نوشتن مقاله برای سایت

نوشتن مقاله برای سایت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به نوشتن مقاله برای سایت بپردازیم :

امروزه بیشتر سایت ها برای اینکه بتوانند رتبه خوبی در موتورهای جستجو گر داشته باشند از مطالب مفید استفاده می کنند . نوشتن مقاله برای سایت های مختلف متفاوت است مثلا مطالب یک سایت خبری با یک سایت فروش بسیار متفاوت می باشد .

برای هر سایت باید نیازهای کاربران آن سایت را باید به صورت دقیق بررسی کنید و مطالبی با کیفیت و منحصر داشته باشید . برای نوشتن مقاله باید وقت زیادی بگذارید تا بتوانید یک مقالات کاربردی و جذابی را داشته باشید ب این کار می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید و برای این کار بهتر است از مقالات با کیفیت استفاده کنید و فکر مقالات بی کیفیت و زیاد را از سر خود بیرون کنید

نوشتن مقاله برای سایت
نوشتن مقاله برای سایت

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

نکات مهم برای نوشتن مقاله برای سایت چیست ؟

چگونه یک مقاله حرفه ای برای سایت بنویسیم ؟

تاثیر تصاویر حرفه ای در مقاله های با کیفیت چگونه است ؟

نوشتن مقاله اختصاصی برای سایت های به چه صورت است ؟

چگونه می توانید یک مقاله باکیفیت بنویسید و در کنار آن سرعت اطلاعات خود را بالا ببرید ؟

[/stextbox]

 

نکات مهم برای نوشتن مقاله برای سایت

مطالب یک سایت باید به گونه ای باشد که تمامی قوانین سئو را به خوبی رعایت کند زیرا موتورهای جستجو به این موضوع بسیار اهمیت می دهند و سایتی در رتبه های بالای پیشنهادی موتورهای جستجو قرار می گیرد که تمامی این قوانین را به خوبی رعایت کند .

دلیل اهمیت رعایت کردن قوانین موتورهای جستجو این است که گوگل محتوای هر سایت را پادشاه آن سایت خوانده است و نشان می دهد که محتوا چه اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل باید سعی شود که این محتوا با دقت بالایی تهیه شود و نیاز کاربران و همچنین ترافیک بالاتری را از موتورهای جستجو جذب کند . در زیر سعی کرده ایم به نکات کلیدی در نوشتن مقاله برای سایت اشاره کنیم :

نکات مهم برای نوشتن مقاله برای سایت
نکات مهم برای نوشتن مقاله برای سایت

عنوان مقاله :

عنوان مقاله اصلی ترین و پر اهمیت ترین نکته در نوشتن مقاله می باشد و قبل از هر چیزی باید یک عنوان حرفه ایی و جذابی برای مقاله خود انتخاب کنید . برای انتخاب یک عنوان جذاب می توانید به موتور های جستجوگر مانند گوگل بروید و عنوان پیشنهادی خود را در آن جستجو کنید . دقت داشته باشید از کلمات کلیدی مانند چگونه ، چه طور ، دلایل ، نکات ، چر ، ترفند های ، روش های ، راه های در ابتدای مقاله خود استفاده کنید تا مخاطب را به خواندن ادامه متن تشویق کنید .

عکس های مقاله :

نکته مهم بعدی برای نوشتن مقاله عکس هایی است که در مقاله استفاده می شود . تصاویر استفاده شده به قابل فهم بودن متن و مقاله بسیار کمک می کند . دقت داشته باشید اگر شما از تصاویر کپی و موجود در اینترنت استفاده کنید رتبه سایت خود را پایین می برید و بهتر است از تصاویر منحصر به فرد و تصاویری که خودتان تهیه کرده اید استفاده کنید تا بتوانید قوانین سئو را به خوبی اجرا کنید . یک مقاله خوب باید حداقل دارای سه تصویر باشد . تصاویر به زیبا تر شدن مقاله شما نیز کمک می کند

متن اصلی مقاله :

نکته سوم بعدی در مورد متن اصلی مقاله می باشد . یک مقاله خوب مقاله است که در آن تعداد کلمات از چهارصد تا کمتر نیست و معمولا بین دو تا سه هزار کلمه دارد . و همچنین متن کپی شده نیست زیرا متن ها زمنی با ارزش هستند که بار اول باشد که استفاده شود و بعد از آن استفاده اینگونه متن ها می شود زباله دیجیتالی که هیچ ارزشی ندارد ، البته گاهی اوقات مجبور هستید مطلبی را به صورت مستقیم از سایتی کپی کنید که بهتر است منبع اصلی آن و یا به صورت نقل قول از آن استفاده شود ، برای نوشتن لینک سایت می توانید ابتدای متن مرتبط و یا انتهای متن استفاده کنید .

لینک های داخل مقاله :

نکته کلیدی و مهم بعدی در نوشتن مقاله لینک های داخل مقاله می باشد . باید لینک های مرتبط با موضوعی که می نویسید را درون مقاله خود بیاورید مثلا اگر درون سایت خود مقاله ای مرتبط با موضوعی فعلی دارید به عنوان مقاله ی پیشنهادی در انتهای متن آن را به کاربر پیشنهاد دهید که برای بالا بردن اطلاعات خود می تواند از این مقاله نیز استفاده کند .

بهتر است هر قسمت سایت را با کلمات کلیدی متناسب و مرتبط لینک دهید به این صورت که اگر در قسمتی از مقاله از کلمه سو استفاده کردید آن را به مقالات مرتبط با سئو لینک هید البته باید دقت داشته باشید که نباید در مقالات خود از لینک های زیادی استفاده کنید زیرا این یک نکته منفی برای موتورهای جستجو محسوب می شود

نکته بعدی که باید در داخل مقاله به آن توجه کنید این است که استفاده از کلمات کلیدی متعدد باعث سر در گمی مخاطب می شود و به هیچ عنوان پسندیده نمی باشد برای پیدا کردن کلمات کلیدی بهینه و مرتبط با موضوع مقاله تان می توانید از گوگل ترند و گوگل کیورد پلنر استفاده کنید . تگ عنوان اصلی مقاله بادی H1 و تگهای زیر عنوان H2 , H3 به صورت بهینه باید استفاده شود .

نوشتن مقاله حرفه ای برای سایت

امروزه یکی از دغدغه های صاحبان سایت و صفحات مجازی تولید محتوا می باشد . سایت ها بدون متن هیچ  کاربردی ندارند و ممکن است حتی تا مدت ها یک مخاطب نداشته باشند ، حتی در بعضی از سایت های فروشگاهی نیز از مقاله های مفید برای بالا بردن ترافیک استفاده می کنند ، متن ها حتما باید تعداد کلمات زیادی داشته باشد گاهی اوقات در بعضی از مقاله ها برای توضیح یک ویدیو استفاده می شود و مفید می باشد .

برای نوشتن یک مقاله حرفه ای باید در مورد موضوع انتخابی خود با دقت تحقیق کنید و اگر در مورد موضوع انتخابی اطلاعاتی دارید که چند قدم جلو هستید در غیر اینصورت باید چندین منبع را با دقت بخوانید تا اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید حتی می توانید از تجربیات فردی دیگران استفاده کنید به هر حال از راهی که شده است سعی کند در مورد موضوعی که می نویسید اطلاعات جامع و کاملی داشته باشید تا بتوانید مقاله با کیفیت تری بنویسید و بعد از آن باید عنوان مناسبی را برای آن انتخاب کنید

عنوان مناسب

عنوان مناسب یکی از مهم ترین قدم ها می باشد که مخاطب باید توجه ویژه ای به آن می کند و تشویق می شود که مطلب شما را به صورت کامل بخواند . شما برای اینکه بتوانید یک عنوان حرفه ای انتخاب کنید می توانید از موتورهای جستجو استفاده کنید و عنوانی مناسب برای موضوع خود انتخاب کنید تا ببینید که افراد در مورد موضوع شاه چه عنوانی را بیشتر جستجو می کنند ، همچنین در زمان تایپ می توانید عنوان های مرتبط و پرکاربرد با عنوان مدنظر خود را ببینید .

در گام بعدی برای نوشتن یک مقاله حرفه ای بعد از عنوان باید متن مقاله خود را بنویسد که یک مقاله حرفه ای به این صورت است که در پاراگراف نخست باید یک توضیح مختصر و کاملی از موضوع مرد نظر بدهید ، کاری که قرار است در پاراگراف اول انجام دهید این است که تکلیف را برای خواننده مشخص می کنید . حال باید به اندازه ای بر روی موضوع تسلط داشته باشید که بتوانید متنی روان و کاملی بنویسید .

یک متن حرفه ای دارای زیر عنوان می باشد و برای اینکه موضوعات با یکدیگر متفاوت به نظر برسد باید یک فاصله  ای بین آنها بگذارید . یک نویسنده حرفه ای قبل از اینکه شروع به نوشتن یک مقاله کند باید عنوان و زیر عنوان ها را انتخاب کنید و سپس شروع به نوشتن متن کنید ، همچنین دقت داشته باشید که باید تعداد خط های پاراگراف هم اندازه باشید .

عنوان مناسب
عنوان مناسب

نکات مهم

یکی از اصول نوشتن مقاله این است که اگر قرار است داستان یا نقل قولی در متن بیاورید سعی کنید در زیر عنوان ها و در پاراگراف های دوم به بعد استفاده کنید همچنین داستان هایی که می نویسید نباید طولانی باشد و از حوصله کاربر خارج باشد البته این را هم باید بدانید که داستان های آموزنده بسیار پر طرفدار هستند این داستان ها می تواند مثبت و یا تلخ باشد مهم این است که برای مخاطب آموزنده است و به دانش و آگاهی او اضافه می کند .

در آخرین پاراگراف باید سعی کنید یک جمع بندی کلی از متنی که نوشته اید داشته باشید . در این پاراگراف باید تمامی نکاتی که در مقاله آورده اید را دوباره در این پاراگراف بیاورید و اهمیت آن را نشان  دهید و در انتهای متن از مخاطب خود از اینکه همراهی تان کرده است تشکر کنید و از او بخواهید که این مطلب را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارد .

تمامی مطالب بالا نوشتن یک مقاله استاندارد را به شما یادآوری میکند و باید یک نویسنده خوب بتواند مطلبی که برای سایت می نویسد صحیح و دقیق باشد . در مقاله خود سعی کنید تمامی نکات مهم و ضروری پیرامون موضوع خود را بنویسید تا یک مقاله کامل و جامع را به خواننده تحویل دهید . یک نکته مهم و اساسی که در زمان نوشتن مقاله است این است که اگر مطلبی می خواهید بنویسید یونیک است و مطلبی در مورد این موضوع در اینترنت نیست باید خودتان کمی تلاش تا بتوانید یک مقاله حرفه ای داشته باشید و مطمئن باشید مقاله ای یونیکی که نوشته اید مخاطبین زیادی پیدا میکند زیرا همیشه مطالب یونیک ترافیک بیشتری را به خود اختصاص می دهند .

تاثیر تصاویر حرفه ای در مقاله های با کیفیت

بیشتر افراد زمانی که به سایتی وارد می شوند توجه اولیه آن به سمت تصاویر موجود در آن صفحه می رود . یکی از نکاتی که در زمان انتخاب تصاویر برای صفحه مهم است انتخاب نام برای صاویر می باشد که در بهینه سازی سایت مهم می باشد . دقت داشته باشید که تصاویری که استفاده میکنید آید بهینه باشد تا بتواند برای مخاطب سریع باز شود اگر به این نکته توجه شود خیلی سریع مخاطبان صفحه را ترک می کنند . در زیر به تصاویر بهینه و  با کیفیت که در وب سایت ها استفاده می شود اشاره کرده ایم :

تاثیر تصاویر حرفه ای در مقاله های با کیفیت
تاثیر تصاویر حرفه ای در مقاله های با کیفیت

کپی بودن عکس :

اولین نکته ای که باید در تصاویر بهینه وب سایت ها استفاده شود این است که تصاویر یونیک باشد و نباید به هیچ عنوان از یک سایت دیگری کپی کنید . مهم ترین ویژگی و امتیاز برای شما این است که خودتان می توانید تصاویر را تولید کنید . این مرحله کمی سخت است و باید یک طراح حرفه ای داشته باشید یا هزینه ای برای اینکار در نظر بگیرید البته شما می توانید با حداقل کاری که انجام می دهید مثلا درج نام سایت یا آدرس سایت خود می توانید عکس را یونیک برای خود داشته باشید .

نام تصاویر :

نکته بعدی که در تصاویر بهینه برای سایت ها استفاده می شود این است که ویژگی alt , title  را برای تصاویر خود در نظر بگیرید و باید دقت داشته باشید که نامی که برای عکس انتخاب می کنید باید مرتبط با عکس و موضوع مقاله شما باشد زیرا این نکته برای سایت بسیار مهم می باشد و می تواند در نتایج موتورهای جستجو تاثیر بسیار خوب دارد . یکی از نکاتی که در نام تصاویر استفاده کنید این است که به جای استفاده از فاصله در نام از خط تیره استفاده کنید

اندازه تصاویر :

نکته مهم بعدی در تصاویر مقاله های باکیفیت اندازه تصاویر می باشد شما برای اینکه تصاویر بهینه داشته باشید باید اندازه دقیقی را برای آن انتخاب کنید به این صورت که تصاویر نباید سایز بزرگ داشته باشد زیرا در بیشتر مواقع نیز دارید که تصاویر را کوچک کند و برای آن کار باید از نرم افزارهای ویرایش تصاویر استفاده کنید و قسمتی از تصویر را برش دهید . بهتر است در صورت لزوم از نرم افزار قوی فتوشاپ استفاده کنید .

حجم تصاویر :

حجم تصاویر نکته مهم بعدی در بهینه سازی تصاویر می باشد و پیشنهاد می شود که از کمترین حجم در سایت ها استفاده شود البته این کاهش حجم نباید از کیفیت تصاویر کم کند و برای اینکه بتوانید حجم تصاویر را کاهش دهید می توانید از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید و با فرمت پی ان جی PNG ذخیره کنید و با همین فرمت در سایت خود بارگذاری کنید .

یکی از سایت هایی که به شما در کاهش حجم عکس کمک می کند سایت TinyPNG می باشد در این سایت بدون اینکه آسیبی به کیفیت عکس برساند حجم عکس را کاهش می دهد . دقت داشته باشید این نکته د ربهینه سازی تصاویر کمک می کند زیرا سرعت بارگذاری تصاویر را بالا می برد .

مقاله اختصاصی برای سایت

برای اینکه بتوانید بازدید کننده زیادی داشته باشید بهتر است مقالات اختصاصی برای سایت خود داشته باشید زیرا شما با استفاده از مطالب اختصاصی می توانید خود را در نگاه مخاطب یک متخصص حرفه ای نشان دهید . در زیر به نکات مهمی که در نوشتن مقالات اختصاصی به شما کمک می کند اشاره کرده ایم :

کپی بودن مطالب :

یکی از اصلی ترین مطالب در زمان اختصاصی بودن مقاله این است که شما مطلب را به هیچ عنوان کپی نکنید . دقت داشته باشید که شما اگر مطلبی را از سایت دیگر انتخاب کنید و بدون هیچ تغییری درون سایت خود بگذارید موتورهای جستجو سایت شما را از لیست ها پیشنهادی خود حذف می کنند ، اگر شما مجبور به انجام این کار هستید بهتر است چندین بار متن را بخوانید و سپس چکیده آن را از زبان خود بنویسید .

کلمات کلیدی مرتبط در سایت :

سعی کنید از کلمات کلیدی خاص برای سایت خود استفاده کنید البته به هیچ عنوان نباید از کلمات کلیدی بیش از اندازه استفاده کنید زیرا در این صورت آسیب زیادی به سایت خود وارد می کنید . همچنین در یک مقاله اختصاصی سعی کنید از لینک های مرتبط و اختصاصی نیز استفاده کنید .

نبود غلط املایی :

یکی از نکات مهم که باید در یک متن اختصاصی رعایت کنید این است که در طول متن هیچ گاه غلط املایی نداشته باشید زیرا غلط املایی باعث می شود کیفیت سایت شما را تا حد زیادی کاهش دهید . برای اینکه غلط املایی نداشته باشید بهتر است چندین با متن تان را بخوانید و با دقت چک کنید که غلط املایی نداشته باشد و اعتبار سایت خود را بالا ببرید .

انتشار منظم متن :

نکته مهم بعدی در متن های اختصاصی این است که متن ها را بتوانید به صورت منظم انتشار دهید . شما با منظم بودن اینکار می توانید مخاطب خود را تشویق کنید که در زمان های مشخص و منظم از سایت شما بازدید کند .

 

مقاله باکیفیت و سرعت بالا

شما می توانید یک مقاله باکیفیت بنویسید و با رعایت کردن چندین نکته مهم و کلیدی سرعت سایت خود را بالا ببرید . در زیر به نکات اصلی در زمینه مقاله با کیفیت و سرعت بالا پرداخته ایم :

مقاله باکیفیت و سرعت بالا
مقاله باکیفیت و سرعت بالا

هاست با کیفیت :

شما زمانی که یک میزبان خوب برای سایتمان انتخاب می کنید می توانید سرعت سایت خود را بالا ببرید .بعضی از سایت ها به صورت اشتراکی هستند که کیفیت پایینی دارند و بهتر است از این هاست ها استفاده نکنید

تصاویر بهینه :

نکته مهم بعدی که در سرعت سایت بسیار تاثیر گذار میباشد مسئله تصاویر بهینه می باشد که باید برای این کار از تصاویر با حجم مناسب و در عین حال با کیفیت استفاده کنید برای اینکر می توانید از نرم افزارهای مخصوص برای فشرده سازی استفاده کنید .

بهینه سازی کدهای جاوا و CSS :

شما برای این که سرعت سایت خود را بالا ببرید بهتر است که کدها جاوا و سی اس اس را بهینه و فشرده کنید و برای این کار میتونید از سایت css compressor استفاده کنید و تا حد زیادی سرعت سایت  خود را بالا ببرید .

بهینه سازی صفحه ابتدایی سایت :

همیشه صفحه نخست و ابتدایی هر سایتی بیشترین بازدید را دارد و دارای اهمیت بسیار بالایی است به همین دلیل بهتر است که در صفحه ابتدایی پست های کمی بگذارید و پست هایی که می گذارید کوتاه و مختصر باشد و همچنین از تصاویر کم و بهینه شده استفاده کنید .

قالب های استاندارد :

سعی کنید از قالب های استاندارد استفاده کنید که سرعت سایت شما را تا حد زیادی بالا ببرد .دقت داشته باشید بعضی از قالب های کیفیت پایینی در کدنویسی دارند که باعث میشود که سرعت اینترنت شما را تا حد زیادی کاهش دهد .

نتیجه گیری

در نوشتن مقاله باید به نکات کلیدی مهمی توجه شود مانند عنوان مقاله ، عکس های مقاله ، متن اصلی مقاله لینک های مرتبط و لینک های داخل مقاله که در نظر گرفتن تمامی این نکته می تواند در انتهای کار یک مقاله اصلی و کاربردی در اختیار مخاطبین بگذارد . برای نوشتن مقاله حرفه ای باید یک عنوان حرفه ای و پربازدید انتخاب شود که برای این عنوان با این ویژگی ها بهتر است از لیست های پیشنهادی موتورهای جستجو بخصوص گوگل استفاده کنید بعد از آن باید شناخت کامل و کافی برای موضوع خود داشته باشید

برای اینکه کار بهتر است به خوبی تحقیق کنید و سپس شروع به نوشتن کنید . یک مقاله حرفه ای شامل یک عنوان اصلی ، چندین زیر عنوان مرتبط که با فاصله از یکدیگر جدا شده اند و دارای متن های مرتبط با پاراگراف های مشخص هستند و در آخر باید یک جمع بندی از کل متن داشته باشید .

نکته مهم بعدی که باید در تهیه مقاله با کیفیت در سایت به آن توجه کنید موضوع گذاشتن تصاویر در سایت می باشد که باید تصاویر بهینه ای راب رای اینکار انتخاب کنید منظور از تصاویر بهینه این است که انتخاب نام مناسب ، اندازه مناسب ، حجم مناسب و تصاویر یونیک برای سایت می باشد .

بعضی از نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که باید در زمان نوشتن مقاله به آن توجه شد که مقاله شما اختصاصی شود یکی از این نات این است که از موضوع و متن یونیک استفاده کنید و برای اینکه اعتبار خود را بالا ببرید به هیچ عنوان غلط املایی نداشته باشید .

 

در این مطلب نوشتن مقاله برای سایت را به صورت حرفه ای بررسی میکنیم و از اوردن حرف های دهن پر کن تکراری در این مقاله کاملا خودداری خواهیم کرد.

چرا مقاله؟

پاسخ به این سوال بسیار مهم است.

مقاله و محتوا تولید میکنید تا گوگل و سایر موتروهای جستجو سایت شما را در کلمات بیشتری ایندکس کنند و در نتیجه حضور پر رنگی تری در نتایج آنها داشته باشید.

حضور پر رنگ تر یعنی ایجاد ورودی بیشتر! ایجاد ورودی بیتشر یعنی پاخور سایتتان بالا برود .بالا رفتن پاخور همان و افزایش فروش هم همان.

پس تا اینجا برایتان روشن شد که هدف از تولید مقاله در درجه اول افزایش ورودی ارگانیک است.

البته مقالات با اهداف زیادی نوشته میشوند.

یکی از مهم ترین این اهداف اهداف افزایش نرخ تبدیل است که به این صفحات اصطلاحا صفحات کپی رایتینگی نیز می گویند.

اگر مایل هستید در مورد مقالات کپی رایتینگی بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

در این مقاله بیشتر به دنبال بررسی مقالاتی هستیم که با هدف جذب کاربر وافزایش ورودی ارگانیک تولید می شوند.

چند مقاله در ماه برای سایت من مناسب است

این میزان بعد از آنالیز اولیه وب سایت شما توسط کارشناسان آنالیز تیم هشت مشخص می شود و معمولا از 50 مقاله ای 500 مقاله متغیر است.

اما باید بدانید که میزان رشد مد نظر شما هم در این تعداد تاثیر دارد.

چند مقاله در ماه برای سایت من مناسب است
چند مقاله در ماه برای سایت من مناسب است

کیفیت نوشتن مقاله برای سایت در تیم هشت چگونه است؟

ما نه اغراغ میکنیم نه تعریف اضافه. تعداد مشتری های وفادار ما خود نشان دهنده کیفیت کار ماست.

ما نتیجه محور کار میکنیم و اگر مقالاتی که جهت ورودی ارگانیک تولید شده اند منجر به ورودی در وب مستر شما نشوند مبلغی دریافت نخواهیم کرد.

کیفیت کار ما در تدوین استراتژی محتوا با اطمینان بالایی در ایران بهترین است .

اما در تولید مقالات این شما هستید که سطح کیفی را مشخص میکنید و براساس مبلغی که پرداخت میکنید کیفیت مقالات متغیر است.

جهت استعلام و مشاوره اولیه در این زمینه با ما تماس بگیرید.

09120647344

آیا استراتژی محتوی هم با شماست

بله اگر استراتژی محتوا با ما باشدنتیجه تضمین شده است و اگر شما خودتان استراتژی بدهید باز ما برای شما خدمات تولیدمحتوا را ارائه می دهیم اما تضمین نتیجه با خودتان خواهد بود.

هزینه و تعرفه تولید محتوا چقدر است

هزینه تلوید محتوا در تیم هشت به حدی بهینه شده است که بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه هم سفارش های خود را به ما می سپارند.

09120647344

هزینه و تعرفه تولید محتوا چقدر است
هزینه و تعرفه تولید محتوا چقدر است

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با ما تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید