تولید محتوا به انگلیسی

تولید محتوا به انگلیسی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به موضوع تولید محتوا به انگلیسی بپردازیم :

از گذشته های دور افراد برای معرفی حرفه و کسب و کار خود نیاز به  تولید محتوا داشته اند و همچنین برای یک بازاریابی حرفه ای تولید محتوا با کیفیت نیاز دارید . تولید محتوا انگلیسی یکی از محتواهای با کیفیت می باشد که برای موفقیت یک سایت بسیار موثر می باشد .

تولید محتوا به انگلیسی
تولید محتوا به انگلیسی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

بهترین تولید محتوا چه نوع محتوایی می باشد ؟

تولید محتوا به انگلیسی را چگونه آغاز کنیم ؟

مزیت تولید محتوای انگلیسی چیست ؟

[/stextbox]

 

یک تولید محتوا با کیفیت

برای اینکه شما یک تولید محتوا با کیفیت داشته باشید باید بتوانید مخاطب خود را بشناسید این نکته را در نظر بگیرید که شما یک سایت آموزشی دارید و هیچ شناختی از مخاطب ندارید در این زمان شما اگر مطلب را از پایه و به صورت مبتدی بیان کنید و مخاطبین شما از رتبه های بالای علمی برخوردار باشند

سایت شما برای این افراد بی ارزش  می شود و حال برعکس اگر مخاطبین شما افراد مبتدی باشند و شما یک مقاله سنگین را تولید کنید صد درصد تعداد زیادی از مخاطبین خود را از دست می دهید . برای اینکه شما بتوانید مخاطبین خود را حفظ کنید و همچنین مخاطبین بیشتری را جذب کنید باید نکات زیر را برای شناخت آنها رعایت کنید :

یک تولید محتوا با کیفیت
یک تولید محتوا با کیفیت

بررسی سایت های رقیب

اولین نشانه برای شناخت مخاطب این است که شما سایت رقبای خود را به صورت حرفه ای مورد بررسی قرار دهید و البته این نکته را بدانید که شما به هیچ عنوان مجاز به استفاده از مطالب و محتواهای سایت رقبا نیستید زیرا شما با این کار رتبه سایت خود را از دید موتورهای جستجو پایین می برید .

دقت داشته مطالب کپی هیچ ارزشی ندارد . شما تنها کاری که با بازدید سایت رقبا انجام می دهید این  است که مطالب و  محتواهای سایت آنها را مورد بررسی قرار دهید و محتواهایی که بیشتری بازدید را دارند را به عنوان یک نمونه انتخاب کنید و از آن برای تولید محتوای جدید استفاده کنید . در تولید محتوای جدید باید از نوآوری و خلاقیت استفاده کنید تا به هیچ عنوان به جز موضوع مطلب دیگری مشابه با آن نباشد .

استفاده از شبکه های اجتماعی

دومین موضوع برای شناخت مخاطب این است که شما از صفحات مجازی در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و از ویژگی های مهم آن استفاده کنید . زیرا امروزه اکثر افراد برای توسعه کسب و کار خود از حضور افراد در شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستا و تلگرام استفاده می کنند .

استفاده شبکه های اجتماعی مزیت های زیادی دارد یکی از ای مزیت ها این سات که شما می توانید خود را به اکثر افراد معرفی کنید و با کمی خلاقیت با کمترین هزینه کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید ، همچنین نکته بعدی دیگر این است که شما می توانید به راحتی با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید و نیاز کاربران خود را بشناسید .

مثلا شما می توانید با کمی بررسی به این نتیجه برسید که کدام پست برای مخاطبین اهمیت بیشتری دارد و یا صفحات رقبا خود را بررسی کنید . همچنین می توانید بحث هایی که بین مخاطبین در زیر کامنت ها اتفاق می افتد ا بررسی کنید و طبق آن محتوای مورد نیاز آنها را تولید کنید . شما با استفاده از مخاطبین در صفحات مجازی می توانید بهترین و خلاقانه ترین محتواها را تولید کنید .

شناخت مخاطبین

شما با شناخت کافی و کامل از مخاطبین می توانید یک محتوای کاربردی و مهم را تولید کنید که برای این کار نیاز دارید کلمات کلیدی مناسب با نیاز کاربران تولید کنید . گوگل راهی برای پیدا کردن کلمات کلیدی با توجه به نیاز مخاطبین ارائه داده است که برای این کار گوگل ترندز و کیورد پلنر را معرفی کرده است . در این  سرویس ها لیستی از کلمات کاربردی و مورد نیاز کاربران را با توجه به مخاطبین به شما پیشنهاد داده می شود و شما از این لیست ها می توانید بهترین کلید واژه کلیدی خود را پیدا کنید .

یک تولید محتوا کار حرفه ای سعی می کنند مانند یک پیشگو عمل کند و نیاز کاربر خود را پیدا کند برای این کار شما کمی باید به روز باشيد و خبرهای مرتبط با حرفه خود را به صورت منظم دنبال کنید و همیشه سعی کنید اولین نفری باشید که اطلاعات مرتبط با حوزه کاری خود را منتشر می کنید

مطالب بروز

مثلا اگر شما سایتی دارید که در حوزه تکنولوژی و گوشی های همراه فعالیت دارد باید سعی کنید هر زمانی که گوشی جدید به بازار عرضه شد شما اولین نفری باشید که اطلاعات جدیدی از آن را در سایت خود قرار میدهید ، یا اینکه قبل از آنکه مخاطبان کمبود اطلاعاتی را احساس کنند شما محتوای آن را تولید کرده باشید ، شما با این روش می توانید یک قهرمان باشید که در صورت نیاز مخاطب همیشه به سایت شما مراجعه می کند و دقت داشته باشید شما به عنوان یک سایت حرفه ای شناخته می شوید که دارای مخاطبین همیشگی می شوید .

ارتباط با مخاطبین

یکی از راه های دیگر برای شناخت کامل از مخاطبین این است که سعی کنید مخاطبین خود را به ارتباط برقرار کردن با شما تشویق کنید البته این مرحله کمی سخت است زیرا بیشتر این افراد سعی می کنند که بازخورد از خود نشان ندهند اما شما زمانی حرفه ای عمل می کنید که با یک روشی آنها را به برقرای ارتباط تشویق کنید .

بعد از اینکه افراد با شما ارتباط برقرار کردند سعی کنید بازخوردها آنها را به عنوان یک گنجینه با ارزش در نظر بگیرید دق داشته باشید اگر شما طرح تشویقی برای ارتباط و همکاری مخاطبین خود در نظر گرفته اید سعی کنید آن را عملی کنید در بیشتر مواقع این طرح ها کم پاسخ می دهد اما شما حتی اگر پنج درصد از بازخورد را داشتید سعی کنید آن را عملی کنید و کمی صبور باشید تا با جذب مخاطب بیشتر این پنج در صد به مرور زمان به ده و یا حتی بیشتر برسد . زیرا این افراد گنجینه هستند و به شما می گویند از سایت شما چه انتظاری دارند و شما می توانید طبق آن محتوا تولید کنید .

نقطه شروع برای تولید محتوای انگلیسی

برای تولید محتوا انگلیسی شما مانند هر تولید محتوای دیگری نیاز دارید که یک شروع قدرتمند داشته باشید . تولید محتوا در عصری که ما زندگی میکنیم یک حرفه ای است که بیشتر افراد برای پیشرفت نیاز به آن دارند .

حال شما اگر می خواهید وارد این حرفه شوید بهتر است کمی با اصول آن آشنا شوید . مهم ترین اصول این حرفه این است که شما نقطه شروع آن را پیدا کنید .و بتوانید یک محتوای حرفه ای را تولید کنید . یک تولید محتوا کار حرفه ای از اهمیت نقطه شروع با خبر است و همیشه نویسندگانی که محتوای جنجالی و قدرتمندی را تولید می کنند موفق تر هستند این افراد همیشه قبل از نوشتن سعی می کند اطلاعات مهمی را در زمینه موضوعی که می خواهند محتوایش را تولید کنند بدست می آورند . در زیر  به نکات مهم و کلیدی برای یک محتوای انگلیسی قوی اشاره کرده ایم :

در گام نخست شما باید کمی خلاق باشید .

اگر شما قصد دارید محتوایی را تولید کنید که از منابع داخل اینترنت استفاده می کنید باید سعی  کنید یک محتوای خلاقانه داشته  باشید  . هر محتوا باید سه بخش اساسی داشته باشید که موضوع ، ایده و ارائه می باشد .

شما برای موضوع و ایده می توانید از موارد دیگر مقالات استفاده کنید اما برای ارائه باید سعی کنید خلاق باشید و باید بتوانید با استفاده از این خلاقیت مخاطب بیشتری را جذب کنید . یک محتوا کار حرفه ای میتواند از موضوعات دیگران استفاده کند اما با استفاده از حرفه و هنری که دارد در آن موضوع به قدی نوآوری استفاده کند که یک موضع جدید از نظر مخاطب باشد .

دقت داشته باشید شما با پویایی ذهن خود می توانید یک محتوا با کیفیت تولید کنید به این صورت که اگر در مورد موضوعی که می نویسید یک مثال کاربردی بزنید می توانید چاشنی محتوای خود را شیرین تر کنید همچنین متن خود را جذاب تر و قابل فهم تر کنید .

مشخص کردن تیترهای مقاله

در گام بعدی تولید محتوا کار باید برای کل مسیر خود یک نقشه داشته باشد منظور این است که ابتدا ، وسط و انتهای مقاله را به صورت دقیق قبل از نوشتن مقاله مشخص کرده باشید .برای این کار باید تیترهای مقاله که در آن از کلمه کلیدی استفاده کرده اید را مشخص کنید .

سپس باید به نظم و انسجامی که در کل متن مقاله می باشد توجه کنید ، متن باید دارای یک پیوستگی منظم باشد و باید به گونه ای شروع کنید و ادامه دهید که هیچ گونه  نکته ای از کل مقاله از قلم بیفتد . شما با استفاده از تیترهای منظم می توانید پیوستگی بین مقاله را مشخص کنید و بتوانید در زمان نوشتن مطالب دقت بیشتری داشته باشید ، همچنین مخاطب خیلی راحت تر با شما همگام می شود و مقاله شما برای او قابل فهم تر می شود .

ساده نویسی

سعی کنید محتوا را ساده بنویسید و مقاله را سنگین نکنید . گاهی بعضی از نویسندگان ، خوانندگان را موجودات فضایی در نظر میگیرند و  مطالب تا حدی سنگین و قابل فهم می نویسند که  هیچ مخاطبی منظور این افراد را متوجه نمی شود . شما باید به قدر مطالب را واضح بنویسید که تمامی افراد با هر درجه علمی بتوانند متوجه مطالب شما شوند .دقت  داشته باشید با نوشتن کلمات سنگین نمی توانید مقاله خود را علمی تر و معتبر تر نشان دهین هرچه مقاله شما قابل فهم تر و با کیفیت تر باشد از دید مخاطب علمیت رو معتبر تر می باشد . دقت داشته باشید یک محتوا زمانی با کیفیت است که مخاطب مشتاق باشد که تا انتهای مطالب را بخواند و از مطالب شما محتوایی را یاد بگیرد .

  • دقت داشته باشید برای شروع یک محتوای انگلیسی قبل از هرچیزی باید سعی کنید با اصول و قواعد آن به خوبی آشنا باشید و در طول متن از مطلب های تکراری و بی ارزش استفاده نکنید .
  • بعد از کامل شدن محتوا سعی کنید آن را چندین بار بازبینی کنید در بازبینی باید به تیتربندی های مقاله ، مقدمه و چکیده مقاله ، عنوان اصلی مقاله ، کلمات کلیدی ، نتیجه گیری و محتوای اصلی از دید خوانایی نگارشی و بررسی کنید .
ساده نویسی
ساده نویسی

مزیت تولید محتوای انگلیسی چیست ؟

امروزه محتواهای زیادی در اینترنت وجود دارد   اما در بعضی از مواقع که قرار است برای استارتاپ موضوعی نوشته شود مطالب بسیار کم است به همین دلیل باید از محتواهای انگلیسی از استفاده شود اما تولید محتواهای انگلیسی پروسه بسیار سنگین می باشد و باید افراد در این زمینه بسیار خبره باشند .

در زمان تولید برای محتوای انگلیسی باید وقت برای شما زیاد مهم نباشد زیرا زمانی می توانید یک محتوا انگلیسی با کیفیت تولید کنید باید دقت زیادی به خرج دهید . تولید محتوای انگلیسی هزینه بیشتری نسبت به تولید محتوای فارسی نیاز دارد اما این هزینه برای یک محتوای با کیفیت بسیار با صرفه می باشد زیرا از این طریق شما می توانید بازاریابی ارزان و آسان تری داشته باشید .

مزیت تولید محتوای انگلیسی چیست ؟
مزیت تولید محتوای انگلیسی چیست ؟

برای تولید محتوای انگلیسی شما باید تخصص داشته باشید زیرا هر فرد عادی نمی تواند از پس این کار برآید  . زیرا افراد علاوه بر نوشتن مطالب با کیفیت باید اصول و قواعد نوشتن مطالب انگلیسی به صورت کامل آشنا باشد زیرا در صورت یک اشتباه هر چند کوتاه مشکلات زیادی را برای شما به همراه دارد . دقت داشته باشید در تولید محتواهای انگلیسی باید به موضوع صداقت توجه ویژه ای شود .

 

نتیجه گیری

یکی از تولید محتوا به صورت تولید محتوا انگلیسی می باشد که برای آن باید مخاطب خود را به خوبی بشناسید برای این کار شما نیاز دارید که از راههای زیادی برای شناخت مخاطب استفاده کنید . یکی از این نکات این است که شما سایت رقبای خود را به صورت حرفه ای مورد بررسی قرار دهید و البته این نکته را بدانید که شما به هیچ عنوان مجاز به استفاده از مطالب و محتواهای سایت  رقبا نیستید زیرا شما با این کار رتبه سایت خود را از دید موتورهای جستجو پایین می برید و یا حتی از صفحات مجازی در شبکه های اجتماعی استفاده کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند انگلیسی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید