استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم در خصوص استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام صحبت کنیم .

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام
استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

تولید محتوا چیست ؟

استفاده از ابزار های دیجیتال برای کسب و کار چه نگرش هایی را شامل می شود ؟

نمونه ای از بازاریابی محتوا و نگاه استراتژیکی به ان چه می تواند باشد ؟

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام به چه معنا است ؟

استراتژی های مفید و کاربردی برای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام شامل کدام موارد می شوند ؟

[/stextbox]

 

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

 

تولید محتوا چیست ؟

همان طور که می دانید بیشتر دیده شدن و مشخص بودن و به بیانی دیگر برنده رقابت بودن در حوزه های مختلفی چون تجارت ، فروش ، بازاریابی و یا حتی ارائه خدمات مختلف نقش بسیار زیادی در موفقیت شغلی شما دارد . امروزه برای موفق شدن در حوزه کسب و کار باید مجهز به ابزار هایی شوید که در مقایسه با روش های قدیمی موثر تر واقع شوند .

در واقع  بازار های جهانی نیازبه ، به روز بودن و مطلع بودن از استراتژی های جدید می باشد . اصلی ترین ابزار  در این باره محتوای با کیفیت و حرفه ای می باشد . محتوا در واقع به متن ، ویدیو ، عکس و یا ترکیبی از هر سه گفته می شود که به منظور ارائه اطلاعات در مورد یک موضوع خاص گرد هم می ایند و در قالبی خاص ارائه می شوند .

به بیان دیگر تولید محتوا نوعی روش برای رهایی از محدودیت های ذهنی برای در کنار هم  قرار دادن مطالب است . چرا که برای تهیه و تولید ان از روش ها و استراتژی های مختلف و حرفه ای استفاده می شود تا هم حداکثر تاثیرگذاری را داشته باشد و هم از بروز مشکلاتی چون انقباض فکری برای تولید کنندگان محتوا در انواع مختلف جلوگیری شود . در واقع در صورت بروز مشکل به بهترین شکل مدیریت شود .

تولید محتوا چیست ؟
تولید محتوا چیست ؟

 استفاده از ابزار های دیجیتال برای کسب و کار چه نگرش هایی را شامل می شود ؟

همان طور که گفتیم ابزار هایی برای مانور بیشتر و بهتر در حوزه ی بازاریابی و کسب و کار وجود دارد . یکی از این ابزار ها محتوا ها هستند که با استفاده از استراتژی های مختلف تهیه و در قالب مناسبشان منتشر می شوند . در این بخش می خواهیم بدانیم که چه نگرش هایی برای استفاده از تمامی ابزار های دیجیتالی وجود دارند . به طور کلی دو نوع نگرش در این خصوص وجود دارد .

یکی از این نگرش ها ، نگاه و نگرش پروژه ای برای مدت مشخص می باشد و دیگری نگاه و نگرش استراتژیک به محتوا می باشد . در نوع اول یا همان نگارش پروژه ای و در واقع موقتی ، به کل فعالیت های محتوایی به چشم یک پروژه برای انجام فعالیت های بازاریابی در یک مقطع خاص نگاه می شود

در حالی که در نوع دوم یا نگاه استراتژیکی به فرایند تولید محتوا ، در واقع یک خط تولید محتوا در راستای تولید محصولات راه اندازی می شود که تا زمانی که محصول و یا خدماتی وجود داشته باشند به این خط تولید محتوا نیاز است . این نوع از نگاه به زمان خاص محدود نمی شود و به بیانی نوعی فرایند پشتیبان در جهت رونق کسب و کار محسوب می شود .

 استفاده از ابزار های دیجیتال برای کسب و کار چه نگرش هایی را شامل می شود ؟
استفاده از ابزار های دیجیتال برای کسب و کار چه نگرش هایی را شامل می شود ؟

نمونه ای از بازاریابی محتوا و نگاه استراتژیکی به آن چه می تواند باشد ؟

برای نمونه برای نوعی کسب کار مانند فروش البسه ( کالا ی خاص ) ، نگاه استراتژیکی ان می باشد که اقدام به تهیه ی رپورتاژ آگهی ، ویدئو تبلیغاتی ، هماهنگی با برخی از اینفلوئنسرها که در شبکه های مجازی در حال فعالیت می باشند ، راه اندازی یک وب سایت یا وبلاگ و از این دست موارد به منظور بیشتر دیده شدن و به دنبال ان افزایش فروش کنید .

به عبارت دیگر برای تمامی محصولات خود ( البسته ) محتواهای متنی و تصویری تهیه کنید و در پیچ خود و یا اینفلوئنسر های دیگر در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید .  البته که استراتژی تولید محتوا تنها محدود به حوزه ی کسب و کار نمی باشد اما روشن است که به منظور افزایش بازید و بالا رفتن فالوور انجام می شود .

به طور مثال در خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام ، استفاده از استراتژی های مناسب برای ان به بیشتر دیده شدن پیج شما کمک می کند و اگر پیج تجاری داشته باشید فروش شما بالا خواهد رفت . به طور کلی استراتژی اینستاگرام مراحلی چون برنامه ریزی ، اجرا ان برنامه ریزی و همین طور ارزیابی این فعالیت ها در بستر اینستاگرام را شامل می شود .

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام به چه معنا است ؟

همان طور که پیش تر به ان اشاره کردیم استراتژی تولید محتوا در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به معنای برنامه ریزی و مدیریت تولید محتوا در این شبکه است . به بیان دیگر این که چه محتوایی را در چه زمان بندی ، در چه قالبی ، با چه خصوصیاتی ، با استفاده از چه مطالبی و نهایتا با چه کیفیتی به نمایش بگذاریم .

در این پروسه برای به دست اوردن نتیجه مطلوب باید به مواردی چون موضوع و یا موضوعات محتوا ، زمان مناسب برای نشر پست ، پرسونای مشتری یعنی خصوصیات و نیاز های مخاطبان ، چگونگی افزایش تعامل و مشارکت مخاطبان توجه داشت و با در نظر گرفتن تمامی این موارد ذکر شده اقدام به تهیه ی محتوای یونیک و اثر گذار و شامل موارد مفید و جامع در خصوص موضوع مورد نظر ، که می تواند کالا و یا خدمات دیگر باشد به نتیجه مطلوب رسید و بازدید و در نتیجه  ی ان فروش را بالا برد .

استراتژی های مختلف مورد استفاده در اینستاگرام شامل جز اصلی یعنی تبلیغات می باشد . در واقع تبلیغات موثر تاثیر بسیار زیادی در فروش دارد و می تواند توجه مخاطبان را به خود و کالا و خدمت مورد نیاز افزایش دهد . در واقع در صورتی می توان نتیجه ی مطلوبی گرفت که تبیلغات قوی و منظمی داشته باشیم که این خود یعنی تولید محتوای تبلیغاتی جامع .

استراتژی های  مفید و کاربردی برای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام شامل کدام موارد می شوند ؟

در بخش پایاینی این مقاله قصد داریم چند استراتژی مفید برای استفاده در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام را معرفی کنیم که به صورت زیر می باشند :

  • اولین استراتژی ان است که شما باید ارزش کالا ، محصول و یا خدمت خورد نظر تان را و همین طور کاربردش را به درستی در محتوای خود معرفی کنید که برای این منظور می توانید از عکس ها و ویدیو های جذاب و مفید استفاده کنید .
  • دومین استراتژی ان است که نتیجه و تاثیر کار خود بر مخاطبان و مشتریان خود را بازتاب دهید به این صورت که تصاویرو یا ویدیو هایی از ان ها که نشان دهنده رضایتشان از خدمات و محصولات شما است در صفحات خود در اینستاگرام انتشار دهید .
  • سومین استراتژی ان است که داستان سرایی کنید به این معنی که شخصیت سازی کنید و یا به طور مثال داستان راه اندازی شرکت و موسسه خود را در قالب یک یا چند محتوا تعریف کنید .
  • چهارمین استراتژی ان است که در زمانبندی گذاشتن پست ها و استوری های خود در اینستاگرام نظم داشته باشید تا مخاطبان در استفاده از این مطالب زمانبندی را داشته باشند و گیج نشوند .
  • پنجمین استراتژی ان است که از هشتگ های مناسب در تمامی پست ها و استوری های خود استفاده کنید .
  • ششمین استراتژی ان است که از قابلیت تبلیغات یا promote اینستاگرام استفاده کنید .
  • هفتمین استراتژی ان است که با اینفلوئنسر های دیگر همکاری کنید .
  • و …

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید