تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ

تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به بررسی موضوع تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ می پردازیم پس با ادامه این مقاله همراه باشید.

تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط شرکت های مختلف بسیار متنوع می باشد و معمولا این شرکت های بسته به نوع خدماتشان به ارائه قیمت های متنوع در این خصوص می پردازند. در حقیقت خدمات دیجیتال مارکتینگ به اقداماتی گفته می شود که بکارگیری آن ها موجب بالا رفتن بازدید سایت تان می شوند و تعداد بالای مشتریان را برای شما به دنبال دارد.

تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ
تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟
  2. استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به چه صورت می باشد؟
  3. مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال چیست؟
  4. به چه صورت به ایجاد کسب و کاراز طریق دیجیتال مارکتینگ پرداخت؟
  5. چرا شرکت ها و سازمان های مختلف به بازاریابی مارکتینگ نیازمند هستند؟
  6. چه مواردی جزء خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران محسوب می شود؟
  7. تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ بر چه اساسی تعیین می گردد؟

[/stextbox]

  1. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

با توجه به این که امروزه تقریبا تمام مشاغل سنتی و غیر سنتی به سمت اینترنت و فضای مجازی کشیده می شوند، بنابراین باید فضای مجازی را به خوبی شناخت و حضور پررنگی در آن داشت و اطلاع لازم در مورد استراتژی های دیجیتال مارکتینگ کسب نمود.

اگر به دقت به بازار های کسب و کار نگاه کنید، حتما متوجه خواهید شد که مردم در سال های اخیر تمایل بیشتری به استفاده از بازاریابی دیجیتال دارند و این تنها مختص به ایران نیست و شامل همه کشورهای جهان می باشد.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

حال سؤال این است که از چه زمانی اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازار یابی دیجیتال به وجود آمد؟

این اصطلاح از دو دهه پیش به عنوان زیر مجموعه ای از مدیریت بازاریابی و مدیریت تبلیغات مورد استفاده قرار گرفت، اما به تدریج در سال های اخیر با گسترش اینترنت، استفاده مداوم کاربران از فضای مجازی، تولید گوشی های هوشمند و نفوذ بیشتر اینترنت در بین عموم موجب شدند تا امروزه دیجیتال مارکیتینگ به یک دانش مهم و تخصصی تبدیل گردد.

اما برای تعریف دیجیتال مارکتینگ می توان گفت، به مجموعه فعالیت های گفته می شود که با استفاده از ابزارهای دیجیتالی انجام می شود تا به تبلیغ محصولات مختلف و خدمات مربوط به آنها بینجامد.

به طور کلی هر عملی که برای فروش، نظر سنجی، تبلیغ یا معرفی محصول و خدمات مرتبط با آن از طریق اینترنت یا فضای مجازی انجام شود در حقیقت مرتبط با بازاریابی دیجیتالی می باشد.

حال سؤال این است که از چه زمانی اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازار یابی دیجیتال به وجود آمد؟
حال سؤال این است که از چه زمانی اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازار یابی دیجیتال به وجود آمد؟
  1. استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به چه صورت می باشد؟

تأکید دیجیتال مارکتینگ بر هدفمند بودن است به طوری که در تبلیغات باید از هدفمندی استفاده کرد چرا که اگر تبلیغات بدون هدف و به طور گسترده ای انجام شود، هیچ نتیجه ای در بر نخواهند داشت.

در حقیقت دیجیتال مارکتینگ می خواهد به کاربر خود به گونه ای یاری رساند تا بتواند به شناخت بهتری از بازار هدف و مخاطبین هدف خود دست یابد و آن ها را به طور هوشمندانه ای از کسب و کار خود مطلع سازد.

بنابراین اگر قصد ورود به بازاریابی دیجیتال دارید باید از متخصصین آگاه به آن استفاده نماید و نمی توان بدون آگاهی لازم از آن وارد این حوزه شوید.

بنابراین آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است و می توان گفت آنچه که استراتژی های دیجیتال مارکتینگ را تعیین می کند، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت یک کسب و کار و سیاست های کاری مربوط به آن است.

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به چه صورت می باشد؟
استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به چه صورت می باشد؟

بنابراین می توان گفت موارد مهمی در موفقیت دیجیتال مارکتینگ اثر دارند اما سه کلید مهم آن به صورت زیر می باشد:

  • مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق کانال های مختلف:

    تنها از چند کانال دیجیتال مارکتینگ نباید استفاده نمود و خود را محدود کرد، بلکه باید از قابلیت های مختلف سایر کانال های این حوزه نیز استفاده نمود.

چرا که مصرف کنندگان از کانال های زیادی استفاده می کنند و هر کدام ازکانال ها امتیازات خاصی دارند.

  • تعامل پویا با مشتریان:

    از جمله مزایای دیجیتال مارکتینگ داشتن ارتباط مؤثر با مشتریان می باشد، سعی کنید در ارتباط با مشتران شروع کننده باشید و خواسته ها و تمایلات مشتریان را به خوبی درک کرده و به آن ها پیشنهادات مناسب بدهید تا از آن استقبال نمایند.

  • استخراج ارزش های پنهان در دل داده های بزرگ:

یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ در مورد بررسی و تحلیل داده های بدست آمده است و تفاوت اصلی بازاریابی دیجیتال با روش های سنتی نیز همین نکته می باشد.
بنابراین با بررسی نتایج بدست آمده می توان تصمیمات بهتری بگیرید و با درک ارزش اطلاعات بدست آمده سرعت تصمیم گیری خود را بالا ببرید.

  1. مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال چیست؟

شرکت های مختلف با اهداف گوناگونی ایجاد می شوند، اما همه ای آن ها بدون شک قصد دارند، مشتریان بیشتری را جذب کنند و آن ها را به خرید محصولاتشان ترغیب نمایند.

بنابراین برای انجام درست بازاریابی این شرکت ها باید از تمام منابع و اطلاعات بازاریابی دیجیتال استفاده نمایند تا به موفقیت دست یابید.

مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال چیست؟
مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال چیست؟

در اینجا برخی از مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال بیان می کنیم که به شرح زیر هستند:

  • مقرون به صرفه:

بازاریابی دیجیتال یکی از ارزان ترین روش های بازاریابی به شمار می رود و از قیمت ها متنوعی برخوردار است که با توجه به نوع خدمت شما تعیین می شود، اما هزینه تبلیغات در این بازاریابی نسبت به سایر روش ها ارزان تر تمام می شود.

 

  • دسترسی به موبایل:

با گسترش اینترنت و تولید موبایل های هوشمند، اکثر اقشار جامعه از این دستگاه ها برای دیدن اخبار، گردش در شبکه های اجتماعی و … استفاده فراوانی می نمایند.

بنابراین بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می دهد، در حالی که مخاطب در شبکه اجتماعی یا برنامه های گوناگون تلفن همراه اش مشغول است، به او از طریق تبلیغات موبایلی، بازاریابی ایمیلی، پیامکی و … دسترسی یابید.

 

  • انعطاف پذیری:

    بازاریابی دیجیتال از زیرشاخه های مختلفی برخوردار می باشد که از جمله آن ها می توان به تبلیغات بنری، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتواهای مختلف اشاره کرد.

    بنابراین اگر آموزش لازم را در مورد فروش دیجیتالی کسب نموده اید، می توانید از این روش های مختلف جهت تبلیغات محصولاتان استفاده نماید و با تجزیه و تحلیل این روش ها به حذف راه کارهای کم بازده به صورت آنی بپردازید.

  • گسترش:

    امروزه مصرف کنندگان زیادی به صورت آنلاین به خرید محصولات مورد نیازشان می پرازند و در بازاریابی دیجیتال امکان دسترسی به این مصرف کنندگان وجود دارد.

    بدین طریق می توانید محصولات و برند خود را در دسترس این مصرف کنندگان بگذارید.

  • چند رسانه ای بودن:

    معمولا تمایل مشتریان به محصولاتی است که معرفی این محصولات از طریق عکس، فیلم و کلیپ های صوتی انجام گیرد.

    به همین جهت بازاریابی دیجیتال به راحتی این امکان را برای تبلیغات بهتر محصول فراهم می نماید.

  • تعامل:

    در بازاریابی دیجیتال امکان تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریانی است که محتوای شما را از راه های مختلفی همچون نظرات در وب سایت ها، بازدید ها، شبکه های اجتماعی و … مشاهده می کنند.

بنابراین زمینه اعتماد بیشتر مشتریان به شما در این بازاریابی ایجاد می گردد، چرا که آن ها فکر می کنند که شما بر روی حرفی که می زنید، فکر نموده اید و حرفتان اهمیت بالایی دارد و این گونه به آن ها احترام گذاشته اید. به این ترتیب شما از نوع سلیقه و واکنش های مشتریان تان باخبر می شوید.

  • ردیابی:

    بازاریابی دیجیتال این امکان را به شما می دهد که فعالیت های مشتریانتان را دنبال نماید، به طوری که می توانید ببینید که مشتریان قبل از خرید چه نوع محتواهای را دیدند یا با چه نوع آگهی های به خرید محصولتان رغبت بیشتری پیدا کردند.

    بنابراین به راحتی می فهمید که کدام روش بازاریابی مناسب تر است و می توانید به بهبود روش های مورد استفاده تان بپردازید.

  • جلب اعتماد:

    در بازرایابی دیجیتال این امکان وجود دارد که بتوانید در مورد محصول و حرفه تان نظر خود را بیان کنید و در بحث های مربوطه شرکت نماید.

    بدین صورت شما به عنوان کارشناس در مورد محصول نظر خود را بیان می کنید و اعتماد خوانندگان را جلب می نماید تا به خرید محصول بپردازند.

    در حقیقت بازاریابی دیجیتال از شما یک کارشناس می سازد که می تواند نظر مخاطبان را جلب نماید.

  • مشارکت چهره های بانفوذ و تأثیرگذار:

    کسانی که دارای چهره های با نفوذی هستند به صورت آنلاین یا از طریق شبکه های اجتماعی به ترویج خود می پردازند که به این افراد اینفلوئنسر می گویند.

با بازاریابی دیجیتال این امکان وجود دارد که با این چهره ها ارتباط برقرار کنید و نظر آن ها را به سمت خود جلب نماید.
بدین طریق آن ها فالور شما می شوند و شما را دنبال می کنند و موجب ترویج برند شما می گردند.

 

  • افزایش بازدهی تبلیغات چاپی:

    یکی از اثرات بازاریابی دیجیتالی افزایش بازدهی تبلیغات چاپی شما می باشد.

به طوری که علاوه بر محتوای آنلاین، به ارائه محتواهای کامل تری به صورت چاپی می پردازید که موجب اثر بخشی بیشتر تبلیغات شما خواهد شد و فرآیند بازاریابی شما را کامل تر می کند.

 

  1. به چه صورت به ایجاد کسب و کاراز طریق دیجیتال مارکتینگ پرداخت؟

سؤالی که بسیاری از کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار دیجیتالی دارند و با آن روبرو می شوند این است که چه اقداماتی را برای شروع چنین کسب و کارهایی باید انجام داد.

به چه صورت به ایجاد کسب و کاراز طریق دیجیتال مارکتینگ پرداخت؟
به چه صورت به ایجاد کسب و کاراز طریق دیجیتال مارکتینگ پرداخت؟

در اینجا به بررسی هفت مرحله برای ایجاد کسب و کارهای دیجیتالی می پردازیم که به صورت زیر می باشند:

  1. تعیین چشم انداز:

    باید بدانید که از ایجاد کسب و کار دیجیتالی چه هدفی دارید؟ چگونه قصد دارید که به این کسب و کار رونق ببخشید؟ آیا دوست دارید با گسترش آن به محیط جدیدی بروید و یا با همکاری با سایر افراد به ادامه مسیر خود بپردازید؟ پس باید عاملی مشخص در هدف شما وجود داشته باشد که چشم انداز نامیده می شود.

به معنی این که قصد شما از ایجاد کسب و کار دیجیتالی تان چیست و این کسب و کار برای شما چه منافعی ایجاد می کند.
بنابراین باید تجهیزات و تیمی را فراهم نماید تا شما را در رساندن به چشم انداز هدف یاری کند تا از مسیر اصلی دور نشوید.

اما باید در نظر بگیرد تجهیزات و فناوری نباید چشم انداز را تحت سلطه خود بگیرند، بلکه باید موجب برطرف نمودن نیازهای مشتری و نیازهای همکاران یا شرکا گردند.

به طور مثال شاید چشم انداز شامل مورد زیر می باشد:

  • اطلاعات آنلاین برای مشتریان و تامین کنندگان
  • یکپارچه سازی سیستم های داخلی و خارجی و سیستم های مشتریان و تامین کنندگان
  • تعامل و تبادل آنلاین به صورت خارجی
  1. برخورداری از پشتیبانی مدیریت ارشد منابع

ایجاد هر کسب و کار چه دیجیتالی باشد و چه کسب و کار آنلاین یا آفلاین یا ترکیبی از همه کسب و کارها نیاز به صرف وقت، انرژی، آزمون، برنامه ریزی و … دارد.

بنابراین باید یک تیم ویژه ایجاد شود که تخصص انجام این کار را داشته باشد و از طریق مدیریت ارشد پشتیبانی گردد.
باید در نظر بگیرید که آیا بودجه کافی برای تحقق منابع موجود را دارید؟ از آنجایی که باید وقت کافی داشته باشید و افرادی را برای کار بگمارید و پول لازم را به کار گیرد.

پس پشتیبانی ارشد یک امر ضروری می باشد تا موجب رهبری تیم گردد و از ایجاد تنش، احساسات، به کارگیری انرژی های غیرضروری جلوگیری نماید.

یکی دیگر از مزایای دیگر مدیریت ارشد این است که فرهنگی را شکل می دهد که در برابر تغییرات مقاومت نمی کند و به آن ها خوش آمد می گوید.

  1. انتخاب تیم پروژه و تحلیل نیازمندی ها

    برای انجام یک پروژه باید رهبری مناسب تعیین گردد و تیمی هماهنگ وجود داشته باشد که عملکردهای مختلفی در داخل و خارج از سازمان انجام دهد.

    پس باید این تیم بتواند نیازهای کسب و کارهای دیجیتالی را بشناسد، از نحوه پیوستن این فرآیندها به یکدیگر آگاه باشد و اطلاعات لازم را در این زمینه داشته و به انتخاب فرد مناسب برای انجام کار بپردازد.

    بنابراین با راه اندازی کارگاه های اکتشافی به شرکا یا همکاران خود میدان دهید تا بتوانند به سیستم های داخلی دست یابند و بدین طریق به مدیریت پروژه بپردازید.

  2. بازبینی شبکه ارزش و شایستگی کلیدی – تعیین ماهیت کسب و کار خود

    یکی از موضوعاتی بسیار پراهمیت است که موجب می شود تا بنگاه ها زنجیر های قدیمی به کار برده خود را رها کنند و به بازسازی شایستگی های کلیدی خود حول محور هسته جهانی بپردازند.

    بخش های مختلفی از این زنجیره قدیمی با استفاده از شبکه ای از روابط استراتژیک انجام می گیرد که این بخش ها شامل پشتیبانی، تدارکات، منابع انسانی یا بازاریابی می باشند.

  3. طراحی معماری کسب وکار دیجیتالی

    زمانی که مشخص گردید که در چه کسب و کاری هستید و چه شایستگی های کلیدی در زمینه های گوناگون دارید به این سؤال نیز باید پاسخ دهید.

چه فرآیندهای در راه اندازی این کسب و کارها مطرح می باشند؟

می توان گفت دامنه ارزش به در پی رشد شرکت و با توجه به شبکه گسترده ای از شرکای همکار وسعت می یابد.
اما شبکه ارزش باید یک جریان بدون نقص را در داخل شرکت یا بیرون از آن بین بخش ها و عملکردهای مختلف ایجاد می کند.

6. توسعه، آزمایش و معرفی کالای تجاری به بازار

باید کاربردهای یکپارچه سازی توسعه یابند حتی اگر بسیاری از آن ها دسترس پذیر هستند.
از آنجایی که برنامه های اختصاصی ممکن است آنقدر زمان ببرند به طوری که قبل از این که منتشر گردند یا به صورت راه حل های نشان دهند که هنوز در مرحله شکل گیری هستند یا به صورت راه حل های از مد افتاده بروز کنند.

6. توسعه، آزمایش و معرفی کالای تجاری به بازار
6. توسعه، آزمایش و معرفی کالای تجاری به بازار

بنابراین سیستم ها را به دقت آزمایش می کنند و اشکلات موجود را یافته و به کارکنان طریقه رفع آن را آموزش می دهند تا در نهایت کسب و کار دیجیتالی آمادگی معرفی کالای تجاری به بازار را داشته باشد.

اما موضوعی می باشد که باید به بررسی آن پرداخت؛ آیا نیاز است کسب و کار دیجیتالی را با کسب و کار اصلی ادغام نمود یا آن را به صورت شرکتی مجزا در نظر گرفت تا بعدها با کسب و کار اصلی یکپارچه گردد؟

پس برای داشتن کسب و کار دیجیتالی موفق باید به پشتیبانی و تأیید کارکنان پرداخت که برای این منظور به زمان و پول کافی نیاز دارید تا آن ها در راه رسیدن به هدف شما تلاش خود را به کاربرند و موجب موفقیت سیستم های کسب و کار دیجیتالی گردند.

  1. محک زنی، اندازه گیری، مهارت

    کسب و کارهای دیجیتالی در قالب یک وب سایت در حقیت راهی است که موجب رسیدن به موفقیت و شناخته شدن محصول شما و فروش آن می گردد.

بنابراین در کسب و کارها کلیه ی عملکردها مورد بررسی و محک زنی قرار می گیرند تا موجب بهبود عملکرد هر چه بیشتر سایت گردد.

پس باید همیشه در کسب و کارهای دیجیتال مهارت مدیریتی وجود داشته باشد تا با استفاده از فناوری های نوین و نیروی فعال موجب رشد و بهبود عملکرد شرکا و بهره مندی مشتریان از محصولات باکیفیتشان شود.

 

  1. چرا شرکت ها و سازمان های مختلف به بازاریابی مارکتینگ نیازمند هستند؟

هر شرکت و سازمانی چه کوچک یا بزرگ به بازاریابی دیجیتال نیازمند می باشد و این گونه نیست که صاحبان کسب و کارهای کوچک فکر کنند به دلیل که دارای کار کوچکی هستند باید مشتریانی کمی نیز داشته باشند و به درآمد کم بسنده کنند.

چرا شرکت ها و سازمان های مختلف به بازاریابی مارکتینگ نیازمند هستند؟
چرا شرکت ها و سازمان های مختلف به بازاریابی مارکتینگ نیازمند هستند؟

 

  1. سودآوری

    برخلاف دیگر روش های بازاریابی، بازاریابی دیجیتال شامل اقداماتی است که توسط یک نهاد خدمت رسان با قیمت و هزینه ثابتی ارائه می گردد، به همین جهت به عنوان تکنیکی سود آور است.

از آنجایی که این اقدامات با اندازه سود شما کاری ندارد و تنها مبلغی ثابت را باید به طور ماهانه به شرکت خدمت رسان پرداخت نمایند.
معمولا استراتژی های بازاریابی دیجیتال با توجه به نیازها و شرایط کسب و کارها تعیین می شوند.
بنابراین زمانی که می خواهند به تنظیم استراتژی ها بپردازند باید اهداف گوناگون کسب و کار، مخارج مختلف، بودجه ی که مربوط به تبلیغات و … می باشد را لحاظ کنند.

 

  1. مزایای شفاف و مشهود

    همه کسب و کارها در تمام نقاط کشور به این نتیجه رسیده اند که اگر سرمایه گذاری لازم را برای بازاریابی دیجیتال سایت خود انجام دهند به سود دهی بالایی از وبسایتشان خواهند رسید.

تصور کنید یک وب سایت بسیار کارآمد و شاد دارید اما اگر از بازاریابی دیجیتال استفاده نکنید هیچ کس به وب سایت شما مراجعه نخواهد کرد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

  1. رؤیت پذیری و رؤیت ناپذیری

اگر بازاریابی دیجیتال وجود نداشته باشد هیچ چیز وجود ندارد که بتواند سایت شما را از رقبایتان متمایز کند تا موجب افزایش رؤیت پذیری آن گردد.
به همین جهت بازاریابی دیجیتال موجب می شود تا مشتریان تمایز سایت شما را درک کنند و رؤیت پذیری از سایت شما بالاتر رود.
بازاریابی دیجیتال موجب افزایش سرمایه شرکت شما به طور گسترده و دائم می گردد.

 

  1. موبایل محوری

    می توان گفت جهان تحت تأثیر تلفن های همراه در آمده، به طوری که کسب و کارها و تفریحات را نیز دستخوش تغییرات مختلفی نموده است.

    آمارهای نشان می دهد که شمار جستجو ها از طریق تلفن های همراه بسیار بیشتر از کامپیوتر ها می باشد.

    بنابراین باید وب سایت شما برای استفاده از طریق تلفن های همراه بهینه شده باشد تا مشتریان بتوانند از طریق وب سایت شما به هدف خود برسند و اگر چنین وب سایتی نداشته باشید، مشتریان به سراغ رقبای شما خواهند رفت.

  2. رقبای بازاری:

    اگر دارای رقبای هستید که توانسته اند در دنیای دیجیتال به رنک بالای دست یابند باید آگاه باشید که برای موفقیت باید فعالیت نمود و نشستن و نگاه کردن هیچ فایده ای ندارد.

بدست آوردن بهترین رنک های موتورهای جستجو که بین یک تا 3 هستند، شاید کمی سخت باشد اما غیرممکن نیست.

 

  1. اطمینان به ارقام و اعداد

    وب سایت های که در موتورهای جستجو نظیر گوگل به کسب رنک های یک تا 3 رسیده اند چیزی در حدود 33 درصد از کلیک های مخاطبین را به خود اختصاص داده اند.

    بنابراین اگر هزینه ی جهت توسعه استراتژی های بازاریابی دیجیتال می کنید با افزایش ترافیک سایت تان و فروش محصولات شما جبران خواهد شد.

  2. مشتریان شما آنلاین هستند

    مشتریان شما همیشه آنلاین هستند و برای خرید از شما به تحقیق در مورد برندتان می پردازند و اگر هیچ نشانه ای از شما در شبکه های اجتماعی نبینند اما از رقیبان شما این نشانه ها را در شبکه های اجتماعی بیابند، احتمال این که به سمت رقیبان شما جذب شوند، بسیار زیاد است.

پس برای حفظ مشتریان خود باید آنلاین باشید چرا که اگر مشتریان شما را پیدا نکنند، کسب و کار شما را مناسب سرمایه گذاری نمی بینند و به سراغ رقبای شما می روند.

مشتریان شما آنلاین هستند
مشتریان شما آنلاین هستند
  1. رقبای شما آنلاین هستند

    باید به رقبای خود توجه کنید و از آنها یاد بگیرید که برای موفقیت کسب و کارشان از چه روش های استفاده می کنند.

    با دقت در نحوه عملکرد رقیبان خود پی می برید که باید چه کار کنید و از انجام چه کارهای خودداری نماید.

پس در هر کسب و کاری که هستید قطعا رقیبان شما نیز وجود دارند به صفحاتشان مراجعه نماید، ببینید از چه محتواهای بیشتر استفاده کرده اند.

آیا وبلاگ نویسی در صفحاتشان وجود دارد؟ محتواهایشان ویدوئی است یا نه؟ طرز معرفی برندشان به چه صورت بوده است؟ چقدر با مخاطبانشان ارتباط دارند؟ بنظرتان می توانید شما از آن ها بهتر عمل کنید؟

اگر مشتریان به دنبال سایت شما بگردند و شما را نیابند به سمت رقیبای شما جذب می شوند. پس برای این که مشتریانتان را حفظ کنید به معرفی خود بپردازید تا مشتریان شما را بشناسند و وب سایتی تأثیرگذار بسازید تا مشتریان به سوی شما جذب گردند.

  1. برای مشتریان در دسترس باشید

    دنیای امروزی به صورتی است که مصرف کنندگان همیشه به صورت آنلاین به جستجوی محصول مورد نظرشان می پردازند.

    پس برای هر چیزی که می خواهند به گوگل مراجعه می کنند و به جستجو آن می پردازند و اگر شما به صورت آنلاین فعالیت نکنید، قطعا شما را پیدا نمی کنند و امکان رقابت برای شما صفر می گردد.

    اما اگر حضور دارید اما با سرچ مخاطبین، رقبای شما زودتر یافت می شوند باز هم امکان یافتن شما بسیار کم است.

پس اگر وب سایت دارید باید استراتژی های بهینه سازی موتورهای جستجو را نیز یاد بگیرد تا در جستجو گوگل بر اساس کلمات کلیدی از رقیبای خود پیشی بگیرید.

باید مشتری با نگاه کردن به سایت شما سؤالاتی که در ذهن دارد همچون ساعات کاری، قیمت محصولات، محدوده جغرافیایی و … را به راحتی بیابد.

بنابراین زمانی که مشتریان سایت شما را در برابر سایت رقیبتان قرار می دهند و به مقایسه آن ها می پردازد از کیفیت بالای سایت شما آگاه شوند.

پس یادتان نرود همیشه به رقیبانتان نگاه کنید و بدانید نحوه کار آن ها به چه صورت است و برای جذب مشتریان بیشتر قابلیت های سایت خود را نسبت به سایت رقیب بهبود ببخشید.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

  1. امکان ارتباط مشتری را فراهم کنید

به طوری کلی بازاریابی دیجیتال موجب افزایش قابلیت های دسترسی به سایت شما می شود برای کسانی که قصد یافتن سایت شما و دریافت محصولات و خدمات شما را دارند.

حال می توانید دامنه کسب و کار خود را وسعت ببخشید و مشتریان بیشتری را نسبت به بازاریابی محلی بیابید.
پس در زمان های که سایت باز نیست اگر مشتری به سایت شما مراجعه نمود باید سایت شما قابلیت کار کردن داشته باشد.
باید امکاناتی را در سایت خود ایجاد نماید تا در بیست و چهار ساعت شبانه روز با شما در ارتباط باشند به طوری که به شما ایمیل بزنند، به مرور محصولات و خدمات شما بپردازد و خرید کنند.

امکان ارتباط مشتری را فراهم کنید
امکان ارتباط مشتری را فراهم کنید

کسانی که هم نمی توانند به صورت حضوری به شما مراجعه نمایند باید به راحتی امکان کار کردن با شما را داشته باشند.

  1. شناخت مخاطب مورد نظرتان

    بازاریابی دیجیتال به شما در شناخت مخاطبین هدف تان کمک زیادی می کند و به گونه ای که می تواند از خواسته های آن ها مطلع شوند.

    می توانید در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ با آن ها گفت وگو کنید و برای شناخت بهتر و بیشتر آن ها و خواسته هایشان به نظرات آن ها توجه کنید و پاسخ هایشان را جدی بگیرد.

    زمانی که با مشتری ارتباط برقرار کنید خیلی زود می فهمید که چه مشکلی دارند و به دنبال چه چیزی هستند؟

    چه چیزی می توانید به آن ها پیشنهاد دهید که موجب آسایش خیالشان گردد؛ بنابراین بازاریابی دیجیتال شرایطی فراهم می کند که شما به جای حدس و گمان به شناخت واقعی مشتریتان دست یابید.

    پس با برقراری ارتباط با مردم آن ها علاوه بر اعتماد به کسب و کار شما به دید یک شریک تجاری شما را می نگرند، بنابراین مردم از کسب و کار شما خرید می کنند و به آن اعتماد خواهند کرد.

    امروزه روش های تبلیغاتی زیادی برای کسب و کار شما وجود دارد از جمله تلویزیون، رادیو، بیلبورد، برشور اما آنچه که مسلم می باشد هزینه های بازاریابی دیجیتال نسبت به موارد ذکر شده ارزان تر است.

در این روش به مخاطبان بیشتری نیز دسترسی دارید. پس با استفاده از بازاریابی دیجیتال امکان دیده شدنتان بیشتر و شانس موفقیت شما گسترده تر خواهد بود.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

  1. چه مواردی جزء خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران محسوب می شود؟

امروزه با توجه به همه گیر شدن اینترنت، روی کار آمدن گوشی های هوشمند و دسترسی دائمی به اینترنت همراه و پرسرعت، شاهد گسترش روز افزون خدمات دیجیتال مارکتینگ شده ایم.

چه مواردی جزء خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران محسوب می شود؟
چه مواردی جزء خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران محسوب می شود؟

به طوری که شرکت ها و آژانس های بازاریابی به عرضه خدمات متنوع تری به مشتریان می پردازند.

چه مواردی جزء خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران محسوب می شود؟
چه مواردی جزء خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران محسوب می شود؟

که از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کنیم:

طراحی سایت Web Design:

یکی از عناصر مهم که هویت یک شرکت را در فضای دیجیتال نشان می دهد، سایت های شرکت ها می باشد به همین جهت اولین کاری که آزانس های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه می دهند، طراحی سایت می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

تبلیغات بنری: Display Advertising

یکی از روش های پر استقبال شرکت های مختلف جهت تبلیغاتشان از گذشته تا به امروز در فضای اینترنت، استفاده از تبلیغات بنری است.
امروزه استفاده فراوان از موبایل های هوشمند موجب بکارگیری این روش در گوشی ها نیز شده است، معمولا تبلیغات بنری با پرداخت مبلغی برای مدت معینی اجاره داده می شوند یا به صورت CPC هستند.

تبلیغات همسان: Native Ads

مدت کمی است که تبلیغات همسان به خدمات دیجیتال مارکتینگ افزوده شده است و معمولا به تبلیغاتی گفته می شود که با محتوای سایت نمایش دهنده آگهی ارتباط دارد و به نوعی یک پیوستگی موضوعی دارند و به همین جهت بیننده با دیدن آگهی، آن را به عنوان تبلیغ مزاحم نمی شناسد.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی Social Media Marketing:

با توجه به استفاده زیاد شبکه های اجتماعی به همین جهت شرکت های فعال در این زمینه به این موضوع نیز توجه بالای نموده اند و به فعالیت های مختلفی در این شبکه ها پرداختند.

مثلا می توان به شبکه اینستاگرام اشاره کرد که چیزی در حدود 25 میلیون ایرانی در آن عضو می باشند و مکان مناسبی برای فعالیت های بازاریابی به شمار می آید.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی Social Media Marketing:
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی Social Media Marketing:

تبلیغات در برنامه‌های موبایل Mobile Ads:

از آنجایی که بیشترین استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند نسل جوان می باشد، به همین جهت در این گوشی ها بازار تبلیغات بسیار داغ است و اکثر این تبلیغات به صورت تبلیغات ویدوئی و بنری است، اما از پیام های نظیر پیام های پوش نوتیفیکیشن نیز استفاده فراوانی می گردد.

بهینه سازی موتور جستجو  SEO:

با توجه به افزایش تعداد سایت ها و حضور پر رنگ شرکت های مختلف در صفحات مجازی به همین جهت یک رقابت بسیار بالایی در بین آن ها بوجود آمده است تا سایت شان در صفحات اول موتورهای جستجو نمایش داده شود.

بنابراین بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو سایت برای شرکت ها بسیار با اهمیت می باشد و یکی از موضوعات مهم در دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود.

معمولا شرکت ها با هدف بهینه سازی سایتشان در موتورهای جستجو به محتوا و طراحی سایتشان اهمیت فراوانی می دهند تا سایت آن ها در صفحات اول موتورهای جستجو قرار گیرد و بتواند ترافیک بالاتری جذب نماید.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

تبلیغات در گوگل Google Ads:

استفاده از تبلیغات در گوگل رشد چشم گیری داشته است، چرا که تبلیغ سایت در لینک های صفحات بالایی گوگل به نمایش گذاشته می شود و حتی نسبت به سئو راحت تر می باشد اما دارای هزینه بالای است به همین جهت بسیاری از شرکت ها تمایل به استفاده از آن را ندارند.
روش این تبلیغات به صورتی است که تبلیغات شرکت با کلمات کلیدی که خود شرکت مشخص می کند در صفحات موتورهای جستجو به نمایش گذاشته می شود.

 

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: Social Media Advertising

بسیاری از شرکت های که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند برای این که کاربرانشان بتوانند محتوای آن ها را بهتر ببینند از تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

برای این منظور صفحات پرطرفدار اینستاگرام به تبلیغ محتوای این شرکت ها در پیج و استوری خود می پردازند، همچنین در تلگرام نیز کانال های پرطرفدار به تبلیغ محتواهای شرکت مورد نظر می پردازند.

اینفلوئنسر مارکتینگ: Influencer Marketing

به دلیل این که افراد در بسیاری از مواقع اثرگذاری بیشتری برای جذب مخاطبین نسبت به برند می گذارند، بنابراین شرکت ها برای تبلیغ کار خود و جذب بیشتر مخاطبین از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می کنند.

از آنجایی که اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی بدون محدودیت در ایران می باشد، به همین جهت شرکت های که به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ می پردازند، بیشترین تمرکز خود را بر روی اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی پر طرفدار قرار داده اند تا بتوانند سایت مورد نظر را به موفقیت برسانند.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

بازاریابی محتوا Content Marketing:

این محتوا ها شامل تولید عکس، فیلم، متن، وبلاگ نویسی و ایجاد کتاب الکترونیکی است که از خدمات مهم شرکت های می باشد که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند.

با توجه به این که بسیاری از شرکت ها امروزه حضور پر رنگی در شبکه های اجتماعی دارند بنابراین اهمیت زیادی به تولید محتوا می دهند تا ارتباط بهتری با کاربران خود برقرار نمایند.

بازاریابی محتوا Content Marketing:
بازاریابی محتوا Content Marketing:

ویدئو مارکتینگ : Video Marketing

یکی از مهمترین اقدامات در بازاریابی دیجیتال تولید و نشر ویدئو مارکتینگ است تا شرکت ها از طریق این ویدئوها پیام بازاریابی خود را به مخاطبان برسانند.
با توجه به استفاده از شبکه های اجتماعی در بین مردم و از آن جای که بسیاری از این شبکه ها ویدئو محور هستند به همین جهت استفاده از این روش اهمیت زیادی یافته است.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

رپورتاژ آگهی: Reportage

یکی از مهمترین راه ها جهت بهبود سئو سایت به کارگیری بک لینک ها است و در حقیقت لینکی می باشد که از سایت دیگر به سایت شما وصل می گردد.
یکی از روش های ایجاد بک لینک ها رپورتاژ آگهی می باشد که معمولا در سایت های خبری معتبر گذاشته می شوند به ارائه گزارشی از خدمات، رویدادها و محصولات می پردازند.

این روش به عنوان بهترین راه جهت ایجاد بک لینک در ایران محسوب می گردد.

ایمیل مارکتینگ:Email Marketing

ایمیل مارکتینگ در حقیقت یکی از مؤثرترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که موجب ارتباط بالا با مشتریان و در میان گذاشتن رویدادهای مختلف با آن ها می شود.

استفاده از این ابزار در رونق کسب و کارهای گوناگون همچون فروشگاه های اینترنتی و جشنواره های فروش محصولات و کسب کارهای B2B بسیار مفید است.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

6.  تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ بر چه اساسی تعیین می گردد؟

یکی از مشکلاتی که همه کسب و کارها با آن دست و پنتجه نرم می کنند، هزینه های می باشد که برای بازاریابی و شناساندن خود و برندشان به مشتریان باید بپردازند.

6.  تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ بر چه اساسی تعیین می گردد؟

با توجه به پیشرفت روش های بازاریابی دیجیتال همچون ایمیل، شبکه های اجتماعی، وب سایت، موبایل و … بنابراین شرکت ها برای بازاریابی دیجیتال خود باید هزینه بیشتری بپردازند.
با توجه به مزایایی بازاریابی دیجیتال شرکت ها نیز برای توسعه کسب و کارشان به انتقال پول بیشتری در این زمینه می پردازند.
پس می توان در پاسخ به سؤال میزان تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟ این طور گفت که این تعرفه به تعداد استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما وابسته است.

6.  تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ بر چه اساسی تعیین می گردد؟
6.  تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ بر چه اساسی تعیین می گردد؟

بازاریابی درونگرا:

اگر وب سایتی داشته باشید که بیشترین تمرکز شما بر روی تولید محتوای سایت، توجه به سئو سایت یا تکنیک های تولید محتوا و شبکه های اجتماعی باشد این نوع از بازاریابی به صورت درونگرا است و منجر به تولید محتوای باکیفیت و باارزش می شود.

این بازاریابی هزینه زیادی ندارد و تنها هزینه ی که خواهید نمود زمان شما است.

شما در حال مطالعه مقاله تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید

بازاریابی برونگرا:

اگر از روش های دیجیتالی مارکتینگی استفاده می نماید که بیشترین تمرکز استفاده از تبلیغات آنلاین و خرید لیست ایمیل می باشد، حتما شما باید هزینه های اعمال کنید.

این هزینه ها به گونه ای می باشند که شما باید هدف خود را از تبلیغات مشخص کنید که چه نتیجه ای را می خواهید از این تبلیغات بدست آورید.

مثلا اگر می خواهید از تبلیغات Google Ad Word استفاده کنید لینک شما در بالای کلمات جستجو که با کسب و کار شما ارتباط دارد، نمایش داده خواهد شد.

با توجه به این که بازار رقابت بین کلمات کلیدی بسیار داغ است، امکان دارد این روش بسیار باصرفه یا پرهزینه باشد.

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید