش مشابه چگونه است ؟

_ تولید محتوا برای سایت فروش موتور به چه صورت انجام میشود؟

_ چه راهکار هایی برای بهبود محتوای شما وجود دارد ؟

[/stextbox]

 

 

تولید محتوا برای سایت های فروش مشابه چگونه است ؟

هرچند که شما قصد فروش اینترنتی خودرویی گران قیمت را ندارید ، ولی در هر حال ، روند فروش موتور با توجه به مواردی از قبیل تضمین سلامت ، تضامین تحویل کالا و حتی مالکیت و … جزئی از روال اصلی این کار محسوب میشود . پس جلب رضایت مشتریان برای شما یک امر حیاتی محسوب میشود .

مشتریان شما عموما به دلیل آنکه مبالغ بالایی را به نسبت محصولات رایج در اینترنت به شما میپردازند ، لازم است که به شما اطمینان داشته باشند .

تولید محتوا برای سایت های فروش مشابه چگونه است ؟

چرا تاکید من در این مبحث بر روی اطمینان است؟ به این دلیل که اطمینان درواقع پایه و اصول وب سایت های فروش هست .

در وب سایت های فروش مشابه وب سایت شما ، معمولا مدیران سایت سعی میکنند با ارائه تضامینی که معمولا برگرفته از تجربیات فروش و سوابق گذشته است ، به مخاطب این اطمینان را بدهند که خرید آن ها هم مانند چندین خرید دیگری که در وب سایت انجام میشود یک روند عادی است و میتوانند به مدیران وب سایت اعتماد کنند.

شما درواقع با محتوایی که بیانگر سوابق فروشتان است و یا محتوایی که به مخاطبین شما این موضوع را نشان میدهد که شما روالی کاملا قانونی را طی میکنید ، میتوانید به کاربران و مشتریان وب سایت این موضوع را تفهیم کنید که این خرید هم ، هرچند فرایند هایی به ظاهر پیچیده تر از خرید های معمول در اینترنت را دارد ولی در اصل به همان سادگی است .

معمولا در وب سایت های فروش مشابه ، تاکید بر دسته بندی و درواقع جور بودن جنس خود دارند . به این صورت که شما معمولا اکثر مدل های مورد نظر را میتوانید با چند کلیک پیدا کنید . این موضوع برای کاربران معمولا جذاب است و موضوع آن جایی برایشان وسوسه انگیز میشود که این محصولات با قیمتی منصفانه تر از دیگران به مخاطبان ارائه شود .

یکی از شگرد های وب سایت های مشابه ، بخصوص وب سایت هایی مانند دی جی کالا که تراکنش های سنگینی را بصورت روزانه ثبت میکنند ، استفاده از تبلیغات گسترده برای جلب اعتماد کاربران است .

البته این موضوع چندان مرتبط با تولید محتوا نیست ولی درصورتی که این موضوع در محتوای شما به آن اشاره شده باشد ، میتواند درصد ضریب اطمینان مخاطبان شما را بالا تر ببرد .

معمولا وب سایت های مشابه به لحاظ تولید محتوا چندان به مشکلی بر نمیخورند ، محتوایی که معمولا شامل دسته بندی هایی از قبیل لوازم جانبی ، تعمیرات و معرفی مدل های به روز تر و جدید تر است هم در مطالب وب سایت ها به چشم میخورد . درواقع شما هرچه وب سایت خود را به لحاظ مطلب ، حرفه ای تر و به روز تر و از همه مهمتر ، فعال تر نشان بدهید . کاربران بیشتر به شما جذب شده و اعتماد میکنند.

این موضوع بردوش نویسندگان وب سایت شماست که درحال تولید محتوا هستند .

 

تولید محتوا برای سایت فروش موتور به چه صورت انجام میشود؟

حال دریافتیم که ارتباط محتوا و فروش درکجاست و این موضوع از کجا پررنگ تر میشود .

در واقع در وب سایت های مشابه نقشه راه های مشابهی اتفاق میوفتد ، ولی شما قصد تولید محتوا بصورت تخصصی برای موتور دارید و این موضوع تنها به آنجا که شما علاقه مند به این موضوع هستید ختم نمیشود ، بلکه شما قصد تولید محتوا به جهت فروش موتور دارید و این ماجرا را برای شما کمی مشکل تر کرده است .

تولید محتوا برای سایت فروش موتور به چه صورت انجام میشود؟

بگذارید مثالی بزنیم :

معمولا بیشتر کسانی که مشتاق به خرید موتور هستند و در اینترنت به جستجوی مطالب میپردازند ، از دیدن مطالبی برای موتور های به روز تر ذوق زده شده و مدام پیگیر این دست از مطالب هستند . آن ها هرچه باشد ، عشق موتور هستند !

وقتی با این دست از مطالب به وب سایت شما وارد شوند ، کم کم به کمک روش های تبلیغاتی که وب سایت شما پیش گرفته از قبیل بنر ها و یا لینک های مختلف به فروشگاه سایت هدایت میشوند . ولی همه این موارد زمانی اتفاق میوفتد که محتوای شما آن ها را به سمت وب سایت شما هدایت کند .

برای مثال ، شما میتوانید با مقایسه مدل های مختلف موتور ، بخصوص آن هایی که در بازار و بخش فروش وب سایت با اقبال بیشتری مواجه میشوند ، مخاطبان را به وب سایت خود جلب کنید. قطعا قرار نیست که در مقایسه شما مدلی باشد که فاتح میدان باشد ! ولی میتوان با یک مقایسه واقع بینانه و منطقی ، مزایا و معایب هر مدل را بیان کنید و یا وضعیت خدمات پس از فروش هرکدام را با هم مقایسه کنید .

مواردی از قبیل سرعت ، ایمنی و خدمات پس از فروش معمولا از مواردی است که کاربران بیشتر به دنبال آن هستند .

این موضوع در برند های مختلف یکسان است .

مشتریان شما با پیگیری مقایسه های انجام شده در وب سایت شما ، وقت بیشتری را برای مطالعه میگذرانند چرا که آن ها هم علاقه مند هستند و هم در هر صورت قصد خرید دارند پس بیشتر تمایل به کسب اطلاعات کافی در رابطه با محصولی که میخواهند از آن استفاده کنند دارند .

در چنین شرایطی مخاطب رفته رفته با وب سایت شما آشنا شده و این موضوع آن را تبدیل به کاربر وب سایت شما میکند.

در چنین شرایطی است که میگوییم شما با زیرکی ، به موازات تبلیغات و فروش خود ، تولید محتوای تخصصی برای مشتریان خود انجام داده اید و آن ها را با خودتان آشنا کرده اید . این موضوع بیشتر شبیه به مغازه داری است که مشتری را بتواند برای مدت زمان بیشتری در فروشگاه نگهدارد.

در وب سایت های فعال در فروش بخصوص محصولاتی مانند موتور ، معمولا کیفیت عکس ، کیفیت مطالب و اطلاعات نویسنده های آن ها بالاست . این موضوع بر نتیجه گیری کاربران از کسب و کار شما که آیا این وب سایت ، یک وب سایت فروش حرفه ای است یا نه ، تاثیر گذار است .

شما با ارتباط برقرار کردن مستقیم با مخاطبان خود ، میتوانید تصور آن ها از اینکه این وب سایت یک ربات فروشنده است بکاهید!

این موضوع آنجایی مهم میشود که وقتی یک فرد برای بازدید به محتوای شما می آید و پس از خواندن آن ها از شما سوالی میپرسد ، حتما باید به پاسخ دهی و پشتیبانی محتوای خود متعهد باشید و در کوتاه ترین زمان به آن ها پاسخ بدهید ، این موضوع به آن ها نشان میدهد که فردی در پشت این صفحات هست که پاسخگوی آن ها باشد .

شما با ارتباط برقرار کردن مستقیم با مخاطبان خود ، میتوانید تصور آن ها از اینکه این وب سایت یک ربات فروشنده است بکاهید!
شما با ارتباط برقرار کردن مستقیم با مخاطبان خود ، میتوانید تصور آن ها از اینکه این وب سایت یک ربات فروشنده است بکاهید!

این تجربه زمانی برای مخاطبان خوشایند تر میشود که با راه های ارتباطی بیشتر و پشتیبانی فعال تر مواجه شوند .

شما میتوانید با ارائه مطالبی برگرفته از تجربیات مثبت پشتیبانان سایت ، به کاربران خود ثابت کنید که در همه حال پیگیر خرید آن ها تا پایان تعهدات خودتان هستید .

همچنین ، نوشتن در رابطه با تکنولوژی را فراموش نکنید ! معرفی و بررسی تخصصی برند های مختلف ، مدل های روز و حتی اخبار این صنعت برای علاقه مندانش بسیار جذاب است و طرفداران خاص خودش را دارد .

اگر لوازم جانبی مخصوص به موتور ، لوازم اسپرت کردن موتور ها و از قبیل موارد هم در وب سایت خود به فروش میگذارید ، توجه داشته باشید که تمرکز بر این موارد را هم از دست ندهید ، خیلی از مخاطبان شما کسانی هستند که در حال حاضر از موتور برای حمل و نقل خود استفاده میکنند. این موضوع برای این دسته از مخاطبان هم جذاب میباشد . ایده هایی در این زمینه در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت .

چه راهکار هایی برای بهبود محتوای شما وجود دارد ؟

ایده هایی برای بهبود محتوای شما برای افزایش ترافیک ورودی وب سایتتان وجود دارد.

میتوانید با بررسی لوازم جانبی شروع کنید ، ایده هایی هم در زمینه زیبایی موتور مانند اسپرت کردن آن به مخاطبان خود بدهید .

این یکی از ایده هایی است که کمتر به آن پرداخته شده است و انجام میتواند به مخاطبان شما برای بالا رفتن حجم بازدیدشان از وب سایتتان کمک کند.

ایده هایی که میتواند به نحوه ترکیب کردن اکسسوری های مختلف و رنگ های مختلف آن ها بصورت تصویری بپردازد و به مخاطبان خود ارائه دهید.

همچنین ، بررسی اخبار روز این حوزه ، پیگیری اخبار نمایشگاه ها و محصولات معرفی شده هم یکی از ایده هایی است که میتوانید به آن بپردازید.

درواقع بصورت روز مره نمایشگاه های مختلفی در سر تا سر جهان برای معرفی مدل ها و محصولات این حوزه برای مشتاقان و علاقه مندان آن ها برگزار میشود و هرکدام از این نمایشگاه ها با اخبار و حواشی جدیدی برای مخاطبان خود محصولات جدیدی را معرفی میکنند.

چه راهکار هایی برای بهبود محتوای شما وجود دارد ؟
چه راهکار هایی برای بهبود محتوای شما وجود دارد ؟

یکی دیگر از محتوا هایی که مخاطبین شما را میتواند جذب وب سایت شما کند ، پیگیری اخبار مسابقات این زمینه است .

تعجب نکنید ، شما به عنوان یک وب سایت فروش ، باید فعالیت های جانبی در این زمینه داشته باشید تا مخاطبان در ابتدای کار به وب سایت شما بیایند و با بالا رفتن ترافیک ورودی ، شانس خرید از وب سایتتان هم افزایش پیدا کند .

این موضوع گرچه چندان هم به نظر مربوط به حوزه کاری شما نباشد ولی برای طرفداران این حوزه که از مشتریان شما هستند جذاب است پس حتما به این ایده بپردازید و از آن کمک بگیرید .

ایده های دیگری مانند بررسی تخصصی مدل ها و یا تاریخچه های مختلف که محتوای تاریخی وب سایت شما را تکمیل کند هم کمک به جذب مخاطب برای وب سایت شما میکند .

نتیجه گیری

با بررسی موارد فوق ، به این نتیجه میرسیم که یک وب سایت فروش ، بخصوص وب سایت فروش محصولاتی مشابه محصول شما ، نیازمند جلب مخاطب و از همه مهم تر بالا بردن ضریب اعتماد مخاطبان خود است.

محبوبیت وب سایت شما یکی دیگر از دلایلی است که باعث میشود مخاطبان به شما بیشتر اعتماد کند. با بالا بردن ترافیک وب سایتتان و افزایش بازدید آن ، به محبوبیت وب سایت خود بیشتر کمک میکنید و این باعث میشود که با جلب اعتماد کاربران ، محصولات شما رفته رفته شروع به فروش رفتن کند.

بالا بردن ترافیک نیاز به محتوایی دارد که برای مخاطبان جذاب باشد ، این محتوا و نحوه نگارش آن هم که در بالا توضیح داده شد برای جذاب تر شدن باید ایده هایی در خود داشته باشد که نو آورانه و بی همتا باشد .

نتیجه گیری
نتیجه گیری

با جمع بندی کلیه موارد فوق ، در میابیم که وب سایت شما به یک تولید محتوای حرفه ای و پس از آن به تبلیغات و فروشگاه حرفه ای احتیاج دارد .

البته توجه داشته باشید که دیزاین حرفه ای وب سایت شما هم در این بین بی تاثیر نخواهد بود .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید