تولید محتوای ویدئویی

تولید محتوای ویدئویی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع تولید محتوای ویدئویی توضیح دهیم.

تولید محتوای ویدئویی
تولید محتوای ویدئویی

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تولید محتوای ویدوئی یکی از بهترین و جدید ترین روش ها برای ارائه مطلب مورد نظر به کاربران است.

ویدئومارکتینگ بهترین روش برای برقراری ارتباط و فهماندن مطلب به مخاطب است.

ذهن انسان تصاویر را بهتر از متن درک و سریعتر می تواند پردازش کند،چه بسا این تصاویر حاوی صدا هم باشند،محتوای ویدوئی 83%بیشتر از عکس نوشته دارای مخاطبین همراه با عکس العمل هستند.

و همچنین آخرین آمار حاکی از آن است که 43%کاربران ویدئو مارکتینگ را بر دیگر محتوا ها ترجیح می دهند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ما در این مقاله می خواهیم به سوالات زیر در مورد موضوح محتوای ویدئویی پاسخ می دهیم؛

چرا و چگونه باید از محتوای ویدئویی استفاده کنیم ؟

مزایا و معایب محتوای ویدئویی چیست؟

انواع محتوای ویدوئی کدام است؟

[/stextbox]

 

چرا و چگونه باید از محتوای ویدیویی استفاده کنیم؟

در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی و همچنین با استقبال مردم از تکنولوژی ویدئو مارکتینگ به یک موضوع مهم در حوزه تولید محتوا تبدیل شده است.

همچنین موضوع مهمی که به اهمیت محتوای ویدویی افزوده است تاثیر ویدئو مارکتینگ بر سئوی سایت است که به جرئت می توان گفت چندین برابر محتوای متنی و نوشتاری است.

انتخاب یک عنوان خوب و متناسب با موضوع برای ویدئو ها یک مورد مهم تر تهیه ویدئو است،همچنین تهیه فیلم های مفید وکم حجم و استفاده از موسیقی و یا یک گوینده با صدای مناسب برای توضیح موضوع مورد نظر نیز یک مورد حائز اهمیت در تهیه محتوای ویدویی است.

قطعا تهیه یک فیلم مفید و مطلوب نیازمند صرف زمان زیاد و دوربین هایی با رزولیشن بالا است.

هنگام انتشار فیلم تهیه شده استفاده از آرم و لوگوی محصول یا هدف مورد نظر و همچنین قرار دادن آدر و شماره تلفن شرکت از نکات مهم و اجرای آن لازم است.ویرایش و اصلاح ویدئو ها و همچنین افزودن افکت به جذابیت ویدئو می افزاید.

چرا و چگونه باید از محتوای ویدیویی استفاده کنیم؟
چرا و چگونه باید از محتوای ویدیویی استفاده کنیم؟

استفاده از زیر نویس برای فیلم های زبان فارسی یک مورد خوب برای افزایش محبوبیت آن است.

برای انتشار ویدئو های خود می توانید از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید که امروزه توجه کابران بسیاری را به خود جلب کرده است مانند اشتراک گذاری در اینستاگرام و یا پست ویدئومارکتینگ خود را به بالای صفحه در فیسبوک و توئیتر خود اضافه کنید.

با بهره گیری از محتوای ویدیویی میتوانید شرکت ها و یا محصولات خود را معرفی کنید و یا رویدادهای جدید و ویژه خود را به اشتراک بگذارید؛دیگر راه های استفاده از این فناوری فوق العاده این است که میتوانید تفکرات و ایده های خود را با کاربران خود شر کنید و دموی کارهای خود را به مخاطبین خود به تصویر بکشید و یا برای کمپین ها و نمایشگاه های خود دعوت نامه ی ویدئویی بفرستید.

پس از تولید یک محصو یا ارائه یک خدمت شما می توانید با انتشار یک ویدئو سوالات پس از ارائه یا پس از فروش محصول خود و یا سوالات پیش از خرید محصول خود را پاسخ دهید،سوالات متداولی که می تواند سوال اکثر مخاطبین شما باشد و چون تاثیر ویدئو بیشتر از محتوای متنی است قطعا با رضایت کاربران شما مواجه خواهد شد.

 

مزایا و معایب محتوای ویدئویی چیست؟

طبیعتا هر فناوریی دارای مزایا و معایبی است هر چند پر مخاطب و کاربردی باشد که تولید محتوای ویدوئی هم از این قاعده استثنا نیست.

همان طور که گفتیم درک مطلب از طریق محتوای ویدوئی بسیار راحت و آسان تر از محتوای متنی است و به طبع انتقال پیام هم راحت تر میشود،شرح و توضیحات مختصر و بدون ابهام بوده و باعث جلب توجه مخاطب هدف شده و ارزش محصول یا شرکت مورد نظر بیشتر میشود.

با انتشار مطلب و محتوای موردنظر از طریق ویدئو امکان کپی کردن محتوای شما کاهش می یابد در واقع از این نظر امن است  و همچنین با بارگذاری ویدئو شما در سایتتان آمار بازدید سایت شما بیشتر می شود و اعتبار شرکتتان نیز بالا می رود.

مزایا و معایب محتوای ویدئویی چیست؟
مزایا و معایب محتوای ویدئویی چیست؟

محتوای ویدویی به آشنایی مخاطب و معروفیت شرکت هدف شما کمک بسیاری می کند.

و اما معایبی هم دارا می باشد؛یدیو ها به این دلیل که فقط یکبار تولید می شود و آپدیت آن غیر ممکن است بیشتر از سایر محتوا ها حساس هستند.هزینه ی بالایی بابت تولید هر فیلم پرداخت می شود زیرا نیازمند دوربین های پیشرفته و همچنین نیروی متخصص در زمینه هدف است.

ممکن است کاربر به دلیل حجم زیاد و سرعت کم اینترنت مایل به دانلود فلیم شما نباشد و همچنین اگر فیلم خود را در سایت خود بارگذاری کرده باشید حجم زیاد ویدئو که خود معضل بزرگی است باعث بالا رفتن حجم سایتتان شده و سرعت لود سایت شما را کاهش دهد.

 

انواع محتوای ویدوئی کدام است؟

1.ویدئو بلاگ

با افزایش وبلاگ های متنوع و مختلف استفاده از ویدئو در وبلاگ های بخش بلاگ ها می توانند محیط مناسبی برای انتشار محتوای ویدویی شما باشند.

2.ویدئو مصاحبه

روش تولید محتوا مصاحبه از راه های ویدئو مارکتینگ است.در هر شرکت و یا کسب و کاری با مشخص کرد روش محتوا می تواند با استادان و یا پیشکسوتان یک حرفه با توجه به موضوع مربوطه با تهیه ویدیوی مصاحبه به مخاطب کمک کند.

3.ویدئو آموزشی

با استقبال مردم و ورود به دنیای تکنولوژی هواداران آموزش های آنلاین باعث جلب توجه کسانی که در حرفه آموزشی هستند شده و ویدیوهای آموزشی آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شده است.

4.وبینار

کسب  و کار های روش های مختلفی را برای پیشرفت خود به ککرا می برند،وبینار یک روش موفق برای کمک به پیشبرد اهداف است جلسات انلاینی که برای معرفی  و آموزش خود به صورت ویدیویی با مخاطبین و هنرجویان ارتباط برقرار می کنند.

5.ویدئو تبلیغاتی

ویدئو های تبلیغاتی آنلاین تفاوت های بسیاری با ویدئو های آفلاین دارند در واقع صفر تا صد تولید ویدئو آنلاین متفاوت تر از آفلاین است.ویدئو های تبلیغاتی به جهت معرفی و شناساندن هدف مورد نظر بسیار موثر است.

6.ویدئو دمو

صاحبان شرکت ها قبل از آن که محصول مورد نظر خود را وارد بازار کار کنند ابتدا یک ویدئو از محصول مورد نظر تهیه کرده و در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا نظرات و معایب و مزایای محصول خود را از نظر کاربرانش بررسی کند.

از اینکه تا پایان مقاله تولید محتوای ویدئویی ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از خواندن مقاله تولید محتوای ویدئویی نهایت استفاده را برده باشید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید