نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام

نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به موضوع نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام بپردازیم .

امروزه بیشتر کسب و کارها برای دیده شدن از شبکه های مجازی مختلف استفاده می کنند و به دلیل محبوبیت زیادی که اینستاگرام در ایران دارد بیشتر افراد این شبکه را برای بستر تبلیغاتی خود انتخاب می کنند.

نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام
نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام

اما طبیعتا بیشتر افراد برای مدیریت بهتر کارهای خود نمی توانند به صورت شبانه روزی به کارهای پیج خود رسیدگی کنند به همین دلیل بهتر است از یک فرد به عنوان ادمین صفحه کمک بگیرند.

از آنجایی که این فرد باید به صورت دقیق تمامی موارد را بررسی کند و وقت زیادی بگذارد باید حقوق آن مشخص شود به همین دلیل نیاز است که قبل از شروع به همکاری یک قرارداد بین فرد و ادمین بسته شود. نمونه ها زیادی از نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام وجود دارد که با توجه به هر حرفه و کسب و کاری فرد می تواند مواردی را به آن اضافه و یا کم کند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

چرا ادمین باید آنالیز پیج ها را انجام دهد؟

آیا برای اینستاگرام اطلاعات مفیدی وجود دارد ؟

تاریخچه اینستاگرام چیست ؟

تاثیرات اینستاگرام بر سلامت زندگی افراد چیست ؟

ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟

در قرارداد ادمین اینستاگرام چه موارد باید ذکر شود ؟

قرارداد ادمین اینستاگرام چیست ؟

[/stextbox]

 

آنالیز پیج ها

آنالیز پیج ها مطلبی است که امروزه به دلیل استفاده بیش از حد از اینستاگرام اهمیت زیادی پیدا کرده است به طوری که کمک شایانی در پیشرفت افراد در فضای مجازی و شناخت رقیبان خود در صفحاتی که مربوط به کسب و کار و تجارت هستند می کند .

آنالیز پیج ها
آنالیز پیج ها

شما میتوانید با انجام تحلیل ها بفهمید که پیج مورد نظر طی هفته ها، ماه ها و یا روزهای  گذشته چه تغییری کرده است . افزایش یا کاهش فالوور ، لایک و کامنت مواردی هستند که میتوان در این تجزیه و تحلیل ها مشاهده کرد . مقایسه تعداد بازدید ها و پیش بینی این که مثلا در چند ماه آینده طبق این تحلیل آماری صفحه شما به چند نفر بازدید می رسد شما را به یک برنامه ریزی دقیق برای آینده ای بهتر  دعوت میکند .

برای تحلیل بهتر و دقیق تر میتوانید از هشتگ ها و تگ ها نیز استفاده کنید امروزه مسئله بهتر و بیشتر دیده شدن به حدی رسیده است که اینستاگرام قابلیت هشتگ را قرار داده است و شما با سرچ موضوع مورد نظر خود میتوانید به راحتی در مورد آن تحقیق کنید .

در واقع باید قبول کرد که این موضوع بسیار جدی است به حدی که بسیاری از کاربران فالوور خریداری می کنند یا با برخی از نرم افزار ها اقدام به جذب فالوور فیک میکنند.

بسیاری از نرم افزارها برای راحت تر و بهتر انجام شدن این تحلیل های آماری روانه بازار شده اند و تعداد آنها کم نیست اما بسیاری از افراد بر خلاف این موضوع خود از ضرب و تقسیم های مرسوم استفاده میکنند .

جدا از نرم افزارها واپ های آماری این اپلیکیشن های پرکاربرد خود قابلیت هایی را قرار داده تا افراد بتوانند صفحه مورد نظر خود را تحلیل و بررسی کنند . افراد میتوانند با استفاده از این موارد استراتژی شغلی خود را پیدا کنند و موقعیت خودشان را بهتر درک کنند .

شما در حال مطالعه مقاله نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام هستید

اطلاعاتی برای آنالیز اینستاگرام

اطلاعاتی برای آنالیز اینستاگرام
اطلاعاتی برای آنالیز اینستاگرام

  Insights :

معیارها و متریک های بسیاری هستند که در ادامه آنها را بهتر میشناسیم.این معیار ها به دو دسته تقسیم میشوند که دسته اول به طور معمول مهم تر از دسته دوم است . دسته اول اطلاعات جامع تری را که شامل تعداد لایک کامنت فالوور و … در اختیار ما قرار میدهند اما دسته دوم میزان رشد فالوورها در یک ماه اخیر یا به طور مثال در یک هفته اخیر را نشان میدهد که این موضوع به شناخت و تغییر استراتژی کمک می کند.

تحلیل پروفایل :

تحلیل پروفایل شما شامل موارد زیادی میشود که آنها شناخت افراد نسبت به شما را بیشتر میکند که موارد زیر را شامل میشود :

follower count:

فالوور کانت یک آیکون در اینستاگرام است که تعداد نفراتی که صفحه شما را دنبال میکنند را نشان می دهد . در واقع بسیاری از آیکون های به هم مرتبط هستند مثلا هر چه تعداد دنبال کننده هایتان بیشتر باشد تعداد لایک و بازدید پیجتان نیز بیشتر است .

reache :

در واقع تعداد کاربرانی هستند که از پست های شما دیدن کرده اند . اگر یک نفر از پست شما چندین بار دیدن کند تعداد این مورد بالا نمیرود و هر کاربر یک بار تاثیر میگذارد .

شما در حال مطالعه مقاله نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام هستید

Impressions :

در واقع این آیکون امکان این را به شما میدهد که بفهمید چند مرتبه پست شما دیده شده است . یا به بیان دیگر تعدا دفعات دیده شدن پست خود را درک کنید .

Mention :

منشن به مواردی گفته میشود که فردی از دوستان آشنایان یا . . . نام شما را در پست یا استوری خود ذکر کند معمولا این تعداد هرچه بیشتر باشد این را نشان میدهد که شما از محبوبیت بیشتری برخوردار هستید.

branded hashtag :

با بالارفتن تعداد دنبال کننده و بازدید و بیشتر دیده شدنتان میتوانید یک هشتگ به طور اختصاصی برای خود درست کنید که یکی از موضوعات برندینگ در فضای مجازی است . هرکس از کاربران از این هشتگ زیر پست یا استوری خود استفاده کند چون این برند مخصوص پیج شماست به شما اطلاع داده میشود و شما متوجه میشوید که پستی با موضوع کلی شما منتشر شده است.

تاریخچه اینستاگرام

این موضوع را باید شنیده باشید که اینستاگرام در ابتدا توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر در سانفرانسیسکو تهیه شد و هدف اصلی از تولید این شبکه اجتماعی پیام رسانی فوری از طریق عکس و ویدئو بود در ابتدا این اپ در اروپا گسترش یافت و به قاره های دیگر رسید که امروزه یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن هایی است که در جهان گسترش یافته است .

تاریخچه اینستاگرام
تاریخچه اینستاگرام

در سال 2010 اولین نسخه اینستاگرام راه اندازی شد و به تدریج روند روبه رشدی را در پیش گرفت و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت به طوری که طی دوسال کاربران آن به بیش از صد میلیون رسید .  در سال 2014 تمامی کاربران آن بیش از 300 میلیون نفر بودند که این عدد بزرگ و قابل توجهی برای ایجاد کنندگان این فضا بود .

رفته رفته این اپلیکیشن در اپ استور گوگل پلی و بسیاری از فروشگاه های اینترنتی قرار گرفت تا دسترسی بهتر و آسان تری نسبت به آن وجود داشته باشد . جالب است بدانید که علاوه بر اندروید وآی یو اس اینستاگرام برای سیمبیان نوکیا نیز در دسترس است .

شریل سندبرگ یکی از اعضای هیات مدیره شرکت فیس بوک ادعا میکند بیش از 25 میلیون شرکت معتبر در دنیا وجود دارد که دارای صفحه شخصی در این اپلیکیشن است که 2 میلیون از آنها شرکت های بازاریابی معتبر دنیا هستند.

پیشرفت آن به حدی رسید در سال 2013 که از طریق مرورگرها نیز راه اندازی شد تا دسترسی به آن آسانتر باشد و همه افراد بتوانند آن را تجربه کنند . در حال حاضر اینستاگرام ارزشی حدود چندین میلیارد دلار را دارا است که سهام آن را در سال 2012 توسط شرکت فیسبوک به ارزش یک میلیارد دلار خریداری شد . اینستاگرام طی چند سال به رشد 23 درصدی را تجربه کرد این در حالی است که یکی از بزرگترین شرکت ها که همان فیسبوک است تنها رشد 3 درصدی را تجربه کرده بود که در این ارتباط کوین سیستروم می گوید این بزرگترین موجودات جهان خواهد بود .

یکی از مهم ترین آیکون هایی که بسیاری از کاربران را علاقه مند به این غول مجازی کرد این بود که آپدیتینگ بسیار قدرتمندی در آن وجود دارد و هر لحظه در حال بروز رسانی است . از زمان انتشار آن تاکنون این برنامه متحمل دو تغییر اساسی شده است

که اولین تغییر در سال 2014 بود که موجب کاهش حجم آن برای نسخه اندروید و افزایش کارایی آن شد و دومین تغییر در ماه آوریل سال 2017 صورت گرفت که موجب افزودن آیکون استوری به آن شد که طرفداران بسیاری برای خود ایجاد کرد .

از استوری یا همان داستان در واقع به عنوان نماد صفحات کاربران یاد شده است چرا که افراد دنبال کننده شما با دیدن استوری میتوانند به صفحه شما جذب شوند .

هنگامی که اینستاگرام وارد ایران شد فقط برای سیستم عامل آی یو اس این امکان وجود داشت به همین دلیل تعداد کاربران آن بسیار کمتر از حال حاضر بود و تمام افرادی که کاربر آن بودند و از آن استفاده میکردند از گوشی های آیفون استفاده می کردند . رفته رفته گوشی های هوشمند در بین افراد بیشتر شد و فضای مجازی محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا کرد .

این تاخیر باعث شد تا حدود سال 2012 اینستاگرام در بین ایرانیان شناخته شود و از محبوبیت خاصی برخوردار باشد . تاکنون تعداد کاربران ایرانی به بیش از 40 میلیون نفر رسیده است.

اینستاگرام از زمان انتشار تا به حال تغییرات زیادی داشته است اما ما فقط دو تغییر اساسی آن را نام بردیم.

شما در حال مطالعه مقاله نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام هستید

IGTV :

یکی از مشکلاتی که کاربران آن داشتند کوتاه بودن زمان فیلم ها بود که حداکثر آن در حالت عادی یک دقیقه بود اما با آمدن این قابلیت این مشکل کاربران نیز حل شد.

IGTV
IGTV

این قابلیت در سال 2018 وارد اینستاگرام شد که ویدیو های کاربران را به مولتی ویدیو تبدیل میکند و آنها میتوانند فیلم خود را به صورت تمام صفحه و کامل مشاهده کنند.

تاثیرات اینستاگرام بر سلامت زندگی افراد

در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن مفید و جامع یاد میشد و هم اکنون هم اینگونه است اما بعد ها طبق تحقیقاتی که دانشمندان بریتانیایی به عمل آوردند مشاهده کردند که باعث تاثیرات منفی بر سلامت روح و روان افراد دارد .

تاثیرات اینستاگرام بر سلامت زندگی افراد
تاثیرات اینستاگرام بر سلامت زندگی افراد

این موضوع که اینستاگرام مدام در حال بروزرسانی است این ترس را در برخی کاربران آن ایجاد کرده است که از آن جا بماند و همین باعث شده که مدام  متصل به آن باشند و اثرات منفی در آنها ایجاد کند همچنین برخی از کاربران که اکثرا خانوم بوده اند اظهار داشته اند که از عکس های خود ناراضی بوده اند و همین نیز باعث دوری از بهداشت روانی میشود .

از آنجا که درصد بالایی از کاربران را جوانان تشکیل میدهند آنان از این فضا به عنوان فضایی امن و قابل درک یاد کرده اند و به همین منظور سازمان سلامت روان از مالکان این شبکه خواسته است که امنیت این اپلیکیشن را بالا ببرند تا سلامت روانی افراد به خطر نیفتد.

بیشترین خطری که برای نسل ها وجود دارد مربوط به نسل های نوجوان است چرا که مهمترین رکن در این سنین خانواده است

اما فضای مجازی آنان را از خانواده میتواند دور می کند و معمولا تاثیرات شبکه های اجتماعی بر زندگی افراد تا بحال کم نبوده در این میان هم تاثیرات منفی داشته و هم تاثیرات مثبت شاید برای خودتان هم اتفاق افتاده باشد

که معمولا یک کار خیر یا یک عمل مثبت در بین اینستاگرامرها هنگامی که دست به دست می شود بسیار زودتر به نتیجه می رسد تا اینکه از طریق تلویزیون یا رادیو بخواهیم آن را مطرح کنیم همچنین دغدغه رسیدن به آن نیز کمتر از راه های دیگر است.

از ین رو روانشناسان سایبری تحقیقاتی اتخاذ کردند که نتیجه این تحقیقات افسردگی و تنهاتر شدن  افرادی است که از شبکه های اجتماعی بیشتر استفاده میکنند . فضای مجازی باعث کم شدن رابطه های جغرافیایی شده است

مثلا در گذشته اگر در انگلستان فردی میمرد تا این خبر به کشورهای دیگر میرسید حداقل 40 تا 50 روز طول میکشید و افراد به چهلم فوت شده نمیرسیدند اما امروزه با پیشرفت علم و روی  کار آمدن فضای مجازی در کسری از ثانیه مردم متوجه خبرها می شوند  و از اعمالی که اطراف آنها اتفاق میفتد با خبر میشوند.

یکی از بدی ها و یا جنبه های منفی فضای مجازی هویت افراد است چرا که بسیاری از افراد با هویت های جعلی در این فضا وجود دارند در راستای همین امر باعث ایجاد بسیار راحت شایعات و اخبار های نامعتبر می شود در واقع این فضا ها علاوه بر خوبی هایی که دارند در برخی  اوقات باعث و زمینه ساز سرقت هویت نیز می شوند .

شما در حال مطالعه مقاله نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام هستید

ادمین اینستاگرام و وظایف آن

ادمین یک اصطلاح انگلیسی است و به فردی گفته می شود مدیر یک بخش است و وظایف مشخصی را دارد.

در اصطلاح معمولا از واژه ادمین اینستاگرام استفاده می شود که از پایه این واژه غلط است زیرا اگر بخواهیم ادمین اینستاگرام را بشناسیم باید به کارمندان فیسبوک اشاره کنیم و اصطلاح درست آن این است که بگوییم ادمین پیج اینستاگرام کیست . هر پروفایل در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک صفحه است که زمانیکه این صفحه تعداد بالایی مخاطب دارد باید از یک نفر به عنوان ادمین پیج کمک بگیرید .

ادمین اینستاگرام و وظایف آن
ادمین اینستاگرام و وظایف آن

مخاطبین هیچ محدودیتی برای مخاطبین خود ندارد و هر فردی می تواند با هر سنی در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشد

همچنین افراد می توانند با توجه به کاری که دارند چه حرفه ای چه مبتدی در اینستاگرام حضور داشته باشند. بهتر است بدانید پیج های که توسط ادمین اداره می شوند در قسمت بیو در پایین توضیحات نوشته شده است که این پیج توسط ادمین اداره می شود .

اگر می خواهید درک خوبی از ادمین پیج اینستاگرام داشته باشید بهتر است  ابتدا  با وظایف آن آشنا شوید . در حالت عادی یک فرد در پیج خود  استوری میگذارد، عکس و فیلم های منتخبش را منتشر می کند، فیلم هایی که بالای یک دقیقه است را در کانال آی  جی تی وی منتشر می کند

در صورت باز بودن کامنت های پست به کامنت ها پاسخ می دهد .  اما یک پیج حرفه ای باید تمامی موارد ذکر شده را در حد حرفه ای و سطح بالا انجام دهد تا بتواند مخاطبین بیشتری جذب کند و علاوه بر آن مخاطبین که دارد را حفظ نماید .

وظایف ادمین پیج اینستاگرام شامل موارد زیر می شود :

ویدیو و عکس های مودر نظر را به صورت منظم منتشر کند. منظم بودن بسیار مهم است زیرا اگر این بازه بین منتشر کردن پست ها کم باشد حوصل مخاطبین سر می رود و اگر زیاد باشد ممکن است مخاطبین آن را فراموش کند .

وظایف ادمین پیج اینستاگرام شامل موارد زیر می شود :
وظایف ادمین پیج اینستاگرام شامل موارد زیر می شود :

به صورت دقیق به کامنت ها پاسخ دهد تا مخاطبین متوجه شوند که پیج فعال است .

متن ها و کپشن هایی که گذاشته می شود باید با تصاویر و ویدیوها متناسب باشد و به گونه ای باشد که مخاطب بیشتری را جذب کند .

اگر کامنت ها  شامل کامنت توهین آمیز  و خارج از ادب است باید آنها را حذف کنند .

به صورت منظم از روند کاری استوری های مفید گرفته شود و بعد از بررسی دقیق آنها را منتشر کرد .

پاسخ های مناسب به واکنش های استوری بدهند .

لایک های پست ها را با پست های جذاب و حرفه ای بالا ببرند .

با استفاده از ترفندهای مختلف ویو پست ها را بالا ببرد .

فالورهای واقعی را جذب کنند و به صورت مداوم سعی کنند آنها را بالا ببرد .

یک ادمین حرفه ای باید امنیت پیج را به صورت حرفه ای بالا ببرد .

در محتواهایی که ایجاد می کند سعی کند خلاقیت داشته باشد.

 

قرارداد ادمین اینستاگرام

یکی از قراردادهایی که هر استارتاپی که می خواهد در حوزه شبکه های  اجتماعی فعالیت داشته باشد قرار داد ادمین اینستاگرام است . در ای قرار داد با توجه به مشخص شدن حقوق ادمین باید اد می تعهد دهد که امنیت صفحه اجتماعی را حفظ کند . در زیر به یک نمونه از قرارداد ادمین اینستاگرام اشاره کرده ایم:

قرارداد ادمین اینستاگرام
قرارداد ادمین اینستاگرام

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی

 

  • طرفین قرارداد

قرارداد بین شرکت ………….. به شماره تلفن ……………….. و آدرس ………………….. ، آقا / خانم / شرکت ……. به شماره تلفن  و آدرس ………………………………

در مورخ / / ۱۳ منعقد می گردد.

  • موضوع قرارداد

شرح كامل موضوع انجام كار مورد نظر به صورت كاملا واضح و روشن در اين بند درج مي گردد.

آدرس پیج         تعداد فالور …….  تعداد لایک ……

  1. …………
  2. …………
  3. …………
  • مدت قرارداد

مدت این قرارداد ماه است که شروع آن از مورخ / / ۱۳ و پایان آن مورخ / / ۱۳ می باشد

  • مبلغ قرارداد

کل مبلغ قرارداد …… ریال می باشد که …… درصد آن به صورت نقد در زمان انعقاد قرارداد به مورخ / / ۱۳  دریافت میگردد و مابقی مبلغ به صورت اقساط به شرح زیر می باشد

 

  • بند حقوقی قرارداد
  • تمام گفتگوها و پیام ها در محیط شبکه های مجازی مابین شماره های ……….. (شرکت) و ………………………… (طرف قرارداد) قابل استناد و معتبر می باشد.
  • فسخ قرارداد نمی تواند یکطرفه باشد. در غیر اینصورت طرفین هیچ مسئولیتی در قبال مبلغ رد و بدل شده نخواهند داشت.
  • وصول مبلغ اقساط ذکر شده در بند مبلغ قرارداد باید به موقع باشد. در غیر اینصورت طرف قرارداد % ۲۰ کل مبلغ قرارداد را اضافه پرداخت خواهد کرد.
  • در صورتی که طرف قرارداد به هر دلیلی نخواهد مبلغ ذکر شده در بند قرارداد را پرداخت کند، شرکت می تواند تغییراتی را در مدیریت پروژه اعمال نمائد.
  • قرارداد فوق الذکر مورد توافق طرفین می باشد.

امضای طرف قرارداد   

  امضای مدیر شرکت

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی
قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی

مواردی که باید در قرارداد ادمین اینستاگرام قید شود

در زیر به موارد مهمی که باید در قرارداد ادمین اینستاگرام به آن توجه کرد اشاره کرده ایم :

در  ابتدا باید در مورد تعهدات مالی  و نحوه پرداخت این تعهدات به صورت دقیق و شفاف عنوان شود .

باید تعهدات کاری بین طرفین به صورت واضح مشخص شود تا هر طرف بداند که قرار است چه کارهایی انجام دهد.

نحوه دقیق پشتیبانی  و پاسخگویی باید طبق نیاز فرد و تجربه ادمین مشخص شود .

نحوه فعالیت اینستاگرام هر طرف از قرارداد باید ذکر شود .

مواردی که از نظر کارفرما مهم است و ادمین باید به صورت دقیق آنها را انجام دهد باید به صورت شفاف در قرارداد ذکر شود.

مواردی که نیازی نیست که پشتیبانی شود  .

تاریخ شروع و پایان قرارداد باید در قرارداد ذکر شود.

جزئیاتی که احساس می شود در روند همکاری لازم است باید در قرارداد عنوان شود.

در قرارداد باید  مواردی که باعث فسخ قرارداد می شود را مشخص کرد.

و در نهایت باید به امضا طرفین یعنی مدیر شرکت و ادمین پیج  اینستاگرام برسد .

مواردی که باید در قرارداد ادمین اینستاگرام قید شود
مواردی که باید در قرارداد ادمین اینستاگرام قید شود

نتیجه گیری

امروزه تمامی افراد با هر رده سنی و هر شغلی در اینستاگرام فعال هستند به همین دلیل بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات کسب و کارهای مختلف است . اگر کسب و کاری به صورت گسترده بخواهد در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال باشد باید از یک ادمین پیج اینستاگرام کمک بگیرد و قبل از هرکاری یک قرارداد حرفه ای با این فرد بماند .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید