تولید محتوا برای سایت فروش لوازم آشپزخانه

تولید محتوا برای سایت فروش لوازم آشپزخانه

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

اگر به عنوان یک فروشنده و یا یک تولید کننده لوازم آشپزخانه ،قصد تولید محتوا برای سایت فروش لوازم آشپزخانه را دارید . این مطلب راهنمای جامعی برای شما می باشد.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت فروش لوازم آشپزخانه هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

با پیشرفت روز به روز اینترنت ، چه تولید کننده باشید و چه فروشنده ، درمی یابید که جای خالی یک وب سایت برای کسب و کار شما خالیست! حال این کسب و کار شما میتواند از هر نوعی باشد .

تولید محتوا برای سایت فروش لوازم آشپزخانه
تولید محتوا برای سایت فروش لوازم آشپزخانه

از یک سایت فعال در حوزه پزشکی و سلامت گرفته تا یک وب سایت فعال در حوزه فروش لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی . با توجه به اینکه وب سایت شما نیازمند افزایش بازدید و جلب رضایت کاربران میباشد و این موضوع به وسیله نشر مطالب مختلف بصورت روز مره بدست می آید . پس گاها ممکن است برای آنکه بدانید چه محتوایی برای وب سایت خود تولید کنید دچار سردرگمی شوید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله ما قصد داریم به شما بگوییم که :

بهتر است در کدام زمینه تولید محتوا کنید

چه مطالبی برای انتشار در سایت لوازم آشپزخانه مناسب است

چه ایده هایی میشود برای بهبود محتوا بکار برد

[/stextbox]

 

مشخص کنید در کدام حوزه میخواهید کار کنید .

فرض بر آن میگذاریم که شما در ابتدای راه هستید . اول باید بدانید که در کدام زمینه قصد تولید محتوا دارید . در یک کلام ، شما تولید کننده اید و یا تنها سایتی با این موضوع راه اندازی کرده اید و درکنار آن قصد فروش هم دارید .

اگر به عنوان یک تولید کننده لوازم آشپزخانه فعالیت میکنید ، کار برای شما راحت تر پیش می رود .

درواقع شما به عنوان یک فروشنده باید در کنار آنکه از اهمیت لوازم آشپزخانه بگویید . باید سعی کنید استراتژی شما در محتوایتان به سمتی باشد که نوعی تبلیغات جهت کسب و کار خود هم داشته باشید .

مشخص کنید در کدام حوزه میخواهید کار کنید .
مشخص کنید در کدام حوزه میخواهید کار کنید .

این را باید در نظر داشته باشید که سایت هایی با چنین محتوایی و به این شکل ، از آن جهت میتواند محبوب باشد که تنها به تبلیغات کسب و کار خود بسنده نکند چرا که مخاطبان خود را به مرور از دست خواهد داد .

در واقع پیام بازرگانی به تنهایی ، هرچقدر هم در قدرت تبلیغات آن کار شده باشد ، باز هم کم کم ذهن مخاطب را خسته میکند چرا که آن ها در لا به لای متن شما به دنبال دانستن هستند.

به طور خلاصه ، شما میتوانید با رائه مطالبی مانند اینکه قصد دارید ترکیب خاصی از رنگ ها را در لوازم آشپزخانه توضیح دهید ، محتوای خود را کم کم به آن سو ببرید که مخاطب شما بعد از آنکه متقاعد شد که لوازم آشپزخانه هم مانند بخشی از دکوراسیون منزل باید مدرن باشد و از ترکیبات رنگی مناسبی بهره ببرد . به این نتیجه نیز برسد که حالا که قصد دارد دستی به لوازم آشپزخانه خود بزند ، بهتر است که از محصولات شما استفاده کند .

این درواقع به این صورت انجام میشود که شما یک توضیحی در رابطه با اینکه مثلا یک محصول چقدر میتواند برای مشتریان مفید باشد و چه کاربرد هایی دارد و چه الزاماتی برای استفاده از این محصول خاص وجود دارد شروع کنید و بعد به یکباره با توضیحی مختصر و نه خیلی زیاد ، محصول مورد نظر خودتان را به مشتری معرفی کنید به گونه ای که در بیابد که همین الان که این محصول به او ارائه شده است بهتر است از شما تهیه کند .

حتما در نظر داشته باشید که مقالاتی که در رابطه با لوازم آشپزخانه درج میکنید باید با محصولی که تولید میکنید هماهنگ باشد .

در مثالی تخیلی ، ممکن است که شما در رابطه با نوعی بشقاب تولید شده در اروپا تولید محتوا کنید که طرح آن با ریختن غذا در بشقاب عوض میشود . این موضوع در ابتدای امر برای مخاطب شما بسیار بسیار جذاب است ، ولی زمانی که مخاطب به این فکر می رود که این بشقاب را با چنین مشخصاتی باید از کجا پیدا کند ، شما نمیتوانید به عنوان یک تولید کننده بشقاب های چینی که طرحی ثابت دارند نیاز مخاطب خود را برطرف کنید .

در ابتدا قطعا موضوع و مقاله شما بسیار برای مخاطب جذاب به نظر می آید ولی مسیر محتوا را به سمتی که شما میخواهید و برای کسب و کار شما مفید است پیش نمیبرد و باعث ریزش مخاطب از وب سایت شما میشود .

حال ممکن است به عنوان یک وب سایت که تنها با موضوعیت فروش لوازم آشپزخانه فعالیت میکنید و نه یک تولید کننده بخواهید مطالبی را منتشر کنید .

در اینجا ماجرا اندکی فرق میکند . شما در این شرایط باید پلانی را پیش بگیرید که مخاطب شما مجذوب مطالب وب سایت شما شود و بخواهد که بطور روز مره برای آشنایی با سبک ها و انواع مختلف و به روز لوازم آشپزخانه به وب سایت شما مراجعه کند و از آن استفاده کند .

محتوای شما در چنین شرایطی باید به سمتی پیش برود که مخاطبتان با مطالبی به روز و جذاب شگفت زده شود . شما تنها قصد ندارید مطالبی مفید و سرگرم کننده به آن ها ارائه بدهید . بلکه در کنار این موضوع ، شما میخواهید که مخاطبان خود را جذب کنید تا بتوانید محصولات خودتان را در کنار ترافیک ورودی خود بفروشید ، درچنین شرایطی شما میتوانید با پیدا کردن محصولاتی مشابه محتوای خود در بازار ، آن ها را در کنار مطالب خودتان به فروش بگذارید و اینجا تفاوت شما به عنوان یک فروشنده با فردی که تولید کننده در این زمینه است مشخص میشود.

پس ابتدا برای دانستن آنکه چه محتوایی با چه نقشه راهی برای وب سایت شما مفید تر است بسیار مهم است.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای سایت فروش لوازم آشپزخانه هستید

چه مطالبی برای انتشار در سایت لوازم آشپزخانه مناسب است

حال با مشخص شدن مسئله ، به این نتیجه میرسیم که چه مطالبی برای نوع کار شما بهتر است که تولید شود .

در حال حاضر ، توجه به مسائل دکوراسیون داخلی و لوازم خانه بسیار بیشتر از گذشته است . در گذشته این موضوع بیشتر به جهت راحتی کار مورد توجه قرار میگرفت ، ولی امروزه این مسئله به بخشی از دکوراسیون و طراحی آشپزخانه بدل شده است و حتی گاها به عنوان یک مُد نیز در نظر گرفته میشود .

به عنوان یک فروشنده میتوانید ، محصولاتتان را در طرح های مختلف در وب سایتتان منتشر کنید و با اینکار به مخاطب بیان کنید که محصولات شما تا چه اندازه میتواند به شبیه شدن آشپزخانه آن ها با طرح های ارائه شده کمک کند .

چه مطالبی برای انتشار در سایت لوازم آشپزخانه مناسب است
چه مطالبی برای انتشار در سایت لوازم آشپزخانه مناسب است

شما همچنین میتوانید با ترکیب لوازم آشپزخانه با رنگ ها و طرح های مختلف در بازار و بخصوص طرح های محصولات خودتان ، مطالب خود به مخاطبان خود ایده بدهید و نگران نباشید چرا که مخاطبان شما که حتما عمدتا خانم هستند ، همواره به دنبال ایده های جدید برای محیطی هستند که وقت بسیاری را در طول روز در آن محیط سپری میکنند.

البته در کنار این مسئله ، کارایی را هم فراموش نکنید ! خیلی مهم است که در کنار دیزاین و طراحی خاصی که به مخاطب ایده میدهید . با معرفی محصولاتی که نه فقط به عنوان یک دکور گران قیمت در آشپزخانه استفاده میشوند ، بلکه به عنوان یک محصول کاربردی نیز میتوان از آن استفاده کرد . به آن دسته از مخاطبان خودتان که چندان هم مُد گرا نیستند هم توجه داشته باشید .

حال شما ممکن است به عنوان یک فروشنده در این حیطه ، بخواهید محصولات خودتان را عرضه کنید .

سعی کنید با تصاویر بیشتر ، با استفاده از عکس هایی حرفه ای از محصولاتتان و حتی قرار دادن محصولاتتان در دکوری جدید و به روز و مدرن تر ، محتوایی برای مخاطب فراهم کنید که در کنار آنکه ایده معرفی شده شما را می پسندد ، بخواهد که از محصولی که شما ارئه میدهید هم استفاده ببرد .

شما بهتر است بپذیرید که معرفی محصولاتتان به تنهایی کافی نبوده و باید این موضوع را در قالب های دیگری پیگیری کنید تا در کنار آن ها جذابیت محصولاتتان را برای مخاطبتان قابل درک کنید و آن ها را به سمتی سوق دهید که خواهان محصول شما باشند.

بهتر است بدانید که تحلیل ضعیف از دیگر رقبا باعث میشود که حس یک مطلب واقع بینانه را از مخاطبانتان بگیرد .

شما قطعا بهترین فروشنده و یا تولید کننده بازار نیستید و همواره در این عرصه شرکت های قدری هم وجود دارند و این واقعیت موضوع است .

شما میتوانید با نزدیک تر کردن خودتان به این دسته از شرکت ها و  فروشندگان حرفه ای و بزرگ ( درنظر داشته باشید منظور شرکت هایی مانند شرکت بوش و یا مولینکس میباشد ) محصولاتتان را به عنوان یک مشابه داخلی به مخاطب معرفی کنید.

برقراری تعادل میان بررسی و تبلیغات در محتوا شاید کاری مشکل به نظر بیاید ولی قطعا بعد از مدتی یک استراتژی میشود که در فرمت قالب محتواهای شما قرار میگیرد.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای سایت فروش لوازم آشپزخانه هستید

چه ایده هایی میشود برای بهبود محتوا بکار برد

شما میتوانید برای محتوای خود ، ابتدا با بررسی نمونه های خارجی و به روز شروع کنید ، میتوانید با ارائه طرح های به روز از لوازم آشپزخانه در دنیا همچنین با ترجمه مطالب سایت های به روز خارجی به کاربران خود نشان دهید که به عنوان یک وب سایت فعال و به روز ، همواره میتوانند برای دریافت مطالب جدید و به وب سایت شما سر بزنند.

میتوانید درصورت بالا رفتن کاربران سایت ، برای حفظ کاربران و جذب کاربران جدید ، با استخدام طراح بصورت اختصاصی طرح ها و ایده هایی را در محتوای خود قرار دهید و از این طریق خودتان را حرفه ای تر از قبل برای مخاطبان خود تعریف کنید .

چه ایده هایی میشود برای بهبود محتوا بکار برد

همچنین ، لوازمی که به تازگی در بازار آمده است ، مزایا و معایب آن ها ، کیفیت و کارکرد آن ها و به طور کلی ، بررسی دیگر رقبای بازار هم یکی از دیگر مواردیست که میتواند به دریافت ترافیک ورودی مناسب به وب سایتتان کمک کند.

شما همواره بهتر است در بازخورد ها و نظراتی که برای محتوایتان گذاشته میشود ، وقتی را برای دادن ایده و پاسخ به سوالات کاربرانتان بگذارید و آن ها را در ذیل محتوای خود راهنمایی کنید . با اینکار مخاطبان شما تایم بیشتری را در صفحه محتوای شما میگذرانند و محتوای شما به عنوان یک محتوای محبوب شناخته میشود .

البته ، همواره این موضوع که لوازم آشپزخانه بخشی از دکوراسیون آن است هیچوقت نباید فراموش شود ، به این خاطر که به شما کمک میکند تا با بررسی چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه ها ، مخاطبان خود را به این اصل برسانید و در نهایت اگر قصد تبلیغ برای کسب و کار خودتان دارید ، آن ها را مجاب کنید تا برای هماهنگی دکوراسیون خود با لوازم آن ، از محصولات شما دیدن کنند و آن ها را به مشتریان خود تبدیل کنید .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای سایت فروش لوازم آشپزخانه هستید

نتیجه گیری

در حرفه ی شما ، چه به عنوان یک وب سایت محتوا محور و موضوعی و چه به عنوان یک کسب و کار اینترنتی ، همواره ایده و ایده پردازی حرف اول را میزند .

امروزه لوازم آشپزخانه دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند و تولید کنندگان ، بیش از آنکه به کاربرد آن ها دقت کنند ، تمرکز خودشان را بر تلفیق طراحی و کاربرد این لوازم میگذارند و طراحان ، حتی طراحان دکوراسیون داخلی ، رفته رفته در این بین درحال جا باز کردن هستند چرا که ایده پردازی و قدرت طراحی آن ها به درد صاحبان کسب و کارشان میخورد .

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آن ها نیاز دارند که این ایده ها و این طرح ها در جایی ، بخصوص فضای مجازی ، دیده شود و بازخورد آن توسط مخاطبان سنجیده شود.

این موضوع برای شما ماموریتی سنگین است چرا که شما را ملزم میکند تا برای آنکه به وب سایتی موفق در این زمینه تبدیل شوید ، حتما و همواره با طراحان و ایده پردازان ارتباطی تنگا تنگ داشته باشید.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

از به روز بودن پرهیز نکنید ، این از تاکیدات من در اکثریت مطالب پیشنهادی من بوده است ، محتوای ترجمه شده همیشه در نگاه مخاطبان یک محتوای ارزشمند به حساب می آید و دلیل آن ، هرچه باشد برای شما و وب سایتتان یک فرصت برای دیده شدن بیشتر است .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید