الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

فهرست مطالب

هم اکنون در این مقاله که پیش روی شما می باشد ، ضمن بررسی موضوع الگوریتم اینستاگرام ؛ به بحث و گفت و گو در این قالب خواهیم پرداخت .

ابتدا الگوریتم اینستاگرام ، الگوریتم بسیار ساده ای بود . به این گونه که زمانی که شما پستی را ارسال می نمودید ؛ آن پست بر مبنای زمانی که ارسال شده بود ، وارد صف کذایی شده و در نوبت خود به نمایش گذاشته می شد .

الگوریتم اینستاگرام
الگوریتم اینستاگرام

اما هم اکنون در جوامع امروزی داستان به این سادگی نمی باشد . ضمن این که الگوریتمی که برنامه ی اینستاگرام بر اساس آن ، پست ها را به نمایش کاربران می گذارد ، دست خوش تغییرات فراوانی گردیده است .

البته لازم به ذکر می باشد که این تغییرات سبب شده تا تعدای از کاربران دچار سر درگمی شوند . ضمن این که بسیاری از کاربران به آن اعتراض نموده اند ؛ با این نشانه ای وجود ندارد که به الگوریتم ساده و ابتدایی خود باز گردد ! پس بهترین و نهایی ترین راه حل این می باشد که ، طبق قواعد اینستاگرام ، این ها را آموخته و بازی کنیم .

البته در این مقاله ما قصد داریم چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام را برای شما توصیف نماییم ، تا با وجود این الگوریتم نیز شما بتوانید ، به خوبی در اینستاگرام به تولید محتوا پرداخته و به سادگی بتوانید ، آن ها را معرض دید بسیاری از کاربران قرار دهید . ضمن این که به طور کلی ، تخمین زده اند که فقط ۱۵ درصد از مخاطبانتان قادر خواهند بود ، همه ی پست های شما را مشاهده نمایند .

این موضوع می تواند برای بسیاری از کاربران بسیار ناراحت کننده باشد ، زیرا آنان نمی توانند تمامی پست های دوستان و خانواده هایشان را مشاهده نمایند . هم چنین به کسب و کار های بسیار زیادی نیز ضربه زده است ، چرا که آن ها نمی توانند مشتریان جدیدی را جذب نمایند . بیش ترین ضربه را کسانی می خورند که مدل کسب و کار آن ها ، به میزان بازدید کنندگان ( فالوور ها ) محتوای آنان وابسته می باشد .

در این مقاله به تمامی سؤالات زیر نیز به طور کامل پاسخ داده خواهد شد :

عملکرد الگوریتم اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟

چگونه می توان ضمن رعایت الگوریتم اینستاگرام ، ارتباط سریع تری را با مخاطبان برقرار نمود ؟

هشتگ ها ( # ) ، در صورت خاص و مرتبط بودن چه تاثیراتی بر الگوریتم اینستاگرام خواهند داشت ؟

الگوریتم اینستاگرام ، برای قسمت کاووش ( اکسپلور ) چگونه عمل می نماید ؟

الگوریتم اینستاگرام چگونه عمل می نماید ؟

چه عواملی بر الگوریتم اینستاگرام موثر می باشد ؟

برای بیش تر دیده شدن پست ها برای مخاطبان ، چه روش هایی وجود دارد ؟

افسانه هایی که در رابطه با الگوریتم اینستاگرام وجود دارد ؛ چه چیز هایی می باشد ؟

آیا الگوریتم اینستاگرام سبب گیج شدن و سر در گمی شما گشته است ؟

 

عملکرد الگوریتم اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟

بر اساس این الگوریتم ؛ اینستاگرام به پست هایی که تعاملات بسیار بالایی دارند ، پاداش می دهد .

عمدتا این الگوریتم طبق تعامل می باشد . میزان لایک ها ( پسند ها ) ، کامنت ها ( نظرات ) ، ذخیره نمودن و . . . شامل تعاملات اینستاگرام می باشد . زمانی که پست شما مورد استقبال بیش تری قرار گرفته و لایک و کامنت زیادی را دریافت نماید ، این الگوریتم ، محتوای شما را جذاب و با کیفیت تشخیص داده و در معرض نمایش مردم بیش تری قرار می دهد .

عملکرد الگوریتم اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟
عملکرد الگوریتم اینستاگرام به چه صورت می باشد ؟

هنگامی که برنامه ی اینستاگرام از تغییرات خود در الگوریتم خبر داد ؛ اظهار نمود که ترتیب پست ها ، تصاویر و فیلم های شما طبق میزان علاقه ی کاربران به محتوای آن می باشد . به علاوه ی این که آنان ادعا داشتند که این تغییرات می تواند ، روابط کاربری اینستاگرام به خوبی ، بهبود بخشیده و به آن کمک شایانی نماید .

ضمن این که کاملا به این نکته توجه نمایید که ، بایستی برای پست های خود وقت بیش تری را صرف نمایید . البته راه دیگری نیز جهت برقراری ارتباط با فالوور های خود ، وجود دارد که این شیوه نیز بسیار عالی بوده و شما می توانید ، از طریق استوری های ( داستان ) اینستاگرام ؛ بر بازاریابی اینستاگرامی نیز تسلط بیش تری داشته باشید . لازم به ذکر می باشد که طبق آمار های اعلام شده ، استوری های اینستاگرام در روز ، دارای ۴۰۰ میلیون کاربر فعال می باشد که این میزان ، تقریبا ۲ برابر برنامه ای مانند اسنپ چت است .

مطلب روز  هشتگ های سفر

البته همان گونه که مستحضرید از آن جایی که الگوریتم اینستاگرام وابسته به تعاملات دارد ، پس اصلا جای تعجب ندارد که کاربران ، زمان خود را بیش تر صرف استوری نموده تا این که بخواهند ، محتوایی را پست نمایند .

بر اساس این الگوریتم اینستاگرام ، تمام تعاملاتی که بر روی استوری نیز ، قابل دریافت می باشد . به عنوان مثال قابلیت پاسخ دادن ( ریپلای ) به استوری های شما وجود داشته و نیز می توانند استوری شما را به اشخاص دیگری نیز ارسال نمایند .

البته لازم به ذکر می باشد که از طریق رای گیری در استوری اینستاگرام ، می توان با کاربران تعامل بسیار زیادی برقرار نموده و به نوعی این الگوریتم را دور بزنید . ضمن این که با دادن لینک مستقیم به محصولات و پست هایتان ، تعداد فالوور هایتان را افزایش داده و ارتباطتان را با آنان مستحکم تر نمایید . چرا که این روش باعث می شود ، پست هایتان در تایم لاین یا همان صفحه ی هوم آن ها ظاهر گردد .

برنامه ی اینستاگرام ، بعلاوه ی این که به پست های با تعامل بالا پاداش می دهد ؛ به تعامل با کاربران و نیز افزودن فالوور ها نیز پاداش می دهد . بیش از پیش در سال کنونی ، بسیار مهم و با اهمیت می باشد که در ساعات اولیه ی پست نمودن محتوا ، کامنت و نظرات زیادی را دریافت نمایید .

البته کاملا در نظر داشته باشید که بایستی ، تلاش نمایید به تعداد بسیار زیادی از کامنت ها پاسخ دهید . البته اگر قابل پاسخ دادن نیز نبود ، می توانید با فرستادن گل و قلب ، توجه خود را حتی شده با لایک کردن نظرات آن ها ، توجهتان را به آن ها نشان دهید .

چگونه می توان ضمن رعایت الگوریتم اینستاگرام ، ارتباط سریع تری را با مخاطبان برقرار نمود ؟

الگوریتم جدید برنامه ی اینستاگرام ، علاوه بر این که به میزان تعاملات شما بسیار اهمیت می دهد . به سرعت واکنش شما نسبت به پست ها نیز بسیار اهمیت می دهد . اگر هنگامی که شما پستی را منتشر می نمایید ، به محض انتشار آن با لایک و نظرات بسیار زیادی مواجه گردید ؛ این الگوریتم جدید ، ضمن تشخیص این که پست شما با کیفیت و جذاب می باشد ، آن را به تعداد بسیار زیادی از فالوور های شما به معرض نمایش خواهد گذاشت .

ضمن این که بایستی به این نکته نیز بسیار توجه نمایید که زمان انتشار پست نیز بسیار مهم می باشد ؛ و شما می توانید با یافتن زمان مناسب ، این الگوریتم اینستاگرام را دور زده و دسترسی خود را به کاربران افزایش دهید .

چگونه می توان ضمن رعایت الگوریتم اینستاگرام ، ارتباط سریع تری را با مخاطبان برقرار نمود ؟
چگونه می توان ضمن رعایت الگوریتم اینستاگرام ، ارتباط سریع تری را با مخاطبان برقرار نمود ؟

از این طریق شما می توانید کاربران و فالوور های بسیار زیادی را ، برای صفحه ی خود جذب نمایید . البته حتما باید جهت تحقق این وعده ، زمان انتشار پست را طوری انتخاب نمایید که کاربران آنلاین بیش تری وجود داشته و پست شما ، فرصت بهتر و بیش تری برای دیده شدن به دست آورد .

جهت برنامه ریزی و دست یابی به این امر بسیار مهم ، می توانید از پلتفرم بازاریابی later بهره برید . در این صورت شما قادر خواهید بود ۷ تعامل آخر پست خود را ، مشاهده نمایید .

هشتگ ها ( # ) ، در صورت خاص و مرتبط بودن چه تاثیراتی بر الگوریتم اینستاگرام خواهند داشت ؟

اخیرا برنامه ی اینستاگرام قابلیتی را به این اپلیکیشن اضافه نموده است که ، کاربران می توانند هشتگ های مد نظرشان را نیز فالو ( دنبال ) نمایند . شما می توانید با فالو نمودن هشتگ های مورد نظرتان ، پست هایی که در ارتباط با آن منتشر شده اند را ببینید . هم چنینی علاوه بر این هشتگ هایی را که علاقه ای به دیدن آن ها ندارید را می توانید ، با انتخاب نمودن گزینه ای ، از دیدن آن کاملا صرف نظر نمایید . کاربران بسیار زیادی از این قابلیت برنامه ی اینستاگرام ، استقبال فراوانی کرده اند .

البته بایستی توجه داشته باشید که امکان دارد شما نظراتی از قبیل ” چه غذای خوبی ! ” و . . .  مواجه شوید که این ها می تواند ، از طرف ربات هایی باشد که این برنامه در صورتی که متوجه این موضوع گررد ، با آن برخورد خواهد نمود .

هم چنینی این نکته را کاملا در نظر داشته باشید که شما می توانید با نوشتن کپشن هایی در زیر پست خود ، با کاربران ارتباط برقرار نموده و از آنان سؤال هایی پرسیده و یا نظر خواهی کنید .

برنامه اینستاگرام این گونه کپشن ها را به نوعی برقرای ارتباط عمیق با مخاطبانتان تلقی می نماید . بسیار تلاش داشته باشید که در هنگام نوشتن این متن ها ، بسیار راحت تر با کاربران خود صحبت نموده و به نوعی معرف شما واقع شود .

الگوریتم اینستاگرام برای قسمت کاووش ( اکسپلور ) چگونه عمل می نماید ؟

در قسمت اکسپلور برنامه ی اینستاگرام ؛ طبق الگوریتم این برنامه عمل نموده و پست هایی در این قسمت به نمایش گذاشته می شوند که طبق علاقه مندی شما و افرادی که دنبال می نمایید ، انتخاب می شوند . البته در این قسمت ، کانال های ویدیویی طبق موضوعات خاص ، دسته بندی شده اند قرار گرفته اند . به طور کلی می توان گفت که این صفحه بسیار شبیه به فید می باشد .

الگوریتم اینستاگرام برای قسمت کاووش
الگوریتم اینستاگرام برای قسمت کاووش

زیرا الگوریتم پست هایی را به نمایش می گذارد که تصور می نماید ، شما به آن علاقه دارید . در صفحه ی اکسپلور برنامه ی اینستاگرام ، علاوه بر به نمایش گذاشتن پست ها ، استوری هایی که با موضوعات مورد علاقه ی شما در ارتباط می باشد را در بالای صفحه ، به نمایش می گذارد و شما می توانید به طور کامل از آن بسیار لذت ببرید .

الگوریتم اینستاگرام چگونه عمل می نماید ؟

در واقع جهت تعریف واژه ی الگوریتم اینستاگرام ، می توان این گونه تعریف نمود که این الگوریتم ؛ مجموعه ی دستور العمل هایی می باشد که رفتار کاربران را جهت می دهد تا به هدف مشخصی دست یابند . این شبکه ی اجتماعی از سال ۲۰۱۱ کار خود را آغاز نموده است و تا ۵ سال پس از آن پست ها را در فید کاربران خود ، طبق ترتیب زمانی ، به صورت معکوس در معرض نمایش قرار می داد .

مطلب روز  هشتگ برای افزایش فالوور

این گونه بود که زمانی که یک کاربر وارد اپلیکیشن اینستاگرام می شد ، بدون در نظر گرفتن این که محتوا متعلق به کسی می باشد ، به ترتیب آخرین پست های آپلود شده ، به کاربر نشان داده می شد . غالبا پست های اخیر در صفحه ی فید ، در صدر قرار می گرفتند .

در سال ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام نمود که قصد دارد تغییراتی را در الگوریتم این برنامه اعمال نماید ؛ سرانجام در ابتدای سال ۲۰۱۹ اطلاعات تغییر داده شده در الگوریتم اینستاگرام منتشر گردید .  البته این تغییرات واکنش های بسیار زیادی را در پی خود ، داشت و مردم خواهان این بودند که برنامه ی اینستاگرام دوباره با حالت پیشین خود باز گردد .

سرانجام در زمان حال ، تنها فعالیت مداوم و منظم در این شبکه ی اجتماعی کافی نبوده و نیازمند تعاملات بسیار زیاد ، با مخاطبان می باشد و هم چنین کیفیت محتوا و نیز میزان این تعاملات ، بر دیده شدن محتوا تاثیرات بسزایی خواهد داشت .

بایستی ضمن خلق نمودن ارزش و به خرج دادن خلاقیت در بنیان محتوا ، محتوایی تولید نمایید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نیاز مخاطبان یا فالوور های شما ، را به طور کامل بر طرف نماید .

هم چنین بسیار توجه داشته باشید که نباید پس از انتشار پست ، فالوور های خود را رها نمایید بلکه بایستی ضمن پاسخ گویی در بخش نظرات و پیام های آنان در دایرکت ، تعامل موثری را در این شبکه برقرار نمایید .

چه عواملی بر الگوریتم اینستاگرام موثر می باشد ؟

از آن جایی که همه ی شما در جریان می باشید تنها هدف این شبکه ی اجتماعی ( اینستاگرام ) ؛ سرگرم نمودن مخاطبان و کاربرانش می باشد . ضمن این که اینستاگرام قصد دارد ، کاربران تا حدی که امکان دارد آنلاین بمانند و اگر به محتوای جذاب و جالب توجهی بر خورد ننمایند ، سریعا از آن خارج خواهند شد .

بر اساس الگوریتم جدید برنامه ی اینستاگرام ، تنها ۱۵ درصد مخاطبان شما پستی که انتشار کرده اید را ، می توانند در صفحه ی فید خود مشاهده نمایند . البته با یافتن منطق هایی که اینستاگرام بر الگوریتم خود قید نموده ، می توانید این درصد را به طور چشم گیری افزایش دهید .

در ادامه ی این مقاله ، عواملی که می تواند موجب سازگاری با این الگوریتم گردد و بر ساز و کار آن بسیار موثر واقع گردد ، شرح می دهیم .

  1. ایجاد نمودن رابطه با کاربران و فالوور های خود .

از اولویت های بسیار مهم این شبکه ی اجتماعی ، جهت به نمایش گذاشتن محتوای کاربران ؛ میزان تعامل آنان با دیگر کاربران و فالوور هایشان می باشد . قطعا صفحاتی که مخاطبان بیش تری ، با آن برقرار نموده اند و فالوور های بیش تری دارد ، پست های آنان جهت دیده شدن در اولویت این برنامه قرار می گیرند .

مواردی که می توانند نشان دهنده ی نزدیک بودن دو اکانت با یک دیگر می باشد میزان لایک ، دایرکت ، کامنت ، تگ و . . . است . بر اساس گفته ی برنامه ی اینستاگرام ، ۹۵ درصد محتوا ها توسط دوستان و آشنایان دیده می شود و معمولا کاربران با آشنایان خود ، تعامل بسیار بیش تری نسبت به غریبه ها برقرار می نمایند . ضمن این که بایستی توجه داشته باشید که رمز موفقیت در این عامل ، تداوم ارتباط با مخاطبان می باشد .

  1. تولید نمودن محتوا ها طبق میزان علاقه مندی کاربران .

الگوریتم اینستاگرام با توجه به سابقه ی رفتار کاربران خود ، می تواند کاملا پیش بینی نماید که چه پست هایی ، برای مخاطبان مورد توجه و علاقه ی آنان قرار خواهد گرفت . البته این موضوع ، کاملا با الگوریتم فیسبوک و یوتیوب مشابه می باشد .

تولید نمودن محتوا ها طبق میزان علاقه مندی کاربران .
تولید نمودن محتوا ها طبق میزان علاقه مندی کاربران .

برای مثال کاربرانی که قبلا پست هایی را با محتوای ورزشی را بسیار بیش تر لایک نموده اند ؛ احتمال این که در صفحه ی فید خود ، پست بیش تری در این مضمون ببینند ، بسیار بیش تر خواهد بود . در نتیجه بسیار تلاش نمایید تا بر اساس سلایق و خوش آید مخاطبانتان محتوا های خود را انتخاب نمایید .

ضمن این که حتما تصاویر و عکس های جذاب و گیرایی استفاده نموده . هم چنین در نوشتن کپشن نیز ، بسیار توجه نمایید که باعث ترغیب مخاطبان و فالوور های شما گردد . شما می توانید با توجه به میزان لایک و نظراتی که پست های شما دریافت نموده اند ؛ مخاطبان صفحه ی خود را کاملا بشناسید و با توجه به آن اقدام به تولید محتوا نمایید .

  1. منتشر کردن محتوا در زمان مناسب .

طبق آن چه که کمی قبل خدمتتان ارائه نمودیم درست است که دیگر جهت نمایش پست ها در اینستاگرام ؛ ترتیب زمانی معکوس اعمال نمی گردد . ولی الگوریتم اینستاگرام ، هم چنان جهت زمان منتشر نمودن محتوا ، بسیار اهمیت قائل می باشد . توجه نمودن به همین نکته برای برند ها بسیار حائز اهمیت بوده و آنان بایستی به زمان آنلاین بود فالوور های خود ، بسیار دقت نمایند . زیرا هم زمان بودن انتشار محتوا با آنلاین بودن مخاطبانشان باعث می گردد پست جدید ، در همان ابتدای صفحه ی فید کاربران و مخاطبان آن صفحه قرار گیرد .

  1. تعداد فالوینگ ها ( اکانت هایی که توسط شما فالو شده اند و دنبال می نمایید . )

زمانی که کاربری اکانت های بسیار زیادی را دنبال می نماید ؛ کار شما برای دیده شدن توسط او سخت تر شده و رقابت سخت تری را در پیش خواهید داشت . برای رفع این مشکل شما می توانید ، از مخاطبان خود بخواهید نوتیف صفحه ی شما را روشن نمایند تا پست شما ، در میان انبوه محتوا های آپلود شده در صفحه فید آنان گم نشود .

  1. استفاده ی متناوب .

تناوب استفاده از این شبکه ی اجتماعی ، با دفعاتی که کاربران وارد این برنامه می شوند بسیار مرتبط می باشد . هدف الگوریتم اینستاگرام به این گونه می باشد که محبوب ترین و با کیفیت ترین پست ها را ، از دفعه ی آخری که کاربر در این شبکه ی اجتماعی آنلاین بوده ؛ برای او به نمایش بگذارد .

اگر کاربر اینستاگرام روزانه بار ها ، صفحه ی خود را باز نماید قطعا هیچ پستی را از دست نمی دهد . ولی اگر تنها یک بار در روز ، از این برنامه استفاده نماید و وارد آن گردد ؛ تنها محبوب ترین پست ها که آپلود شده اند برای آنان به نمایش گذاشته خواهد شد .

  1. مقدار زمان استفاده از شبکه ی اجتماعی اینستاگرام .

علاوه بر این که استفاده ی متناوب بر روی الگوریتم اینستاگرام موثر می باشد , مدت زمان حضور در این شبکه ی اجتماعی نیز ، بر آن کاملا تاثیر گذار خواهد بود . برای مثال می توان گفت فردی که حدود یک ساعت را در این برنامه سپری می نماید ؛ غالبا پست های بیش تری را می تواند ببیند . به نسبت فردی که فقط ۵ دقیقه در این شبکه ی اجتماعی ، حضور خواهد داشت .

مطلب روز  هزینه ادمین اینستاگرام

برای بیش تر دیده شدن پست ها برای مخاطبان ، چه روش هایی وجود دارد ؟

اول از همه بایستی حتما توجه نمایید که پست خود را ویرایش و ادیت ننمایید !

ویرایش نمودن لوکیشن و یا کپشن پست شما سبب کاهش reach می گردد . بسیار بهتر می باشد که ضمن انتشار پست کاملا از نداشتن اشتباه در محتوای خود اطمینان حاصل نمایید . ولی اگر هم مجبور شدید تغییراتی را ایجاد نمایید ، بسیار تلاش نمایید تا ۵ دقیقه پس از منتشر نمودن پست ، کار ویرایش را انجام دهید .

نکته ی دوم استفاده نمودن از تمامی امکانات جدید برنامه ی اینستاگرام می باشد .

سعی کنید تا هرگونه امکانات جدیدی که به این شبکه ی اجتماعی اضافه می گردد را از آن بهره برده و استفاده نمایید . از آی جی تی وی ، لایو ، استوری و . . . گرفته تا نظر سنجی ، هشتگ و . . .  . به طور کلی جهت تولید محتوای بهتر و خلاقانه تر ، از هر قابلیتی که سبب مورد پسند قرار گرفتن پست شما توسط فالوورانتان گردد ، استفاده نمایید .

سومین نکته جهت بهتر دیده شدن پست های شما ، این می باشد که بایستی به قدرت استوری ، ایمان آورده و آن را دست کم نگیرید .

تا ۱ دقیقه بعد از انتشار پست ، زمان طلایی برای اینستاگرام می باشد . در این بازه ی زمانی ، هر مقدار که میزان اینگیجمنت بیش تر باشد ، برنامه ی اینستاگرام نیز به بهتر و بیش تر دیده شدن پست های شما ، کمک شایانی می نماید .شما می توانید بعد از این که پستی را صفحه ی خود منتشر نمودید ؛ آن را استوری نموده و توجه مخاطبان خود را به آن پست جلب نمایید . هم چنین میزان دیده شدن آن را نیز ، بسیار افزایش دهید .

البته لازم به ذکر می باشد که بسیار توجه نمایید ؛ به هر قیمتی اقدام به افزودن اینگجمنت ننمایید . با استفاده نمودن از ربات ها ، می توانید تقریبا ۱۰ درصد فالور های خود را ، به صورت فیک افزایش دهید . اما بایستی بسیار توجه نمایید که این کار برای شما ، هیچ سودی نخواهد داشت .

ضمن این که بسیار  توجه داشته باشید که تنها فالوور هایی که واقعی می باشند . می توانند سبب به اشتراک گذاشتن ، نظرات با کیفیت و در نتیجه ی تمام این ها ، سبب افزایش reach ( تعداد بازدید هر اکانت منحصر به فرد ) گردند .

هم چنین جهت افزایش اینگیجمنت فالوور های خود را ، ترغیب به گذاشتن ایموجی ننمایید . چرا که این موضوع سبب اسپم شدن شما خواهد شد . پس بسیار تلاش نمایید تا این گونه تعاملات را در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام ؛ به صورت کاملا واقعی ، در این برنامه بیفزایید .

افسانه هایی که در رابطه با الگوریتم اینستاگرام وجود دارد چه چیز هایی می باشد ؟

افسانه هایی که در رابطه با الگوریتم اینستاگرام وجود دارد چه چیز هایی می باشد ؟
افسانه هایی که در رابطه با الگوریتم اینستاگرام وجود دارد چه چیز هایی می باشد ؟

شادوبن

شایعاتی در غالب استفاده ی تکراری و بی ارتباط جهت استفاده از هشتگ ها وجود دارد که این شایعه منجر می شود بدون این که کاربران متوجه گردند . برخی پست ها از دید آن ها کاملا مخفی گردند .که اصطلاحا به این شادوبن می گویند . البته لازم به ذکر می باشد که ، این موضوع اصلا درست نبوده و حقیقت ندارد و هیچ گونه مخفی سازی و پنهان سازی ، صورت نمی گیرد .

تولید نمودن انبوه محتوا

صرفا در نظر داشته باشید که تولید محتوا در حجم بسیار ، قطعا بر الگوریتم اینستاگرام ، هیچ گونه تاثیر مثبتی نخواهد گذاشت . استوری ، فیلم ، لایو و . . . ، تمامی این ها زمانی تاثیر گذار خواهند بود که ارزش خلق نموده و باعث جذب مخاطبان گردند و سبب تعامل بیش تر ، بین مخاطبان شوند . ضمن این که بسیار توجه داشته باشید که غالبا ، کیفیت بر کمیت ارجح تر می باشد .

اولویت داشتن اکانت های شخصی

برخی معتقدند که اکانت هایی که شخصی می باشند ، بر اکانت های دیگری که به بیزینس مشغول می باشند اولویت دارند . در صورتی به هیچ وجه ، این گونه نمی باشد و برنامه ی اینستاگرام جهت به نمایش گذاشتن محتوا ، هیچ گونه تفاوتی قائل نخواهد بود .

اولویت داشتن اکانت های شخصی
اولویت داشتن اکانت های شخصی

مخفی سازی محتوا

بر اساس الگوریتم جدید برنامه ی اینستاگرام ، هیچ پست جدیدی مخفی نمی گردد . شما می توانید با اسکرول کردن صفحه ی فید تمامی پست ها را ببینید . منتها بایستی در نظر بگیرید که ، بیش تر پست هایی که مورد پسند مخاطبان واقع شده اند ، در صدر قرار می گیرند .

ترتیب زمانی در نمایش پست ها

در اوایل زمانی که الگوریتم اینستاگرام تغییر نمود . بیش تر کاربران در خواست نمودند که با حالت پیشین خود باز گردد و نمایش پست ها طبق ترتیب زمانی باشد . اما در جواب آن ها ، اینستاگرام اعلام نمود که چنین تغییری اعمال نخواهد نمود . با این که در ابتدای تغییر این الگوریتم ، که مبتنی بر اینگیجمنت می باشد باعث شد بسیاری از کاربران اینستاگرام ، اعتراض نمایند . ولی این عامل و تغییرات گویا بر محتوای پلتفرم ، تاثیر بسیار مثبتی داشته است .

ترتیب زمانی در نمایش پست ها
ترتیب زمانی در نمایش پست ها

آیا الگوریتم اینستاگرام سبب گیج شدن و سر درگمی شما گشته است ؟

از بسیاری از کاربران این شبکه ی اجتماعی شنیده شده است که الگوریتم جدید برنامه ی اینستاگرام ، سبب گیج و سر در گرمی آن ها شده است . بسیاری نمی دانند چگونه می توانند ، این الگوریتم ها را ضمن موفقیت در بیزینس های خود به کار گیرند .

آیا الگوریتم اینستاگرام سبب گیج شدن و سر درگمی شما گشته است ؟

با این که الگوریتم های برنامه ی اینستاگرام دائما در حال تغییر می باشد ؛ اما هدف اصلی این شبکه ی اجتماعی جهت طراحی این قبیل الگوریتم ها ، افزایش فالوور های پیج های موجود در این برنامه ی اجتماعی می باشد .

آن ها بیش تر قصد دارند که تعاملات و در گیری های کاربران را جهت پست ها و استوری ها ، بیش تر نموده و باعث افزایش فروش محصولات کاربران اینستاگرام گردند . اگر شما به طور کامل با الگوریتم جدید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام آشنا شوید ، می توانید با به کار گیری استراتژی های بسیار قدرتمند ، پیج شخصی و کاریتان را با سرعت بسیار چشم گیری به پیش رفت برسانید .

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید