تولید محتوا برای سایت فروش لوله

تولید محتوا برای سایت فروش لوله

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

ممکن است به عنوان یک صاحب کسب و کار فروش لوله ، بخواهید اقدام به تولید محتوا برای سایت فروش لوله خود کنید . در چنین موردی ممکن است با کمبود محتوا مواجه شوید یا آنکه به دنبال یک راهنمایی جامع و مناسب باشید که به شما بگوید چگونه باید در این زمینه تولید محتوا کنید .

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت فروش لوله هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

تولید محتوا برای سایت فروش لوله
تولید محتوا برای سایت فروش لوله

میدانیم که تولید محتوا امروزه گسترش بیشتری پیدا کرده و تمرکز بر محتوای وب سایت ها در زمینه ها و حیطه های فروش نیز وارد شده است .

در این شرایط وب سایت های فروش هم به سمت محتوا محور شدن میروند چرا که در کنار محتوایی که مخاطبان را به وب سایتشان جلب میکند میتوانند اقدام به فروش و عرضه محصولاتشان کنند.

این محتوا قطعا باید جدید ، جذاب و گیرا باشد و در هر حرفه و شغلی ، تمرکز بر محتوای با کیفیت بیشتر از تمرکز بر تعداد آپ ها ی روزانه اهمیت دارد .

اگر شما از صاحبان این دست از کسب و کار های اینترنتی هستید یا میخواهید در این حیطه تولید محتوا کنید ، در ادامه در می یابید که :

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تولید محتوا برای سایت فروش چگونه است؟

برای تولید محتوای سایت فروش لوله چه کاری باید انجام دهیم؟

چه ایده هایی برای تولید محتوا در این زمینه وجود دارد ؟

[/stextbox]

 

 

تولید محتوا برای سایت فروش چگونه است؟

شاید بدانید در ابتدای کار ، سایت های فروش از چه استراتژی هایی استفاده میکنند .

قطعا سایت های فروش پلَن های خاصی برای فروش خود دارند و این روال نیز در محتوای آن ها هم استفاده میشود .

آن ها از راهکار های مختلفی در محتوای خود استفاده میکنند تا مخاطبان خود را متقاعد کنند تا محصولاتشان را بخرند .

باید بدانید که تولید محتوا درواقع از فروش یک محصول با تبلیغات زبانی سخت تر است . هنر شما این است که در کلمات خود روح بدهید و با این روح ، مخاطبینتان را مجاب به خرید محصول از شما کنید.

تولید محتوا برای سایت فروش چگونه است؟
تولید محتوا برای سایت فروش چگونه است؟

این کار کمی مشکل است و باید شما برنامه ای برای محتوای خود داشته باشید .

سعی کنید محتوای بی برنامه تولید نکنید و بی هدف چیزی ننویسید ، اینکه شما از مخاطب بخواهید از شما محصولی را بخرد یک اصل است ولی آنچه مخاطبان را به این اصل هدایت میکند برنامه ای است که شما در لا به لای مطالبتان میگنجانید .

شما میتوانید با روش هایی مثل تولید محتوایی مناسب و جذاب در رابطه با مطلب خاص خودتان ، مخاطبان را کم کم تشویق کنید که به سمت محصولات شما بیایند ، و در نهایت با ارائه محصولتان و توضیحات لازم در باره کاری که انجام میدهید و محصولی که عرضه میکنید ، مخاطب خودتان را متقاعد کنید که محصول را از شما خریداری کند.

در این بین محتوای شما باید به گونه ای باشد که منجر به افزایش جلب ترافیک ورودی به سایت شما شود و در کنار آن هم باید چندان هم تخیلی نباشد تا مخاطب شما با دیدن مطالب و نمونه محصولات مشابه ، به کل از محصول شما دل زده شود . شما باید این هماهنگی را با زیرکی میان محتوای ارائه شده و محصولی که به واسطه اون محتوا قصد فروشش را دارید هماهنگی برقرار کنید .

تا اینجا دریافتیم که تمرکز بر محتوای وب سایت ، حتی در وب سایت های فروش و تبلیغاتی ، یک امر حیاتی و لازم است .

شما به عنوان یک نویسنده در وب سایت باشید یا به عنوان صاحب کسب وکار ، تنها یک هدف را دنبال میکنید و آن هم جلب کاربران به داخل سایتتان و در نهایت تبلیغ محصولات خود .

در واقع مانند آن است که برای مثال:

شما به عنوان یک فروشنده لوله های رایزر در صنعت ساختمان فعالیت میکنید . سایتی برای فروش محصولات خودتان راه اندازی میکنید و اقدام به تبلیغ محصولاتتان میکنید.

در نهایت با ورودی کمتری به سایتتان مواجه میشوید و برای بالا بردن بازدید وب سایتتان قصد تولید محتوای بیشتر دارید.

باید بدانید که میتوانید از ابتدا با آپ کردن مطالبی که از فواید استفاده از رایزر در صنعت ساختمان می گوید شروع کنید و بعد به توضیح این مسئله که این سیستم چگونه عمل میکند به جنس لوله های استفاده شده برسید .

پس از این است که با معرفی مواد مختلف و ساخت های گوناگون و به طور خلاصه ، طبقه بندی های مختلف  ، به این برسید که شما هم به عنوان فروشنده همین محصول را ارائه میدهید !

قطعا مخاطب شما اگر به قصد تهیه این محصول در اینترنت گشت و گذار میکند . پس از کسب اطلاعات بیشتر ، که درواقع شما این اطلاعات را هماهنگ با محصول خودتان به او داده اید ، راغب به دیدن محصولات شما میشود. در این موارد معمولا احتمال این مورد زیر نود درصد نخواهد بود.

پس شما تا اینجا توانستید مخاطب را به صفحه فروش خود دعوت کنید و در ادامه نیز فاکتور های تخصصی محصولات شما مانند هزینه و کیفیت و سایز های مختلف است که مخاطب را به تصمیم نهایی وادار میکند.

همچنین ، این موضوع هم قابل تامل است که هرکس که در هر زمینه ای فعالیت میکند ، قطعا در رابطه با زمینه کاری خود اقدام به جستجوی مطالب مختلف در اینترنت میکند . این مسئله باعث میشود که شما بخواهید محتوایی تولید کنید که مخاطب را در بین مطالب گوناگون سایت های رقیب به سمت خود بکشانید که البته این از تکنیک های سئو بهره میگیرد.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای سایت فروش لوله هستید

برای تولید محتوای سایت فروش لوله چه کاری باید انجام دهیم؟

به اینجا رسیدیم که میتوانید از چه راهکار هایی برای فروش استفاده کنیم .

حال شما ممکن است در زمینه کاری فروش لوله اقدام به تولید محتوا کنید ، حال با طرح این موضوع ، راهکار پیشنهادی برای محتوای شما چه میتواند باشد؟

در این صنعت ما با چند دسته بندی مختلف طرف هستیم ، ممکن است شما در زمینه لوله های صنعتی با سایز های بالا فعالیت کنید یا لوله های ساختمانی با ابعاد و اندازه های معمولی .

برای تولید محتوای سایت فروش لوله چه کاری باید انجام دهیم؟

این مسئله مهم است که وب سایت شما دسته بندی مشخصی داشته باشد . تفاوت چندانی ندارد که در این زمینه شما تولید کننده باشید و بخواهید برند خود را جا بیاندازید یا فروشنده باشید ، در همه حال قصد شما فروش لوله است . مخاطبان شما برای هر نیازی که به وب سایت شما وارد میشوند ، یا محصولات شما به دردشان میخورد و متناسب با نیازشان است ، پس خرید میکنند .

یا هم که محصولات شما ، برای مثال ، سایز لوله های شما متفاوت است و یا در صنعت دیگری کاربرد دارد . این مهم است که آن ها شاید از شما خرید نکنند ولی اگر شما محتوایی متناسب با نیاز آن ها با توجه به کسب و کارشان منتشر کنید . آن ها قطعا یکی از کاربران وب سایت شما خواهند شد .

این قضیه در اینجا خودش را نشان میدهد که ، شما قصدتان فروش است پس اگر بتوانید در زمینه های مختلف صنعت لوله با تولید محتوا های با کیفیت و مناسب ، مخاطبان آن ها را به وب سایت خود جلب کنید . هم اگر برند باشید نام خود را بر زبان می اندازید هم اگر یک فروشگاه باشید ، میتوانید با آمار گیری از کاربران زمینه های مختلف ، محصولات مرتبط با آن ها را موجود کنید .

با این شرایط کاربران شما با توجه به اعتمادی که به شما و وب سایتتان دارند ، قطعا گزینه اول خریدشان از شماست !

فراموش نکنید که شما با طیف وسیعی از مخاطبان در ارتباط هستید ، مخاطبان شما از انبوه سازان گرفته تا پیمانکاران کل و جز و حتی لوله کش ها و کسانی که خدمات مرتبط با لوله کشی انجام میدهند هستند .

نیاز های این طیف وسیع هم به مراتب به گستردگی بازه آن هاست . این طیف گسترده به شما این امکان را میدهد که بتوانید محتوایی در رابطه با همه آن ها تولید کنید و کم کم به عنوان یک وب سایت مرجع در این زمینه شناخته شوید.

من خودم را مثال میزنم ، همواره خرید کردن از یک سری وب سایت هایی که محتوای آن ها را دیده ام و به نوعی کاربر آن ها شده ام برایم خیلی راحت تر و قابل اطمینان تر از وب سایت هایی است که با جستجو در گوگل ، مستقیم وارد صفحه فروششان شده ام و حس نزدیکی زیادی با آن ها ندارم .

شما باید ارتباطتان را با مخاطبان خود حفظ کنید ، باید بدانید این قشر گسترده از فعالان این حوزه ، ممکن است با اطلاعات مختلف از شما نظراتی بخواهند یا سوالاتی را در بازخورد محتوایتان مطرح کنند. حتما وقت کافی برای اینکار اختصاص دهید و حتی اگر اطلاعات کافی دارید ، برای پاسخ به سوالاتشان یک محتوای تازه تولید کنید .

باور کنید این کار شاید وقت گیر باشد و در میان مشغله های شما برای تولید محتوا چندان اهمیتی نداشته باشد. ولی باعث جذب یک کاربر به سایت شما میشود و این کاربر میتواند با ارتباط تنگاتنگی که با وب سایت شما برقرار کرده است ، کم کم به عنوان یک مشتری دائمی و ثابت شما تبدیل شود . این همان سودی است که تولید محتوا به کسب و کار شما میرساند .

 

چه ایده هایی برای تولید محتوا در این زمینه وجود دارد ؟

مشخص شد که وب سایت فروشگاهی شما ، مرتبط با محتوای اطلاعاتی شماست و تنها وابسته به تلیغات محصولاتتان نیست.

آنچه مسلم است ، در این شرایط شما نیاز به ایده هایی دارید که محتوای اطلاعاتی شما را جذاب تر کند تا مخاطبان بیشتری جذب کنید.

چه ایده هایی برای تولید محتوا در این زمینه وجود دارد ؟
چه ایده هایی برای تولید محتوا در این زمینه وجود دارد ؟

توجه داشته باشید ، معرفی محصولات جدید تر ، لوله هایی با قابلیت های بهتر و کیفیت بالاتر و مقالات مختلف یکی از ایده هایی است که شما میتوانید برای افزایش مخاطبان خود پیگیری کنید .

چه ایده هایی برای تولید محتوا در این زمینه وجود دارد ؟
چه ایده هایی برای تولید محتوا در این زمینه وجود دارد ؟

همچنین ، روش های اجرایی لوله ها در صنایع مختلف ، محتوای آموزشی در رابطه با اجرای لوله به روش های جدیدتر هم میتواند ، دسته ای از مخاطبانتان که با خدمات لوله کشی مرتبط هستند را جذب محتوای وب سایتتان کند .

تکنولوژی همواره یکی از علاقمندی های افراد در صنایع مختلف بوده است و صنعت لوله هم از این قاعده مستثنا نیست ، پس سعی کنید از تکنولوژی و نو آوری هم در وب سایت خودتان کمک بگیرید .

اطلاع از نوع محصولات و اطلاعات به روز در سایت های غیر فارسی هم برای مخاطبان شما مفید و جذاب است ، پس این مهم را از دست ندهید و همواره با ارائه این دست از محتوا ، مخاطبان بیشتری جذب کنید .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای سایت فروش لوله هستید

نتیجه گیری

چند نکته در نهایت حائز اهمیت است ، اول آنکه حتما محتوای شما در فروش شما تاثیر گذار خواهد بود .

همچنین ، محتوای شما باید پاسخگوی یک طیف وسیع در صنعت لوله کشی باشد .

محتوای شما باید به گونه ای باشد که مخاطبانتان را همواره کاربر وب سایتتان نگهدارد ، حتی اگر محصول ارائه داده شده توسط شما در حیطه کاری آن ها چندان کاربردی نداشته باشد ، ولی شما میتوانید با محتوای خود آن ها را همواره کاربر سایت خود نگهدارید تا در آینده ، در صورت لزوم ، محصول مورد نیاز آن ها را ارائه دهید . این تکنیک از آن جهت به نتیجه میرسد که شما اصطلاحا بخواهید که جنستان جور باشد و ریزش مخاطب در وب سایت شما اتفاق نیوفتند.

نتیجه گیری

سعی کنید وب سایت قابل اعتمادی برای مخاطبین خود باشید ، چرا که این اعتماد حتی اگر به واسطه محتوای شما باشد باز هم کاربرانتان را به وب سایتتان وفادار نگهمیدارد و درصورتی که خواهان خرید محصولاتی مرتبط با شما باشند ، وب سایت شما گزینه اول آن ها خواهد بود .

توجه به محتوای آموزشی را هیچگاه از دستور کار خود خارج نکنید ، امروزه تولید محتوای آموزشی برای همه اقشار در صنایع مختلف یکی از جذاب ترین مباحث است و اگر این مباحث از جانب یک فروشنده این صنعت ارائه شود ، برای مخاطبان بسیار قابل اطمینان و اعتماد تر خواهد بود .

همواره ارتباط خود را با مخاطبین خود از بخش بازخورد محتوای خود حفظ کنید . باور کنید این برقراری ارتباط میتواند برای شما و کسب و کارتان مفید و موثر باشد .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید