تولید محتوا حوزه گردشگری

تولید محتوا حوزه گردشگری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به تولید محتوا حوزه گردشگری بپردازیم :

امروزه مطالب و محتواهای زیادی در زمینه های متفاوتی تولید می شود و افرادی در این زمینه موفق تر هستند که مطالب جذاب و منحصر به فردی را تولید کنند . یکی از مطالبی که این روزها بازدید کنندگان زیادی دارد تولید محتوا حوزه گردشگری می باشد .

ما در تیم هشت تجربه بسیار بالا و موفقی در این زمینه داریم.

همکاری با شرکت قطارهای فدک و رساندن رشد ارگانیک این شرکت به حداقل ده برابر حالت اولیه و همچنین همکاری با شرکت پرواز سفید پوشان یا همان وب سایت 10020 از جمله نمونه های موفق ما بوده اند.

جهت مشاوره در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما تماس بگیرید.

09120647344

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

تولید محتواهای حوزه گردشگری به چه صورت می باشد ؟

[/stextbox]

تولید محتوا حوزه گردشگری
تولید محتوا حوزه گردشگری

انواع تولید محتوا حوزه گردشگری

تولید محتوا حوزه گردشگری انواع مختلفی دارد که در زیر به انواع مختلف آن اشاره کرده ایم :

تولید محتواهای متنی :

این تولید محتواهای متنی بیشتری طرفداران را دارد و در حوزه گردشگری اکثر تولید محتواها متنی می باشد تا به صورت شفاف و دقیق در مورد مطالب مختلف برای برطرف کردن نیازها از آن استفاده می شود .

تولید محتواهای بصری :

اینگونه تولید محتوا ها سخت تر از تولید محتواهای متنی می باشد و نیاز به زمان و هزینه بیشتر است تا کیفی بالاتری داشته باشد . اگر بخواهیم توضیح کلی در مورد تولید محتوای بصری بدهیم باید بگوییم تولید محتوای بصری مانند انتشار تصاویر و ویدیوهایی است که در اینستاگرام منتشر می شود . اینگونه تولید محتواها بیشتر برای برندسازی و مارکتینگ در شبکه های اجتماعی پر مخاطب استفاده می شود .

یکی از ویژگی های تولید محتوا حوزه گردشگری این است که می توانند با انتشار تصاویر و ویدیوهای زیبا مناطق گردشگری را معرفی کنید و همچنین تبلیغات به صورت غیر مستقیم برای یک مکان گردشگری خاص انجام شود که این گزینه امروزه بسیار اتفاق می افتد .

تولید محتواهای بصری :
تولید محتواهای بصری :

تولید محتوا به صورت اسلایدشیر :

اینگونه تولید محتوا تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب دارد و بسیار جذاب می باشد اما این روش در سایت های فارسی بسیار کم استفاده می شود و بیشتر به صورت جملات کلیدی و کلمات تیتروار می باشد .

تولید محتوا به صورت ویدیو :

تولید محتوا ویدیویی و یا ویدیو مارکتینگ دارای یک سری استانداردهایی می باشد که برای موفقیت بیشتر باید رعایت شود . برای اثر بخشی محتواهای ویدیویی می توان از محتواهای متنی استفاده کرد البته این محتواها به تنهایی تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطب دارد . در زیر به ویژگیهایی که باید تولید محتواهای ویدیویی با کیفیت داشته باشد اشاره کرده ایم :

قبل از اینکه یک تولید محتوای ویدیویی با کیفیت داشته باشید باید یک سناریو حرفه ای داشته باشید . این سناریو باید به این صورت باشد که در ابتدا ویدیو یک  سوال در ذهن مخاطب ایجاد کند  و در پایان به آن سوال پاسخ داده شود . دقت داشته باشید که سناریو با کیفیت باید ده ثانیه اول مخاطب را جذب خود کند در غیر اینصورت مخاطب سریع از آن عبور می کند .

عنوان مناسب

همیشه یک عنوان مناسب باید برای هر تولید محتوایی انتخاب وشد در تولید محتوای ویدیویی نیز باید این نکته به خوبی رعایت شود تا مخاطب بیشتری جذب شود .

برای اینکه تولید محتوای ویدیویی خوبی در حوزه گردشگری داشته باشید سعی کنید به صورت دقیق در مورد همه نکات توضیح دهید و به صورت غیر مستقیم در مورد آژانس خود تبلیغ کنید . دقت داشته باشید اگر تبلیغ شما به صورت مستقیم باشد خیلی سریع مخاطب خسته می شود و از دیدن ادامه ویدیو شما منصرف می شود .

تولید ویدیو باید به صورت تولید محتوای متنی باشد تا تاثیر بهتری بر روی مخاطب داشته باشد . تولید محتوا برای تولید محتوا ویدیویی حوزه گردشگری نباید طولانی باشد و باید کوتاه و مفید باشد و در آن از کلمات کلیدی استفاده شود . دقت داشته باشید با استفاده از تولید محتوای متنی می توانید به موتورهای جستجو برای بالا بردن رتبه خود کمک کنید .

همیشه توجه داشته باشید که در تولید محتوای ویدیویی توضیح کاملی در مورد سایت آدرس و یا آدرس برای مراجعه حضوری بدهید .

تولید محتوای صوتی :

یکی از تولید محتوا که کمتر در حوزه گردشگری استفاده می شود تولید محتوای صوتی می باشد . تولید محتواهای صوتی کاربردهای زیادی دارد و می توان برای هر حوزه ای استفاده شود البته باید با برنامه و دقت زیادی باشد . بیشترین تولید محتوا برای کتاب ها یا موسیقی های تبلیغاتی استفاده می شود .تولید محتوای شاخص :

تولید محتوای شاخص بیشتر به صورت حرفه ای تولید می شود و به منظور تولید محتوای هدفمند می باشد و برای سئو سایت می باشد .

تولید محتوای به صورت کپی رایتینگ :

یکی از تولید محتوا هایی که امروزه طرفداران زیادی دارند تولید محتوا به صورت کپی رایتینگ می باشد و در آن از هنر و دانش تولید محتوا استفاده می شود . بیشترین تولید محتوا برای بیلبوردها ، کارت های تبلیغاتی ، بروشور و . . . می باشد . دقت داشته باشید که کپی رایتینگ مرحله ای بسیار سخت می باشد که باید به صورت دقیق انجام شود .

تولید محتوای خبری :

تولید محتوای خبری به این صورت است که باید به صورت مرتب و منظم در سایت گذاشته شود و در آن از سر تیترهای جذاب برای جذب مخاطب استفاده شود . در سایت های گردشگری برای تولید محتوای خبری می توان برای اطلاعاتی از تورهای ویژه گذاشته شود .

تولید محتوای تلفیقی :

تولید محتوای تلفیقی یک تولید محتوای کاربردی می باشد که امروزه در تمامی سایت ها به خصوص سیت های گردشگری استفاده می شود . این تولید محتوا به این صورت است که از چندین نوع تولید محتوا به صورت همزمان استفاده می شود مثلا در  یک تولید محتوا می توان به صورت همزمان از تولید محتوا متنی به همراه ویدیویی و یا تولید محتوای متنی به همراه صوتی استفاده کرد . دقت داشته باشید این تولید محتوا بسیار جذاب است و مخاطب بیشتری جذب می کند .

تولید محتوای آموزشی :

یکی از تولید محتواها در حوزه گردشگری به صورت آموزشی می باشد که در مورد مطالب مختلفی به خاطب آموزش های لازم برای سفر را میدهد .

نتیجه گیری

تولید محتوا حوزه گردشگری دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام به تنهایی تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب دارد و اگر به صورت دقیق انجام شود می تواند مخاطب بیشتری را جذب کند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اگر می خواهید در زمینه تولید محتوا هدفمند گردشگری مشاوره رایگان دریافت کنید می توانید با ما تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید