تولید محتوا برای سایت طب سوزنی

تولید محتوا برای سایت طب سوزنی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

مقاله های کثیری با موضوع تولید محتوا برای سایت طب سوزنی تولید می شود. ما در این مطلب می‌خواهیم راجع به تولید محتوایی با کیفیت در سایت طب سوزنی با شما صحبت کنیم و روش‌های مهم برای تولید محتوای مؤثر و با پر بازدید از طریق تولید محتوا برای سایت طب سوزنی با شما بپردازیم، مارا همراهی کنید.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند برای سایت در و پنجره هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 
 

تولید محتوا برای سایت طب سوزنی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. تولید محتوا برای سایت طب سوزنی
  2. معرفی و تاریخچه برای سایت طب سوزنی
  3. انواع تولید محتوا برای سایت طب سوزنی
  4. شرح خدمات در سایت طب سوزنی
  5. مزایا و کاربرد های طب سوزنی
  6. انتخاب تیتر با کیفیت
  7. دریافت اطلاعات از مخاطبان
  8. استفاده از فضای مجازی
  9. جمع بندی

[/stextbox]

 

تولید محتوا برای سایت طب سوزنی

 تولید محتوا برای سایت طب سوزنی از ویژگی‌های منحصر به ‌فردی برخوردار است. اگر شما صاحب یک کسب ‌و کار در حوزه طب سوزنی و یا در مدیریت یک سایت طب سوزنی فعالیت می‌کنید، باید در وب‌ سایت های خود و فضای مجازی فعالیت‌های به سزا و مفیدی داشته باشید.

امروزه مهم‌ترین و ویژه‌ترین راه کاری که لازم دارید این است که یک وب سایت و فضای مجازی با مدیریت خوب برای حرفه خود یعنی طب سوزنی ایجاد کنید. زیرا اکثر کسانی که به‌دنبال  یک کلینیک برای طب سوزنی می‌گردند در ابتدا در موتور جستجوی گوگل به تحقیق می پردازند و اطلاعات لازم خود را از این طریق کسب می کنند.

محتوایی که در سایت شما تولید می شود باید منحصر به‌ فرد خودتان، جذاب و خلاق باشد. به ‌طوری‌که هر بیننده‌ای را جذب خود کند تا بتواند اطلاعات مفیدی که نیاز دارد را در سایت شما جستجو و سوالات ذهنی خود را برطرف کند.

امروزه احتمال دارد افرادی که در حیطه شغلی طب سوزنی فعالیت دارند و یا مدیر یک وب‌سایت طب سوزنی هستند وقت لازم و اطلاعات کافی را در رابطه با محتوا گذاری برای سایت طب سوزنی نداشته باشند، که این یک نقطه ضعف بسیار به همراه دارد.

تولید محتوا برای سایت طب سوزنی
تولید محتوا برای سایت طب سوزنی

معرفی و تاریخچه برای سایت طب سوزنی

برای محتوا گذاری در سایت طب سوزنی سعی کنید یک معرفی مختصر از چگونگی پیدایش طب سوزنی و روند کاری آن و تاریخچه‌ای که در مورد این طب وجود داره به کسانی که از سایت طب سوزنی شما بازدید می کنند، فراهم کنید.

این کار باعث می‌شود افراد با دید بازتری بتوانند شما را انتخاب کنند و از خدمات شما بهره کامل را ببرند. معرفی برای هر مطلبی که قصد دارید به آن بپردازید اهمیت ویژه ای دارد

اما مهم ‌تر این‌ است که شما توانایی شرح تاریخچه حرفه خود را به‌ صورت جذاب و مفیدی برای مخاطبین خود فراهم کنید. این نکته یک پوئن مثبت برای سایت شما به حساب می‌آید و باعث می‌شود تعداد مخاطبین شما افزایش یافته و سایت شما را به بقیه دوستان و آشنایانی که نیاز به طب سوزنی دارند معرفی کنند .

لازم به ذکر است بدانید که برای بازدید بیشتر از سایت طب سوزنی احتیاج است، روند کاری خود را برای مخاطبان خود شرح دهید و اسامی پزشکانی که در حوزه ای طب سوزنی فعالیت دارند و در کلینیک شما انجام وظیفه می‌کنند را ببرید.

بدین صورت اعتماد مخاطب را به خود جلب کرده اید. شرح خدمات می‌تواند شامل یک سری نکات شود به طور مثال شما می‌توانید توضیح دهید افراد قبل از تحت درمان قرار گرفتن توسط طب سوزنی، باید چه کارهایی را انجام بدهند و بعد از درمان چه مراقبت هایی را احتیاج دارند. در کل باید در این قسمت مخاطبین خود را هوشیار کرده تا بتوانند با آن ارتباط برقرار کرد و درصورت لزوم از طب سنتی استفاده لازم را به عمل بیاورند.

معرفی و تاریخچه برای سایت طب سوزنی
معرفی و تاریخچه برای سایت طب سوزنی

انواع تولید محتوا برای سایت طب سوزنی

تولید محتوا در سایت طب سوزنی شامل تصویر، ویدیو، صوت و متن است. که برای شما هرکدام را شرح می‌دهیم:

انواع تولید محتوا برای سایت طب سوزنی
انواع تولید محتوا برای سایت طب سوزنی

کاربرد تولید محتوا توسط متن :

مهم‌ ترین و بهترین روش برای تولید محتوا گذاری مناسب که باعث  بازدید بسیاری از سایت شما می شود، متن های هستند. شما می‌تونید با استفاده از متن‌های مفید در رابطه با طب سوزنی پیشینه آن را معرفی کرده و راه کارهای و  مزایای این طب را در اختیار افراد بگذارید.

همچنین می توانید نکات موثر و مفیدی که افراد دیگر از طریق طب سوزنی دریافت کردند توسط تولید محتوای متنی بر روی سایت خود درج کنید، تا مخاطبین خود با یک جستجوی ساده در گوگل بتوانند سایت شما رو به‌‌ عنوان یک سایت منتخب انتخاب کنند و از مطالب آموزشی شما استفاده لازم را ببرند و میتواند از طریق کلمات کلیدی پر کاربرد نیز استفاده کنید.

کاربرد تولید محتوا توسط تصاویر :

اگر شما دارای یک مدیر یک سایت طب سوزنی هستید، مسلماً می‌دانید که تصاویر نقشه بسیار مهمی در جذب مخاطب دارد.  به همین دلیل  برای یک کسب و کار اینترنتی در وب سایت‌ های مختلف خصوصاً وب ‌سایت طب سوزنی محتوای عکس مهم می باشد.

شما به وسیله عکس ‌ها و تصاویر های مختلفی از روند کاری خود در رابطه با طب سوزنی می‌توانید این  طب را برای مردم معرفی کنید و ویژگی‌ها و خصوصیات و کاربردهایی که این طب در روند بهبود و درمان بیماری ‌ها می‌گذارد را برای مخاطبین و بیننده‌های خود شرح دهید.

شما می‌توانید با انتشار عکس ‌های فراوانی در حیطه طب سوزنی توجه مخاطبان را به‌ صورت ویژه به خود جلب کرده و بازدید بیشتری در سایت خود داشته باشید. پس تصاویر یکی از مهم‌ترین عوامل دیده شدن شما هستند.

کاربرد تولید محتوا توسط ویدیو :

یک نوع دیگر از تولید محتوا در سایت طب سوزنی می‌تواند محتوای ویدیو و کلیپ باشد. این روند بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از فعالیت‌های کاری خود در زمینه طب سوزنی فیلم و کلیپ تهیه کرده به‌ صورت فایل های ویدئویی در وب در سایت خود به اشتراک بگذارید تا مخاطبین شما بیشتر جذب سایت شما بشوند و بازدهی سایت شما نیز بالاتر برود.

 کاربرد تولید محتوا توسط صوت (پادکست) :

محتوای صوتی در وب سایت‌های طب سوزنی زیاد بازدهی زیادی ندارند، اما تعداد زیادی از مردم ترجیح می‌دهند از پادکست‌های صوتی برای شناخت یک وب ‌سایت استفاده کنند. به‌‌ عنوان نمونه شما می‌توانید یک تصویر در رابطه با حیطه کاری خود یعنی طب سوزنی قرار دهید

و از صدای خود یا فایل صوتی دیگری که به بهبود شناخت سایت شما و اطلاعاتی در رابطه با طب سوزنی در اختیار مخاطبین قرار می دهد، استفاده کنید. از این طریق می‌توانید آن‌ها را در اختیار عموم بر روی سایت خود بگذارید.

همان‌طوری‌که قبلاً هم گفتیم محتوا گذاری به‌صورت صوت کاربرد کمتری نسبت به بقیه اصول محتوا گذاری دارند اما برای یک سایت جامع و کامل محتوای صوتی نیز لازم است.

 

شرح خدمات در سایت طب سوزنی

لازم به ذکر است بدانید که برای بازدید بیشتر از سایت شما، روند کاری خود را برای مخاطبان خود شرح دهید و اسامی پزشکانی که در حوزه ای طب سوزنی فعالیت دارند و در کلینیک شما انجام وظیفه می‌کنند را ببریدتا اعتماد مخاطب را به خود جلب کرده باشید.

شرح خدمات می‌تواند شامل یک سری نکات شود به عنوان مثال شما می‌توانید برای روند یک بیمار از قبل بگویید که قبل از درمان باید چه کارهایی را انجام بدهد و بعد از درمان می‌تواند از چه روش‌هایی استفاده کند و چه کارها یا نباید انجام بدهد

زیرا ممکن است باعث صدمه دیدن بیمار شود. به صورت کلی شما در این قسمت مخاطبین خود را هوشیار کرد تا با اطلاعات کافی بتوانند از طب سنتی استفاده لازم را به عمل بیاورند.

شرح خدمات در سایت طب سوزنی
شرح خدمات در سایت طب سوزنی

 

مزایا و کاربرد های طب سوزنی

امروزه اکثر مردم تمام نقاط ایران و جهان در هر گروه سنی که باشند، احتیاج به یکسری درمان ‌ها برای خود دارند. اکثر این مردم از بیماری ‌های خود رنج می‌برند. سعی کنید بتوانید مزایا و کاربردهای طب سوزنی را به صورت مفید و کامل توضیح دهید. از همین جهت افرادی که آشنایی کامل با طب سوزنی ندارند، می توانند با دید بازتری طب سوزنی را برای بهبود درمان خود انتخاب کنند.

  • شرح دهید یک بیمار برای روند درمان خود باید چه ویژگی را داشته باشد، تا بتواند تحت درمان طب سوزنی قرار بگیرد و چه افرادی با چه ویژگی‌هایی نمی‌توانند از طب سوزنی استفاده کنند.
  • مشخص کنید که طب سوزنی برای چه سنی مناسب است و از چه رده سنی تا چه رده سنی می‌توانند از این طب برای درمان استفاده بکنند.
  • آیا کسانی که دارای بیماری‌های خاص هستند و دارو مصرف میکنند، می‌توانند از این طب استفاده بکنند؟ و استفاده از طب سوزنی برای آن‌ها ضرر و زیانی به ‌همراه خواهد داشت یا خیر؟
  • توضیح دهید طب سوزنی برای چه نقاطی از بدن انجام می شود.
  • بعد از دوره درمان با توسط طب سوزنی چند درصد احتمال بهبودی وجود دارد و باید چه نکاتی را رعایت بکنند تا بهبودی درصد بهبودی آن‌ها بالاتر باشد.
  • آیا انجام طب سوزنی با درد همراه است و احتیاج به بی حسی می باشد یا خیر؟

همچنین می‌توانید در سایت خود مشاوره‌های رایگان داشته باشید تا افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند برای اطلاع هزینه ‌های مربوطه با مشاوره ‌های شما تماس بگیرند و اطلاعات کافی و لازم در اختیارشان قرار بدید.

مزایا و کاربرد های طب سوزنی
مزایا و کاربرد های طب سوزنی

انتخاب تیتر با کیفیت

عنوان های با کیفیت انتخاب کنیم. عنوان هر متن مهم‌ترین  دلیلی است که خواننده را وادار به خواندن ادامه آن متن می‌کند و باعث جلب توجه بیننده می شود. عنوان‌هایی که قابلیت و ویژگی‌های بالایی دارند باعث می‌شوند مخاطب بدون درنگ روی آن‌ها کلیک کرده و از متون آن ‌ها استفاده لازم را ببرد. لازم به ذکر است بگوییم چند نکته است که در عنوان متن مؤثر است. شما باید حس کنجکاوی بازدید کننده خود را تحریک کنید.

می‌توانید در تیتر و عنوان متنی خود یک راه کار خوب به خوانندگان خود بگویید. به طور مثال برای آن‌ ها بگویید که اگر از مطالب علمی سایت طب سوزنی شما استفاده کنند، باعث بهبود درمان آن‌ها وکاهش درد،کاهش اضطراب و استرس در آن‌ها می‌شود. انتخاب یک عنوان با کیفیت برای مطالب سایت طب سوزنی در روند جذب کردن مخاطب بسیار مفید و پرکاربرد می باشد.

 

دریافت اطلاعات از مخاطبان

شما می‌توانید محتواها و اطلاعات خود را در سایت طب سوزنی به شرطی در اختیار هواداران و طرف‌داران خود قرار دهید که بتوانند در سایت شما ثبت ‌نام کرده و با نام کاربری خود وارد سایت شود و فرم مورد نظر اطلاعات شخصی خود را وارد کند تا از این طریق بتوانند از مطالب و کلیپ ها و خدمات منحصر به‌ فرد سایت طب سوزنی شما استفاده لازم را داشته باشد. حتی می‌توانید با فرستادن ایمیل‌های روزانه و هفتگی برای مخاطبین خود، آن‌ها را از خدمات خود آگاه سازید.

استفاده از فضای مجازی

امروزه نیز اکثر مردم به جای استفاده بسیار بهینه ای از صفحات مجازی دارند و اغلب افراد ممکن است مطالب مورد نظر و درخواستی خود را در شبکه ‌های مجازی جستجو کنند.

شما نیز باید صفحه صفحات مجازی خود را گسترش دهید تا از این طریق نیز بتوانند با سایت شما ارتباط برقرار کند. همچنین می‌توانید با استفاده از درست کردن صفحات مجازی و کانال‌ های تلگرامی جذابیت سایت خود را بیشتر کنید و مخاطبین خود را دو برابر کنید.

همین طور می‌توانید از مخاطبانی که در صفحه‌ های مجازی شما را دنبال میکنند، استفاده کنید و آن‌ها را دعوت کنید تا از سایت شما بازدید کنند.به همین روند میتوانید با این روش خلاق، بازدهی سایت طب سوزنی خود را بیشتر کنید.

جمع بندی

و در آخر راه کارهای کلی و مهمی برای تولید محتوا در طب سوزنی برای راهنمایی شما می‌گذاریم.

سعی کنید از متن ‌ها با بهترین و روان‌ترین نگارش استفاده کنید. استفاده از نگارش خوب برای تمام سنین قابل فهم می باشد. به همین جهت تمام سنین می توانند از مطالب سایت شما استفاده بهینه کنند.

برای این‌که افراد و بازدید کنندگان  با خواندن مطالب شما ارتباط برقرار کند و بتوانند به ادامه آن بپردازند، جذابیت‌ های متنیدر حوزه فعالیت خود را بیشتر کنید.

سعی کنید با استفاده از تحریک کردن کنجکتوی مخاطب آنها را خواندن ادامه متون ترغیب کنید. به همین جهت برای بازدید کننده انگیزه بیشتری برای بازدید به وجود می آید.

جمع بندی
جمع بندی

استفاده از اعداد در تولید محتوا برای سایت طب سوزنی یکی از روش‌های مهم است. برای مثال بگویید چه تعداد از افراد از روند درمان شما نتیجه مطلوب در یافت کرده اند.

سعی کنید از کلمات کلیدی و پرکاربرد استفاده کنید تا مخاطب بتواند سایت طب سوزنی شما را بهتر در موتور جستجوی گوگل پیدا کند.

استفاده از مطالب تکراری و خسته کننده برای مخاطب جذابیتی ندارد از استفاده آنها بپرهیزید. زیرا مخاطب می‌تواند آن‌ها را در سایت های دیگر نیز مطالعه کرده باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید