تولید محتوا برای سایت تاسیسات

تولید محتوا برای سایت تاسیسات

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تولید محتوا برای سایت تاسیسات عنوان مقاله ی امروز می باشد. در رابطه با محتوا و محتوا نویسی صحبت های زیادی شده است که امروز قرار است در مورد محتوا نویسی تأسیسات آگاهی به دست آوریم که با توضیح محتوا و هدف از تولید آن به محتوا برای سایت تأسیسات نیز خواهیم رسید.

لازم به ذکر است قیمت های ما به حدی بهینه است که حتی شرکت ها و وب سایت های همکار سفارشات خود را به ما می سپارند.

جهت مشاهده قیمت و استعلام اینجا کلیک کنید.

تیم هشت همکاری های موفقی در این حوزه داشته است که به عنوان نمونه می توان ازشرکت بهتا پایپ نام برد.

 

تولید محتوا برای سایت تاسیسات
تولید محتوا برای سایت تاسیسات

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

تولید محتوا چیست؟

هدف از تولید محتوا جیست؟

تولید محتوا برای سایت تأسیسات چگونه است؟

[/stextbox]

 

تعریف تولید محتوا

قبل از اینکه درباره «تعرفه محتوا» خود واژه محتوا آشنا شویم و بدانیم چه انواعی دارد. هر اتفاقی که در اطراف ما رخ می­دهد و دارای پیام است، محتوا نامیده می­شود. مثلا تصاویر و خط و خطوطی که غارنشینان از خود به جای گذاشته­اند محتواست. محتوا در طول تاریخ بر حسب پیشرفت امکانات زندگی تغییر کرده است. یک روز از طریق آتش و دود بود. یک روز با اشکال هیروگلیف بر روی پاپیروس و کم کم دستگاه چاپ و رادیو … این روزها اینترنت.

تعریف تولید محتوا
تعریف تولید محتوا

اینترنت امروزه همه زندگی را در بر گرفته و انواع و اقسام اطلاعات را در اختیار مردم قرار می­دهد. از طریق شبکه­های اجتماعی، پیام­رسان­ها، سایت­ها و … هر گونه از مطلب و فایل که در فضای مجازی، اینترنت و شبکه انتشار داده می­شود هم نوعی از محتوا است که محتوای اینترنتی نامیده می­شود؛ از صوت و فیلم و عکس تا نوشته­های چند خطی گوشه و کنار صفحات اینترنت. محتوا انواع گوناگون دارد که به اختصار آنها را توضیح می­دهیم.

محتوای صوتی یا شنیداری:

اعم از موسیقی، پادکست و فایل­ های رادیویی می­باشند که جز این دسته قرار می­گیرند.

محتوای دیداری:

عکس ­ها، پوسترها و انواع تصاویر متحرک جز این گروه هستند. این دسته از محتوا طرفداران بسیاری دارد که از محبوب­­ترین آنها می­توان به اینفوگرافیک اشاره کرد که در مقاله­ های آموزشی هم کاربرد بسیار دارد. اینفوگرافیک یک صفحه اطلاعاتی از عکس، نمودار، دیاگرام و نوشته است که هدفش انتقال اطلاعات در زمان کوتاه می­باشد.

اسلایدشیرها:

تصاویری هستند که به صورت اسلاید در کنار هم در یک فایل قرار می­گیرند و به همراه متن ارائه می­شوند. به نوعی به پاورپوینت شباهت دارد. این سبک محتوا در ایران چندان باب نیست. بیشتر در میان اروپایی­ ها و آمریکایی ­ها مورد توجه است.

ویدئو و فیلم ­ها:

این محتوا هم از گونه­ های پرطرفدار اینترنتی است؛ چرا که از طریق چشم اطلاعات بسیار بیشتر قابل ادراک است و مخاطب خیلی راحت­تر با آن ارتباط برقرار می­کند.

محتوای ترکیبی: این محتوا می­تواند ترکیبی از محتواهای مختلف باشد.

محتوای نوشتاری یا متنی:

این محتوا دو نوع کوتاه و بلند دارد. محتوای بلند معمولا فایل پی دی اف (PDF) است که در سایت­هایی که مقالات یا مطالب علمی را ارائه می­کنند قرار می­گیرد. محتوای کوتاه نوشتاری برای متن­های مختلف در قسمت­های متعدد سایت­ها استفاده می­شود. در ادامه توضیحات بیشتری درباره محتوای نوشتاری خواهم داد.

هدف تولید محتوا

معمولاً هدف از تولید محتوا دغدغه ها و درگیری های ذهنی تولید کننده و همچنین برطرف کردن نیاز های مخازبان در زمینه های مختلف می باشد. یکی دیگر از اهداف تولید محتوا برای بازاریابی و کسب و کار باشد که نیاز کارمندان یک شرکت راحت تر برآورده شود.

 

محتوا برای تأسیسات

در روزگار امروز برای سرعت بخشیدن به کارها و بالا بردن تنوع در آن باید فکری اساسی داشت تا کاربران در اسرع وقت به خواسته ی خود به بهترین شکل برسند. اگر از ابزارها در انجام دادن کارها بهره گرفته شود نه تنها سرعت کارها بالا می رود بلکه همه چیز منظم و روش مند انجام می شود. ابزارها تنوع بالایی دارند که گاهی امکان دارد این ابزار هم باعث گیجی و کند شدن انجام امور شود که در این مواقع باید از متخصصان این امور بهره برد.

تولید محتوای تاسیسات

برای تولید محتوای تاسیسات چند رویکرد اساسی را می تواند مد نظر داشت. در ادامه سعی می شود به طور مجزا هر کدام از این رویکرد ها مفصلا ارائه شود. همچنین سعی می شود تا نمونه ای از این مدل محتوا ها ارائه شود

تولید محتوای تاسیسات
تولید محتوای تاسیسات
  1. اطلاعات علمی را در زمینه انتخاب تاسیسات مناسب ارائه دهید. به کسانی که میخواهند تاسیسات ساختمان خود را تهیه کنند به اطلاعات اولیه نیازمندند. این اطلاعات باعث می شود بهترین نوع مشاوره را از شرکت تاسیساتی دریافت کنند و بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. همین عامل باعث می شود اعتبار سایت شما در میان مردم بالاتر رفته و شما از رقیبان خود جلوتر بیافتید. چرا که به مرجعی مطمئن و رایگان تبدیل می شود که اطلاعات اولیه را در سایت خود منتشر می کنید. در ادامه نمونه ای از این سبک ارائه می شود

“معمولاً در ساختمان ها برای رفاه وآرامش ساکنین، با انجام چند کار استفاده از تأسیسات آن ساختمان را برای افراد بهینه سازی می کنند که این کار سبب طول عمر تأسیسات می شود.

همخوان بودن نوع تأسیسات با کابردی بودن و مقدار مصرف: تأسیسات یک ساختمان با توجه به مساحت، نوع کاربری و مزیت هایی که یک ساختمان امکان ارائه به ساکنانش را دارد؛ که این نکات را باید مد نظر داشت تا از بیهوده کاری و اتلاف وقت جلوگیری شود.

دریافت مشاوره

  1. رویکری دیگر ارجاع خوانندگان سایت به مشاوره گرفتن از شما می باشد . در این رویکرد شما مشکل را مطرح می کنید و سپس شماره خود را به عنوان مرجعی برای ارائه مشاوره به خوانندگان ارائه می دهید . این مشاوره های تلفی می تواند رایگان و یا غیر رایگان باشد و در عین حال می تواند خوانندگان را به مشتریان شما بدل کند. در ادامه نمونه ای از این سبک ارائه می شود
دریافت مشاوره
دریافت مشاوره

“مشاوره گرفتن از متخصصان مربوطه: امروزه به دلیل اینکه تمام کارها تخصصی شده است و متخصص مربوط به خود نیاز دارد بهتر است برای انجام هر کاری (در این مقاله منظر با تأسیسات است) از متخصصان مشاوره گرفت.”

 

  1. رویکرد دیگری که می توانید مورد استفاده قرار دهید این است که براورد هزینه را در سایت خود انجام دهید. مثلا با دریافت اطلاعاتی در زمینه ساختمان مخاطب خود، هزینه تقریبی تاسیسات را به مخاطب ارائه دهید. این مهم با یک کد نویسی ساده در سایت شما قابل اجرا می باشد. در ادامه نمونه ای از این سبک ارائه می شود

برآورد هزینه ابتدایی و مدت زمان بهره برداری:

باید در نظر داشت که در بعضی از موارد هزینه ی اولیه ای که برای تولید در نظر گرفته می شود ممکن است بالاتر باشد اما مقرون به صرفه تر است زیرا اگر هزینه ی اولیه پایین در نظر گرفته شود ممکن است در طول کار مشکات فنی پیش آید و سبب هزینه اضافه شود و در این صورت امکان بالا رفتن چند برابری هزینه ها وجود دارد، پس بهتر است از همان ابتدا برآوردی صحیح را پیش بینی کرد تا نه ضرری به مصرف کننده و نه به تولید کننده وارد شود.”

برآورد هزینه ابتدایی و مدت زمان بهره برداری:
برآورد هزینه ابتدایی و مدت زمان بهره برداری:
  1. رویکرد دیگر ارائه هشدارها و خطرات احتمالی ست. اینکه اگر تاسیسات مرغوب تهیه نکنند چه اتفاقی می افتد. اینکه اگر تاسیسات غیر ضروری تهیه کنند چه مضراتی دارد و … در ادامه نمونه ای از این سبک ارائه می شود

“از تأسیسات غیر ضروری پرهیز شود: اگر از تأسیسات غیر ضروری در ساختمان استفاده شود، هم هزینه ها سر به فلک می کشد و زمان زیادی هدر داده شده است و هم اینکه به مصرف کننده ضرر خواهد رسید.”

 

نتیجه گیری

تولید محتوا در زمینه ای نیاز به متخصص مربوط به خود را دارد. قبل از اینکه محتوا با موضوعی مشخص تولید شود باید اهداف را معلوم نمود تا در طول تولید محتوا گیجی و سردرگمی پیش نیاید. در این مقاله که هدف تولید محتوا برای سایت تأسیساتی بوده است، نیاز اولیه ی تولید محتوا، شناخت ابزار، آگاهی از هزینه ها و امکانات مورد نیاز برای شروع کار است.

اگر در این کار از متخصص کمک گرفته نشود به طور قطع پروژه با شکست رو به رو خواهد شد. محتوای سایت تأسیساتی به کاربران سایت کمک می کند که با شناخت کامل از انواع ابزار، کار خود را با آگاهی نسبتاً کامل به تولید کننده بسپارند و در نهایت کاری را تحویل بگیرند که مورد پسندشان باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتواهای هدفمند و تضمین شده با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

از اینکمه تا پایان مقاله تولید محتوا برای سایت تاسیسات ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید