تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی

تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی از جمله مواردی است که همه کسانی که می خواهند در شبکه های مجازی فعالیت بازرگانی داشته باشند می پرسند. و به دنبال تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی هستند که مناسب و مقرون به صرفه باشد.

تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی
تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی

دنیای جذاب، وسیع و پرطرفدار شبکه های اجتماعی پر است از ایده های بازاریابی و هنر فروش. رسانه های اجتماعی سریعترین روند در حال رشد در تاریخ جهان است. این بخش سریع تر از خود اینترنت رشد کرده است .

امروزه عامل موفقیت در بسیاری از کسب و کارها شبکه های اجتماعی بوده اند. همانطور که می دانید جمعیت ایران هنوز جمعیت جوانی محسوب می شود و واضح است که این جمعیت همراه با شبکه های اجتماعی پیش می روند. در نتیجه لزوم بازاریابی اجتماعی بسیار احساس می شود. برای این که تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیابید بهتر است مطالب زیر را مطالعه نمایید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

موضوع را با مطرح کردن چند پرسش ادامه می دهیم:

1 – بازاریابی شبکه های اجتماعی یعنی چه؟

2 – تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی چطور تعیین می شود؟

3- ستون های بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

4 – هزینه کرد برای بازاریابی رسانه های اجتماعی چه مزایایی دارد؟

[/stextbox]

 

1 – بازاریابی شبکه های اجتماعی یعنی چه؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود برای ایجاد نام تجاری شماست ، افزایش فروش و ترافیک وب سایت است. … از عمده سیستم عامل های رسانه های اجتماعی (در حال حاضر) می توان به فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین ، پینترست ، یوتیوب، اسنپ چت و … اشاره نمود.

شبکه های اجتماعی  به خودی خود اصطلاحی کلی برای سایت هایی است که ممکن است اقدامات اجتماعی متفاوت ایجاد کنند. به عنوان مثال ، توییتر یک سایت اجتماعی است که به مردم امکان می دهد پیام های کوتاه و یا  مسائل مربوط به روز را با دیگران به اشتراک بگذارند. در مقابل ، فیس بوک یک سایت کامل شبکه های اجتماعی است که امکان به روزرسانی ، عکس ، پیوستن به رویدادها و انواع فعالیت های دیگر را فراهم می کند.

شبکه های اجتماعی غالباً در جستجوی مطالب جدیدی از قبیل اخبار و “کشف” یک فعالیت هستند. شبکه های اجتماعی همچنین می توانند به ایجاد پیوندهایی کمک کنند که به نوبه خود از تلاشهای SEO پشتیبانی می کند. همچنین بسیاری از افراد برای یافتن محتوای رسانه های اجتماعی ، جستجو را در سایت های رسانه های اجتماعی انجام می دهند. اتصالات اجتماعی همچنین ممکن است بر ارتباط برخی از نتایج جستجو ، چه در یک شبکه رسانه های اجتماعی و چه در موتور جستجوی “جریان اصلی” تأثیر بگذارد.

1 - بازاریابی شبکه های اجتماعی یعنی چه؟
1 – بازاریابی شبکه های اجتماعی یعنی چه؟

2 – تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی چطور تعیین می شود؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی راهی قدرتمند برای مشاغل در همه ابعاد برای دستیابی به چشم انداز و مشتریان است. مشتریان شما از طریق رسانه های اجتماعی در حال تعامل با برندها هستند و اگر از طریق سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و پینترست مستقیماً با مخاطبان خود صحبت نمی کنید ، گمشده اید! بازاریابی عالی در رسانه های اجتماعی می تواند موفقیت چشمگیری را برای کسب و کار شما به وجود آورد.

دریابید که چگونه بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند در تولید ، تقویت ، تبدیل و افزایش آگاهی از برند شما کمک کند . رسانه های اجتماعی فن آوری های واسطه ای رایانه ای هستند که ایجاد و به اشتراک گذاری اطلاعات ، ایده ها ، علایق شغلی و سایر اشکال بیان از طریق جوامع و شبکه های مجازی را تسهیل می کنند.

در تجارت ، رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محصولات از تبلیغ مارک ها ، اتصال به مشتریان فعلی و تقویت مشاغل جدید استفاده می شود.

2 - تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی چطور تعیین می شود؟
2 – تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی چطور تعیین می شود؟

خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی چقدر هزینه دارند؟

سایت های رسانه های اجتماعی به محبوبیت خود ادامه می دهند و برای بازاریابی بسیار مؤثر هستند. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنید. همچنین به شما امکان می دهد روابطی را توسعه دهید که آنها را ترغیب به خرید محصولات و خدمات شما می کند.

وقتی صحبت از بازاریابی رسانه های اجتماعی می شود ، اکثر مردم می خواهند بدانند که هزینه آن چقدر است. جواب؟ این به چندین عامل بستگی دارد: تجربه کارمندان در شرکت مورد نظر خود ، برنامه ای که شما انتخاب می کنید ، تعداد شبکه های اجتماعی که

اکثر شرکت ها ماهانه مدیریت رسانه های اجتماعی را به طور کلی شامل یک هزینه تبلیغی ماهانه ، و همچنین یک استراتژی بازاریابی و تبلیغات سفارشی برای یک یا چند شبکه است قرار می دهند.

خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی چقدر هزینه دارند؟
خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی چقدر هزینه دارند؟

ثبت نام برای یک حساب کاربری در یک بستر رسانه اجتماعی رایگان است – هر کسی می تواند یک صفحه فیس بوک یا یک حساب توییتر ایجاد کند. با این حال ، نظارت بر رسانه های اجتماعی می تواند بسیار وقت گیر باشد.

همچنین ممکن است پیدا کردن شخصی در کارمندان که دارای تجربه و دانش لازم برای مدیریت صحیح حساب های رسانه های اجتماعی شما باشد ، دشوار باشد. اگر به درستی اجرا نشود ، یک کمپین رسانه ای اجتماعی می تواند برای برند شما بسیار هزینه بر باشد.

امروزه بسیاری از شرکت ها هستند که به صورت برون سازمانی این وظاف را برعهده می گیرند و البته می تواند باعث کاهش هزینه ها در این بخش باشد. معمولا شرکت ها خدماتی از قبیل تولید محتوا به صوت نوشتاری یا همان متنی و همچنین تصویری یا همان ویدیویی، کمپین ها را در شبکه های اجتماعی راه اندازی می کنند و آن ها را مدیریت می کنند، فالورها یا دنبال کنندگان را افزایش می دهند و تعاملات یا اینگیجمنت صفحات شما را افزایش می دهند.

که با توجه به هر شرکت و میزان و کیفیتی از خدمات ارائه می دهند و همچنین نوع فعالیت شما با توجه به حجم نیاز شما و تعداد شبکه های مجازی که مورد نظر دارید تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی متغیر خواهد بود. یعنی هر بستر رسانه اجتماعی چیزهای متفاوتی به ارمغان می آورد. این بدان معناست که نه تنها ساختار کمپین های شما برای هر پلتفرم متفاوت خواهد بود بلکه گزینه های صورتحساب و هزینه های تبلیغات نیز متفاوت است.

درست مانند سایر خدمات بازاریابی ، سیستم عامل هایی که شما برای تجارت خود در بازار انتخاب می کنید ، تأثیر زیادی بر میزان هزینه رسانه های اجتماعی دارند. به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که از آنجا که یک پلتفرم خاص کاربران بیشتری دارد ، مبلغ بیشتری را در تبلیغات پرداخت می کنید زیرا رقابت بیشتری برای فضای تبلیغ وجود دارد.

بسته به اینکه شما به چه بسترهای نرم افزاری اجتماعی برای بازاریابی علاقه دارید ، هزینه تبلیغات شما متفاوت خواهد بود.

حداقل بودجه برای رسانه های اجتماعی

با تبلیغات رسانه های اجتماعی ، بسیاری از شبکه ها به حداقل بودجه روزانه نیاز دارند. این نرخ براساس پلتفرم متغیر است ، و برخی از آنها بودجه مورد نیاز خود را بر اساس نوع پیشنهاد ، مانند برداشت ، کلیک ، لایک یا بازدیدها قرار می دهند. با این حال بسیاری از آنها بودجه حداقل را ارائه می دهند.

حداقل بودجه برای رسانه های اجتماعی
حداقل بودجه برای رسانه های اجتماعی

CPC AVERAGE برای تبلیغات رسانه های اجتماعی

با تبلیغات در رسانه های اجتماعی ، تجارت شما می تواند از چندین گزینه پیشنهادات ، مانند هزینه در هر (CPL) یا دید از هزینه (CPV) استفاده کند. با این حال ، گزینه پیشنهادی جهانی ، هزینه برای هر کلیک یا CPC است. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها ، وقتی هزینه های تبلیغات رسانه های اجتماعی را جستجو می کنند ، ابتدا CPC را مشخص می کنند.

CPM در دسترس برای رسانه های اجتماعی

شبکه های برتر رسانه های اجتماعی همچنین یک هزینه پیشنهاد برای هر هزار تصویر یا CPM را به عنوان گزینه پیشنهادی پیشنهاد می دهند. با استفاده از این گزینه مناقصه ، شرکت شما بیشتر بر روی تبلیغات آگهی تمرکز می کند تا کلیک تبلیغات. متوسط هزینه برای CPM به طور کلی بیشتر است زیرا معمولا هزینه را به ازای هر 1000 برداشت ، در مقابل یک کلیک ، پرداخت می کنید.

هزینه تبلیغات رسانه های اجتماعی بسته به پلتفرم

در حالی که شبکه های پیشرو رسانه های اجتماعی همه CPC و CPM را ارائه می دهند ، بسیاری نیز از چندین گزینه پیشنهاد قیمت دیگر استفاده می کنند. به عنوان مثال ، توییتر به شما اجازه می دهد تا از مشاغل پیروی یا CPF استفاده کنید ، در حالی که LinkedIn شامل هزینه برای هر باز یا CPO است.

برای نمونه تبلیغات اینستاگرام: گزینه های پیشنهادی

هزینه برای هر کلیک (CPC): هر زمانی که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند هزینه پرداخت می کنید.

هزینه برای هر هزار برداشت (CPM): هر زمانی که 1000 نفر تبلیغ خود را ببینند ، هزینه می کنید.

هزینه مشابه (CPL): هر زمانی که شخصی پست شما را دوست داشته باشد هزینه پرداخت می کنید.

هزینه در هر عمل (CPA): هر زمانی که شخصی عمل مورد نظر خود را مانند خرید انجام دهد ، هر بار پرداخت می کنید.

تبلیغات اینستاگرام: مدیریت حرفه ای

این که آیا شما مشاغل خود را در یک یا چند شبکه رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید ، همکاری با تیم حرفه ای متخصصان رسانه های اجتماعی می تواند به شرکت شما کمک کند تا از تبلیغات رسانه های اجتماعی شما سود بیشتری کسب کند. اگر تصمیم به سرمایه گذاری در خدمات مدیریتی و تبلیغاتی در اینستاگرام دارید ، یک شرکت باتجربه و با سابقه عالی را انتخاب کنید.

برای نمونه تبلیغات LINKEDIN: گزینه های پیشنهادی

هزینه برای هر کلیک (CPC): با CPC ، فقط وقتی شخصی روی تبلیغات LinkedIn شما کلیک می کند ، پرداخت می کنید.

هزینه برای هر هزار برداشت (CPM): با CPM ، فقط وقتی 1000 نفر تبلیغات LinkedIn شما را می بینند ، هزینه پرداخت می کنید.

هزینه در هر ارسال (CPS): با CPS ، هر بار که می خواهید یک ایمیل پشتیبانی شده را به یک کاربر ارسال کنید ، پرداخت می کنید.

هزینه در هر باز (CPO): با CPO ، هربار که شخصی ایمیل حمایت شده خود را باز می کند ، پرداخت می کنید.

تبلیغات LINKEDIN: مدیریت حرفه ای

برای بسیاری از شرکت ها ، تبلیغات در LinkedIn یک ماجراجویی جدید است ، به همین دلیل همکاری با یک آژانس تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی بسیار مفید است. آنها با داشتن تجربه و همچنین تخصص در زمینه تبلیغات می توانند به تجارت شما در ایجاد کمپین کمک کنند که به شما امکان می دهد نامزدهای برتر را استخدام کنید ، به نکات ارزشمندی برسید و موارد دیگر.

در اینجا چند متغیر وجود دارد که می توانند تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای تبلیغات شما را مثلا در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و LinkedIn افزایش دهند یا پایین آورند:

الف – چه فصلی از سال است.

ب – کدام روز هفته است.

ج – چه ساعتی از روز است.

د – چند کاربر را هدف قرار داده اید.

ه – چه مکان هایی را هدف قرار می دهید.

و – چه جمعیتی را هدف قرار می دهید.

ز – تبلیغات شما تا چه اندازه به مخاطب هدف شما مرتبط است.

ح – کیفیت کلی تبلیغ شما چقدر است.

ط – شما در چه صنعتی در حال فعالیت هستید.

6 عامل مؤثر بر تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی

  1. بستر رسانه اجتماعی

بستر رسانه اجتماعی انتخاب شده برای این کمپین یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر هزینه است. هزینه بازاریابی تأثیرگذار در کانال ها متفاوت است. به نظر می رسد که هر بستر رسانه اجتماعی نرخ “بازار” خاص خود را دارد.

  1. فالورها

به طور سنتی ، برند ها به میزان بالقوه کانال تبلیغاتی نگاه می کنند تا تصمیم بگیرند مبلغی را برای یک تبلیغ بپردازند.

  1. اینگیجمنت

اینگیجمنت یکی از معیارهای جایگزین است که برند ها از آن استفاده کرده اند. در حالی که خریدن فالورهای جعلی آسان است ، خرید مشغله های جعلی کاری سخت تر است (هر چند ، این کار غیرممکن نیست). وقتی تأثیرگذاران بتوانند طرفداران خود را با پست های رسانه های اجتماعی خود درگیر کنند ، کمپین بازاریابی تأثیرگذار برای برند مؤثرتر می شود زیرا آن فالورها اساساً با برند درگیر هستند.

  1. محصول

محصولی که می فروشید (یا صنعتی که در آن هستید) همچنین می تواند بر هزینه کمپین بازاریابی تأثیرگذار شما تأثیر بگذارد. استخدام یک دستگاه تأثیرگذار برای تبلیغ یک ماشین اسپرت معمولاً بیشتر از استخدام یک مؤثر برای تبلیغ آب میوه است.

5- مشارکت مستقیم یا از طریق شرکت بیرونی

چلسی ناتلفبرگ ، مدیر همیاری محتوا و مشارکت های آژانس رسانه های اجتماعی ، توجه ، با Digiday گفت که “اگر با یک عامل استعدادی کار می کنید ، انتظار داشته باشید کمی بیشتر بپردازید.

6- کمپین

سرانجام ، میزان تبلیغات نیز روی هزینه تأثیر خواهد گذاشت. در اینجا چند سوال برای تفکر وجود دارد:

چند تا مقاله از شرکت می خواهید؟

چه کسی محتوا را خلق می کند؟ شما یا شرکت؟

آیا می خواهید شرکت به سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی خود منتقل شود؟

آیا می خواهید شرکت بتواند پست را به صورت دائمی در پروفایل خود نگه دارد؟ (برخی از شرکتها پست های پشتیبانی شده خود را بعد از تبلیغات حذف می کنند.

3- ستون های بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز را در مورد برآورده کردن مخاطبان و مشتریان هدف شما فراهم می کند و به لحاظ اجتماعی تعامل با یکدیگر و برند شما را ایجاد می کند.

3- ستون های بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
3- ستون های بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
  1. استراتژی

قبل از اینکه مستقیماً شیرجه بزنید و چیزی را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید ، بگذارید قدمی به عقب برداریم و به تصویر بزرگتر نگاه کنیم. اولین قدم این است که در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی خود فکر کنید.

اهداف شما چه هستند؟ چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنند؟ برخی از مشاغل برای افزایش آگاهی از برند خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، برخی دیگر از آن برای هدایت ترافیک وب سایت و فروش استفاده می کنند. رسانه های اجتماعی همچنین می توانند به شما در ایجاد تعامل در مورد نام تجاری خود ، ایجاد یک اجتماع و به عنوان کانال پشتیبانی مشتری برای مشتریان کمک کنند.

شما می خواهید روی کدام سیستم عامل های اجتماعی تمرکز کنید؟

عمده سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، که در بالا به آنها اشاره شد ، Facebook ، Instagram، Twitter، LinkedIn، Pinterest، YouTube و Snapchat هستند. همچنین سیستم عامل های کوچکتر و به روزتری مانند Tumblr ، Tik Tok و Anchor و سیستم عامل های پیام رسانی اجتماعی مانند Messenger ، WhatsApp و WeChat وجود دارند. هنگام شروع کار ، بهتر است سیستم عامل هایی را انتخاب کنید که فکر می کنید مخاطب هدف شما را در بر میگیرد تا در همه سیستم عامل ها.

شما می خواهید روی کدام سیستم عامل های اجتماعی تمرکز کنید؟
شما می خواهید روی کدام سیستم عامل های اجتماعی تمرکز کنید؟

چه نوع محتوایی را می خواهید به اشتراک بگذارید؟

چه نوع محتوا مخاطب مورد نظر شما را به بهترین وجه جذب می کند؟ آیا این تصاویر ، فیلم ها یا پیوندها است؟ آیا این یک محتوای آموزشی یا سرگرم کننده است؟ مکان خوبی برای شروع ایجاد شخصیت بازاریابی است که به شما در پاسخ به این سؤالات کمک می کند. و این لازم نیست برای همیشه ثابت بماند؛ شما همیشه می توانید استراتژی خود را با توجه به عملکرد پست های رسانه های اجتماعی خود تغییر دهید.

چه نوع محتوایی را می خواهید به اشتراک بگذارید؟
چه نوع محتوایی را می خواهید به اشتراک بگذارید؟
  1. برنامه ریزی و نشر

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک معمولاً با حضور مداوم در رسانه های اجتماعی آغاز می شود. نزدیک به سه میلیارد نفر (3،000،000،000!) از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. با حضور در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به برند خود فرصتی می دهید تا توسط مشتریان آینده خود کشف شود.

انتشار در رسانه های اجتماعی به آسانی به اشتراک گذاری یک پست وبلاگ ، یک تصویر یا یک فیلم در یک بستر رسانه اجتماعی است. درست مانند این است که چگونه می توانید در پروفایل شخصی Facebook خود به اشتراک بگذارید.

اما شما می خواهید به جای ایجاد و انتشار مطالب به صورت خودجوش ، مطالب خود را قبل از زمان برنامه ریزی کنید. همچنین برای اطمینان از به حداکثر رساندن دسترسی خود در رسانه های اجتماعی ، باید مطالب فوق العاده ای را که مخاطب شما دوست دارد ، در زمان و فرکانس مناسب منتشر کنید.

  1. گوش دادن و تعامل

با پیشرفت کسب و کار و رسانه های اجتماعی شما ، مکالمات در مورد نام تجاری شما نیز افزایش می یابد. افراد در مورد پست های رسانه های اجتماعی شما اظهار نظر می کنند ، شما را در پست های رسانه های اجتماعی خود برچسب گذاری می کنند یا مستقیماً به شما پیام می دهند. حتی ممکن است افراد بدون اطلاع به شما در مورد مارک شما در رسانه های اجتماعی صحبت کنند.

بنابراین شما می خواهید مکالمات رسانه های اجتماعی در مورد نام تجاری خود را کنترل کنید. اگر این یک نظر مثبت است ، شما فرصتی برای تعجب و لذت بردن از آنها می دهید. در غیر این صورت ، می توانید قبل از وخیم تر شدن وضعیت ، پشتیبانی را ارائه داده و وضعیت را اصلاح كنید.

می توانید همه اعلان های خود را به صورت دستی در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بررسی کنید اما این کارآمد نیست و شما پست هایی را مشاهده نمی کنید که مشخصات رسانه اجتماعی کسب و کار شما را نشان نمی کنند.

در عوض می توانید از یک ابزار گوش دادن و تعامل در رسانه های اجتماعی ، مانند پاسخ بافر استفاده کنید ، که تمام ذکرها و پیام های رسانه های اجتماعی شما ، از جمله پست هایی که مشخصات رسانه اجتماعی کسب و کار شما را نشان نمی کنند ، جمع می شود.

4- تحلیل و تجزیه

در طول راه ، خواه شما در حال انتشار محتوا هستید یا در رسانه های اجتماعی مشغول به کار هستید ، می خواهید بدانید که بازاریابی رسانه های اجتماعی شما چگونه انجام می شود. آیا نسبت به ماه گذشته در رسانه های اجتماعی به افراد بیشتری می رسید؟ ماهانه چند ذکر مثبت می کنید؟ چند نفر از هشتگ نام تجاری شما در پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کردند؟

  1. تبلیغات

هنگامی که بودجه بیشتری برای رشد بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود دارید ، زمینه ای که می توانید در نظر بگیرید تبلیغات رسانه های اجتماعی است. تبلیغات رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا مخاطبان گسترده تری نسبت به کسانی که شما را دنبال می کنند ، برسید.

سیستم عامل های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی امروزه آنقدر قدرتمند هستند که می توانید دقیقاً مشخص کنید که چه کسی تبلیغات خود را به نمایش می گذارد. شما می توانید بر اساس جمعیت شناسی ، علایق ، رفتارها و موارد دیگر ، مخاطبان هدف را ایجاد کنید.

هنگامی که بسیاری از کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی را به طور همزمان اجرا می کنید ، می توانید از یک ابزار تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییرات عمده ، اتوماسیون فرایندها و بهینه سازی تبلیغات خود در نظر بگیرید.

بهترین نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی

برای شروع بازاریابی در رسانه های اجتماعی آماده هستید؟ در اینجا چند نکته بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای شروع فعالیت های رسانه های اجتماعی شما ارائه شده است:

بهترین نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی
بهترین نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی

برنامه ریزی محتوای رسانه های اجتماعی

برنامه ریزی محتوای رسانه های اجتماعی – همانطور که قبلاً بحث شد ، ساختن یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی ضروری است. تحقیقات کلمات کلیدی و تحقیقات رقابتی را در نظر بگیرید تا به ایده های محتوای طوفان مغزی که مخاطبان هدف شما را مورد علاقه خود قرار می دهد کمک کنید مشاغل دیگر در صنعت شما برای ایجاد تعامل در رسانه های اجتماعی چه کاری انجام می دهند؟

محتوای عالی اجتماعی

محتوای عالی اجتماعی – متناسب با سایر زمینه های بازاریابی آنلاین ، وقتی محقق می شود بازاریابی رسانه های اجتماعی ، محتوا حاکم می شود. اطمینان حاصل کنید که مرتباً پست می کنید و اطلاعات واقعاً ارزشمندی را ارائه می دهید که مشتریان ایده آل شما مفید و جالب خواهند یافت.

محتواهایی که در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید می تواند شامل تصاویر رسانه های اجتماعی ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، نحوه راهنمایی و موارد دیگر باشد.

تصویر نام تجاری سازگار

تصویر نام تجاری سازگار – استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی باعث می شود تا تجارت شما تصویر برند شما را در انواع مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی مختلف پیش بینی کند. در حالی که هر سیستم عامل دارای محیط و صدای بی نظیر خاص خود است ، هویت اصلی تجارت شما ، خواه دوستانه ، سرگرم کننده باشد یا قابل اعتماد ، باید سازگار باشد.

رسانه های اجتماعی برای ارتقاء محتوا – بازاریابی رسانه ای اجتماعی کانال مناسبی برای به اشتراک گذاشتن بهترین سایت و مطالب وبلاگ شما با خوانندگان است. پس از ایجاد یک وفاداری در رسانه های اجتماعی ، می توانید تمام مطالب جدید خود را ارسال کنید

و مطمئن شوید که خوانندگان شما می توانند بلافاصله چیزهای جدیدی پیدا کنند. به علاوه ، مطالب عالی وبلاگ به شما در ایجاد دنبال کننده های بیشتر کمک می کند. این یک روش تعجب آور است که بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی از یکدیگر سود می برند.

به اشتراک گذاری پیوندهای موثق

به اشتراک گذاری پیوندهای موثق – در حالی که استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی راهی عالی برای بهره گیری از محتوای منحصر به فرد و اصلی شما برای به دست آوردن طرفداران ، هواداران و جانبازان است ، همچنین فرصتی برای پیوند دادن به مقالات خارج نیز است.

اگر منابع دیگر اطلاعات عالی و ارزشمندی را ارائه می دهند ، فکر می کنید مخاطب هدف شما از آن لذت می برد ، از پیوند دادن به آنها خجالت نکشید. مدیریت و پیوند با منابع خارجی اعتماد و اطمینان را بهبود می بخشد ، و حتی ممکن است در عوض برخی از لینک ها را بدست آورید.

پیگیری رقبا

پیگیری رقبا – همیشه مراقب رفتار و عملکرد رقبا باشید. آنها می توانند داده های ارزشمندی را برای تحقیقات کلمات کلیدی و سایر بینش های بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه دهند. اگر رقبای شما با توجه به انجام همان کار ، از یک کانال یا تکنیک بازاریابی رسانه اجتماعی خاص استفاده می کنند که به نظر می رسد برای آنها کار می کند ، شما این کار را بهتر انجام دهید.

اندازه گیری موفقیت با تجزیه و تحلیل

اندازه گیری موفقیت با تجزیه و تحلیل – شما نمی توانید موفقیتی را برای استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بدون ردیابی داده ها تعیین کنید. Google Analytics می تواند به عنوان ابزاری عالی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد که به شما در اندازه گیری پیروزترین تکنیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک می کند و همچنین تعیین می کند کدام راهبردها بهتر کنار گذاشته شده اند.

برچسب های ردیابی را به کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود وصل کنید تا بتوانید به درستی آنها را نظارت کنید. و حتما از اطلاعات تحلیلی موجود در هر بستر اجتماعی برای اطلاعات بیشتر درباره اینکه کدام یک از محتوای اجتماعی شما بهترین عملکرد را با مخاطبان شما دارد استفاده کنید.

مدیریت بحران رسانه های اجتماعی

مدیریت بحران رسانه های اجتماعی – همه چیز همیشه برای مارک های رسانه های اجتماعی تند و سریع دنبال نمی شود. بهتر است یک دفترچه بازی در محل خود داشته باشید تا کارمندان شما بدانند که چگونه می توانند یک اسنفو را اداره کنند. راهنمای ما برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی را ببینید تا نمونه هایی از بدترین فجایع رسانه های اجتماعی را دریابید ، به علاوه نکاتی درباره نحوه برخورد با آن ها.

مدیریت بحران رسانه های اجتماعی
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی

4 – هزینه کرد برای بازاریابی رسانه های اجتماعی چه مزایایی دارد؟

مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا شرکت شما باید از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کند. ما لیستی از چهار دلیل مفید را برای اطلاع شما درج کرده ایم.

4 – هزینه کرد برای بازاریابی رسانه های اجتماعی چه مزایایی دارد؟
4 – هزینه کرد برای بازاریابی رسانه های اجتماعی چه مزایایی دارد؟
  1. آگاهی از برند را افزایش می دهد.

در سال 2018 ، بیش از 2/3میلیارد نفر در رسانه های اجتماعی در سطح جهان حضور داشتند. با توجه به تعداد بسیار زیاد مردم در رسانه های اجتماعی ، می توانید ببینید که چرا اطمینان از مشاغل شما در به اشتراک گذاری مطالب مربوط به محصولات خود و همچنین جزئیات مربوط به شرکت شما از طریق یک سیستم عامل یا بیشتر ، این پتانسیل را دارد که در بهبود آگاهی از برند کمک کند.

در واقع ، رسانه های اجتماعی ثابت کرده اند که با افزایش تعامل ، باعث افزایش آگاهی از برند می شوند. درگیری اجتماعی شامل مواردی مانند نظرات ، لایک ، اشتراک گذاری و ارسال مجدد است. رسانه های اجتماعی همچنین با هدایت ترافیک مستقیم به سایت خود به شما در افزایش آگاهی از برند کمک می کنند. می توانید این کار را با درج لینکهای مستقیم به وب سایت خود در نمایه ، بیوگرافی و پست های خود انجام دهید.

  1. تبلیغ و اشتراک محصولات را آسان می کند.

تبلیغ و اشتراک محصولات خود در رسانه های اجتماعی روشی ساده برای بهبود ، افزایش تبدیل و افزایش فروش است زیرا شما به دنبال افرادی هستید که با دنبال کردن حساب خود ، به افرادی که تصمیم به همکاری با شما گرفته اند ، تبلیغ می کنید.

تبلیغ و اشتراک محصولات را آسان می کند.
تبلیغ و اشتراک محصولات را آسان می کند.

در اینجا چند نمونه از روش هایی که می توانید از رسانه های اجتماعی برای تولید هدایت بیشتر استفاده کنید ، آورده شده است.

  • برای بازدید کنندگان و دنبال کنندگان خود مسابقه هایی را برای شرکت در پروفایل رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.
  • پیوندهایی را به وب سایت و پیشنهادات خود در بخش های بیوگرافی پروفایل خود وارد کنید.
  • برای ایجاد اطلاعیه در مورد محصولات و ارائه به روزرسانی یا جزئیات اخبار هیجان انگیز در شرکت خود ، فیلم های زنده را ارائه کنید.
  • یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی را در یکی از کانال های خود پیاده کنید.
  • محصولات خود را از طریق پروفایل های اجتماعی خود بفروشید. به عنوان مثال ، می توانید بخش فروشگاه Facebook یا ویژگی خرید Instagram را در پروفایل خود فعال کنید. این ویژگی ها به بازدید کنندگان و دنبال کنندگان شما این امکان را می دهد تا روی محصولاتی که در پست های مشترک خود را مشاهده کرده اید کلیک کنند تا اطلاعاتی از قبیل قیمت ، مواد و اندازه را مشاهده کنند. سپس ، بازدید کنندگان می توانند به راحتی از طریق سکو اقدام به پرداخت وجه کنند و محصول را مستقیماً از شما خریداری کنند.
  1. باعث تقویت روابط با مشتریان می شود.

با برقراری ارتباط و تعامل با پیروان رسانه های اجتماعی ، می توانید روابط پایدار بین آنها و تجارت خود برقرار کنید. شما می توانید این کار را با تعامل با آنها در پست های خود ، پاسخ دادن به سؤالات و نظرات آنها انجام دهید و هر کمکی را که ممکن است لازم داشته باشند در اختیار آن ها قرار دهید.

همچنین می توانید از فالورهای خود سؤالاتی در مورد محصولات خود ، نقاط درد آنها یا سؤال های ایجاد شده برای ایجاد اعتماد به نفس خود بپرسید و به آنها نشان دهید که چقدر برای ورودی و پشتیبانی از آنها ارزش قائل هستید.

4- باعث یادگیری از رقبا می شود

رسانه های اجتماعی یک روش عالی برای نگه داشتن زبانه ها بر روی رقبای شما است – چه این مربوط به تاکتیک های رسانه های اجتماعی آن ها باشد ، محصولاتی که آن ها تبلیغ می کنند ، کمپین هایی را که آن ها اجرا می کنند یا سطح تعامل آنها با فالورها.

رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد نگاهی بیندازید که چه چیزی برای رقابت شما کار نمی کند و بنابراین به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه چیزهایی باید از نظر رویکرد شرکت شما تغییر کند. و در آخر اینکه ، بررسی حسابهای اجتماعی رقبا می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که بازاریابی شما متمایز است و برای برند شما بی نظیر است.

مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی به صورت تیتر وار:

  • افزایش شناخت برند.
  • وفاداری برند بهبود یافته است.
  • فرصت های بیشتر برای تبدیل.
  • نرخ تبدیل بالاتر.
  • رضایت مشتری بهتر
  • وفاداری برند بهبود یافته است
  • بیشترین مرجع برند
  • مقرون به صرفه
  • به دست آوردن بینش بازار
  • رهبری فکری
مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی به صورت تیتر وار:
مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی به صورت تیتر وار:

معیارهایی در رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توان آن ها را در تعیین تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی لحاظ کرد.

معیارهای رسانه های اجتماعی داده هایی است که مربوط به موفقیت پست های شما و تأثیر شما بر مخاطبان و مشتریان در سیستم عامل های مختلف است. این معیارها ممکن است شامل داده های مربوط به سطح درگیری شما ، پسندیدن ها ، موارد زیر ، اشتراک ها و سایر تعامل های موجود در هر سیستم عامل باشد.

در اینجا 10 مورد از مهمترین معیارهای ردیابی شما آورده شده است:

در اینجا 10 مورد از مهمترین معیارهای ردیابی شما آورده شده است:
در اینجا 10 مورد از مهمترین معیارهای ردیابی شما آورده شده است:

تعامل :

این شامل کلیک ، نظر ، لایک و پاسخ در پست های رسانه های اجتماعی شما می شود. انواع مختلفی از تعامل مانند پست های ذخیره شده در اینستاگرام و پست های “Pinned” در Pinterest نیز وجود دارد.

دسترسی:

تعداد افرادی که مطالب مرتبط با صفحه یا نمایه شما را دیده اند ، در دسترس شماست.

دنبال کنندگان یا همان فالورها:

این تعداد افرادی است که در نمایه خود دارید که روی دکمه “Follow” کلیک کرده اند و محتوای شما را در صفحاتشان مرتبا مشاهده می کنند.

برداشت ها:

این تعداد دفعه است که از طرف نمایه یا صفحه شما مشاهده می شود ، خواه اعضای مخاطب شما روی آن کلیک کنند یا خیر. این اغلب وقتی اتفاق می افتد که شخصی مشغول پیمایش اخبار خود باشد ، اما روی هر چیزی کلیک نمی کند.

نماهای ویدیو:

در فیس بوک ، اسنپ چت ، اینستاگرام یا هر کانال اجتماعی دیگر با قابلیت فیلمبرداری ، این تعداد بازدیدهایی است که از هر یک از آنها می شود.

بازدیدهای پروفایل:

تعداد افرادی که صفحه رسانه های اجتماعی شما را باز کرده اند ، تعداد بازدیدهای پروفایل شما است.

موارد ذکر شده ، منشن ها:

این تعداد دفعه است که مشخصات شما توسط اعضای مخاطب در پست هایشان ذکر شده است.

برچسب ها:

این زمانی است که مخاطبان شما نام پروفایل شرکت یا هشتگ شما را به پست دیگری اضافه می کنند.

reposts:

این زمانی است که یک عضو مخاطبان شما بخشی از مطالب شما را در نمایه خود ارسال می کنند.

اشتراک گذاری:

اینها پست هایی است که طرفداران و مخاطبان شما از نمایه شما می گیرند و در پروفایل خود به اشتراک می گذارند.

شما می توانید بر همه این معیارها تأثیر بگذارید ، پیگیری های اجتماعی خود را افزایش داده و با استفاده از همان تاکتیکی که می توانید برای تولید و افزایش فروش است استفاده کنید ، تعامل کلی را در پروفایل خود بهبود بخشید.

همچنین می توانید با صحبت کردن با آن ها ، برچسب زدن در مطالب ، پاسخ دادن به سؤالات آن ها ، پسندیدن به پست های آن ها ، تشویق آن ها به استفاده از هشتگ های شما ، و به اشتراک گذاری مطالب خود ، بیشتر با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید (و همچنین می توانید مطالب تولید شده توسط کاربر را دوباره ارسال کنید).

رسانه های اجتماعی ابزاری برای بازاریابی است و بازاریابی هزینه دارد. کانال های اجتماعی به عنوان ابزار تبلیغاتی عمل می کنند و تبلیغات هزینه در بر دارد. … با توجه به این موضوع ، رسانه های اجتماعی نه تنها مفید بلکه ضروری شده اند. و این واقعیت که قابل ردیابی و قابل اندازه گیری است ، آن را حتی با ارزش تر می کند.

دلایلی که تجارت شما به بازاریابی رسانه های اجتماعی احتیاج دارد:

  • از پست های رسانه های اجتماعی می توان برای هدایت ترافیک هدفمند استفاده کرد.
  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت ، سئو سایت شما را تقویت می کند.
  • اگر درست کار کنید ، رسانه های اجتماعی منجر به ایجاد روابط واقعی می شوند
  • کاربران پذیرای پیام های شما هستند.
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی امکان هدف گیری و بازخورد را می دهد.
  • رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند در حوادث مورد توجه قرار گیرند و حتی رسانه هایی را نیز بدست آورید.
  • شما می توانید بلافاصله به مشکلات پاسخ دهید.
  • حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی باعث ایجاد وفاداری به برند می شود.
  • رقابت شما در حال اجتماعی شدن است ، بنابراین شما نیز باید اینگونه باشید.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی فروش بیشتری به شما می دهد.
  • مشتریانی پیدا خواهید کرد که اصلا نمی دانید وجود داشته اند.
دلایلی که تجارت شما به بازاریابی رسانه های اجتماعی احتیاج دارد:
دلایلی که تجارت شما به بازاریابی رسانه های اجتماعی احتیاج دارد:

افراد مناسب + مشاغل شما= موفقیت.

از اینکه تا پایان مقاله تعرفه بازاریابی شبکه های اجتماعی ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید