راهکارهای افزایش سود شرکت

راهکارهای افزایش سود شرکت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

مقاله ی امروز ما درباره ی راهکارهای افزایش سود شرکت می باشد که در ادامه درباره ی آن بحث می کنیم.

در این مقاله قرار است راهکارهای افزایش سود شرکت را برگزینیم و بررسی کنیم که بر این اساس شما می توانید از راهکارهای افزایش سود شرکت در جهت پیشرفت خود استفاده کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ممکن است سوالاتی در این زمینه برای شما پیش بیاید که ما به آن پاسخ می دهیم همراه ما باشید:

  1. ارتباط با مشتری های بزرگ چگونه می تواند یکی از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟
  2. آیا افزایش تمرکز روی مشتری ها می تواند از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟
  3. تمرکز بر سوددهی چگونه جز راهکارهای افزایش سود شرکت است؟
  4. آیا سپردن کارها به دیگران و محدود نکردنشان می تواند از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟
  5. از دیگر راهکارهایی که موجب سودآوری شرکت می شود چیست؟

[/stextbox]

راهکارهای افزایش سود شرکت
راهکارهای افزایش سود شرکت

ارتباط با مشتری های بزرگ چگونه می تواند یکی از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟

بر اساس گفته های جیلینگز( که یکی از سرمایه داران بسیار موفق نیوزلندی است) هنگام برقراری ارتباط با مشتری های بزرگ ممکن است مشکلات متعددی برای شما پیش بیایید، به دلیل اینکه کارمندان آن شرکت با گرفتن ارتقا محل کارشان نیز تغییر خواهد کرد و جابه جایی شغلی دارند، به همین دلیل است که ارتباطتان با مشکل همراه است.

اما نگران نباشید زیرا که راه کاری برای آن وجود دارد ابتدا تلاش کنید که یک شبکه گسترده را در کل سازمان راه اندازی و گسترش دهید. اما قسمت بد موضوع این است که شما تنها با یک نفر ارتباط دارید حال آنکه آن قسمت به بخش دیگری انتقال پیدا کرده باشد. اینجاست که شما باید با ساختار سازمان آشنا باشید تیمی که مسئول بخش فروش است می داند که هر کارمند باید به چه کسی گزارش دهد همین طور می داند منزلت هر کارمند در سازمان مربوطه چیست.

ارتباط با مشتری های بزرگ چگونه می تواند یکی از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟

آیا افزایش تمرکز روی مشتری ها می تواند از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟

همانطور که تشخیص می دهید چه زمان در سرمایه صرفه جویی کنید باید بدانید که دقیقا چه زمانی و برای چه چیزی باید سرمایه گذاری کنید که سوددهی داشته باشد. سرویس دهی به مشتریان و پشتیبانی سرویس ها از آن بخش هایی است که باید در آن سرمایه گذاری شود که نتیجه ی آن جلب اعتماد مشتری نسبت به ماست.

این روش ممکن است هزینه ی زیادی را دربر داشته باشد اما هنگامی که مشتری می خواهد با کسی مشورت داشته باشد اگر خوب پشتیبانی شود، اعتمادش را دوچندان می کند و مشتری را حریص می کند که بیشتر از سرویس ها استفاده کند.

آیا افزایش تمرکز روی مشتری ها می تواند از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟
آیا افزایش تمرکز روی مشتری ها می تواند از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟

تمرکز بر سود دهی چگونه جزو راهکارهای افزایش سود شرکت است؟

در این بخش می خواهیم باز هم از تجربیات جیلینگز بهره ببریم که می گوید: افتخار ما این است که توانسته ایم کسب و کار خود را با افزایش سود پیش ببریم. اما خیلی از شرکت ها هم که چنین رشدی دارند ناکام شده اند به دلیل اینکه مقدار زیادی از سرمایه ی خود را به باد می دهند. وی با تاکید می گوید که با ولخرجی نمی توان ادامه داد و حتی شروع کرد، و ترجیح بر این است که جهت پیشرفت بیشتر بهتر است برای کارکنان و سرویس های خود هزینه کنیم. مثلا خرج هزار دلار برای یک میز هرگز نمیتواند سرمایه ی بازگشتی داشته باشد.

تمرکز بر سود دهی چگونه جزو راهکارهای افزایش سود شرکت است؟
تمرکز بر سود دهی چگونه جزو راهکارهای افزایش سود شرکت است؟

آیا سپردن کارها به دیگران و محدود نکردنشان میتواند از راهکارهای افزایش سود شرکت باشد؟

برای اینکه شرکتتان زودتر به نتیجه ی دلخواه برسد و رشد داشته باشد پیشنهاد می شود که تا آنجا که مقدور است مسئولیت ها را به بقیه بسپارید. یک مدیر عامل وقتش را باید برای مشکلات مهم در مقیاس بزرگ بگذارد.

روش مدیریتی این کارآفرین نیوزلندی(جیلینگز) این است که: جهت حرکت شرکت را تصور کنم و دورنما باشم سپس از نزدیک با مدیر های مختلف کار کنم و بدانم که آیا در خط شرکت هستند یا خیر که اگر در این مسیر بودند می گذارم که کارشان را ادامه دهند.

وی گفته است: من حقوق خوبی به کارمندانم پرداخت می کنم در نهایت نباید کارهایی که آنها موظف به انجامش هستند را خودم انجام دهم. لازم به ذکر است که بگویم مدیری هم نیستم که کارها را به حال خود رها کنم وبه مدیرانم اجازه می دهم همانطور که فکر میکنند درست است کارشان را پیش ببرند. همین امر سبب می شود شرکت هایی با کیفیت بالا به وجود آیند، که خود موجب تشویق کارمندان می شود که خلاق باشند.

از دیگر راهکارهایی که موجب سودآوری شرکت می شود چیست؟

  • کارمندان

کارمندان یکی از مهم ترین سرمایه های هر شرکت هستند در نتیجه رضایت مندی کارمندان باعث می شود که کارشان را با جدیت و دلسوزی بیشتر پیگیری کنند که این امر موفقیت شرکت را به دنبال خواهد داشت. اگر کاری با موفقیت پیشروی داشته باشد سود بیشتری نیز خواهد داشت، پس می توان گفت که تیم کاری قوی و فعال قطب اصلی سودآوری به حساب می آید.

  • هزینه ی تبلیغات

میزان هزینه ای که برا تبلیغات صرف می شود باید سودآوری بازگشتی مناسب را داشته باشد، نکته حائز اهمیت این است که از شیوه های نوین تبلیغاتی استفاده کنید تا مشتری را به خود جذب کند ونتیجه ی حاصل به سودآوری کمک کند.

  • آموزش های لازم

هر شرکتی باید برای پیش بردن اهدافش به کارمندان آموزش لازم را بدهد یعنی آنها باید بدانند که مسیر و هدف شرکت چیست، تعداد کارمندان مهم نیست و یادگیری های مربوطه امری بدیهی است که با آموزش درست می توانند ماهیت کار را بشناسند.

  • بیمه

برخی از افراد بیمه را به عنوان یک هزینه ی اضافه و تحمیلی می دانند در صورتی که بیمه موجب حفظ سرمایه می شود، و حتی نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب می شود، پس شرکت خود را بیمه کنید.

ایده های سودآور

هر کارفرمایی استعدادها و خلاقیت هایی دارد که باید آنها را به کار گیرد ایده های سود آور برای موفقیت گام مهمی است. تجربه ثابت کرده است که پشت هر تجارت پر سودی ایده های خوبی نهفته است. مهم نیست که در چه زمینه ای تجارت می کنید یا حتی سمت شما چیست در هر حال خلاقیت را برای پیشرفت باید سر لوحه ی اهداف خود قرار دهید.

ارتباط بامشتری

رمز خیلی از موفقیت های تجاری ارتباط با مشتری است، آنها خیلی بهتر می توانند یک شرکت را ارزیابی کنند هر چه برای یک مشتری محبوبیتتان بیشتر باشد آنها بیشتر از کالاهای شما استفاده می کنند در نتیجه در بین رقبا صدر نشین خواهید بود.

هدف ما از جمع آوری این مطالب آشنایی بیشتر شما با راهکارهای افزایش سود شرکت بود امیدواریم با ترفند هایی که گفته شد نتیجه ی دلخواهتان حاصل شود با سپاس از همراهی شما عزیران.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید