علت بالا نیامدن فلش در کامپیوتر

علت بالا نیامدن فلش در کامپیوتر

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با بررسی موضوع علت بالا نیامدن فلش در کامپیوتر با شما همراهیم.

علت بالا نیامدن فلش در کامپیوتر می تواند موارد زیادی باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از وسایل الکترونیکی  مختلف افزایش زیادی داشته و مردم از این وسایل  مانند کامپیوتر و… استقبال زیادی کرده اند و در مواقع مختلفی از کامپیوتر و ذخیره سازی داده های آن استفاده می کنند.

علت بالا نیامدن فلش در کامپیوتر
علت بالا نیامدن فلش در کامپیوتر

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه مقاله به سوالاتی که شاید برای شما هم پیش بیاید می پردازیم.

فلش کامپیوتر چیست؟

افراد از فلش در چه زمینه هایی استفاده می کنند؟

دلایل بالا نیامدن فلش کامپیوتر چیست؟

افرادبرای شناسایی علت های بالا نیامدن فلش چه کارهایی را لازم است انجام دهند؟

[/stextbox]

 

در حال حاضر ما شاهد هستیم که فلش ها به دلیل کوچک بودن و همچنین حجم حافظه ی بالایی که دارند، به شدت در بین افراد رواج یافته و مورد استفاده قرار می گیرد.

ما در خیلی از مواقع اطلاعات زیادی را در فلش ذخیره می کنیم و دوست داریم که این وسیله بتواند برای همیشه به راحتی کار کند و هیچ وقت دچار مشکل نشود، اما این واقعیت ندارد و هر دستگاهی احتمال دارد که روزی دچار مشکل شود و حتی از کار بیفتد

 

فلش کامپیوتر چیست؟

فلشی که معمولا برای ارتباط برقرار کردن با کامپیوتر از آن استفاده می شود به فلش مموری معروف است

فلش دستگاهی است که به راحتی می توان از آن استفاده کرد،  به راحتی می توان حافظه ی آن را پاک و دو باره اگر قصد داریم در آن برنامه ریزی کنیم.

از فلش در ارتباط با ذخیره کردن اطلاعات، انتقال داده بین کامپیوترها  و یا وسایل الکترونیکی دیگر استفاده می شود.

فلش کامپیوتر چیست؟
فلش کامپیوتر چیست؟

افراد از فلش در چه زمینه هایی استفاده می کنند؟

در نگاه اول فلش برای استفاده راحت تر مردم ایجاد شد، در خیلی از موارد افراد نمی توانستند داده ای را که به صورت ذخیره شده در وسیله الکترونیکی خود مانند کامپیوتر دارند، به داده ای دیگر اضافه و یا اینکه در وسیله ای دیگر استفاده کنند، فلش در این مورد به افراد کمک کرد تا بتوانند در انتقال داده ی خود بین دو کامپیوتر و بعضا بیشتر استفاده کند.

افراد از فلش برای ذخیره سازی داده های خود استفاده می کنند تا هر زمانی که به داده ها  نیاز داشتند، این وسیله ارزان و با حجم ظرفیت بالا را به همراه داشته باشند.

افراد از فلش در چه زمینه هایی استفاده می کنند؟
افراد از فلش در چه زمینه هایی استفاده می کنند؟

دلایل بالا نیامدن فلش در کامپیوتر چیست؟

ما در فلش اطلاعات زیادی را ذخیره می کنیم  و دوست داریم این اطلاعات همیشه در فلش باشند و هیچ وقت دچار مشکل نشوند، اما این مسأله همیشه اتفاق نمی افتد و ما بعضی مواقع متوجه می شویم که فلش از کار افتاده یا دچار مشکل شده است، دلایل بالا نیامدن فلش در کامپیوتر شامل موارد زیادی می باشد که ما در این قسمت به چند مورد اشاره می کنیم:

1.در مواقع بسیاری ممکن است زمانی که فلش را از کامپیوتر جدا می کنیم  رابطی که در فلش می باشد و یا همان وصل کننده کانکتور  فلش به کامپیوتر ،  قطع شود و ما شاهد باشیم که در استفاده های بعدی مان از فلش دیگر این وسیله  توسط دستگاه کامپیوتر خودمان یا هر دستگاهی دیگر شناخته نشود.

  1. در خیلی از مواقع زمانی که فلش در سیستم کامپیوتر نمایش داده نمی شود، احتمال ویروس خاصی وجود دارد، البته احتمال دارد که این مشکل و وجود ویروس در خود حافظه ی فلش باشد یا این که سیستم ما مشکل دارد و اجازه بالا نیامدن فلش را نی دهد.
  2. اگر فرد زمانی که می خواهد فایلی را از کامپیوتر به فلش انتقال دهد ، بدون بستن فلش، به صورت یکدفعه فلش را از کامپیوتر جدا کند، فلش دچار مشکل شود و حتی اطلاعات به درستی انتقال داده نشود ودر مواقع بعدی متوجه می شویم که سیستم فلش را نمی خواند.
  3. اطلاعات ما در فلش در قسمت NAND ذخیره می شود ، مواقعی پیش می آید که این قسمت خود با مشکل مواجه شود و باعث می شود که فلش در کامپیوتر نمایش داده نشود.
دلایل بالا نیامدن فلش در کامپیوتر چیست؟
دلایل بالا نیامدن فلش در کامپیوتر چیست؟

آسیب دیدن فلش

5.گاهی پیش می آید که فلش ضربه می بیند و یا آب و مایعاتی روی آن می ریزد و احتمال دارد ما در وصل کردن فلش به کامپیوتر متوجه شویم که فلش دچار مشکل شده است.

  1. زمان هایی پیش می آید که فلش خود را همیشه به کامپیوتر وصل می کنیم و قصد این را نداریم که در صورتی که با فلش و انتقال اطلاعات کار نداریم، فلش را از کامپیوتر جدا کنیم، احتمال دارد بعد از چند وقت مواجه شویم که فلش به راحتی در سیستم دیگر نمایش داده نمی شود، و سیگنال ضعیفی که همیشه در بین فلش وصل شده به سیستم و خود کامپیوتر بوده باعث داغ شدن فلش شود.

 

برای شناسایی علت های بالا نیامدن فلش افراد چه کارهایی را لازم است انجام دهند؟

زمانی که در کامپیوتر خود با مشکلی مانند بالا نیامدن فلش مواجه می شویم، اگر به پایین صفحه دسکتاپ دقت کنیم خطایی را سیستم کامپیوتر به ما نشان می دهد به نام USB Device Not Recognized  ، این خطا را سیستم کامپیوتر زمانی نشان می دهد که فلش استفاده شده در کامپیوتر،  توسط این دستگاه نتوانسته شناسایی شود و سیستم عامل کامپیوتر نیز نتوانسته شناخت درستی از این وسیله داشته باشد و شاید که فلش ما  مشکل دارد و یا کاردهی ناقصی را دارد.

و در این مواقع معمولا فرد سعی می کند که مطمئن شود که آیا فلش او سالم می باشد؟

در هنگام مواجه فرد با این پیام در کامپیوتر خود لازم می باشد که فرد یک بار دیگر فلش را جا به جا کرده و در قسمت دیگری که مخصوص اتصال فلش به کامپیوتر می باشد، این وسیله را امتحان کند، یعنی می تواند از دو جایگاهی که پشت سیستم کامپیوتر ایجاد شده است استفاده کرد و اگر باز هم سیستم به او خطا داد که این فلش قابل شناساسی نیست و مشکل دارد، بهتر است این کار را انجام دهد:

بر روی گزینه ی my computer کلیک راست کرده و بعد از آن از طریق  گزینه ی Manage به آسانی وارد منو شود ، منظور از منو قسمت device manager ( مدیریت دستگاه ) شد.

در این مرحله می توان از گزینه ی Universal Serial Bus controllers استفاده کرد و با مشاهده این گزینه ببینیم که آیا فلش وصل شده به سیستم مشکل خاصی دارد یا نه .

و در این مواقع معمولا فرد سعی می کند که مطمئن شود که آیا فلش او سالم می باشد؟
و در این مواقع معمولا فرد سعی می کند که مطمئن شود که آیا فلش او سالم می باشد؟

در بعضی موارد نیز که زمان زیادی از نصب ویندوز گذشته،  می توان با آپدیت ویندوز مشکل بالا نیامدن فلش را برطرف کرد.

بعضی مواقع پیش می آید که فلش در اثر زیاد استفاده کردن و بیرون کشیدن دچار مشکل می شود و بین خارهای فلش و کامپیوتر فاصله ایجاد می شود، و باعث نمایش ندادن فلش می شود، میتوان برای جلوگیری از این مسأله از تکه ای کاغذ برای از بین بردن این فاصله استفاده کرد.

امروزه استفاده از فلش در ذخیره سازی داده ها کاربرد زیادی یافته، اما ما در خیلی موارد شاهد هستیم که فلش دچار مشکل می شود، ما در این مقاله سعی کرده ایم این مسأله را بررسی کنیم، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار داده باشیم.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید