مدیریت پیج کاری اینستاگرام

مدیریت پیج کاری اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به شما می گوییم که مدیریت پیج کاری اینستاگرام ، چه وظایفی دارد و به چه مواردی باید بپردازد و خواهیم گفت که، یک مدیر پیج اینستاگرام، تا چه اندازه باید حرفه ای باشد و چه تاثیراتی در پیشرفت کاری شما و کسب و کار شما در اینستاگرام دارد.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

مدیریت پیج کاری اینستاگرام
مدیریت پیج کاری اینستاگرام

شبکه های مجازی، به عنوان یک بخش جدانشدنی از زندگی افراد، بخشی از نیاز های روزمره آن ها می باشد.

در جامعه امروز، استفاده از شبکه های اجتماعی به یک روال عادی و روزمره تبدیل شده است، شبکه های اجتماعی که مدام درحال پیشرفت هستند و درکنار پیشرفت روزمره خود، بیشتر هم در میان مردم، جا باز کرده و ساعت های بیشتری را از فعالیت های روزانه افراد پر میکنند.

با گسترش روز افزون اینترنت، افراد نیاز های بیشتری را در فضای مجازی با استفاده از اینترنت برطرف میکنند. این نیازها، اعم از ارتباطات باشد و یا نیاز های کاری و تبلیغات و بازاریابی و…، همه این موارد با گسترش اینترنت، برطرف شده است.

ارتباطات در مشاغل حرف اول را میزند. شما با افزایش ارتباطات خود در کار تبلیغات و بازاریابی، میتوانید با افراد بیشتری در ارتباط باشید و کمک بیشتری به گسترش و پیشرفت کسب و کار خود کنید.

کسانی که در زمینه بازاریابی و فروش فعالیت می کنند، به خوبی می دانند که ارتباطات چه نقش موثری در موفقیت کسب و کار ها در زمینه بازاریابی دارد.

با این حال، با گسترش اینترنت، شاهد گسترش ارتباطات در این فضای گسترده و نامحدود هستیم. در این مقاله، قصد داریم به یکی از شبکه های اجتماعی بسیار حرفه ای و محبوب بپردازیم، هدف ما در این مطلب، به مدیریت و نقش آن در صفحات شبکه اجتماعی اینستا گرام می پردازیم.

ما در این مطلب، به شما میگوییم که چه اهمیتی دارد که از اینستاگرام برای گسترش و رونق کسب و کار خود استفاده کنید، چگونه آن را مدیریت کنیم و چه استفاده های مفید و مثبتی را میتوانیم از اینستاگرام داشته باشیم.

با ما همراه باشید، تا ضمن آشنایی بیشتر با ما و اینکه چرا بهتر است از یک مدیر حرفه ای برای فعالیت در صفحه مجازی خود در اینستاگرام استفاده کنید، بیشتر بدانید که:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

اهمیت گسترش کسب و کار در شبکه های اجتماعی در چیست؟

رونق کسب و کار در اینستاگرام چگونه است؟

استفاده از اینستاگرام، چه باید ها و نباید هایی دارد؟

چرا باید از یک مدیر حرفه ای برای صفحه اینستاگرامتان استفاده کنید؟

نقش مدیر برای مدیریت صفحه اینستاگرام چیست؟

[/stextbox]

 

اهمیت گسترش کسب و کار در شبکه های اجتماعی در چیست؟

بهتر است این موضوع مهم را از چند جهت بررسی کنیم، شبکه های اجتماعی، دنباله پیشرفت اینترنت در دنیای امروز است. با پیشرفت روز به روز اینترنت، شبکه های اجتماعی هم با رشد بیشتری رو به رو شدند به گونه ای که تقریبا به بخش مهمی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده اند.

امروزه فعالیت کردن افراد در شبکه های اجتماعی مختلف، یک امر کاملا عادی است که به یک الزام برای کسب و کارها و افرادی که میخواهند از این راه کسب و کار خود را رونق بدهند و یا به طریقی، کسب درآمد کنند تبدیل شده است.

اهمیت گسترش کسب و کار در شبکه های اجتماعی در چیست؟
اهمیت گسترش کسب و کار در شبکه های اجتماعی در چیست؟

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، علی رغم آسان بودنش، پیچیدگی های بسیاری دارد که با یک برنامه ریزی کامل و حرفه ای میتوانید انتظار رسیدن به درآمد ایده آلی که مدنظر دارید را داشته باشید.

درنظر بگیرید، امروزه افرادی حاضرند برای آنکه بیشتر در اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی مختلف مطرح شوند و دنبال کنندگان بیشتری داشته باشند، مبالغ مختلفی را هزینه کنند. این موضوع، اهمیت این موضوع را اثبات میکند که شبکه های اجتماعی به یکی از مهمترین بخش های زندگی امروزی افراد تبدیل شده اند.

اینترنت با گسترش بیشتر خود، سعی کرد تا نیاز های مختلف افراد را در جنبه های گوناگون تحت تاثیر قرار دهد. شبکه های اجتماعی هم در دنباله همین نیازها بوجود آمده اند، نیاز به ارتباطات بیشتر و راحت تر.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

ارتباط با تمام دنیا

شبکه های اجتماعی، به شما این امکان را می دهد که به سادگی با چند کلیک به افراد بسیاری در سرتاسر دنیا متصل شوید و با آن ها ارتباط برقرار کنید و بر آن ها تاثیر بگذارید. در گذشته که به تازگی شبکه های اجتماعی پا به عرصه اینترنت گذاشته بودند

استفاده از آن ها نیازمند اینترنت و کامپیوتر بود، ولی با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی در عرصه تلفن های همراه هوشمند، دیگر این مسئله به سیستم ها  و کامپیوتر ها خلاصه نشده بلکه شبکه های اجتماعی با قابلیت های مختلف، حتی پیام رسانی و تماس هم به عرصه گوشی های هوشمند وارد شدند. حال با گذر هرچه بیشتر زمان، میبینیم که دسترسی به شبکه های اجتماعی و امکاناتی که در اختیار کاربرانش قرار میدهد تا چه اندازه بیشتر شده است.

اما شبکه های اجتماعی، مزایای مختلفی برای کاربرانش، بخصوص آن دسته از کاربران که میخواهند به فعالیت هایی مانند رونق و گسترش کسب و کارشان دراین حوزه بپردازند دارد. مزایای مختلف شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها، از ایجاد ارتباطات آسان و راحت آغاز می شود.

ارتباط با تمام دنیا
ارتباط با تمام دنیا

شما اگر با یک بازاریاب صحبت کنید، به شما می گوید که برقراری ارتباط با افراد تا چه اندازه در کارش اثر گذار است و با ارتباطاتی که دارد، میتواند در زمینه تبلیغات و فروش به شما کمک کند. اینترنت و شبکه های اجتماعی، در مرحله اول سعی کرده اند که به شما این امکان را بدهند که بازاریابی کسب و کار خود را در فضای مجازی پیگیری کنید.این کار را امروزه اکثریت برند ها و شرکت ها انجام می دهند.

امروزه شرکت های بسیاری از ابتدا بر بستر شبکه های اجتماعی شکل گرفته اند  و درآمد های قابل توجهی هم دارند.

شرکت های بسیاری هم بر حسب ضرورت، به شبکه های اجتماعی و فعالیت حرفه ای در آن ها وارد شده اند و از امکانات این شبکه ها، برای حرفه ای تر شدن و رونق بیشتر کسب و کار خود استفاده می کنند.

اگر بخواهیم به این موضوع دقیق تر شویم، می بینیم که ریشه در اهمیت و ضرورت حضور شرکت ها و برند ها در شبکه های اجتماعی دارد، به چند دلیل، اول اینکه کاربران امروزه با شبکه های اجتماعی ارتباط دارند و به نوعی، به روز بودن را در حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی می بینند.

ما میدانیم که برند های به روز و شرکت هایی که خود را همگام با تغییرات روز و بخصوص، تغییرات در زمینه تکنولوژی، به روز میکنند، از محبوبیت بیشتری نزد افراد برخوردار هستند.

از طرفی، نیاز های مشتریان شما، بخش قابل توجهی از بازاریابی محصولات و خدمات شماست که باید به آن توجه کنید. توجه به نیاز های مشتریان شما باعث میشود که با شما به آسانی ارتباط برقرار کنند، پس استفاده از شبکه های اجتماعی، با توجه به این موضوع که خود شبکه های اجتماعی به یک نیاز اساسی و ضروری در زندگی افراد تبدیل شده است، برای شما هم یک ضرورت است تا خود را همسو با نیاز های مشتریانتان نشان دهید و آن ها بتوانند با شما به آسانی ارتباط برقرار کنند.

شبکه های اجتماعی، چند دلیل عمده را در خود دارند که می توانید با استفاده از آن ها، تبلیغات و کسب و کاری موفق در شبکه های اجتماعی داشته باشید.

شبکه های اجتماعی، گسترده اند. افراد بسیاری از سلیقه ها و علاقمندی های متفاوتی از مرزهای جغرافیای مختلف در این شبکه ها فعالیت میکنند. این موضوع باعث شده است که شبکه های اجتماعی، به شبکه ای گسترده و با کاربران و جامعه ای پرجمعیت تبدیل شود که این مسئله خود یک هدف ایده آل برای شرکت هایی است که میخواهند رونق و گسترش کسب و کار خود را در فضای مجازی دنبال کنند.

شبکه های اجتماعی، به دلیل ارتباط نزدیکی که با بخش های مهمی از روز مره گی افراد دارند، میتواند یک فرصت باشد تا بتوانید از شیوه ها و شگرد های خلاقانه، بازاریابی محصولات خود را در این حوزه پیگیری کنید و به سرعت همه گیر شوید.

شبکه های اجتماعی، خدمات ویژه ای را برای کسب و کارهای مجازی در نظر گرفته است.

این خدمات، از آسان تر شدن تبلیغات گرفته تا آپشن های مختلفی که در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر مدیریت راحت تر پیج های تجاری و کاری در نظر گرفته اند.

حال با توجه به این مسائل، اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی زمانی روشن تر میشود که درمیابیم این شبکه ها بصورت رایگان خدمات خود را در اختیار شما قرار میدهند. این موضوع باعث شده است که شرکت های بسیاری بخواهند که حتما در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشند. چرا که ظرفیت های شبکه های اجتماعی، علاوه بر گسترده بودن و همه گیر بودن، رایگان است و میتوانید به آسانی از آن ها استفاده کنید.

با همه این ها، درمیابیم که شبکه های اجتماعی یک گزینه مناسب و با پتانسیل های فوق العاده برای شرکت ها و برندها میباشند.

یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام است. در ادامه این مطلب شما را با اینستاگرام و اهمیت آن، آشنا میکنیم.

شبکه های اجتماعی، خدمات ویژه ای را برای کسب و کارهای مجازی در نظر گرفته است.
شبکه های اجتماعی، خدمات ویژه ای را برای کسب و کارهای مجازی در نظر گرفته است.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

رونق کسب و کار در اینستاگرام چگونه است؟

یکی از مهمترین و پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی، بخصوص در ایران، اینستاگرام میباشد. اینستاگرام به دلیل محوریت خود که بر پایه محتوای تصویری است، یک گزینه مناسب برای کسب و کارهای مختلف میباشد که به نوعی، با تصاویر و طرح ها در ارتباط می باشد.

اما اینستاگرام و کسب و کار در آن، به این موارد خلاصه نمیشود. بلکه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های گفته شده در مطلب قبل را دارد. در کنار آن موارد، اینستاگرام یک شبکه محبوب و حرفه ای است که خدمات بسیاری را هم در اختیار شرکت ها و کسب و کار های مختلف قرار میدهد.

اینستاگرام این فرصت را به مخاطبانش میدهد که بتوانند کلیه خدمات خود در زمینه کسب و کاری که دارند را با افراد بسیاری بصورت رایگان به اشتراک بگذارند. اینستاگرام به دلیل اینکه یک شبکه اجتماعی بر پایه تلفن های هوشمند است، در هر لحظه و همه جا در دسترس مخاطبانش است و میتوانند به راحتی با چند کلیک به آن متصل شوند.

رونق کسب و کار در اینستاگرام چگونه است؟

با همه اینها، رونق کسب و کار شما در شبکه اینستاگرام مستلزم رعایت یک سری اصول اولیه و حرفه ای میباشد که به شما کمک میکند در این شبکه اجتماعی محبوب، بهتر دیده شوید.

پیش از هرچیز، توجه داشته باشید، در فضای مجازی و بخصوص، در شبکه های اجتماعی، دیده شدن اهمیت بسیار زیادی دارد. شما با دیده شدن است که میتوانید مطالب خود را به مخاطبان بیشتری نشان بدهید و نام شما میان کاربران بیشتری زبان به زبان بچرخد.

در این شرایط است که میتوانیم انتظار داشته باشیم که کسب و کار شما رونق پیدا کرده و گسترده شده است. کسب و کار گسترش یافته شما، باید این توانایی را داشته باشد که تعداد بالایی از دنبال کنندگان را در اختیار داشته باشد، تعداد بسیاری از این افراد در اینستاگرام شما فعال باشند و مطالب شما را دنبال کنند.

اول از هرچیز، باید بدانید که مدیریت حرفه ای در یک صفحه اینستاگرامی حرف اول را میزند. شما حتما لازم است که با یک مدیر حرفه ای برای پیشرفت کارتان همکاری کنید تا بتوانید صفحات مجازی خود را بهتر از گذشته رونق بدهید.

اینستاگرام و رونق کسب و کار در آن، پیرو یک سری اصول است. شما برای موفقیت در اینستاگرام لازم است که به روز باشید. به موارد روز که در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف دست به دست میشود توجه ویژه ای داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

مخاطبین زیاد

صفحه اینستاگرام شما، زمانی می تواند به عنوان یک صفحه به رونق رسیده شناخته شود، که تعداد بالایی از مخاطبان را در خود همراه داشته باشد، مخاطبان بسیاری را بصورت روزانه به فعالیت در صفحه شما وادار کند، مطالبی که در صفحه شما منتشر میشود، بیشتر میان افراد دست به دست شود و درنهایت، اسم شما تا چه اندازه میان افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند مطرح  می باشد.

اینستاگرام شما ،زمانی که به رونق برسد و بصورت حرفه ای فعالیت کند، میتواند به رونق برند شما کمک کند. درنظر داشته باشید، بسیاری از شرکتهایی که خدمات مختلفی را در رابطه با اینستاگرام ارائه می دهند، خدمات برند سازی خود را در اینستاگرام پیگیری می کنند.

در واقع آن ها با شناخت کافی از ظرفیت های اینستاگرام و پتانسیل هایی که این شبکه اجتماعی حرفه ای دارد، به این نتیجه رسیده اند که میتوانند برند سازی را برای شرکت ها و کسب و کار های نوپا، در فضای مجازی پیگیری کنند.

امروزه بسیاری از شرکتهای فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ و ارائه خدمات اینستاگرام، این شرط را برای کارجویان خود دارند که حداقل آشنایی های لازم را در کار با اینستاگرام داشته باشند. این موضوع خود یکی دیگر از دلایلی است که به شما اثبات میکند لازم است در اینستاگرام، کسب و کار خود را رونق بدهید.

در نظر داشته باشیدکه اینستاگرام میتواند ویترین خدمات و کار های شما برای مشتریانتان باشد.

مشتریان بسیاری که در فضای مجازی به عنوان کاربران شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند و ممکن است به دنبال خدمات شرکتهایی مانند شرکت شما باشند و اینستاگرام، این فرصت را به شما میدهد که بتوانید خدمات خود را به این دسته از افراد ارائه دهید و محصولاتتان را با آن ها به اشتراک بگذارید.

اما همانطور که گفته شد، این موارد نیازمند این است که شما حتما از یک مدیر حرفه ای برای صفحه اینستاگرامتان و مدیریت این صفحه استفاده کنید. درصورتی که بخواهید پیشرفت کاری خودتان را بالا ببرید، وجود یک مدیریت حرفه ای که به اصول و باید ها و نباید های اینستاگرام آشنا باشد از ضروریات است. مگر اینکه شما خود بتوانید از این اصول پیروی کنید که معمولا توجه به این مسائل برای کسب و کارها قدری زمان بر است.

بطور کلی، کار کردن و رونق در شبکه های اجتماعی، بخصوص در اینستاگرام، نیازمند پیگیری اصول و باید ها و نباید هایی است که اگر از آنها تبعیت کنید، میتوانید انتظار پیشرفت در شبکه های اجتماعی را داشته باشید. در ادامه مطلب، به شما بیشتر در رابطه با این اصول ها و باید ها و نباید ها خواهیم گفت.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

استفاده از اینستاگرام، چه باید ها و نباید هایی دارد؟

همانطور که گفته شد، در اینستاگرام هم مانند شبکه های اجتماعی مختلف دیگر، لازم است که از یک سری باید ها و نباید ها تبعیت کنید تا بتوانیم شاهد موفقیت های بیشتری در آن باشیم. آشنایی با قوانین اینستاگرام، اولین مورد است. شما لازم است که همواره با قوانین شبکه های اجتماعی و بخصوص، اینستاگرام آشنایی کافی داشته باشید تا بتوانید انتظار یک عملکرد حرفه ای تر را داشته باشید.

استفاده از اینستاگرام، چه باید ها و نباید هایی دارد؟
استفاده از اینستاگرام، چه باید ها و نباید هایی دارد؟

اینستاگرام برای مخاطبان و کاربرانش یک سری قوانین وضع کرده است که درصورت عدم رعایت این قوانین، ممکن است که حساب شما بطور کامل بسته شود و یا محدودیت هایی برای فعالیت شما در اینستاگرام اعمال شود.

این محدودیت ها باعث میشوند که نتوانید به خوبی فعالیت های بیشتری جهت رونق کسب و کار خود انجام دهید و درنهایت، اعتبار کار شما را پایین میاورد و به نام و برند شما لطمه های بسیاری وارد میکند.

اولین موضوعی که باید برای فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام در نظر داشته باشید، پیروی کردن از این قوانین است.

پس این مسئله را باید در نظر بگیرید که درصورتی که از طرف اینستاگرام، به هر دلیلی، پیامی دریافت کردید که به شما بابت مسئله ای اخطار داده است، حتما این مسئله را جدی بگیرید.

البته دانستن قوانین اینستاگرام و مسائلی که معمولا ممکن است در این شبکه اجتماعی بوجود بیاید، کار مشکلی است. درصورتی که بخواهید بصورت حرفه ای فعالیت خود را در اینستاگرام پیگیری کنید، برای شناخت بهتر قوانین لازم است که از یک مدیر حرفه ای برای صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید.

موضوع بعدی، این است که شما در شبکه های اجتماعی، باید توجه داشته باشید که به افراد بسیاری با سلیقه های مختلف رو به رو هستید. لازم است که بررسی های لازم را بصورت های مختلف انجام بدهید تا بهتر با نحوه انتخاب صفحات مناسب توسط کاربران آشنا شوید.

موضوع مهمی که باید حتما در اینستاگرام رعایت کنید، مسئله هشتگ گذاری است. هشتگ ها یکی از راه هایی است که میتواند یک پل ارتباطی میان شما و کاربران دیگر اینستاگرام باشد. درحقیقت، شما با هشتگ گذاری صحیح، همان کاری را پیگیری می کنید که در بحث کلمات کلیدی در وب سایت ها مطرح است.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

جستجو در اینستاگرام

البته این موضوع متفاوت است. ولی روال کار تقریبا مشابه است. افراد بسیاری هستند که وقتی در اینستاگرام کلمه و یا جملاتی خاصی را جستجو می کنند، هشتگ های مرتبط با این کلمات را انتخاب می کنند و اگر در نتایج، محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند، به پیج مورد نظر وارد میشوند و احتمال بسیار زیاد، به عنوان یک کاربر در صفحه شما باقی میمانند. به همین دلیل است که توجه به هشتگ گذاری ها به عنوان یک اصل مهم در جذب مخاطب در اینستاگرام میباشد.

اما هشتگ ها تنها به نامشان نیست که مهم هستند، بلکه هشتگ ها لازم است که توسط کاربران در زمان های مناسب گذاشته شوند. در واقع شما باید بدانید که هشتگ ها را چه زمانی، در چه موقعیتی با چه شرایطی بگذارید.

جستجو در اینستاگرام
جستجو در اینستاگرام

هشتگ گذاری و انتخاب جملاتی که ممکن است در یک بازه زمانی خاص، ترند باشند و یا به تعریفی دیگر، به عنوان یک هشتگ محبوب توسط مخاطبان بیشتر مورد جستجو قرار گرفته باشد، میتواند کمک بسیاری به جذب مخاطب برای پیج شما بکند.

بگذارید کمی این مسئله را بیشتر باز کنیم، درنظر بگیرید که در فصل خاصی، مثلا زمستان، میخواهید که مطلبی را پست کنید. قطعا این مطلب شما اگر در رابطه با زمستان، شرایط بخصوص آب و هوایی و مطالبی از این دست باشد و هشتگ هایی مرتبط با این عناوین داشته باشد، می تواند به جذب مخاطبان بیشتری برای شما کمک کند. به این دلیل که مخاطبان در یک بازه بخصوص، مانند فصل زمستان به دنبال مطالب و هشتگ های مرتبط با آن موضوع هستند.این موضوع در رابطه با مسائل مختلف هم صدق میکند.

ممکن است که یک موضوع خاص اجتماعی، در یک بازه زمانی بیشتر در نظر مردم مطرح شده باشد.

از آنجایی که اینستاگرام هم نقش بسیار زیادی در زندگی افراد دارد و افراد دیدگاه های خود را در رابطه با مسائل مختلف، در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک میگذارند، هشتگ گذاری ها در رابطه با مسائل مختلف اجتماعی و یا سیاسی و بطور کلی، اتفاقات روز دنیا، در یک بازه خاص بیشتر می شود.

شما باید توجه کنید که این هشتگ ها تا چه اندازه مطرح هستند، در چه زمینه ای استفاده می شوند و شما چگونه میتوانید در محتوای خود از این هشتگ ها استفاده کنید.

درنظر داشته باشید، هر موضوعی را در بازه زمانی مخصوص به خود پیگیری کنید، چرا که  وقتی یک اتفاق، از تب و تاب گذشته خود بیافتد، دیگر توسط مردم جستجو نمیشود و به همین دلیل، هشتگ هایی که بکار می برید تنها ظاهر محتوای شما را بهم میریزد و شما را به عنوان یک پیج به روز به مخاطبانتان معرفی نمیکند.

در اینستاگرام، به دلیل تمرکز بیشتری که بر محتوای تصویری دارد، حتما لازم است که از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت و مناسب استفاده کنید. شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تصاویر شما هرچه با کیفیت تر و حرفه ای تر انتخاب شده و یا حتی، ساخته شود، بیشتر بر ذهن مخاطب شما تاثیر میگذارد و شما را بیشتر به عنوان یک کسب و کار حرفه ای به مخاطب معرفی می کند.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

هشتگ و ورود مخاطبین به پیج شما

در این بین، هرچند که محتوای متنی و هشتگ های شما ممکن است نقش پر رنگی در ورود مخاطبان به صفحات شما داشته باشد،

ولی آنچه باعث میشود مخاطب در صفحه شما زمان بیشتری را صرف کند، کیفیت تصاویر و نحوه نمایش آن ها میباشد.

تا حد امکان، سعی کنید از تصاویر بی کیفیت و یا غیر مرتبط استفاده نکنید. استفاده از تصاویر و محتوای بی کیفیت، یک کار کاملا غیر حرفه ای است که اصلا مورد پسند مخاطبان نیست و نمیتواند نتیجه مناسبی برای شما داشته باشد.

در انتخاب تصاویر و ویدئوها، حدالامکان سعی کنید از تصاویر اختصاصی استفاده کنید. اکثرا پیج ها و کسب و کار های بزرگ و حرفه ای، سعی میکنند از مدیران حرفه ای در صفحات اینستاگرام خود استفاده کنند تا در تهیه تصاویر اختصاصی و محتوای حرفه ای برای صفحه اینستاگرام آن ها، به آنها خدماتی را ارائه دهد.

در این زمینه مهم است که حتی اگر به هردلیلی، نمیتوانید از تصاویر اختصاصی استفاده کنید، توجه کنید که تصاویری که استفاده میکنید مربوط به برند های دیگر و بخصوص، برند های رقیب نباشد. این تصاویر بهتر است که فاقد هرگونه لوگو و آرم و نشان خاصی باشد و درنهایت اینکه، حتما باید تصاویر شما با موضوعی که در محتوای متنی به آن اشاره کرده اید همخوانی داشته باشد.

هشتگ و ورود مخاطبین به پیج شما
هشتگ و ورود مخاطبین به پیج شما

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

محتوای تصویری

محتوای تصویری شما لازم است که بتواند نظر مخاطب را جلب کند و در نهایت، این محتوای متنی شما است که میتواند بر مخاطب تاثیر گذاری داشته باشد.

تبلیغات به تنهایی برای مخاطبان شما جذاب نیست. اگر میخواهید در صفحه اینستاگرام خود، تبلیغات برند و کسب و کار خود را پیگیری کنید، لازم است که از پرداختن تنها به موضوع تبلیغات و بازاریابی و فروش در اینستاگرامتان خود داری کنید و در کنار محتوای تبلیغاتی، به تولید محتوای کاربرپسند و جذاب بپردازید.

مخاطبان شما هیچگاه از تبلیغات استقبال نمیکنند مگر در لا به لای محتوای شما و پست های مختلف گذاشته شود و یا به گونه ای در پست قرار بگیرد که توسط مخاطب آزاردهنده تشخیص داده نشود.

محتوای تصویری
محتوای تصویری

این موضوع بسیار در تعیین شما به عنوان یک پیج حرفه ای تاثیرگذار است.

قواعد مختلفی در کار با اینستاگرام وجود دارد. از تعیین زمان بندی برای انتشار مطالب گرفته تا نحوه تولید محتوا در اینستاگرام.

اما آنچه برای اکثریت مهم است، میزان دنبال کنندگان صفحه شماست.

این موضوع یکی از اهداف اصلی صفحات در شبکه های مجازی است چرا که، صفحاتی که از دنبال کنندگان بیشتری در پیج هایشان برخوردار هستند، اعتبار بیشتری هم نزد مخاطبان و کاربران شبکه های اجتماعی دارند. مخصوصا که تعداد دنبال کنندگان در صفحات اینستاگرام، در صدر قرار دارد و محل قرار گیری آن دقیقا در موقعیتی است که به محض ورود توسط مخاطب خوانده میشود.

راه های بسیاری در جذب مخاطب در اینستاگرام وجود دارد، ولی مهمترین بخش قضیه این است که شما هرگز نباید سمت استفاده از دنبال کنندگان تقلبی و فیک بروید. به این موضوع توجه بسیاری داشته باشید چرا که در نگاه اول، شاید شما ببینید که صفحه شما تعداد بسیاری دنبال کننده دارد که روز به روز بیشتر می شود.

اما این تنها ظاهر قضیه است چرا که این فالوور ها، معمولا تقلبی هستند و به راحتی از میزان بازدید هایی که از پست های شما شده است و میزان لایک ها و کامنت ها، کاربران میتوانند بفهمند که چند درصد از این میزان واقعی و چند درصد غیر واقعی است. بهتر است سمت این کار نروید مگر در شرایطی که از میزان کمی از فالوور های تقلبی استفاده کنید و درکنار آن، میزان بسیار بیشتری هم دنبال کنندگان واقعی داشته باشید.

فالوور تقلبی

مخاطبان شما، با دریافتن این حقیقت که شما از فالوور های تقلبی استفاده می کنید، حتما به اعتبار شما و کسب و کار شما شک می کنند و همین امر ممکن است باعث ریزش مخاطب از صفحات شما بشود و در نهایت، بی اعتماد بسیاری را برای کسب و کار و برند تجاری شما به بار می آورد.

پس بهتر است که از روش های کاملا اصولی و استاندارد برای جذب مخاطب در اینستاگرام استفاده کنید. روش هایی که عمدتا بر پایه تولید محتوای حرفه ای و استفاده از الگوریتم ها و چارچوب های استاندارد و قانونی اینستاگرام برای جذب مخاطب است.

فالوور تقلبی
فالوور تقلبی

اگر شما بتوانید محصولات خاصی را ارائه دهید که برای مخاطبان شما جذاب و خلاقانه باشد، میتوانید انتظار بازدید بیشتر از صفحات مجازی خودتان، با اندکی تبلیغات داشته باشید. این موضوع را در نظر داشته باشید که در اینجا بحث اصلا بر کمیت نیست، بلکه کیفیت است که باعث اعتماد بیشتر و جذب مخاطب دائمی برای صفحات مجازی شما میشود.

اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی است که در آن میتوانید مطالب خود را به اشتراک بگذارید و یا از مطالب به اشتراک گذاشته شده قبلی استفاده کنید. به این دلیل که خودتان را به واقعیت و تصورات واقعی اطرافیانتان نزدیک کنید، بهتر است خیلی خیالی نباشید، حتما آدم به روزی باشید و از مطالب روز دنیا فورا آگاهی پیدا کنید و سعی کنید این موضوع را در کارتان پیگیری کنید.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

مطالب خارج تخصصتان را منتشر نکنید

بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشید که اینستاگرام، تنوع بالایی از عقاید و تفکرات را در خودش جای داده است. پس با انتشار مطالبی خارج از حوزه تخصصیتان یا شرایطی که این مطالب باعث آزار عده ای خاص شود پرهیز کنید.

این موضوع هم ممکن است از طرف اینستاگرام پیگیری شود، هم ممکن است جریمه های سنگینی برای کسب و کار شما داشته باشد و تمامی اعتبار برند شما را در یک لحظه و تنها با انتشار یک مطلب از بین ببرد.

شما اگر بدانید که در اینستاگرام، چه زمانی چه مواردی را باید پیگیری کنید و درچه زمانی، باید ها و نباید ها را بطور صحیح دنبال کنید و تکنیک های مختلف را در استفاده از اینستاگرام بشناسید، میتوانید شاهد یک پیشرفت شگرف در کسب و کارتان باشید، هرچند که درصورت رعایت نکردن یک سری موارد، تمامی اعتبار شما از بین می رود.

مطالب خارج تخصصتان را منتشر نکنید

توجه به این باید ها و نباید ها، درکنار موارد بیشمار دیگری که می تواند در این مطلب جای بگیرید، یک وظیفه حرفه ای است که تنها از یک مدیر پیج حرفه ای بر می آید. شبکه اجتماعی ارزش سرمایه گذاری را دارد و استفاده از مدیران حرفه ای برای صفحات اینستاگرام شما، میتواند یک سرمایه گذاری بسیار عالی برای کسب درآمد بیشتر، اعتبار بالاتر و شناخت و مطرح شدن بیشتر برند شما باشد.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

چرا باید از یک مدیر حرفه ای برای صفحه اینستاگرامتان استفاده کنید؟

شاید تا اینجای مطلب، دریافته باشید که چه اندازه بر استفاده از مدیر حرفه ای برای صفحات اینستاگرام تاکید کرده ایم.

مدیر پیج اینستاگرام، اگر بصورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کند، میتواند پیشرفت بسیاری را در معرفی و مطرح کردن کسب و کار شما داشته باشد. همانطور که پیش از این گفته شد، پیج شما در اینستاگرام، به عنوان ویترین کار شما است و اهمیت بسیار بالایی برای شما میتواند داشته باشد.

چرا باید از یک مدیر حرفه ای برای صفحه اینستاگرامتان استفاده کنید؟
چرا باید از یک مدیر حرفه ای برای صفحه اینستاگرامتان استفاده کنید؟

حال این موضوع به دلیل باید ها و نباید هایی که پیشتر به آن اشاره کرده ایم، لازم است که توسط افرادی حرفه ای که خود در این زمینه فعالیت میکنند انجام شود. بخصوص اگر صفحه اینستاگرام شما، یک صفحه کاری باشد که بخواهید از آن کسب درآمد کنید یا به طریقی، به کسب و کار شما و معرفی آن مربوط باشد، رعایت این موارد میتواند اعتبار برند شما را افزایش دهد، پس لازم است که حتما به آن توجه کنید.

چرا باید از یک مدیر حرفه ای برای صفحه اینستاگرامتان استفاده کنید؟
چرا باید از یک مدیر حرفه ای برای صفحه اینستاگرامتان استفاده کنید؟

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

سپردن مدیریت صفحه شما به یک مدیر حرفه ای

سپردن مدیریت صفحه شما به یک مدیر حرفه ای، در واقع راهی است که بتوانید زمان بیشتری برای تمرکز کردن بر کسب و کار خود داشته باشید و زمانی را که لازم است صرف توجه به محتوای صفحه اینستاگرامتان بپردازید را صرفه جویی کنید.

مدیر صفحه شما به شما کمک میکند که فارغ از دغدغه هایی که نسبت به تولید محتوا و یا توجه به جزئیات مربوط به فعالیت در اینستاگرام دارید، به کلیات و استراتژی های کاریتان در اینستاگرام بپردازید و باقی موارد به مدیران حرفه ای بسپارید.

سپردن مدیریت صفحه شما به یک مدیر حرفه ای
سپردن مدیریت صفحه شما به یک مدیر حرفه ای

بهتر است بدانید، وقتی کسب و کار شما به مرحله ای برسد که از محبوبیت بالایی برخوردار باشد، در این زمان دیگر جای اشتباهی وجود ندارد، پس بهتر است که کسب و کار خود را در اینستاگرام به کسانی بسپارید که از دانش فنی و تخصصی لازم در این زمینه برخوردار هستند.

همه این ها، دلایل مهمی هستند که شما لازم است از یک مدیر حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرامتان، استفاده کنید.

شما در حال مطالعه مقاله مدیریت پیج کاری اینستاگرام هستید

نقش مدیر برای مدیریت صفحه اینستاگرام چیست؟

با روشن شدن اهمیت استفاده از مدیر برای مدیریت پیج اینستاگرام کاری شما، لازم است کمی هم در رابطه با وظایف و نقش مدیر پیج اینستاگرام هم بگوییم. در واقع مدیران اینستاگرام، دایره وسیعی از وظایف را برعهده دارند که شما می توانید آن ها را مطابق میلتان به آن ها بسپارید

البته میزان تخصص آن ها در زمینه های مختلف هم مطرح است. گاهی ممکن است یک صفحه اینستاگرام، در ابتدای کار به یک مدیر که تنها به تولید محتوای متنی مناسب و یک سری اصول اولیه آشنایی دارد، احتیاج داشته باشد. ولی با مرور زمان و بیشتر شدن تعداد کاربران صفحه، لازم است که شما از مدیرانی حرفه ای تر که بتوانند نقش های بیشتری را ایفا کنند استفاده کنید.

نقش مدیر برای مدیریت صفحه اینستاگرام چیست؟
نقش مدیر برای مدیریت صفحه اینستاگرام چیست؟

معمولا در صفحات حرفه ای، مدیرانی استخدام میشوند که بتوانند محتوای متنی خود را، همراه با محتوای تصویری حرفه ای ارائه دهند. به این معنی که بتوانند با استفاده از تکنیک های مختلف، عکاسی اختصاصی را برای پیج شما انجام دهند و یا بتوانند با تکنیک های مختلف موشن گرافی، به ساخت ویدئوهای حرفه ای بپردازند.

شاید در نگاه اول این مسائل خیلی حرفه ای و پیچیده باشد، ولی بهتر است بدانید یک مدیر حرفه ای، باید توانایی این موضوع را داشته باشد که از پس این موارد، بر بیاید.

اما این مهم معمولا به تیم های تولید محتوای مختلف سپارده میشود و یا مدیران خود به تنهایی این وظیفه را برعهده میگیرند.

مدیر صفحه شما، لازم است که بتواند زمان بیشتری را در مدیریت صفحه شما بگذراند، به این معنا که بتواند وقت لازم را برای جذب مخاطب با تکنیک های مختلف بگذارد و یا به پاسخگویی به نظرات و بازخورد های مخاطبان بپردازد.

مدیر پیج اینستاگرام ، لازم است که با اصول سئو در شبکه های اجتماعی آشنایی داشته باشد، بداند چه زمانی برای هشتگ گذاری لازم است و چه زمانی هم باید به دیگر موارد بپردازد. مدیر پیج شما، باید این توانایی را داشته باشد که مدام به تجزیه و تحلیل اینستاگرام، هشتگ های ترند شده و مسائل روز بپردازد. همچنین، درکنار کلیه این موارد، لازم است که مدیر پیج اینستاگرام شما، بتواند به تحلیل رقبا و آنالیز فعالیت های آن ها بپردازد تا با آگاهی از روند کاری آن ها، شما را همسو با آنها، به پیش ببرد.

مدیر شما باید تسلط کافی به اینستاگرام و تکنیک های فنی آن داشته باشد، به زبان کلی، قبل از هر چیز باید توانایی کارکردن حرفه ای با تمامی عناصر و اجزای اینستاگرام را داشته باشد.

مدیر پیج اینستاگرام، لازم است که به پشتیبانی از محتوا و مطالب مختلف صفحه شما بپردازد و هرجا مشکلی در محتوا مشاهده شد، فورا آن را برطرف کند. برای اکثر کسب وکارها، مدیریت حرفه ای صفحه شما به صورت دورکاری انجام میشود. ولی گاها پیش می آید که برای یک کسب و کار به خصوص، مدیر صفحه اینستاگرام در محل حاضر باشد و در ساعات مشخصی، به تولید محتوا و ارائه خدمات به شما بپردازد.

البته، فراموش نشود که گاها مدیران صفحات اینستاگرام، مواردی مانند تامین امنیت صفحه شما را هم برعهده می گیرند که این مسئولیت ها، معمولا بصورت اختیاری توسط شما، با توجه به تخصص های مدیر انتخاب می شود.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید