سئو سایت در اردبیل

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع « سئو سایت در اردبیل » آشنا نماییم.

هنگامی که یک موضوع را در گوگل جستجو می کنید برترین سایت ها در صفحه اول نمایش داده می شوند و کاربران نیز معمولا سایت های موجود در صفحه اول را باز می کنند، اگر شما سئو سایت را یاد بگیرید می‌ توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید و بازدیدکنندگان بسیاری به دست آورید، تعداد بالا کاربران به خصوص اگر سایت شما مربوط به کسب و کار باشد به رونق در حرفه شما کمک می کند. با ما همراه باشید تا شما را با سئو سایت در اردبیل آشنا نماییم.

سئو سایت در اردبیل
سئو سایت در اردبیل

عزیزانی که در شهر اردبیل هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ممکن است سوالات زیر را درباره سئو سایت در اردبیل داشته باشید که به آن ها پاسخ خواهیم داد:

  • سئو سایت چه معنی دارد؟
  • در سئو سایت چه مواردی باید رعایت شود؟
  • رعایت سئو سایت چه مزایایی به همراه دارد؟
  • چند نوع سئو سایت وجود دارد؟
  • اصول جدید سئو چگونه است؟
  • الگوریتم های گوگل چند نوع هستند؟

[/stextbox]

 

سئو سایت چه معنی دارد؟

سئو از کلمه انگلیسی SEO گرفته شده است و نام کامل آن Search Engine Optimization است که به معنی عملیات بهینه کردن سایت ها در مرورگر های جستجوگر می باشد، یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث به وجود آمدن سئو شد بالا بردن رضایت کاربران از سایت های مختلف بود، با به کار بردن سئو سایت محتوا متن ها مرتبط با موضوع شده و کیفیت آن بالا خواهد رفت.

این کار نه تنها به نفع کاربران است بلکه به نفع مدیر سایت و شرکت گوگل نیز می باشد چرا که با داشتن سایت حرفه ای مراجعه کنندگان به آن از محتوا سایت و نتایج گوگل بسیار راضی خواهند بود و این رضایت باعث باارزش شدن سایت و شرکت گوگل می شود.

در سئو سایت چه مواردی باید رعایت شود؟

اگر قصد دارید در سایت خود موضوع سئو را رعایت کنید و سایت را جز برترین ها قرار دهید باید موارد زیر را رعایت کنید:

  1. تولید محتوا

مهم ترین مورد در بحث سئو سایت موضوع تولید محتوا می باشد، منظور از تولید محتوا این است که شما باید مطالبی که در سایت خود قرار می دهید کپی از سایت های دیگر نباشد و ادبیاتی که مطالب را درج می کنید منحصر به فرد باشد، به جز تکراری نبودن متن باید به کلمه کلیدی نیز توجه داشته باشید، معمولا کلمه کلیدی موضوع اصلی شما است که باید در متن چندین بار آن را تکرار کنید و باید با توجه به طول متن خود کلمه کلیدی را تکرار کنید یعنی اینکه آن را نه بیش از حد به کار ببرید و نه اینکه تعدادش کم باشد.

تولید محتوا برای سایت صنایع غذایی
تولید محتوا

به جز موضوع اصلی بهتر است کلمات شبیه به موضوع اصلی را در متن به کار ببرید برای مثال اگر موضوع شما عمل بینی است این عمل بینی کلمه کلیدی به حساب می آید و شما باید چندین بار آن را در متن هایتان به کار برده و در کنار آن از کلمات کلیدی مشابه مانند عمل زیبایی یا جراحی بینی استفاده کنید، علت به کار بردن کلمه کلیدی این است که اگر کاربر هر کدام از این کلمات را در مرورگر جستجو کرد سایت شما برای او بالا بیاید.

در تولید محتوا باید به موارد نگارشی نیز توجه کنید برای مثال جای فاعل و فعل را برعکس قرار ندهید و علائم نگارشی را در جای مناسب قرار دهید، در متن نیز توجه کنید که غلط املائی نداشته باشید وجود غلط املایی کیفیت کار را پایین می آورد بنابراین چندین بار مطالب خود را بررسی کنید و بعد در داخل سایت قرار دهید.

  1. رعایت سئو تکنیکال

دومین موضوع مربوط به سئو تکنیکال می باشد، در سئو تکنیکال باید به ظاهر سایت توجه داشته باشید و فقط به فکر محتوا نباشید، یک ظاهر زیبا برای سایت طراحی کنید و سعی کنید که طراحی باتوجه به موضوع سایت باشد برای مثال اگر سایت برای مسائل پزشکی طراحی شده است باید در طراحی اش از گذاشتن عکس های غیرمرتبط یا متن غیر مرتبط پرهیز کنید و طراحی اش را متناسب با یک سایت پزشکی انجام دهید.

موضوع مهم دیگر در بحث سئو تکنیکال سرعت بالا آمدن سایت می باشد، اگر سایت سرعتش کم باشد کاربر را خسته کرده و سریعا از سایت بیرون می رود، این نکته را توجه داشته باشید که اگر کاربر سایت را سریعا ترک کند برای شما امتیاز منفی به همراه خواهد داشت و سایت در رده برترین ها قرار نمی گیرد بنابراین به سرعت سایت توجه کنید.

  1. انجام لینک سازی

سومین مورد انجام لینک سازی و بک لینک ها می باشد، منظور از بک لینک این است که باید در شبکه های مختلف برای سایت خود تبلیغ کنید چرا که اگر سئو تکنیکال و تولید محتوا را عالی انجام داده باشید ولی بک لینک در نظر نگرفته باشید موفقیتی به دست نخواهید آورد بنابراین موضوع لینک سازی را فراموش نکنید.

رعایت سئو سایت چه مزایایی به همراه دارد؟

  • با رعایت سئو سایت در رده بهترین های گوگل قرار می گیرید.
  • به راحتی برند خودتان را راه اندازی می کنید.
  • برترین شیوه بازاریابی است.
  • هزینه انجام آن کم است.
  • فروش شما بالا خواهد رفت.

چند نوع سئو سایت وجود دارد؟

  • سئو کلاه سفید (White Hat)

در سئو کلاه سفید از شیوه های اخلاقی و اصولی برای سئو سایت استفاده می شود و هیچ نوع فریبی در کار نیست، فردی که سئو از نوع کلاه سفید را انجام می دهد تجربه لازم برای کار سئو سایت را داشته و با تمام قوانین انجام آن آشنا است، این نوع سئو اصولی ترین و بهترین نوع سئو می باشد که برای نتیجه دادن نیاز به صبر زیادی دارد ولی در آخر تلاش شما نتیجه بخش بوده و در رده برترین ها قرار می گیرید و از همه مهم تر کاربران از سایت شما راضی خواهند بود و نام سایت را به حافظه سپرده و مجدد به آن باز خواهند گشت.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در اردبیل هستید

  • سئو درونی (On Page)

سئو درونی زیر مجموعه سئو کلاه سفید است و مواردی نظیر طراحی سایت، کدنویسی، محتوا مناسب، متا سایت، تصاویر موردنظر و … مربوط به سئو داخلی می باشند بنابراین این سئو مهم است و هر چقدر به موارد ذکر شده در این نوع سئو توجه کنید نتیجه کار نیز بهتر شده و امتیاز خوبی به دست خواهید آورد.

  • سئو بیرونی (Off Page)

سئو بیرونی یکی دیگر از زیر مجموعه های سئو کلاه سفید بوده و مبحث لینک سازی را بررسی می کند، قطعا با انجام لینک سازی موفق تر خواهید بود و هرگز نباید پس از لینک سازی در رسیدن به نتیجه مطلوب عجله کنید چرا که موفقیت در عرض چند ماه یا چند سال به دست نمی آید و باید به تلاش خود ادامه دهید تا نتیجه قابل قبولی به دست آورید.

  • سئو کلاه سیاه (Black Hat)

سئو کلاه سیاه بدترین نوع سئو سایت است، در این نوع سئو قصد فریب دادن گوگل را داشته و یک شیوه غیراخلاقی می باشد که گوگل برای آن جریمه هایی در نظر گرفته است، برای مثال در سئو کلاه سیاه عنوانی را در سایت قرار می دهند تا کاربر را وارد سایت کنند در صورتی که هیچ مطلبی درباره آن موضوع در سایت وجود ندارد و فقط قصد دارند هر طور که شده سایت خود را معروف کنند ولی از آنجایی که شرکت گوگل در سال های اخیر الگوریتم های هوشمندی طراحی کرده است این شیوه با شکست مواجه شده و امتیازها را از سایت متخلف خواهند گرفت.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در اردبیل هستید

  • سئو کلاه خاکستری(Gray Hat)

در سئو کلاه خاکستری هم خصوصیات کلاه سفید وجود دارد و هم ویژگی های کلاه سیاه به همین دلیل شرکت گوگل این نوع سئو را جز تخلفات قرار نمی دهد ولی از آنجا که از حیله های کلاه سیاه درون آن وجود دارد سایت ممکن است کاربران خود را از دست بدهد بنابراین سعی کنید که از راه درست سئو سایت را انجام دهید.

 

اصول جدید سئو چگونه است؟

منظور از اصول جدید سئو قوانین و الگوریتم های جدیدی است که توسط شرکت بزرگ گوگل ارائه شده است، الگوریتم های مهم گوگل را در ادامه برای شما عزیزان توضیح داده ایم، دقت کنید که هر چقدر به اصول جدید سئو و الگوریتم های آن و همینطور تولید محتوا سایت توجه کنید سایت شما به تدریج باارزش شده و طرفداران بسیاری پیدا می کند بنابراین برای محبوبیت سایت خود باید صبر بسیاری داشته باشید و کاملا حرفه ای و اخلاقی کار سئو سایت را انجام دهید.

اصول جدید سئو چگونه است؟
اصول جدید سئو چگونه است؟

الگوریتم های گوگل چند نوع هستند؟

شرکت گوگل در طی سال های گذشته اقدام به طراحی چند تا الگوریتم هوشمند کرد و هدفش از این کار بالا بردن کیفیت کارها و رضایت کاربرانش بود، طراحی این الگوریتم ها به کمک افرادی آمد که سئو سایت را به صورت حرفه ای انجام می دادند ولی سئوکاران غیر حرفه ای با تخلفات و روش های غیراخلاقی خود را در رده برترین ها قرار می دادند، با این الگوریتم ها هیچ تخلفی از دید گوگل پنهان نخواهد ماند. الگوریتم های گوگل در زیر آورده شده است:

  • الگوریتم پاندا (Panda Algorithm)

شروع فعالیت الگوریتم پاندا 24 فوریه 2011 بود، در آن سال ها کاربران از نتایج گوگل به شدت ناراضی بودند و علت آن کپی بودن مطالب در سایت ها و بی ارزش بودن محتوا آن ها بود، شرکت گوگل برای اینکه کاربران را راضی کند اقدام به طراحی یک الگوریتم هوشمند به نام پاندا کرد، هدف گوگل از طراحی این الگوریتم جلوگیری از کپی مطالب و همینطور بهتر شدن محتواها بود.

الگوریتم پاندا (Panda Algorithm)
الگوریتم پاندا (Panda Algorithm)

الگوریتم پاندا به جز بررسی مطالب تکراری و بی ارزش موارد دیگری را نیز مورد بررسی قرار می دهد، برای مثال این الگوریتم زمانی را که کاربر از سایت خارج می شود در نظر گرفته و متا سایت را نیز که یک توضیح کوتاه است و موقع جستجو در زیر نام سایت قرار می گیرد بررسی کرده و در صورتی که کاربر زمان زیادی را در سایت بماند و متا نیز جملات مناسبی باشد که به کاربر در انتخاب سایت کمک می کند قطعا گوگل به این نوع سایت ها امتیاز داده و ارزش آن ها را بالا می‌برد.

الگوریتم پاندا به کار بردن بیش از اندازه تبلیغات و هر آنچه که برای کاربر آزاردهنده است را بررسی کرده و بعد امتیاز می دهد، متخلفان پس از طراحی الگوریتم پاندا نتوانستند با حیله جز برترین ها قرار گیرند و اگر هم بتوانند خود را جز بهترین ها جا دهند بلافاصله سلب امتیاز شده و گوگل آن ها را از صفحات برترش حذف خواهد کرد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در اردبیل هستید

  • الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm)

الگوریتم پنگوئن وظیفه اش بررسی کردن لینک ها است و به راحتی تشخیص می دهد کدام لینک غیرواقعی و کدام واقعی می باشد، این الگوریتم به جز بررسی لینک ها موارد دیگری نیز نظیر قرار دادن کلمات کلیدی غیرواقعی برای جذب کاربر، باز شدن صفحات بی ربط و دیگر مسائل سواستفاده کننده از کاربر را بررسی کرده و در صورت دیدن هر کدام از این تخلفات سایت جریمه خواهد شد و ارزشش را از دست می دهد.

الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm)
الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm)
  • الگوریتم دوستار موبایل (Mobile Friendly Algorithm)

قالب بندی سایت باید طوری باشد که در موبایل نیز به خوبی به نمایش درآید، سایت هایی که این قابلیت مهم را دارند توسط الگوریتم دوستار موبایل تشخیص داده شده و امتیاز عالی به دست می آورند، علت اهمیت این موضوع استفاده زیاد کاربران از موبایل است و معمولا بیشتر با موبایل خود به گوگل رفته و جستجو را انجام می دهند بنابراین باید سایت طوری طراحی شود که در گوشی موبایل نیز تصاویر و متن ها و به طور کلی همه محتویات درون سایت به همان کیفیت کامپیوترهای شخصی به نمایش درآیند.

الگوریتم دوستار موبایل (Mobile Friendly Algorithm)
  • الگوریتم رنک برین(Rank Brain Algorithm)

در این الگوریتم از هوش مصنوعی استفاده کرده اند، الگوریتم رنک برین کاملا به برخورد کاربر با سایت شما بستگی دارد و تعیین کننده امتیاز دهی یا عدم امتیاز به سایت فقط نظر کاربران و مدت زمانی است که آن ها در سایت هستند، گوگل سایت هایی را که کاربران بسیار به آن رجوع می کنند و زمان زیادی را در آن می گذرانند جز سایت های برترش قرار می دهد تا دیگر کاربران هم از مطالب مفید آن استفاده کنند، طراحی این الگوریتم کمک زیادی به انتخاب گوگل و کاربران کرد.

الگوریتم رنک برین(Rank Brain Algorithm)
الگوریتم رنک برین(Rank Brain Algorithm)
  • الگوریتم کبوتر(Pigeon Algorithm)

شروع فعالیت الگوریتم کبوتر 20 آگوست 2013 بود، در این الگوریتم جستجو به حالت محلی صورت گرفته یعنی اینکه با توجه به محل کاربر جستجو کرده و نزدیک ترین سایت ها را به کاربر نمایش می دهد و از آنجایی که در گذشته کبوترها برای فرستادن پیام به محل های نزدیک استفاده می شدند نام این الگوریتم را نیز الگوریتم کبوتر گذاشتند، به جز محل کاربر که برای این الگوریتم مهم است وجود غلط املایی نیز برای الگوریتم کبوتر غیر قابل قبول است و با سایت هایی که دارای غلط املایی هستند برخورد می کند.

الگوریتم کبوتر(Pigeon Algorithm)
الگوریتم کبوتر(Pigeon Algorithm)
  • الگوریتم مرغ مگس خوار(Hummingbird Algorithm)

شرکت گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار را طراحی کرد تا نتایج عالی برای کاربر به نمایش آید و این الگوریتم اجازه نمایش سایت های بی ربط را نمی دهد و هم به کاربران کمک می کند که مطالب موردنظرشان را پیدا کنند و هم به مدیران سایت ها چرا که اگر آن ها نیاز کاربران را بدانند و از کلمات کلیدی به درستی و به اندازه استفاده کنند قطعا این الگوریتم به کمک آن ها آمده و سایت آن ها را به سایتی شناخته شده تبدیل می کند.

الگوریتم مرغ مگس خوار(Hummingbird Algorithm)
الگوریتم مرغ مگس خوار(Hummingbird Algorithm)
  • الگوریتم موش کور(Possum Algorithm)

شرکت گوگل برای حمایت از افرادی که به تازگی سایتی را راه اندازی کرده اند الگوریتم موش کور را طراحی کرد، برای اینکه سایت شما پس از شروع کار در رده خوبی قرار بگیرید باید اصول سئو سایت را رعایت کنید تا گوگل هم از شما پشتیبانی کند و سایت را جز برترین هایش قرار دهد تا محصولات شما بهتر دیده شود و فروش خوبی داشته باشید.

الگوریتم موش کور(Possum Algorithm)
الگوریتم موش کور(Possum Algorithm)
  • الگوریتم دزد دریایی (Pirate Algorithm)

شرکت گوگل موضوع تولید محتوا و همینطور کپی نبودن مطالب برایش اهمیت زیادی دارد و به همین منظور یک الگوریتم به نام دزد دریایی طراحی کرد، این الگوریتم به شدت با سایت های کپی کننده برخورد می کند و ارزش سایت آن ها را می گیرد، برای اینکه مورد تایید این الگوریتم قرار بگیرید باید کاملا به قوانین تولید محتوا عمل کرده و مطالب مشابه را بدون تغییر متن هایش در سایت قرار ندهید، باید با ایده پردازی و بیانی شیوا متن ها را در سایت قرار دهید تا مخاطبان بیشتری جذب کرده و امتیاز خوبی به دست آورید.

الگوریتم دزد دریایی (Pirate Algorithm)
الگوریتم دزد دریایی (Pirate Algorithm)
  • الگوریتم فرد(Fred Algorithm)

سایت های معروف بسیاری در 8 مارس 2017 دچار شوک بزرگی شدند و ارزش بسیاری از سایت ها پایین آمد و علت این وضعیت طراحی الگوریتم فرد بود، این الگوریتم تنها از محتواهای بسیار عالی حمایت می کند و اگر محتوا ارزش لازم را نداشته باشد از نظر الگوریتم فرد نیز ارزش دادن امتیاز را ندارد، این الگوریتم بسیار سخت گیرانه برخورد کرده و تنها به سایت هایی که مطالب با ارزش و کاربرپسند ارائه می کنند امتیاز خواهد داد.

این الگوریتم به راحتی تشخیص می دهد که کدام سایت مطالبی را قرار می دهد که فقط کاربر جذب کند و کیفیت محتوا برایش اهمیتی ندارد و کدام سایت همه جوانب را رعایت کرده و رضایت کاربر برایش مهم است و قطعا از نظر الگوریتم فرد امتیازدهی به این دو نوع سایت یکسان نخواهد بود.

الگوریتم فرد(Fred Algorithm)
الگوریتم فرد(Fred Algorithm)
  • الگوریتم گورخر (Zebra Algorithm)

گوگل برای حفظ امنیت کاربران الگوریتمی را طراحی کرد تا فروشگاه های اینترنتی را زیر نظر داشته باشد و این الگوریتم را که مواردی نظیر کیفیت محصولات فروشگاه، تخفیفات، بارکد آن ها و … را بررسی می کند به الگوریتم گورخر نام گذاری کرد، اگر بتوانید فروشگاه استانداردی داشته باشید و همه جوانب را به خوبی رعایت کرده باشید قطعا توسط این الگوریتم شناخته شده و جز برترین های گوگل قرار می گیرید.

الگوریتم گورخر (Zebra Algorithm)
الگوریتم گورخر (Zebra Algorithm)
  • الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithm)

سال 2009 شروع فعالیت الگوریتم کافئین بود، این الگوریتم باعث ایجاد ساختاری ثابت و درست در نتایج جستجوها شد برای مثال زمانی که در گذشته مطلبی را جستجو می کردیم یک صفحه نامنظم باز می شد و به خوبی قادر به پیدا کردن مطلب مورد نظر خود نبودیم ولی پس از طراحی این الگوریتم ساختار نامنظم نتایج جستجو از بین رفت و یک ظاهر مرتب و واضح به نتایج گوگل داده شد، الگوریتم کافئین هر چند وقت یک بار شروع به ایندکس سایت ها می کند و سبب مرتب شدن گوگل می شود.

از آنجایی که سایت های زیادی طراحی شده اند و هر روز به تعداد آن ها اضافه می شود گوگل به یک الگوریتم برای عملیات مرتب سازی در سریع ترین زمان نیاز داشت و بلاخره موفق به طراحی الگوریتم کافئین شد.

الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithm)
الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithm)
  • الگوریتم تازگی محتوا (Freshness)

الگوریتم تازگی محتوا در نوامبر سال 2011 شروع به فعالیت کرد، شروع به کار این الگوریتم گوگل را بیش از قبل محبوب کرد، نحوه کار این الگوریتم به این صورت است که اگر شما در گوگل بزنید قیمت طلا، الگوریتم تازگی محتوا شروع به کار کرده و بروزترین قیمت های طلا را به شما نشان می دهد به بیانی دیگر سایت هایی در این جستجو در رده برترین های گوگل قرار می گیرند که قیمت طلا در همان روز را نشان می دهند، گوگل با طراحی این الگوریتم باعث شد کاربرانش برای پیدا کردن آخرین قیمت محصولات به آن رجوع کنند.

الگوریتم تازگی محتوا (Freshness)
الگوریتم تازگی محتوا (Freshness)

 

  • الگوریتم پیج لایوت (Page Layout)

برخی از سایت ها دارای تبلیغ های زیادی هستند که وجود این تبلیغات بسیار کاربران را آزرده می کند، گوگل برای اینکه جلو تبلیغات بیش از حد سایت ها را بگیرد الگوریتمی به نام پیج لایوت طراحی کرد، این الگوریتم به سایت هایی که درونشان تبلیغان زیادی دارند امتیاز منفی داده و آن ها دیگر قادر نیستند در رده برترین ها گوگل قرار بگیرند.

قطعا کاربران نیز به سراغ سایت هایی که تبلیغات زیادی دارند نخواهند رفت چرا که به جا تمرکز بر روی مطلب حواسشان به تبلیغ ها پرت شده و تبلیغات زیاد برای آن ها ایجاد مزاحمت می کند به همین علت سریع از این گونه سایت ها خارج می شوند.

الگوریتم پیج لایوت (Page Layout)
الگوریتم پیج لایوت (Page Layout)

سایت هایی که تبلیغات دارند توسط الگوریتم پیج لایوت جریمه نمی شوند و این الگوریتم به آن ها کاری ندارد ولی اگر تبلیغات بیش از اندازه باشد و فضا زیادی از سایت را گرفته باشد به وسیله این الگوریتم شناخته شده و جریمه خواهند شد.

« سپاس بابت زمانی که برای مطالعه مقاله سئو سایت در اردبیل گذاشتید امیدوارم مطالبی که ذکر شد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. »

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید