بهترین شتاب دهنده های ایران

بهترین شتاب دهنده های ایران

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

هر آنچه که باید راجب بهترین شتاب دهنده های ایران بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است. در چند سال گذشته، شتابدهنده های راه اندازی شده در دنیا بسیار زیاد است و این شتاب دهنده ها توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. بنابراین،مهم است که بدانیم که شتاب دهنده ها واقعا چگونه کار می کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تابه سوالات زیر پاسخ دهیم

شتاب دهنده چیست؟

فرآیند راه اندازی شتاب دهنده ها در ایران چیست؟

چرا شتاب دهنده می توانند برای شما کمک کننده باشند؟

بهترین شتاب دهنده های ایران مربوط به کدام شرکت ها می باشند؟

[/stextbox]

بهترین شتاب دهنده های ایران
بهترین شتاب دهنده های ایران

شتاب دهنده چیست

کار شتاب دهنده ها در واقع سرمایه گذاری بر روی استارت آپ های نو پاست. در واقع شتاب دهنده ها حامی و پشتیبان ایده های نو در دنیای امروز هستند. شتاب دهنده ها در مراحل اولیه با حمایت مالی و معنوی در به موفقیت رسیدن استارت آپ ها کمک می کنند و در عوض بعد از موفق شدن استارت آپ ها در سود فروش و موفقیت آن ها سهیم می شوند.

میزان زمان همکاری شتاب دهنده ها بین 2 تا 6 ماه است که البته بسته به نوع استارت آپ می تواند این زمان کمتر یا بیشتر شود. انکوباتورهای راه اندازی، شتاب دهنده ها و دیگر مدل های ترکیبی مشابه اغلب با یکدیگر هماهنگ می شوند.

با این حال، آنها می توانند در عمل کاملا متفاوت باشند. اولین شتاب دهنده راه اندازی شده Y Combinator است که توسط پل گراهام در سال 2005 طراحی شده است.شتاب دهنده ها در مراحل اولیه شروع به کار می کنند. در مقابل، انکوباتورها ممکن است در مراحل بعدی کمک کننده باشند.

فرآیند راه اندازی شتاب دهنده ها در ایران

1) درخواست و پذیرش

شتاب دهنده ها به سختی می توانند راه اندازی شوند. پس از یک برنامه کاربردی، تنها 1 تا 3 درصد از استارت آپ ها به طور معمول توسط شتاب دهند ها پذیرفته می شوند. در طول این فرآیند شما می توانید با اپراتور ارتباط برقرار کنید و اطلاعات بیشتری در مورد آنها و جزئیات کار کسب کنید. 

2) دریافت مالی

یکی از دلایل اصلی که کارآفرینان و تیم های بنیانگذار شتاب دهنده را انتخاب می کنند، برای درآمد خوب آن است. شتاب دهنده ها به طور معمول پول پایه را در اختیار سهام شرکت قرار می دهند. اگر چه بعضی از آنها اخیرا مبلغی را که برای شتاب دهنده ها سرمایه گذاری کرده اند را با سود بیشتری بازگردانده اند

3) تمرکز

یکی از مزایای بزرگ این سیستم، تمرکز بر روی کارآفرینان است. آنها بر طبق نظرسنجی کسب و کار ، به طور معمول یک روند 3 تا 6 ماهه را پر می کنند. این به طور معمول (هر چند نه به طور انحصاری) در محل، با فضای کاری همکاری ارائه شده است. این زمان فشرده ای است که شرکت کنندگان مجبور به تمرکز و پیشرفت بر روی پروژه ی خود برای دستیابی به نتیجه هستند.

4) یاد بگیرید

یادگیری قسمت بزرگی در موفقیت شتاب دهنده ها است. انتظار می رود سمینارها، کارگاه ها و فرصت های مددکاری برای آموزش شتاب دهنده ها در ایران به وجود بیاید. در حالی که می تواند مجموعه ای گسترده از موضوعات مربوط به راه اندازی یک سرمایه گذاری را نیز پوشش دهد

5) شبکه

در طول این دوره ، کارآفرینان فرصت های زیادی برای همکاری با همتایان خود، دیگر ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی صنعت و سرمایه گذاران بالقوه خواهند داشت.این اتصالات می توانند ارزشمند باشند.

 

6) نسخه ی نمایشی

روزی که عملکرد شتاب دهنده ها مشخص می شود. به طور معمول به عنوان “روز آزمایشی” نامیده می شود که در آن شتاب دهنده ها در هر گروه ارائه می شود.روز نسخه ی نمایشی ممکن است با حضور یک گروه از سرمایه گذاران فعال، گاهی در بین صدها نفر اجرا شود. این روزیست است که زمان و مقدار سرمایه گذاری اثبات می شود. بنیانگذاران معمولا 15 تا 20 اسلاید را آماده می کنند و به نمایش عموم در میاورند.

برنامه شتاب دهنده یک پیش شرط اجباری برای راه اندازی یا رشد یک استارت آپ موفق نیست. در واقع، بسیاری از برجسته ترین کارآفرینان و سرمایه گذاران که از بزرگترین خروجی ها برخوردار هستند، در آنها شرکت نکرده اند. اما همکاری با شتاب دهنده ها می تواند میزان درصد موفقیت را افزایش بدهد.

چرا شتاب دهنده می توانند برای شما کمک کننده باشند:

به مدت 3 تا 6 ماه رایگان هستند

می توانید 100٪ از وقت خود را در این دوره فقط برای راه اندازی استارت آپ خود اختصاص دهید.

در یک محیط ،با فشار بالا و یادگیری سازمان یافته توسط دیگران رشد کنید

بیش از یک بنیانگذار در تیم خود ایجاد کنید

چرا شتاب دهنده می توانند برای شما کمک کننده باشند:
چرا شتاب دهنده می توانند برای شما کمک کننده باشند:

جایگزین برای شتاب دهنده ها

علاوه بر انکوباتورها، راه های دیگری برای بهره گیری از بسیاری از این منابع و مزایای بدون تعهد به شتاب دهنده و شرایط آنها وجود دارد.

این گزینه ها عبارتند از:

1.مشاوره های راه اندازی و جمع آوری کمک های مالی

2.سرمایه گذاران با تجربه

3.بوت استرپینگ خود را راه اندازی کنید

 

بهترین شتاب دهنده های ایران:

از سال  1393 شتاب دهنده های ایرانی برای کمک به استارت آپ ها نوپا در ایران شروع به راه اندازی شده اند. خصوصیات هر شرکت شتاب دهنده با همدیگر متفاوت است. در اینجا می خواهیم به چندین شرکت شتاب دهنده ی ایرانی و خصوصیات موجود در هرکدام بپردازیم.

 

  • شتاب دهنده دیموند

شتاب دهنده دیموند با هدف سرمایه گزاری برای تیم های با انگیزه در سال 1393 با طرح های ویژه در سطح بین المللی راه اندازی شده است.شتاب دهنده بین المللی دیموند یکی از بزرگترین شرکت های شتاب دهنده است و  در سه شهر تهران تبریز و شیراز شعبه دارد.

 

  • شتاب دهنده آواتک

شتاب دهنده آواتک با هدف سرمایه گزاری بر روی کارآفرینان نخبه و با استعداد در شهر تهران راه اندازی شده است. شرکت شتاب دهنده اواتک یکی از موفق ترین شرکت های شتاب دهنده با سابقه کاری همکاری های متعدد و دارا بودن بیش از 43 شرکت و اشتغال زدایی یرای بیش از350 نفر است

 

  • شتاب دهنده شریف اکسلیتور

شتاب دهنده شریف اکسلیتور با هدف سرمایه گزاری بر روی نهادهای دانشگاهیست. این شرکت با جذب نخبه های دانشجو به استارت آپ های نوپای دانشجویی کمک می کند.

  • شتاب دهنده شزان

شتاب دهنده شزان با هدف سرمایه گزاری بر روی دانش های بنیانی مانند آب محیط زیست انرژی و .. در سال 1394 تاسیس شده است. این شرکت با برگزاری سمینارها  و همایش های مختلف در کمک رسانی و اطلاع رسانی به کارآفرینان تلاش زیادی می کند.

  • شتاب دهنده تریگ آپ

شتاب دهنده تریگ آپ با هدف سرمایه گزاری بر استارت آپ های داخلی و خارجی فعالیت می کند. این شرکت با در اختیار قرار دادن نیروهای مجرب به استارت آپ ها به موفق شدن آن ها کمک می کند.

 

  • شتاب دهنده نوپایار

شتاب دهنده نوپایار با هدف سرمایه گزاری بر استارت آپ های نوپا تاسیس شده است. این شرکت بعد از ثبت نام استارت آپ های نو پا با یک تیم حرفه ای با آن ها قرار می گذارد و مشارکت را در سریع ترین زمان ممکن شروع می کند.

  • شتاب دهنده سیمرغ

شتاب دهنده سیمرغ نیز با هدف سرمایه گزاری بر استارت آپ های نو پا تاسیس شده است. نقطه قوت همکاری با این شرکت انعطاف پذیری زمانی با کارآفرینان است که هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد.

  • شتاب دهنده تیک

شتاب دهنده تیک بعد از بررسی محصولات استارت آپی و در صورت تایید مفید بودن محصول برای عموم شروع به همکاری و سرمایه گذاری می کند.

اگر تصمیم به پیوستن به یک شتاب دهنده دارید، مطمئن شوید که ارزش زمان و سرمایه را درک می کنید، و ارتباطات و منافع سازندگان برنامه واقعا برای استارت آپ شما وجود دارد. و به این نکات توجه فرمایید که آیا واقعا سرمایه گذاران برای راه اندازی استارت آپ شما مناسب خواهد بود یا خیر؟

یک شتاب دهنده واقعی یک گروه خاص از شناسه ها دارد. آنها می توانند مزایای بسیاری را ارائه دهند، اگر بتوانید وارد شوید حتی در بین بهترین ها، تفاوت های زیادی بین موفقیت آنها وجود دارد. وقت خود را برای ارزیابی آنها و توانایی خود برای ایجاد این مشارکت، و همچنین جایگزین های موجود، صرف کنید.

شتاب دهنده تیک
شتاب دهنده تیک

شتاب دهنده ، یک برنامه تجاری

شتاب دهنده ، یک برنامه تجاری است که ، از حمایت و تامین مالی، استارت آپ ها در مراحل اولیه پشتیبانی می کند. شروع به کار با شتاب دهنده ها در یک دوره زمانی مشخص و به عنوان بخشی از یک گروه در شرکت ها ایجاد می شود. در حالی که برنامه های شتاب دهنده می توانند منابع سودمند برای سازمان ها در همه مراحل توسعه را فراهم کنند، بیشتر تمرکز آنها در پیش درآمد استارت آپ ها هستند.

استارت آپ هایی که می خواهند به یک شتاب دهنده بپیوندند، یک برنامه کاربردی را برای پذیرش ارائه می دهند. پس از پذیرش، شتاب دهنده برای استارت آپ راه اندازی خواهد شد منابع و خدمات مانند سخنرانان مهمان، مشاوره ساعت، مقدار مذاکره سرمایه و گاهی اوقات یک فضای مشترک را ایجاد می کنند. دوره های شتاب دهنده به طور متوسط ​​حدود 3-4 ماه طول می کشد . در روز آزمایشی پشتیبانی شتاب دهنده از استارت آپ به پایان می رسد، پس از این دوره فعالیت استارت آپ ها به طور مستقل ادامه پیدا خواهد کرد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید