تولید محتوا برای پوشاک

تولید محتوا برای پوشاک

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم در خصوص تولید محتوا برای پوشاک صحبت کرده و اطلاعات مختصر و مفیدی در این باره ارائه دهیم .

تولید محتوا برای پوشاک
تولید محتوا برای پوشاک

برای دریافت مشتوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند برای پوشاک می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

تولید محتوا چه جایگاه و نقشی در صنعت پوشاک دارد ؟

تولید محتوای پوشاک چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

استراتژی تولید محتوا برای پوشاک چه مواردی را شامل می شود ؟

[/stextbox]

 

تولید محتوا چه جایگاه و نقشی در صنعت پوشاک دارد ؟

همان طور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و روی کار امدن فناوری های جدید و همین طور به وجود امدن و جایگزین شدن راه ها و سنت های قدیمی با نمونه های جدید و تازه ی ان ها باعث ایجاد تغییرات وسیعی در صنایع و کسب و کار های متعدد شده است .

امروزه دیگر نمی توان با روش های سنتی و منسوخ شده نتیجه ی مطلوبی به دست اورد . صاحبان مشاغل و کسب و کار های مختلف باید از روش های جدید استفاده کرده و به نحو احسن ان ها را به کار گیرند . این روش ها بسیار متنوع می باشند و روز به روز نیز به روز رسانی و جدید می شوند .

گذراندن دوره های مختلف و سعی در اشنایی با این روش ها راهی است برای ان که با این تکنولوژی های جدید اشنا شده و روش استفاده از ان ها را فرا گیرند . یکی از روش های بسیار کارامد ( در صورتی که به درستی انجام شود ) می تواند انجام و تولید محتوا باشد .

محتوا به هر گونه تصویر ، ویدیو ، متن ، صوت و یا ترکیبی از این موارد گفته می شود که در قالب خاص و با زبان و بیان خاص به منظور نشر در کانال خاصی تهیه می شود . موضوعات محتوا و محتوا نگاری می تواند گستره ی وسیعی از موضوعات را به خود اختصاص دهد و همین طور در حوزه های متنوعی نیز انجام شود . از این حوزه ها می توان به مواردی چون حوزه های اموزشی ، اقتصادی ، ورزشی ، هنری ، تجاری ، بازاریابی و تبلیغات و غیره  اشاره کرد .

تولید محتوا چه جایگاه و نقشی در صنعت پوشاک دارد ؟
تولید محتوا چه جایگاه و نقشی در صنعت پوشاک دارد ؟

بنابراین تولید محتوا در حوزه ی پوشاک نیز کاربرد فراوانی دارد . این کاربرد ها در حوزه ی تبلیغات و بازاریابی محصولات و پوشاک و هیمن طور معرفی این محصولات از طریق کانال های مختلف هستند .

صنعت پوشاک گستره ی وسیعی را به خود اختصاص می دهد و به دلیل مصرف بالای محصولات در این حوزه ، نیاز به تبلیغات و بازاریابی در انواع مختلف ان به شدت حس می شود . در روند کلی تهیه و اجرای تبلیغات و بازاریابی برای پوشاک مواردی زیادی چون تهیه ی تراکت ، تهیه ی متن تبلیغات در تیزر های تبلیغاتی و همین طور انواع محتوا ها  به منظور نشر در شبکه های مجازی انجام خواهد شد .

همه ی موارد ذکر شده نوعی محتوا به حساب می ایند . با توجه به این که شبکه های مجازی به ابزاری قوی در حوزه های مختلف و البته کسب و کار های مختلف بدل گشته اند استفاده درست و اصولی از ان ها بسیار مهم و کاربردی می باشد . شاید به راحتی بتوان گفت که شبکه های مجازی خود به تنهایی 80 درصد از تبلیغات لازم در حوزه ی پوشاک را به خود اختصاص می دهد .

در واقع تولید محتوا برای شبکه های مجازی در جهت رونق بخشی و معرفی کسب و کار خود در حوزه ی پوشاک قدم بسیار مهمی در بالا بردن و افزایش فروش این محصولات بازی می کند . چرا که به دلیل بستری که این نرم افزار ها و شبکه های مجازی برای تولید کنندگان داخلی فراهم می کنند در رونق بخشی به بازار داخلی نیز بسیار نقش دارند .

تولید محتوای پوشاک چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

مانند سایر انواع محتوا در حوزه های مختلف دیگر ، در حوزه ی پوشاک نیز محتوا باید دارای خصوصیاتی باشد که در این بخش قصد داریم در خصوص این ویژگی ها صحبت کنیم . خصوصیات محتواهای تولیدی در حوزه ی پوشاک به شکل زیر می باشند :

در تولید محتوا برای پوشاک باید خصوصیات مشتریان خود را در نظر بگیرید و بدانید که برای چه جنسیت و سنی می خواهید پوشاک تهیه کرده و محتوای ماسب با ان را تهیه کنید .

به سئو ی سایت توجه لازم را داشته باشید چرا که در بالا بردن ترافیک وب سایت شما و در نتیجه افزایش بازید و بالا بردن فروش اثر گذار می باشد .

توجه داشته باشید که محتوای شما باید اطلاعات جامع و کاملی را از محصول مورد نظرتان داشته باشد .

تولید محتوای پوشاک چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟
تولید محتوای پوشاک چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

مثال

به طور مثال از مواردی چون سایز لباس ، رنگ ان ، جنس ان ، نحوه ی استفاده و شست و شوی لباس و غیره صحبت کنید . موارد ذکر شده را می توانید در قالب جدول دسته بندی کرده و در محتوای خود جای دهید .

از محصولات خود تصاویر با کیفیت و به شکلی که کاملا مشخص باشند تهیه کنید و در محتوای خود قرار دهید . در این تصاویر بافت و رنگ و کیفیت لباس باید به خوبی مشخص باشد .

توجه داشته باشید که برای تبدیل شدن به یک برند باید یک استایل و یک سبک را معرفی کنید و تنها به معرفی یک لباس خاص نپردازید .

می توانید از تخفیف های فصلی و ماهانه و حتی سالانه استفاده کنید .

برندتان را در محتوایتان معرفی کنید . به عبارت دیگر با برندتان بفروشید .

در محتوای خودت بخشی را برای نظرات و پیشنهادات مشتریان خود قرار دهید .

در محتوای خود بخشی را برای جای دادن یک مصاحبه با طراحان لباس و پوشاک قرار دهید و نظر ان ها را در خصوص لباس و پوشاک های مختلف ارائه دهید .

همیشه پیشنهاداتی در خصوص چگونگی ست کردن لباس ها و هماهنگ کردن ان ها با هم در محتوای خود داشته باشید .

و …

استراتژی تولید محتوا برای پوشاک چه مواردی را شامل می شود ؟

در تولید محتوا برای پوشاک می توانید از استراتژی های مختلفی استفاده کنید . به طور مثال در محتوای خود برای محصول مورد نظرتان اطلاعاتی چون سن و جنسیت ، وضعیت خانوادگی ، میزان درآمد ، فعالیت‌ ها و علایق و منابع تأثیرگذار و همین طور وبلاگ افراد مشهور را مد نظر قرار دهید و از متد ان ها استفاده کنید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید