سئو سایت کلینیک

سئو سایت کلینیک

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع سئو سایت کلینیک آشنا کنیم.

سئو سایت کلینیک
سئو سایت کلینیک

با گسترش و پیشرفت اینترنت و دنیای وب، رقابت بین وب سایت ها نیز بسیار افزایش یافته و فعالیت های ساده جای خود را به فعالیت های پیچیده و حرفه ای داده اند. در اینجا قرار است با مهم ترین این فعالیت ها، یعنی سئو سایت کلینیک آشنا شویم.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه سئو سایت کلینیک هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. سئو چیست؟
  2. سئو سایت چیست؟
  3. مزایای استفاده از سئو در سایت کلینیک چیست؟
  4. برای بهبود سایت کلینیک از نظر سئو در مرحله اول چی کاری باید کرد؟

[/stextbox]

 

سئو چیست؟

بهینه سازی سایت یا شبکه های اجتماعی برای موتور های جستجو که در حال حاضر با عنوان   سئو شناخته می شود، عملکردی است که باعث می شود جستجو کنندگانو کاربران بتوانند شما را قبل از دیگر سایت ها و رقبا مشاهده کنند. تمامی فعالیت ها و برنامه هایی که از ابتدا یعنی طراحی سایت و ادامه انجام می شود باید طبق اصول سئو انجام شود تا بتواند سایتی مفید برای کاربران و سودمند برای شما و کارتان باشد.

سئو چیست؟
سئو چیست؟

کارکرد درست سایت نیازمند سئو و افرادی متخصص در این زمینه می باشد که بتوانند شما را تا پایان همراهی کرده و به نتیجه مطلوب برسانند.

اصلا اینطور نیست که تنها برای فروش اجناس خود نیاز به سئو، تولید محتوا و وب سایت داشته باشید، برای خدماتی نیز که ارائه می دهید نیاز به حضور در دنیای اینترنت دارید. تصور کنید شما مدیر یک کلینیک می باشد با استفاده از سئو می توانید ویژگی ها و خدماتی را که ارائه می دهید معرفی کرده و به خوبی با مراجعه کنندگان خود ارتباط برقرار کنید.

شاید قبلا با سئو آشنا شده باشید و تصور کنید رعایت اصول سئو تنها مربوط به تولید محتوا و نکات مربوط به آن باشد. این اشتباه را نکنید، سئو از لحظه شروع طراحی سایت تا همیشه همراه شما خواهد بود و هر روز قانونی در آن تغییر کرده یا به آن اضافه و کم می شود. بنابراین برای حرکت با سئو نیاز به مهندس سئو و همیشه به روز بودن دارید، در غیر این صورت به سرعت از رقبا جا می مانید.

حال که در بالا نام تولید محتوا آمد خوب است بدانید که هدف تنها پیشرفت با سئو نمی باشد، رضایت کاربران و بازدید کنندگان سایت نیز نیمی از پیشرفت شما را تضمین خواهد کرد، که با تولید محتوا مناسب می توانید پنجاه درصد آن را تضمین کنید.

 

سئو سایت چیست؟

در بالا با مفهوم سئو آشنا شدیم و متوجه شدیم سئو به سایت و شبکه اجتماعی شما کمک خواهد کرد تا دیده شود و همیشه رتبه بالایی در موتور های جستجو داشته باشد. اگر صاحب کسب و کار و یا مدیر یک شرکت می باشید

به هیچ عنوان نباید از دنیای مجازی و اینترنت دور باشید چرا که در حال حاضر معرفی و آشنایی شما در دنیای اینترنت بسیار راحت از راه های قدیمی و دنیای بیرون می باشد. برای دیده شدن و معرفی خود نیز نیاز به سایتی برای معرفی خود با کاربران میباشد، تقریبا می توان گفت بدون رعایت اصول و قوانین سئو نیز این کار غیر ممکن می باشد.

سئو سایت چیست؟
سئو سایت چیست؟

پس سئو سایت عملکردی است که باعث می شود سایت شما رتبه بهتری در موتور های جستجو پیدا کرده و در نتیجه کار شما هم به مشتری و کاربران معرفی شود.

به هیچ عنوان   قدرت بازاریابی اینترنتی و سئو را دست کم نگیرید. برای رشد و پیشرفت در کنار تمامی راه های تبلیغات و بازاریابی حتما به آن ها احتیاج خواهید داشت. حتی برخی از کسب و کار ها می باشد که نمی توانند در تبلیغات دیگر رتبه خوبی دریافت کرده و بازاریابی اینترنتی بهترین گزینه برای آن ها می باشد، به طور مثال یک کلینیک زیبایی نمی تواند تبلیغات گسترده در تلویزیون و بیلبورد های سطح شهر داشته باشد، اما با تبلیغات اینترنتی به خوبی می تواند ویژگی های کار خود را به مخاطبان توضیح دهد.

سئو سایت چیست؟
سئو سایت چیست؟

مزایای استفاده از سئو در سایت کلینیک چیست؟

به طور کلی سئو و اصول آن مزیت بزرگی برای کسب و کار شما محسوب می شوند. اما برای درک این مزیت به ذکر مهم ترین آن ها پرداخته ایم:

  1. تقریبا سئو هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت، اگر هم هزینه ای داشته باشد بسیار کمتر از هزینه در گوگل و تبلیغات دیگر یا حتی خرید گوگل ادز می باشد.
  2. سئو هر چقدر هم ضعیف باعث افزایش بازدید کاربران از سایت شما خواهد شد. با شروع رعایت اصول سئو این مسئله را راحتی درک خواهید کرد.
  3. سئو به برند و کار شما اعتبار خواهد داد چرا که باعث دیده شدن شما و اشنایی افراد بیشتری با نام شما خواهد شد.
  4. سرعت سود و بازگشت سرمایه ای که از طریق سئو به شما می رسد بسیار سریع تر از روش های قدیمی می باشد.
  5. حرکت با سئو کلاس کار شما را هزار برابر می کند و باعث قدرتمند شدن شما در مقابل رقبا می شود.
  6. اگر با سئو به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید، متوجه خواهید شد که بیش از شصت درصد کلیک ها برای شما خواهد بود.
  7. سئو برای شما خلاقیت و رشد گسترده ای در کار خواهد داشت.
  8. نتایجی که از راه سئو به دست می آید دائمی می باشد.
  9. سئو شما را همیشه به روز نگه خواهد داشت.
مزایای استفاده از سئو در سایت کلینیک چیست؟
مزایای استفاده از سئو در سایت کلینیک چیست؟

برای بهبود سایت کلینیک از نظر سئو در مرحله اول چی کار باید کرد؟

شما یک وب سایت عالی درست کرده اید تبریک می گوییم! کاری که اکنون باید انجام دهید این است که توجه مردم را به سمت خود جلب کنید . برای اینکه وب سایت شما در موتورهای جستجوگر مانند گوگل و بینگ زیاد ظاهر شود ، باید کمی در مورد دنیای “بهینه سازی موتور جستجو” یا سئو بدانید. و چگونگی کارکرد ان بدانید.

 

  1. URL مناسب را انتخاب کنید.

قبل از این که وب سایت شما زنده شود و وارد دنیای اینترنت شود. باید برای آن آدرس  یا URL  انتخاب کنید. URL آدرس ی که از این پس بازدید کنندگان برای یافتن سایت شما از آن استفاده می کنند. حتی گوگل نیز با این آدرس  متوجه حوزه کاری و فعایت شما خواهد شد و شما را در دامنه مناسب رتبه بندی می کند. به همین خاطر انتخاب URL مناسب مرحله اول معرفی شما می باشد.

این آدرس  باید انگلیسی، مختصر، با حروف کوچک و معرفی کننده شما باشد. همچنین باید آسان  و به یادماندنی باشد.

سعی کنید تحقیق کنید تا کپی یا خیلی شبیه به آدرس  سایتی دیگر نباشد. مثلا دقت کنید که سایت های مربوط به کلینیک ها زیبایی از چه URL های استفاده می کنند و چه لغاتی در همه آن ها حضور دارد. از ان لغت آشنا به همراه کمی خلاقیت برای URL  خود استفاده کنید.

  1. برای هر صفحه عناوین و توضیحات مناسب ایجاد کنید

با ایجاد صفحات گوناگون سایت خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید تا استفاده از آن برای شما و کاربران راحت تر باشد. حال باید برای هر صفحه عنوان   و مطالب و عکس های مناسب آماده کنید.

در هر قسمت با توضیحی مختصر و ساده به طور دقیق و واضح کار خود و موضوع صفحه را مشخص کنید. استفاده از عکس مناسب نیز به کیفیت کار شما می افزاید. برای هر صفحه کلمات کلیدی مناسب آماده کنید و حتما در متن های ان صفحه از آن استفاده کنید. توضیخات خود را طوری بنویسید که کاربران و گوگل را هم جذب کند.

برای هر صفحه عناوین و توضیحات مناسب ایجاد کنید
  1. کلیمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

اولین و البته مهم ترین نکته درباره سئو سایت انتخاب و استفاده از کلمات کاربردی، کلیدی، محبوب و البته مرتبط با متن است. ابتدا باید هدف و اساس پایه سایت را بررسی کنید و سپس با توجه به موضوعات مربوطه در سایت کلمات مناسب و کلیدی را پیدا کنید و از آن کلمات در متن مورد نظر استفاده کنید.

اگر کلمه کلیدی مرتبط و مناسب با کسب و کار و یا حتی محتوای سایت شما قرار بگیرد و شما از کلمات متناسب با متن خود استفاده کنید آنگاه موتور جستجو متوجه این قضیه می شود و در ایندکس گذاری بهتر عمل خواهد کرد

در نتیجه هر چی کلمات کلیدی متناسب با متن باشند، میزان پیشرفت سایت شما بالاتر خواهد رفت. شما برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب با متن می توانید از ابزار های مختلفی کمک بگیرید.

گاهی ابزار های مورد نیاز شما به صورت رایگان و گاهی هم به صورت غیر رایگان در اختیار شما قرار بگیرد. از روش های بسیار کارآمد برای انجام پروژه سئو در سایت ها می توانید استفاده کنید.

برای مثال یکی از این روش ها کمک گرفتن از گوگل است. شما با جستجو کردن موارد، مورد نظر خود در گوگل متوجه عناوینی می شوید که گوگل در اختیار شما قرار می دهد؛ این عناوین عموما محبوب ترین و پرکاربرد ترین عناوینی هستند که در سایت ها موجود هستند. این سایت های پیشنهاد شده به شما در جهت جستجو عنوان   مورد نظر، شما بدست آمده اند که البته این عنوان   ها توسط کابرها بسیار جستجو شده اند.

یکی دیگر از روش هایی که می تواند به پیشرفت پروژه سئو شما کمک کند استفاده از کلمات مهم و کلیدی طولانی است. این مرحله معمولا برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند می تواند بهترین روش باشد؛ با انجام این کار یعنی استفاده از کلمات کلیدی در پروژه سئو شاید تعداد بازدید کنندگان شما کم باشد، اما نرخ تبدیل در سایت شما بیشتر خواهد شد و همین امر موجب می شود رقیب های کمتری برای جستجو خواهید داشت.

البته بهترین روش کمک گرفتن از گوگل است، وقتی شما موضوعی را در گوگل جستجو می کنید، در قسمت پایین صفحه گوگل سرچ های مرتبط و البته محبوب به شما نشان داده خواهد شد.

هر کسب و کاری کلمات کلیدی مربوط به خود را دارد، برای پیدا کردن کلمات کلیدی در مورد کلینیک زیبایی جستجو کنید که مخاطبانتان چه واژه هایی را جستجو می کنند تا به خدماتی که شما ارائه می دهید برسند.

  1. یک عنوان مناسب شما را 10 قدم جلو می اندازد

اولین چیزی که کاربر از سایت شما در موتور جستجو می بیند وقتی موضوعی را جستجو می کند عنوان سایت شما است. ممکن است در مواردی به خاطر اینکه خواسته اید کلمات خوب و کلیدی را در عنوان خود جای دهید

عنوان غیر جذاب و نامناسبی را تولید کرده باشید؛ پس این مورد را به یاد داشته باشید به جای قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان از کلمات مورد نظرتان در تگ سایت و متن آن استفاده کنید و سعی کنید عنوان جذابی را طراحی و استفاده کنید. هر کاربر قبل از آن که بخواهد به متن شما برسد و آن را مطالعه کند در مرحله اول عنوان شما را خواهید دید پس قرار دادن عنوان مناسب می توانید کمک چشمگیری به شما بکند.

سعی کنید عنوانی تک و یکتا را انتخاب کنید تا مخاطب را جذب کند و اگر می خواهید از کلمات کلیدی و مناسب استفاده کنید آن ها را در تگ عنوان سئو قرار دهید؛ تا بتوانید پروژه سئو خود را تقویت کنید.

دقت کنید هر عنوان باید مختصر و توضیح دهنده شما باشد.

یک عنوان مناسب شما را 10 قدم جلو می اندازد
یک عنوان مناسب شما را 10 قدم جلو می اندازد
  1. متا دیسکریپشن را فراموش نکنید، مناسب ترین آن ها را بنویسید

هر کاربر بعد از برخوردن با عنوان   سایت شما به توضیحات متای شما توجه می کند؛ این به این معنی است که توضیحات متا بسیار کاربردی و البته از نظر کاربران بسیار مهم هستند. بعد از اینکه گوگل اعلام کرد که برای رتبه بندی سئوی دیگر الگوریتم های جستجو به توضیحات سئو اهمیت نمی دهد، همین امر موجب شد تا بیشتر افرادی که قبلا برای ارئه متای مناسب، وقت کافی تعیین می کردند اکنون دیگر بیخیال توضیحات سئو شده اند.

متا دیسکریپشن را فراموش نکنید، مناسب ترین آن ها را بنویسید
متا دیسکریپشن را فراموش نکنید، مناسب ترین آن ها را بنویسید

امروزه تقریبا همه گروه های سئو دیگر به این بخش اهمیت چندانی نمی دهند. اگر شما برای توضیحات متا، مطالب مناسبی را ننویسید مطمئن باشید که در گذر زمان میزان کلیک های کابران بر روی سایت شما کمتر خواهد شد.

اگر توضیحات متا مناسب نباشد در طولانی مدت سایت شما در موتور جستجو پایین خواهد آمد. پس اگرچه میگویند که مطالب سئو نمی تواند به طور مستقیم بر روی سایت تاثیر بگذارند، اما همیشه به این مورد توجه کنید که به صورت غیر مستقیم بر پروژه سئو شما تاثیر خواهد گذاشت؛ که این تاثیر مهم را می توان همان میزان بازدید از سایت شما دانست، که در گذر زمان باعث پایین آمدن سایت شما در موتور جستجو می شود.

متا در صفحه جستجوی گوگل به نمایش در می آید و باید موضوع صفحه شما را خلاصه توضیح دهید.

  1. رقبای خود را بشناسید و آن ها را پیش بینی کنید.

این مرحله را می توان همان یک تیر و چند نشان دانست. با بررسی کامل و دقیق از عملکرد رقیبان و با آنالیز رقبای خود می توانید متوجه شوید که دیگر رقیبان چه نکات ضعف و یا حتی چه نکات قوتی دارند. نکات قوت آن ها را باید پیدا کنید و سعی کنید با الگو برداری از این نکات قوت از آن ها در پروژه های سئو خود استفاده کنید.

هم چنین اگر ایده ها و یا حتی روش های جدیدی را ایجاد کرده اند بررسی کنید و ببینید که آیا این روش های جدید مناسب و کارآمد بوده یا خیر. اگر ایده های جدید را بررسی و مطالعه کنید و ببینید که این روش های نوین بازدهی مناسب داشته اند می توانید از تمامی این موارد الگو بردارید و از آن ها در سئو خودتان استفاده کنید.

رقبای خود را بشناسید و آن ها را پیش بینی کنید.
رقبای خود را بشناسید و آن ها را پیش بینی کنید.
  1. به عنوان های متن خود ارزش دهید

شاید اگر از یک برنامه نویس بپرسید که کد H1 , H2  چه کارایی دارند به شما بگوید برای سایز دادن به مطالب شما استفاده می شود. اما در اصل این کد ها عناوین شما را بنا به خواسته شما رتبه بندی می کنند و به گوگل می گویند که کدام مهم تر و موضوع اصلی صحبت شما می باشد.

توجه داشته باشید که لازم نیست عنوان ها به ترتیب H1 – H2 – H3 و … قرار گیرند اما متنی که H1 نداشته باشد نمی تواند H2یا  H3  داشته باشد. یعنی زمانی می توانید از H  های شماره بالاتر استفاده کنید که H هایی با شماره کمتر را داشته باشید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید