شورت کد گرویتی فرم

شورت کد گرویتی فرم

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله درباره موضوع شورت کد گرویتی فرم میپردازیم.

شاید شما هم برای سایت وردپرسی خود به دنبال یک افزونه ای مطمئن برای ساخت فرم باشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از افزونه فرم گرویتی است. در ادامه این مقاله به توضیح افزونه فرم گرویتی و نحوه استفاده از شورت کد گرویتی فرم میپردازیم. و همچنین مزایای و نکاتی در مورد استفاده از این کدهای کوتاه کاربردی در خدمت شما خواهیم بود. در ادامه با ما همراه باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • گرویتی فرم چیست؟
  • شورت کد چیست؟
  • شورت کدهای گرویتی فرم چیست؟
  • چگونه با شورت کدهای گرویتی فرم کار کنیم؟
  • چند نمونه شورت کد گرویتی فرم
  • مزایای استفاده از شورت کدها چیست؟
  • نکاتی درباره استفاده از شورت کد گرویتی فرم

[/stextbox]

شورت کد گرویتی فرم
شورت کد گرویتی فرم

 

 گرویتی فرم چیست؟

گرویتی فرم همانطور که بالا اشاره شد افزونه ای است وردپرسی برای ساخت فرم در سایت های وردپرس به کار می آید. از آنجایی که این افزونه یک افزونه تجاری است توصیه میشود حتما نسخه اصلی آن را خریداری کنید ، زیرا ممکن است نسخه های رایگان تمامی امکانات لازم را برای شما مهیا نکند.

 گرویتی فرم چیست؟
گرویتی فرم چیست؟

شورت کد چیست؟

شورت کد یا همان کدهای کوتاه ، به کدهایی گفته میشود که در سیستم مدیریت محتوای وردپرس کارایی ها زیادی دارند. در واقع این کدهای کوتاه شده میتوانند دستورات و توابع قابل اجرا در وردپرس را با کمترین جا به اجرا در بیاورند.

شورت کدها دسترسی های مسقیمی به کدهای اجرایی وردپرس داشته و بسیار کاربردی هستند.

 

شورت کدهای گرویتی فرم چیست؟

بعد از تعریف شورت کدها ، میتوان  راحت تر به مفهوم شورت کد گرویتی فرم پرداخت. در واقع این شورت کدها میتوانند به راحتی با افزونه گرویتی فرم  کار کنید.

شورت کد گرویتی فرم کدهای کوتاهی برای  تغییرات ظاهری فرم ها هستند که در کروشه قرار گرفته میشوند. لذا به نوع املا و نوشتار آنان حتما دقت کنید.

 

چگونه با شورت کدهای گرویتی فرم کار کنیم؟

برای استفاده از شورت کدها ابتدا میبایست افزونه shortcodes را بر روی سیستم وردپرس خود نصب و با این افزونه به راحتی شورت کدها را به استفاده و یا تغییر دهید.

در واقع با این افزونه توانایی استفاده از این کدها کوتاه برای شما میسر میشود.

در صورت تمایل نداشتن به استفاده از افزونه مذکور میتوانید شورت کدها را مستقیما درون صفحات کد وب سایت ها استفاده و به اجرا در آورید.

 

چند نمونه شورت کد گرویتی فرم

در ادامه به معرفی چند شورت کد گرویتی فرم میپردازیم. حتما توجه داشته باشید که باید برای استفاده این افزونه را از سایت های معتبر خریداری کرده تا تمامی امکانات برای شما مهیا باشد.

با استفاده از این شورت کد شما میتوانید شماره پیگیری و کد رهگیری سیستم های بانکی که به صورت تصادفی ایجاد میشوند را برای سایت خود مهیا کنید.

add_filter( ‘gform_transaction_id’, function ( $transaction_id, $entry, $form ) {

return ‘a9999a999’;

}, 10, 3 );

 

در واقع با این شورت کد شما کدهای رهگیری را شخصی سازی کرده ، البته اگر سیستم بانکی متصل نباشد کار این شورت کد فقط ایجاد یک عدد رندوم است.

 

استفاده از شورت کد {transaction_id} یا {transaction_id_css} از آنجایی که در این قسمت کار این دو شورت کد یکسان است میتوانید هر کدام را مورد استفاده قرار دهید.

با جای گذاری یکی از این شورت کد میتوانید با استفاده از باکس های پیگیری وضعیت سفارش ، قابلیت پیگیری سفارشات را برای کاربران سایت خود مهیا کنید.

 

شاید شما دوست داشته باشید فرم های وب سایت خودتان را درون صفحاتی خاص و مجزا نمایش دهید. با استفاده از شورت کد پایین قابلیت نمایش فرم های خود را به صفحات مجزا و خاص را فراهم کنید.

[gravityform id=1 title=false description=false ajax=true]

کافیست فقط شماره آیدی فرم خود را در قسمت آیدی این شورت کد جای گذاری کنید.

همانطور که مشاهده کردید استفاده از این کدهای کاربردی کوتاه بسیار آسان و در عین حال کاربردی خواهد بود. اما ممکن است همیشه این کدها نیازهای مارا برطرف نکنند ، همیشه احتمال هر اتفاقی را بدهید و آماده هر موقعیتی باشید.

 

برای درک بیشتر و استفاده از شورت کد های دیگر حتما خود افزونه را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

 

مزایای استفاده از شورت کدها چیست؟

  • شورت کد ها یا همان کدهای کوتاه همانطور که از اسمشان پیداست ، دستوراتی را برای شما به صورت خیلی کوتاه اجرا میکنند. در نتیجه کد نویسی برای شما بسیار کم حجم و لذت بخش خواهد شد.
  • کار با افزونه های وردپرس برای شما بسیار آسان تر میشود.
  • در هر جایی از وب سایت خود میتوانید با استفاده از شورت کدها تغییراتی را اعمال کنید.
  • هر شورت کد وابسته به افزونه و انجام عملی است در نتیجه وب سایت شما دچار بهم ریختگی نخواهد شد.
  • علاوه بر افزونه ها میتوان شورت کدها را در صفحات کد وب سایت هم اضافه کرد.
  • به دلیل کوتاهی کدها دسترسی و جست وجوی آنان به راحتی امکان پذیر است.
مزایای استفاده از شورت کدها چیست؟
مزایای استفاده از شورت کدها چیست؟

نکاتی درباره استفاده از شورت کد گرویتی فرم

  • توجه داشته باشید در استفاده از شورت کدها زیاده روی نکنید. هر چقدر استفاده از شورت کد برای شما بیشتر شود وابستگی به آن قالب سایت زیادتر خواهد شد ، در نتیجه اگر زمانی قالب سایت تعویض شود تمام تغییرات شما از بین خواهد رفت.
  • از آنجایی که این شورت کدها وابسته به سیستم وردپرس هستند همانطور که با آپدیتی جدید به وردپرس اضافه شدند ، میتوانند با آپدیتی دیگر کاملا غیرفعال شوند. در نتیجه سعی کنید همیشه احتمالات را در نظر بگیرید.
  • همانطور که قبلا ذکر کردیم این شورت کدها فقط برای وردپرس کارایی داشته و تمامی قالب ها و وب سایت های غیر وردپرسی از امکانات آن بهره ای نمیبرند.
  • به علت تعدد شورت کدها به خاطر سپاری آنان بسیار دشوار خواهد شد لذا حتما از ابزارک های موجود در وردپرس استفاده نمایید.

 

جمع بندی مطلب

همانطور که شورت کدها قابلیت های خاصی به سایت میدهند امکان غیرفعال شدنشان هم در آینده دور از انتظار نخواهد بود. حتما افزونه را خریداری و از تمامی قابلیت های آن اطمینان حاصل کنید. استفاده از کدهای کوتاه برنامه نویسی سایت را بسیار آسان تر خواهد کرد.

سعی کنید حدالامکان استفاده از شورت کدها را به حداقل برسانید تا در صورت تغییرات وردپرس ، آسیبی متوجه وب سایت وردپرسی شما نشود.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید