قیمت تولید محتوا برای سایت

قیمت تولید محتوا برای سایت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

قیمت تولید محتوا برای سایت بسیار مهم است . چرا که یک سایت خوب و موفق ، با آمار بالایی از بازدید ، در موتورهای جستجو نیاز به محتوایی مفید و با کیفیت دارد . هنگام ایجاد محتوا ، اطلاعات رایگان و مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید ، مشتریان بالقوه را به وب سایت خود جذب می کنید و مشتریان موجود را از طریق تعامل با کیفیت حفظ می کنید.

 

 

 

قیمت تولید محتوا برای سایت
قیمت تولید محتوا برای سایت

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

با رشد چشمگیر کسب و کارهای اینترنتی و سایت های مختلف تولید محتوا نیز مورد توجه قرار گرفته است. اگر شما هم به دنبال مطالب در مورد قیمت تولید محتوا برای سایت و یا اینستاگرام هستید مطالب زیر را از دست ندهید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

1 –نحوه محاسبه هزینه تولید محتوا و تعرفه های تولید محتوا به چه صورت است؟

2 – هزینه محتوا گذاری و محاسبه هزینه محتوا گذاری چگونه است؟

3 – حقوق تولید محتوا و دستمزد تولید محتوا چقدر است؟

4 – قیمت تولید محتوای الکترونیکی چقدر است؟

5 – قیمت محتوا و تعرفه تولید محتوای متنی چیست؟

6 – هزینه تولید محتوا اینستاگرام و تعرفه تولید محتوا اینستاگرام چگونه است؟

[/stextbox]

قیمت تولید محتوا برای سایت
قیمت تولید محتوا برای سایت

از این قبیل سوالات شاید به ذهن شما هم خطور کرده باشد. در ادامه سعی داریم اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما بدهیم.

1 – نحوه محاسبه هزینه تولید محتوا و تعرفه های تولید محتوا به چه صورت است؟

تولید محتوا در واقع فرآیند تولید ایده های موضوعی است که برای شخص خریدار شما و استفاده کنندگان از سایت شما جذاب است ، ایجاد محتوای نوشتاری یا تصویری در مورد آن ایده ها ، و ایجاد این اطلاعات به عنوان وبلاگ ، ویدئو ، اینفوگرافیک یا سایر قالب هاست.

هزینه محتوا گذاری و تعرفه ها و نحوه محاسبه تولید محتوا به عوامل متعددی بستگی دارد. امروزه بازاریابی اینترنتی بسیار پویا و فعال در حال رشد است، و همچنین شرکت ها به سایت خود بسیار اهمیت می دهند.

1 – نحوه محاسبه هزینه تولید محتوا و تعرفه های تولید محتوا به چه صورت است؟
1 – نحوه محاسبه هزینه تولید محتوا و تعرفه های تولید محتوا به چه صورت است؟

شرط داشتن یک سایت خوب با آمار بازدید بالا ، محتوای خوب و مفید است ، پس در این زمینه محتوا بسیار نقش مهم و کلیدی دارد ، به تبع آن ، هزینه محتوا گذاری و تعرفه های تولید محتوا نیز مطرح می شود. بالا بودن آمار بازدید و محبوبیت سایت ها بی دلیل نیست.

تهیه محتوای آن ها مطابق استاندارد های سئو بوده و دارای ویژگی های خاصی است. از موارد مهمی که برای هزینه محتواگذاری و محاسبه هزینه تولید محتوا می توان نام برد به شرح ذیل است. البته مشخص است که تعرفه های تولید محتوا با توجه به انواع مشتریان و نوع محتوایی که نیاز دارند و البته شرکت تولید کننده متفاوت است.

الف – اولین مورد کیفیت محتوا می باشد که مهم ترین عامل در قیمت تولید محتوا برای سایت است.

یک محتوای با کیفیت و موثر به مرور زمان تاثیر خود را نمایان می کند و به نوعی یک سرمایه تمام نشدنی تلقی می شود.

ب – دومین مورد را می توان  به تخصص اختصاص داد. واضح است که متن هایی که تخصصی می شوند قیمت تولید محتوا برای سایت نیز بیشتر می شود.

ج – مورد سوم در مورد روابطی است که ممکن است شرکت هایی که تولید محتوا انجام می دهند داشته باشند به این معنی که با توجه به روابط با فعالان بزرگ ، قیمت و تعرفه را بالاتر در نظر بگیرند.

د – مورد چهارم در مورد تعداد نویسندگان است. شرکت هایی که تعداد نویسندگان بیشتری دارند به لحاظ تنوع و سرعت بالاتر ، کارایی بیشتری دارند. بنابراین می توان از این مورد به عنوان یکی از آیتم های موثر بر قیمت تولید محتوا برای سایت نام برد.

ه – گوناگونی و تنوع انواع محتوا را می توان به عنوان عامل تاثیر گذار پنجم لحاظ کرد. شرکت هایی که انواع گوناگونی  از محتوا را اعم از متنی، تصویری، ویدئویی و … را تولید می کنند دارای تعرفه های تولید محتوای متفاوتی هستند.

و – عامل ششم زمانبندی است. شرکت هایی که محتوای تولید شده را در بازه زمانی صحیح و درست ارائه می دهند نیز می بایست در محاسبه هزینه تولید محتوا و تعرفه ها اثر گذار باشند.

ز – عامل هفتم که تجربه و سابقه است. محتوای خوب و موثر فقط با تجربه به دست می آید پس شرکت هایی که تجربه بالاتری دارند هم ممکن است هزینه و تعرفه بالاتری داشته باشند.

ح – مشتری عامل هشتم است. قطعا اعتبار هر مجموعه را مشتریان آن مجموعه ایجاد می کنند. پس شرکت هایی که مشتریان معتبری دارند یعنی موفق بوده اند و درست عمل کرده اند پس جای تعجب نیست که تعرفه و هزینه تولید محتوای آن ها بیش تر باشد.

البته موارد مختلف دیگری در تعرفه های تولید محتوا نقش دارند که در زیر به تشریح آن ها می پردازیم.

مورد اول تعداد کاراکترها است. شرکت هایی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند تعرفه خدمات خود را برای تولید محتوا براساس تعداد کلمات و کاراکتر ها در هر متن مشخص می کنند. هر چند که این مورد شاید برای تعرفه بندی و هزینه گذاری خیلی مناسب نباشد اما همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.

مورد دوم نوع خدمات تولید محتوا می باشد ، نوع مطالبی که توسط مشتریان سفارش داده می شود می تواند در نحوه محاسبه هزینه و تعرفه تاثیر گذار باشد.

وقتی برای تهیه یک کتاب یا یک رفرنس یا همان مرجع ، همکاری می کنید هزینه بالاتر از مطالبی است که به صورت ترجمه و یا با حساسیت کمتری تولید می شوند.

مورد سوم که همان تخصصی یا عمومی بودن محتوا است. واضح است مطالبی که جنبه تخصصی دارند نیاز به یک نویسنده متخصص دارد اما در مورد مطالب عمومی اکثر نویسنده ها می توانند فعالیت کنند پس قاعدتا در مورد مطالب عمومی هزینه کمتر خواهد بود.

مورد چهارم حجمی بودن مطالب است که واضح است وقتی حجم سفارش یک مشتری بیشتر باشد تعرفه تولید محتوا کمتر خواهد بود. یعنی تعرفه برای مشتریان موردی و یا با حجم پایین از سفارشات هزینه بالاتر از مشتریانی است که به طور مداوم با شرکت فعالیت دارند و حجم مطالب بیشتری سفارش می دهند.

تولید محتوا از آن دست مواردی است که باید بسیار جدی گرفته شود چرا که تجربه نشان داده تمامی سایت های قدرتمند و پر بازدید مانند سایت دیجی کالا، ورزش 3 و … از محتوای فراوان و البته یونیک استفاده کرده اند و به موفقیت رسیده اند. پس با تعیین یک برنامه دقیق و درست برای تولید یک محتوای دقیق و مناسب می توان موقعیت سایت را بسیار عالی ساخت.

2 – هزینه محتوا گذاری و محاسبه هزینه محتوا گذاری چگونه است؟ 

تولید محتوا مهم ترین عنصر برای هرگونه فعالیت در رسانه های اجتماعی است. به همین دلیل ما قصد داریم محتوای اصلی تولید کنیم که نماینده برند شما باشد. ما محتوای خود را برای پخش در کانال های رسانه های اجتماعی شما طراحی می کنیم. … این تنها با هدف درگیر کردن طرفداران و طرفداران رسانه های اجتماعی شما استفاده می شود.

محتوا گذاری به معنای درج و چیدمان محتویات و مطالب در هر وب سایت است. این مطالب می تواند شامل (متن، عکس، فیلم، نمونه کارهای موجود و … ) باشد. مهم ترین اصل یک وب سایت هم همان محتوا گذاری می باشد.

2 – هزینه محتوا گذاری و محاسبه هزینه محتوا گذاری چگونه است؟ 
2 – هزینه محتوا گذاری و محاسبه هزینه محتوا گذاری چگونه است؟

هزینه محتواگذاری سایت توسط شرکت و محاسبه هزینه محتوا گذاری ، عوامل متعددی را در بر می گیرد.

  • اصول بهینه سازی سایت یا همان (SEO) در محتوا گذاری رعایت شود تا سایت در موتورهای جستجو موفق باشد. این موضوع به خصوص برای کسانی که می خواهند حتما سایتشان در صفحه اول باشد باید به این نکته بسیار توجه کنند. برای مثال برای صفحه اول وب سایت یک پاراگراف که بیش تر از 150 کلمه را دارد باید در مورد زمینه کاری و فعالیت مجموعه با توجه به کلمات کلیدی وجود داشته باشد تا در محتوا گذاری سایت دارای نتیجه مطلوب و بهینه باشد.
  • همخوانی داشتن موضوع صفحات سایت با مطالبی که در آن صفحات درج می شود بسیار ضروری است. و نکته بسیار مهم این است که مطالب صفحات به هیچ وجه نباید کپی باشد. و مطالب مفید و کاربردی با ادبیات روان و خوانا باشد.
  • بی ربط نبودن کلمات با اصل موضوع و تطابق کلمات کلیدی با موضوع اصلی سایت. نکته مهم در این مورد این است که کلمات کلیدی تکرار شوند.
  • محتوا گذاری سایت برای خوانندگان مفهوم و قابل درک و جذاب باشد.
  • متون در محتوا گذاری دارای فونت و اندازه مناسب باشند، تا بتواند برای خوانندگان جذابیت داشته باشد و خسته کننده نشود.
  • تگ های h2,H2…هم می توانند در محتواگذاری تاثیرگذار باشند.
  • استفاده از عکس ها و تصاویر مرتبط با موضوع. حتی می توان از لینک مربوطه آن ها هم بهره برد.
  • تیترها نقش بسیار مهمی را دارند.
  • در محتوای سایت از تبلیغات هم می توان استفاده کرد.

پس هرچه خدمات فوق اصولی تر و دقیق تر صورت گیرد قاعدتا هزینه محتوا گذاری و محاسبه آن بیشتر خواهد بود.

هزینه محتواگذاری سایت توسط شرکت و محاسبه هزینه محتوا گذاری ، عوامل متعددی را در بر می گیرد.
هزینه محتواگذاری سایت توسط شرکت و محاسبه هزینه محتوا گذاری ، عوامل متعددی را در بر می گیرد.

3 – حقوق تولید محتوا و دستمزد تولید محتوا چقدر است؟

تعیین حقوق و دستمزد تولید محتوا نیز عوامل بسیاری را در بر می گیرد. شما احتمالاً شنیده اید که بازاریابی محتوا که از آن به عنوان “رهبری فکری” یاد می شود. برای اینکه یک رهبر فکری باشید ، باید بدانید که دیگران چه می گویند ، از آن معنا پیدا کنید و سپس چیزی اصلی را به مکالمه اضافه کنید.

این بدان معناست که کل تیم محتوای شما باید وقت خود را صرف خواندن وبلاگ های صنعت ، دنبال کردن هشتگ های صنعت در توییتر ، و نگاه خود را برای ایده ها و روندهای جدید باز نگه دارند. بعضی اوقات ، به نظر نمی رسد که این تحقیق و خواندن چیزهای زیادی را به دست آورد ، اما بدون خیس شدن در محتوای صنعت ، ایجاد چیزهای قابل توجه  دشوار است.

3 – حقوق تولید محتوا و دستمزد تولید محتوا چقدر است؟
3 – حقوق تولید محتوا و دستمزد تولید محتوا چقدر است؟

خلاقیت در تولید محتوا بسیار مهم است زیرا بدون خلاقیت نمی توان محتوای با کیفیت، جذاب، یونیک و موثر تولید کرد. هماهنگی محتوا نیز در این میان مطرح است. در بازاریابی محتوا پیچیده است.

در غیر این صورت مجموعه ای از محتواهایی دارید که در یک سمت نیستند و هر کدام به یک سمت و سو پرواز می کنند. بدون تدبیر ، خلاقیت و هماهنگی محتوای شما نتیجه خوبی نخواهید داشت.  بخش عظیمی از هر منوی بازاریابی ، محتوای سالم است. با کپی از وب سایت و پست های وبلاگ با کیفیت ، برنامه بازاریابی محتوای شما دچار سوء تغذیه خواهد شد.

همه به طرق مختلف یاد می گیرند و در حالی که ممکن است یک روز تمام از خواندن پست های وبلاگ راضی باشند ، ممکن است شخص دیگری بخواهد یک فیلم دو دقیقه ای تماشا کند تا این حس را به شما بدهد که چگونه فکر می کنید و چه کسی هستید.

در حالی که فیلم ها کاملاً ضروری نیستند ، آنها به بازدید کنندگان سایت این فرصت را می دهند تا از مشروعیت مشاغل شما استفاده کنند.

ایجاد فیلم های با کیفیت می تواند در مقایسه با پیش نویس پست وبلاگ بسیار وقت گیر و پرهزینه باشد ، بنابراین ممکن است شما نتوانید هر هفته یک بار دیگر آن را بسازید ، اما مطمئناً باید ویدیو را به عنوان روشی برای تکمیل پیشنهادات محتوای متنی خود در نظر بگیرید.

مطالعات موردی یکی از قانع کننده ترین راه های فروش است. نشان دادن کار خوبی که برای دیگران انجام داده اید. مهم نیست که پست های وبلاگ و کپی وب سایت شما چقدر درخشان ، آموزنده و جالب باشد ، مشتریان یا مشتریان بالقوه می خواهند بدانند چه کس دیگری در  موفقیت با شما همکاری کرده است. مطالعات ساده و موردی ساده ، روش خوبی برای نشان دادن این موضوع است که آیا شما در پاسخ به یک سؤال اولیه ، آنها را در یک پست وبلاگ ذکر می کنید یا آنها را به مشتری بالقوه ارسال می کنید.

فیلم ها و مطالعات موردی تنها انواع محتوا نیستند که در این گروه جای می گیرند – شما همچنین می توانید اینفوگرافیک و پرتفوی تعاملی را در اینجا پرتاب کنید. نکته این است که وب سایت و کپی وبلاگ همیشه کافی نیست.

شما باید انواع متفاوتی برای انواع مختلف متفکرانی داشته باشید که توجه شما را به آنها جلب  می کند. وبینار و کتابهای الکترونیکی محتوایی مانند وبینارها و کتابهای الکترونیکی برای ضبط موارد مهم است. مردم به طور کلی مایل به ارسال اطلاعات تماس خود در ازای محتوای مهم مانند این هستند.

با توجه به مطالب بالا حقوق تولید محتوا متفاوت خواهد بود. زیرا که کارشناسانی که در این مورد فعالیت دارند نیز دارای تخصص ها  و تجربه های گوناگون هستند و البته کاری که باید انجام دهند نیز بسیار مهم است.

در ابتدا یک کارشناس متخصص و حرفه ای که می بایست تمام محتوای یک سایت اعم از محتوای متنی، محتوای صوتی و تصویری و … را تولید کند و حتی تولید محتوای صفحات مجازی مثل اینستاگرام هم بر عهده دارد. برای این شخص دستمزد تولید محتوا بالاتر از یک کارشناسی خواهد بود که فقط در یک زمینه مثلا تولید محتوای متنی فعالیت دارد. این که محتوای متنی از کدام روش های تولید فایل متنی است.

یعنی مطالب ترجمه ای هستند و یا تالیف شده اند و یا یک نوشته خلق شده است. مهارت هایی که یک کارشناس دارد شامل چه مواردی است ، مثلا تخصص به نرم افزارهای گرافیکی و به کار گرفتن آن می تواند در دستمزد موثر باشد. همچنین نحوه همکاری کارشناس که به صورت نیمه وقت، تمام وقت ویا دورکاری هست نیز از عوامل تاثیرگذار می باشد.

برای تعیین حقوق تولید محتوا می توان عوامل زیر را به صورت تیتروار مطرح نمود:

  • تخصص
  • تجربه
  • مهارت های مکمل
  • نحوه تولید محتوا
  • نوع محتوا
  • نحوه همکاری
برای تعیین حقوق تولید محتوا می توان عوامل زیر را به صورت تیتروار مطرح نمود:
برای تعیین حقوق تولید محتوا می توان عوامل زیر را به صورت تیتروار مطرح نمود:

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا برای سایت هستید

4 – قیمت تولید محتوای الکترونیکی چقدر است؟

ایجاد محتوای الکترونیکی هر چیزی است که توسط مخاطبان یک یا چند نفر قابل مشاهده است و می تواند به صورت آنلاین یا از طریق وب مورد استفاده قرار گیرد. تولید محتوا یا ایجاد محتوا به معنای ایجاد نوعی رسانه برای مصرف سایر افراد است. از آنجا که تولید محتوا به طور کلی به رسانه های الکترونیکی و دیجیتال مربوط می شود ، ما در اینجا درباره محتوای الکترونیکی صحبت می کنیم:

تولید محتوای الکترونیکی نقش بسیار بالایی در یادگیری از راه دور دارد پس اگر می خواهید یک آموزش از راه دور با کیفیت و موثر را داشته باشید باید در تولید محتوای الکترونیکی با دقت و با حساسیت سرمایه گذاری کنید.

داشتن یک استراتژی محتوا برای این منظور ضروری است. به طور کلی این محتوا به عنوان بلوک اطلاعات برای وب سایت ها تصور می شود که برای جلب توجه موتورهای جستجو و در عین حال ارائه اطلاعات به خواننده مورد استفاده قرار می گیرد.

با این حال ، تحولات اخیر در اینترنت همیشه در حال تغییر است، و  شامل محتوایی است که برای اهداف بازاریابی محتوا ایجاد شده است (معروف به بازاریابی محتوا) ، که یکی دیگر از نشانه های محبوب است. اگرچه ایجاد محتوای الکترونیکی مزایایی دارد.

مثال

به عنوان مثال ، به راحتی در دسترس است و تقاضای زیادی دارد. علاوه بر این ، همانطور که با شروع بازاریابی محتوا مشهود است ، یک کنج ثابت و سازگار برای ورود به آن است! داشتن دانش در مورد سئو و نوع نوشتن که خوانندگان وب ترجیح می دهند در این زمینه به شما کمک می کند.

دانستن اینکه مشتریان شما در کنار اجرای قدرتمند خلاق ، اجتماعی و سئو به چه چیزی اهمیت می دهند ، به این معنی است که می توانید محتواهایی ایجاد کنید که با ارزش ، مفید و به مراتب بیشتر از نتایج تجاری خاص از چیزی که براساس تعریف شخصی و ذهنی از “عالی” و الهام بخش باشد ایجاد کنید.

اهداف خود را تعریف کنید. محتوای عالی برای یک هدف خاص ایجاد می شود و این هدف نیاز به تعریف دارد. …

مخاطبان خود را تحقیق کنید. وقتی بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند ، استراتژی محتوای شما می تواند مؤثر باشد. …

روی کنج های خود متمرکز شوید. …

نتایج خود را اندازه بگیرید. …

به مشتریان خود گوش فرا دهید. …

محتوای خود را تقویت کنید. …

نتیجه

در قیمت تولید محتوای الکترونیکی می توان گفت که هیچ تعرفه و استاندارد خاصی وجود ندارد و معمولا ممکن است افرادی به عنوان سرمایه گذار در این پروژه ها وجود داشته باشند.

مثال
مثال

5 – قیمت محتوا و تعرفه تولید محتوای متنی چیست؟

گفتن اینکه ” اینترنت فضایی شلوغ است ” مثل این است که بگوییم در آسمان تعداد زیادی ستاره وجود دارد یا شن و ماسه موجود در ساحل یا اتمهای یک سلول. براساس آمار Live Internet Stats ، بیش از 1.9 میلیارد وب سایت وجود دارد

بیش از 3.5 میلیارد جستجو در هر روز در گوگل و تقریباً 350،000 توییت در هر دقیقه ارسال می شود. اما باید توجه داشت که محتوای خوب نوشته شده برای بهینه سازی وب در صدر نتایج جستجو قرار می گیرد و توجه خوانندگان را به خود جلب می کند.

محتوا هسته برند شما است. طراحی وب ، تصاویر ، فونت ها و رنگ های شما بخش بزرگی از برند شما را تشکیل می دهند. اما محتوا چیزی است که باعث می شود افراد اقدام کنند. محتوا شما را با مخاطب هدف خود ارتباط خواهد داد.

5 – قیمت محتوا و تعرفه تولید محتوای متنی چیست؟
5 – قیمت محتوا و تعرفه تولید محتوای متنی چیست؟

وب سایت شما به عنوان فروشگاه اصلی برند شما عمل می کند و در آنجا یک کار انجام می شود – در مورد کارهایی که می کنید به افراد مناسب بگویید و آن ها شما را به آن افراد متصل خواهند کرد. مواد بسیاری وجود دارد که به تحقق این امر کمک می کنند

اما محتوا در هر جنبه ای از فرآیند دخیل است. محتوا یک راه مطمئن برای افزایش علائم شما است. نمی توان تحمل کرد وقتی به وب سایت شخصی می روید و فقط یک سری تصاویر در آنجا هست که هیچ اطلاعاتی در مورد آنها نیست. محتوا بازدید کنندگان وب سایت را در یک مجله انجام می دهد.

اصولی وجود دارد که در قیمت محتوا و تعرفه محتوای متنی تاثیرگذار است . محتوایی که بر اساس  اصول زیر باشد را می توان محتوایی مفید و باکیفیت خواند که باعث می شود قیمت محتوا در آن ها بالاتر باشد.

اگر محتوایی با خصوصیات زیر برای سایت خود می خواهید تا سایتی موفق با بازدید بالا را از آن خود کنید احتمالا هزینه تولید محتوای متنی بالاتری نسبت به محتواهای متنی مبتدی و ناکارآمد خواهید داشت.

در ادامه باهم به بررسی 11 اصل کارآمد برای داشتن بهترین محتوای متنی برای سایت می پردازیم که تعیین کننده کیفیت و در نتیجه قیمت نهایی محتوای متنی شما خواهد بود .

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا برای سایت هستید

به شناسایی مخاطب خود بپردازید.

بسیاری از نویسندگان قبل از اینکه فکر کنند قلمشان را برداشته و شروع به نوشتن می کنند و یا دست روی صفحه کلید برده و شروع به تایپ می کنند در صورتی که باید قبل از این اقدام به این فکر کنید ، کسانی که قرار است مطلب را بخوانند چه کسانی هستند در واقع منظور همان مخاطبین شما است .

پس قبل از این که چیزی بنویسید چند سوال  ساده از خود  بپرسید. اول از همه این که مخاطبان من دقیقا چه کسانی هستند ؟ چه کسانی ممکن است مخاطبین ثانویه باشند و مخاطبین من اطلاع دهند و تاثیرگذار بر آن ها هستند ؟ مخاطبین من به چه صورت می توانند سایت من را پیدا کنند و به آن دسترسی داشته باشند؟

مخاطبان ، محتوای وب را از طریق بسیاری از مسیرهای مختلف مانند به اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه های اجتماعی ، قرار دادن پیوندها از وب سایت های دیگر ، اشتراک گذاری ایمیل و نتایج موتورهای جستجو می یابند.

این روش آخر به ویژه هنگام نوشتن برای وب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متن می تواند بسیار خوب نوشته شده و آموزنده باشد ، اما در صورتی که موتورهای جستجو بهینه سازی نشوند ، احتمال یافتن آن توسط افراد کاهش خواهد یافت. دوباره به مخاطبان خود بیندیشید: آنها چه واژه های را در موتور جستجوی  Google تایپ می کنند؟ حتماً این اصطلاحات را در عناوین و زیر عناوین درج کنید.

به شناسایی مخاطب خود بپردازید.
به شناسایی مخاطب خود بپردازید.

مدل هرم معکوس می تواند مدل خوبی برای استفاده باشد.

خوانندگان وب وقت کمی دارند یعنی آن ها می خواهند با صرف وقت کم اطلاعات مفیدی را دریابند پس آن ها کاملا تشخیص می دهند که در عرض چند ثانیه آیا سایت شما مفید است و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار می دهد یا خیر.

مطالب خود را مانند یک مخروط در نظر بگیرید و آن ها را برعکس ارائه دهید یعنی مهمترین مطالب را در اولین قسمت ها بگنجانید و آن را در قسمت بالایی صفحه قرار دهید که در واقع با یک نگاه قابل خواندن باشد . کم کم به مطالب خاص تر بپردازید و در نهایت با یک جمع بندی مطلب را به پایان برسانید.

مدل هرم معکوس می تواند مدل خوبی برای استفاده باشد.
مدل هرم معکوس می تواند مدل خوبی برای استفاده باشد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا برای سایت هستید

از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید.

جملات طولانی برای رمان هاست. امروز دامنه توجهی که برای خوانندگان در نظر گرفته می شود به جملات با 35 کلمه و یا حتی کمتراز آن می باشد. براین اساس ، سایتی که مطالب خواندنی دارد ، مخاطبان گسترده تری را در بر خواهد گرفت.

بهتر است هسته جملات را بر پایه اسم و فاعل بگذارید. با محدود کردن قیدها و صفت هایی که کمتر مورد نیاز است می توانید جملات کوتاه تر و ساده تری را داشته باشید.

اگر نمی دانید که سطح نوشتن شما در چه سطحی است مدل هایی وجود دارند که براساس آن ها می توان مطلب را از لحاظ خوانایی آنالیز کرد و مورد بررسی قرار دارد. بیشتر این مدل ها طول جملات و تعداد کلمات را مد نظر قرار می دهند. البته امروزه ابزارهایی وجود دارد که قابلیت اسکن متن شما را دارند و می توانند به خوانا بودن آن نمره بدهند.

از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید.
از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید.

4- از افعال و جملات واضح استفاده کنید نه افعال و جملات مجهول

با صراحت و واضح صحبت کنید . از افعال مجهول استفاده نکنید ، برای مثال یک مورد غذا سفارش داده شده است جمله مناسبی نیست و بهتر است به جای آن از این مرد یک غذای خوب سفارش داده است، استفاده کنید. در واقع یک صدای فعال و گیرا ایجاد کنید زیرا با این روش می توانید مستقیم و واضح با خواننده ارتباط برقرار کنید.

4- از افعال و جملات واضح استفاده کنید نه افعال و جملات مجهول
4- از افعال و جملات واضح استفاده کنید نه افعال و جملات مجهول

نشان نده ، نگو

مطالب خود را به صورت کلی بیان نکنید و یا ان ها در سطح خیلی بالا ننویسید. از نمونه هایی که واقعی هستند استفاده کنید تا خوانندگان بتوانند آن را تجسم کنند و بهتر درک کنند.

وب به همه تعلق دارد نه گروه خاصی از افراد و نه فقط متخصصان فنی.

پس در نظر داشته باشید که مطالب شما برای افرادی که دارای مدارج تحصیلی بالا نیستند و غیر متخصص هستند قابل درک باشد و آن ها نیز بتوانند از مطالب بهره مند شوند . البته از زبان محاوره ای هم استفاده نکنید. اگر اصطلاحات پیچیده ای وجود دارد سعی کنید آن ها را توضیح دهید. و همچنین می توانید ارجاعاتی به دیگر مقالات مرتبط با موضوع قرار دهید تا خواننده بتواند پیش زمینه بیشتری را در ذهن خود ثبت کند.

وب به همه تعلق دارد نه گروه خاصی از افراد و نه فقط متخصصان فنی.
وب به همه تعلق دارد نه گروه خاصی از افراد و نه فقط متخصصان فنی.

اگر در یک صنعت و حرفه خاص فعالیت دارید توجه به این نکته بسیار ضروری است. البته اگر می خواهید مشتریان غیرمتخصص هم داشته باشید. پس برای همه مخاطبان خود مطلب بنویسید نه فقط همکارانتان که دارای اطلاعات و تخصص در مورد موضوع شما هستند.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا برای سایت هستید

تنوع در انتخاب کلمات را فراموش نکنید

شاید بتوان کلمات را مانند کوکی ها در نظر گرفت. شما به عنوان نویسنده علایق خاص خود را دارید اما وقتی مخاطبان مختلف را مد نظر قرار می دهید باید تنوع را به عنوان یک اساس قلمداد کنید. باز هم ابزارهایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. ممکن است در مطلب خود یک واژه یا کلمه را بیش از حد به کاربرده باشید. اما در این بین حتما به واژگان کلیدی متن خود توجه داشته باشید. سعی کنید از کلمات منفی استفاده نکنید.

تنوع در انتخاب کلمات را فراموش نکنید
تنوع در انتخاب کلمات را فراموش نکنید

8- اسکن متن

در نهایت سعی کنید متن خود را طبق مواردی که در بالا گفته شد تهیه کنید و مطمئن شوید که خوانندگان در نتیجه جستجوی خود به این صفحه دست پیدا خواهند کرد ، در غیر این صورت قطعا به دنبال صفحات دیگری خواهند رفت که بتوانند به راحتی از آن نتیجه بگیرند.

بهتر است از پاراگراف های سنگین و پر کلمه استفاده نکنید ، به جای آن از اعداد استفاده کنید یعنی آن ها دسته بندی کنید و تیتروار ارائه نمایید که هم خسته کننده نباشد و هم بتواند سریع تر خواننده را به جواب خود برساند.

فضای سفید را در متن خود بگنجانید . شاید به نطر برسد این فضاها بدون کاربرد هستند اما طراحان وب می توانند از آن ها به بهترین نحو استفاده کنند. زیرا با استفاده از آن ، مطلب خواناتر و ساده تر و البته لذت بخش تر به نظر می آید. همیشه تقسیم بندی عنوان به زیر مجموعه های کوچک تر و ساده تر مفید تر به نظر می آیند.

  1. ازتصاویر و فیلم ها بهره ببرید

بسیاری از مواقع یک تصویر، یا فیلم یا اینفوگرافیک می تواند گویای هزاران هزار کلمه و جمله باشد، و البته ذهن انسان با تصاویر ارتباط بیشتری برقرار می کند. طبق تحقیقات صورت گرفته نود درصد از اطلاعاتی که در مغز انسان ثبت شده اند از طریق بصری بوده اند. به طوری که انسان اطلاعاتی که از طریق چشم و بینایی دریافت می کند را شصت هزار بار زودتر از یک متن مورد پردازش قرار می دهد.

نمودار ها به تنهایی می توانند نتایج یک موضوع هر چند پیچیده را سریع تر و بهتر از یک متن مفصل توضیح دهند. وقتی شما از تصاویر استفاده می کنید تجزیه و تحلیل یک متن ساده تر می شود و خواننده آسان تر به نتیجه می رسد. استفاده از یک تصویر در هر صفحه لازم است ، البته اگر بیشتر هم باشد ایرادی ندارد.

  1. محتوای وب سایت را به صورت لایه ای ارائه کنید

در وب سایت شما می توانید خیلی راحت خواننده را از یک صفحه به صفحه ای دیگر هدایت کنید ، خیلی جالب است که این موضوع تنها با یک کلیک و خیلی سریع صورت می گیرد. می توانید با لینک دادن خوانندگان به صفحات دیگر و یا کلمات و موضوعات دیگری که در صفحات سایت شما است به خواننده یک نتیجه عالی بدهید. این قضیه به شما کمک می کند که بتوانید خواننده را در اختیار بگیرید و او را به هدف مورد نظر هدایت کنید و به سادگی در مسیر سایت خود قرار دهید.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا برای سایت هستید

  1. اطلاعات اضافه ندهید ، اجازه دهید خواننده بیشتر بخواهد.

موارد را به صورت خلاصه مطرح نمایید و در صورت نیاز از کلماتی که به توضیح و تفصیل بیشتر می پردازد و دارای لینک به دیگر مطالب است استفاده کنید مانند: “بارگیری” ، “اشتراک” ، “عضویت” ، “ثبت نام” ، “یادگیری بیشتر” یا “تماشا” و ….

این کلمات و لینک ها دقیقا باعث می شوند که خواننده در مسیری که شما می خواهید حرکت کند. و البته متن خسته کننده ای هم نخواهید داشت که خواننده را بی میل کند و باعث شود که به جستجویی دیگر بپردازد.

به طور کلی نوشتن کار ساده ای نیست. اگر برای سایت خود می نویسید و تازه این کار را شروع کرده اید ، واضح است که از ابتدا نمی توانید متن های بی نقص و کامل بنویسید اما با کسب تجربه و رعایت موارد فوق می توانید محتوایی خوب و مفید داشته باشید و در نتیجه یک سایت پویا و فعال را بسازید. چک کردن ماهانه سایت خود را فراموش نکنید تا بتوانید روی آن نظارت داشته باشید و پویایی ان را افزایش دهید.

6 – هزینه تولید محتوا اینستاگرام و تعرفه تولید محتوا اینستاگرام چگونه است؟

آماری که از فعالیت در اینستاگرام وجود دارد در هر روز بیشتر از نود و پنج میلیون عکس و تصویر با یک میلیارد کاربری که در اینستاگرام فعال هستند به اشتراک گذاشته می شود.  محبوبیت این رسانه اجتماعی بسیار افزایش داشته است و نشان می دهد تصاویر بیشتر از کلمات مورد استفاده و توجه قرار می گیرند. با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز کاربران می خواهند در کمترین زمان ، بهترین و بیشترین محتوا را به دست بیاورند.

وقتی از اینستاگرام برای شغل و حرفه خود استفاده می کنید دوست دارید مخاطبین و مشتریانی داشته باشید که به شما وفادار هستند و نام تجاری شما را می پسندند. اما چطور می توان مطمئن شد که فالورهای شما پست هایی که به اشتراک می گذارید را دنبال می کنند و با آن درگیر هستند و شما را در رشد کسب کارتان یاری می دهند؟ تنها سه کلمه پاسخ این سوال است. داشتن محتوای اینستاگرام با کیفیت و مفید.

برای مشخص کردن هزینه تولید محتوا اینستاگرام و تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام باید حرفه شما در ابتدا مورد بررسی دقیق و موثر قرار بگیرد، و مواردی که می خواهید روی آن ها کار کنید مانند تعداد مخاطبین، و همچنین اگر می خواهید تبلیغات در دیگر سایت ها نیز داشته باشید حتما باید مطرح شود تا بتوان به طور دقیق تعرفه وهزینه تولید محتوا اینستاگرام شما را تعیین کرد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت تولید محتوا برای سایت هستید

به طور کلی یک صفحه اینستاگرام موفق باید موارد زیر را رعایت کند.

عکس های با کیفیت همراه با جملاتی که انگیزه مخاطب را بالا می برد نفوذ و تاثیر بالایی دارد.

از به اشتراک گذاشتن یک تجربه استفاده کنید. تجربه ها بسیار مفید و موثر خواهند بود.

خوانندگان و مخاطبان خود را شناسایی کنید و آن ها را بشناسید و صدای آن ها را بشنوید و بدانید چه چیزی می خواهند.

خلاقیت را مد نظر داشته باشید و همیشه محتوایی خلاقانه و جدید بسازید.

به احساسات توجه کنید.

به تنوع اهمیت بدهید.

اگر بتوانید از پشت صحنه کار خود عکس و یا ویدیو تهیه نمایید بسیار تاثیرگذار خواهد بود. حتما در مورد فیلم ها و سریال ها دیده اید که افراد به پشت صحنه ها چقدر توجه نشان می دهند. اما توجه داشته باشید که انتخاب این پشت صحنه ها خلاقانه و موثر و مفید باشد و هدف خاصی را داشته باشد. هر پشت صحنه ای هم مفید نخواهد بود.

سعی کنید از اختلاف ها بهره ببرید یعنی از آیتم های مقایسه ای بین محصولات استفاده کنید. مثلا اگر یک رستوران دار هستید می توانید سالادهای مختلف و یا سوپ های مختلف را با هم مقایسه کنید.

به نظر مشتریان توجه نمایید و آن را در اولویت قرار دهید. زیرا می توان از آن ها به عنوان تاثیرگذارترین موارد نام برد . در بسیاری موارد مشاهده شده که وقتی یک مشتری نظرات مفید و خوب خود را در مورد محصولات به خصوص در قالب یک فیلم ارائه می دهد چقدر تاثیرگذاری را بالا می برد. در بسیاری موارد می توان حتی از متن های نوشته شده هم استفاده کرد که این موضوع زحمت کمتری دارد و راحت تر است.

تعداد دنبال کنندگان یا همان فالورها نیز نقش بالایی دارند. همیشه هرچه تعداد مشتریان  بیشتر باشد نشان دهنده موفقیت بیشتر است . گرچه امروزه افراد می دانند که با ترفندهایی می توان فالورها را به صورت غیرواقعی بالا برد اما با این وجود هنوز هم تعداد فالورها نقش بالایی در موفقیت دارد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید