تولید محتوا اینستاگرام

تولید محتوا اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به تولید محتوا اینستاگرام بپردازیم :

شما می توانید جهت اطلاع از پکیج های بسیار خاص و یونیک تیم هشت در حوزه مدیریت اینستاگرام با ما تماس بگیرید.

09120647344

امروزه با پیشرفت ارتباطات اکثر افراد در هر رده سنی از شبکه های مجازی استفاده می کنند یکی از این شبکه های مجازی اینستاگرام می باشد . روز به روز به مخاطبان اینستاگرام اضافه می شود و با توجه به امکانات زیاد و پشتیبانی های قوی که این نرم افزار انجام می دهد مخاطبین بسیار زیادی را پیدا کرده است . حال افراد از این امتیاز بزرگ استفاده کرده اند و برای ارتقا حوزه کاری خود از این شبکه مجازی استفاده کرده اند .

تولید محتوا اینستاگرام
تولید محتوا اینستاگرام

در گام نخست بسیاری از افراد که تصمیم دارند در اینستاگرام به تبلیغ از حرفه خود بپردازند تصمیم می گیرند که خودشان صفحه در فضای مجازی باز کنند و بر این باور هستند که به راحتی می توانند مخاطبین زیادی را جذب کنند اما این افراد خیلی سریع با شکست مواجه می شوند و افرادی در این زمینه موفق می شوند که از افراد  با تجربه در این زمینه استفاده کنند زیرا این افراد به راحتی مخاطبین را میشناسند و میدانند که چه مطالبی را برای چه صفحه ای تولید کنند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

آیا راهی برای موفقیت در زمینه تولید محتوا اینستاگرام وجود دارد ؟

نکات کلیدی برای تولید محتوا اینستاگرام چیست ؟

[/stextbox]

 

راه موفقیت برای تولید محتوا اینستاگرام

برای اینکه در هر کاری موفق شوید بهتر است از راه های مهم و مفید که تجربه دیگران و شخصی دارید استفاده کنید تا بتوانید به موفقیت برسید . بعضی از راهها شما را در مسیری که هستید موفق تر می کند در این قسمت قصد داریم به سوالات کلیدی و مهمی که شما می توانید از آنها استفاده  کنید برای پیشبرد موفقیتتان اشاره می کنیم :

راه موفقیت برای تولید محتوا اینستاگرام
راه موفقیت برای تولید محتوا اینستاگرام

آیا مهم است که شما هر روز صفحه خود را به روز کنید ؟

دقت داشته باشید شما برای موفقیت خود و اینکه هر روز خود را به مخاطبانتان یاد آوری کنید وظیفه دارید هر روز مطالب را به صورت منظم در صفحه خود بگذارید . دقت داشته  باشید در اینستاگرام شاید در حرفه شما صدها نفر فعالیت داشته باشند که اگر شما در این حوزه یک روز به روز نباشید و صفحه خود را به روز نکنید رقبا پیش می افتند دقت داشته باشید شما با نظمی که در صفحه خود برقرار می کنید می توانید مخاطب همیشگی و وفاداری را برای خود جذب کنید .

آیا مهم است که شما هر روز صفحه خود را به روز کنید ؟
آیا مهم است که شما هر روز صفحه خود را به روز کنید ؟

آیا تقویم زمان بندی برای صفحه های اینستاگرام لازم است ؟

یکی از نکات مهمی که باید ادمین های اینستاگرام به آن دقت داشته باشند این است که از تقویم های زمانبندی استفاده کنید زیرا شما هر روز نمی توانید از صفحه خود بازدید کنید و یا در طول روز چندین مطلب بگذارید به همین دلیل شما می توانیم با کمی هنر از تقویم زمانبندی استفاده کنید و از آن برای بالا بردن رتبه خود در بین صفحات رقبا استفاده کنید .

زمانبندی استفاده کنید زیرا شما هر روز نمی توانید از صفحه خود بازدید کنید و یا در طول روز چندین مطلب بگذارید به همین دلیل شما می توانیم با کمی هنر از تقویم زمانبندی استفاده  کنید و از آن برای بالا بردن رتبه خود در بین صفحات رقبا استفاده کنید .

آیای داشتن کنال تلگرامی برای اینستاگرام مهم است ؟ بهتر است بدانید امروزه بیشتر افراد از تلگرام استفاده میکنند و شما برای اینکه خود را حرفه ای تر نشان دهید بهتر است از شبکه های اجتماعی پر بازدید مانند تلگرام استفاده کنید .

آیا تقویم زمان بندی برای صفحه های اینستاگرام لازم است ؟
آیا تقویم زمان بندی برای صفحه های اینستاگرام لازم است ؟

چه پست هایی مناسب است برای اینستاگرام ؟

دقت داشته باشید شما مجاز به استفاده هر پستی در اینستاگرام هستید که مطابق با هدف شما باشد اما اگر می خواهید از مطالب دیگر برای پست خود استفاده کنید بهتر است از پست های مناسب استفاده کنید .

دقت داشته باشید با استفاده از پست های مناسبتی می توانید تمام اقشار را برای خود داشته باشید . مثلا اگر شما در روز تولد مسیح این روز بر مسیحیان تبریک نگویید صد در صد به مخاطبین مسیحی شما بر می خورد و از دید آنها ، مخاطبین مسیحی برای شما اهمیتی ندارد و به همین دلیل یک تولید محتوا کار اینستاگرام که به صورت حرفه ای کار می کند باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشد .

آیا باید در اینستاگرام همیشه از محتواهای سبز استفاده کنید ؟

گاهی بیشتر محتوا کارهای اینستاگرام برای اینکه مخاطب بیشتری را جذب کنند از محتواهای زرد و جنجالی استفاده می کنند اما یک محتوا کار حرفه ای تصمیم می گیرد که به صورت دقیق از و درست از محتواهای سبز استفاده کنند تا مخاطب بیشتری را جذب کنند .

آیا مجاز هستید از مطالب صفحات دیگر استفاده کنید ؟

باید بدانید شما اگر می خواهید یک صفحه قوی داشته باشید هیچگاه از صفحات دیگران مطلبی کپی نکنید اما اگر مجبور به اینکار شدید حتما از ذکر منبع داشته باشید در غیر اینصورت شما اطمینان خود را در بین مخاطبانتان از بین می برید .

آیا باید به صورت دقیق بدانیم امروز چه مطلبی را در صفحه خود میگذاریم ؟

یک تولید محتوا کار حرفه ای در اینستاگرام به خوبی می داند که چه مطلبی را برای امروز و حتی فردایش قرار است بنویسید و بگذارد در غیر اینصورت اگر قرار باشد هر روز بی برنامه پیش بروید هیچ گاه نمی توانید مطلب با کیفیتی را تولید کنید .

آیا پستی که می گذاریم بر روی کیفیت برند ما تاثیر دارد ؟

باید بگوییم یکی از نکات مهم این است که شما بتوانید محتوای با کیفیتی تولید کنید در غیر اینصورت هیچگاه نمی توانید مخاطب بیشتری را برای برند خود جذب کنید حتی گاهی به دلیل محتواهای بی کیفیت باعث می شود که شما مخاطبین خود را از دست بدهید و حتی تا مدت ها به عنوان یک جنس بی کیفیت در ذهن مخاطب بمانید .

آیا لازم است برای تولید محتوا اینستاگرام یک فردی را استخدام کنید ؟

دقت داشته باشید شما هر میزانی که در کار خود حرفه ای باشید باز هم نکات مهم و کلیدی پیرامون تولید محتوا را به خوبی نمی شناسید و بهتر است این کار را به افراد خبره در این زمینه بسپارید تا بتوانید بهترین بازخورد های آن را دریافت کنید .

 

نکات کلیدی برای تولید محتوا اینستاگرام

برای اینکه یک صفحه قوی داشته باشید باید نکات کلیدی را در صفحه خود رعایت کنید ، در زیر به نکات کلیدی و مهم در این  زمینه اشاره کرده ایم :

استفاده از هشتگ

برای اینکه مخاطب بیشتری را جذب کنید بهتر است از هشتگ استفاده کنید . شما باید برای هر پستی یک تعداد محدودی از هشتگ ها را استفاده کنید تا بتوانید از این طریق مخاطب بیشتری را جذب کنید ، البته باید دقت کنید که در استفاده از هشتگ زیاده روی نکنید زیرا ممکن است به جی جذب مشتری باعث دفع مشتری شود .

هشتگ ها مانند همان کلمات کلیدی در موتورهای جستجو هستند که شما می توانید توسط آن موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید .نکته دیگری که باید در هشتگ ها دقت کنید این است که باید از هشتگ ها مرتبط استفاده کنید .

تعداد مجاز استفاده  از هشتگ ها در اینستاگرام حدود سی عدد می باشد که حد معقول این تعداد حدود 5 تا 10 عدد می باشد . دقت داشته باشید بهتر است بیشترین هشتگ  های مورد استفاده تان مربوط به حوزه کاری و محصول خودتان باشد تا بتواند مخاطب بیشتری را در این زمینه جذب کنید .

عکس با اندازه استاندارد

نکته مهم بعدی در تولید محتوای اینستاگرام این است که از عکس هایی با اندازه های استاندارد و درست استفاده کنید . بدترین قسمت در تولید محتوای اینستاگرام این است که شما یک عکسی با کیفیت تولید کنید و زمان زیادی را برای ادیت آن بگذارید و در آخر برای استفاده مجبور شوید عکس را برش دهید یا به صورت نصفه آپلود کنید .

در بیشتر مواقع  اینستاگرام عکس ها ارسالی را با توجه به اندازه مورد نیاز خود کوچک می کند شما برای اینکه این مشکل برای شما پیش نیاید بهتر است عکس را با اندازه استاندارد بارگذاری کنید .

می توانید از نرم افزارهای ویرایش و سایز کردن برای استاندارد سازی عکس ها استفاده کنید : SNAPSEED , VSCO cam  , +camera , overgram , pic stitch .  نکته مهم بعدی در تصاویر اینستاگرام این است که سعی کنید از تصاویر روشن استفاده کنید زیرا تصاویر تیره مخاطب کمتری را جذب می کند . رنگ ها ی آبی سبز ، خاکستری روشن رنگ هایی است که در اینستاگرام مخاطب بیشتری را جذب می کند .

توضیحات کامل

نکته مهم بعدی این است که هیچگاه از قدرت کلمات غافل نشوید ، شبکه اجتماعی اینستاگرام یک شبکه ای است که بیشتر برای به اشتراک گذاری تصویری استفاده می شود اما شما برای اینکه توضیح کاملتری را برای شبکه اجتماعی خود داشته باشید باید از توضیح کاملی یا به اصلاح از کپشن نویسی استفاده کنید .

در این زمان شما می توانید مخاطبین را به لایک کردن پست ها تشویق کنید و یا بخواهید دوستان خود را تگ کنند که به دنبال آن مخاطب خود را بالا ببرند و یا می توانید از مخاطبین خود بخواهید که نظرات خود را در زیر پست بگذارند شما از این طریق هم میتوانید رتبه خود را در اکسپلورر اینستاگرام بالا ببرید همچنین می توانید با آنها در ارتباط باشید و خود را یک مدیر حرفه ای نشان دهید .

استفاده از کلمات زیبا

سعی کنید در توضیحات از کلمات زیبا استفاده کنید ف مثلا اگر قرار است در مورد برند خود مطلبی را بنویسید سعی کنید این متن را جذاب بنویسید که تاثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد و یا حتی شما در شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام می توانید کمی چاشنی طنز به مطلبتان اضافه کنید .

نکته مهم بعدی در اینستاگرام این ات که مطالب و پست های خود را به صورت منظم ارسال کنید یک ضعف مهم در اینستاگرام این است که شما حتی برای یک هفته پست جدیدی در صفحه خود نگذارید زیرا با این کار رقبا از شما پیشی می گیرند و شما از آنها عقب می مانید .

دقت داشته باشید شما بعد از کار کردن با صفحه خود می توانید میزان مناسب بار یهر اشتراک گذاری را به خوبی متوجه شوید مثلا زمان دقیق برای اشتراک گذاری ویدیو و یا نوشتن معرفی محصول با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد .

راه اندازی مسابقه

نکته بعدی این است که هر از گاهی مسابقاتی راه بیندازید و از مخاطبین خود بخواهید در این مسابقه شرکت کنند . یکی از مثال ها برای اینکه از مخاطب بخواهید در مسابقه شما شرکت کند این است که تصویری را از محصول شما در استوری و یا صفحه خود با تگ شما استفاده کند و شما به این افراد به قید قرعه جوایز ارزشمند اهدا می کنید .

پشت صحنه

نکته مهم بعدی که در تولید محتوای اینستاگرام می تواند به کمک شما بیاید این است که از پشت صحنه کارهای خود تصویر برداری کنید و در استوری ها بگذارید شما با استفاده از اینکار می توانید نزدیکی و صمیمیت زیادی بین خود و مخاطبین تان ایجاد کنید . مثلا اگر صفحه شما در مورد تهیه غذا می باشد می توانید از کل میز کارتان تصویربرداری کنید به جای اینک از تصاویر زیبا با ظرفهای زیبا استفاده کنید .

هر از گاهی برای مخاطبان خود سعی کنید از پست ها خاطره بر انگیز و نوستالژی استفاده کنید

 

نتیجه گیری

با پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات بیشتر افراد امروزه از شبکه های مجازی استفاده می کنند و روز به روز به مخاطبان اینستاگرام اضافه می شود ، با توجه به امکانات زیاد و پشتیبانی های قوی که این نرم افزار انجام می دهد مخاطبین بسیار زیادی را پیدا کرده است .

حال بیشتر افراد از این امتیاز بزرگ برای ارتقا حوزه کاری خود از این شبکه مجازی استفاده کرده اند . افراد برای موفقیت بیشتر در شبکه های مجازی سعی می کنند اطلاعات صفحه مجازی خود ر به روز کنند و همچنین از مهم ترین و مفیدترین محتوا ها  برای صفحه خود استفاده کنند تا بتوانند مخاطب بیشتری را جذب کنند .

یک مدیر حرفه ای بخ بی می داند برای اینکه بتواند کار خود را در حوزه شبکه های اجتماعی گسترش دهد باید یک فرد خبره برای تولید کحتوا صفحه خود استخدام کند . دقت داشته باشید شما هر میزانی که در کار خود حرفه ای باشید باز هم نکات مهم و کلیدی پیرامون تولید محتوا را به خوبی نمی شناسید و بهتر است این کار را به افراد خبره در این زمینه بسپارید تا بتوانید بهترین بازخورد های آن را دریافت کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت مشاواره رایگان در حوزه تولید محتواهای هدفمند و تضمین شده اینستاگرام با ما در تیم هشت تماس بگیرید.

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید