آزمودن تیتر تبلیغ

آزمودن تیتر تبلیغ
تیم هشت بزرگترین تیم
در ایران

آزمودن تیتر تبلیغ

از بین همه تکنیک هایی که برای آزمون تبلیغ استفاده کردهام این روش بسیار مورد علاقه من است. البته این روش را تقریبا به طور انحصاری برای آزمون تبليغهای روزنامه استفاده میکنم . ایده بسیار ساده ای است.

تبلیغ را در اندازه کامل بنویسید به طوری که نصف اندازه صفحه یک روزنامه معمولی باشد. سپس ۱۰ تا ۱۲ عنوان مختلف بنویسید. شاید تعدادی پیشنهاد نیز برای جذب افراد مطرح کنید.

تیتر تبلیغ

قبل از این که تبلیغ را در اندازه کامل در روزنامه درج کنید باید بدانید که تیتر تبليغ افراد را جذب خواندن می کند. بنابراین به جای فرایند گران قیمت درج تبلیغ نصف صفحه ای برای ۱۰ بار متفاوت، می توانید تنها تیتر تبلیغ را چاپ کنید.

منظورم این نیست که تیتر تنها چیز مهم در تبلیغ است. اگر چنین بود هرگز نمی توانستید بدانید

که آیا توجه افراد را جلب می کند یا نه. همچنین آیا نیاز به اضافه کردن شماره تماس و یا آدرس دارید تا افراد مراجعه کنند یا خیر؟

یک تبلیغ شامل تیتر، یک پاراگراف کوتاه و شماره تماس است. در برخی موارد من یک پیشنهاد را نیز هم زمان با آزمایش تیتر تبلیغ مورد آزمون قرار میدهم.

موضوع مهم این است که هنگام شروع آزمون با یک تبلیغ کوچک شروع کنید. چرا؟ به خاطر این که هزینه کمتری دارد، بدین معنی که در صورتی که بار اول نتیجه موفقیت آمیز نباشد هزینه کمتری متحمل شوید. از دست دادن مقداری کمی پول برای تبلیغ در اندازه کارت ویزیت، بسیار بهتر از صرف هزینه های بسیار زیاد برای یک صفحه کامل تبلیغ روزنامه است.

با انجام تبلیغات در اندازه کوچک و ارزیابی نتایج، تبلیغ اصلی شما شانس موفقیت بیشتری خواهد داشت.

تماس تلفنی مهم است

حال نباید انتظار داشته باشید که با اعلان یک تبلیغ کوچک، تلفن شما مدام زنگ بخورد. در صورتی که بتوانید با یک تبلیغ کوچک به نتیجه خوب برسید دیگر نیازی به انجام تبلیغ در اندازه بزرگ وجود ندارد. آنچه به دنبال آن هستید تعدادی تماس تلفنی است که به شما نشان بدهد که کدام تیتر را در تبلیغ نهایی خود بکار ببرید.

اغلب فقط یک یا دو تماس برای یک تبلیغ با یک تیتر خواهید داشت، البته توجه داشته باشید که برخی تبليغها حتی ممکن است یک تماس نیز نداشته باشند. انتخاب ساده ای است، تبلیغی را انتخاب کنید که یک یا دو تماس داشته باشد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ... امروز با ما همراه شوید با معرفی انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ روزانه میلیاردها ایمیل، در سراسر جهان ارسال می‌شوند که تنها تعداد کمی از آنها منجر...
کپی رایتر کیست و ۷ راهکار برای کپی رایتینگ فوق الع... کپی رایتر کیست و 7 راهکار برای کپی رایتینگ فوق العاده کپی رایترها افرادی هستند که از طریق کلمات می توانند محتوای مناسب همراه با فهم بالا برای مخاطب...
کپی رایتینگ چیست ؟ امروز در خدمت شما هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست ؟ آیا شده تا الان مطلبی ،یا پیام تبلیغاتی ،شما را تحت تاثیر قرار دهدوتا مدتی در گیر آن مطالب شوید...
اصول استراتژی در تبلیغات چیست؟... امروز بررسی میکنیم که اصول استراتژی در تبلیغات چیست؟ بسیاری افراد به اشتباه تصور می کنند که تبلیغات خوب باید طنز، درام و یا دارای متن خوبی باشد . ...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید.