کسب و کارهای جدید و پر سود

کسب و کارهای جدید و پر سود

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم در رابطه با کسب و کارهای جدید و پر سود تحقیقاتی به عمل آوریم و نتیجه آن را به صورت جامع و کامل به اطلاع شما برسانیم. در این راه با ما همراه باشید تا به اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع روش ها و راه های کسب سودهای کلان در هنگام آغاز یک کار دست پیدا کنید.

کسب و کارهای جدید و پر سود
کسب و کارهای جدید و پر سود

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

مطالبی که در این مقاله در قالب سوالات کلی به آن ها پاسخ خواهیم داد:

منظور از کسب و کار چیست؟

گام اول موفقیت و سود دهی در کسب و کار چیست؟

در هنگام شروع یک کار چه سوالاتی در رابطه با کسب سود برای شما پیش می آید؟

چگونه اینترنت می تواند در کسب سود نقش موثری داشته باشد؟

چرا بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار جدید و پر سود موفق تر از بازاریابی سنتی می باشد؟

ایده های کاربردی در راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه چه هستند؟

چگونه می توان از اینترنت در مدل های کسب و کار جدید و پر سود استفاده کرد؟

چگونه می توان از محتوای اینترنتی در شروع یک کسب و کار جدید و پر سود بهره برد؟

در باره استارت آپ ها چه اطلاعاتی دارید؟

موفقیت استارت آپ های داخلی چگونه بر کسب و کار جدید و پر سود موثر بوده است؟

راز ماندگاری سود دهی های همیشگی در کسب و کار جدید  و پرسود چیست؟

[/stextbox]

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری های نوین دنیا که در لحظه قابل تغیر می باشند، نمی توان به صراحت بیان کرد که چه شفل و کسب و کاری می تواند برای همیشه پر سود و درآمد زا باشد، اما راه هایی برای سود دهی همیشگی وجود دارد که در این مقاله به اختصار هر یک را توضیح خواهیم داد.

در ابتدا بهتر است نگاهی داشته باشید به مفهوم اصلی کسب و کار و هدف های اصلی آغاز آن. تعیین هدف برای شروع هر کاری را می توان طی کردن بخشی از راه معرفی کرد، پس از هدف، تعیین مسیر رسیدن به موفقیت از کسب موفقیت اهمیت بیشتری دارد.

 

– منظور از کسب و کار چیست؟

برای بیان مفهوم کسب و کار تعاریف فراوانی را می توان پیدا کرد. به طور طبیعی به تعداد افرادی که در جامعه به دنبال شغل خاصی می گردند، می توان معنی و مفهوم برای کسب و کار بیان نمود. اگر بخواهیم کمی اصولی تر در این مورد صحبت کنیم، بهتر است سری به لغت نامه های معتبر دنیا بزنیم.

- منظور از کسب و کار چیست؟
– منظور از کسب و کار چیست؟

واژه نامه ی آکسفورد کسب و کار را برای مبتدیان این گونه تعریف کرده است” کسب و کار به معنی خرید و فروش و تجارت است. ” و در لغت نامه ی لانگ من برای تعریف کسب و کار جمله زیر عنوان شده است” کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود، گفته می‌شود. ” تمامی تعاریف دنیا از کسب و کار می تواند در عین متفاوت بودن با هم، هم معنی باشند و به طور کلی یک مفهوم را برسانند.

– منظور از کسب و کار چیست؟

اجازه دهید شما را با مفهوم تجارت و کسب و کار از منظر ما آشنا نماییم، کسب و کار و تجارت به معنی اقداماتی می باشد که در طول ساعاتی از شبانه روز افراد را مشغول به انجام اموراتی می کند و در نتیجه خرید و فروش کالا، ارائه خدمات و سایر اقدامات دیگر، به کسب در آمد می پردازند.

همانطور که می دانید انسان برای رفع نیازهای مادی خود به پول نیاز دارد. کسب درآمد به واسطه انجام اقداماتی که در قالب شغل تعریف شده اند این شرایط را فراهم می کند که فرد با کسب درآمد به رفع نیاز های خود بپردازد، علاوه بر رفع نیاز داشتن، شغل با هدف های دیگری نیز همراه می باشد.

در ادامه قصد داریم شما را با سایر اهداف اساسی کسب و کار آشنا نماییم. اگر از منظر مردم عادی به ماجرا نگاه کنیم، یکی از اهداف اصلی کسب و کار را می توان سود آوری اقتصادی بیان کرد، در واقع بسیاری از افراد تنها با این هدف به داشتن شغل روی می آورند. برخلاف باور عموم اقتصاد دانان برتر بر این باورند که انسان تنها با هدف خوردن زندگی نمی‌کند، تنها هدف کسب و کار هم کسب سود نیست. بنابراین کسب و کارها، هم دارای اهداف اقتصادی هستند و هم اهداف اجتماعی‌.

– گام اول موفقیت و سود دهی در کسب و کار چیست؟

همانطور که عنوان نمودیم، ابتدایی ترین و در عین حال اصلی ترین قدم در آغاز یک کسب و کار موفق، تعیین هدف آن می باشد، داشتن هدف راه رسیدن به موفقیت را برای شما هموار می کند.  زمانی که قصد شروع یک کسب و کار جدید و پر سود را دارید، در ابتدا باید چند مسئله را با خود حل نمایید.

- گام اول موفقیت و سود دهی در کسب و کار چیست؟
– گام اول موفقیت و سود دهی در کسب و کار چیست؟

ایده ها و نظرات بسیاری برای مراحل اولیه شروع کسب و کار وجود دارند، فراوانی و تنوع ایده های موجود باعث سردرگمی بیشتر افراد می شوند. در برخی موارد عدم انتخاب درست یک ایده، باعث به وجود آمدن مشکلات زیاد و شکست در همان ابتدای راه می شود.

- گام اول موفقیت و سود دهی در کسب و کار چیست؟
– گام اول موفقیت و سود دهی در کسب و کار چیست؟

– در هنگام شروع یک کار چه سوالاتی در رابطه با کسب سود برای شما پیش می آید؟

برای شروع یک کسب و کار جدید و پر سود و تجارت موفق، در ابتدا این 4 سوالات را با خود در میان بگذارید و پس از مشخص شدن پاسخ ها، بیزینس خود را آغاز نمایید.

- در هنگام شروع یک کار چه سوالاتی در رابطه با کسب سود برای شما پیش می آید؟
– در هنگام شروع یک کار چه سوالاتی در رابطه با کسب سود برای شما پیش می آید؟

سوال اول:

مشخص کنید که کسب و کار شما با هدف ارائه چه  نوع کالا یا خدماتی به مشتری شروع به کار می کند؟

پاسخ دقیق و مشخص شما به این سوال باعث می شود یک گام بلند از بقیه جلوتر باشید، اما اگر پاسختان به این سوال نامشخص و منفی است، پیشنهاد می کنیم در ابتدای راه تغیر مسیر دهید. اشتباه متوجه نشوید منظور ما از مشخص کردن کالا و خدمات قابل ارائه شما، نگاه کلی تان به بیزینس مورد نظر نیست، بلکه شما باید نقشه راه را تا نیمه در ذهنتان ترسیم کنید. هر چقدر بیشتر با جزئیات  کسب و کار جدید و پر سود خود آشنا باشید، راه موفقیت را برای خود هموار نموده اید.

شناخت کلی خودتان از کسب و کار مورد نظر و محصولات قابل ارائه باعث می شود که بدون هیچ گونه مشکلی هدفتان را برای مشتریان آتی به طور حرفه ای بیان نمایید. اگر این مرحله را با موفقیت به پایان رسانده اید، می توانید قدم دوم را در شروع یک کسب و کار جدید و پر سود محکم تر بردارید.

سوال دوم:

آیا برای فروش کالا یا ارائه خدمات شما بازار خاصی وجود دارد؟ و آیا درآمد شما به صورت نقد می باشد یا نسیه؟

قبل از شروع هر بیزینسی بهتر است به انتهای کار و بازار ارائه محصول یا خدمات موردنظر توجه خاصی داشته باشید. در این قسمت، از مشتریان خود شناخت درستی به عمل آوردید و حتی در برخی مواقع ویژگی های رفتاری آن ها را بسنجید. آیا مشتریان شما در گروه های سنی کودکان و نوجوانان هستند؟ در این صورت به شما تبریک می گوییم چرا که آن ها بدون چانه زدن  محصول شما را با هر قیمتی خریداری می کنند. پس متوجه شدید که صاحبان رستوران های فست فود، چرا مایلند که مغازه خود را در نزدیکی مدرسه های بزرگ شهر افتتاح کنند.

حتی لازم به ذکر دانستیم که خانم ها در خریدهای برخی محصولات مانند لباس، کیف و کفش نسبت به آقایان تمایل بیشتری از خود نشان می دهند. پس شناخت بازار و مشتریان می تواند راه را برای برداشتن قدم سوم هموارتر سازد.

شما در حال مطالعه مقاله کسب و کارهای جدید و پر سود هستید

سوال سوم:

آیا برنامه خاصی در رابطه با صرف سرمایه اولیه خود برای شروع کسب و کارتان دارید؟

به این ضرب المثل اسپانیایی معروف خوب دقت کنید:” حتی برای خوردن یک املت خوشمزه نیز باید از خیر یک گوجه و تخم مرغ بگذرید.”

این ضرب المثل در بیزینس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به این معنا است که شما برای دست یابی به هدف های بزرگ، باید از برخی امکانات یا سرمایه های مالی خود بگذرید، البته به یاد داشته باشید که هیچ گاه تمام سرمایه اولیه خود را صرف آغاز کار خود نکنید. نگه داشتن تقریبا نیمی از سرمایه عاقلانه ترین کاری است که در ابتدای شروع یک کسب و کار جدید و پر سود می توان انجام داد.

بی شک این جمله را تا به حال بارها شنیده اید” پول، پول می آورد” مطمئن باشید که با انجام اقدامات صحیح و اصولی در کمترین زمان ممکن سرمایه ی مصرف شده تان با سود به دست آمده به جیبتان باز می گردد، البته بهتر است این را نیز بدانید که در طول زمان شروع اولیه کسب و کار، خصوصا در روزها و ماه های اولیه، هزینه هایی به سراغتان خواهد آمد که هیچ وقت تصورشان را هم نمی کردید و چنان چه برای مقابله با این هزینه ها آماده نباشید، ممکن است دچار مشکلات بزرگی شوید.

نگران نباشید با انجام اقدامات اصولی موفق می شوید. بهتر است برای گام بعدی خود را آماده نمایید.

سوال چهارم:

آیا اقداماتی در جهت شناخت رقبا و سایر ارائه دهندگان خدمات مشابه انجام داده اید؟ چه اطلاعاتی در رابطه با خصوصیات رفتاری آن ها دارید؟

همانطور که می دانید کسب و کارهای جدید و پر سود به سرعت اشباع می شوند و تمامی کمپانی های ارائه دهنده محصولات و خدمات مشابه سعی می کنند از خلاقانه ترین روش های جذب مشتری استفاده نمایند. به طور حتم تا به حال حداقل یکبار از فروشگاه های اینترنتی خرید کرده اید یا به قصد گذراندن اوقات فراغت سری به این فروشگاه ها زده اید، اگر دقت کرده باشید همیشه برخی کالای موجود دارای تخفیف های چشم گیری هستند. شاید اگر تنها یک شرکت این سرویس را ارائه می داد لازم نبود که این تخفیفات را به مشتریانش ارائه دهد.

به یاد داشته باشید در یک کسب و کار جدید و پر سود، شناخت رقبا و اقدامات آن ها در جهت کسب مشتری می تواند گام بلندی برای رسیدن و کسب موفقیت می باشد.

– چگونه اینترنت می تواند در کسب سود نقش موثری داشته باشد؟

ما در قرن بیست و یک و در عصر تکنولوژی و فن آوری زندگی می کنیم. کمتر بیزینس و کسب و کاری را می توانید در این روزها پیدا کنید که رد پای اینترنت در آن نباشد. پیش ترها که اینترنت همه گیر نبود، مشکلات زیادی برای جمع آوری اطلاعات در رابطه با محصولات و خدماتی که قصد ارائه آن را داشتیم وجود داشت و برخی شرکت های کوچک به عنوان تهیه کنندگان اطلاعات، ایفای نقش می کردند. صحت اطلاعات ارائه شده نیز به طور صد در صدی مشخص نبود و به هر ترتیب اطلاعات مربوطه جمع آوری و ارائه می شد.

- چگونه اینترنت می تواند در کسب سود نقش موثری داشته باشد؟
– چگونه اینترنت می تواند در کسب سود نقش موثری داشته باشد؟

دنیای اینترنت روش های زیادی را برای ارائه اطلاعات به مشتریان فراهم نموده است، علاوه بر ارائه اطلاعات، در حال حاضر بستری را برای خرید و فروش محصولات نیز فراهم نموده است. یکی از به روزترین و با کیفیت ترین روش های نام برده بازاریابی اینترنتی می باشد.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی میل به سمت بازارهای سنتی در میان افراد جامعه از بین رفته است

چرا که کاربران با استفاده از اینترنت می توانند بدون اینکه خود را به زحمت بیاندازند، وارد اینترنت مارکت ها شوند و با یک کلیک تمامی خرید های خود را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهند.

این راه بسیار ساده که این روزها فراگیر شده است علاوه بر مقرون به صرفه تر بودن نسبت به دیگر روش های بازایابی، با انتشار در فضای مجازی پر بازدیدتر نیز می باشد. به طور کلی اینترنت روشی بی همتا و کم هزینه برای دستیابی به اطلاعات دقیق در رابطه با محصولات در فروشگاه های مجازی می باشد.

علاوه بر مورد عنوان شده، دیگر نقش موثر اینترنت در شروع یک کسب و کار جدید و پر سود را می توان دستیابی به تمامی سایت های خرده و عمده فروشی دانست. گشتن بی دردسر در تمامی صفحات وب برای کسب اطلاعاتی در رابطه با هزینه، نوع، جنس و کاربرد محصول مورد نظر، می تواند حس شیرینی را برای مشتری در منزل به وجود آورد.

شما در حال مطالعه مقاله کسب و کارهای جدید و پر سود هستید

– چرا بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار جدید و پر سود موفق تر از بازاریابی سنتی می باشد؟

با توجه به نکاتی که درباره ی بازاریابی اینترنتی و مزایای فروش های اینترنتی  بیان شد،  لازم به ذکر می باشد که برای موفقیت بیشتر می توان از راه های مفیدتری برای تبلیغات مربوط به کسب و کار جدید خود استفاده نمود که علاوه بر آشنایی سریع مشتریان با برند شما و محصولاتتان، می توانید خیلی سریع به سودهای کلانی برسید.

- چرا بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار جدید و پر سود موفق تر از بازاریابی سنتی می باشد؟
– چرا بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار جدید و پر سود موفق تر از بازاریابی سنتی می باشد؟

برای نمونه می توان گفت که شخص می تواند از خود وب سایت آغاز کند و طی روند اصولی تا بروشورهای آنلاین و یا بازاریابی ایمیلی پیش برود. از مطالب بیان شده می توان به عنوان مزایای استفاده از بازاریابی آنلاین و اینترنتی یاد کرد

چرا که در مارکتینگ های سنتی و آفلاین،  شرایطی برای شناخت برند از قبل وجود نداشت و کاربر باید برای فهمیدن توضیحات لازم با کارشناس مربوطه تعامل داشته باشد، این در حالی است که در فروشگاه های اینترنتی کاربر به صورت کلی با جزئیات برند آشنا می شود، همچنین از دیگر مزیت ها میتوان به شناخت و ثبت تمامی رفتار مشتریان قبل از اینکه از دست برود استفاده کرد تا بتوان واکنش های مناسبی جهت جذب او به کار برد.

– ایده های کاربردی در راه اندازی کسب و کار جدید و پر سود بدون سرمایه چه هستند؟

به طور یقین پس از خواندن این سوال، حجم زیادی از سوالات دیگر در ذهنتان  به وجود آمده است که مگر ممکن است برای شروع کسب و کار جدید و پر سود نیازی به سرمایه ی اولیه نباشد؟ در ادامه و با خواندن مطالب این بخش متوحه خواهید شد که برای شروع یک کسب و کار جدید و پر سود، حتما وجود سرمایه به عنوان شاخص کلیدی لازم نمی باشد.

- ایده های کاربردی در راه اندازی کسب و کار جدید و پر سود بدون سرمایه چه هستند؟
– ایده های کاربردی در راه اندازی کسب و کار جدید و پر سود بدون سرمایه چه هستند؟

اجازه دهید توضیح این مطلب را این گونه آغاز کنیم که برای شروع یک کسب و کار جدید و پر سود، سرمایه اولیه لازم می باشد، اما منظور ما به طور مشخص سرمایه مادی نمی باشد. گاهی اوقات فردی با داشتن سرمایه فکری و بیان ایده ای شروع به انجام کاری می کند. بنظرتان کمی غیر ممکن به نظر می رسد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای ممکن شدن این کار غیر ممکن، تنها لازم است کمی اصولی تر قدم بردارید.

- ایده های کاربردی در راه اندازی کسب و کار جدید و پر سود بدون سرمایه چه هستند؟
– ایده های کاربردی در راه اندازی کسب و کار جدید و پر سود بدون سرمایه چه هستند؟

در گام اول باید به خود و شغلی که می خواهید آغاز کنید اعتماد داشته باشید، برای شروع یک کسب و کار جدید و پر سود، کمی ریسک لازم است. لازم نیست تمام پرداختی هایتان نقدی باشد، ممکن است ریسک این کار بالا باشد و با انجام یک کار اشتباه نقشه هایتان نقش بر آب شود

اما با گذشت زمان می توانید به خواسته های اصلی خود برسید. یک مثال خوب  “نایک” است. موسسین این شرکت، فیلیپ نایت و بیل بومرمان، در ابتدا کفش‌ها را در صندوق عقب ماشین می‌چیدند و اقدام به فروش‌شان می‌کردند.

گام بعدی در شروع یک کسب و کار جدید و پر سود، ساخت یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات می باشد و یا این که با ساخت یک وبلاگ کسب و کار جدید و پرسودی را با عنوان وبلاگ نویس آغاز کنید. زمانی که توانستید میزان بازدید از سایت را بالا ببرید، درآمد خود را از راه تبلیغات محصولات دیگران افزایش دهید.شما در حال مطالعه مقاله کسب و کارهای جدید و پر سود هستید

-چگونه می توان از اینترنت در مدل های کسب و کار جدید و پر سود استفاده کرد؟

در مطالب پیشین از روش های استفاده از اینترنت در هنگام شروع یک کسب و کار جدید و پرسود گزینه هایی را عنوان کردیم. در این قسمت قصد داریم از سایر بهره گیری ها از اینترنت برای شروع یک کسب و کار جدید و پرسود پرده برداری کنیم.

یکی از روش های مهم و پر اهمیت در استفاده از اینترنت برای شروع یک کسب و کار جدید و پرسود، واسطه گری می باشد. با توجه به مطالب عنوان شده در ابتدای مقاله متوجه شدید که کسب و کار سودآور تنها در خرید و فروش کالا یا خدمات خلاصه نمی شود، بلکه شما می توانید به واسطه میانجی گری میان فروشنده و خریدار به کسب درآمد و سود فراوان بپردازید. به منظور انجام این کار باید در ابتدا، وب سایت خود را به عنوان بستری برای ملاقات فروشنده و خریدار، ایجاد نمایید.

-چگونه می توان از اینترنت در مدل های کسب و کار جدید و پر سود استفاده کرد؟
-چگونه می توان از اینترنت در مدل های کسب و کار جدید و پر سود استفاده کرد؟

این وب‌سایت‌ها، بدون آنکه خودشان کالا یا خدماتی داشته باشند، جریان خرید و فروش را در سایت خود فعال می‌کنند. برخی شرکت ها که قادر به انجام بازاریابی های اصولی برای محصولات و خدمات خود نیستند، به این معنا نیست که توانایی انجام آن را ندارند.

گاهی به دلایل مختلف  برخی شرکت ها وقت و نیروی لازم برای انجام این کار را ندارند و سعی می کنند در بخش تولیدی قدرت نمایی کنند، در این حالت به این گونه وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهند که با گرفتن مبلغی برایشان مشتری جذب کنند.

وب ‌سایتهایی که نقش واسطه را دارند، با ارائه مطالبی در رابطه با ویژگی ها و جزئیات  تک تک محصولات و خدمات مورد نظر،  به مشتری پیشنهاد می‌دهند که از محصولات یا خدمات شخص یا شرکتی استفاده کنند و به ازای جذب هر نفر، پورسانت دریافت می‌کنند، البته لازم به ذکر است که پورسانت دریافتی مبلغی مازاد بر هزینه ی تبلیغات می باشد.

با استفاده از مدل واسطه گری در فروش های اینترنتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات و محصولات بدون هیچ گونه بازاریابی و تنها با پرداخت هزینه هایی محصولات خود را به فروش می رسانند. این مدل از کسب و کار می تواند از لحاظ خیلی از هزینه های مربوط به فروشنده و خریدار، مقرون به صرفه تر باشد و به نحوی با کسر شدن هزینه های مربوط به خرده فروشی ها، محصولات و خدمات با هزینه های کمتری به دست خریدار برسد.

شما در حال مطالعه مقاله کسب و کارهای جدید و پر سود هستید

-چگونه می توان از محتوای اینترنتی در شروع یک کسب و کار جدید و پر سود بهره برد؟

تولید محتوا آگاهی سازی از یک برند، رشد ترافیک، جذب مشتری و تبدیل مشتری به مخاطبی همیشگی با استفاده از تولید و ترویج محتوا در رابطه با یک برند خاص می باشد. همیشه به یاد داشته باشید که محتوای ارائه شده برای تبلیغ محصولات و خدمات در سایت باید بهترین باشد. از تکرار و کپی کردن مطالب بپرهیزید، آنچه شما را از دیگر رقبا متمایز میکند، ایجاد یک شیوه ی مخصوص به خودتان است. برای جذب مشتریان از ایده های نو در محتوای ارائه شده استفاده نمایید.

سعی کنید برند یا امضاء خصوص به خود را داشته باشید تا با دیدن نشانه های مربوط به آن، برای کاربران شناسایی شوید. محتوای خود را برحسب مخاطبین تان تولید کنید به این معنی که پس از تولید محصول گروه مخاطبین خود را مشخص کنید و بر اساس نیاز آن ها در رابطه با محصولاتتان توضیحاتی ارائه دهید. برای انجام این کار باید بدانید که می خواهید چه محدوده ای از مخاطبان را جذب کنید. در صورتی که خدمات یا محصولات شما مختص یک گروه خاص می باشد، تبلیغات شما برای دیگر اقشار تنها منابع زمانی و مالی تان را هدر می دهد.

-چگونه می توان از محتوای اینترنتی در شروع یک کسب و کار جدید و پر سود بهره برد؟
-چگونه می توان از محتوای اینترنتی در شروع یک کسب و کار جدید و پر سود بهره برد؟

تولید محتوا در رابطه با ویژگی های محصولات خدمات ارائه شده باید تا حد رفع نیاز مشتری باشد.

خودتان را جای کاربران سایت تان قرار دهید، بیشتر کاربران وب، کل مقاله و محتوا را نمی‌خوانند، بلکه آنها را بطور سطحی و سریع مرور می‌کنند. در نتیجه باید کار آنها را ساده کنید. در صفحات خود از تیتر و حروف پر رنگ استفاده کنید، این موارد به عنوان تفکیک کننده استفاده می شوند. به این صورت، چشم به طور خودکار به سمت موضوعات و عناوین و عبارات پر رنگ رفته و جذب آنها می‌شود.

– درباره استارت آپ ها چه اطلاعاتی دارید؟

حضور استارت آپ ها در دنیای کسب و کار و تجارت قدمت زیادی ندارد، اما در عین حضور کوتاه مدت، توانسته جای محکمی به دست آورد، البته استفاده از نام استارت آپ ها گاهی اوقات به شکل ناسالم در برخی تجارت ها به کار برده می شود، دلیل آن نیز می تواند جذابیت نام آن و یا به گونه ای بالا بردن سطح کلاس کاری باشد.

به طور کلی برای تعریف استارت آپ می توان این گونه عنوان کرد که این پروژه های اینترنتی به منظور تبدیل یک ایده خام و نوظهور به محصولی قوی و مهم، به واسطه تلاش ایده پردازان در یک گروه تولیدی بزرگ می باشند. این تعریف را می توان به عنوان بهترین مفهوم برای استارت آپ بیان کرد.

- درباره استارت آپ ها چه اطلاعاتی دارید؟
– درباره استارت آپ ها چه اطلاعاتی دارید؟

مفهوم استارت آپ نکات زیادی به ما یادآوری می‌کند و به طور کلی بیانگر این می باشد که یک جوانه تازه به مراقبت‌های زیادی برای رشد نیاز دارد. مهم‌ترین مرحله در رشد یک درخت یا یک گیاه، مراحل اولیه رشد آن است و اگر از این مرحله به سلامتی عبور کند، توانایی و تحمل آن در برابر شرایط مختلف افزایش می‌یابد. بنابراین، در مورد استارت آپ ها نیز با موارد مشابهی مواجه هستیم که هر کدام از آن‌ها می‌توانند روند موفقیت این نهال جوان را تحت تأثیر قرار دهند.

یکی از مسائلی که در هنگام ورود به یک استارت آپ باید به آن توجه داشت، تصور محصول نهایی آن می باشد.

در زمان ایده پردازی و یا بررسی در رابطه با ایده های خام ارائه شده، نباید نظریات شخصی خود را اعمال نمایید، چرا که ممکن است به عنوان یک ایده‌پرداز به سراغ محصولی بزرگ و جذاب بروید که همیشه آرزوی رسیدن و تولید آن را داشته‌اید

اما این به این معنی نیست که دیگران آن را دوست داشته باشند و به همان اندازه نیز برای آن ها دست نیافتنی باشد و با استقبال جامعه مواجه نشود. گاهی ممکن است شما در تخصص خود به این نتیجه برسید که تولید یک محصول می‌تواند به جامعه کمک کند

اما اگر این محصول از طرف افراد جامعه پذیرفته نشود، باید فاتحه ایده پردازی خود را بخوانید. به همین دلیل است که پس از ایده پردازی، باید به مطالعه جامعه و تعیین نقشه راه بپردازید تا ببینید که عکس العمل جامعه نسبت به این محصول، چطور می تواند باشد و آیا استقبال از آن برای موفقیت کسب‌وکار شما مناسب است یا خیر؟

استارت آپ ها در زمینه های مختلف ایفای نقش می کنند و به طور معمول در تمامی زمینه ها می توان رد پای آن ها را پیدا کرد. چند نمونه از موفقیت های استارت آپ ها را در این قسمت عنوان خواهیم کرد:

استارت آپ های مقیاس پذیر:

رویای جهانی شدن و به شهرت رسیدن، یکی از ویژگی های بارز و اصلی این نوع از استارت آپ ها می باشد. ایده پردازانی که در این دسته قرار می‌گیرند، علاوه بر اینکه به سود دهی بالا فکر می‌کنند، رویای اولین و برترین  شدن را نیز در سر دارند.

آنها مدام در فکر کسب افتخارات و بزرگنمایی کسب‌ و کار خود هستند و مدام در جستجوی جذب سرمایه برای قوی تر شدن هستند. از مهم‌ترین این نوع استارت آپ ها می توان به فیسبوک و اوبر اشاره کرد. این گونه شرکت‌ها یا موفق می‌شوند و به رویای جهانی شدن خود می‌رسند و یا به طور کلی شکست می‌خورند.

استارت آپ های خانگی:

تصور کنید در منزل هستید ویکی از افراد خانواده که معمولا به  ایده پرداز معروف است، تصمیم به تاسیس یک شرکت خدماتی می گیرد که از طریق خدمت رسانی به افراد جامعه، کسب درآمد کنند. این به عنوان ساده ترین استارت آپ مورد توجه قرار می گیرد

یا در مثالی دیگر ممکن است چند تن از دوستان یا از آشنایان در زمینه تولید یک محصول خاص، مانند تولید کفش برای ساخت یک کارگاه کوچک و کسب در آمد به عنوان شریک برای تامین سرمایه اولیه، اقداماتی انجام دهند. نکته‌ای که حائز اهمیت بوده است، این می باشد که این مدل از مشاغل سود زیادی به دست نمی‌آورند، اما از ثبات کاری خوبی برخوردار خواهند بود.

در سال های آتی و نه چندان دور برخی افراد با وجود امکاناتی که در دسترس آن ها قرار دارد، مشغول ساخت و راه اندازی استارت آپ های داخلی شده اند. در ادامه به بررسی راه های موفقیت برخی از این گونه استارت آپ ها می پردازیم.

– موفقیت استارت آپ های داخلی چگونه بر کسب و کار جدید و پر سود موثر بوده است؟

- موفقیت استارت آپ های داخلی چگونه بر کسب و کار جدید و پر سود موثر بوده است؟
– موفقیت استارت آپ های داخلی چگونه بر کسب و کار جدید و پر سود موثر بوده است؟

 فروشگاه های اینترنتی:

برخی از فروشگاه های اینترنتی داخلی این روزها توانسته اند سهم زیادی از فروش محصولات را به خود تخصیص دهند. دلایل موفقیت این نوع از فروشگاه ها را می توان حجم بالای تراکنش مالی این شرکت ها و محبوبیت بالای آنها در میان کاربران دانست که  توجه نشریات خارجی را به این مجموعه ها جلب کرده است. برخی از این فروشگاه های اینترنتی در ابتدا، کار خود را با نشر اطلاعاتی در رابطه با برخی محصولات مانند محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی آغاز کرده اند.

با گذشت زمان و افزایش حجم بازدید کاربران از وب سایت، آن ها به فکر فروش این محصولات در وب سایت خود افتادند تا جایی که با یک وب سایت گردی ساده و گذری در برخی از این فروشگاه ها، شاهد این هستیم که تقریبا کالایی نمانده که شما مشابه آن را در فروش گاههای اینترنتی یافت نکنید.

شرکت های تبلیغات نرم افزاری:

این کمپانی ها با هدف دسترسی به بسیاری از آپ ها و گیم های شبیه سازی شده در گوگل پلی، پا به دنیای استار آپ ها گذاشتند و تا حد قابل توجهی توانستند خلا و کمبود های ایجاد شده در کشور ایران را برای دسترسی به برخی برنامه ها پر کنند.

این اتفاق زمانی رخ داد که شرکت گوگل برای دسترسی کاربران ایرانی به برنامه های قرار داده شده در فروشگاه گوگل (گوگل پلی)، محدودیت ایجاد کرد. موسسان این استارتاپ ها توانسته اند میلیون ها کاربر، تبلیغات کنندگان اینرنتی و برنامه نویسان گوشی های هوشمند را از طریق بسترهایی مانند آپ استورهای داخلی،  به یکدیگر متصل نمایند.

برخی کمپانی ها با در دسترس قرار دادن بازی ها و نرم افزارهای تولید داخل و مورد نیاز کاربران اندروید، سهم بزرگی در پیشرفت بازی و نرم افزارها را به نام خود ثبت نمایند. این دیوار مهربانی کوچک که آپ ها و بازی ها را به گوشه گوشه ی خود آویزان نموده است، در حدود 5 سال است که ساخته شده است، اما با همین سن کم توانسته به یکی از بسترهای  مورد اطمینان برای دانلود بازی و نرم افزار اندروید تبدیل شود.

تاکسی های اینترنتی:

الهامات عجیبی که در ابتدا موفقیت آن ها به چشم نمی آمدند و پس از گذشت مدت کوتاهی تبدیل به یکی از قطب های استارت آپ های داخلی شدند. این شرکت های کوچک که سفره های خود را برای افرادی که تمایل دارند تا به عنوان تاکسی فعالیت کنند، پهن کرده است و برای عضویت در این گروه تنها با داشتن یک اپلیکیشن موبایل، می توانند با آنها همکاری داشته باشند.

زیر مجموعه های این استارت آپ با ارائه خدماتی با کیفیت بالا و پشتیبانی قوی، به همراه هزینه پایین، در مدتی کوتاه توانسته اند مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. قدرت حضور این استارت آپ را می توان با رشد صد درصد در ماه عنوان کرد که توانسته است، به یکی از بازیگران اصلی تجارت ‌الکترونیک در ایران تبدیل شود. این اپلیکیشن ها ده ها هزار کاربر به‌ عنوان راننده و صدها هزار کاربر به عنوان مسافر دارند، نرخ رشد قابل توجه و چشمگیری است نه؟

شما در حال مطالعه مقاله کسب و کارهای جدید و پر سود هستید

پخش ویدیویی آنلاین:

یکی از راه های ایجاد استارت آپ های قدرتمند داخلی را می توان تحریم مورد های مشابه خارجی عنوان کرد. اپلیکیشن های مربوط به این بخش پس از تحریم سایت یوتیوب و عدم دسترسی کاربران داخلی به آن، ساخته شد و آغاز به کار کرد و توانسته به خوبی جایگزین مناسبی برای وب سایت یوتیوب در داخل کشور باشد و از این طریق به درآمد قابل توجهی دست پیدا کند. این استارت آپ ها در سال های ابتدایی دهه 80 تاسیس شد و در سال ۹۳ پس از تاسیس حساب کاربری رئیس جمهور در سایت های مربوطه، رسما وارد دنیای پخش ویدیوی آنلاین شدند.

 شرکت های فروش آنلاین بلیط مسافربری:

این استارت آپ برخلاف نمونه های  موفق دیگر، به علت تحریم ها ساخته نشده است، بلکه هدف اصلی آن ها دسترسی ساده مشتریان به خدمات مربوط به شرکت های مسافربری هوایی و زمینی می باشد. یکی از قابلیت های مفید این استار آپ ها این می باشد که علاوه بر ثبت تمامی پروازهای داخلی، سیستم پروازهای بین‌المللی را که از مبدا یا مقصد تهران انجام می‌شوند برای شما جستجو می‌کنند

و همچنین این جستجو را برای تمامی مقاصد پروازی و ایرلاین‌های خارجی که امکان خرید آنلاین بلیط آنها موجود است، انجام می‌دهند، همچنین برای خرید بلیط چارتر، شرکت های مورد تایید این استارت آپ ها مطمئن‌ترین گزینه هستند، چرا که استرداد آنلاین پروازهای کنسل شده را تضمین می‌کنند.

سمساری های آنلاین:

شاید نام مناسبی برای این استارت آپ های محبوب نباشد، اما به واقع تنها هدف این اپلیکیشن ها خرید و فروش کالاهای دسته دوم و ارائه خدمات می باشد. مطمئنا یک بار در زندگی برای شما هم پیش آمده که بخواهید وسیله‌ای را به صورت دست دوم خریداری نمایید یا وسایلتان را که دیگر برای شما کارایی ندارد به فروش برسانید.

استارت آپ مذکور این قابلیت ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است، چرا که درج آگهی در سایت های مربوطه  هزینه ای ندارد، ولی پس از مدتی که از ثبت آگهی شما میگذرد ممکن است آگهی های مشابه ای بر روی آگهی شما قرار گیرد و یا پس از پایان دوره رایگان بودن درج آگهی، ثبت مجدد آگهی  با مشکل مواجه شود

در این صورت میتوانید با پرداخت هزینه ای اصطلاحا آگهی خود را سنجاق یا پین کنید و دوباره آنرا به بالای لیست فروش در سایت منتقل کنید، همچنین میتوانید آگهی خود را از نوع ویژه انتخاب کنید و با درج ستاره در کنار آگهی خود، توجهات بیشتری را به سمت آن جلب نمایید.

این استارت آپ، توانایی دسته بندی محصولات و خدمات را به مشتریان داده است و کاربران بدون صرف وقت زیاد، می توانند یک راست به سراغ بخش مورد نظر رفته و نیاز خود را برطرف سازند.

شما در حال مطالعه مقاله کسب و کارهای جدید و پر سود هستید

–  راز ماندگاری سود دهی های همیشگی در کسب و کار جدید  و پرسود چیست؟

تمام آن‌هایی كه پولدار شده‌اند از روز اول این همه سرمایه نداشتند و با استفاده از ذهن اقتصادی خود پول زیادی به دست آورده‌اند. باید پرس و جو كنید و ببینید در محل یا شهر شما چه كاری بازده و سود بیشتری دارد، به یاد داشته باشید که هیچ سرمایه ای بدون تلاش به دست نمی آید. گاهی اوقات داشتن ذهنی اقتصادی یا فکری خلاق در لحظه می تواند  یک ایده خام را به نرم افزاری شگفتی ساز در دنیا تبدیل کند.

تنها کافی است در زمان و لحظه درست آن، تصمیم بگیرید. راز سود دهی همیشگی برخی کسب و کارها  می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما همیشه یك سری شغل‌ها به اقتضای زمانه شكل می‌گیرد كه ریسک كمتری دارند و درآمد خوبی هم نصیب افراد می‌شود.

-  راز ماندگاری سود دهی های همیشگی در کسب و کار جدید و پرسود چیست؟
–  راز ماندگاری سود دهی های همیشگی در کسب و کار جدید و پرسود چیست؟

از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم. امید بر آن است که مطالب عنوان شده در رابطه با شروع یک کسب و کار جدید و پر سود، بیشترین اطلاعات در رابطه با سوالات پیش آمده در ذهن شما را بیان کرده باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید