سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی باید از خود بپرسید!

سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی باید از خود بپرسید!

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی باید از خود بپرسید!

یک سازنده کابینت تبلیغی در یک روزنامه محلی انجام می داد. او از ما خواست که چند تبلیغ جدید برای او بنویسیم. قبل از شروع به کار به آنچه که او در حال حاضر به عنوان تبلیغ استفاده می کرد نگاهی انداختیم. به آن تبلیغ نگاه کردم و خیلی متعجب شدم، زیرا خیلی خوب بود. آنقدر خوب که در واقع وادار شدیم از او درباره نوع پاسخی که دریافت می کرد بپرسیم:

او گفت که به طور متوسط در هفته حدود هفت تا ده مراجعه کننده دارد. به نظرم با در نظر گرفتن تعداد افراد در جستجوی سازنده کابینت در یک زمان معین رقم بدی نبود. او ادامه داد که تبلیغی که به آن نگاه می کردم افراد بیشتری را نسبت به سایر تبلیغ های قبلی جذب کرده است. نه تنها مراجعه کنندگان قابل توجهی داشت، بلکه فروش خوبی هم داشت و آن یک تبلیغ خیلی سودآور بود.

از او پرسیدم که آیا تبلیغ در حال حاضر افراد کمی را نسبت به گذشته جذب می کند. جواب منفی بود. نتیجه ای که در هر هفته می گرفت به خوبی هفته های قبل بود. کمی گیج شده بودیم.

تبلیغ تعداد مراجعه کنندگان خوبی داشت و بسیاری از آنها هم خرید کرده بودند و او پول خوبی از این تبلیغ بدست آورده بود. حال چرا او می خواست تبلیغ خود را تغییر دهد؟

در واقع او از دیدن تبلیغ یکسان و تکراری خسته شده بود و احساس می کرد مشتریان بالقوه نیز چنین احساس بدی دارند.حال ممکن است تصور کنید که تفکر او تا چه حد مضحک بود ولی این موضوع بارها و بارها اتفاق افتاده است.

ادامه تبلیغ موثر

در واقع زمانی که شما تبلیغی دارید که نتیجه خوبی داده است، باید آن را ادامه دهید. خوب واضح است که شما قبل از مشتریان خود از آن خسته خواهید شد.

زمانی به خاطر خستگی از تبلیغ حتی با این که از آن پول زیادی بدست آورده اید به دنبال متوقف کردن و تغییر آن هستید. این امر شبيه تصمیم عکاس حرفه ای می باشد که از گرفتن عکس های عروسی خسته شده است، حتی اگر از این عروسی ها پول زیادی بدست آورده باشد.

بسیاری افراد در درک این نکته دچار مشکل می شوند که در هر زمان تعداد اندکی از افراد هستند که به دنبال محصول یا خدمت خاصی هستند. افراد می توانند روزانه روزنامه ای را بخوانند ولی هرگز تبلیغ شما را نبینند مگر آن که به دنبال آنچه عرضه می کنید باشند و به آن نیاز داشته باشند.

نکته در مورد تبلیغ در روزنامه

اگر تبلیغی برای ماشین لباسشوئی می کنید، انتظار نداشته باشید که هر کسی که روزنامه را می خواند در همان لحظه به دنبال پیدا کردن یک ماشین لباسشوئی باشد و تبلیغ را هم بخواند. در واقع خوش شانس خواهید بود اگر ۲٪ از کسانی که روزنامه می خوانند به دنبال خرید محصول شما باشند. پس اگر تبلیغ شما حتى دارای این تیتر باشد «دلیل این که چرا شما باید ماشین لباسشوئی جدید خود را از فروشگاه XYZ بخرید این است». انتظار نداشته باشید که همه به سوی مغازه شما سرازیر شوند. نه به خاطر این که عنوان خوب نیست بلکه به خاطر این که کسی به دنبال محصول شما نیست و به آن نیاز ندارد.

در هر حال اگر کسی در بازار به دنبال ماشین لباسشوئی جدید باشد در این صورت تبلیغ شما را خوانده و مراجعه خواهد کرد. این چیزی است که افراد آن را سیستم تبلیغات فعال (RAS) نامیده اند.

RAS شما در واقع روشی است که ذهن شما را به آنچه در آن زمان مهم است، متمرکز می کند. نیازی ندارید که آگاهانه به طور مداوم بر آنچه بعدا درصدد آن خواهید بود متمرکز شوید و غالبا این اتفاق می افتد. ولی RAS خیلی قدرتمند است و به طور آگاهانه به دنبال هر آنچه باید دنبال شود، تنظیم می شود.

مثالی برای شما می آوریم تا با چگونگی آن آشنا شوید. اخیرا تصمیم به خرید اتومبیلی گرفتم یک اتومبیل پورشه ی نقره ای رنگ. تا زمانی که تصمیم به خرید یک پورشه بگیرم به ندرت آن را در خیابان میدیدم. اما از زمانی که آن را خریده ام همه جا این اتومبیل را می بینم. دلیلش این است که تا قبل از خرید پورشه هرگز توجهی به آن نمی کردم. آنها وجود داشتند اما من به دلیل عدم توجه آنها را نمی دیدم.

محصول باب میل مشتری

درباره شما نیز وضعیت به این صورت است. حتی اگر هفته ها پشت سر هم این تبلیغ را انجام دهید افراد به آن توجهی نخواهند کرد، مگر این که در بازار به دنبال محصول یا خدمت شما باشند. به محض این که آنها به دنبال آنچه شما عرضه می کنید باشند تلفن خواهند زد. در هر حال اگر از تبلیغ خود خسته شده باشید ولی این تبلیغ برای شما پولساز باشد به استفاده از این تبلیغ نیاز دارید

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید