تولید محتوای تخصصی

تولید محتوای تخصصی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تولید محتوا در هر زمینه ای اتفاق می افتد. تولید محتوای تخصصی یکی از آن ها است که بحث مورد نظر امروز در این مقاله  می باشد. با بررسی محتوا و شنلاخت آن، به تولید محتوای تخصصی نیز خواهیم رسید.

تیم هشت قادر است که با آنالیز سایت شما و سایتهای رقبای خودتان به عنوان های هدفمند و آنالیز شده دست یابد و می تواند بر اساس این عناوین محتوا تولید کندو در عین حال افزایش ورودی ارگانیک سایت شما را تضمین می کند.

تولید محتوای تخصصی
تولید محتوای تخصصی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

تولید محتوا چیست و چه تأثیری در پیشبرد یک وبسایت دارد؟

تولید محتوا بر اساس سئو یعنی چه؟

تولید محتوای تخصصی چیست؟

چرا تولید محتوای تخصصی مهم است؟

چگونه تولید محتوای تخصصی انجام دهیم؟

بهترین تیم تولید محتوای تخصصی کدام است؟

[/stextbox]

 

تعریف تولید محتوا

هر آن چیزی که در وبسنیت ها تولید و نوشته می شود و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، محتوا محسوب می شود. با افزایش رقابت در میان خوزه های کاری، تولید محتوا به کلی تغییر کرده و شکل جدیدی پیدا کرده است.

مدیران و متخصصان سایت ها به دنبال آن هستند که محتوایی خاص و منحصر به فرد را در اختیار کاربران بگذارند، که این اتفاق منوط به منابع خوب، جدید و با کیفیت است. زیرا محتوای با کیفیت باعث بالا رفتن رتبه ی وبسایت ها می شود.

به همین سبب مدیران وبسایت ها سعی می کنند از نویسندگان کار بلد و متخصص بهره بگیرند، که آن ها با استفاده از منابع متناسب با موضوع سایت، محتوا را تولید می کنند و سعی می کنند به بهترین شکل ممکن به مخاطبان ارائه نمایند.

موارد مورد نیاز نولید محتوا

همکاری کردن برای طراحی بهتر سایت

طراحی محتوای گرافیکی

عکاسی صنعتی که با محتوا مرتبط باشد

طراحی کردن شرکت های تبلیغاتی

تدوین کردن نقشه هایی با خلاقیت بالا

ارائه ی اطلاعات به شکل دیداری

تعریف سئو

سئو یکی از روش های مرسوم در دیجیتال مارکتینگ است برای بهتر شدن فضای وبسایت در موتورهای جستجو و بالا رفتن کیفیت و کمیت کاربران سایت است که از این طریق محصولات و محتوای سایت به مخاطبان سایت ارائه می گردد.

سئو به زبانی ساده یعنی فنون و دستورالعمل هایی که باعث می شود رتبه ی سایت بالا برود و تعداد بازدید کنندگان نیز افزایش یابد. که این نکته در رونق کسب و کار هم تأثیر به سزایی دارد.

اهمیت سئو

به دلیل افزایش تعداد مصرف کنندگان اینترنت در ایران که به بیش از 40 میلیون نفر رسیده است، بهای پهنای باند اینترنت نیز بالا رفته است. موتور جستجو برای ارائه ی خدمات و محصولات مختلف نیز بیشتر به کار گرفته می شود. که این اتفاق اهمیت سئو در تولید محتوا است. پس هر مدیری برای بهتر شدن کسب و کارش بهتر است یک وبسایت داشته باشد و در قدم بعد سئو می تواند در خدمات بهتر کمک باشد. چه در سایتی حاوی محتوای متنی و چه حاوی محصولات فروشی.

اهمیت سئو
اهمیت سئو

تولید محتوای تخصصی

تولید محتوای تخصصی اتفاقی است که جهان کسب و کار و متخصصان را در گیر خود کرده است. فضای تولید محتوای تخصصی به اشخاص کار بلد و متخصص نیاز دارد تا بشود بهترین محتوا در این زمینه زا ارائه کرد. هیچ کدام از کسانی که محتوای جدیدی را تولید می کنند علاقه ندارند که کارشان به شکلی ساده، معمولی و خیلی عادی ارائه نمایند. نوع ارایه ی محتوا خیلی با اهمیت است.

تولید محتوای تخصصی
تولید محتوای تخصصی

اگر محصول یا محتوایی که ارایه می شود خاص و نوین باشد برای جذب مخاطب و تشویق او برای استفاده از آن نباید راهی معمولی و عمومی را انتخاب کرد. اگر محتوایی که تولید می شود نخصصی باشد و برای مخاطبی ویژه طراحی می شود، حنماً باید مشتری محتوای تخصصی را شناخت تا کار به بهترین شکل ارائه شود زیرا به غیر از این راهی وجود ندارد. این نکته خیلی اهمیت دارد، محتوایی که می خواهد تولید شود باید حتماً به یک متخصص سپرد تا محتوای تخصصی واقعی در دست کاربران قرار گیرد.

محتوای تخصصی دو مفهوم دارد: نوعی تولید محتوا هست که متخصصی در حوزه ی تولید محتوا و کارشناسی ماهر، محتوا را به بهترین شکل تولید و ارائه می کنند. دیگر مفهوم مجتوای تخصصی نوع محتوا می باشد. به محتوایی نیاز است که از یک موضوع تخصصی تولید شود. بنابراین مفهوم اول به تولید کننده ی محتوا اشاره دارد و مفهوم دوم به خود محتوا اشاره دارد.

برای تشخیص اینکه یک محتوا باید به شکل تخصصی ارائه شود یا همان مفهوم عمومی آن کافی است، به شخصی که قصد تولید محتوا را دارد وابسته است. مدیر وبسایت باید مشخص کند که محتوا تخصصی باشد یا معمولی.

استفاده ی محتوای تخصصی

یک محتوای تخصصی به شبکه ها و بسترهای تخصصی هم احتیاج دارد. محتوایی که به صورت تخصصی نوشته شده است نمی توان برای استفاده ی عمومی ارایه نمود و انتظار بازخورد مناسبی از آن داشت. برای این نوع محتوا باید کانال مخصوص به خودش را در نظر گرفت. کانال ها می توانند تیم های تخصصی مجازی، وبلاگ ها و سایت های تخصصی باشند که در این زمینه فعالیت می کنند و بدانند که مخاطبشان در این کانال ها حضور دارند. برای مثال می توان گفت:

اگر شخصی در حوزه ی معماری فعالیت می کند و مخاطبس نیز از کتاب ها، مجلات و نشریات تخصصی معماری بهره می برد، آن مدیر مربوطه باید در این مجلات نیز حضور داشته باشد و مخاطب را به سمت خود راهنمایی نماید.

محتوای تخصصی نسبت دیگر انواع محتوا بیشتر به مراقبت احتیاج دارد. در فضای محتوای تخصصی همه چیز باید با تخصص کامل انجام شود و اگر جریان و اتفاقی جدید و به روز می شود باید در سایت و وبلاگ نیز محتوا به روز گردد. ایجاد محتوای تخصصی به سبب اینکه فضای کاربرانش محدود و جمع و جور تر است باید دارای هدف مشخص و دقیقی باشد. برای رسیدن به هدف درست و با کیفیت اگر نیاز به هزینه باشد نیز باید هزینه ای پرداخت کرد تا نتیجه قابل قبول و دلخواه باشد.

   تولید محتوای تخصصی کاری بسیار دقیق و حساس می باشد که حتماً باید نظارت و مراقبت فراوان دارد؛ زیرا اطلاعاتی که به مخاطب ارائه می شود، زیر ذره بین نقدو بررسی محاطب قرار می گیرد و کوچک ترین اشتباه سبب خدشه دار شدن محصول و یا محتوا شود. نکته ای که نباید فراموش شود این است که مشتریان و مخاطبان خود یک متخصص محسوب می شوند زیرا در زمینه ای که به دنبال محتوا هستند، اطلاعات کافی در دست دارند.

چرا تولید محتوای تخصصی مهم است؟

تولید محتوایی تخصصی به این دلیل مهم است که در سال 2020 گوگل در واقع مفهوم صفحه شما را درک میکند.

پس خیلی راحت و ساده باید بدانید که اگر محتوای شما به چیزی نامربوط اشاره کند احتمالا نمره سئوی آن صفحه از وب سایت شما نمره خوبی نخواهد بود.

و خیلی راحت در صدر نتایج قرار نمی گیرید در حالیکه شاید اگر دقت بیشتری در تولید محتوا وجود داشت می توانستید در صدر نتایج باشید.

چگونه تولید محتوای تخصصی انجام دهیم؟

واقعیتش این است که اگر خودتان بخواهید این کار انجام دهید زمان زیادی از شما صرف این کار خواهد شد.

لذا می توانید این کار را به کارشناسان تیم هشت بسپارید.

برای مشاوره در زمینه تولید محتوای حرفه ای و تخصصی با ما تماس بگیرید

09120647344

بهترین تیم تولید محتوای تخصصی کدام است؟

ما اهل بزرگ گویی و گزاف گویی نیستیم.تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که سعی میکنیم کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم اما اینکه بخواهیم بگویم قطعا بهترین تیم تولید محتوای تخصصی در همه زمینه ها ما هستیم واقعا گزاف گویی است.

پس پاسخ این سوال این است که ما واقعا تلاشمان را میکنیم که بهترین باشیم و همه جوانب را در نظر بگیریم.

از سئو تخصصی محتوا گرفته تا استفاده از منایع معتبر جهت رفرنس دانش تولید محتوا.

نتیجه گیری

تولید محتوا در هر زمینه ای نیاز به نخصص و آگاهی لازم دارد. تولید محتوای تخصصی به دلیل حساسیت بالایی که دارد به مراقبت و توجه بیشتری احتباج دارد، زیرا مخاطبانش محدودتر و در حوزه ی مسائل تخصصی پیگیری می شوند. مدیران سایت ها باید در نظر داشته باشند که برای رسیدن به رتبه ی بالا در زمینه ی تولید محتوا و بازخورد بهتر باید همیشه از منابع درست استفاده کنند و همچنین همیشه به روز باشند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند و تخصصی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید