دیجیتال مارکتینگ در قم

دیجیتال مارکتینگ در قم

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع دیجیتال مارکتینگ در قم و انواع روش های آن بپردازیم.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و یا استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ تیم هشت با ما در تماس باشید. 

09120647344

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و امکان استفاده گسترده از اینترنت، هر روزه به تعداد کاربرانی که کسب و کار های اینترنتی دارند، افزوده می شود. همین امر موجب شده است که زندگی روزمره افراد تحت تاثیر دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرد، به عبارت ساده تر، ناچار هستند بخش عمده ای از خدمات و کالا های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند. حتی بازاریابان سنتی نیز بدون استفاده از کانال های اینترنتی و ابزارهای دیجیتال قادر به پیشرفت در کسب و کار خود نخواهند بود.

دیجیتال مارکتینگ در قم
دیجیتال مارکتینگ در قم

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات شما پیرامون دیجیتال مارکتینگ پاسخ می دهیم:

  1. دیجیتال مارکتینگ چیست؟
  2. مهمترین رکن های دیجیتال مارکتینگ کدام اند؟
  3. دیجیتال مارکتینگ چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد؟
  4. انواع شیوه های دیجیتال مارکتینگ کدام اند؟
  5. استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
  6. طراحی یک استراتژی بهینه جهت دیجیتال مارکتینگ شامل چه مراحلی است؟
  7. وظایف یک بازاریاب دیجیتال چیست؟
  8. کارشناسان دیجیتال مارکتینگ چه کسانی هستند؟
  9. دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی درون گرا و بازاریابی برون گرا چه تفاوتی دارد؟
  10. دیجیتال مارکتینگ B2B چیست؟
  11. دیحیتال مارکتینگ B2C چیست؟
  12. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟
  13. منظور از فریم ورک race در دیجیتال مارکتینگ چیست؟
  14. آیا راه اندازی دیجیتال مارکتینگ نیازمند بودجه زیادی است؟

[/stextbox]

 

 دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ عبارت از: تمامی کانال ها و شیوه هایی که از طریق آن ها می‌توانید خدمات خود را ارائه داده  یا محصولات خود را به فروش برسانید، که همه این فعالیت ها به صورت اینترنتی انجام می شود.

 دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مهمترین رکن های دیجیتال مارکتینگ کدام اند؟

مهمترین رکن های دیجیتال مارکتینگ مشتری مداری و جذب مشتری است. با این وجود، کسانی که برای ارائه خدمات یا فروش محصولات خود به دنبال مشتری می‌گردند، باید تبلیغات خود را در جایی که مشتری وقت زیادی را در آن جا می‌گذارند، پیاده سازی کنند و آن جا، جایی نیست جز دنیای مجازی.

شما در حال مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ در قم هستید

دیجیتال مارکتینگ چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد؟

کمپین های دیجیتال مارکتینگ، کانال های تبلیغاتی یا خدماتی و فروش محصولات خود را به شیوه های اینترنتی کنترل می کنند که همین امر باعث می‌شود تا فروش و درآمد خود را به راحتی آنالیز نمایند. به عبارت ساده تر، تمرکز اصلی کمپین های دیجیتال مارکتینگ روی کانال ها و سایت هایی است که مردم بیشتر وقت خود را در آن ها می گذرانند. زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ شامل تبلیغات دیجیتال، بروشور های آنلاین، بازاریابی ایمیلی و… می‌شود.

 

تاکتیک‌ها و مثالی از دیجیتال مارکتینگ:

یک دیجیتال مارکتر خوب کسی است که از تاثیر انواع تبلیغات دیجیتالی بر روی فروش محصولات یا ارائه  خدمات خود اطلاع کافی را داشته باشد. به عبارت ساده تر، برای اینکه از کانال ها و سایت های رایگان یا غیر رایگان بیشترین بهره برداری را داشته یا سیاست‌های خود را به درستی پیاده سازی کند، باید برنامه ریزی داشته باشد.

به عنوان نمونه، یک  مسئول بازاریابی محتوایی با توجه به تمایل مشتری، مجموعه ای از پست های وبلاگی را تنظیم و منتشر می کند. سپس همین وبلاگ ها را به صورت اینترنتی در حساب‌های شرکت تبلیغ می کند. حال یک مسئول ایمیل مارکتینگ می تواند در رابطه با وبلاگ های تنظیم شده اطلاعات بیشتری را در اختیار مشتری قرار دهد.

تاکتیک‌ها و مثالی از دیجیتال مارکتینگ:
تاکتیک‌ها و مثالی از دیجیتال مارکتینگ:

انواع شیوه های دیجیتال مارکتینگ کدام اند؟

در ادامه رایج ترین شیوه های دیجیتال مارکتینگ و ابزارها و کانال های مرتبط با آنها را تشریح می کنیم:

شما در حال مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ در قم هستید

_ SEO یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

بهینه سازی وب سایت جهت کسب رنکینگ بالاتر در موتورهای جستجو را سئو می نامند. از رایج ترین کانال هایی که می توان روی سئو آن ها کار کرد، می‌ توان به وب سایت، اینفوگرافی و وبلاگ اشاره کرد.

_ بازاریابی محتوایی

هدف اصلی بازاریابی محتوایی معرفی برند، افزایش مشتری، تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل و رشد ترافیک اشاره کرد. کانال هایی که در موفقیت استراتژی بازاریابی می توانند نقش مهمی داشته باشند، شامل اینفوگرافیک، کاتالوگ های اینترنتی، بروشور های اینترنتی، پست های وبلاگ و مقالات اینترنتی می شود.

_ مارکتینگ در شبکه های اجتماعی

برای فروش محصولات یا ارائه خدمات خود، می توانید از رسانه های اجتماعی جهت تحقق استراتژی های خود بهره بگیرید. شاخص ترین رسانه های اجتماعی عبارت اند از: فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و پینترست.

_ مارکتینگ در شبکه های اجتماعی
_ مارکتینگ در شبکه های اجتماعی

_ تبلیغات کلیکی

از رایج ترین شیوه های جذب ترافیک به سمت وب سایت می توان به تبلیغات کلیکی یا ppc اشاره کرد. در این نوع تبلیغات، به ازای هر کلیک کاربر روی محصول یا خدمات مورد نظر شما، تبلیغ کننده از شما هزینه دریافت می کند. از رایج ترین تبلیغات کلیکی می توان به Adword اشاره کرد. از طریق Adword شما می توانید تبلیغات خود را در ابتدا یا انتهای صفحات جستجوی گوگل اضافه کنید. از کانال های دیگر تبلیغات کلیدی می توان به تبلیغات پولی فیسبوک، لینکدین و توییتر اشاره کرد.

_ همکاری در فروش

در همکاری فروش یا افیلیت مارکتینگ، افرادی جهت  فروش محصولات اعلام آمادگی کرده و در ازای هر فروش پورسانت دریافت می کنند. از رایج ترین کانال های همکاری در فروش می‌توان به بازاریابی از طریق تبلیغات ویدیویی در یوتیوب و ارسال لینک مخصوص سیستم های همکاری به مخاطب های موجود در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

_ تبلیغات بومی یا همسان

تبلیغات همسان شامل تبلیغاتی می شود که در محتوای نرم افزارها یا سایت ها قرار می گیرند. لینک های اسپانسر شده و پورتاژ آگهی جزو تبلیغات همسان محسوب می شوند.

شما در حال مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ در قم هستید

_ مارکتینگ اتوماسیون

در روند بازاریابی، بعضی از فعالیت‌ها به صورت روتین و مداوم تکرار می شوند، این گونه فعالیت ها را می توان به یک سری از سیستم ها یا نرم افزارهای خاص سپرد. به این نرم افزار ها و سیستم ها اتوماسیون بازاریابی گفته می شود. از مهم ترین فعالیت هایی که توسط اتوماسیون بازاریابی انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به روز رسانی لیست تماس ها
  • ارسال خبرنامه های ایمیلی
  • ارسال اتوماتیک پست در رسانه های اجتماعی و زمان بندی آن
  • مدیریت فرایند افزایش مشتری
  • مدیریت کمپین های مارکتینگ

 

_ ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

یکی از بهینه ترین شیوه ها برای ارتباط با مشتری ایمیل مارکتینگ است. جهت سوق دادن مشتری به سمت وب سایت کسب و کار، رویداد های مختلف و افزایش تبلیغ محتوا می توان از ایمیل استفاده کرد. به عنوان مثال یک دیجیتال مارکتر می تواند ایمیل هایی از این قبیل برای مشتریان ارسال کند:

  • ایمیل خوش آمد گویی
  • ارسال پیشنهادات ویژه برای مشتریان خاص و وفادار
  • ارسال ایمیل برای مشتریانی که آیتم های خاصی را دانلود می کنند
  • ارسال تبلیغات سودمند برای افزایش مشتری

 

_ روابط عمومی آنلاین

روابط عمومی آنلاین، از جمله پارامترهایی است که جهت افزایش کسب و کار و پوشش خبری کسب و کار در نشریات اینترنتی باید مورد توجه قرار گیرد. روابط عمومی آنلاین همان روابط عمومی سنتی است، اما به شیوه های اینترنتی انجام می شود.

رایج ترین کانال هایی که می توانید از آن ها  برای گسترش روابط عمومی آنلاین استفاده کنید، عبارتند از:

  • تعامل با نظرات مشتریان در وب سایت یا وبلاگ
  • ارسال گزارش در رسانه های اجتماعی
  • پاسخ به نظرات و سوالاتی که در سایت ها و وبلاگ های دیگر در رابطه با خدمات شما مطرح شده است

_ بازاریابی درون گرا

بازاریابی درونگرا عبارت است از: جذب مشتریان بالقوه برای خدمات خود از طریق بازاریابی محتوایی و همچنین کانال ها و سایت های گوناگون.

در این نوع بازاریابی با ارائه خدمات مفید در وبلاگ ها و وب سایت ها، کمک های شایانی جهت اعتماد سازی مشتری رقم می خورد.

شما در حال مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ در قم هستید

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ عبارت است از: برنامه ریزی های دقیق و هدف مند جهت بهره برداری از کانال های بازاریابی دیجیتال برای رسیدن به اهداف کسب و کار.

در هنگام برنامه ریزی یک استراتژی جهت دیجیتال مارکتینگ، باید منابع لازم و کانال های موجود را مد نظر قرار داد. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که صاحبان دیجیتال‌ مارکتینگ  انجام می‌دهند، این است که روی کانال هایی تمرکز می کنند که با کسب و کار آن ها هیچ نسبتی ندارد و همین امر در روند تحقق اهداف استراتژیک آن ها نتیجه عکس خواهد گذاشت.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

طراحی یک استراتژی بهینه جهت دیجیتال مارکتینگ شامل چه مراحلی است؟

در ادامه مراحل طراحی یک استراتژی بهینه جهت دیجیتال مارکتینگ را عنوان می کنیم:

  1. ایجاد یک وب سایت خوب

در اولین مرحله باید وب سایتی را طراحی کنید که با تلفن همراه نیز سازگار باشد. از طریق این وب سایت می توانید خدمات و محصولات خود را معرفی کنید.

  1. بهینه سازی سایت

در این مرحله باید سایت خود را بهینه سازی کنید. برای اینکار باید امور فنی مربوط به سئو را کاملاً فراگرفته و سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت را انجام دهید.

  1. اجرای بازاریابی محتوایی

با توجه به برآورد هایی که از کلمات کلیدی داشته‌ اید و نتایجی که از یافته های بازاریابی به دست آورده اید، باید جهت اجرای بازاریابی محتوا برنامه ‌ریزی کنید و این برنامه ریزی موارد زیر را در بر می گیرد:

_ چه زمانی محتوا منتشر شود؟

_ تولید محتوا باید چگونه و از چه نوعی باشد؟( منظور از نوع محتوا متنی تصویری و ویدیویی و… است)

_ محتوا از چه راهی تبلیغ شود؟ به عنوان مثال در رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، ایمیل و … تبلیغ شود.

شما در حال مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ در قم هستید

  1. بازاریابی در رسانه های اجتماعی

جهت آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات خود، می ‌توانید از رسانه‌های اجتماعی بهره بگیرید. البته ابتدا باید بررسی کنید که کدام شبکه اجتماعی جهت کسب و کار شما مناسب تر است، سپس در مورد انتشار تبلیغات در آن شبکه اجتماعی تحقیق کنید. جهت رونق بازاریابی خود می‌ توانید افراد سرشناس و تاثیرگذار در رسانه اجتماعی مورد نظر را بیایید و برای تبلیغات از آن ها کمک بگیرید.

  1. اجرای ایمیل مارکتینگ

می توانید با ارائه پیشنهاد های ویژه، ترغیب برای دریافت خبرنامه، معرفی یک آیتم رایگان و موارد از این قبیل، آدرس ایمیل کاربران خود را دریافت کرده و سپس یک فهرست ایمیل تشکیل دهید. حال می توانید ایمیل مارکتینگ خود را اجرا کنید.

  1. استفاده از تبلیغات کلیکی

می توانید با داشتن یک کمپین کلیکی Adword کلمات مورد جستجوی مشتریان را هدف بگیرید.

  1. سنجش نتایج

جهت امکان سنجش هر یک از مراحل قبل، باید از فعال بودن گوگل آنالیز در سایت خود مطمئن شوید. یک فایل اکسل باز کرده و داده هایی از قبیل تعداد بازدید ها، تعداد مشتریان ثابت، تعداد تماس ها و هزینه ها را در آن درج کنید. استراتژی دیجیتال مارکتینگ شامل مراحل فوق می‌شود، اما اگر کسب و کار شما کوچک باشد، ممکن است نتوانید تمامی مراحل را در آن بگنجانید، در این صورت می توانید کار خود را از بازاریابی محتوا و آغاز کنید و پس از اینکه به درآمد رسیدید، سایر مراحل را به استراتژی خود اضافه کنید.

وظایف یک بازاریاب دیجیتال چیست؟

بازاریاب دیجیتال یا دیجیتال مارکتر، موظف است که برند خود را معرفی کرده و مشتریان را به سمت محصولات مورد نظر جذب کند. برای این کار می تواند از طریق کانال های دیجیتال یا رسانه های اجتماعی اقدام کند.

در سیستم های بزرگ، برای انجام تاکتیک های فوق باید چند کارشناس خبره در نظر گرفته شود، اما در سیستم های کوچک ممکن است یک نفر نیز بتواند همه مراحل را انجام دهد.

 

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ چه کسانی هستند؟

در ادامه چند نمونه از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ را معرفی می کنیم:

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ چه کسانی هستند؟
کارشناسان دیجیتال مارکتینگ چه کسانی هستند؟

شما در حال مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ در قم هستید

  1. سئو منیجر یا مدیر سئو

از اصلی ترین وظایف مدیریت سئو، کسب رنکینگ بالا برای کلمات کلیدی در نتایج موتورهای جستجو است. شخصی که مدیریت سئو را به عهده می‌گیرد، با همکاری تولید کنندگان محتوا نسبت به بهینه سازی کلمات کلیدی در موتورهای جستجو، مخصوص موتور جستجوی گوگل اطمینان حاصل می کند.

  1. کارشناس بازاریابی محتوایی

وظیفه تولید محتوای دیجیتال و انتشار آن بر عهده کارشناسان بازاریابی محتوا است. آن ها معمولاً مدل های گوناگونی از محتوا را در استراتژی خود گنجانده و بر تقویم انتشار محتوا نظارت می کنند. وظیفه نظارت بر خدمات و محتوای سایت بر عهده کارشناس بازاریابی است، به همین خاطر باید با کارکنان سایر بخش ها دائماً در ارتباط باشد.

  1. مدیر شبکه های اجتماعی

مدیر شبکه های اجتماعی، وظیفه انتشار محتوای تصویری و متنی را در رسانه های اجتماعی بر عهده دارد. مدیر شبکه های اجتماعی برای درک این موضوع که هر محتوا برای چه شبکه ای مناسب است، دائماً باید با کارشناس بازاریابی محتوا در ارتباط باشد.

  1. هماهنگ کننده اتوماسیون مارکتینگ

هدایت و مدیریت نرم افزارها و سیستم هایی که بخشی از فعالیت های دیجیتال مارکتینگ را انجام می دهند، برعهده هماهنگ کننده اتوماسیون مارکتینگ است. همچنین با توجه به اینکه غالب فعالیت های دیجیتال مارکتینگ به صورت جداگانه انجام می‌شود، ایجاد کمپین هایی که هر یک از اقدامات مربوط به دیجیتال مارکتینگ را انجام دهند، از وظایف به هماهنگ کننده اتوماسیون مارکتینگ است.

 

دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی درون گرا و بازاریابی برون گرا چه تفاوتی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی درون گرا شبیه به هم هستند، اما تفاوتی که در این دو نوع بازاریابی وجود دارد این است که: در دیجیتال مارکتینگ در برون گرا یا درون گرا بودن بازاریابی تفاوتی وجود ندارد. در واقع هم بازاریابی برون گرا و هم بازاریابی درون گرا جزو زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شوند.

تاکتیک دیجیتال برون‌گرا به این گونه است که تبلیغات مورد نظر در همه سایت ها درج می شود. در این نوع بازاریابی، به تناسب سایت با محتوای مورد نظر توجه نمی ‌شود و هدف اصلی آن است که محتوا در دید عموم کاربران قرار بگیرد، اما در مقابل، بازاریابی درون گرا به‌ گونه ‌ای است که  تبلیغات مورد نظر در سایت هایی که با محتوا تناسب داشته باشند، درج می‌شود.

دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی درون گرا و بازاریابی برون گرا چه تفاوتی دارد؟

وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه های بازاریابی درون گرا است که از طریق آن می توان مشتریان ایده آل را پیدا کرد. به طور خلاصه، تفاوت اصلی دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی درون گرا این است که در بازاریابی درون گرا جهت جذب مشتریان آنلاین تلاش می‌شود، اما دیجیتال مارکتینگ  شامل تمام تاکتیک‌ های بازاریابی آنلاین شده و توجهی به درون گرایی یا برون گرایی بازاریابی ندارد.

دیجیتال مارکتینگ B2B چیست؟

منظور از B2B این است که شرکت شما کالا یا خدماتی را به کسب و کارهای دیگر ارائه می‌کند. در دیجیتال مارکتینگ B2B  تمرکز اصلی روی مشتری راغب است، پس باید هدف نهایی این باشد که مشتری ثابت شما، از کالا و خدمات که به او ارائه می کنید، رضایت کافی را داشته و در بازه های زمانی مشخص با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشد.

برای فعالیت های تبلیغاتی که قصد دارید آن را خارج از وب سایت خود انجام دهید، بهتر است به کانال های کسب و کار محور روی بیاورید. از جمله این کانال ها می توان به لینکدین اشاره کرد.

دیحیتال مارکتینگ B2C چیست؟

منظور از دیجیتال مارکتینگ B2C این است که شرکت شما کالا یا محصولات خود را به مصرف کننده نهایی ارائه می کند. در واقع، هدف اصلی در این مدل از دیجیتال مارکتینگ این است که با توجه به تبلیغات انجام شده در وب سایت ها و کانال ها، کاربران به مشتری تبدیل شده و نیازی به ارتباط آن ها با کارشناسان فروش شرکت نباشد.

در دیجیتال مارکتینگ B2C  تمرکز اصلی بازاریابی بر این است که زمان لحظه ورود مشتری تا خرید نهایی به حداقل برسد. در دیجیتال مارکتینگ B2C بهترین شبکه ها و کانال ها برای تبلیغات، ایتستاگرام و پینترست هستند.

شما در حال مطالعه مقاله دیجیتال مارکتینگ در قم هستید

مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اصلی ترین مزیت دیحیتال مارکتینگ در مقایسه با بازاریابی آنلاین این است که بازاریاب در هر زمانی می تواند نتایج تبلیغات را مشاهده کند. به عبارت ساده تر، در روش بازاریابی سنتی اگر تبلیغات خود را در روزنامه ها منتشر کنید، تخمین اینکه چند نفر آگهی شما را دیده باشند و چقدراز طریق آن آگهی فروش داشته اید، بسیار دشوار است، اما در دیجیتال مارکتینگ می توانید تعداد بازدید های کاربران از آگهی خود را مشاهده و سود حاصل از تبلیغات خود را به راحتی برآورد کنید.

منظور از فریم ورک race در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تمامی برنامه ‌ریزی‌ ها و مدیریت‌ ها در دیجیتال مارکتینگ بر پایه مدل race صورت می گیرد. با استفاده از فریم ورک race فعالیت ها و استراتژی ها جهت بازاریابی با دقت بالایی انجام می‌ شود. در این فریم ورک چرخه کامل عمر مشتری نشان داده شده است.

منظور از فریم ورک race در دیجیتال مارکتینگ چیست؟
منظور از فریم ورک race در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

پارامتر های فریم ورک race در دیجیتال مارکتینگ به صورت زیر است:

_  R اولین حرف کلمه reach و به معنی ارتقاء اطلاعات نسبت به برند و مشاهده آن از طریق رسانه‌های دیجیتال یا به صورت آفلاین، به منظور بالا بردن رنکینگ آن در وب سایت ها است.

_ A   اولین حرف  واژه act  و به معنی افزایش ارتباط و تعامل با مخاطبان در دنیای مجازی است. اما شاید این سوال پیش بیاید که راه ارتباط با مخاطبان چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که با تولید محتوا می‌توان مشتریان را جذب کرد و با مخاطبان در ارتباط بود. تولید یک محتوای خوب کار هرکسی نیست، یک محتوای جذاب محتوایی است که شامل متن رسا، عکس و ویدیو باشد تا مخاطبان را به سمت خود ترغیب کند. برای این کار می‌توانید از گوگل آنالیتیکس نیز استفاده کنید.

_ C اولین حرف واژه convert است که به معنی  تبدیل کردن می باشد. در اینجا منظوراز convert این است که کاربران و مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید، که خرید مشتریان هم می‌تواند صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین صورت گیرد.

_ E اولین حرف از واژه engage بوده و به برقراری ارتباط شما با اولین مشتری اشاره دارد. این ارتباط جهت تبدیل کردن مشتری به مشتریان وفادار است.

 

آیا راه اندازی دیجیتال مارکتینگ نیازمند بودجه زیادی است؟

میزان بودجه مورد نیاز جهت راه اندازی دیجیتال مارکتینگ، به مدل استراژی پیاده سازی شده بستگی دارد. اگر تمرکز اصلی شما روی بازاریابی درون گرا باشد، به بودجه زیادی نیاز ندارید، چراکه در بازاریابی درون گرا، تمرکز اصلی روی تولید محتوایی است که باعث جذب مشتری می شود و فقط زمان شما مصرف خواهد شد.

آیا راه اندازی دیجیتال مارکتینگ نیازمند بودجه زیادی است؟
آیا راه اندازی دیجیتال مارکتینگ نیازمند بودجه زیادی است؟

در مقابل، بازاریابی برون گرا مانند تبلیغات کلیکی هزینه بر بوده و میزان بودجه مورد نیاز به میزان بازدهی که شما از سیستم انتظار دارید، بستگی دارد. در حالت کلی، اگر برای دیجیتال مارکتینگ از روش های پولی استفاده کنید، زود تر به نتیجه خواهید رسید.

 

از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم…

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید