افزودن جستجو به منو وردپرس

افزودن جستجو به منو وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به افزودن جستجو به منو وردپرس بپردازیم :

وردپرس یکی از نرم افزارهایی است که می توانید برای طراحی سایت از آن استفاده کنید و استفاده از آن بسیار راحت می باشد شما میتوانید این سیستم را به صورت زبان اصلی و یا زبان فارسی بر روی فضای اینترنتی خود دانلود کنید . یکی از دلایل محبوبیت این سیستم پشتیبانی بسیار قوی است که دارد .

افزودن جستجو به منو وردپرس
افزودن جستجو به منو وردپرس

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

جستجو در وردپرس به چه صورت است ؟

نحوه اضافه کردن جستجو در وردپرس به چه صورت است ؟

وردپرس چه امکاناتی دارد ؟

[/stextbox]

 

جستجو در وردپرس

یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی قسمت جستجو می باشد و باید توجه ویژه ای باید به این قسمت شود زیرا اکثر کاربران در ابتدا که وارد سایت شما می شوند برای اینکه سریعتر به نیاز خود برسند از جستجو استفاده میکنند . سایت های قوی به خوبی می دانند که برای اینکه کاربر بیشتری جذب کنند باید به نیازهای کاربران توجه کنند . دقت داشته باشید دارا بودن گزینه جستجو یک گزینه بسیار مهم برای سایت شما می باشد .

یکی از راههای که برای جستجو در سایت ها انجام می شود این است که از نوار ابزار برای جستجو استفاده کنید . با استفاده از این نوار به کاربر خود این امکان را می دهید که به راحتی با تایپ کردن عنوان مدنظر می توانند به عنوان مورد نظر به راحتی دست یابید . شما می توانید این نوار ابزار را در همه صفحات سایت خود داشته باشید برای اینکار باید در منوی ناوبری قرار دهید . دقت داشته باشید جستجو عبارت می توانند برای تمام صفحات انجام شود .

جستجو در وردپرس
جستجو در وردپرس

نحوه اضافه کردن جستجو در وردپرس

در زیر به گام ها مختلف برای اضافه کردن جستجو در وردپرس پرداخته ایم :

  1. برای اینکه بتوانید جستجو را در وردپرس اضافه کنید باید در گام نخست پلاگین اضافه کردن جستجو به منو را از مخزن وردپرس دریافت کنید و سپس آن را نصب و فعال کنید .
  2. در گام دوم باید به تنظیمات وردپرس بروید و دکمه اضافه کردن جستجو به صفحه منو کلیک کنید بعد از آن می توانید به پیکربندی نوار جستجو دسترسی داشته باشید .
  3. در گام بعدی باید منویی که برای نوار جستجو می خواهید را در این قسمت مشخص کنید . لیست منو پیشنهادی برای نوار جستجو به قالب وردپرس شما بستگی دارد ، دقت داشته باشد که اگر نسخه وردپرس خود را به روز کنید لیست منو پیشنهادی برای شما به روز می شود .
  4. در گام چهارم اگر نوار جستجو انتخابی به منوی ناوبری اضافه می شود . در این قسمت شما می توانید پست های جستجو ، عنوان منوی جستجو ، فرم جستجو و موارد دیگر را اضافه کنید .
  5. در مرحله آخر می توانید به سایت بروید و نوار جستجو را مشاهده کنید . برای اضافه کردن نوار جستجو می توانید به منوهای دیگر سایت نیز استفاده کنید .

امکانات وردپرس

وردپرس دارای امکانات زیادی دارد که در زیر به این امکانات پرداخته ایم :

در وردپرس می توانید به راحتی محتوا و مطالب مورد نظر خود را بسازید ، از جمله امکانات ساختن مطالب و محتوا می توان به مواردی از قبیل قرار دادن آدرس جدا برای هر مطلب ، قرار داد رمز برای مطالب ایجاد مطالب پشت سر هم به جای گذاشتن پیمایش صفحه برای مطلب ، فرستادن مطالب در تاریخ مشخص شده در سایت ، آپلود کردن فایل های چند رسانه ای و تصاویر ، قرار دادن شکلک های معتبر در متن ها ، ابزار وبلاگ نویسی ، دسته بندی مطالب ، پیش نمایش پست ها ، ابزاری برای قرار دادن محتوا در ستون های کناری از سری امکانات وردپرس می باشد .

مکان جست و جو و بایگانی یکی از ویژگی های وردپرس می باشد . وردپرس با استفاده از پایگاه داده ای که دارد می تواند این امکان را برای کاربران خود فراهم کند که به راحتی مطالب درون سایت خود را جستجو کنند .

امکانات وردپرس
امکانات وردپرس

بخش بحث و نظرات

یکی از امکانات وردپرس وجود بخش بحث و نظرات میباشد که شما می توانید با استفاده از آن با کاربران سایت به راحتی گفت و گو کنید . یکی از مزیت های این ویژگی این است که شما می توانید برای هر قسمتی از این گزینه استفاده کنید و از نظرات کاربران خود استفاده کنید .

یکی دیگر از امکانات وردپرس این است که قسمتی را به عنوان لینکستان در نظر بگیرید و لینک های پرکاربرد سایت خود را درون آن قرار دهید و آن را به راحتی مدیریت کنید .

استفاده از ماژول و افزونه های جدید یکی از امکانات وردپرس می باشد که به شما این امکان را می دهد که از ابزارهای   جدید استفاده کنید . به این صورت که این افزونه ها را می توانیم به سایت خود اضافه کنید و در بخش های مختلف در سایت خود استفاده کنید . بیشتر این افزونه ها طراحی سایت شما را راحت تر می کند .

مهم ترین ویژگی وردپرس مدیریت وب سایت می باشد که در این بخش شما می توانید به راحتی سایت خود را مدیریت کنید . در این بخش نیز می توانید برای مدیران سایت سطح دسترسی انتخاب کنید و همچنین پهنای باند وب را کاهش دهیم . یکی دیگر از امکانات این بخش این است که به مدیر اجازه می دهد دامنه خود را به فضای دیگری که مدنظرش می باشد منتقل کند .

با استفاده از وردپرس میتوانید قالبی را برای سایت خود مشخص کنید اما نمی توانید در نحوه چیدمان آن دخالتی داشته باشید .

بخش بحث و نظرات
بخش بحث و نظرات

نتیجه گیری

وردپرس یکی از سیستم هایی است که برای طراحی سایت استفاده می شود و بسیار پرکاربرد می باشد این سیستم کاربردهای زیادی از جمله از جمله ساختن محتوا و مطالب ، بایگانی و جست و جو ، ایجاد بخش نظارت ، ایجاد لینکستان و مدیریت لینک ها ، اضافه کردن ماژول و افزونه ، مدیریت و سازماندهی مدیران مختلف و انتخاب قالب می باشد . یکی از امکانات وردپرس این است که شما می توانید برای راحتی کاربران گزینه جستجو را در سایت خود اضافه کنید .

از اینکه تا پایان مقاله افزودن جستجو به منو وردپرس ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید