تیپ شخصیتی هرمس

تیپ شخصیتی هرمس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی تیپ شخصیتی هرمس

ویژگی های شخصیتی:

انسانهای هستند دارای ذهنی سریع و پویا، که در شرایط و محیط های مختلف و بلعکس در حال رفت و آمد می باشند. مرد هرمسی دارای قدرت فرمانروایی براتفاقات پیش بینی نشده وهمراه با خوش اقبالی است، هرمس حرکات، رویدادها،و آغازی مجدد را به ارمغان می آورد.

این افراد مهارت زیادی در ابداع و سازندگی  و نیز به شدت خوابیدن را دوست دارند. واکنشش در انجام حرکات سریع و ذهنی زیرک، سلیس و ساده صحبت می کنند. اهمیت به محدودیت در مرزها نمی دهد و بی پروا از مرزها می گذرند.

این افراد قادرند در هر لحظه که احساس کنند محیط پیرامون و جو سرد و بی روح بود فضا را به گونه ای عوض می کنند و شوخی و خنده را به میان می آورند تا جو سنگین بشکند.

الگوی کهنه هرمس

الگوی هرمس دارای ویژگی مثبت و منفی است. از قدرت بیان و ارتباط داشتن با یکدیگر و فکر و عملکرد سریع برخوردار هستند. این الگو در کسانی فعال است که در جهان سیاسی اساس ارتباط برقرار کردن به صورت دسته جمعی و کسب و کار احساس راحت بودن می کنند آنها افراد موفقی در بین تاجران و ارتباط دهندگان سطح جهان هستند و اطلاعات جامعی از سطح فرهنگ ها به دیگر مکان ها منتقل می کنند.

دوران کودکی

افراد هرمس در دوران کودکی بسیار فعال، با استعداد، زیرک هستند، کودکانی که دارای شخصیت هرمسی هستند از ویژگی های خاصی برخوردارند همانند زود حرف زدن و زود راه رفتن.

این کودکان از روحیه کنجکاوانه و دوست داشتنی بهره مند هستند که دوست دارند هر حسی را تجربه کنند. این شخصیت ها هر اسباب بازی یا وسیله ای که در دست داشته باشند را خورد کرده و از بین برده، از همان کودکی توانی ارتباط برقرار کردن با افراد غریبه را دشوار نمی دانند.

کارهایی همچون خرابکاری دسیسه چینی و …و اتفاقاتی که به وسیله این افراد انجام می شود به طور معمول مقصر قضیه دیگران هستند.

نماد اسطوره ای کهن الگوی هرمس: خدای سفر، پیام آور و سخنور

هرمس به مرد خوش صحبتی گفته می شود که با استفاده از جملات جذاب همه را شگفت زده می کند. استفاده از این توانایی گاهی در حقه بازی کاربرد دارد.

شخصیت مردان هرمس قبل از ازدواج

بنابراین هرمس ها به دلیل زبر دستی در ارتباط  و گفتار زیبا و دلنشین به طور شگفت انگیزی با کمترین سرعت نظر جنس مخالف را به خود جلب می کند شوخ طبعی و زندگی کردن در لحظه موجب جلب توجه می شود، در گروه های جمعی که هرمس حضور دارد شادی و هیجان به خصوصی وجود دارد.

هرمس ها همیشه برای تمامی نظرات آماده هستند همین امر باعث جذابیت آنها در بین دختران است. هرمس ها همیشه غیر قابل تصوراند و برای کارهایی اقدام می کنند که اطرافیان کاملا شوکه شده و ویژگی رایجی که در بسیاری از هرمس ها وجود دارد نداشتن تعهد در رابطه های خود است،

ممکن است به طور همزمان در عین واحد با چند نفر در ارتباط باشند و بدون آنکه طرف مقابل بویی ببرد و متوجه چیزی نشود، در صورت فهمیدن طرف مقابل  به نحوی او را متقاعد می کند که طرف مقابل بی تردید متقاعد می شود

آنگونه که باید حمایت مالی یا حمایت عاطفی از طرف مقابل در هرمس ها دیده نمی شود اما در بعضی از آنها ویژگی های وجود دارد که می شود طرف مقابل برای خود رویاهای زیادی در رابطه با روابط خود با فرد هرمس بسازد.

شخصیت مردان هرمس بعد از ازدواج

به قراری مرد با مسئولیتی است که  می‌تواند پشتیبان امنی برای زن خود باشد. فرد هرمز نمی تواند شنونده خوبی برای رازهای همسرش باشد و اکثر اوقات خودشان حرف میزنند و سعی می کنند که توجیه کار خود را به پیش ببرند در محل کار با خانم ها بسیار راحت هستند

حال اگر این امر باعث ناراحتی و نارضایتی همسر شود ولی باز به کار خود ادامه می دهند مثلا خیلی طول میکشد که زیر بار تعهد برود و اقدام به ازدواج کنندنقاط ضعف شخصیت هرمس خدای یونان

نقاط ضعف هرمس

  • بی برنامگی باعث آشفتگی در زندگی میشود
  • باعث می شود قول هایی بدهیم که دلیلی برای دادن این قول ها نباشد
  • زیاده روی و شاخ و برگ دادن به صحبت ها

نقاط قوت هرمس

  • توانایی بسیار بالا در بحث ها
  • توانایی در متقاعد کردن دیگران
  • شاد زندگی کردن
  • داشتن ذهنی خلاق و بی پروا

تحلیل تیپ شخصیتی هرمس

هرمس ها بسیار خوش صحبت هستند و با جملات بسیار زیبایی که در سخنان خود به کار می‌برند می‌توانند اطرافیان را همه تحت تاثیر قرار دهند اکثر اوقات این توانمندی برای کار های زیرکانه استفاده می شود

ویژگی های مردان هرمس

مشخصات رفتاری مردان هرمس  گاهی در روابط اجتماعی و  صحبت های شان آنقدر ماهر هستند که به راحتی  می توانند  با تمام افراد ارتباط برقرار کنند،

به طور معمول این انسانها دارای ذهن سریع و پویا هستند مرد هرمسی ایده های فراوانی دارد که در موقعیت های مختلف شرایط درک آن به وجود می آید مرد هرمسی همیشه در حال حرکت است و متوقف کردن آن به اندازه سخت است که بخواهید جیوه را در دست خود نگه دارید و از تحرک آن خودداری کنید.

مرد هرمسی دارای ذهنی مثبت است و بسیار خوش اقبال، اتفاقات را به طوری هماهنگ می‌کند که تمامی کارهای مرتبط که در یک بازه زمانی هستند به طور همزمان اتفاقی رخ می دهند این افراد از هوش بالایی برخوردارند که در اکثر مواقع و موارد هوش بالای آنها باعث می شود که متعهد شوند.

مرد هرمسی در مواقعی که وارد یک جمع می شود که آن جمع را یکسری افراد لات و بی سروپا تشکیل دادند به گونه‌ای عمل می‌کند که انگار به تازگی از زندان بیرون آمده ولیکن در همان لحظه اگر وارد جمعی شود که مربوط به یک کنفرانس پزشکی باشد به گونه ای در رابطه با علم پزشکی نظر می‌دهد که افراد فکر میکنند تمام عمر خود را با تحقیقات در رابطه با مسائل علمی و پزشکی گذرانیده است.

روش جذب شخصیت هرمس

مردان هرمس از شوق طبیعی برخوردارند که این شوخ طبعی باعث جذاب شدن آنها در بین افراد شود ولیکن اگر در شوخی کردن محدودیتی وجود نداشته باشد ممکن است به گونه ای شوخی کند که در شوخی زیاده روی و شوخی را تبدیل به جدال و جنگ کند هرمس ها به دلیل ضعیف بودن در برنامه ریزی به سمت مردهایی می‌روند که اهل برنامه و گرایش های متفاوت هستند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید