سئو سایت در کرمان

سئو سایت در کرمان

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع سئو سایت در کرمان بپردازیم.

عزیزانی که در شهر کرمان هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

سئو سایت در کرمان
سئو سایت در کرمان

می توان گفت سئو فعالیت هایی را به منظور بهبود سایت برای بالا بردن رضایت بازدید کنندگان انجام می دهد که در ادامه راجع به اصول جدید و اهداف آن بیشتر توضیح می دهیم.

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اگر در رابطه با موضوع سئو سایت در کرمان سؤالی دارید ما به آن ها پاسخ خواهیم داد.

آیا در رابطه با اصول سئو آشنایی دارید؟

سئو برای کاربران تا چه میزان اهمیت دارد؟

به چه دلیل گوگل نیازمند سئو می باشد؟

با چه روش هایی می توانیم سئو را یاد بگیریم؟

سئو چه اهداف و مزیت هایی دارد؟

برای شروع سئو باید چه کاری انجام دهیم؟

آیا با الگوریتم های گوگل آشنایی دارید؟

[/stextbox]

 

 

آیا در رابطه با اصول سئو آشنایی دارید؟

وظیفه سئو بالا بردن کارکرد سایت کاربران و ایجاد ساختاری مناسب برای سایت می باشد، به همین منظور سئو به ساختار یک سایت (طراحی سایت، متن، کد نویسی و…) اهمیت زیادی می دهد. منظور از ساختار سایت، همان جملات و لینک هایی می باشد که در متن سایت وجود دارد علاوه بر این سئو به کمک استانداردهای گوگل، تاثیر بسیاری را روی سایت کاربر می گذارد و باعث می شود کاربران زیادی جذب سایت شوند و از آن دیدن کنند.

الگوریتم جدید موتور جستجو که Rank Brain نام دارد سعی دارد هنگامی که کاربر به جستجو می پردازد عکس العمل او را بسنجد و بر اساس آن نتیجه را رتبه بندی کند، مثلا موقعی که شما متنی را در اینترنت جستجو می کنید چندین انتخاب در رابطه با موضوع تان برای شما وجود داشته باشد‌.

موتور جستجو وظیفه دارد عنوان هایی که توسط کاربران طرفدار زیادی دارند ولی در مرتبه پایانی ازگوگل هستند را بالا ببرد، به همین دلیل انتخاب موضوعات کاربران تاثیر مهمی بر رتبه بندی نتایج گوگل دارد.

گاهی اوقات افراد عنوانی را در گوگل جستجو می کنند و پس از مدتی مجدد به جستجوی همان موضوع می پردازند به این کار Dwell Time  می گویند.

آیا در رابطه با اصول سئو آشنایی دارید؟

سئو برای کاربران تا چه میزان اهمیت دارد؟

یکی از مزایای سئو برای کاربران این است که نتیجه های زیادی را در رابطه با موضوع انتخابی آن ها نمایش می دهد، سئو دارای  اهمیت بسیاری می باشد زیرا کاربران وقتی می بینند سایتی دارای بازدید کنندگان زیادی است اعتماد بیشتری نسبت  به آن پیدا می کنند و این امر باعث بالا رفتن ارزش آن شرکت یا سایت می شود.

 

به چه دلیل گوگل نیازمند سئو می باشد؟

موتور جستجو همیشه و در همه حال به کاربران نیازمند است و هدف آن بالا بردن نتایجی است که کاربران جستجو می کنند، به همین دلیل برای ادامه مسیر خود به کمک سئو نیاز دارد. سئو دارای انواع کلاه سیاه و سفید می باشد که در ادامه به توضیحات هر کدام خواهیم پرداخت.

به چه دلیل گوگل نیازمند سئو می باشد؟
به چه دلیل گوگل نیازمند سئو می باشد؟

سئو کلاه سفید:

به کار گیری تمامی روش های سئو که با هدف رضایت مشتریان انجام می شود را سئو کلاه سفید می گوییم.  ضمناً هنگامی که از روش های سئو استفاده می شود باید همه ی مقررات آن رعایت شود.

سئو کلاه سیاه:

در این روش رضایت کاربران اهمیت ندارد به همین دلیل با جستجو کردن عبارتی، نتیجه ای که هیچ ربطی با موضوع ندارد را به کاربر نشان می دهد، موتور جستجو برای مبارزه با سئو کلاه سیاه چند وقت یک بار آن ها را بررسی و شناسایی می کند.

با چه روش هایی می توانیم سئو را یاد بگیریم؟

برای یادگیری سئو به طور حرفه ای نیاز به زمان دارید زیرا مطالب آن کمی گسترده است حال می توانید با مطالعه روش های زیر مراحل کلی سئو را یاد بگیرید؛

استفاده از یک کتاب پایه:

در این خصوص مطالب زیادی وجود دارد که می توانید در اینترنت کتاب های مربوط به آن را تهیه کنید و به مطالعه آن بپردازید، محتویات این کتاب ها شامل قواعد و روش هایی است که برای شروع سئو لازم می باشد.

استفاده از ویدئو‌‌های آموزشی:

بعد از اینکه کتاب های پایه را مطالعه کردید و با اصول سئو آشنا شدید، با کمک یک ویدئو تخصصی می توانید آموزش های لازم را با چشم ببینید زیرا استفاده از این روش بر روی یادگیری شما خیلی تاثیر می گذارد.

حضور در کلاس های آموزشی:

بعد از اینکه تمام مطالعات لازم را در خصوص سئو انجام دادید، می توانید با شرکت در کلاس های آموزشی دانش خود را در رابطه با روش های سئو افزایش داده و نکاتی که برای یادگیری آن لازم است را بیاموزید.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در کرمان هستید

تغییرات سئو:

در سئو با تغییر های زیادی مواجه می‌شویم از جمله این تغییرات موارد زیر هستند؛

 تغییرات دائم:

همانطور که از نامش پیداست موتور جستجو باید به طور دائم الگوریتم های خود را تغییر بدهد این تغییرات با کمک یادگیری ماشین انجام می‌شوند. کاربران از سیگنال های پایه ای برای جستجوی متن خود در گوگل استفاده می کنند که به تدریج دچار تغییرات می شوند، این سیگنال ها از بین نمی روند و فقط باعث می شوند کمتر مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از حیطه هایی که با تغییر آن مواجه هستیم به صورت زیر است؛

استفاده از کلیک بعدی:

اگر کاربر بعد از اینکه وارد سایت شد ودوباره بعد از چند ثانیه روی موضوعات بعدی کلیک کند نشانه این می باشد که نتیجه دلخواه را یافت نکرده است و هدف آن تامین نشده است. درصورت بازگشت دوباره می توانید سوال خود را تغییر دهید این چنین خواهید دید که موضوع مورد نظر شما پیدا می شود .

شرایطی که کاربر برای رسیدن به هدف خود لازم دارد؛

  • کاربر باید از عبارت هایی مناسب استفاده کند که سایت او را به سمت پیج اصلی جذب کند.
  • مرورگر به عبارت هایی که جستجو می شود توجه کند و هدف آن را در اولویت قرار دهد.
  • قدرت تجزیه سیگنال هارا داشته باشد و بتواند آن ها را به طور دقیق بررسی کند.
شرایطی که کاربر برای رسیدن به هدف خود لازم دارد؛
شرایطی که کاربر برای رسیدن به هدف خود لازم دارد؛

سئو چه اهداف و مزیت هایی دارد؟

با توجه به بازار رقابتی که در حال حاضر وجود دارد سئو در آن نقش با ارزشی دارد زیرا کاربران خیلی زیادی هستند که همیشه با گوگل سروکار دارند و به دنبال سوالات خود هستند، سئو قصد دارد به تمامی وب سایت ها در خصوص عبارت مورد جستجو کاربران کمک کند. با جستجوی کاربر صفحات زیادی بالا می آید و این خود دارای مزیت هایی برای کاربر و گوگل می باشد زیرا کاربر نتیجه های زیادی را در خصوص سوال خود مشاهده می کند و گوگل هم اعتماد زیادی را از جانب بازدید کنندگان دیگر به دست می آورد.

برای شروع سئو باید چه کاری انجام دهیم؟

درواقع سئو شامل قسمت های داخلی و خارجی می باشد که به ترتیب به میزان ۳۰ و ۷۰ درصد فاکتور های گوگل مربوط به رتبه بندی را ایجاد می کند.

سئو درون صفحه

وظیفه این سئو مدیریت مستقیم محتویات داخل وب سایت می باشد درواقع هنگامی که کاربر محتویات داخل وب سایت خود را تغییر می دهد، سئو درون صفحه وارد عمل می شود. استفاده صحیح از این روش خیلی حائز اهمیت است زیرا با هرگونه اعمال تغییرات طراحی سایت شما تغییر می کند، همچنین جزء یکی از روش های اساسی برای بهینه سازی است و یکی از صفحاتی می باشد که کاربر به طور مداوم با آن سروکار دارد.

بهینه سازی درونی سایت چگونه انجام می شود:

درحقیقت فاکتور های سئو داخلی رابطه ی مستقیمی با بهینه سازی داخلی دارند، وظیفه بهینه سازی درونی سایت، استاندارد کردن سایت برای کاربر ها و گوگل می باشد و شامل بخش های زیر است؛

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در کرمان هستید

کلماتی که کلیدی هستند:

همان طور که می دانید یک صفحه از هدف و موضوع تشکیل شده است و کلمات کلیدی در صفحه نقش این را دارند که متن اصلی موضوع به گوگل فرستاده شود.

 عنوان صفحه:

از این قسمت برای برچسب موضوع استفاده می شود و جز با ارزش ترین سیگنال ها به شمار می رود زیرا در خصوص کسب و کار خود می توانید در آن برندتان را معرفی کنید.

تگ سر صفحه یا H:

برای تقسیم بندی صفحه خود می توانید از این تگ استفاده کنید.

بهینه کردن متن:

متنی که قرار است در صفحه شما قرار بگیرد باید کمتر از ۳۰۰ کلمه نباشد درصورتی که کلمه های کافی در مقاله خود به کار نبرید الگوریتمی به نام گوگل پاندا به شما هشدار می دهد علاوه براین عدم رعایت استفاده کلمه مناسب،  مقاله تان را بسیار بی کیفیت و ناقص می کند.

لینک های ناوبری:

این لینک ها همان لینک های داخلی هستند که سبب می شوند کاربر و موتور جستجو قسمت های مهم سایت را بشناسند، علاوه بر این برای متصل کردن مقالاتی که  با هم در ارتباط هستند به کار می رود.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در کرمان هستید

ساختار آدرس:

ساختار آدرس از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است زیرا با کمک آن کاربر می تواند حدس بزند که مفهوم کلی موضوع چیست، همچنین گوگل را در دسترسی آسان به موضوع  و آدرس کمک می کند.

انتخاب کردن نام و بهینه کردن عکس ها:

هر عکسی که در سایت شما قرار دارد باید اسم داشته باشد زیرا در این صورت بارگذاری تصویری که روی هاست سایت قرار دارد اگر دارای نام باشد، کاربربه راحتی می تواند محتوای آن را بفهمد.

نکات لازم:

  • از کد هایی استفاده کنید که دارای معماری سایت استاندارد باشند.
  • اطمینان خاطر بودن از بار گذاری سایت در همه نوع دستگاه های هوشمند، یعنی سایت در آن ها قابل دید و واکنش گرا باشد.
  • یکی از عواملی که کاربران خیلی به آن اهمیت می دهند سرعت سایت می باشد بنابراین از سرعت آپلود صفحات سایت اطمینان خاطر داشته باشید.

سئو بیرون صفحه

این روش کاملا متفاوت با روش درون صفحه می باشد زیرا بهینه سازی سایت به گونه ای است که در بیرون از آن انجام می شود، سئو بیرون صفحه، تاثیر خیلی زیادی روی رتبه بندی وب سایت شما می گذارد روش کار آن این گونه است که ابتدا تمام لینک هایی که به سایت شما مرتبط است را شناسایی کند و بعد گوگل را بهینه سازی کند.

بهینه سازی خارجی سایت چگونه انجام می شود:

همان طور که گفتیم با کمک سئو خارجی سایت، می توانیم وب سایت خود را در بالاترین رتبه قرار دهیم.

مهم ترین بهینه سازی هایی که در خارج سایت انجام می شود موارد زیر هستند؛

لینک بیلدینگ:

وظیفه لینک بیلدینگ این می باشد که از سایت های مختلف لینک بگیرد، این کار جز عوامل بسیار پر کاربرد برای رتبه بندی می باشد که توسط بهینه سازی خارجی انجام می شود و در صورتی می توانید موفق شوید که مقاله شما دارای کیفیت بالایی باشد.

فعال بودن در تمامی شبکه های اجتماعی:

شبکه های اجتماعی فعالیتی همانند لینک بیلدینگ دارند، این شبکه ها لینک هایی را با ویژگی  Nofllow از سایت های دیگر دریافت می کنند، همچنین قادر است تمام مقاله هارا به اشتراک بگذارد و پروفایل برای آن ها ایجاد کند.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در کرمان هستید

فعالیت داشتن در شبکه های اشتراک گذاری بوکمارک:

بوکمارک تحت عنوان شبکه های اجتماعی است بدین معنا تمامی کاربران قادر هستند آدرس صفحات دلخواه خود را ذخیره کنند و با کسانی دیگر اشتراک کنند.

آیا با الگوریتم های گوگل آشنایی دارید؟

به طور کلی الگوریتم های گوگل به دو قسمت اصلی و جانبی، زیر تقسیم می شوند؛

آیا با الگوریتم های گوگل آشنایی دارید؟
آیا با الگوریتم های گوگل آشنایی دارید؟

بخش الگوریتم اصلی:

درواقع این الگوریتم ها به عنوان هسته اصلی موتور جستجو شناخته می شوند و قادر هستند تمام مراحل رتبه بندی را بهینه سازی کنند.

بخش الگوریتم جانبی:

همان طور که از نامش پیداست بیشتر بر روی محتویات جانبی دقت می کند و می تواند نتیجه جستجو را به صورت بهینه سازی انجام دهد.

الگوریتم پاندا گوگل:

در قدیم جز الگوریتم های جانبی بوده است ولی بعد ها به دلیل این که فیلتر های آن سرعت بالایی پیدا کردند وارد الگوریتم اصلی شد، وظیفه این الگوریتم به صورت زیر می باشد:

  • نمره دادن به متن وب سایت
  • رتبه بندی سایت بر اساس کیفیت آن
  • کاهش اسپم
الگوریتم پاندا گوگل:
الگوریتم پاندا گوگل:

الگوریتم پنگوئن گوگل:

از وظایف مهم این الگوریتم پایین آوردن رتبه سایت هایی است که لینک ها را با روش های کلاه سیاه ایجاد می کنند.

الگوریتم دزد دریایی گوگل:

وظیفه این الگوریتم جلوگیری کردن از سایت هایی می باشد که به کپی متن توجه نمی کنند، اگر محتوای وب سایت ها کپی داشته باشد رتبه آن پایین می آید.

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل:

این الگوریتم قصد دارد معنای متنی که جستجو شده است را بفهمد.

الگوریتم رنک برین گوگل:

یکی از الگوریتم های جدید گوگل است که بر اساس هوش مصنوعی می باشد، این الگوریتم قصد دارد عبارت مورد جستجو را بررسی کند و بهترین نتیجه را به کاربر نشان دهد.

در پایان از تمامی کسانی که این مقالعه را مطالعه کرده اند متشکرم.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید