علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ j7

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ j7

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در مقاله امروز می خواهیم در رابطه با موضوع علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ j7 در خدمت شما کاربران گرامی باشیم ومطالبی را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از مسائلی که ممکن است با آن مواجه شوید خاموش شدن ناگهانی گوشی همراهتان می باشد.بسیاری از کاربران گوشی سامسونگ j7از خاموش شدن ناگهانی آن شاکی هستند.خاموش شدن ناگهانی گوشی می تواند دلایل متعددی از جمله مشکلات سخت افزاری وسیستم عامل داشته باشد که باید توسط تعمیرکاران گوشی بررسی شود .در این مقاله با دلایل این خاموش شدن های ناگهانی بیشتر آشنا خواهیم شد.

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ j7

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات مطرح شده در این بخش پاسخ خواهیم داد.

  • گوشی سامسونگ j7 چه ویژگی هایی دارد؟
  • خاموش شدن ناگهانی گوشی می تواند چه دلایلی داشته باشد؟
  • چگونه می توان گوشی سامسونگ J7خاموش شده که دیگر روشن نمی شودرا عیب یابی و روشن نمود؟

[/stextbox]

 

گوشی سامسونگ j7 چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه گوشی های نسل j به سبب ویژگی های بی نظیری مانند مقرون به صرفه بودن طرفداران زیادی دارند، گوشی سامسونگ j7نیز یکی از آن دسته گوشی ها می باشد که بسیار شناخته شده و پرطرفدار می باشد .

نمایشگر بزرگ آن یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می شود که نظر مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده است.از دیگر ویژگی های این گوشی محبوب می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر امولد ، پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی، دوربین سلفی اختصاصی، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی که به حالتpro مجهز می باشد واندروید 5.1 اشاره نمود.

گوشی سامسونگ j7شباهت های زیادی با گوشی E7 پلاس دارد اما آنچه که تفاوت این دو گوشی را به خوبی مشخص نموده است میزان رزولوشن نمایشگر هریک از گوشی ها می باشد که درسامسونگ جی 7، 720 پیکسل بوده در حالی که در E71080 پیکسل می باشد.

گوشی سامسونگ j7 چه ویژگی هایی دارد؟
گوشی سامسونگ j7 چه ویژگی هایی دارد؟

خاموش شدن ناگهانی گوشی می تواند چه دلایلی داشته باشد؟

  • ممکن است شارژ باتری گوشی به اتمام رسیده باشد.
  • از کار افتادن نمایشگر در حالی که گوشی روشن است اما تصویر نمایش داده نخواهدشد وصفحه سیاه است.
  • ضربه ونفوذ آب به داخل گوشی در اثر افتادن در آب یا پرت شدن گوشی از ارتفاع نیز می تواند یکی از این دلایل باشد.
  • مشکلات نرم افزاری متعدد نیز می تواند موجب خاموش شدن گوشی شود.
  • خرابی باتری گوشی وباد کرد آن نیز می تواند موجب خاموش شدن ناگهانی گوشی گردد
  • در برخی از مواقع پس از بررسی گوشی واطمینان از سالم بودن آن باز هم مشاهده خواهید کرد که گوشی روشن نمی شود در چنین مواقعی احتمال دارد که در شارژر وکابل گوشی مشکلاتی وجود داشته باشد.
  • بوت لوپ یکی دیگر از مشکلاتی است که در گوشی های اندرویدی ممکن است اتفاق بیافتد وگوشی پس از روشن شدن بر روی لوگوی شرکت تولید کننده آن گیر کند که در اصطلاح گفته می شود حالت بوت لوپ برای گوشی رخ داده است.
خاموش شدن ناگهانی گوشی می تواند چه دلایلی داشته باشد؟

چگونه می توان گوشی سامسونگ J7خاموش شده که دیگر روشن نمی شودرا عیب یابی و روشن نمود؟

چگونه می توان گوشی سامسونگ J7خاموش شده که دیگر روشن نمی شودرا عیب یابی و روشن نمود؟
چگونه می توان گوشی سامسونگ J7خاموش شده که دیگر روشن نمی شودرا عیب یابی و روشن نمود؟

1.گوشی را مجبور به ریستارت نمایید.

برای این کار احتیاجی به خارج نمودن باتری گوشی نمی باشد بلکه فقط با فشار دادن ونگهداشتن دکمه ولوم پایین وپاور برای چند ثانیه گوشی ریستارت می شود.این روش می تواند اگر مشکل جزئی باشد آن را حل نماید وگوشی مجددا روشن شود اما اگر پس از انجام آن همچنان گوشی خاموش ماند باید به سراغ روش های دیگری برویم.

2.پورت شارژر گوشی را چک کنید واز سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

گوشی قطعا بدون دلیل خاموش نخواهد شد وحتما عیبی در آن وجود دارد که باعث چنین مسئله ای شده است. گوشی های سامسونگ J7علی رغم اینکه در برابر آب مقاوم هستند اما همچنان احتمال داد که رطوبت وآب بر آن ها تاثیر بگذارد.

پورت شارژر یکی از نقاطی است که می تواند موجب راه یافتن ووارد شدن آب و رطوبت به داخل گوشی و آسیب رساندن به آن شود. برای رفع این مشکل از یک دستمال کاغذی کمک بگیرید و چند دقیقه آن را بر روی پورت گوشی قرار دهید که اگر رطوبتی در آن نقطه وجود داشت از بین رود سپس بررسی نمایید که گوشی روشن می شود یا نه.

  1. گوشی را شارژ نمایید.

قبل از شارژ نمودن گوشی سیم کارت خود را از اسلات خارج نمایید و بررسی کنید که رطوبت به این بخش از گوشی راه یافته است یا خیر؟ برای این منظور برچسب سفیدی که در داخل اسلات سیم کارت وجود دارد را بررسی کنید در صورتی که تغییر رنگ داده باشد ورنگ آن مایل به صورتی، قرمز و بنفش باشد نشان دهنده آسیب دیدن گوشی و وارد شدن رطوبت به آن می باشد.با مشاهده این آسیب بهتراست روند عیب یابی را متوقف نمایید وتعمیر گوشی خود را به یک تکنسین حرفه ای تعمیر موبایل واگذار نمایید.

اما در صورتی که برچسب تغییر رنگ نداده باشد گوشی از نظر رطوبت آسیبی ندیده است وباید گوشی را توسط  آداپتور ACبه پریز متصل نمایید در این مرحله اگر گوشی از نظر سخت افزاری سالم باشد باید آیکون شارژ بر روی صفحه آن نمایان شود، ممکن است گوشی در یک الی دو دقیقه اول آیکون شارژ را نمایش ندهد در این صورت زمان بیشتری به آن بدهید ومرتب چک نمایید که گوشی گرم می شود یا خیر. در صورتی که گوشی گرم شد اما نشانی از آیکون شارژ نمایان نشد تعمیر گوشی را به متخصص بسپارید.

4.گوشی سامسونگ J7 خود را درSafe mode بوت نمایید.

با انجام اینکار اطمینان حاصل خواهید کرد که گوشی از نظر سخت افزاری مشکلی نخواهد داشت.برای انجام اینکارابتدا گوشی را خاموش نمایید وپس از مشاهده نام دستگاه دکمه پاور را فشار دهید تا زمانی که لوگوی سامسونگ  بر روی گوشی نمایان شود، حال دکمه پاور را رها کرده ودکمه ولوم پایین را فشار داده تا گوشی ریستارت گردد، اکنون می بینید که علامت  فعال شدنSafe modeبر روی گوشی وجود دارد ودر این لحظه باید دکمه ولوم را رها نماید.

4.گوشی سامسونگ J7 خود را درSafe mode بوت نمایید.
4.گوشی سامسونگ J7 خود را درSafe mode بوت نمایید.

5.گوشی را در وضعیت Recovery Modeقرار دهید.

این روش نیز یکی دیگر از روش هایی است که وضعیت سخت افزاری گوشی شما را مورد بررسی قرار می دهد و بافعال شدن این حالت پارتیشن کش را پاکسازی نمایید اما در صورتی که نتوانستید این عمل را انجام دهیدmaster reset را باید انجام بدهید وبعد وارد این مرحله شوید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید