الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

هم اکنون در این مقاله که پیش روی شما می باشد ، ضمن بررسی موضوع الگوریتم اینستاگرام ؛ به بحث و گفت و گو در این قالب خواهیم پرداخت .

ابتدا الگوریتم اینستاگرام ، الگوریتم بسیار ساده ای بود . به این گونه که زمانی که شما پستی را ارسال می نمودید ؛ آن پست بر مبنای زمانی که ارسال شده بود ، وارد صف کذایی شده و در نوبت خود به نمایش گذاشته می شد .

الگوریتم اینستاگرام
الگوریتم اینستاگرام

اما هم اکنون در جوامع امروزی داستان به این سادگی نمی باشد . ضمن این که الگوریتمی که برنامه ی اینستاگرام بر اساس آن ، پست ها را به نمایش کاربران می گذارد ، دست خوش تغییرات فراوانی گردیده است .

البته لازم به ذکر می باشد که این تغییرات سبب شده تا تعدای از کاربران دچار سر درگمی شوند . ضمن این که بسیاری از کاربران به آن اعتراض نموده اند ؛ با این نشانه ای وجود ندارد که به الگوریتم ساده و ابتدایی خود باز گردد ! پس بهترین و نهایی ترین راه حل این می باشد که ، طبق قواعد اینستاگرام ، این ها را آموخته و بازی کنیم .

البته در این مقاله ما قصد داریم چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام را برای شما توصیف نماییم ، تا با وجود این الگوریتم نیز شما بتوانید ، به خوبی در اینستاگرام به تولید محتوا پرداخته و به سادگی بتوانید ، آن ها را معرض دید بسیاری از کاربران قرار دهید . ضمن این که به طور کلی ، تخمین زده اند که فقط ۱۵ درصد از مخاطبانتان قادر خواهند بود ، همه ی پست های شما را مشاهده نمایند .

این موضوع می تواند برای بسیاری از کاربران بسیار ناراحت کننده باشد ، زیرا آنان نمی توانند تمامی پست های دوستان و خانواده هایشان را مشاهده نمایند . هم چنین به کسب و کار های بسیار زیادی نیز ضربه زده است ، چرا که آن ها نمی توانند مشتریان جدیدی را جذب نمایند . بیش ترین ضربه را کسانی می خورند که مدل کسب و کار آن ها ، به میزان بازدید کنندگان ( فالوور ها ) محتوای آنان وابسته می باشد .

در این مقاله به تمامی سؤالات زیر نیز به طور کامل پاسخ داده خواهد شد :

عملکرد الگوریتم اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟

چگونه می توان ضمن رعایت الگوریتم اینستاگرام ، ارتباط سریع تری را با مخاطبان برقرار نمود ؟

هشتگ ها ( # ) ، در صورت خاص و مرتبط بودن چه تاثیراتی بر الگوریتم اینستاگرام خواهند داشت ؟

الگوریتم اینستاگرام ، برای قسمت کاووش ( اکسپلور ) چگونه عمل می نماید ؟

الگوریتم اینستاگرام چگونه عمل می نماید ؟

چه عواملی بر الگوریتم اینستاگرام موثر می باشد ؟

برای بیش تر دیده شدن پست ها برای مخاطبان ، چه روش هایی وجود دارد ؟

افسانه هایی که در رابطه با الگوریتم اینستاگرام وجود دارد ؛ چه چیز هایی می باشد ؟

آیا الگوریتم اینستاگرام سبب گیج شدن و سر در گمی شما گشته است ؟

 

عملکرد الگوریتم اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟

بر اساس این الگوریتم ؛ اینستاگرام به پست هایی که تعاملات بسیار بالایی دارند ، پاداش می دهد .

عمدتا این الگوریتم طبق تعامل می باشد . میزان لایک ها ( پسند ها ) ، کامنت ها ( نظرات ) ، ذخیره نمودن و . . . شامل تعاملات اینستاگرام می باشد . زمانی که پست شما مورد استقبال بیش تری قرار گرفته و لایک و کامنت زیادی را دریافت نماید ، این الگوریتم ، محتوای شما را جذاب و با کیفیت تشخیص داده و در معرض نمایش مردم بیش تری قرار می دهد .

عملکرد الگوریتم اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟
عملکرد الگوریتم اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟

هنگامی که برنامه ی اینستاگرام از تغییرات خود در الگوریتم خبر داد ؛ اظهار نمود که ترتیب پست ها ، تصاویر و فیلم های شما طبق میزان علاقه ی کاربران به محتوای آن می باشد . به علاوه ی این که آنان ادعا داشتند که این تغییرات می تواند ، روابط کاربری اینستاگرام به خوبی ، بهبود بخشیده و به آن کمک شایانی نماید .

ضمن این که کاملا به این نکته توجه نمایید که ، بایستی برای پست های خود وقت بیش تری را صرف نمایید . البته راه دیگری نیز جهت برقراری ارتباط با فالوور های خود ، وجود دارد که این شیوه نیز بسیار عالی بوده و شما می توانید ، از طریق استوری های ( داستان ) اینستاگرام ؛ بر بازاریابی اینستاگرامی نیز تسلط بیش تری داشته باشید . لازم به ذکر می باشد که طبق آمار های اعلام شده ، استوری های اینستاگرام در روز ، دارای ۴۰۰ میلیون کاربر فعال می باشد که این میزان ، تقریبا ۲ برابر برنامه ای مانند اسنپ چت است .

البته همان گونه که مستحضرید از آن جایی که الگوریتم اینستاگرام وابسته به تعاملات دارد ، پس اصلا جای تعجب ندارد که کاربران ، زمان خود را بیش تر صرف استوری نموده تا این که بخواهند ، محتوایی را پست نمایند .

بر اساس این الگوریتم اینستاگرام ، تمام تعاملاتی که بر روی استوری نیز ، قابل دریافت می باشد . به عنوان مثال قابلیت پاسخ دادن ( ریپلای ) به استوری های شما وجود داشته و نیز می توانند استوری شما را به اشخاص دیگری نیز ارسال نمایند .

البته لازم به ذکر می باشد که از طریق رای گیری در استوری اینستاگرام ، می توان با کاربران تعامل بسیار زیادی برقرار نموده و به نوعی این الگوریتم را دور بزنید . ضمن این که با دادن لینک مستقیم به محصولات و پست هایتان ، تعداد فالوور هایتان را افزایش داده و ارتباطتان را با آنان مستحکم تر نمایید . چرا که این روش باعث می شود ، پست هایتان در تایم لاین یا همان صفحه ی هوم آن ها ظاهر گردد .

برنامه ی اینستاگرام ، بعلاوه ی این که به پست های با تعامل بالا پاداش می دهد ؛ به تعامل با کاربران و نیز افزودن فالوور ها نیز پاداش می دهد . بیش از پیش در سال کنونی ، بسیار مهم و با اهمیت می باشد که در ساعات اولیه ی پست نمودن محتوا ، کامنت و نظرات زیادی را دریافت نمایید .

مطلب روز  هزینه ادمین اینستاگرام

البته کاملا در نظر داشته باشید که بایستی ، تلاش نمایید به تعداد بسیار زیادی از کامنت ها پاسخ دهید . البته اگر قابل پاسخ دادن نیز نبود ، می توانید با فرستادن گل و قلب ، توجه خود را حتی شده با لایک کردن نظرات آن ها ، توجهتان را به آن ها نشان دهید .

چگونه می توان ضمن رعایت الگوریتم اینستاگرام ، ارتباط سریع تری را با مخاطبان برقرار نمود ؟

الگوریتم جدید برنامه ی اینستاگرام ، علاوه بر این که به میزان تعاملات شما بسیار اهمیت می دهد . به سرعت واکنش شما نسبت به پست ها نیز بسیار اهمیت می دهد . اگر هنگامی که شما پستی را منتشر می نمایید ، به محض انتشار آن با لایک و نظرات بسیار زیادی مواجه گردید ؛ این الگوریتم جدید ، ضمن تشخیص این که پست شما با کیفیت و جذاب می باشد ، آن را به تعداد بسیار زیادی از فالوور های شما به معرض نمایش خواهد گذاشت .

ضمن این که بایستی به این نکته نیز بسیار توجه نمایید که زمان انتشار پست نیز بسیار مهم می باشد ؛ و شما می توانید با یافتن زمان مناسب ، این الگوریتم اینستاگرام را دور زده و دسترسی خود را به کاربران افزایش دهید .

چگونه می توان ضمن رعایت الگوریتم اینستاگرام ، ارتباط سریع تری را با مخاطبان برقرار نمود ؟
چگونه می توان ضمن رعایت الگوریتم اینستاگرام ، ارتباط سریع تری را با مخاطبان برقرار نمود ؟

از این طریق شما می توانید کاربران و فالوور های بسیار زیادی را ، برای صفحه ی خود جذب نمایید . البته حتما باید جهت تحقق این وعده ، زمان انتشار پست را طوری انتخاب نمایید که کاربران آنلاین بیش تری وجود داشته و پست شما ، فرصت بهتر و بیش تری برای دیده شدن به دست آورد .

جهت برنامه ریزی و دست یابی به این امر بسیار مهم ، می توانید از پلتفرم بازاریابی later بهره برید . در این صورت شما قادر خواهید بود ۷ تعامل آخر پست خود را ، مشاهده نمایید .

هشتگ ها ( # ) ، در صورت خاص و مرتبط بودن چه تاثیراتی بر الگوریتم اینستاگرام خواهند داشت ؟

اخیرا برنامه ی اینستاگرام قابلیتی را به این اپلیکیشن اضافه نموده است که ، کاربران می توانند هشتگ های مد نظرشان را نیز فالو ( دنبال ) نمایند . شما می توانید با فالو نمودن هشتگ های مورد نظرتان ، پست هایی که در ارتباط با آن منتشر شده اند را ببینید . هم چنینی علاوه بر این هشتگ هایی را که علاقه ای به دیدن آن ها ندارید را می توانید ، با انتخاب نمودن گزینه ای ، از دیدن آن کاملا صرف نظر نمایید . کاربران بسیار زیادی از این قابلیت برنامه ی اینستاگرام ، استقبال فراوانی کرده اند .

البته بایستی توجه داشته باشید که امکان دارد شما نظراتی از قبیل ” چه غذای خوبی ! ” و . . .  مواجه شوید که این ها می تواند ، از طرف ربات هایی باشد که این برنامه در صورتی که متوجه این موضوع گررد ، با آن برخورد خواهد نمود .

هم چنینی این نکته را کاملا در نظر داشته باشید که شما می توانید با نوشتن کپشن هایی در زیر پست خود ، با کاربران ارتباط برقرار نموده و از آنان سؤال هایی پرسیده و یا نظر خواهی کنید .

برنامه اینستاگرام این گونه کپشن ها را به نوعی برقرای ارتباط عمیق با مخاطبانتان تلقی می نماید . بسیار تلاش داشته باشید که در هنگام نوشتن این متن ها ، بسیار راحت تر با کاربران خود صحبت نموده و به نوعی معرف شما واقع شود .

الگوریتم اینستاگرام برای قسمت کاووش ( اکسپلور ) چگونه عمل می نماید ؟

در قسمت اکسپلور برنامه ی اینستاگرام ؛ طبق الگوریتم این برنامه عمل نموده و پست هایی در این قسمت به نمایش گذاشته می شوند که طبق علاقه مندی شما و افرادی که دنبال می نمایید ، انتخاب می شوند . البته در این قسمت ، کانال های ویدیویی طبق موضوعات خاص ، دسته بندی شده اند قرار گرفته اند . به طور کلی می توان گفت که این صفحه بسیار شبیه به فید می باشد .

الگوریتم اینستاگرام برای قسمت کاووش
الگوریتم اینستاگرام برای قسمت کاووش

زیرا الگوریتم پست هایی را به نمایش می گذارد که تصور می نماید ، شما به آن علاقه دارید . در صفحه ی اکسپلور برنامه ی اینستاگرام ، علاوه بر به نمایش گذاشتن پست ها ، استوری هایی که با موضوعات مورد علاقه ی شما در ارتباط می باشد را در بالای صفحه ، به نمایش می گذارد و شما می توانید به طور کامل از آن بسیار لذت ببرید .

الگوریتم اینستاگرام چگونه عمل می نماید ؟

در واقع جهت تعریف واژه ی الگوریتم اینستاگرام ، می توان این گونه تعریف نمود که این الگوریتم ؛ مجموعه ی دستور العمل هایی می باشد که رفتار کاربران را جهت می دهد تا به هدف مشخصی دست یابند . این شبکه ی اجتماعی از سال ۲۰۱۱ کار خود را آغاز نموده است و تا ۵ سال پس از آن پست ها را در فید کاربران خود ، طبق ترتیب زمانی ، به صورت معکوس در معرض نمایش قرار می داد .

این گونه بود که زمانی که یک کاربر وارد اپلیکیشن اینستاگرام می شد ، بدون در نظر گرفتن این که محتوا متعلق به کسی می باشد ، به ترتیب آخرین پست های آپلود شده ، به کاربر نشان داده می شد . غالبا پست های اخیر در صفحه ی فید ، در صدر قرار می گرفتند .

در سال ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام نمود که قصد دارد تغییراتی را در الگوریتم این برنامه اعمال نماید ؛ سرانجام در ابتدای سال ۲۰۱۹ اطلاعات تغییر داده شده در الگوریتم اینستاگرام منتشر گردید .  البته این تغییرات واکنش های بسیار زیادی را در پی خود ، داشت و مردم خواهان این بودند که برنامه ی اینستاگرام دوباره با حالت پیشین خود باز گردد .

سرانجام در زمان حال ، تنها فعالیت مداوم و منظم در این شبکه ی اجتماعی کافی نبوده و نیازمند تعاملات بسیار زیاد ، با مخاطبان می باشد و هم چنین کیفیت محتوا و نیز میزان این تعاملات ، بر دیده شدن محتوا تاثیرات بسزایی خواهد داشت .

بایستی ضمن خلق نمودن ارزش و به خرج دادن خلاقیت در بنیان محتوا ، محتوایی تولید نمایید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نیاز مخاطبان یا فالوور های شما ، را به طور کامل بر طرف نماید .

مطلب روز  پلتفرم اینستاگرام

هم چنین بسیار توجه داشته باشید که نباید پس از انتشار پست ، فالوور های خود را رها نمایید بلکه بایستی ضمن پاسخ گویی در بخش نظرات و پیام های آنان در دایرکت ، تعامل موثری را در این شبکه برقرار نمایید .

چه عواملی بر الگوریتم اینستاگرام موثر می باشد ؟

از آن جایی که همه ی شما در جریان می باشید تنها هدف این شبکه ی اجتماعی ( اینستاگرام ) ؛ سرگرم نمودن مخاطبان و کاربرانش می باشد . ضمن این که اینستاگرام قصد دارد ، کاربران تا حدی که امکان دارد آنلاین بمانند و اگر به محتوای جذاب و جالب توجهی بر خورد ننمایند ، سریعا از آن خارج خواهند شد .

بر اساس الگوریتم جدید برنامه ی اینستاگرام ، تنها ۱۵ درصد مخاطبان شما پستی که انتشار کرده اید را ، می توانند در صفحه ی فید خود مشاهده نمایند . البته با یافتن منطق هایی که اینستاگرام بر الگوریتم خود قید نموده ، می توانید این درصد را به طور چشم گیری افزایش دهید .

در ادامه ی این مقاله ، عواملی که می تواند موجب سازگاری با این الگوریتم گردد و بر ساز و کار آن بسیار موثر واقع گردد ، شرح می دهیم .

  1. ایجاد نمودن رابطه با کاربران و فالوور های خود .

از اولویت های بسیار مهم این شبکه ی اجتماعی ، جهت به نمایش گذاشتن محتوای کاربران ؛ میزان تعامل آنان با دیگر کاربران و فالوور هایشان می باشد . قطعا صفحاتی که مخاطبان بیش تری ، با آن برقرار نموده اند و فالوور های بیش تری دارد ، پست های آنان جهت دیده شدن در اولویت این برنامه قرار می گیرند .

مواردی که می توانند نشان دهنده ی نزدیک بودن دو اکانت با یک دیگر می باشد میزان لایک ، دایرکت ، کامنت ، تگ و . . . است . بر اساس گفته ی برنامه ی اینستاگرام ، ۹۵ درصد محتوا ها توسط دوستان و آشنایان دیده می شود و معمولا کاربران با آشنایان خود ، تعامل بسیار بیش تری نسبت به غریبه ها برقرار می نمایند . ضمن این که بایستی توجه داشته باشید که رمز موفقیت در این عامل ، تداوم ارتباط با مخاطبان می باشد .

  1. تولید نمودن محتوا ها طبق میزان علاقه مندی کاربران .

الگوریتم اینستاگرام با توجه به سابقه ی رفتار کاربران خود ، می تواند کاملا پیش بینی نماید که چه پست هایی ، برای مخاطبان مورد توجه و علاقه ی آنان قرار خواهد گرفت . البته این موضوع ، کاملا با الگوریتم فیسبوک و یوتیوب مشابه می باشد .

تولید نمودن محتوا ها طبق میزان علاقه مندی کاربران .
تولید نمودن محتوا ها طبق میزان علاقه مندی کاربران .

برای مثال کاربرانی که قبلا پست هایی را با محتوای ورزشی را بسیار بیش تر لایک نموده اند ؛ احتمال این که در صفحه ی فید خود ، پست بیش تری در این مضمون ببینند ، بسیار بیش تر خواهد بود . در نتیجه بسیار تلاش نمایید تا بر اساس سلایق و خوش آید مخاطبانتان محتوا های خود را انتخاب نمایید .

ضمن این که حتما تصاویر و عکس های جذاب و گیرایی استفاده نموده . هم چنین در نوشتن کپشن نیز ، بسیار توجه نمایید که باعث ترغیب مخاطبان و فالوور های شما گردد . شما می توانید با توجه به میزان لایک و نظراتی که پست های شما دریافت نموده اند ؛ مخاطبان صفحه ی خود را کاملا بشناسید و با توجه به آن اقدام به تولید محتوا نمایید .

  1. منتشر کردن محتوا در زمان مناسب .

طبق آن چه که کمی قبل خدمتتان ارائه نمودیم درست است که دیگر جهت نمایش پست ها در اینستاگرام ؛ ترتیب زمانی معکوس اعمال نمی گردد . ولی الگوریتم اینستاگرام ، هم چنان جهت زمان منتشر نمودن محتوا ، بسیار اهمیت قائل می باشد . توجه نمودن به همین نکته برای برند ها بسیار حائز اهمیت بوده و آنان بایستی به زمان آنلاین بود فالوور های خود ، بسیار دقت نمایند . زیرا هم زمان بودن انتشار محتوا با آنلاین بودن مخاطبانشان باعث می گردد پست جدید ، در همان ابتدای صفحه ی فید کاربران و مخاطبان آن صفحه قرار گیرد .

  1. تعداد فالوینگ ها ( اکانت هایی که توسط شما فالو شده اند و دنبال می نمایید . )

زمانی که کاربری اکانت های بسیار زیادی را دنبال می نماید ؛ کار شما برای دیده شدن توسط او سخت تر شده و رقابت سخت تری را در پیش خواهید داشت . برای رفع این مشکل شما می توانید ، از مخاطبان خود بخواهید نوتیف صفحه ی شما را روشن نمایند تا پست شما ، در میان انبوه محتوا های آپلود شده در صفحه فید آنان گم نشود .

  1. استفاده ی متناوب .

تناوب استفاده از این شبکه ی اجتماعی ، با دفعاتی که کاربران وارد این برنامه می شوند بسیار مرتبط می باشد . هدف الگوریتم اینستاگرام به این گونه می باشد که محبوب ترین و با کیفیت ترین پست ها را ، از دفعه ی آخری که کاربر در این شبکه ی اجتماعی آنلاین بوده ؛ برای او به نمایش بگذارد .

اگر کاربر اینستاگرام روزانه بار ها ، صفحه ی خود را باز نماید قطعا هیچ پستی را از دست نمی دهد . ولی اگر تنها یک بار در روز ، از این برنامه استفاده نماید و وارد آن گردد ؛ تنها محبوب ترین پست ها که آپلود شده اند برای آنان به نمایش گذاشته خواهد شد .

  1. مقدار زمان استفاده از شبکه ی اجتماعی اینستاگرام .

علاوه بر این که استفاده ی متناوب بر روی الگوریتم اینستاگرام موثر می باشد , مدت زمان حضور در این شبکه ی اجتماعی نیز ، بر آن کاملا تاثیر گذار خواهد بود . برای مثال می توان گفت فردی که حدود یک ساعت را در این برنامه سپری می نماید ؛ غالبا پست های بیش تری را می تواند ببیند . به نسبت فردی که فقط ۵ دقیقه در این شبکه ی اجتماعی ، حضور خواهد داشت .

برای بیش تر دیده شدن پست ها برای مخاطبان ، چه روش هایی وجود دارد ؟

اول از همه بایستی حتما توجه نمایید که پست خود را ویرایش و ادیت ننمایید !

مطلب روز  هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

ویرایش نمودن لوکیشن و یا کپشن پست شما سبب کاهش reach می گردد . بسیار بهتر می باشد که ضمن انتشار پست کاملا از نداشتن اشتباه در محتوای خود اطمینان حاصل نمایید . ولی اگر هم مجبور شدید تغییراتی را ایجاد نمایید ، بسیار تلاش نمایید تا ۵ دقیقه پس از منتشر نمودن پست ، کار ویرایش را انجام دهید .

نکته ی دوم استفاده نمودن از تمامی امکانات جدید برنامه ی اینستاگرام می باشد .

سعی کنید تا هرگونه امکانات جدیدی که به این شبکه ی اجتماعی اضافه می گردد را از آن بهره برده و استفاده نمایید . از آی جی تی وی ، لایو ، استوری و . . . گرفته تا نظر سنجی ، هشتگ و . . .  . به طور کلی جهت تولید محتوای بهتر و خلاقانه تر ، از هر قابلیتی که سبب مورد پسند قرار گرفتن پست شما توسط فالوورانتان گردد ، استفاده نمایید .

سومین نکته جهت بهتر دیده شدن پست های شما ، این می باشد که بایستی به قدرت استوری ، ایمان آورده و آن را دست کم نگیرید .

تا ۱ دقیقه بعد از انتشار پست ، زمان طلایی برای اینستاگرام می باشد . در این بازه ی زمانی ، هر مقدار که میزان اینگیجمنت بیش تر باشد ، برنامه ی اینستاگرام نیز به بهتر و بیش تر دیده شدن پست های شما ، کمک شایانی می نماید .شما می توانید بعد از این که پستی را صفحه ی خود منتشر نمودید ؛ آن را استوری نموده و توجه مخاطبان خود را به آن پست جلب نمایید . هم چنین میزان دیده شدن آن را نیز ، بسیار افزایش دهید .

البته لازم به ذکر می باشد که بسیار توجه نمایید ؛ به هر قیمتی اقدام به افزودن اینگجمنت ننمایید . با استفاده نمودن از ربات ها ، می توانید تقریبا ۱۰ درصد فالور های خود را ، به صورت فیک افزایش دهید . اما بایستی بسیار توجه نمایید که این کار برای شما ، هیچ سودی نخواهد داشت .

ضمن این که بسیار  توجه داشته باشید که تنها فالوور هایی که واقعی می باشند . می توانند سبب به اشتراک گذاشتن ، نظرات با کیفیت و در نتیجه ی تمام این ها ، سبب افزایش reach ( تعداد بازدید هر اکانت منحصر به فرد ) گردند .

هم چنین جهت افزایش اینگیجمنت فالوور های خود را ، ترغیب به گذاشتن ایموجی ننمایید . چرا که این موضوع سبب اسپم شدن شما خواهد شد . پس بسیار تلاش نمایید تا این گونه تعاملات را در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام ؛ به صورت کاملا واقعی ، در این برنامه بیفزایید .

افسانه هایی که در رابطه با الگوریتم اینستاگرام وجود دارد چه چیز هایی می باشد ؟

افسانه هایی که در رابطه با الگوریتم اینستاگرام وجود دارد چه چیز هایی می باشد ؟
افسانه هایی که در رابطه با الگوریتم اینستاگرام وجود دارد چه چیز هایی می باشد ؟

شادوبن

شایعاتی در غالب استفاده ی تکراری و بی ارتباط جهت استفاده از هشتگ ها وجود دارد که این شایعه منجر می شود بدون این که کاربران متوجه گردند . برخی پست ها از دید آن ها کاملا مخفی گردند .که اصطلاحا به این شادوبن می گویند . البته لازم به ذکر می باشد که ، این موضوع اصلا درست نبوده و حقیقت ندارد و هیچ گونه مخفی سازی و پنهان سازی ، صورت نمی گیرد .

تولید نمودن انبوه محتوا

صرفا در نظر داشته باشید که تولید محتوا در حجم بسیار ، قطعا بر الگوریتم اینستاگرام ، هیچ گونه تاثیر مثبتی نخواهد گذاشت . استوری ، فیلم ، لایو و . . . ، تمامی این ها زمانی تاثیر گذار خواهند بود که ارزش خلق نموده و باعث جذب مخاطبان گردند و سبب تعامل بیش تر ، بین مخاطبان شوند . ضمن این که بسیار توجه داشته باشید که غالبا ، کیفیت بر کمیت ارجح تر می باشد .

اولویت داشتن اکانت های شخصی

برخی معتقدند که اکانت هایی که شخصی می باشند ، بر اکانت های دیگری که به بیزینس مشغول می باشند اولویت دارند . در صورتی به هیچ وجه ، این گونه نمی باشد و برنامه ی اینستاگرام جهت به نمایش گذاشتن محتوا ، هیچ گونه تفاوتی قائل نخواهد بود .

اولویت داشتن اکانت های شخصی
اولویت داشتن اکانت های شخصی

مخفی سازی محتوا

بر اساس الگوریتم جدید برنامه ی اینستاگرام ، هیچ پست جدیدی مخفی نمی گردد . شما می توانید با اسکرول کردن صفحه ی فید تمامی پست ها را ببینید . منتها بایستی در نظر بگیرید که ، بیش تر پست هایی که مورد پسند مخاطبان واقع شده اند ، در صدر قرار می گیرند .

ترتیب زمانی در نمایش پست ها

در اوایل زمانی که الگوریتم اینستاگرام تغییر نمود . بیش تر کاربران در خواست نمودند که با حالت پیشین خود باز گردد و نمایش پست ها طبق ترتیب زمانی باشد . اما در جواب آن ها ، اینستاگرام اعلام نمود که چنین تغییری اعمال نخواهد نمود . با این که در ابتدای تغییر این الگوریتم ، که مبتنی بر اینگیجمنت می باشد باعث شد بسیاری از کاربران اینستاگرام ، اعتراض نمایند . ولی این عامل و تغییرات گویا بر محتوای پلتفرم ، تاثیر بسیار مثبتی داشته است .

ترتیب زمانی در نمایش پست ها
ترتیب زمانی در نمایش پست ها

آیا الگوریتم اینستاگرام سبب گیج شدن و سر درگمی شما گشته است ؟

از بسیاری از کاربران این شبکه ی اجتماعی شنیده شده است که الگوریتم جدید برنامه ی اینستاگرام ، سبب گیج و سر در گرمی آن ها شده است . بسیاری نمی دانند چگونه می توانند ، این الگوریتم ها را ضمن موفقیت در بیزینس های خود به کار گیرند .

آیا الگوریتم اینستاگرام سبب گیج شدن و سر درگمی شما گشته است ؟

با این که الگوریتم های برنامه ی اینستاگرام دائما در حال تغییر می باشد ؛ اما هدف اصلی این شبکه ی اجتماعی جهت طراحی این قبیل الگوریتم ها ، افزایش فالوور های پیج های موجود در این برنامه ی اجتماعی می باشد .

آن ها بیش تر قصد دارند که تعاملات و در گیری های کاربران را جهت پست ها و استوری ها ، بیش تر نموده و باعث افزایش فروش محصولات کاربران اینستاگرام گردند . اگر شما به طور کامل با الگوریتم جدید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام آشنا شوید ، می توانید با به کار گیری استراتژی های بسیار قدرتمند ، پیج شخصی و کاریتان را با سرعت بسیار چشم گیری به پیش رفت برسانید .

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید